PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Dan duurt dat onderhoud al een week of 3dahakon schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:23:
Als je de update tool van LG zou gebruiken, dan had je een melding gezien van 'geplande server onderhoud'.
Daardoor is tijdelijk de updateserver niet bereikbaar, dus ook niet voor de PC Suite.

Weet nog niet wat erger is, Kies, iTunes of de pc suite van LG
Met iTunes is niks mis want die kan tenminste wat maar het is een draak van een programma.martijnm71 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 06:34:
[...]
Dan duurt dat onderhoud al een week of 3![]()
Wat wel hillatusch is, een vriend van mij en zijn vander hebben beide de G2, de vader heeft sinds gisteren die update waar die vriend van mij die erop wacht niks heeft.
Geen idee waar het bij jou fout gaat dan, want ik kan meestal zonder problemen controleren of er een update is.martijnm71 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 06:34:
[...]
Dan duurt dat onderhoud al een week of 3![]()
Enfin, rustig wachten tot Kitkat zich aanbiedt, vooralsnog doet Jellybean alles ook nog prima hier
4.2.2 is inderdaad nog meer dan primadahakon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:27:
[...]
Geen idee waar het bij jou fout gaat dan, want ik kan meestal zonder problemen controleren of er een update is.
Enfin, rustig wachten tot Kitkat zich aanbiedt, vooralsnog doet Jellybean alles ook nog prima hier

G2 is het eerste toestel waar ik zoiets had van wat een gedoe om een update, ding gaat als de brandweer
Als je hem met 4.2.2 al als de brandweer vind gaan, dan ga je waarschijnlijk enorm verbaasd zijn over hoeveel sneller en soepeler de boel met 4.4.2 gaat.martijnm71 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 07:32:
[...]
4.2.2 is inderdaad nog meer dan prima
G2 is het eerste toestel waar ik zoiets had van wat een gedoe om een update, ding gaat als de brandweer
Ik heb de update via een omweg binnen gehaald in de vorm van een KDZ. Deze gewoon geflashed en was niks kwijt op root na. Kon zo verder. De ROM is afkomstig uit Portugal, maar dat maakt geen drol uit aangezien het een internationale ROM is en die voor alles hetzelfde is. In feite is deze Portugese ROM dezelfde die we in Nederland krijgen.
En... wil je hem ook nog met ons delen?Zorean schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:35:
[...]
Als je hem met 4.2.2 al als de brandweer vind gaan, dan ga je waarschijnlijk enorm verbaasd zijn over hoeveel sneller en soepeler de boel met 4.4.2 gaat.
Ik heb de update via een omweg binnen gehaald in de vorm van een KDZ. Deze gewoon geflashed en was niks kwijt op root na. Kon zo verder. De ROM is afkomstig uit Portugal, maar dat maakt geen drol uit aangezien het een internationale ROM is en die voor alles hetzelfde is. In feite is deze Portugese ROM dezelfde die we in Nederland krijgen.
http://csmgdl.lgmobile.co...9876543213/D80220A_00.kdz
Kan iemand misschien een uitleg posten hoe dit te installeren?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476 dacht ikfrankdewildt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:
De link met de 4.4.2 ROM:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2134192
Jezus, wat gaat dat sloom.frankdewildt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:

Dat is hem niet.frankdewildt schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:23:
Dit is hem.
Let op: 16gb
Dan staat het schijnbaar verkeerd op xda, slordig ook van mijn kant.
Heb je misschien ook nog een linkje van een recente thread op XDA waar staat welke stappen ik moet volgen en wat ik moet downloaden. De linkjes hierboven zijn allemaal gedateerd lijkt het en links naar downloads lopen allemaal dood.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Yep, maar hier ff melden dat er iets nieuws is mag altijd. Toch?PaT schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:57:
[mbr][LG G2] Rooten en Custom ROM's lijkt mij meer de plek om dat te bespreken[/mbr]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Het gaat toch om de officiële ROM?PaT schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:57:
[mbr][LG G2] Rooten en Custom ROM's lijkt mij meer de plek om dat te bespreken[/mbr]
Ja, maar niet op de officiële manier...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
Dat stappenplan dat in Rooten en Custom ROMS is echt heel ingewikkeld helaas.....
Welke versie van de G2 heb je als ik vragen mag en welke provider?
dahakon schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:32:
Nog geen Kitkat OTA kunnen ontvangen, dus geen ervaring ermee.
Welke versie van de G2 heb je als ik vragen mag en welke provider?
Hi - 16gb variant
Wellicht een grijze import versie die in een ander update schema zit dan de orginele Nederlandse modellen?Ammehoela schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:37:
Ik heb de LG-D802, 32 GB. Gewoon sim-only abbo bij Tele 2. Telefoon los gekocht bij Redcoon.
Zal me benieuwen aangaande de ruis bij de Kitkat update in ieder geval. Zal er eens op letten wanneer de update zich aanbiedt.
Het ligt ook niet aan de koptelefoon, heb er verschillende geprobeerd.
dahakon schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:41:
[...]
Wellicht een grijze import versie die in een ander update schema zit dan de orginele Nederlandse modellen?
Zal me benieuwen aangaande de ruis bij de Kitkat update in ieder geval. Zal er eens op letten wanneer de update zich aanbiedt.
Verwijderd
Batterij bijladen en installeren.

ik heb een versie uit duitsland en helaas nog geen update
Een kennis kreeg vorige week de update al, hij heeft echter de Koreaanse versie dus of dat iets mee te maken heeft. (Hij heeft die vanwege de SD kaart slot)Aggressor schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:50:
waar heb jij hem gekocht dan?
ik heb een versie uit duitsland en helaas nog geen update
-edit-
of kan de europese versie van kitkat 4.4 ook elk moment uitkomen?
[ Voor 53% gewijzigd door Aggressor op 16-03-2014 11:17 ]
Toch nog even in de piepzak gezeten tijdens het installeren, want hij bleef wel heel lang op ong. 20% staan. Uiteindelijk prima verlopen en na een minuut of 10 klaar.
Eerste ervaring:
Tja, het kan inbeelding zijn maar ik vind het beeld een fractie donkerder (auto stand) en het geluid een ietsiepietsie minder hard door de luidspreker (met filmpjes bvb). Verbeterd is iig dat na het aanzetten nu wel altijd de weeranimatie 'loopt'. Dit was bij mij niet altijd het geval. Alle apps starten nu soms beangstigend snel op. En ook verder loopt het als een tierelier. Tot nu toe is me verder niets opgevallen.
Plaatjes:

is het eventueel ook mogelijk om hem handmatig te flashen? of staat de flash counter dan op 1?
Jup, 32GB versie. Kreeg gewoon een bericht op de telefoon dat er een systeemupdate klaar stond.Hoiz schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:39:
32GB is al uit, al eens gepost hier..
Heb verder niet geroot of andere rom geflasht. Denk dat je nog even geduld moet hebben.
Is dat de standaard accuweather widget? Is ie nu doorzichtig?
PSN: MrMistral
Noop, het is de Weather & Clock Widget (Ad Free). Daar zit een widget in welke transparant is.MrMistral schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:50:
[...]
Is dat de standaard accuweather widget? Is ie nu doorzichtig?
Tekst van de klok heb ik op zn grootst staan.
Je kunt aangeven welke app gestart wordt wanneer je op de klok tikt.
Vond hem erg mooi. Er is een gratis versie maar die heeft dan in de weer widget reclame.
linkje
Ik ben benieuwd!
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik kwam ook deze handleiding tegen: http://www.etradesupply.com/blog/fix-broken-lg-g2-screen/, maar die is na step 6 totaal onzinnig, het logic board ed kunnen blijven zitten.
edit: blijkbaar is er een horizontale band van ongeveer één cm breed die niet reageert op touch. Vervelend
[ Voor 18% gewijzigd door Teun_2 op 17-03-2014 13:21 ]
Iemand een idee of ik met flashtool nu een europese rom kan flashen? Net zoals ik dat toen heb gedaan met een europese 4.2 rom?
[ Voor 14% gewijzigd door BPP op 17-03-2014 14:28 ]
Ik heb dezelfde telefoon maar geen upgrade hier met de LG support toolarjanpvt schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:56:
Ha fijn, op mijn 32 gb eglobalcenter G2 met hongkong software wordt de update nu ook gedownload. Tergend langzaam, maar het gaat nog steeds vooruit
Ik ben benieuwd!
All things move towards their end
Ik kreeg de update binnen OTA!Arny schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:31:
[...]
Ik heb dezelfde telefoon maar geen upgrade hier met de LG support tool
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ook niks! Wat raar. Nog maar even afwachten dan.
Ah thnx! Zeker ff checken!JantjeKoud schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:53:
[...]
Noop, het is de Weather & Clock Widget (Ad Free). Daar zit een widget in welke transparant is.
Tekst van de klok heb ik op zn grootst staan.
Je kunt aangeven welke app gestart wordt wanneer je op de klok tikt.
Vond hem erg mooi. Er is een gratis versie maar die heeft dan in de weer widget reclame.
linkje
Mijn 32GB destijds trouwens besteld via Typhone, maar nog geen update beschikbaar
Huidige softwareversie: D80210f
Mazda MX-30
Verwijderd
Hier nog niks.nathalia schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:48:
Ik heb vorige week de 16GB versie van de G2 voor EUR 349,- in Duitsland gekocht. En gisteravond kwam de KitKat update OTA binnen! Dus blijkbaar is de update voor Duitse toestellen ook uitgerold. Nederlandse 16GB-toestellen zullen ongetwijfeld snel volgen.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Daar kunnen we het misschien wel oplossenfrankdewildt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:27:
Heb gisteren dus de HKG Rom binnengehaald maar geen optie voor 4G. Krijg met geen mogelijkheid de Europese ROM erop, alle manieren die op XDA staan al geprobeerd maar tevergeefs.. heeft iemand nog een mogelijkheid.
Hmm.. crapjanvanduschoten schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:22:
Dan kan wel met root, niet standaard. Je kunt wel de snelkoppelingen op je lockscreen aanpassen, dat uiteraard wel. Ik heb met root nu ingesteld dat de torch (ledlampje) aan gaat als het toestel uit is en ik de volume up knop langer ingedrukt houd.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Volgens GSMArena is de internationale ROM nu aan het seeden en krijgen mensen hem nu OTA aangeboden. Aangezien dit gespreid gebeurd, kan het nog een dag of 2/3 duren, als je pech hebt.
Verwijderd
Meldt het FF als ie er echt is , ga ik ook doen.dahakon schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:19:
http://www.gsmarena.com/a...ional_lg_g2-news-8074.php
Volgens GSMArena is de internationale ROM nu aan het seeden en krijgen mensen hem nu OTA aangeboden. Aangezien dit gespreid gebeurd, kan het nog een dag of 2/3 duren, als je pech hebt.
Heb het al eerder gedaan namelijk en precies de stappen van toen gevolgd, wou hem nu weer installeren, alles is up to date, apk gedownload van android police en nu verrekt ie het om te installeren en krijg tijdens het installeren een mededeling dat er een fout is bij het parseren?
[ Voor 12% gewijzigd door martijnm71 op 19-03-2014 12:59 ]
Nog niet getest dus ik kan er verder niets over melden.
Snelheidswinst is altijd welkom, zelfs op deze snelle G2
Wat mij betreft is dit nog steeds de fijnste & snelste Android telefoon van dit moment.
[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 19-03-2014 14:40 ]
Alleen de zwarte variant is hier goed te krijgen in 32gb uitvoering en die is ook nog eens 150 euro duurder dan op eglobal. Via redcoon is de witte 32gb versie wel te bestellen maar het prijsverschil loopt hier alleen nog maar verder op....
Was wel een beetje huiverig om een telefoon te bestellen via hongkong, maar toch de gok genomen.
In het rooten en custom roms topic ook al gelezen dat het een kleine moeite is om de europeese kitkat rom te flashen, dus dit wordt mijn eerste projectje na binnenkomst
Zeer benieuwd naar deze LG G2, ben nu in het bezit van een samsung galaxy S3. Vooral het scherm met de zeer dunne bezels maakten indruk op me.
Verwijderd

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Ik heb uiteraard al geprobeerd om dit uit te zetten ergens in het ''lockscreen optie menu.'' Tevergeefs.
Iemand?!
Ik weet ook niet waarom, maar dat heeft toch elke smartphone? Dan wel op een andere manier.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:43:
Ik heb een LG G2 16gb. Heb deze telefoon nu ruim een week en er staat nu al vanaf het begin ''Hi'' met een simkaart icoontje in mijn lockscreen. Super lelijk.
Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Ik heb uiteraard al geprobeerd om dit uit te zetten ergens in het ''lockscreen optie menu.'' Tevergeefs.
Iemand?!
Deze feature bestaat al een behoorlijke tijd. Mijn LG Optimus 3D had het ook al en het werkt best wel grappig.janvanduschoten schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:39:
Ook zag ik een nieuwe app (of hij is me nog nooit opgevallen), On-screen phone: "to view and control the phone screens on your computer"
Ik heb er op de G2 echter tot nog toe nooit naar gekeken en tot mijn verbazing zie ik het ook niet direct op de 4.2.2 ROM.
Dat kan alleen als je je toestel root (is echt eenvoudig). Dan heb je Xposed framework nodig en de app G2 Tweakbox ) alhoewel andere het ook kunnen )ik vind het namelijk ook erg lelijk'Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:43:
Ik heb een LG G2 16gb. Heb deze telefoon nu ruim een week en er staat nu al vanaf het begin ''Hi'' met een simkaart icoontje in mijn lockscreen. Super lelijk.
Iemand?!

Wil je dat dan moet ik je doorsturen naar [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Ik kon het me ook niet herinneren dat het in de 4.2.2. versie stond.dahakon schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Deze feature bestaat al een behoorlijke tijd. Mijn LG Optimus 3D had het ook al en het werkt best wel grappig.
Ik heb er op de G2 echter tot nog toe nooit naar gekeken en tot mijn verbazing zie ik het ook niet direct op de 4.2.2 ROM.
[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 19-03-2014 15:59 ]
Verwijderd
Allereerst bedankt voor de reactie.. Maar als ik het goed begrijp dan is het alleen mogelijk om dit weg te halen d.m.v. het rooten van mijn telefoon? Dit is namelijk iets wat ik niet echt van plan ben, ben ook nog redelijk nieuw in de Android wereld en ik vind de telefoon voor de rest prima.janvanduschoten schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Dat kan alleen als je je toestel root (is echt eenvoudig). Dan heb je Xposed framework nodig en de app G2 Tweakbox ) alhoewel andere het ook kunnen )ik vind het namelijk ook erg lelijk'
[afbeelding]
Kan me het nauwelijks voorstellen dat zoiets lelijks niet weg kan

Mogelijk kan ik dit wel veranderen wanneer de Kitkat update arriveert in NL?
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 19-03-2014 16:17 ]
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 19-03-2014 16:17 ]
Het rooten is kinderlijk eenvoudig en daarna kun je van alles optisch wijzigen dmv apps, je hoeft geen spannende dingen meer te doen. Bij Kitkat verandert het niet, ik had het na de 4.4.2 update nog.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:03:
[...]
Allereerst bedankt voor de reactie.. Maar als ik het goed begrijp dan is het alleen mogelijk om dit weg te halen d.m.v. het rooten van mijn telefoon? Dit is namelijk iets wat ik niet echt van plan ben, ben ook nog redelijk nieuw in de Android wereld en ik vind de telefoon voor de rest prima.
Kan me het nauwelijks voorstellen dat zoiets lelijks niet weg kan
Mogelijk kan ik dit wel veranderen wanneer de Kitkat update arriveert in NL?
Hoezo niet? Gewoon op 4.2.2 en getest en werkt.. Moet je een bestand downloaden voor je pc op lg site.dahakon schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Deze feature bestaat al een behoorlijke tijd. Mijn LG Optimus 3D had het ook al en het werkt best wel grappig.
Settings > PC connecties > On-Screen Phone (net boven help)
[ Voor 9% gewijzigd door mucuracat op 19-03-2014 16:34 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Maar nu je het zegt, besef ik me dat ik hem in oktober, toen ik de telefoon net had, wel ben tegengekomen, maar daarna niet meer aan gedacht heb. Nooit bij stilgestaan dat het standaard uit staat.
Ja na alles en overal doorgespit te hebben is dat ook mijn conclusiejanvanduschoten schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:39:
De verschillen zijn niet schokkend maar hij is toch wel net wat sneller dan dat hij al was en bij mij werkt knock-on sneller en beter dan voorheen. Ook zag ik een nieuwe app (of hij is me nog nooit opgevallen), On-screen phone: "to view and control the phone screens on your computer"
Snelheidswinst is altijd welkom, zelfs op deze snelle G2
Wat mij betreft is dit nog steeds de fijnste & snelste Android telefoon van dit moment.
Nu alleen nog even geduld hebben
Later meer.
Hier ook aan het downloaden, 16 gb (coolblue) via PC SuiteGregorios schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:29:
Ik heb net mijn LG G2 verbonden met de PC Suite en hij gaf aan dat er een update was. Dus ik denk dat ik nu 4.4.2 Kitkat kan installeren. Telefoon komt uit Duitsland en is een 16 GB variant. De Suite is nu de update aan het downloaden.
Later meer.
Hij is klaar met de update en het is inderdaad 4.4.2 Android Kitkat. Een eerste indruk is dat veel handelingen sneller worden uitgevoerd. Straks na alle app updates nog maar eens even kijken hoe snappy alles daadwerkelijk is.
Vragen over de ROM zijn welkom.
LG website uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:58:
Waar download je LG Suite?
Link: http://www.lg.com/nl/ondersteuning-mobiel/lg-LGD802
Ben benieuwd
32gb uit duitsland
versie d80210e nog steeds erop
<suffix>A6NLBK</suffix>
<sw_version>D80220B_00</sw_version>
<sw_url>
http://csmgdl.lgmobile.co...9876543213/D80220B_00.kdz
</sw_url>
Kijk eens aan. Nederlandse KitKat. 16GB versie.
Mobile support tool wil ook niet echt, is nu 21 minuten bezig en zit op 59%Hoiz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:42:
Die download via de Suite schiet dus ook niet echt op hè.

Verwijderd
Ik zit op 64%.martijnm71 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:44:
[...]
Mobile support tool wil ook niet echt, is nu 21 minuten bezig en zit op 59%
Upgrade zelf lijkt vlot te gaan
Alles is nu klaar bij mij, ben benieuwd
Eerste korte indruk, ding is nog sneller dan ie al was, vooral de camera, ken geen ander toestel waar de camera zo snel klaar is om een foto te maken.
Meest in het oog springende is de vernieuwde statusbar (die ook nog eens doorzichtig is), ziet er goed uit tot nu toe.
[ Voor 53% gewijzigd door martijnm71 op 19-03-2014 19:12 ]
Verwijderd
Geen spijt van mijn G2 tot nu toe.
Morgenochtend maar even verder checken.
Eerste indruk is goed, een snel apparaat is nu nog sneller geworden.
En ik zit dus op het snelste ziggo abbo

Nu hopen dat Kitkat ook snel naar mijn Samsung Tab 3 komt...
Wat wel opviel is dat de G2 de eerste 10-15 minuten na de update echt warm werd, en daarna weer gewoon lauw bij intensief gebruik. Kitkat was duidelijk nog bezig met allerlei instellingen.
[ Voor 30% gewijzigd door Richub op 19-03-2014 20:23 ]
Stel dat ze alfabetisch te werk gaan vrees ik het ergste met mijn 32GB D80210fAggressor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:39:
hier nog steeds niks ....
32gb uit duitsland
versie d80210e nog steeds erop

haha ja wel balen dit he!MrMistral schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:20:
[...]
Stel dat ze alfabetisch te werk gaan vrees ik het ergste met mijn 32GB D80210f
Nog maar ff afwachten, anders flash ik hem zelf wel ....
maar hoe lang kan zo'n uitrol duren? wel tot het einde vd maand?
Had ook een -f en heb de update al. Maar installeren wil niet echt vlotten dankzij dit brakke programma.MrMistral schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:20:
[...]
Stel dat ze alfabetisch te werk gaan vrees ik het ergste met mijn 32GB D80210f
Ik had ook de 8020f. Volgens mij is het een kwestie van geduld hebben en hangt niet af van de hoeveelheid opslag geheugen omdat de 16 en de 32 GB de zelfde rom delenAggressor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:31:
[...]
haha ja wel balen dit he!
Nog maar ff afwachten, anders flash ik hem zelf wel ....
maar hoe lang kan zo'n uitrol duren? wel tot het einde vd maand?
Gek genoeg is hij niet te vinden op de telefoon zelf, wel via suite (maar via die manier verlies ik root) en ook via de IMEI check op de website is hij er.
Maar ging niet
Batterij was te laag. FF laden eerst.
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic