Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
Hebben wij nu ook de knock code gelijk bij de lg g pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22

mucuracat

YES

ronny69 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:02:
Is het een vraag? Of hebben we het met update? :?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Laatst online: 17-07-2022
mucuracat schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:03:
[...]

Is het een vraag? Of hebben we het met update? :?
ja, ik bedoel na de update !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
heb ik ook al zitten kijken maar ik zie geen dingen van de knock code, kan zijn dat ik verdwaald ben in de instellingen van LG (die wat onoverzichtelijk zijn soms) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-11-2024
ronny69 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:02:
Nee, dit is niet in de 4.4.2 Kitkat update meegeleverd. Kijk bij lock screen settings en dan onder select screen lock. Maar daar staat hij dus niet tussen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gregorios op 19-03-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Het kan best zijn dat ze Knock-code met een kleine update toevoegen, nadat de G Pro 2 daadwerkelijk wereldwijd uitgerold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook kitkat binnen en is weer sneller, LG G2 the ferarri onder de smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Heb 'm nu ook via de PC suite. Was bij mij in een kwartiertje gebeurd. Eerste wat opvalt is de snelheid. Wow. Nóg sneller? En.de automatische helderheid staat lager :) En fijn dat de instellingen knop in het dropdown notificatiemenu naar boven is geplaatst.

[ Voor 21% gewijzigd door MrMistral op 19-03-2014 22:18 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:18
Tijdens het upgraden kreeg ik een scherm met COM4 en onderin wat technische informatie. Hier stond opeens ROOTED in rode letters. Ik heb mijn G2 nooit geroot. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Micheeels schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:51:
Tijdens het upgraden kreeg ik een scherm met COM4 en onderin wat technische informatie. Hier stond opeens ROOTED in rode letters. Ik heb mijn G2 nooit geroot. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ja ik zag het ook, ben ook niet geroot. Ik zag het niet terugveranderen, maar ik neem aan dat ik niet geroot ben gebleven, of wat het ook was.

Trouwens, ik heb meteen een vervelende bug met KitKat gezien. Bluetooth is een batterijvreter geworden. Het staat gewoon uit, maar hij verschijnt wel tussen de batterijverbruikers. Hij blijf ingeschakeld staan, terwijl bluetooth toch echt uitstaat.
Iemand anders hetzelfde gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Farid_A schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:58:
[...]

Ja ik zag het ook, ben ook niet geroot. Ik zag het niet terugveranderen, maar ik neem aan dat ik niet geroot ben gebleven, of wat het ook was.

Trouwens, ik heb meteen een vervelende bug met KitKat gezien. Bluetooth is een batterijvreter geworden. Het staat gewoon uit, maar hij verschijnt wel tussen de batterijverbruikers. Hij blijf ingeschakeld staan, terwijl bluetooth toch echt uitstaat.
Yuuup! Bij mij staat ie ook op 5% verbruik. Geen idee waar het vandaan komt, hopelijk loos alarm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
Damn.. ik zag het ook al staan op reddit, en op xda. Blijkt toch een bug te zijn. Ik hoop wel dat LG snel een fix stuurt, want dit is niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

Farid_A schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 23:58:
[...]

MrMistral schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:01:
[...]

Yuuup! Bij mij staat ie ook op 5% verbruik. Geen idee waar het vandaan komt, hopelijk loos alarm :?
Niet op letten, is een fake drain.
Ook al staat hij ertussen, het drained niet daadwerkelijk.
Gewoon negeren dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:09:
[...]

[...]

Ah, fijn! Waar ik op hoopte dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:09:
[...]

[...]

Kijk! Goed nieuws. Maarrreee... heb je ook een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Farid_A schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:16:
[...]

Kijk! Goed nieuws. Maarrreee... heb je ook een bron?
Ja, mezelf. :+
Heb het een tijdje in de gaten gehouden. Ook al staat ie ertussen, er kwam geen drain vanaf. Batterijduur was zelfs langer dan bij Jelly Bean, dus hoe dan ook is er geen tot nauwelijks impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:27:
[...]

Ja, mezelf. :+
Heb het een tijdje in de gaten gehouden. Ook al staat ie ertussen, er kwam geen drain vanaf. Batterijduur was zelfs langer dan bij Jelly Bean, dus hoe dan ook is er geen tot nauwelijks impact.
Oké, mooi. Dan zal het hier vast ook goed komen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Heb ´m eindelijk ook nu. Supersnel! Alleen geen ondersteuning voor ART helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Inderdaad, Bluetooth zorgt er niet voor dat je batterij opeens leeg getrokken wordt. Na updaten gisteren gisteren nog eventjes zitten kijken naar de update plus nog eens 6 uur van het stroom af en er was een mager 1% verbruikt van de batterij, voornamelijk door het screen-on gebeuren. Had ik hem direct na het van het stroom halen gewoon idle gelaten, zou die nog op 100% gestaan hebben, dus Bluetooth, al lijkt die aan te staan, doet niets qua batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
Hoiz schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 01:19:
Heb ´m eindelijk ook nu. Supersnel! Alleen geen ondersteuning voor ART helaas.
Dat komt omdat in tegenstelling tot een Nexus er hele boel apps zijn die niet zullen werken.

Google heeft gezorgd dat ART met vanilla Android werkt, maar fabrikanten voegen ook heel veel eigen apps en dergelijke dus om te voorkomen dat de boel naar de k***en gaat heeft de G2 met KK geen ART.

Geldt voor de meeste telefoons die nu KK update krijgen, geen ART aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Even dubbelchecken hier voor ik mijn hersens ga pijnigen over een oplossing.

Als ik bij een contact een foto toe wil voegen, dan kan ik keurig een foto kiezen, op maat maken maar als ik dan op gereed klik blijft het laaddingetje draaien en komt er te staan 'kan fotobewerking niet opslaan' kan iemand even op zijn G2 kijken of het aan mij ligt of dat het iets algemeen is?

Gebeurt trouwens bij opslaan op telefoon en als gmail contact, bij sim kun je geen afbeelding toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 10:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb het net geprobeerd en bij mij gaat het probleemloos. Ik ga naar de dailer, naar contacts en koos daar een willekeurige uit (die ik niet gebruik) en heb daar een zelf gemaakte foto aan toegevoegd.
Even geen idee waarom het bij jou niet lukt...

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Daar was ik al bang voor :P

In ieder geval bedankt voor het kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:07
Ik wil connecteren via de LG software (USB), maar om 1 of andere reden kan ik LG software niet selecteren op mijn telefoon, hij springt steeds terug naar MTP media sync. Drivers ed. zijn geinstalleerd.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het je je toestel al een keer uit & weer aan gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
janvanduschoten schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:38:
Het je je toestel al een keer uit & weer aan gezet?
Al minimum 10 keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

-O-

Heb je al een andere USB kabel geprobeerd? Als dat het niet oplost dan weet ik het buiten een fabrieksreset even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
janvanduschoten schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 09:45:
[...]

-O-

Heb je al een andere USB kabel geprobeerd? Als dat het niet oplost dan weet ik het buiten een fabrieksreset even niet.
Ik heb het ook op een andere pc, en ook met een andere kabel.
Ik denk dat het ergens iets moet zijn op mijn telefoon zelf, nuja hopelijk is het met android 4.4.2 opgelost als ik hem ooit krijg via ota. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Gisteren dan eindelijk kitkat erop gezet. Echt veel verschil merk ik niet, wel 2 dingen die ik vervelend vind. Wie de oplossing heeft mag het zeggen.

1. De icoontjes rechtsboven (wifi, batterij status enz.) zijn wit geworden. Ik wil ze weer blauw hebben.

2. Steeds als ik opnieuw opstart krijg ik de volgende melding: helaas, het proces com.google.process.gapps is gestopt.

Wie heeft de oplossing voor mij? Terug naar fabrieksintellingen en apps opnieuw installeren (dus geen herstel) heeft nog niets geholpen. De oplossing in "downloadbeheer" (uit en weer aan zetten) heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

De eerste kan je oplossen door te rooten en gebruik te maken van Xposed. Helaas heeft Google witte icoontjes verplicht gesteld in KitKat. Het 2e komt omdat je vrij waarschijnlijk SwiftKey gebruikt. Is een bug in SwiftKey.

[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 20-03-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22

mucuracat

YES

Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:29:
De eerste kan je oplossen door te rooten en gebruik te maken van Xposed. Helaas heeft Google witte icoontjes verplicht gesteld in KitKat. Het 2e komt omdat je vrij waarschijnlijk SwiftKey gebruikt. Is een bug in SwiftKey.
Eerste... Ach ja.. was me al bekend dat Kitkat het zou veranderen van blauw naar wit

Tweede... Tnx... Scheelt weer zoeken naar foutmelding :)

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Laatst online: 11-09 08:59
Las hierboven dat de update ook via PC suite te downloaden is. Kan helaas niet via wifi van stage een software update binnen halen..

EDIT: Ook via PC Suite is het niet mogelijk.. Vanavond na het werken maar eens thuis proberen dan.

[ Voor 27% gewijzigd door batsenbv. op 20-03-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
En mijn probleem is ook opgelost, mochten mensen hetzelfde probleem hebben hierbij mijn work around.

Al mijn contacten staan in gmail, dus ik heb gewoon via gmail een afbeelding toegevoegd, lichtelijk omslachtig maar makkelijker dan een reset en alles weer opnieuw moeten installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregorios
  • Laatst online: 29-11-2024
Mijn LG G2 zit nu op android versie 4.4.2 kitkat, maar veel apps 'zien' de software menu knop niet. Daardoor heb ik nu een menuknop die vaak niet doet (of wel doet maar het meun verschijnt ergens bovenaan op het scherm) en zie ik nu vaak een menu knop in de apps zelf. Dit in plaats van dat zij verborgen zijn.
Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:09
Na de update heb ik onder de notification balk weer de Qslide apps staan. Ook na bewerken en alles uitvinken heb ik nog een grote lege grijze balk over. Moet je die nu op een andere manier uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
recca schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:03:
Na de update heb ik onder de notification balk weer de Qslide apps staan. Ook na bewerken en alles uitvinken heb ik nog een grote lege grijze balk over. Moet je die nu op een andere manier uitzetten?
Vlak daarboven zit een knop genaamd Qslide. als je daarop drukt, is de balk weg :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:09
arjanpvt schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Vlak daarboven zit een knop genaamd Qslide. als je daarop drukt, is de balk weg :)
Top dankje! Ik had de Qslide button ook uitgevinkt dus kon niet zien dat hij aanstond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gregorios schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:43:
Mijn LG G2 zit nu op android versie 4.4.2 kitkat, maar veel apps 'zien' de software menu knop niet. Daardoor heb ik nu een menuknop die vaak niet doet (of wel doet maar het meun verschijnt ergens bovenaan op het scherm) en zie ik nu vaak een menu knop in de apps zelf. Dit in plaats van dat zij verborgen zijn.
Heeft iemand anders hier ook last van?
Je zou eens kunnen proberen om een andere knoppenindeling te gebruiken, bij de instellingen van je beeldscherm onderin, Front touch buttons. Misschien even switchen tussen wat verschillende indelingen.
Bij mij werkt de menu knop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:29:
Jij bent echt goed, het lag inderdaad aan Swiftkey. Hoop dat ze snel die bug oplossen, want het blijft een fijne app.

Zal verder maar leren leven met die witte icoontjes.

Bedankt voor je reactie! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:44
welke versie van de rom hebben jullie eropstaan?

die van mij kom uit duitsland, welke heb ik nodig dan?
D80210E_00.kdz of

D80210A ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Aggressor schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:42:
welke versie van de rom hebben jullie eropstaan?

die van mij kom uit duitsland, welke heb ik nodig dan?
D80210E_00.kdz of

D80210A ?
Dat zijn allebei JellyBean ROMs. De Duitse G2 zijn eerder geupdate naar 80210E, terwijl de Nederlandse G2's eerder een update naar 80210F hebben gekregen. Kitkat als international ROM is 80220B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
dat is ook een EU rom? of werkt mijn 4g dan gewoon?
welke heb ik dan nodig?

want dan flash ik hem zelf wel met lg flash tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
D80220b-EUR-xx is de Rom die de meeste mensen hier ontvangen, met alle gangbare LTE kanalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hmm ik heb nu een kdz bestand maar nu kan hij de telefoon niet vinden in lg flash tool :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 10:44

mambo No5

Bad Apple?

* mambo No5 heeft z'm update vanmiddag ook binnen gehaald. Gewoon met USB verbinden met de LG Suite en op software updaten klikken was voldoende; heb er hier D80220b-EUR op gekregen iig. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

mambo No5 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:26:
* mambo No5 heeft z'm update vanmiddag ook binnen gehaald. Gewoon met USB verbinden met de LG Suite en op software updaten klikken was voldoende; heb er hier D80220b-EUR op gekregen iig. :)
Same here! Wat een heerlijk verschil in snelheid zeg, geweldig! Alles werkt net iets fijner nu, zoals unlock snelheid, knock on feature, automatische helderheid en nog meer tweaks. Hiervoor Nexus 5 en Sony Z1 gehad, maar deze blijft toch net even beter plakken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Gisteren Kitkat via lg suite binnengehaald maar mijn root gelijk foetsie! Iemand hier soortgelijke ervaringen mee? En is KK eenvoudig te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

fwawer schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:44:
Gisteren Kitkat via lg suite binnengehaald maar mijn root gelijk foetsie! Iemand hier soortgelijke ervaringen mee? En is KK eenvoudig te rooten?
KitKat is niet te rooten, er zijn enkel diverse workarounds om het te behouden als je vanaf JB komt.
Via de Suite upgraden zorgt er sowieso voor dat je root ervandoor gaat ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Zorean schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 23:56:
[...]

KitKat is niet te rooten, er zijn enkel diverse workarounds om het te behouden als je vanaf JB komt.
Via de Suite upgraden zorgt er sowieso voor dat je root ervandoor gaat ja.
Dank je, dan gaan we gewoon unrooted verder, de LG stock-rom is zo slecht nog niet vergeleken bij Sammy... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
En als het puur om het uiterlijk gaat kun je uiteraard ook naar launchers grijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Ik heb nou Nova erop staan maar heb liever Google launcher. Kan deze helaas niet vinden in de playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Die kun je sideloaden :)

Staat op xda en androidpolice wat artikelen over.

http://www.androidpolice....nd-gpe-devices-right-now/

Kind kan de was doen, heb hem nu ook draaien, enige waar je aan moet denken is dat de knock off alleen in de notificatiebar werkt.

[ Voor 58% gewijzigd door martijnm71 op 21-03-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:54
Ik vind de auto helderheid nu met kitkat toch wat minder prettig dan voorheen. Te donker en wisselt meer, m.n. 's avonds. Is dat om een makkelijke manier te verhogen? Dus dat de auto helderheid iets helderder is?
Verder erg tevreden, super snel, zeker de camera lijkt sneller, mooi dat zwarte balk bovenin nu doorzichtig is (heb live weer achtergrond). Witte icoontjes vind ik eigenlijk ook wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 11:59

Arny

Heerst!

Ik heb nog steeds geen Kitkat op mijn geroote G2 van Eglobal. Niet via LG Mobile support en niet OTA. Ben ik de enige of zijn er nog meer tweakers die hier last van hebben?

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
Arny schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:53:
Ik heb nog steeds geen Kitkat op mijn geroote G2 van Eglobal. Niet via LG Mobile support en niet OTA. Ben ik de enige of zijn er nog meer tweakers die hier last van hebben?
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hier ook nog niets, alleen OTA geprobeerd.. "gewoon" een NL toestel

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny

Arny

Heerst!

OK, ik was al bang dat er iets mis was. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Aangesloten op pc; LG pc suite software en binnen 1 minuut melding dat nieuwe software voorhanden is. Paar x foutmelding en upgrade afgebroken vervolgens swiftkey app verwijderd en voila Kitkat staat op mijn LG :) Betreft LG G2 via Vodafone abbo.

[ Voor 19% gewijzigd door edklavertje op 21-03-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:46

madpilot0

I ain't mad

Is het ook mogelijk om mijn (geroote) G2 gewoon te updaten, en daarna weer te rooten (voor tasker dingen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nope, kitkat is (nog) niet te rooten. Kijk in het root topic om je G2 de update te geven en je root en recovery te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Laatst online: 09:46

madpilot0

I ain't mad

janvanduschoten schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:27:
Nope, kitkat is (nog) niet te rooten. Kijk in het root topic om je G2 de update te geven en je root en recovery te behouden.
Bedankt!

Ik wacht dan wel even tot er een normale weg is. Niet zoveel zin om alles opnieuw te installeren/instellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-08 10:23
Hier ook de update binnen, en ik zie geen schokkende verschillen tot nog toe. Het loopt allemaal nog iets soepeler voor mijn gevoel maar het was al heel goed.
Het is wel jammer dat OSP (on screen phone) nu niet meer werkt, zeurt over een update die ik nergens kan vinden.
Hopelijk volgt die snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De verschillen zijn inderdaad niet heel erg groot, ik merk wel dat het nóg wat sneller gaat dan voorheen :)
Ik heb ook de indruk dat het knock on sneller gaat en dat ik minder vaak een 2e keer moet tappen om te unlocken, hij lijkt sneller en beter te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Hier via lg tool de update gisteren binnen gehaald. Standaard toestel van t-mobile.

Niet te geloven dat het nog sneller is geworden. Wat een geniaal toestel is het ook :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:48
Hier inmiddels ook Kitkat geinstalleerd middels de LG Suite tool. Het valt me vooral op dat de Knock On functie veel beter werkt. Ik moest voorheen nog wel eens 2/3/4 keer knocken voordat het toestel aansprong. Nu werkt het tot nu toe steeds bij de eerste keer. Verder, inderdaad, voelt het toestel een stuk sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unionemerald
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 15:04
rsint schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:04:

Het is wel jammer dat OSP (on screen phone) nu niet meer werkt, zeurt over een update die ik nergens kan vinden.
Hopelijk volgt die snel.
Bij mij werkt OSP perfect na de Kitkat update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Wil eigenlijk horen van de mensen die geüpdated hebben naar KitKat of ze ook last hebben van het probleem met de headphone jack?

Op XDA en andere threads (reddit oa) spreekt men over een ruis oid aan één kant als je headphones gebruikt bij het luisteren naar muziek via het toestel.
Gezien ik mijn G2 veel gebruik als muziekspeler (via wifi en google music) wil ik dit graag geconfirmeerd hebben vóórdat ik ga updaten. Gezien de update schijnbaar voor de rest niet veel nieuws brengt, buiten dat het allemaal iets vlotter werkt, is het voor mij meer opportuun bij 4.2 te blijven zolang deze bug aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Qurius schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:51:
Wil eigenlijk horen van de mensen die geüpdated hebben naar KitKat of ze ook last hebben van het probleem met de headphone jack?

Op XDA en andere threads (reddit oa) spreekt men over een ruis oid aan één kant als je headphones gebruikt bij het luisteren naar muziek via het toestel.
Gezien ik mijn G2 veel gebruik als muziekspeler (via wifi en google music) wil ik dit graag geconfirmeerd hebben vóórdat ik ga updaten. Gezien de update schijnbaar voor de rest niet veel nieuws brengt, buiten dat het allemaal iets vlotter werkt, is het voor mij meer opportuun bij 4.2 te blijven zolang deze bug aanwezig is.
Ja ik heb dat ook. Heb er alleen geen last van. Je hoort het alleen op een zacht volume. Dus ik heb het volume voluit staan (heb ik eigenlijk altijd) en regel het volume via zo'n schuifje op mn oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 22:25
Via de server van LG is de 4.4.2 Rom wel beschikbaar voor mijn Egolbal 32 GB versie.
Standaard zat daar een rom uit Taiwan op.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
Na het upgraden naar 4.4.2 (stock, niet geroot) werkt openvpn helaas bij mij niet meer naar behoren. Ik krijg wel verbinding met de vpn server (synology nas), alleen gaat er geen verkeer meer overheen... Heeft iemand openvpn wel volledig werkend na de upgrade?
Heb al gegoogled, Schijnt een kitkat probleem te zijn, niet zozeer een lg probleem als ik google mag geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:21
Qurius schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:51:
Ik heb dit ook met mijn Antec dBs headphones, hoor sterke ruis aan de linkerkant. Heb dit niet met mijn Creative EP630's. Erg vreemd. De Antecs werken op andere apparaten prima!

Hier is de XDA thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2682189

[ Voor 8% gewijzigd door BigSurf op 21-03-2014 13:52 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is dus alleen beschikbaar via de LG PC Suite tool merk ik. Hij is bij mij nu ook aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemr90
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 21:24
rudy1702 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:21:
Na het upgraden naar 4.4.2 (stock, niet geroot) werkt openvpn helaas bij mij niet meer naar behoren. Ik krijg wel verbinding met de vpn server (synology nas), alleen gaat er geen verkeer meer overheen... Heeft iemand openvpn wel volledig werkend na de upgrade?
Heb al gegoogled, Schijnt een kitkat probleem te zijn, niet zozeer een lg probleem als ik google mag geloven...
Heb ik gister toevallig uitgetest maar ik ondervond geen problemen met de vpn verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy1702
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07-2023
willemr90 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:52:
[...]

Heb ik gister toevallig uitgetest maar ik ondervond geen problemen met de vpn verbinding
Leidt je dan al het verkeer over de vpn? Als ik niet al het IP4 verkeer over de vpn laat gaan doet deze het ook wel, maar dat wil ik juist niet.

Zo ja, welke app gebruik je dan op je telefoon?

Zelf gebruik ik OpenVPN voor Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 4.4.2 staat erop. Voor iedereen is hij dus beschikbaar via de LG PC Suite tool. Mijn G2 is SIM-lock vrij en gekocht bij CoolBlue. VPN werkt gewoon. Snelheidsverschil merk ik geen reet van. Nog steeds evenveel intern geheugen in gebruik terwijl er wordt beweerd dat Kit Kat minder gebruikt. Ook krijg je van LG weer extra bloatware mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 10:44

mambo No5

Bad Apple?

PaT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Bij mij kwam de update OTA ook niet binnen, zodoende dat ik 't via de LG suite geprobeerd heb. Wat dus uiteindelijk werkte. :) Ben zelf tot nu toe in ieder geval tevreden over de update; de algehele prestatiewinst is niet wereldschokkend, maar je merkt her en der wel dat zaken soepeler lopen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door mambo No5 op 21-03-2014 15:54 ]

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik heb vandaag al een paar keer geprobeerd om de update KitKat binnen te halen. Maar het wil niet met lg suite. Ik kom dan op het programma waar er staat of er en update is. Dat staat er, u heeft een update. Dan klik ik op nu upgraden. En kom je weer op de zelfde pagina u heeft een update. Er verschijnt geen meldind nu bijwerken.
Ondertussen heb ik de lg suite tool en de USB drives eraf gegooid, en opnieuw geïnstalleerd. Maar weer het zelfde.
Wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Laatst online: 10-04-2022
Probeer het eens met de support tool http://www.lg.com/nl/onde...obiel/lg-D802-G2#software
En is je batterij vol genoeg ?
80% volgens de website ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Alternative op 21-03-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Alternative schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:13:
[...]

Probeer het eens met de support tool http://www.lg.com/nl/onde...obiel/lg-D802-G2#software
En is je batterij vol genoeg ?
80% volgens de website ;)
Dat heb ik ook gedaan, hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Mmm, ik krijg nog steeds "kan geen verbinding maken met de server" met de LG Suite. En ook nog geen OTA update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
PaT schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:56:
[...]

hier ook nog niks.. 32gb uit duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
45 procent batterij over met 4.5 uur scherm aan. Heeeeeeeeerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:48:
Update 4.4.2 staat erop. Voor iedereen is hij dus beschikbaar via de LG PC Suite tool. Mijn G2 is SIM-lock vrij en gekocht bij CoolBlue. VPN werkt gewoon. Snelheidsverschil merk ik geen reet van. Nog steeds evenveel intern geheugen in gebruik terwijl er wordt beweerd dat Kit Kat minder gebruikt. Ook krijg je van LG weer extra bloatware mee.
De plek waar het OS wordt geinstalleerd is afgescherm van de gebruiker. Dat is simpelweg een bepaalde grootte, die niet zal veranderen, ongeacht hoeveel of hoe weinig ruimte Android zelf nodig heeft. Het kan dus best zijn dat daar nu 1GB aan ruimte vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hier nog steeds geen kitkat.. iemand enig idee hoe het kan? of zijn ze nog steeds aan het uitrollen?
ik word er nu wel een beetje ziek van .... ! ik wacht al zo lang op de update

ik heb via ota, pc sync en mobile support software geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de 4.4.2 update werkt Quick Remote heel slecht op mijn LG televisie. Je moet lang en een paar keer drukken eer dat het werkt. Dat was voor de update niet zo. Speedtest via Wi-Fi is wel verbeterd met de upload. Upload was 60 Mbps en nu 131 Mbps. Download is 163 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny

Arny

Heerst!

Aggressor schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:48:
hier nog steeds geen kitkat.. iemand enig idee hoe het kan? of zijn ze nog steeds aan het uitrollen?
ik word er nu wel een beetje ziek van .... ! ik wacht al zo lang op de update

ik heb via ota, pc sync en mobile support software geprobeerd
Ik ook nog steeds niet. Ze zullen nog wel aan het uitrollen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_moi
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik heb een stock NL toestel met nog de D80210a-EUR-XX software versie. Nooit een update aangeboden gekregen via OTA, LG Suite of de LG Mobile Support Tool.

Alle versies van alle programma's roepen dat mijn software up to date is (clearly not..)

Omdat ik echt niet meer wilde wachten op de KitKat update besloten om een KDZ file handmatig te downloaden en met de R&D tool van LG de rom te installeren. Na alle stappen doorlopen te hebben krijg ik een scherm met.. U heeft al de laatste update.. :(

Vervolgens de startup firmware repair gedaan die is ingebouwd bij de LG Mobile Support tool.. En weer no-go.
Nu wel enigszins out of options.. Gewoon wachten dus?

// edit

Kunnen de mensen van hierboven die de update ook nog niet hebben ontvangen hun softwareversie noemen? Ik heb het vermoeden dat er met de D80210 -->a<-- versie iets mis is namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Da_moi op 22-03-2014 16:03 ]

Je bent zo goed als je handtekening..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 18-09 17:19
Zit er niks anders op voor helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 22-03-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
De a-versie heeft eerder een update gehad naar D80210f-EUR-xx, dus het ligt niet specifiek aan de a-versie ROM. Je zou natuurlijk altijd nog een tweet achter kunnen laten bij https://twitter.com/LG_WEBCARE_NL om te vragen waarom je telefoon nog geen update-boodschap heeft gekregen, terwijl de meeste mensen ondertussen op Kitkat zitten. Wellicht weten ze daar meer of kunnen ze je helpen toch Kitkat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_moi
dahakon schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:11:
De a-versie heeft eerder een update gehad naar D80210f-EUR-xx, dus het ligt niet specifiek aan de a-versie ROM. Je zou natuurlijk altijd nog een tweet achter kunnen laten bij https://twitter.com/LG_WEBCARE_NL om te vragen waarom je telefoon nog geen update-boodschap heeft gekregen, terwijl de meeste mensen ondertussen op Kitkat zitten. Wellicht weten ze daar meer of kunnen ze je helpen toch Kitkat te krijgen.
Bedankt voor de tip. Ik zal een tweet sturen (al heb ik matige ervaringen met webcare teams :p) . Het blijft natuurlijk ook raar dat ik ook geen update kan doen naar D80210f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny

Arny

Heerst!

Da_moi schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:37:
Kunnen de mensen van hierboven die de update ook nog niet hebben ontvangen hun softwareversie noemen? Ik heb het vermoeden dat er met de D80210 -->a<-- versie iets mis is namelijk.
Ik heb D80210b-HKG-XX en ook nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Da_moi schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik zal een tweet sturen (al heb ik matige ervaringen met webcare teams :p) . Het blijft natuurlijk ook raar dat ik ook geen update kan doen naar D80210f.
Het webcare team van LG is behoorlijk responsief, maar ze kunnen niet altijd alle vragen beantwoorden. Dat zijn overigens meestal wel de vragen als 'wanneer komt update x voor product y, terwijl er helemaal geen update-schema voor gegeven is. Een probleem dat je geen update krijgt, terwijl deze wel overduidelijk beschikbaar is, zal eerder een geval zijn waar ze toch gaan kijken hoe ze je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_moi
dahakon schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:33:
[...]

Het webcare team van LG is behoorlijk responsief, maar ze kunnen niet altijd alle vragen beantwoorden. Dat zijn overigens meestal wel de vragen als 'wanneer komt update x voor product y, terwijl er helemaal geen update-schema voor gegeven is. Een probleem dat je geen update krijgt, terwijl deze wel overduidelijk beschikbaar is, zal eerder een geval zijn waar ze toch gaan kijken hoe ze je kunnen helpen.
Aaargh _/-\o_ "Het LG webcare team ondersteunt bij vragen over LG producten/diensten, op ma-vr: 08.30-17.00 uur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update naar 4.4.2 heb ik softwareversie D80220b-EUR-XX gekregen. Daarvoor had was het volgens mij een a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Toch vandaag weer en poging gedaan om de update stopte zetten. Nu lukte het wel met PC suite. Al met al duurde het best lang. Mooi bovenaan de witte icoontjes i.p.v. blauw. Zal wel meer veranderd zijn. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
Ik heb toch wel een vervelende bug. Ik dacht dat updaten naar KitKat het wel zou verhelpen, maar helaas.

Spotify weigert bij mij te streamen over mijn bluetooth carkit. Echt heel vervelend. Google Play Music en de ingebouwde muziek app doen het prima, inclusief trackdata, maar spotify weigert. Mijn Nexus 4 die ik hiervoor had deed het perfect, maar de G2 dus niet. Het gaat om een ingebouwde audio systeem van een Mercedes E Klasse uit 2012.

Heeft iemand anders nog problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Farid_A schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:14:
Ik heb toch wel een vervelende bug. Ik dacht dat updaten naar KitKat het wel zou verhelpen, maar helaas.

Spotify weigert bij mij te streamen over mijn bluetooth carkit. Echt heel vervelend. Google Play Music en de ingebouwde muziek app doen het prima, inclusief trackdata, maar spotify weigert. Mijn Nexus 4 die ik hiervoor had deed het perfect, maar de G2 dus niet. Het gaat om een ingebouwde audio systeem van een Mercedes E Klasse uit 2012.

Spotify streamed hier prima naar een Sony autoradio.
Het enige dat niet werkt is de track/titel info, maar dat ligt aan Spotify. Andere apps laten wel de info weergeven op het display van de autoradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny

Arny

Heerst!

Nope, geen problemen met het streamen naar een Clarion aftermarket-set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon

Ik weet niet of jij bij je G2 ook een docking-station hebt gekregen van LG (afhankelijk van of je hem op tijd besteld/gekocht had), maar je kan altijd proberen op een dergelijk apparaat te testen of Spotify via Bluetooth werkt. Hier geen enkel probleem om het op die manier te laten werken. Nog niet getest met mijn JVC autoradio, maar kan dat ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Net de LG G2 in gebruik genomen. Indrukwekkende batterijduur, maar helaas wordt op dit moment wel zo'n 40% van de energie weggevreten door die stock Accuweather app. En die kun je niet handmatig verwijderen of uitzetten. Steeds komt ie automatisch weer terug.

Weet iemand een manier om die app te verwijderen, of in ieder geval die battery drain ervan te verminderen, zonder het paardenmiddel van een root?
Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic