Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Helemaal eens met voorgaande commentaren. De G2 steekt met kop en schouders boven alle andere Android toestellen uit. Gigantisch veel mogelijkheden juist al met stock rom en kom daar maar eens mee met andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:13
Wat een pracht toestel,mijn broer twijfelde erg tussen g2 en nexus5.Toch maar gekozen voor g2 en terecht,mooi scherm,batterij een woord wow echt een groot pluspunt.Nu hopen dat lg de g2 komende 2 jaar blijf voorzien van nieuwste android versie.

Klopt het als jeusic afspeelt dat het geluid alleen uit de rechter speaker komt...of is de linker defect?

[ Voor 18% gewijzigd door Amaze86 op 10-01-2014 21:16 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De andere speaker is een microfoon ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk toch de Nexus 5 gekocht. Vandaag in de winkel zat ik er behoorlijk over te twijfelen maar de doorslag gaf toch echt het design van de Nexus, dat ik net wat mooier vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:52:
Uiteindelijk toch de Nexus 5 gekocht. Vandaag in de winkel zat ik er behoorlijk over te twijfelen maar de doorslag gaf toch echt de design van de Nexus dat ik net wat mooier vind.
Je kreeg hem toch bij je nieuw contract...vind de camera van nexus slechter,smake verschillen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 08:55:
[...]

Je kreeg hem toch bij je nieuw contract...vind de camera van nexus slechter,smake verschillen.
Fysieke Hi winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

janvanduschoten schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:42:
Sinds gisteren weer een G2, toch weer erg tevreden mee :)

Gisteren even mee gespeeld en wat handige dingen ontdekt die ik nog niet kende. Draadloze opslag is een erg handige (zit in het pull down scherm in de bovenste balk) om even snel wat over wifi te delen met een PC.
Als je het aanzet dan krijg je in het pull down scherm een ip adres incl. gebruikersnaam & wachtwoord. Typ dat in in je browser en je ziet je G2 als netwerkschijf verschijnen.

Ook nog wat zitten klooien met Nova Launcher, die heb ik er altijd opstaan. Knock-on werkt uiteraard wel, knock-off niet in Nova, alleen in de notificatiebalk. Nu heb ik de betaalde versie van Nova (Prime) en daar kun je gestures (gebaren en knoppen) instellen. Ik nu ingesteld dat als ik 2x op het scherm tap hij de app Google Play: Screen Off and Lock start.
In de praktijk werkt knock-off exact hetzelfde als in de stock launcher, zeer blij mee :)

Ik vind de G2 wel een erg ondergewaardeerd toestel, ik vind het wel het beste Android toestel dat ik in 2013 heb gezien.
Helemaal mee eens. En dat komt uit de mond van een ooit verstokte Windows Phone fan!

We zijn er hier zo tevreden mee dat zelfs mijn vriendin, fervent HTC aanhanger, nu op zoek is naar een witte G2.

T.o.v. mijn Lumia 925 is de batterijduur en de soepelheid door de S800 soc heel verslavend. Ook ben ik fan geworden van het notificatie ledje. Zo simpel, maar zoooooo handig. Tenslotte is de stille modus een verademing.

Pas als dat allemaal in een WP toestel zit, ga ik weer eens bij Nokia kijken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk het even aan met de Nexus 5. Deze krijg ik zo binnen via de post en mocht het niet bevallen kan het ik altijd nog omruilen voor een LG G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Ik mag vanaf volgende week weer een nieuw abbo nemen.
Ik twijfel enorm tussen de Xperia z1, nexus 5 en LG g2,

SOny xperia z 1 en g2 hebben wel de 3000 accu erin zitten en kunnen dus lang mee.

Wat ik zoek:

- Ik maak veel foto's, dus wil wel een prima camera erin hebben.
- toekomstklaar.. Ik moet er 2 jaar mee doen met een abbo. Dus het moet over 2 jaar niet een telefoon zijn die dan mega sloom gaat worden..
- mooi, helder scherm. Ik kijk veel video's op youtube en een mooi scherm is dus een pre.

Welke kunnen jullie mij aanraden met deze eisen in gedachte?

Bedankt voor de hulp ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Al je vragen worden beantwoord in de reviews.. Even lezen?

Zo is het scherm van de z1 bijvoorbeeld wat minder dan die van de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:18
Baelrog schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:12:
Ik mag vanaf volgende week weer een nieuw abbo nemen.
Ik twijfel enorm tussen de Xperia z1, nexus 5 en LG g2,

SOny xperia z 1 en g2 hebben wel de 3000 accu erin zitten en kunnen dus lang mee.

Wat ik zoek:

- Ik maak veel foto's, dus wil wel een prima camera erin hebben.
- toekomstklaar.. Ik moet er 2 jaar mee doen met een abbo. Dus het moet over 2 jaar niet een telefoon zijn die dan mega sloom gaat worden..
- mooi, helder scherm. Ik kijk veel video's op youtube en een mooi scherm is dus een pre.

Welke kunnen jullie mij aanraden met deze eisen in gedachte?

Bedankt voor de hulp ! :D
Dat accu's dezelfde capaciteit hebben, zegt niks:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/pics/13/09/xperia-z1-battery/gsmarena_002.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/pics/13/09/lg-g2-battery-test/lg-g2-battery-score.jpg

Dus vrijwel twee keer zo lang browsen of video's kijken op een G2 :)

En voor de volledigheid ook de Nexus 5:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/lg-nexus-5/gsmarena_002.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Blobby op 11-01-2014 19:59 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Echt top van lg zo'n goede batterij kom je eigenlijk in geen een high-end toestel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Baelrog,

Antwoorden,
De camera van de LG g2 komt het beste uit de test,
Mijn vrouw heeft de Z1 en die maakt minder mooie snapshots dan mijn G2. De Nexus valt helemaal af qua snapshots.

Toekomst,
Allemaal snelle jongens. Daar kun je echt wel even mee vooruit!

Scherm is toch echt de G2 de winnaar! Sony heeft een slechte kijkhoek. Kleuren worden flets, Nexus ook prima, maar toch is LG de winnaar, alleen al om zijn 5,2 inch scherm!

En accu is helemaal perfect van de G2,daar sta ik iedere dag weer van te kijken! Bij thuiskomst, nog ruim 72% en ik app, mail, stream video's best veel.

Al met al, is de G2 voor jou de beste keuze denk ik.
En nee ik werk niet bij LG, ik heb nou eenmaal de luxe om steeds de nieuwste telefoon te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collega heeft een Sony Z1 maar het scherm is echt lelijk! Het is een TFT scherm en van de zijkant krijg je zo een witte waas eroverheen. Gewoon geen gezicht met video's afspelen. Lijken wel mat.

The Z1's 5-inch, 1080p screen is of the TFT variety, and it boasts Sony's Triluminos technology, which brings better sharpness, colors and contrast. It looks great — when viewed directly from the front. Tilt it a bit to the side, and the whites will turn grayish, while the colors will fade, something that won't happen with, say, the Galaxy S4's Super AMOLED screen. It's also a bit too reflective for our taste. Don't get us wrong — the screen is good, but if you're concerned with viewing angles, there are better screens elsewhere.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Het is alleen jammer dat LG niet zo'n mooi strak design van bijvoorbeeld de Z1 of One gekozen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53

Zorian

What the fox?

Hoiz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:26:
Het is alleen jammer dat LG niet zo'n mooi strak design van bijvoorbeeld de Z1 of One gekozen heeft.
Design is iets persoonlijks. Ik vind het design van de G2 persoonlijk veel mooier dan de Z1 of One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Zorean schreef op zondag 12 januari 2014 @ 01:48:
[...]

Design is iets persoonlijks. Ik vind het design van de G2 persoonlijk veel mooier dan de Z1 of One.
Mee eens, vooral omdat het scherm zowat de hele voorkant beslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:25

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hallo,

Is er ook al een app voor de LG G2 en de docking station om makkelijker samen te werken.
Er zou een speciale app ontwikkeld worden.
Google en de Lg website geven mij het antwoord niet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Google Play: LG Bluetooth Remote

Volgens mij was dat ook wel gemakkelijk terug te vinden in de manual van de docking station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:07
Verzamelt die speakergrill aan bovenkant van het scherm bij jullie ook zo veel stof en troep? Heb ook geen idee hoe ik het goed schoon kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat valt hier eigenlijk wel mee. En dat zonder hoesje o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:41
@Micheeels: Ja, bij mij ook (en ik heb hem amper in mijn broekzak). Irritant, maar met een paar gerichte pufjes is het meeste er wel uit.

Ander probleem: Stopt Spotify bij jullie ook nadat deze 20 minuutjes of zo aan het spelen is van een offline playlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 11:59

Arny

Heerst!

Anteros schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:12:
Ander probleem: Stopt Spotify bij jullie ook nadat deze 20 minuutjes of zo aan het spelen is van een offline playlist?
Ik luister veel naar Spotify maar ik herken dit niet. Bij mij spelen mijn lijsten gewoon lekker door.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 11:57
Anteros schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:12:
@Micheeels: Ja, bij mij ook (en ik heb hem amper in mijn broekzak). Irritant, maar met een paar gerichte pufjes is het meeste er wel uit.

Spotify stopt regelmatig random tijdens het luisteren van een van mijn afspeellijsten vaak als ik meerdere nummer skip dan halverwege een volgende nummer zegt hij stop er mee en dan moet ik opnieuw op play drukken of vaak weer naar de afspeellijst gaan.

Geen idee hoe ik het kan fixen maar ik stoor me er niet erg aan.

Iemand nog wat leuke backgrounds/wallpapers voor de telefoon?

[ Voor 9% gewijzigd door Xzito op 13-01-2014 11:48 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb nu de live wallpaper van Moon Phase, altijd fijn om te weten hoe de maan staat :P

Home screen
Voor homescreens en wallpapers e.d. kun je verder terecht in Post je Homescreen! - Deel 2.

Ik zag afgelopen weekend ook weer een handig dingetje van de G2, Als je de notificatiebalk naar beneden trekt dan heb je bovenin allemaal snelkoppelingen om bijvoorbeeld wifi snel aan- en uit te zetten. Als je deze nu wat langer indrukt dan ga je direct door naar het setting menu van bijvoorbeeld wifi (als je die indrukt uiteraard). Erg handig moet ik zeggen, ik wordt steeds blijer van de G2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:18
Alleen jammer dat bij een live wallpaper de notification en knoppenbalk niet meer transparant zijn.
Ze zijn alleen transparant bij een "vaste" achtergrond.
Of weet iemand hoe dat wel kan?

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Blobby op 13-01-2014 15:11 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:31
misschien een stomme vraag, kan iemand misschien de lengte opmeten van de bijgeleverde usb kabel.
Want ik heb hier meerdere en ik weet niet meer welke de originele is ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Aggressor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:45:
misschien een stomme vraag, kan iemand misschien de lengte opmeten van de bijgeleverde usb kabel.
De originele heeft een glanzende stekker aan beide kanten en de kant van de telefoon heeft een redelijk unieke vorm stekkerbehuizing. Kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Aggressor schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:45:
De meegeleverde USB kabel is 1,20m lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Na iets van 6 jaar trouwe applefanboy geweest te zijn vanavond de lg g2 bestelt bij gsm easy, best wel goedkoop ook, 136 euro en 34 euro p maand voor 2gb per maand en 90 mins bellen. En het belangrijkste, het is de 32GB versie! http://www.gsmeasy.nl/com...=verlenggsm&extrabundels=

Zal wel wennen worden met al die bloatware in vergelijking met de iphone maar ik ook heel veel voordelen met de vrijheid en snelheid, iphone4 met IOS7 was retetraag geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Einde van de maand deze maar halen. Heb al heel wat reviews gelezen. Lijkt overal goed te bevallen.

Alleen jammer dat T-Mobile alleen de 16GB variant levert. 10GB voor muziek is toch wel erg weinig :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Damian schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:24:
Einde van de maand deze maar halen. Heb al heel wat reviews gelezen. Lijkt overal goed te bevallen.

Alleen jammer dat T-Mobile alleen de 16GB variant levert. 10GB voor muziek is toch wel erg weinig :(
Via die link die ik net postte kun je een 32gb halen, zijn er nog maar 3 over alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[b][message=41597289,noline]Sloeser schreef

Zal wel wennen worden met al die bloatware in vergelijking met de iphone maar ik ook heel veel voordelen met de vrijheid en snelheid, iphone4 met IOS7 was retetraag geworden..
Al die bloatware?

Volgens mij heb jij nog geen heel goed beeld van de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Ik hoop dat ik er daar naast zit dan, had in verschillende reviews gelezen dat er veel overbodige software op zit die je moeilijk of niet weg kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zit die imho ook, evenals icoontjes, notificatiebalk, toggles, genoeg LG-apps..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Persoonlijk vind ik het wel meevallen, de meeste LG apps zijn wel functioneel. Mocht je het teveel vinden dan is rooten ook zo gebeurd en kun je verwijderen en aanpassen wat je wilt. Ik heb hem geroot en met Xposed van alles aangepast qua uiterlijk en wat apps die ik niet ga gebruiken verwijderd (met solid explorer). Mocht je dat willen dan kun je terecht in het custom ROM topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Cool, dank je! ga ik zeker ff kijken wanneer ik hem binnen heb.

Iets heel anders, heeft iemand hier ervaring met tethering van (t-mobile) 4g? Werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Fijn dat 3rd party launchers nu ook transparent keys & notification bars kunnen gebruiken.

Verder ziet het er ongeveer hetzelfde uit, maar ik ben wel benieuwd naar de verbeteringen in het memory management systeem. Dit zou in Kit Kat een stuk efficiënter moeten zijn waardoor er meer apps open kunnen staan en dat apps sneller opstarten. Maar goed, dat is theoretisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maar nog steeds die (legacy) menu button :(

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 15-01-2014 15:57 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sloeser schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:07:
Cool, dank je! ga ik zeker ff kijken wanneer ik hem binnen heb.

Iets heel anders, heeft iemand hier ervaring met tethering van (t-mobile) 4g? Werkt dat een beetje?
Werkt prima bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze telefoon na het weekend aanschaffen.

Vraag 1 : Welke versie Android heeft de G2 nu (met laatste updates)
Vraag 2 : Waar kun je er een mooie Dockingstation voor kopen?
Vraag 3 : Maakt de G2 goeie foto's (ook in het donker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:49:
Ik ga deze telefoon na het weekend aanschaffen.

Vraag 1 : Welke versie Android heeft de G2 nu (met laatste updates)
Vraag 2 : Waar kun je er een mooie Dockingstation voor kopen?
Vraag 3 : Maakt de G2 goeie foto's (ook in het donker)
1: Android 4.2.2, in Europa. Android 4.4 zou mogelijk binnenkort uit moeten komen.
2: Bij heel veel (web)winkels.
3: Ja, als je even een paar seconden geduld hebt aangezien hij de boel graag goed helder verlicht met de flitser voor hij afdrukt. Dat zorgt er wel voor dat je zelfs in het pikkedonker een foto hebt alsof het dag is.

[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 15-01-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Na jaren trouwe Xperia klant te zijn geweest, ga ik dit weekend toch een G2 bestellen. Was eigenlijk overtuigd van de Z1, maar nu ik de G2 in de winkel heb gezien ga ik toch voor deze.
Nu ben ik eigenlijk benieuwd, wordt het toestel warm als je een spelletje speelt?
En hoe was LG in het verleden met updates?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
http://www.gsmarena.com/i..._this_month-news-7566.php

Kitkat komt eind deze maand sowieso naar de G2 in Saudi Arabie. Kan dan nooit lang meer duren voor de andere landen, zou ik denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

dahakon schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:29:

Kitkat komt eind deze maand sowieso naar de G2 in Saudi Arabie. Kan dan nooit lang meer duren voor de andere landen, zou ik denken.
Ja dat heb ik gelezen inderdaad. Maar het gaat me ook meer om updates na KitKat.
Maar ja, maakt eigenlijk ook niet zo veel uit, ik ga m toch wel halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond besloten dat mijn Nexus 5 retour gaat. Een prachtig toestel maar de onscreen tijd is in mijn ogen te beperkt. Morgen omruilen voor een LG G2. Overigens zijn er vandaag twee nieuwe kleuren aangekondigd. Ik vind de rode wel wat hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/106452-thumb/rag.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen maar deze case gekocht, voelt hetzelfde als de Nexus 5 aan.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/jb8AAOxy1JBSSy8Z/$T2eC16F,!yMFIcTu(VTBBSSy8ZDdDg~~60_12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:10:
Meteen maar deze case gekocht, voelt hetzelfde als de Nexus 5 aan.
[afbeelding]
En ga je een linkje met ons delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:19
Vreemd hoesje als je het mij vraagt. Zit helemaal niet volledig om de zijkanten heen. Lijkt me dat ie alsnog kapot is als je m op de schermkant laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:40:
Vreemd hoesje als je het mij vraagt. Zit helemaal niet volledig om de zijkanten heen. Lijkt me dat ie alsnog kapot is als je m op de schermkant laat vallen.
Het gaat dan ook niet om de bescherming maar meer om de grip die de case heeft ten opzichte van de gladde achterkant van de LG G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik heb zelf deze case, uitstekende grip doch licht maar toch goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Ziet er goed uit, vooral handig dat je geen opstaande rand hebt bij het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alles over accessoires voor de G2 hoort thuis in Accessoires voor de LG G2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
dahakon schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:29:

Bleek uiteindelijk niet te kloppen, ging over iets heel anders: https://twitter.com/LGMob...atuses/423434906488672256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
4.4 update in maart...?
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/1d693c4c42/media/lgg2_large.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik begreep dat ze het steeds hebben over het 1e kwartaal van 2014 dus dat zal dan wel ergens in maart zijn. Ik verwacht het niet eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik snap onderhand zelf niet meer waarom mensen op KitKat zitten te wachten. Het enige verschil wat het teweeg brengt is witte icoontjes i.p.v. blauwe icoontjes (erg jammer vind ik) en verder niets. Er is geen ART, de meeste KitKat features zijn eruit gesloopt en voor een betere accuduur of prestaties hoef je het ook niet te doen aangezien die dingen nu al fenomenaal zijn.
Integendeel, ik meende ergens gelezen te hebben dat de accuduur en de prestaties er juist op achteruit gegaan schijnen te zijn met KitKat dankzij Permanent Network Location o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb Kitkat op mijn Nexus 7 staan en ach, het is de laatste versie dus leuk maar meer ook niet. M'n Nexus voelt wel wat sneller aan moet ik zeggen maar de G2 is voor mij al erg snel, ik vraag me af of we dat gaan merken. Accuduur idem, die is al geweldig.

Ik dacht dat de nieuwste Play services het batterijverbruik ging verhelpen nieuws: Google verbetert accuduur Android met nieuwe versie Play Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Laatst online: 08-07 12:57
Chaos-Zero schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:50:
Na jaren trouwe Xperia klant te zijn geweest, ga ik dit weekend toch een G2 bestellen. Was eigenlijk overtuigd van de Z1, maar nu ik de G2 in de winkel heb gezien ga ik toch voor deze.
Nu ben ik eigenlijk benieuwd, wordt het toestel warm als je een spelletje speelt?
En hoe was LG in het verleden met updates?
Wordt niet echt warm.
LG heeft een vrij belabberde reputatie wat betreft updates, maar ik krijg de indruk dat ze het sinds de Optimus G/Nexus 4 allemaal iets serieuzer nemen bij LG. Hun Android skinning is veel minder geworden, waardoor het ongetwijfeld ook eenvoudiger is om updates in elkaar te boxen. 4.4 komt sowieso wel naar de G2, daarna is het nog wat koffiedik kijken.

Net als de rest in dit topic, lig ik er ook niet echt warm van of er nog updates komen of niet. Van alle toestellen die ik ooit gehad heb, is dit de enige waarvan ik denk "perfect zo, niets meer aan veranderen". Zou er toch een Android 5.0 ofzo komen die enorme veranderingen brengt en die LG zelf niet udpatet, dan zal ik tegen die tijd wel CyanogenMod ofzo erop zwieren.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom iedereen zo kickt op die Nexus 5. De G2 kost inmiddels net zoveel op Amazon en is imo echt een betere keus op ieder vlak.

[ Voor 24% gewijzigd door Qurius op 16-01-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik had ook eerst mijn zinnen gezet op de Nexus 5 maar de G2 is toch wel by_far beter met alles. Ik was eerst bang voor de LG skin maar de toevoegingen die ze hebben gedaan zijn wel vaak verbeteringen vind ik.
Ben wel benieuwd naar het updaten van de G2, hoe dat over een jaartje is maar tot nu toe ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorean schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:31:
Ik snap onderhand zelf niet meer waarom mensen op KitKat zitten te wachten. Het enige verschil wat het teweeg brengt is witte icoontjes i.p.v. blauwe icoontjes (erg jammer vind ik) en verder niets. Er is geen ART, de meeste KitKat features zijn eruit gesloopt en voor een betere accuduur of prestaties hoef je het ook niet te doen aangezien die dingen nu al fenomenaal zijn.
Integendeel, ik meende ergens gelezen te hebben dat de accuduur en de prestaties er juist op achteruit gegaan schijnen te zijn met KitKat dankzij Permanent Network Location o.i.d.
Omdat mensen worden gek gemaakt door de media. Het nieuwste moet je hebben en oude producten worden niet meer ondersteund! De verkoop moet door blijven gaan. Stel je eens voor dat ze één echte top telefoon maken. Dan is het afgelopen met de winst want er worden geen nieuwe producten meer verkocht. LG G2 is voor mij ook een overkill. Ik game er nooit op. Alleen e-mail, Facebook en Whatsapp. Dat kan ook op een telefoon van 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Met Ziggo's laatste update van de Ziggo-App, kun je ondertussen ook live-tv kijken op je stock G2, voor hen die dat aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me LG toetsenbord verwijderd, weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

dahakon schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:09:
Met Ziggo's laatste update van de Ziggo-App, kun je ondertussen ook live-tv kijken op je stock G2, voor hen die dat aangaat.
Dit kan zelfs met root aanwezig, so much for a rootchecker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Zorean: Hmm, goed om te weten :). Ik neem aan dat Rabo, Netflix, Spotify, enz niet werken met root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Laatst online: 13:19
Met root kun je toch ook nog gewoon apps gebruiken die een ongeroote telefoon vereisen. Bij mijn HTC Desire was dat een kwestie van simpelweg tijdelijk unrooten met een app als OTA rootkeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Anteros schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:24:
@Zorean: Hmm, goed om te weten :). Ik neem aan dat Rabo, Netflix, Spotify, enz niet werken met root?
Alles werkt met root, waarom zou dat niet werken? :p
Ik heb root sinds dag 1 zowat en geen 1 app die moeite heeft ermee.
Doe het zelf voornamelijk voor de adblocker. ;)

Rooten is trouwens echt supersimpel bij dit toestel. Unrooten idem.

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 16-01-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Zorean: Omdat diverse apps checken of je root-access hebt (ivm DRM, security, enz). Kan me voorstellen dat bv de rabo-app, Ziggo (wat ze normaal doen), etc. checken of root mogelijk is. Zo ja, dan maken ze er melding van en stoppen ze er mee.

Maar goed, fijn om te weten iig! Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik root-access wil... zit een beetje met garantie, FW updates, etc. Een twijfelaar dus :D

[ Voor 25% gewijzigd door Anteros op 16-01-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Anteros schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:11:
@Zorean: Omdat diverse apps checken of je root-access hebt (ivm DRM, security, enz). Kan me voorstellen dat bv de rabo-app, Ziggo (wat ze normaal doen), etc. checken of root mogelijk is. Zo ja, dan maken ze er melding van en stoppen ze er mee.

Maar goed, fijn om te weten iig! Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik root-access wil... zit een beetje met garantie, FW updates, etc. Een twijfelaar dus :D
De Rabo, Netflix, Spotify en Ziggo app geven er allemaal geen drol om hier, en ik heb root permanent aan staan.
Raad je wel aan om SuperSU te gebruiken, is wat liever voor de G2.
Garantie behoud je hoe dan ook, tenzij het defect te herleiden is aan het rooten of dingen die je zonder root niet kan (CPU overclocken bijvoorbeeld). Het rooten en unrooten is heel erg makkelijk, ik heb zelfs een guide geschreven die je voor unrooten kan gebruiken in het root-topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Oke, dan ga ik daar eens kijken. Wat je zegt over de garantie klopt wel, alleen kunnen fabrikanten nogal eens moeilijk doen waardoor je uiteindelijk toch vaak aan het kortste eind trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Heeft iemand hier trouwens ook ervaring met Xposed? Hoe bevalt dat met de originele ROM en zie je, naast de vele voordelen, ook nadelen? Denk dan met name aan snelheid, lag en accuverbruik? Ik zit er namelijk aan te denken om te rooten (zoals aangegeven in een eerdere post) met de voornaamste reden om Xposed te installeren. Toch een stock ROM maar dan wel de vele voordelen van Xposed zoals:
* Transparante notificatiebalk en knoppen
* Weghalen van de Qslide toggles
* Weghalen van brightness en audio sliders
* Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Anteros schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:50:
Toch een stock ROM maar dan wel de vele voordelen van Xposed zoals:
* Transparante notificatiebalk en knoppen
* Weghalen van de Qslide toggles
* Weghalen van brightness en audio sliders
* Enz.
Qslide apps kun je ook zonder Xposed weghalen door deze toggle uit te zetten in de notificatiebalk en de toggle daarna via bewerken te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Sorry, ik bedoelde niet de apps, maar de quick-toggles (wifi, gps, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panton
  • Laatst online: 17-08 18:03
Ik heb Xposed, en het is inderdaad heel chill om een transparante notificatiebalk te hebben, dat vond ik zo lelijk in nova zonder Xposed(zo'n zwarte balk). Accu lijkt nog steeds heel goed en van lag heb ik zeker met nova geen last van.

Bij een 3e reboot(dat moet bij elke verandering in Xposed) bleef die wel minuten hangen, heb lang de power button ingedrukt en opnieuw aangezet; toen bootte die gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt mijn LG G2 binnen benieuwd of de onscreen tijd vele malen beter is ten opzichte van de HTC One.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:28:
Morgen komt mijn LG G2 binnen benieuwd of de onscreen tijd vele malen beter is ten opzichte van de HTC One.
Ik verklap het vast, :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik de Witte LG G2 zie vind ik deze persoonlijk toch mooier. Dat wordt dus omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:28:
Een collega van me met de HTC One haalt bij matig gebruik hooguit 2-2.5 dagen met zijn foon, ik heb sinds 3 weken de G2, en haal met matig gebruik minstens 3 dagen, en 4 zou ook nog kunnen, mits je de batterij compleet leeg wilt trekken.

Bij licht gebruik heb ik de 5 dagen al gehaald. _/-\o_

Ik wilde ook voor de Nexus 5 gaan, maar die was erg slecht leverbaar bij de Telfort shop, dus heb ik ter plekke voor de G2 gekozen: Totaal geen spijt van! d:)b

De verkoopster zat wel erg de Samsung S3 en S4 te pluggen toen bleek dat ik rondkeek voor een nieuwe foon. Was wel erg duidelijk te merken dat ze daar provisie ofzo op kregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nog een week wachten op de levering van de witte LG G2, niet meer op voorraad :/. Maar vind deze echt een stuk mooier dan zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang alles nog werkt is er niks aan de hand toch.
En kom weer een beetje terug in de realiteit.... Je zorgen maken om een telefoon!? Een stuk plastic met een schermpje erin! Zorgen maak je je, als iemand in je familie een ongeval krijgt. Niet als je een stuk plastic laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:13:
Zolang alles nog werkt is er niks aan de hand toch.
En kom weer een beetje terug in de realiteit.... Je zorgen maken om een telefoon!? Een stuk plastic met een schermpje erin! Zorgen maak je je, als iemand in je familie een ongeval krijgt. Niet als je een stuk plastic laat vallen.
Nou ja, je mag doorgaans wel flink je portemonnee trekken als er iets stuk gaat. Daar zou ik ook schrik voor hebben, niet iedereen heeft 'eventjes' 250 euro over.
Mijne ging gisteren ook per ongeluk in de 'vliegtuigstand' en botste tegen diverse objecten op en aan, maar er zat gelukkig nog geen krasje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zorean schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:58:
[...]

Nou ja, je mag doorgaans wel flink je portemonnee trekken als er iets stuk gaat. Daar zou ik ook schrik voor hebben, niet iedereen heeft 'eventjes' 250 euro over.
Mijne ging gisteren ook per ongeluk in de 'vliegtuigstand' en botste tegen diverse objecten op en aan, maar er zat gelukkig nog geen krasje op.
Precies, gelijk maar een goede case aangeschaft voor maar 10 euro. Ziet er solide uit: http://dx-box.com/sgp-lg-g2-case-slim-armor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panton
  • Laatst online: 17-08 18:03
alwaysleft schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:47:
[...]

Precies, gelijk maar een goede case aangeschaft voor maar 10 euro. Ziet er solide uit: http://dx-box.com/sgp-lg-g2-case-slim-armor.html
Ik heb dezelfde in het blauw, prima case. Wel een beetje "bulky".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verdere discussie over cases en andere accessoires mogen verder gaan in Accessoires voor de LG G2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Heeft iemand anders ook dat de klok crasht bij opstarten? Ik gebruik nu Timely, maar ook als ik die verwijder, blijft de standaard klok crashen bij opstarten.

Heb de standaard ROM, met de update van een week geleden.

[ Voor 16% gewijzigd door Framoes op 20-01-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:19
Toch een minpuntje aan de update ontdekt, via *#*#4636#*#* kan ik de telefooninformatie niet meer opvragen. Gebruikte deze tab om hem in LTE only modus te zetten. Dat is nu niet meer mogelijk.

Ook merk ik dat hij 4G minder lang vasthoudt en terug schakelt naar 3g in gebieden waar er toch prima 4g dekking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Sinds donderdag heb ik de LG G2. Echt een top toestel! Echter is het zo dat de mijne ongeveer 1x per dag gewoon uit valt, soms terwijl ik m 10 seconde daar voor nog gebruikt heb.
Is dit een software foutje, of ben ik de enige hier mee?
Overigens is de batterij niet leeg en gewoon geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Chaos-Zero schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
Sinds donderdag heb ik de LG G2. Echt een top toestel! Echter is het zo dat de mijne ongeveer 1x per dag gewoon uit valt, soms terwijl ik m 10 seconde daar voor nog gebruikt heb.
Is dit een software foutje, of ben ik de enige hier mee?
Overigens is de batterij niet leeg en gewoon geupdate :)
Ik heb het nog nooit zomaar gehad. Wel eens dat het toestel, vanwege de knop op de achterkant, in m'n broekzak uitging. Dat is me overigens misschien twee a drie keer overkomen in een een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat lijkt me inderdaad een fout, ik heb dat nog nooit gehad.

Weet iemand een app die de notificatie led automatisch uit kan schakelen op tijd? Ik gebruik nu Google Play: Phone Schedule om 3g automatisch aan en uit te schakelen en Google Play: Timeriffic om de verlichting en volumes automatisch op tijd te regelen maar kan niets vinden voor de led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Framoes schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Ik heb het nog nooit zomaar gehad. Wel eens dat het toestel, vanwege de knop op de achterkant, in m'n broekzak uitging. Dat is me overigens misschien twee a drie keer overkomen in een een paar maanden.
Ja precies, ik begrijp dat dat kan gebeuren. Zeker niet in 5 dagen, 5 keer. Overigens heb ik het ook gehad toen hij gewoon op de bank lag.
In ieder geval net toch even gebeld naar de winkel en kan morgen een nieuwe ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

janvanduschoten schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:24:
Weet iemand een app die de notificatie led automatisch uit kan schakelen op tijd? Ik gebruik nu Google Play: Phone Schedule om 3g automatisch aan en uit te schakelen en Google Play: Timeriffic om de verlichting en volumes automatisch op tijd te regelen maar kan niets vinden voor de led.
Google Play: Silent Hours heeft "Disable the notification light", bedoel je dat?

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 21-01-2014 15:31 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon vandaag binnengekregen.

Alles werkt heerlijk en snel.

Zeker vergeleken met de Sony Xperia S die ik hiervoor had.

Hoe maak je eigenlijk screenshots met dit model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tegelijk power en volume down indrukken en vasthouden. Eventueel kun je het met Xposed (met root) en de Gravity box ook in je power down menu krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
Je kunt ook vanuit je homeknop omhoog sliden, zoals je ook doet om Google Now te openen, en dan QuickMemo openen. Je krijgt dan een screenshot waar je eventueel op kunt tekenen/typen en die je ook gelijk kunt delen of opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat is een handige tip, dat wist ik nog niet :) Het kan dus nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Ops
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-09 16:18
Heeft iemand een idee wat de reden zou zijn dat mijn verbinding steeds blijft wegvallen op mijn g2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:32
Weet iemand of het mogelijk is om in de lg email app HTML emaik s automatisch te laten re-sizen. Nu moet ik elke keer in en uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Ghost Ops schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:45:
Heeft iemand een idee wat de reden zou zijn dat mijn verbinding steeds blijft wegvallen op mijn g2?
Je zult iets meer informatie moeten geven als je wilt dat we je kunnen helpen. Slecht mobiel netwerk in de buurt? Andere telefoons zelfde probleem? Slecht ontvangst in de kamer? Verbinding van 2G/3G/4G, wifi?
Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic