Heb je bij Instellingen -> Oproep de functie Spraakverbetering aan staan? Probeer die eens in te schakelen.RutgerFR schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:59:
Voice recorder geeft inderdaad fantastisch, kraakhelder geluid. Ik heb het idee dat daar een andere mic voor wordt gebruikt.
Bij het bellen wordt zowel de normale als de noise canceling microfoon (bovenaan) gebruikt. Bij de voice recorder is dat volgens mij niet zo.RutgerFR schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:59:
Voice recorder geeft inderdaad fantastisch, kraakhelder geluid. Ik heb het idee dat daar een andere mic voor wordt gebruikt.
Ik heb bij telefoongesprekken ook last dat soms delen van mijn spraak niet door komen. Ook wel eens dat het geluid dof is. Bijzonder is dat dat alleen met mij gebeurt. Heb een keertje iemand anders met mijn toestel laten bellen om het zelf te horen en toen gebeurde er niets.
In drukke omgevingen met een hoop achtergrondgeluid gebeurt het sowieso niet.
Al met al het enige echt zware minpunt van dit toestel voor mij.
Ben op zoek naar tips rondom gebruik camera. Krijg niet altijd scherp beeld. Dit speelt vooral bij foto's s in slechter licht. Ik zie wel bij het nemen van een foto een of meerdere vierkantjes (maar waar stelt de camera nu altijd op scherp ?
) die grijs of groen worden. Moet je de foto knop iets langer vasthouden of zijn er andere tips/trucs ?

Anders valt net de L van LG achterop het toestel eraf, lol!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik heb de LG G2 en de nexus5 gelijk getest. App opening speed test. Ene keer was de LG G2 sneller de andere keer de nexus 5 sneller. Ook een browser test gedaan. Daar was de nexus 5 9 van de 10 keer sneller. Zou de LG G2 sneller worden als het toestel kitkat 4.4.2 updaten krijgt? Of blijft het toestel trager? Wie kan mij helpen?
Zelf heb ik de LG G2 verkocht. Maar bal van de batterij in de nexus 5.
De vierkantjes zijn de gedeeltes waarop hij aan het focussen is. Uiteraard kunnen dat meerder dingen zijn. Als die ver van elkaar afliggen zal hij proberen alles scherp te krijgen wat vaak wat meer tijd kost. Je kan hem ook instellen op handmatige focus of facetracking. Persoonlijk vind ik het fijner werken om met de normale manier van focussen gewoon op iets te klikken wat ik scherp wil hebben. Dat gaat vaak ook sneller.edklavertje schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:44:
Ben op zoek naar tips rondom gebruik camera. Krijg niet altijd scherp beeld. Dit speelt vooral bij foto's s in slechter licht. Ik zie wel bij het nemen van een foto een of meerdere vierkantjes (maar waar stelt de camera nu altijd op scherp ?) die grijs of groen worden. Moet je de foto knop iets langer vasthouden of zijn er andere tips/trucs ?
Wat ook wel eens helpt is handmatig de ISO wat verhogen. Voordeel daarvan is dat je in donkere omstandigheden vaak sneller een foto hebt met minder beweging er in. Nadeel is dat je wat ruis er bij krijgt.
Op de LG G2 draait natuurlijk de schil van LG dat de telefoon wat trager maakt. Ik denk dat als je een ASOP rom er op had gezet dat hij al een stuk sneller zou zijn geworden.wilke77 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:26:
Ik heb de LG G2 en de nexus5 gelijk getest. App opening speed test. Ene keer was de LG G2 sneller de andere keer de nexus 5 sneller. Ook een browser test gedaan. Daar was de nexus 5 9 van de 10 keer sneller. Zou de LG G2 sneller worden als het toestel kitkat 4.4.2 updaten krijgt? Of blijft het toestel trager? Wie kan mij helpen?
Over de camera gesproken.. Bij apps als Snapchat is mijn beeld gewoon pikkedonker, maar als ik de camera app dan open en richt op hetzelfde voorwerp dan is het plotseling een stuk lichter.
[ Voor 11% gewijzigd door Hoiz op 27-12-2013 15:54 ]
Jammer, ik weet niet hoe je een andere rol op het toestel moet zetten. Maar is het niet zo dat als de updaten kitkat 4.4.2 erop staat het toestel zo snel als de nexus5 zal zijn?Hoiz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:52:
[...]
Op de LG G2 draait natuurlijk de schil van LG dat de telefoon wat trager maakt. Ik denk dat als je een ASOP rom er op had gezet dat hij al een stuk sneller zou zijn geworden.
[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 27-12-2013 17:07 ]
Is het niet zo dat het toestel met zo snel als de nexus 5 zal zijn met de update kitkat 4.4.2?Hoiz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:52:
[...]
Op de LG G2 draait natuurlijk de schil van LG dat de telefoon wat trager maakt. Ik denk dat als je een ASOP rom er op had gezet dat hij al een stuk sneller zou zijn geworden.
Over de camera gesproken.. Bij apps als Snapchat is mijn beeld gewoon pikkedonker, maar als ik de camera app dan open en richt op hetzelfde voorwerp dan is het plotseling een stuk lichter.
Ik kan niet en andere rom op het toestel zetten. Als staat in het engels. Mijn engels is slecht.
Vandaag de G2 ontvangen. Helaas is Vodafone de micro simkaart vergeten, dus bellen zit er voorlopig nog niet in. Probeer 'm nu toch al een beetje te gebruiken met WiFi, maar dit lukt niet. Telefoon heeft na herstarten een paar seconden internetverbinding, maar daarna niet meer. Verbinding met WiFi netwerk blijft in stand, maar heb geen verbinding met internet. Websites laden niet, Play Store laadt niet, etc. Heeft iemand hier ervaringen mee? Kan dit er iets mee te maken hebben dat er geen simkaart in zit?
Nee, moet niet uitmaken. Een smartphone moet ook prima werken zonder sim. Heb je je router al eens een keer gereboot?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Alternatief kun je kijken of een andere internetverbinding een ander resultaat geeft. Als dat mogenlijk is, zou je bijvoorbeeld een hotspot op kunnen zetten met je oude telefoon om te kijken of je daarmee een ander resultaat krijgt.
Bedankt voor de tips. Het probleem is opgelost na een firmware-update van de router. Internetverbinding werkt nu prima. Nu alleen nog wachten op die micro simkaart..
Kan je die niet gewoon zelf uit je oude sim knippen? Is bij mij ook gebeurd toen ik m'n toestel los kocht.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Bij bijvoorbeeld de Hi winkel doen ze het gratis.
Hey bedankt. Zal hier rekening mee houden bij foto'sBvelleko schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:51:
[...]
De vierkantjes zijn de gedeeltes waarop hij aan het focussen is. Uiteraard kunnen dat meerder dingen zijn. Als die ver van elkaar afliggen zal hij proberen alles scherp te krijgen wat vaak wat meer tijd kost. Je kan hem ook instellen op handmatige focus of facetracking. Persoonlijk vind ik het fijner werken om met de normale manier van focussen gewoon op iets te klikken wat ik scherp wil hebben. Dat gaat vaak ook sneller.
Wat ook wel eens helpt is handmatig de ISO wat verhogen. Voordeel daarvan is dat je in donkere omstandigheden vaak sneller een foto hebt met minder beweging er in. Nadeel is dat je wat ruis er bij krijgt.
Verwijderd
In het topic over levertijden en prijzen lees ik dat sommige van jullie het toestel geïmporteerd hebben via eglobalcentral.eu.
Ik denk dat deze mensen nu hier meelezen. Ze hebben immers hun toestel in handen.
Ik wil vragen of één van hun eens wil proberen of de FM radio het met de meegeleverde rom (goed) doet.
Ik neem aan dat hij het na het flashen van een EUR rom op deze import toestellen sowieso doet?
En eigenlijk ben ik sowieso wel benieuwd wat er in het algemeen gevonden wordt van de kwaliteit van de FM radio op dit toestel.
Ongeacht waar het toestel vandaan komt.
Ik denk dat deze mensen nu hier meelezen. Ze hebben immers hun toestel in handen.
Ik wil vragen of één van hun eens wil proberen of de FM radio het met de meegeleverde rom (goed) doet.
Ik neem aan dat hij het na het flashen van een EUR rom op deze import toestellen sowieso doet?
En eigenlijk ben ik sowieso wel benieuwd wat er in het algemeen gevonden wordt van de kwaliteit van de FM radio op dit toestel.
Eens, dit is de reden dat ik hem gekocht heb. Ik vind het beter dan stock zelfs.Qurius schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:01:
Ik wil trouwens nog iets kwijt over de schil van LG over Android: deze is echt prima in mijn ogen.
Ik vind juist dat LG relatief weinig veranderd heeft aan Stock android. Het lockscreen is mooi en werkt goed, de launcher werkt prima (en ziet er imo goed uit) en veel dingen waarvan ik in eerste instantie dacht "bloatware" blijken toch handig te zijn. Telefoon is ook zeer snel en voelt absoluut niet 'bloated' aan.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Eén van de redenen dat ik heb gekozen voor de LG G2 i.p.v. de Nexus 5, is omdat de G2 een FM radio heeft en de Nexus 5 niet.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:58:
In het topic over levertijden en prijzen lees ik dat sommige van jullie het toestel geïmporteerd hebben via eglobalcentral.eu.
Helaas moet ik zeggen dat de FM radio tegenvalt omdat ik er alleen maar mono geluid mee ontvang.
Of dat komt doordat die te slecht signaal heeft om stereo weer te geven, weet ik niet.
Ik kan wel gewoon alle zenders zonder ruis ontvangen.
Met mijn vorig telefoon (Sony Ericsson Xperia Arc S) kreeg ik wel gewoon stereo geluid (met dezelfde koptelefoon).
Ik heb nog verschillende koptelefoons geprobeerd (omdat die dienen als antenne), maar ik hoor alleen maar mono.
Ook ben ik van een HongKong firmware naar de Europese firmware gegaan, maar dat gaf geen verschil.
Gelukkig luister ik met name naar Radio 1, dus dat de praatprogramma's mono zijn, is niet zo'n probleem.
Daarnaast kan je (als je datalimiet ruim genoeg is) natuurlijk altijd naar radio streams via internet luisteren.
Op alle andere gebieden, ben ik alleen maar positief over het toestel: de accuduur is onvoorstelbaar, alles is razendsnel, het scherm is helemaal top, de camera is goed en de LG software laag heeft echt een paar nuttige dingen toegevoegd.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Verwijderd
Dan zitten we precies in 't zelfde schuitje.Mr_Blobby schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:17:
[...]
Eén van de redenen dat ik heb gekozen voor de LG G2 i.p.v. de Nexus 5, is omdat de G2 een FM radio heeft en de Nexus 5 niet.
Had al bijna de nexus 5 besteld toen ik er achter kwam dat er geen FM radio meer in zit.

Dat is wel heel erg jammer zeg.Helaas moet ik zeggen dat de FM radio tegenvalt omdat ik er alleen maar mono geluid mee ontvang.
Of dat komt doordat die te slecht signaal heeft om stereo weer te geven, weet ik niet.
Ik kan wel gewoon alle zenders zonder ruis ontvangen.
Met mijn vorig telefoon (Sony Ericsson Xperia Arc S) kreeg ik wel gewoon stereo geluid (met dezelfde koptelefoon).
Ik heb nog verschillende koptelefoons geprobeerd (omdat die dienen als antenne), maar ik hoor alleen maar mono.
Ook ben ik van een HongKong firmware naar de Europese firmware gegaan, maar dat gaf geen verschil.
Gelukkig luister ik met name naar Radio 1, dus dat de praatprogramma's mono zijn, is niet zo'n probleem.

Ik heb XDA er even op doorgezocht maar daar valt niets te vinden over mono-klachten over de FM radio.
Ook hier vind ik er verder geen meldingen over.
Kan iemand dit bevestigen a.u.b.?
Dat er alleen mono uit de FM radio komt.
Ik neem aan dat als er gewoon wat mp3 o.i.d. op de koptelefoon wordt afgespeeld, dat dit dan wel in stereo is?
Dat zou voor mij dan zeggen dat het dus qua hardware wel mogelijk is om stereo signaal uit de koptelefoon connector te krijgen, en dan zou het gegeven dat de FM radio alleen maar mono signaal uitgeeft dus goed iets softwarematigs (in de LG software/rom) kunnen zijn, en dus misschien wel te verhelpen zijn.
Dan komt de volgende vraag ik me op:
Zijn er hier mensen die een custom rom, gebaseerd op een schone (non LG) android versie, op hun toestel hebben geflashed, en hoe is dan de radio bij hun?
Stereo of mono?
Als dit echt bij elk toestel het geval is hoop ik echt dat het te fixen is.
't zou voor mij écht bijna een dealbreaker kunnen zijn.
Ja, dat is dus iets wat ik vertik.Daarnaast kan je (als je datalimiet ruim genoeg is) natuurlijk altijd naar radio streams via internet luisteren.
Ik wordt er doodmoe van dat er op allerlei fronten telkens meer geprobeerd wordt de gebruiker maar richting meer data- en cloud-gebruik te dwingen.
Ik heb er gisteren even een tijdje mee staan rommelen in de winkel, en inderdaad, het lijkt me écht een erg fijn toestel verder.Op alle andere gebieden, ben ik alleen maar positief over het toestel: de accuduur is onvoorstelbaar, alles is razendsnel, het scherm is helemaal top, de camera is goed en de LG software laag heeft echt een paar nuttige dingen toegevoegd.
Bedankt voor je uitgebreide reply's trouwens. ( ook in 't andere topic.)
Misschien is een bluetooth headset met ingebouwde FM radio een oplossing?
Ik heb zelf de Sony MW1 en die bevalt me uitstekend, goeie FM ontvangst en je kunt er nog een geheugenkaartje insteken voor nog meer muziek.
http://www.sonymobile.com...adset-pro/specifications/
Ik heb zelf de Sony MW1 en die bevalt me uitstekend, goeie FM ontvangst en je kunt er nog een geheugenkaartje insteken voor nog meer muziek.
http://www.sonymobile.com...adset-pro/specifications/
[ Voor 19% gewijzigd door martijnm71 op 30-12-2013 07:57 ]
Verwijderd
Als het uiteindelijk echt niet anders is dan zou zoiets een optie zijn ja.
Maar eigenlijk zoek ik gewoon een beetje modern toestel dat op z'n minst de volgende specs. heeft:
- Bel functie (Obvious)
- GPS
- Stereo FM radio
- USB OTG
- Een goede camera
- Minimaal HD ready, liever full HD
- SD slot, of anders minimaal 32 Gig. opslag. ( Altenatief is: Meenova Mini MicroSD Card Reader )
De LG G2 zou dat toestel kunnen zijn... Als de FM radio 't goed doet.
Maar eigenlijk zoek ik gewoon een beetje modern toestel dat op z'n minst de volgende specs. heeft:
- Bel functie (Obvious)
- GPS
- Stereo FM radio
- USB OTG
- Een goede camera
- Minimaal HD ready, liever full HD
- SD slot, of anders minimaal 32 Gig. opslag. ( Altenatief is: Meenova Mini MicroSD Card Reader )
De LG G2 zou dat toestel kunnen zijn... Als de FM radio 't goed doet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 15:58 ]
Verwijderd
Ahh, dat zijn prettige berichten. 
En hoe is de kwaliteit verder?
Beetje behoorlijke ontvangst?
Heb je trouwens een nederlandse LG G2, of een import model?
En stock rom, of zelf wat geflashed?
Meh, het is FM. Dat is sowieso strontkwaliteit.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:45:
Ahh, dat zijn prettige berichten.
Het is gewoon een NL LG G2 met stock ROM en root.
Welke software versie heb je?Zorean schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:48:
[...]
Meh, het is FM. Dat is sowieso strontkwaliteit.De ontvangst ligt aan je locatie en koptelefoon en de lengte/dikte van het snoer en hoe je het snoer houdt. Dat is altijd al zo geweest, bij mijn HTC One X en HTC Desire HD was het ook waardeloze kwaliteit en lag het er maar net aan hoe je de boel hield. Mijn inziens ben je veel beter af met een stream van internet, ook geen gedoe.
Het is gewoon een NL LG G2 met stock ROM en root.
Ik heb nu D80210a-EUR-XX draaien.
En heb je het getest met de bijgeleverde oortelefoon?
Wat me opviel was dat toen ik aan de grens was(bij Limburg) ik alleen Duitse zenders kon ontvangen, terwijl de radio die we mee hadden wel gewoon Nederlandse radio kon ontvangen. Maar dat lag waarschijnlijk niet aan de LG G2 , want mijn zus haar Galaxy S plus kon ook alleen Duitse zenders ontvangen.
Ik heb de Duitse OPEN D80210e-EUR-XX erop gemikt, maar dat is in de praktijk gewoon een EU versie die hier ook uitgerold naar sommige toestellen en Nederlands is enzo.Mr_Blobby schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:51:
[...]
Welke software versie heb je?
Ik heb nu D80210a-EUR-XX draaien.
En heb je het getest met de bijgeleverde oortelefoon?
En nee, met mijn Sennheiser dopjes en Sennheiser hoofdtelefoon.
Ik woon in Nijmegen (ook dicht bij de grens dus) en met de eglobal-rom kan ik gewoon alles ontvangen. Vreemd dat jij dan alleen maar duitse zenders kunt ontvangen ..panton schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:51:
Wat me opviel was dat toen ik aan de grens was(bij Limburg) ik alleen Duitse zenders kon ontvangen, terwijl de radio die we mee hadden wel gewoon Nederlandse radio kon ontvangen. Maar dat lag waarschijnlijk niet aan de LG G2 , want mijn zus haar Galaxy S plus kon ook alleen Duitse zenders ontvangen.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
De meegeleverde dopjes vind ik iig bovengemiddeld goed klinken, het is iig geen rommel. De zeldzame keren dat ik fm radio gebruikt heb klonk 't gewoon prima.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Even een vraagje, ik kom er niet uit hoe ik een video download van een Internet site.
Kort gezegd : ik heb heel veel toestellen gehad, HTC One, Galaxy S4, Galaxy Note 3 en nu de LG g2.
Ja weet het. Zit in een luxe positie, dat ik heel vaak kan wisselen tussen de top toestellen ;-)
Bij de meeste toestellen zie je op een site een video staan, en als je die leuk vind hou je de video ingedrukt en krijg je de optie's afspelen maar ook downloaden! Nu op de LG zie ik bijvoorbeeld eenl euke video, en dan houd ik de video ingedrukt, maar krijg nergens de optie downloaden! Gaat dit niet? Of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt!
Even een vraagje, ik kom er niet uit hoe ik een video download van een Internet site.
Kort gezegd : ik heb heel veel toestellen gehad, HTC One, Galaxy S4, Galaxy Note 3 en nu de LG g2.
Ja weet het. Zit in een luxe positie, dat ik heel vaak kan wisselen tussen de top toestellen ;-)
Bij de meeste toestellen zie je op een site een video staan, en als je die leuk vind hou je de video ingedrukt en krijg je de optie's afspelen maar ook downloaden! Nu op de LG zie ik bijvoorbeeld eenl euke video, en dan houd ik de video ingedrukt, maar krijg nergens de optie downloaden! Gaat dit niet? Of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt!
Mijn eerste ervaringen met het toestel zijn overwegend positief. Het toestel voelt stevig aan en het scherm is heel erg mooi. Hij is behoorlijk snel en de camera schiet prima foto's. De accuduur is tot nu toe heel indrukwekkend, al moet ik hem langer gebruiken om daar echt een volledig oordeel over te kunnen vellen. De LG skin valt me enorm mee, al stoor ik me wel héél erg aan de manier waarop hij om gaat met lange app namen in mapjes. Heeft iemand hier al wat op gevonden?

Zojuist gearriveerd, ik had D80210a-EUR-XX:

Als ik het goed heb begrepen is sinds Kerst KitKat bezig met uitrollen en zijn ze nu bezig met China, Japan, Duitsland en Frankrijk terwijl Korea dus met Kerst al de OTA kreeg.
Ben benieuwd wanneer hij hier komt!

Als ik het goed heb begrepen is sinds Kerst KitKat bezig met uitrollen en zijn ze nu bezig met China, Japan, Duitsland en Frankrijk terwijl Korea dus met Kerst al de OTA kreeg.
[ Voor 43% gewijzigd door Zorian op 03-01-2014 10:29 ]
Die heb ik een tijdje terug al gehad...merk je niets van...Zorean schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:28:
[afbeelding]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
"..... yeah, what he said....!!! "CLB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:55:
Een slot voor een geheugenkaart, mooiere / betere behuizing, geen skin, goed update-beleid
32 Gb met 50 Gb cloud storage en USB OTG is voor mij genoeg.CLB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:55:
Een slot voor een geheugenkaart, mooiere / betere behuizing, geen skin, goed update-beleid
Ik merk weinig meer van de behuizing met mijn hoesje (dun, licht, voelt lekker stroef aan, geen vingerafrdukken meer en het wordt er steviger van: aanrader).
Ik vind dat de LG G2 skin handige dingen toevoegt: knock on/off, draadloze opslag, quickremote, heel veel te customizen etc. Veel dingen die ik op een stock Android (Nexus 5) zou missen.
Voor wat betreft updatebeleid heb ik weinig gemerkt van de Kitkat update die ik op mijn Nexus 7 heb gekregen (alleen dat ik alles kwijt was omdat de update fout ging). Dus ik mis nog niks op mijn G2.
Heeft iemand hier al een Koreaanse versie geïmporteerd (die met het SD slot)?
Ervaringen?
Ervaringen?
Misschien help ik hier niemand mee maar toch........... Een van de minpunten van de G2 ontstond voor mij in de afgelopen feestdagen rondom de camera. Fotos bij weinig licht leverde of blurry foto's op of secondenlange vertraging bij het focussen of het bijna verblinden van de personen die je op de foto wilde zetten. Balen als een stekker en op dat punt vond ik de G2 echt een miskoop. Overwogen om te rooten en te kiezen voor de camera mod XDA developers thread totdat ik het volgende ontdekte (voor de meesten Duh
ervaring maar voor mij De oplossing) Voortaan in weinig licht direct via instellingen de focus op handmatig zetten en met veegbeweging zelf scherp stellen. Dan vrijwel instant is het maken van scherpe foto's mogelijk zonder fratsen van vertraging of verblinding. Moet nog uittesten of verhoging (handmatig) van Iso waarden nog iets meer kwaliteit geeft. Nu weer blij met de G2

Ik heb de camera mod al geïnstalleerd, maakt geen ene drol uit en de kwaliteit is 1:1 t.o.v. stock.edklavertje schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:25:
Misschien help ik hier niemand mee maar toch........... Een van de minpunten van de G2 ontstond voor mij in de afgelopen feestdagen rondom de camera. Fotos bij weinig licht leverde of blurry foto's op of secondenlange vertraging bij het focussen of het bijna verblinden van de personen die je op de foto wilde zetten. Balen als een stekker en op dat punt vond ik de G2 echt een miskoop. Overwogen om te rooten en te kiezen voor de camera mod XDA developers thread totdat ik het volgende ontdekte (voor de meesten Duhervaring maar voor mij De oplossing) Voortaan in weinig licht direct via instellingen de focus op handmatig zetten en met veegbeweging zelf scherp stellen. Dan vrijwel instant is het maken van scherpe foto's mogelijk zonder fratsen van vertraging of verblinding. Moet nog uittesten of verhoging (handmatig) van Iso waarden nog iets meer kwaliteit geeft. Nu weer blij met de G2
Wat ik wel erg jammer vind is dat je het sluitergeluid niet uit kan zetten.

Foutje in de font van LG, kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2446400Micheeels schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:00:
Mijn eerste ervaringen met het toestel zijn overwegend positief. Het toestel voelt stevig aan en het scherm is heel erg mooi. Hij is behoorlijk snel en de camera schiet prima foto's. De accuduur is tot nu toe heel indrukwekkend, al moet ik hem langer gebruiken om daar echt een volledig oordeel over te kunnen vellen. De LG skin valt me enorm mee, al stoor ik me wel héél erg aan de manier waarop hij om gaat met lange app namen in mapjes. Heeft iemand hier al wat op gevonden?
[afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Zorian op 03-01-2014 17:55 ]
Foutje in de font is volgens mij door de recente update ook verholpen, mijn Chronusklok werkt weer als vanouds :-)
Verwijderd
Ik krijg hem vandaag binnen via Coolblue. Ik heb bewust voor de LG G2 gekozen omdat hij gehakt maakt van de Nexus 5 en qua foto's maken en filmen de Iphone 5(ander os) helemaal achter zich laat(op filmen in de nacht na) YouTube: iPhone 5S vs LG G2 Camera Comparison - Camera Features (interface), Sample photos & Video Comparison
LG G2 is tot nu toe gewoon de beste naar mijn mening.
Kan je de Quick window op het lockscreen ook uitzetten?
Je weet dat hij op amazon uk meer dan 100€ goedkoper is, hé? Je kunt je coulance gebruiken, als je vlot bent...Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 09:24:
Ik krijg hem vandaag binnen via Coolblue. Ik heb bewust voor de LG G2 gekozen omdat hij gehakt maakt van de Nexus 5 en qua foto's maken en filmen de Iphone 5(ander os) helemaal achter zich laat(op filmen in de nacht na) YouTube: iPhone 5S vs LG G2 Camera Comparison - Camera Features (interface), Sample photos & Video Comparison
Verwijderd
Ik heb het beter gedaan. Iemand had zijn toestel onder tevredenheidsgarantie teruggestuurd omdat de verpakking zwarte vlekken had. Dit was de omschrijving: Verpakking totaal niet stockwaardig meer zwart dan wit.Qurius schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:22:
[...]
Je weet dat hij op amazon uk meer dan 100€ goedkoper is, hé? Je kunt je coulance gebruiken, als je vlot bent...
Nou, ik heb nu een splinternieuw toestel voor 350 euro. Lach me rot. Waar sommigen wel niet een toestel voor terugsturen zeg. Wat kan mij de doos nu schelen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 18:53 ]
Het OS zelf neemt zoveel ruimte in (en je kunt je berichten editten)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Na deze update heb ik LG promo links als vast onderdeel in mijn homescreens. Hoe kom je hiervan af?Zorean schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:28:
[afbeelding]
Gewoon even onderaan bij instellingen promo uitvinken
Verwijderd
net ook de v10f update binnen.versie is nu D80210f-EUR-XX .
nog iemand deze update gehad?
* mambo No5 heeft de update vrijdag ook binnen gekregen. Dat LG promoscherm was wel even een vreemd gevalletje, mar inderdaad ook vrj snel weer uit te zetten. Hier heb ik nu ook de D80210f-EUR-XX versie. 
Er is onder settings > algmeen > accesoires > QuickWIndow case een mogelijkheid om deze uit te schakelen, maar ik weet niet zeker of dat hetgene is wat je bedoelt.ronny69 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:09:
Kan je de Quick window op het lockscreen ook uitzetten?
Dat is wat ik bedoelde!!!! THANKS!!!!!mambo No5 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:38:
* mambo No5 heeft de update vrijdag ook binnen gekregen. Dat LG promoscherm was wel even een vreemd gevalletje, mar inderdaad ook vrj snel weer uit te zetten. Hier heb ik nu ook de D80210f-EUR-XX versie.
[...]
Er is onder settings > algmeen > accesoires > QuickWIndow case een mogelijkheid om deze uit te schakelen, maar ik weet niet zeker of dat hetgene is wat je bedoelt.
Nee hoor, niemand.. zijn ook geen plaatjes van gepost of vragen over gesteld in dit topic...Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:07:
net ook de v10f update binnen.versie is nu D80210f-EUR-XX .
/sarcasme
Verwijderd
Het os neemt dus 6 van de 16 GB in? En is het overige vrij te gebruiken? Ik bedoel: geen beperkt geheugen voor apps oid? Dank!CLB schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:16:
Het OS zelf neemt zoveel ruimte in (en je kunt je berichten editten)
Er is inderdaad zo'n 10.4GB vrij te gebruiken geheugen op een 16GB G2.
Verwijderd
ik ben kennelijk nog niet zo helder als U.PaT schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:27:
[...]
Nee hoor, niemand.. zijn ook geen plaatjes van gepost of vragen over gesteld in dit topic...
/sarcasme
mag hier toch een vraag stellen?
sarcasme zit soms in jezelf.
geen probleem voor mij overigens.
ontopic : ik heb de posts gelezen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 23:07 ]
Ik las op internet dat de Snapdragon 800 in 4K en 720p 120fps video kan processen, de sensor zou dit ook aan moeten kunnen.
Zou LG dit nog updaten in de toekomst, of zijn we overgeleverd aan de modders?
Grote kans dat LG dit niet gaat doen. Dat bewaren ze wel voor een volgend toestel. 120 fps is leuk maar 4k is gewoon stupid. Eerst 1920x1080p op 60fps met súper kwaliteit voordat je extra pixels gaat opnemen die niks toevoegen aan de kwaliteit van de video.Qurius schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:25:
Ik las op internet dat de Snapdragon 800 in 4K en 720p 120fps video kan processen, de sensor zou dit ook aan moeten kunnen.
Iemand enig idee of er meer quickwindow apps komen? vind het nu nog een beetje mager.
Zag op XDA ook een topic over de ontwikkeling maar deze is doodgebloed volgens mij.
Zag op XDA ook een topic over de ontwikkeling maar deze is doodgebloed volgens mij.
Was toch even verder zoeken; instellingen/weergave/homescreen en dan uitvinken "do you know"fwawer schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:57:
Gewoon even onderaan bij instellingen promo uitvinken
maar toch bedankt
als je op "do you know" scherm staat, op 3 streepjes naast home knop klikken. En zet "do you know" uit.edklavertje schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:12:
[...]
Was toch even verder zoeken; instellingen/weergave/homescreen en dan uitvinken "do you know"
maar toch bedankt
meer wegen naar rome
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Verwijderd
Dat is dan wel een nadeel van LG weer dat ze zoveel bloatware erin geknald hebben. Op de Sony Z1 is dit niet het geval. Hoop met de KitKat update deze maand dat ze dat verandert hebben. 5 gig voor de OS is te gek. We wachten af. Anders gaat Cyanogenmod erop.dahakon schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:00:
Er is inderdaad zo'n 10.4GB vrij te gebruiken geheugen op een 16GB G2.
Meeste bloatware van LG kun je gewoon verwijderen en als je wilt weer installeren via:Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:05:
[...]
Dat is dan wel een nadeel van LG weer dat ze zoveel bloatware erin geknald hebben. Op de Sony Z1 is dit niet het geval. Hoop met de KitKat update deze maand dat ze dat verandert hebben. 5 gig voor de OS is te gek. We wachten af. Anders gaat Cyanogenmod erop.
Settings > Algemeen > Over de telefoon > Update Center > Applicatie updaten
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Sinds twee dagen werkt de automatische foto backup van google+ niet meer op mijn lg g2. Heb al van alles geporbeerd. Reboot, uitzetten van backup, handmatig alles backupped, maar sinds die laatste kleine lg update doet hij het niet meer. Heb google+ ook al opnieuw geinstalleerd. Hebben meer mensen.dit probleem?
Is de LG G2 sneller geworden na de updaten?
En dan heb ik het over Apps openen. Op internet browser.
Wie kan er merkbaar verschil merken?
@shakedown: Grappig, bij mij heeft dropbox foto-sync nooit gewerkt. Hij gaat pas syncen als ik dropbox open. Ook vanalles geprobeerd maar helaas geen oplossing gevonden. Wellicht dat er qua sync iets niet helemaal goed gaat met de G2?
Hoeveel sneller dan 'instant' wou je het hebben?wilke77 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:18:
Is de LG G2 sneller geworden na de updaten?
Dat deed ie met de allereerste firmware al, en met de update nog net zo goed.
@Zorean: Instant? Nou, je kan veel zeggen, maar instant is het toch lang niet altijd. Het is denk ik wat je gewend bent, maar ik vind het eigenlijk tegenvallen. IMDB, Facebook, Rabobank en nog een paar apps doen er toch aardig lang over om op te starten. Dat vind ik een van de nadelen van de G2/Android.
[ Voor 5% gewijzigd door Anteros op 06-01-2014 22:59 ]
Als ik hier Rabo of Facebook aantik dan openen deze per direct. Dat laadscherm is volgens mij domweg cosmetisch en geen echt laadscherm, want hij staat er exact even lang als op mijn oude HTC One X.Anteros schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:34:
@Zorean: Instant? Nou, je kan veel zeggen, maar instant is het toch lang niet altijd. Het is denk ik wat je gewend bent, maar ik vind het eigenlijk tegenvallen. IMDB, Facebook, Rabobank en nog een paar apps doen er toch aardig lang over om op te starten. Dat vind ik een van de nadelen van de G2/Android.
Whatsapp wil wel eens moeilijk doen, maar daar zijn wel vaker problemen mee. Slecht geschreven dus.
toen ik mijn lg net had kon ik door de home toets ingedrukt te houden bij mijn recent apps komen dus ik weet dat het wel kon. Sinds de update van hk C niet meer verwacht ik maar een tijdframe kan ik niet geven.
Ik heb op internet gezocht naar een oplossing en al heb ik root verwacht ik wel dat het zonder een aparte app te installeren ook zou moeten kunnen toch?
Ik heb op internet gezocht naar een oplossing en al heb ik root verwacht ik wel dat het zonder een aparte app te installeren ook zou moeten kunnen toch?
Zo heel veel bloatware zit er niet in de LG skin anders. Het gros zijn handige extra's. Daarbij denk ik ook niet dat LG de gereserveerde 5GB op dit moment hard nodig heeft, maar het meer als futureproofing heeft gebruikt. Anders krijg je van die situaties als bij HTC, waar ze geen ICS update konden geven, omdat het gereserveerde opslaggeheugen voor het OS te klein was voor ICS en Sense.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:05:
Dat is dan wel een nadeel van LG weer dat ze zoveel bloatware erin geknald hebben. Op de Sony Z1 is dit niet het geval. Hoop met de KitKat update deze maand dat ze dat verandert hebben. 5 gig voor de OS is te gek. We wachten af. Anders gaat Cyanogenmod erop.
De nexus 5 is sneller dan de LG G2.Zorean schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:29:
[...]
Hoeveel sneller dan 'instant' wou je het hebben?
Dat deed ie met de allereerste firmware al, en met de update nog net zo goed.
Zelfde processor maar toch trager.
De nexus 5 heeft 4.4.2 kitkat de LG G2 draait op 4.2.
Zou dit het verschil zijn in de snelheid van de nexus5?
Zou willen weten als de LG G2 de updaten naar kitkat heeft beiden toestellen even snel zijn. Zou graag de nexus5 in willen ruilen voor de LG G2. Dit ook om de batterij. Maar wel geen snelheid minderen.
Wie heeft op zijn LG g2 al de updaten 4.4 kitkat?
En kan merken dat de snelheid beter is?
De 4.4-update is er nog niet voor de LG G2.
Veel sneller zal ook wel meevallen, enige verschil is de LG-skin t.o.v. Stock Android.
Veel sneller zal ook wel meevallen, enige verschil is de LG-skin t.o.v. Stock Android.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb filmpjes op youtube gezien (oa: YouTube: Google Nexus 5 Vs Lg G2 Opening Apps & Multitasking Speed Comparison en YouTube: GOOGLE NEXUS 5 VS LG G2 BROWSING SPEED COMPARISON) waar het een en ander vergeleken wordt.
Het zal deels kit kat zijn, deels minder processen/load op de nexus 5. Iig, de nexus 5 is zeker sneller dan de G2.
Het zal deels kit kat zijn, deels minder processen/load op de nexus 5. Iig, de nexus 5 is zeker sneller dan de G2.
Ja die filmpjes heb ik ook gezien. Maar als de LG G2 nu ook de updaten 4.4 kitkat heeft. Zou dan de nexus5 nog sneller zijn?Anteros schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:30:
Ik heb filmpjes op youtube gezien (oa: YouTube: Google Nexus 5 Vs Lg G2 Opening Apps & Multitasking Speed Comparison en YouTube: GOOGLE NEXUS 5 VS LG G2 BROWSING SPEED COMPARISON) waar het een en ander vergeleken wordt.
Dit vraag ik me af... Wil best de LG G2 aanschaffen voor batterij. Maar wil niet inleveren op snelheid
Mwa, word niet zo heel erg warm van de verschillen tussen beide telefoons als ik die filmpjes zo bekijk; de ene keer is de G2 wat sneller, de andere keer de N5.. Denk zelf niet dat je in 't dagelijks leven er erg veel van zult merken eigenlijk.
Bovendien is het homescreen van de G2 wat meer 'gebruikt' met onder andere widgets. Deze moeten in het geheugen blijven, anders is het terug keren naar homescreen weer trager. Voor hetzelfde geld staan er meerdere widgets op.
De browsing test maakt bij veel websites weinig uit, maar vergeet niet dat de Nexus 5 Chrome gebruikt en de G2 niet.
Zie de verschillen wel, wordt er niet warm van. De geteste omstandigheden zijn niet bekend.
De browsing test maakt bij veel websites weinig uit, maar vergeet niet dat de Nexus 5 Chrome gebruikt en de G2 niet.
Zie de verschillen wel, wordt er niet warm van. De geteste omstandigheden zijn niet bekend.
Ik word er wel warm van en vind het vervelend. Een van de fijne dingen aan de iPhone is het snel opstarten/switchen van/naar apps. Snel vind ik mijn G2 namelijk niet. Het is OK en ik ben op zich wel tevreden, maar nee, 2GB + 2.4GHz + quad-core zie ik er niet aan af. Hoe dan ook, het is wel het fijnste Android toestel wat ik ooit gehad heb (en dat zijn er genoeg).
Maar goed, over elk toestel/platform valt wel wat te zeuren
.
Maar goed, over elk toestel/platform valt wel wat te zeuren
Ik vind hem eerlijk gezegd bloedje snel. Een betere camera + batterij neem ik anyday boven die 5ms minder vertraging... Het is echt miereneuken
[ Voor 9% gewijzigd door Qurius op 07-01-2014 21:56 ]
Eens. Kom van de iphone af en kon ook een 5s kiezen. Wereldtoestel deze G2. Nooit meer een appel voor mij.
Groetjes, FaceDown.
Overigens heb ik wel het idee dat m'n bereik wel behoorlijk verbeterd is sinds de update. Waar ik er voor met moeite 1 a 2 streepjes kreeg op m'n werk, zit Ik nu met gemak op 3 a 4 stuks.
Ik vind het ook een erg goed toestel. Heb de HTC One hiervoor gehad maar ik vind de G2 toch echt op bijna alle fronten beter (niet mooier). Ik vind het een erg ondergewaardeerd toestel eigenlijk. Het bevat ook zeer veel kleine handigheidjes die ook daadwerkelijk iets toevoegen. Kijk maar eens op op xda http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2454340.
Kortom, ik ben een zeer tevreden gebruiker, vooral ook dankzij de snelheid, features en de batterijduur.
Kortom, ik ben een zeer tevreden gebruiker, vooral ook dankzij de snelheid, features en de batterijduur.
Mmm bijzonder. De autoupdate van google+ werkt ineens weer. Beter!
Even voor de mensen die hem te traag vinden. Ga even naar ontwikkelaars modus (paar keer vlot achter elkaar op build nummer duwen) en zet dan de animatie schaal op 0.5. Normaal staat die op 1 maar omdat de snapdragon 800 snel genoeg is, duurt de animatie vaak langer dan de tijd die de bewerking nodig heeft. Scheelt niet veel maar voor je gevoel is ie dan weer iets reponsiever.
Even voor de mensen die hem te traag vinden. Ga even naar ontwikkelaars modus (paar keer vlot achter elkaar op build nummer duwen) en zet dan de animatie schaal op 0.5. Normaal staat die op 1 maar omdat de snapdragon 800 snel genoeg is, duurt de animatie vaak langer dan de tijd die de bewerking nodig heeft. Scheelt niet veel maar voor je gevoel is ie dan weer iets reponsiever.
Ik heb hetzelfde. Opnieuw de APN ingesteld loste het probleem op voor op mijn werk. Maar thuis nog steeds hetzelfde probleem. Wel wifi, wel bellen, niet sms'en (heel vreemd). Als ik dan als netwerk Hollandse nieuwe gsm selecteer, dan krijg ik wel een g verbinding (nog steeds geen sms, wel bellen). Op het wcmda netwerk krijg ik geen verbinding. Voor de update had ik nooit problemen. Iemand een oplossing?milady schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:08:
idd de verbinding via 3g.. wifi en bellen werkt wel.. heb de sim in een ander toestel gehad en daar werkt de 3g gewoon.. heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen wat het probleem niet oplost dus het ligt denk ik aan de update..
Aan de mensen die 4G hebben: Als jullie een telefoongesprek hebben gevoerd, staat hij dan bij jullie ook weer op 3G/H en wil hij met geen mogelijkheid terug op 4G? Na enkele minuten gaat hij opeens wel weer over op 4G, maar in de tussentijd lijkt het net alsof er geen 4G signaal is terwijl ik in feite vol bereik heb met 4G voordat ik dat telefoontje pleeg.
Ik kan overigens ook niet meer in het verborgen menu komen. Als ik in de dialer *#*#4636#*#* invoer en dan de eerste optie aantik (Telefooninformatie) komt er een popup die zegt "Deze applicatie werkt niet met uw toestel."
Ik kan overigens ook niet meer in het verborgen menu komen. Als ik in de dialer *#*#4636#*#* invoer en dan de eerste optie aantik (Telefooninformatie) komt er een popup die zegt "Deze applicatie werkt niet met uw toestel."
[ Voor 23% gewijzigd door Zorian op 09-01-2014 10:35 ]
Verwijderd
Net een LG G2 besteld nadat mijn HTC One beschadigd is geraakt. Mijn abonnement (bij Hi) voor een jaar verlengt. Ik moet €170,- euro voor de LG G2 betalen. Mijn abonnement gaat €37,- euro per maand kosten hierbij krijg ik een 4G verbinding en 100 belminuten. Al met al redelijk goedkoop dus voor een jaar contract.
Beetje offtopic, maar mocht je Spotify gebruiken, kijk dan eens hier.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:40:
Net een LG G2 besteld nadat mijn HTC One beschadigd is geraakt. Mijn abonnement (bij Hi) voor een jaar verlengt. Ik moet €170,- euro voor de LG G2 betalen. Mijn abonnement gaat €37,- euro per maand kosten hierbij krijg ik een 4G verbinding en 100 belminuten. Al met al redelijk goedkoop dus voor een jaar contract.
Verwijderd
Nog ergens naar op te letten? Zijn er veel foutieve smartphones van de LG G2 in de omloop? Ga het namelijk morgen in Amsterdam ophalen bij hun fysieke winkel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 16:37 ]
Niet dat ik weet, zou hem wel testen op de locatie daar om te kijken of het geen DOA is. Dat kan altijd gebeuren natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:36:
Nog ergens naar op te letten? Zijn er veel foutieve smartphones van de LG G2 in de omloop? Ga het namelijk morgen in Amsterdam ophalen bij hun fysieke winkel.
Euh, ik gebruik gewoon Google zelf, dus zou het niet weten. Er is wel iets genaamd LG Backup, maar ik denk dat je dan eerst iets moet backuppen.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:03:
Heeft LG trouwens een programma waarmee je contacts van je smartphone op de nieuwe kunt zetten. Via Google werkt het namelijk niet goed aangezien ook ongewenste mensen uit je Gmail account toegevoegd worden.
Je belt niet via 4G, dat is alleen voor data. Dat je toestel dus 'terugspringt' naar 3G/H is logisch. Na het gesprek zoekt ie weer het beste signaal op en dat is dan 4G. Zoals jij het beschrijft hoort het ook te werken.Zorean schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:32:
Aan de mensen die 4G hebben: Als jullie een telefoongesprek hebben gevoerd, staat hij dan bij jullie ook weer op 3G/H en wil hij met geen mogelijkheid terug op 4G? Na enkele minuten gaat hij opeens wel weer over op 4G, maar in de tussentijd lijkt het net alsof er geen 4G signaal is terwijl ik in feite vol bereik heb met 4G voordat ik dat telefoontje pleeg.
Spraak over 4G is men nog aan het uittesten.
Ah, dank voor de verklaring. Ik dacht dat alles gewoon via 4G verliep, maar blijkbaar toch niet dus.PaT schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:21:
[...]
Je belt niet via 4G, dat is alleen voor data. Dat je toestel dus 'terugspringt' naar 3G/H is logisch. Na het gesprek zoekt ie weer het beste signaal op en dat is dan 4G. Zoals jij het beschrijft hoort het ook te werken.
Spraak over 4G is men nog aan het uittesten.
Wel vreemd dat het zo lang duurt voordat hij terug gaat naar 4G dan. Normaal is ie ook super vlot met switchen tussen signalen.
[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 09-01-2014 17:35 ]
Zien jullie een logotje van 4g, of staat er alleen H(+)?
Bij mij staat namelijk alleen H en ik heb een vodafone.
Nee, echt 4G logo.Heb je een RED abonnement? Anders moet je wel het 4G Blox activeren, dat kan niet bij ieder oud abonnement.
Ik heb 4G. Heb je wel 4G in je abonnement zitten?HaskoF schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:47:
Zien jullie een logotje van 4g, of staat er alleen H(+)?
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 09-01-2014 18:04 ]
Ik ben dit toestel al een korte tijd aan het volgen. Weten jullie of het mogelijk is om de LG skin eruit te halen. Wat ik me ook af vroeg was of ik een stock android 4.4 erop kan zetten als deze uit is voor de lg g2?
Wil je van de LG skin af dan zul je hem moeten rooten en een andere ROM erop moeten zetten, ik dacht dat KitKat ook al mogelijk was. Voor meer info kun je verder praten in [LG G2] Rooten en Custom ROM's.
Het rooten stelt niets voor, is maar een paar minuten werk dus dat zal de pret niet drukken
Het rooten stelt niets voor, is maar een paar minuten werk dus dat zal de pret niet drukken
Verwijderd
4.4 is er al op http://download.cyanogenmod.org/Tayfunc schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:39:
Ik ben dit toestel al een korte tijd aan het volgen. Weten jullie of het mogelijk is om de LG skin eruit te halen. Wat ik me ook af vroeg was of ik een stock android 4.4 erop kan zetten als deze uit is voor de lg g2?
Links op D800, D801 of D802 klikken. Belangrijk dat je de goede kiest. Ga maar eerst lezen hoe het werkt voordat je hem bricked. Eerste kwartaal 2014 brengt LG ook Android 4.4 uit voor deze telefoon. Geduld is een schone zaak. Gekloot met Nightlys en de bugs word je uiteindelijk niet vrolijk van. Ook alle leuke extra's ga je missen zoals gestures en dergelijke. Moet je allemaal weer apk's gaan downloaden zoals een betere camera dan de stock en dergelijke maar dan met reclame erin. Snel ga je dan over naar gekraakte apk's zoals van APKmania maar durf je dan nog wel te internetbankieren erop? Gewoon lekker LG erop laten staan en even geduld hebben komende maanden.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 10:30 ]
Sinds gisteren weer een G2, toch weer erg tevreden mee 
Gisteren even mee gespeeld en wat handige dingen ontdekt die ik nog niet kende. Draadloze opslag is een erg handige (zit in het pull down scherm in de bovenste balk) om even snel wat over wifi te delen met een PC.
Als je het aanzet dan krijg je in het pull down scherm een ip adres incl. gebruikersnaam & wachtwoord. Typ dat in in je browser en je ziet je G2 als netwerkschijf verschijnen.
Ook nog wat zitten klooien met Nova Launcher, die heb ik er altijd opstaan. Knock-on werkt uiteraard wel, knock-off niet in Nova, alleen in de notificatiebalk. Nu heb ik de betaalde versie van Nova (Prime) en daar kun je gestures (gebaren en knoppen) instellen. Ik nu ingesteld dat als ik 2x op het scherm tap hij de app Google Play: Screen Off and Lock start.
In de praktijk werkt knock-off exact hetzelfde als in de stock launcher, zeer blij mee
Ik vind de G2 wel een erg ondergewaardeerd toestel, ik vind het wel het beste Android toestel dat ik in 2013 heb gezien.
Gisteren even mee gespeeld en wat handige dingen ontdekt die ik nog niet kende. Draadloze opslag is een erg handige (zit in het pull down scherm in de bovenste balk) om even snel wat over wifi te delen met een PC.
Als je het aanzet dan krijg je in het pull down scherm een ip adres incl. gebruikersnaam & wachtwoord. Typ dat in in je browser en je ziet je G2 als netwerkschijf verschijnen.
Ook nog wat zitten klooien met Nova Launcher, die heb ik er altijd opstaan. Knock-on werkt uiteraard wel, knock-off niet in Nova, alleen in de notificatiebalk. Nu heb ik de betaalde versie van Nova (Prime) en daar kun je gestures (gebaren en knoppen) instellen. Ik nu ingesteld dat als ik 2x op het scherm tap hij de app Google Play: Screen Off and Lock start.
In de praktijk werkt knock-off exact hetzelfde als in de stock launcher, zeer blij mee
Ik vind de G2 wel een erg ondergewaardeerd toestel, ik vind het wel het beste Android toestel dat ik in 2013 heb gezien.
Verwijderd
Weet ik wel zeker. De Nexus 5 wordt alleen door de media hoog gehouden maar de LG G2 verslaat deze met gemak. Alleen de Z1 van Sony is een gewaagde tegenstander. Knoppen achterop de LG G2 is voor mij helemaal super. Eindelijk gaat hij niet meer aan zoals de HTC One X wel deed in mijn broekzak met bukken en vaak een reboot deed. Knoppen achter op de G2 gebruik ik niet eens. Alles via de touch. Accuduur is ook eindelijk wat ik nodig heb. Niet meer drie keer per dag op het werk aan de lader maar pas de volgende ochtend thuis even. Hij gaat gewoon met gemak twee dagen mee met regelmatig Facebook, Whatsapp en de nodige synchronisaties met Google en zakelijke e-mail.janvanduschoten schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:42:
Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic