Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:48
De neckermann aanbieding betreft alleen de witte versie, grr..

[ Voor 6% gewijzigd door Epep op 09-12-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alles over levertijden en prijzen in [LG G2] Levertijden en Prijzen .

Hier graag weer ontopic:)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
BigSurf schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
[...]

Super, dank voor de tip. 50GB lifetime. Dat is een stuk beter dan de 50GB dropbox deal met Samsung voor slechts 2 jaar...
  • Any new Box user will receive a free 50GB account when they download and log into Box for Android on any LG Android device. Existing Box users will receive the upgrade when they log into Box for Android on their device.
  • The offer is valid from through 9/30/14.
hoe werkt dit precies?
als je inlogt op cloud met een lg device dan heb je 50 gb?

iemand al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Aggressor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:54:
[...]

hoe werkt dit precies?

iemand al getest?
Gewoon die app downloaden en een account aanmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Aggressor schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:54:
[...]

hoe werkt dit precies?

iemand al getest?
Jep! Werkt hier ook, 50GB :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Aiii, jammer voor LG, de G2 is niet zo'n groot succes als ze hadden gehoopt.

http://www.phonearena.com...units-in-4-months_id50149

Hoewel het volgensmij wel speculaties zijn en geen officiele cijfers, kan ik me toch wel voorstellen dat de G2 het iets minder doet dan verwacht. Vind het zelf een geweldig toestel, vooral door de dunne bezels en de goede acuu, en ik zou hem ook zeker kiezen als ik nu kon verlengen maar toch...

Ja, er was een marketing-campagne, maar die richtte zich vooral op de knoppen op de achterkant, niet op waarom je een G2 moest kopen in plaats van een S4 of One. Het ontwerp van de knoppen op de achterkant had ook anders gemoeten, veel mensen die ik het toestel liet zien (werk in telecom-winkel) vonden het niet mooi. Daarnaast is het jammer dat ze zo'n stap terug genomen hebben wat betreft bouwmaterialen ten opzichte van de Optimus G, met krakende behuizingen als gevolg. Ik weet dat Samsung dit ook doet en toch succesvol is, maar er zijn ook heel wat mensen die Samsung om die reden overslaan. Ook de software/Android-skin van LG heeft echt een nieuwe look nodig om een breder publiek aan te spreken, de gemiddelde consument wil niet alles aanpassen.

Heb me verder ook verbaast over de grote vraag/interesse naar Huawei. Wanneer je mensen vervolgens vertelt dat de software van Huawei nog heel wat bugs heeft, en je ze vervolgens probeert om te praten naar LG, krijg je de reactie: Huh...? LG, dat is toch slecht? Dat wil ik niet hoor, geef me dan maar een Samsung! *zucht*

Ze zijn er dus nog lang niet, en hoewel de Nexus 5 voor een positiever image zorgt, slaat dit nog niet genoeg over op de gewone consument, dit blijft toch vooral bij Tweakers hangen. Ik ben benieuwd wat LG gaat proberen om de sales omhoog te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Laten ze maar beginnen met 4.4 uit te rollen. :P
Ik denk dat zeker een aardig deel van de slechte verkopen te verwijten valt aan het design en het gebruik van materialen. Het toestel oogt niets bijzonders, en al helemaal als je naar de prijs kijkt. Valt natuurlijk over Samsung ook wel te zeggen, maar die vind ik toch iets doordachter en die hoeven natuurlijk niet zoveel naam te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
crankthisup schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:49:

Heb me verder ook verbaast over de grote vraag/interesse naar Huawei. Wanneer je mensen vervolgens vertelt dat de software van Huawei nog heel wat bugs heeft, en je ze vervolgens probeert om te praten naar LG, krijg je de reactie: Huh...? LG, dat is toch slecht? Dat wil ik niet hoor, geef me dan maar een Samsung! *zucht*
Klopt, ik heb sinds vorige week een LG G2 en iedereen die hem zag zei meteen "Maar LG, dat is toch een slecht merk?"

Ze hadden wat dat betreft beter een andere merknaam kunnen lanceren. LG heeft op telefoongebied een verschrikkelijke reputatie opgebouwd in het pre-smartphone tijdperk.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:37
Zal mij een worst wezen wat men denkt.. Wij hebben her snelste toestel van het moment, geweldig scherm, fantastische accu duur.. Bouwkwaliteit die iig niet onder doet voor een Samsung, wat wil je nog meer?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Een slot voor een geheugenkaart, mooiere / betere behuizing, geen skin, goed update-beleid :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Henkie schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:53:
Zal mij een worst wezen wat men denkt.. Wij hebben her snelste toestel van het moment, geweldig scherm, fantastische accu duur.. Bouwkwaliteit die iig niet onder doet voor een Samsung, wat wil je nog meer?
Tot je hem laat vallen, en het gebrek aan een klepje op de achterkant forceert je om een hoesje te gebruiken, imo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:41
@CLB: Een slot voor een geheugenkaart zou fijn zijn, maar gelukkig ondersteunt de G2 standaard USB-OTG. Geen probleem dus voor als je film wilt kijken (USB stick of externe HDD).

Verder +1 voor alle punten. Vooral het laatste maak ik me een beetje 'zorgen' over. Ik vind het toestel namelijk niet snel en ik heb stiekem de hoop dat Android 4.4 met zijn veel betere geheugenbeheer het opstarten van apps versneld, incl meer vloeiende animaties/scrollen/etc. Overigens ben ik wel in het algemeen tevreden over de G2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Ok, het is zover, hij is op de grond getikt... Heel zachtjes, 30cm ongeveer. Ik glee hem in mijn broekzak, maar dat bleek niet zo te zijn, kon hem nog tegen mijn been klemmen, maar hij glipte net tussen mijn vingers door. :(

Er zit nu een scheur te hoogte van de navigatieknoppen, scherm is nog goed, maar het touchgebeuren is kapot, alleen onder de scheur doet hij het nog.

Iemand enig idee hoeveel dit me gaat kosten? Echt alleen de digitizer moet vervangen worden en als het enigzins kan wil ik het zelf doen.

Voortaan maar een hoesje eromheen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
CLB schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:55:
Een slot voor een geheugenkaart, mooiere / betere behuizing, geen skin, goed update-beleid :)
zelfde als de nexus 5 ;) zo heeft elke telefoon wel iets ....
En misschien komt 4.4 binnenkort wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nexus 5 vind ik dan ook niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 11:18
Ik krijg op mijn spiksplinternieuwe G2 (vandaag ontvangen van eglobalcentral.eu) een software update aangeboden.
Weet iemand wat dat is?
Kan ik die veilig installeren?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Niet helemaal LG G2 gerelateerd maar iIs er al een fix voor die battery drain van de Google Play Services? dat ding gebruikt namelijk aardig veel van mijn batterij, en dat begin ik te merken..

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:44

mambo No5

Bad Apple?

Mr_Blobby schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:15:
Ik krijg op mijn spiksplinternieuwe G2 (vandaag ontvangen van eglobalcentral.eu) een software update aangeboden.
Weet iemand wat dat is?
Waar krijg je die aangeboden? Als je deze melding ook krijgt als je deze via het Update Center zou dat een normale update moeten zijn. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:28
Hoiz schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:50:
Niet helemaal LG G2 gerelateerd maar iIs er al een fix voor die battery drain van de Google Play Services? dat ding gebruikt namelijk aardig veel van mijn batterij, en dat begin ik te merken..
Heb je toevallig widgets van google music in gebruik? Zo ja, probeer eens zonder. En controleer je google sync instellingen eens. Sync met picasa e.d. staan standaard aan.

• Aggressor
Mr_Blobby schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:15:
Weet iemand wat dat is?
kan je eens kijken welke versie je er op hebt staan?

• Mr_Blobby
Aggressor schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:50:
[...]

kan je eens kijken welke versie je er op hebt staan?
Voor de update had ik als "Software version":
D80210c-HKG-XX
Na de update is dit:
D80210b-HKG-XX
Dus het lijkt een minimale software update.

De andere versies zijn onveranderd:
Android versie: 4.2.2
Baseband versie: M8974A-AAAANAZM-1.0.190036
Kernel versie: 3.4.0
Build number: JDQ38B

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
D80210b is de ROM die wordt gebruikt in Engeland en Azie. Zo te zien heb je een Hong Kong ROM, uitgaande van HKG. Het gaan van D80210c naar D80210b zou je echter kunnen bestempelen als een downgrade, maar het kan best zijn dat ze de 10c uiteindelijk niet stabiel vonden bijvoorbeeld en b pushen als correcte laatste ROM.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

paazei schreef op woensdag 11 december 2013 @ 01:41:
Ok, het is zover, hij is op de grond getikt... Heel zachtjes, 30cm ongeveer. Ik glee hem in mijn broekzak, maar dat bleek niet zo te zijn, kon hem nog tegen mijn been klemmen, maar hij glipte net tussen mijn vingers door. :(

Er zit nu een scheur te hoogte van de navigatieknoppen, scherm is nog goed, maar het touchgebeuren is kapot, alleen onder de scheur doet hij het nog.

Iemand enig idee hoeveel dit me gaat kosten? Echt alleen de digitizer moet vervangen worden en als het enigzins kan wil ik het zelf doen.

Voortaan maar een hoesje eromheen :X
Dat kost € 220,-

Als het thuis is gebeurd heb je kans dat je inboedelverzekering het vergoedt.

• The Unbelievabl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 09:40
Vandaag mijn LG G2 ontvangen, toch wennen na 5 jaar een iDevice. Erg tevreden over, vooral het scherm is geweldig. Toch nog een klein vraagje : Als ik hem unlock dan staat er onder de tijd een tekentje van een simkaart en daarnaast 'simyo' (mijn provider). Weet iemand of dit weg te halen is? Zal zo ff een screenshot erbij plaatsen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tz4MRCn.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door The Unbelievabl op 12-12-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhnl1979
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 13:36
Hoe ervaren jullie de knoppen op de achterkant? Lijkt me lastig, draai vaak muziek in de auto in zo'n tomtomhouder aan voorruit. En wat mij verbaasde is dat LG zelf geen termijn wil/kan geven van updates. Had op twitter gevraagd en men wilde geen ondersteuningstermijn geven. Zelfs geen 18 maand. Begon wel te twijfelen. Lijkt me een prachtige phone, maar bovenstaande twijfels heb ik nog wel. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 11:59

Arny

Heerst!

mhnl1979 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:58:
Hoe ervaren jullie de knoppen op de achterkant? Lijkt me lastig, draai vaak muziek in de auto in zo'n tomtomhouder aan voorruit. En wat mij verbaasde is dat LG zelf geen termijn wil/kan geven van updates. Had op twitter gevraagd en men wilde geen ondersteuningstermijn geven. Zelfs geen 18 maand. Begon wel te twijfelen. Lijkt me een prachtige phone, maar bovenstaande twijfels heb ik nog wel. :-(
Die knoppen op de achterkant vind ik niet beter of slechter dan knoppen aan de zijkant. Ik ben er snel aan gewend en het maakt me niets uit.

Ik probeerde vanmorgen wel de telefoon van mijn vrouw te starten door op het scherm te tikken. Daar wen je dus helemaal snel aan.

Volume van muziek in de auto pas ik aan met de bluetooth-versterker dus dan spelen die knoppen niet.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 23:37
Gebruik ze eigenlijk nooit. Vind het een beetje een onhandige plek voor knoppen maar dat vond ik de zijkant eigenlijk ook. Volume doet ik altijd op de telefoon zelf maar dat is in de auto niet heel handig natuurlijk :p.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Ik krijg mono geluid als ik via oordopjes luister naar de FM radio.
Kan iemand testen of ze wel stereo geluid hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Mr_Blobby schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:40:
Ik krijg mono geluid als ik via oordopjes luister naar de FM radio.
Kan iemand testen of ze wel stereo geluid hebben?
Is de verbinding wel sterk genoeg om stereo te ontvangen? Ik vind hem maar brak, als ik op straat loop met dat ding aan stoort hij toch alleen maar.
Ik gebruik ze nauwelijks, maar wanneer ik ze wel gebruik dan vind ik ze vrij hinderlijk. Het enigste dat ik er fijn aan vind, is dat als je hem in je broekzak hebt zitten je gemakkelijk het volume kan wijzigen.

[ Voor 48% gewijzigd door Hoiz op 13-12-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:03
De knoppen aan de achterkant vind ik heerlijk! Niet meer onbedoeld volume indrukken als ik de telefoon pak, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Grappig om zulke verschillende meningen te lezen over die knoppen.

Persoonlijk vind ik de knoppen op de achterkant ook heerlijk. Niet alleen voor bovenstaande reden, maar ook omdat het juist een beetje extra grip geeft op de achterkant, door de twee opstaande randjes langs de power-knop. Bovendien werken ze prettiger, wanneer ik ze echt nodig heb, dan wanneer ze aan de zijkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Heb hem net binnen, op eerste indruk zijn mijn verwachtingen allemaal overtroffen. Scherm is echt ongelooflijk, ik denk wel zowat het beste op de markt (op dit moment), kleuren, contrast en door de dunne bezels springt het echt eruit.

Ik heb slechts 1 vraagje: op mijn windows phone was de scherm rotatie onafhankelijk van de galerij-foto rotatie en dit zou ik graag hier ook op hebben. Dus dat de fotos in de gallerij altijd mee roteren, maar dit los staat van de rest van de telefoon. Scherm rotatie gebruik ik eigenlijk nooit, maar om fotos te laten zien is het wel enorm handig.

De youtube app heeft dit bijvoorbeeld wel

Kan dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Qurius op 13-12-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Qurius schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:24:
Heb hem net binnen, op eerste indruk zijn mijn verwachtingen allemaal overtroffen. Scherm is echt ongelooflijk, ik denk wel zowat het beste op de markt (op dit moment), kleuren, contrast en door de dunne bezels springt het echt eruit.

Ik heb slechts 1 vraagje: op mijn windows phone was de scherm rotatie onafhankelijk van de galerij-foto rotatie en dit zou ik graag hier ook op hebben. Dus dat de fotos in de gallerij altijd mee roteren, maar dit los staat van de rest van de telefoon. Scherm rotatie gebruik ik eigenlijk nooit, maar om fotos te laten zien is het wel enorm handig.

De youtube app heeft dit bijvoorbeeld wel

Kan dit?
Nee, wel in een mod of 3rd party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Tsja, dat zijn van die dingen die ik ook echt niet snap. Na zoveel jaar smartphones en OSen hadden ze die autorotatie wel kunnen fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Gefixt ondertussen, gewoon de app 'quickpic' installeren lost het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb de G2 nu sinds woensdag middag en ga hem over 3 uurtjes voor de 2e keer aan de lader hangen. geweldig hoe dit toestel zo lang op een accu kan doen. Ik haal met gemak de 30uur en dat is met redelijk gebruik zoals af en toe een spelletje , wat facebook checken ,you tube , internet browsen ,bellen en whatsappen. (zojuist 35 uur .. 2% tijd om op te laden)

Mijn S2 was met mijn gebruik na 12uur al compleet leeg als het niet sneller was.

Verder mijn bevindingen tot nu toe.

-Scherm is mooi scherp en helder en de touch werkt super.
-Accu ja niets op aan te merken ik denk dat menig telefoon jaloers is
-Design kan iets beter. Het oogt wat goedkoop soms naar mijn mening maar LG heeft het dan ook niet echt van imago dus je kijkt er toch anders tegenaan.
-speaker kan naar mijn inziens veel beter. Ik vind het geluid soms schel overkomen alsof de speaker overstuurd lijkt en vervormd.
-microfoon en bellen gaat prima en kan best hard. Buiten bellen heb ik hem zelfs iets volume omlaag gezet.
-Camera nog weinig mee gespeeld. Dagfoto;s zijn haarscherp maar in de avond heb ik nog niet uitgevonden hoe hij snel een foto kan maken ? Je drukt op de ontspanknop maar zit een vertraging van meerdere seconden in ?
-de knock on/off functie is overigens mijn favoriet ! Vind het makkelijker dan de knop aan de achterzijde te gebruiken vooral als hij in de carkit staat bijv.
- Remote Control .. Zo das eff fijn 1 telefoon voor alles :p ik gebruik het voor TV ,Surround set en Decoder werkt top ook inleren van niet bestaande AB werkt goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Jeff[NL] op 14-12-2013 19:51 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

mucuracat

YES

dahakon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:09:
Grappig om zulke verschillende meningen te lezen over die knoppen.

Persoonlijk vind ik de knoppen op de achterkant ook heerlijk. Niet alleen voor bovenstaande reden, maar ook omdat het juist een beetje extra grip geeft op de achterkant, door de twee opstaande randjes langs de power-knop. Bovendien werken ze prettiger, wanneer ik ze echt nodig heb, dan wanneer ze aan de zijkant zitten.
Ook makkelijk in je broekzak met koptelefoon... kan zo volume knopjes gebruiken

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Oke ik heb mijn lg 32gb binnen, ben er gek op! maar tijdens het kizen voor lg g2 twijfelde ik over de note 3, heb 1 en 2 gehad, maar vond ze te groot vandaar mijn keuze voor lg g2. Nu heb ik een aanbieding gezien en meteen besteld dat ik niet kon laten, maar heb straks dus de note 3 en lg g2 en kan echt niet besluiten tussen deze 2. haat t plastic van de note 3 en neppe leer, maar er komt toch een hoes over heen en touchwizz ben ik echt zat, lg's skin is echt veel beter inc. de leuke en handige opties waaronder tappon :)

Wat ik belangrijk ben gaan vinden is dat ik kan rooten en doen wat ik wil met mijn telefoon, dus eventueel later ook ubuntu op gooien, maar daarvoor heb je vast een unlocked bootloader nodig? ik weet weinig van dit af nog. Dus zou je denken kies voor de phone waar het meest voor word ontwikkeld toch? Weten jullie of dat mogelijk is bij deze 2 phones? Bijkomende voordeel van de note 3 is de batterij is vervangbaar en tja de sd kaart, maar mijn 32gb sd kaart zit erin en heb het nooit eruit hoeven te halen (note2 en 1) en had 3 batterijen voor de note 2 en al is het wel handig op vakantie maar om ze steeds op tle aden is ook een klus, liever in de nacht aan de lader en in nood zo een externe lijkt me veel handiger.

Ik rambel een beetje door sorry maar zit hier ff mee, ik w8 wel tot ik mijn tel heb ontvangen (note3), de g2 is echt een prachtige toestel (wit)

[ Voor 10% gewijzigd door boussa op 15-12-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Nu dus toch officieel..... http://www.allaboutphones...44-kitkat-aangemeten.html
Yessssss

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 16-12-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik krijg net een update binnen. Heb versie 4.2.2, maar ik dacht dat die er al op stond?

Zou een update zijn waardoor 'internet' verbeterd zou zijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:25

Zorian

What the fox?

PaT schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:17:
Ik krijg net een update binnen. Heb versie 4.2.2, maar ik dacht dat die er al op stond?

Welke versie? Ik heb het toestel sinds gister en heb nog geen 1 update gehad sinds hij uit de doos is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zorean schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:59:
[...]

Welke versie? Ik heb het toestel sinds gister en heb nog geen 1 update gehad sinds hij uit de doos is gekomen.
Dat zeg ik toch? 4.2.2. Maar ik heb misschien niet 100% een retail versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

PaT schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:25:
[...]

Dat zeg ik toch? 4.2.2. Maar ik heb misschien niet 100% een retail versie...
Ik doelde meer op de softwareversie. :p Mijn toestel kwam geleverd met versie D80210a-EUR-xx waar die nu nog op zit omdat er niks nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zorean schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 00:01:
[...]

Ik doelde meer op de softwareversie. :p Mijn toestel kwam geleverd met versie D80210a-EUR-xx waar die nu nog op zit omdat er niks nieuws is.
D80210e-EUR-XX bij mij nu
Build nummer JDQ39B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 17:52
PaT schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:17:

Heb ik ook ontvangen, vroeg het mij ook al af.
Mijn LG in Duitsland MEdiamarkt opgehaald, dus wel (buitenlandse) retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie op XDA ook een discussie over deze update, waarschijnlijk alleen een app update. Waarschijnlijk een update voor de browser en voor de rest is er (nog) weinig bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

PaT schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:46:
[...]

D80210e-EUR-XX bij mij nu
Build nummer JDQ39B
Buildnummer is hetzelfde, je hebt alleen een andere letter in de versie. Apart dat ik die niet krijg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vermoed ook dat het alleen een app update is geweest van systeemapps, geen major dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

ik vermoed dat jouw vermoeden wel eens kan kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

janvanduschoten schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:33:
Ik vermoed ook dat het alleen een app update is geweest van systeemapps, geen major dingen.
Ook die heb ik nog niet gehad. :p Staan deze bij jullie onder Update Center en dan de eerste optie?

Wat een heerlijk toestel is dit trouwens. Die batterijduur is echt bizar, bereik van wifi is extreem te noemen en hij is echt bloedsnel. Het enige minpuntje wat ik tot zover heb gevonden is dat hij spek- en spekglad is aan de voor- en achterkant.
Oh en de crappy Nederlandse vertalingen hier en daar. Maar dat zijn enkele kleine puntjes aan een verder uitstekend toestel!

[ Voor 37% gewijzigd door Zorian op 17-12-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Een OS update krijgt altijd een ander nummer. Doorgaans begint LG altijd met 10x, waarbij x een willekeurige letter van het alfabet kan zijn. Met Kitkat zal dat dan 20x worden normaalgesproken. de letters veranderen inderdaad alleen bij minor updates als bugfixes en app-updates die in het systeem verweven zitten. Daarbij kan het regelmatig voor komen, dat een bepaalde update wel in 1 land wordt uitgerold, maar niet in een ander. Wellicht sturen ze het naar een imei-stack waarvan ze weten dat deze in land x verkocht had moeten worden. Een andere mogenlijkheid is dat mensen die deze update gekregen hebben, bijvoorbeeld 10b-EU-XXX hadden en daarom de upgrade krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

dahakon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:56:
Een OS update krijgt altijd een ander nummer. Doorgaans begint LG altijd met 10x, waarbij x een willekeurige letter van het alfabet kan zijn. Met Kitkat zal dat dan 20x worden normaalgesproken. de letters veranderen inderdaad alleen bij minor updates als bugfixes en app-updates die in het systeem verweven zitten. Daarbij kan het regelmatig voor komen, dat een bepaalde update wel in 1 land wordt uitgerold, maar niet in een ander. Wellicht sturen ze het naar een imei-stack waarvan ze weten dat deze in land x verkocht had moeten worden. Een andere mogenlijkheid is dat mensen die deze update gekregen hebben, bijvoorbeeld 10b-EU-XXX hadden en daarom de upgrade krijgen.
Helder. :) En hoe zit het met a/b/c/d/e? Is a de eerste en e een latere versie of is dat wat anders?
Ik probeer even te bekijken hoe die buildnummers in elkaar steken, bij mijn vorige toestel zat er ook een bepaalde logica achter. :p

Heb de G2 overigens na 24 uur toch maar geroot, wou per se de adblocker erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Normaalgesproken begint LG met a, maar, zoals gezegd, kan het per land verschillen. In Duitsland kan men bijvoorbeeld een ROM uitbrengen die dan versie c krijgt, met wat aangepaste zaken voor de Duitse markt.

Soms maken ze ook sterk aangepaste ROM's heel specifiek voor 1 markt en dan krijg je bijvoorbeeld 10a-NLD-XXX, terwijl in Duitsland een ROM gebruikt wordt met 10a-GER-XXX. Ze worden dan ook onafhankelijk van elkaar onderhouden en het kan best zijn dat de Nederlandse rom een versie 10c, 10d en 10g krijgt, terwijl de Duitse ROM alleen een update krijgt met bijvoorbeeld 10d. Dat hangt ook af van hoeveel testversies ze intern gebruiken en welke daarvan uiteindelijk de weg naar buiten vindt.

Hoe dan ook, als het nieuws klopt, dan zullen we normaalgesproken dus een D80220c-EUR-XX (waarbij de letter een willekeurig gekozen letter is) terug moeten zien begin volgend jaar, met Kitkat als OS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Helemaal helder. :p Misschien dat jullie dus de update wel kregen omdat het toestel uit Duitsland kwam en de mijne gewoon uit Nederland. :)
Ben erg benieuwd naar wat KitKat gaat doen, vind de accuduur en prestaties nu al fenomenaal, met KitKat zou het nog beter moeten worden zeggen ze.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ongelofelijk, wat gaat die accu bizar lang mee... Ik moet serieus moeite doen om hem leeg te krijgen. :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ea9rCJzl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DItP4myl.jpg

Heb overigens het standaard toetsenbord verwisseld voor SwiftKey, werkt naar mijn mening toch net even wat fijner.

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Zorean schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:58:
Ongelofelijk, wat gaat die accu bizar lang mee... Ik moet serieus moeite doen om hem leeg te krijgen. :o

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb overigens het standaard toetsenbord verwisseld voor SwiftKey, werkt naar mijn mening toch net even wat fijner.
Op welke helderheid heb je het scherm staan? Ik las dat de ''auto helderheid'' niet goede werkt heb daarom '''Lux Auto Brightness'' erop gezet en helderheid op 80% gezet.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Zorean schreef op donderdag 19 december 2013 @ 00:58:

[afbeelding]

[afbeelding]

WOOOWWW hoe staat jouw telefoon ingsteld. Ik haal dat echt niet hoor?
Heb jij alles uitstaan en op welke helderheid staat je tel?

• milady
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-07 10:22
Ik kreeg maandag ook een update waardoor internet verbeterd zou zijn.. vanaf die dag heb ik helemaal geen internet meer.. iemand dit ook gehad!?

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik heb gewoon meerdere synchronisaties aan staan, geen energiebesparing aan en de helderheid staat op automatisch. Het gros van de tijd gok ik dat ie op 30% staat, wat ruim voldoende is om het scherm bij dag en nacht uitstekend af te kunnen lezen.

Heb het toestel overigens sinds zondag, dus ik denk dat het zelfs nog beter wordt aangezien de accu doorgaans altijd even moet inkomen. :X

Vandaag ook weer een keurige accuduur, zit nonstop op WhatsApp, telefoontje gepleegd en voor de rest constant internetten, Facebook, nieuws lezen etc:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kysuPq7l.jpg

• JaySparda
  • Laatst online: 08:23
Ik wil een LG 32 gb gaan importeren, maar voordat ik dat doe heb ik de volgende vragen voor de LG G2 bezitters.

- Hebben julllie ook last van de 'phantom' touchscreen? Ik las op diverse fora dat meerdere mensen last hebben dat de touchscreen automatisch aangaat

- Hoe is jullie ervaring met de GPS? Klopt het dat de GPS vaker uitvalt?

• Zorian

Zorian

What the fox?

JaySparda schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:57:
Ik wil een LG 32 gb gaan importeren, maar voordat ik dat doe heb ik de volgende vragen voor de LG G2 bezitters.

- Hebben julllie ook last van de 'phantom' touchscreen? Ik las op diverse fora dat meerdere mensen last hebben dat de touchscreen automatisch aangaat

- Hoe is jullie ervaring met de GPS? Klopt het dat de GPS vaker uitvalt?
Phantom touchscreen? Nooit van gehoord en ook geen last van.
GPS is ook uitstekend, in minder dan 1 seconde heb ik al een fix. Binnenshuis vaak binnen enkele seconden een fix.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op beide vragen is het bij mij nee, ik heb van beide problemen geen last gehad. Ik verwacht dat een 32GB versie niet anders is

• JaySparda
  • Laatst online: 08:23
Thanks voor jullie snelle antwoorden :*)

Dan rust mij maar 1 ding op....BESTELLEN DIE HAP hehe :9

• Hoiz
JaySparda schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:04:
Thanks voor jullie snelle antwoorden :*)

Dan rust mij maar 1 ding op....BESTELLEN DIE HAP hehe :9
Neem je het Europese model of het Aziatische? Die Aziatische heeft alleen op de 800 band 4G toch?

• Qurius
Geen probleem met GPS of touchscreen.

Wel een issue met het switchen van WiFi naar netwerk soms, schijnt een veel voorkomend probleem te zijn. Nog mensen hier die daar last mee hebben?

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Hoelang gaat de batterij bij laag gebruik mee? (bijv. 30min screen-on tijd per dag)

• Qurius
Belachelijk lang, over de batterij hoef je je absoluut geen zorgen te maken.

• dahakon
beOnt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:20:
Hoelang gaat de batterij bij laag gebruik mee? (bijv. 30min screen-on tijd per dag)
Dat blijft natuurlijk altijd lastig te zeggen, omdat er meerdere factoren meespelen. Maar kijkende naar mijn situatie, verbruikt de telefoon ongeveer 3% accu per dag op standby (dat kan meer worden als je last hebt van slecht bereik) en een half uur screen-on tijd op ~30% (doorgaans genoeg voor binnegebruik en buiten bij gematigd zonlicht) zou zo'n 5-10% verbruik genereren (afhankelijk van wat je aan het doen bent natuurlijk). Dus bij dusdanig matig gebruik, zou je al gauw een week moeten kunnen volmaken.

• Hoiz
Qurius schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:13:
Geen probleem met GPS of touchscreen.

Wel een issue met het switchen van WiFi naar netwerk soms, schijnt een veel voorkomend probleem te zijn. Nog mensen hier die daar last mee hebben?
Heeft dat er niet mee te maken omdat standaard 'WiFi optimalisatie' aangevinkt staat? Ik heb het nooit uitgeprobeerd om uit te zetten, eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Komt er bij jullie muziek uit beide grilles onderaan het toestel, of enkel uit de rechter wanneer je hem normaal voor je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
Zorean schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:56:
Komt er bij jullie muziek uit beide grilles onderaan het toestel, of enkel uit de rechter wanneer je hem normaal voor je hebt?
Uit de rechter alleen, de linker is mic.

Ik heb net drastic nintendo ds emulator geïnstalleerd en amper een uurtje gespeeld en toen ik keek was de batterij bijna leeg terwijl die echt op 90+ stond. De G2 werd ook heel snel heet, echt heet gwn bijna direct al. Is dit normaal?

Hoe is jullie speel ervaring met demanding games van de appstore bv of bij andere emulators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ah, dan is het wel logisch dat er links niks uit komt ja. :+

Wat betreft de games, zelfs hele zware games als Bloons TD5 en GTA laten het toestel zo goed als niet warm worden en hebben amper een aanslag op de accu. Na een half uurtje bloons was ik circa 7% kwijt aan accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

aimad schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 01:02:
[...]

Uit de rechter alleen, de linker is mic.

Ik heb net drastic nintendo ds emulator geïnstalleerd en amper een uurtje gespeeld en toen ik keek was de batterij bijna leeg terwijl die echt op 90+ stond. De G2 werd ook heel snel heet, echt heet gwn bijna direct al. Is dit normaal?

Hoe is jullie speel ervaring met demanding games van de appstore bv of bij andere emulators?
Volgens mij is een DS Emulator ook belachelijk zwaar. Leuk voor aan de oplader zeg maar. Ik heb een vrij basic telefoontje en daar haal ik echt drie frames per seconde ofzo, terwijl de meeste andere (3D) games prima werken... Het is eigenlijk al gaaf dát het werkt, maar als je uitgebreid in de trein wilt lopen DS'en kun je beter een DS kopen. Wat wél goed werkt bij mij is een Game Boy Advanced emulator, maar ik doe het dan ook vooral om de Pokémon, de rest van de GBA games vind ik niet interessant.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milady
milady schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:05:
Ik kreeg maandag ook een update waardoor internet verbeterd zou zijn.. vanaf die dag heb ik helemaal geen internet meer.. iemand dit ook gehad!?
Niemand dus.. iemand miss wel een idee wat ik er nog aan kan doen? Terug zetten naar fabrieksinstellingen, verwijderd de systeem update niet en dus zou ik hem moeten laten repareren door LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat werkt er nu niet meer dan? Heb je geen verbinding via 3g of WiFi of beide? Heb je al een andere browser geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milady
idd de verbinding via 3g.. wifi en bellen werkt wel.. heb de sim in een ander toestel gehad en daar werkt de 3g gewoon.. heb hem terug gezet naar fabrieksinstellingen wat het probleem niet oplost dus het ligt denk ik aan de update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je al eens geprobeerd de APN instellingen te resetten?
In [menu]>[Mobile data]>[Acces point names]> menu toets>Reset to default

Is op een ander toestel in het Engels dus het kan er iets anders uit zien bij de G2 :)

Edit: Opgelost zie ik *O*

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 20-12-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milady
ik zag dat bij APN idd hele andere gegevens staan. deze opgezocht bij t-mobile..ingevuld en hij doet het weer...!!! bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Wel vreemd, ik zie iedereen met een G2 zeggen dat ie een upgrade heeft gekregen, maar hier nog steeds niets. :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wdlHgcW.png

Kan het komen omdat ik root heb?

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 20-12-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Zorean schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:10:
Wel vreemd, ik zie iedereen met een G2 zeggen dat ie een upgrade heeft gekregen, maar hier nog steeds niets. :/

[afbeelding]

Kan het komen omdat ik root heb?
Ik heb er ook geen hoor. Maar ik kijk op een hele andere plek als dat jij doet? Ik ga gewoon naar over telefoon -> update center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hoiz schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:50:
[...]

Ik heb er ook geen hoor. Maar ik kijk op een hele andere plek als dat jij doet? Ik ga gewoon naar over telefoon -> update center
Dat is hetzelfde, dit was de LG PC suite. :)

Ik lees overigens net op XDA dat de KitKat versie is gelekt. Schijnt nog wel een Chinese beta te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Zorian op 20-12-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Er zijn er maar een paar die hier een update gekregen hebben. Vooralsnog lijkt het er op dat het de mensen zijn die hem uit Duitsland hebben, of een 32GB versie die wel in Nederland is verkocht, maar uit een ander land is geimporteerd door de winkel. Maar ik kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
Ik heb op mijn lg g2 32GB nog steeds de 10b versie en ik heb het HKG_XX model (die ik gekocht heb via eglocalcentral) nog steeds geen update dus.. Hebben anderen m al wel gehad die m ook bij eglobal central hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenevelden
  • Laatst online: 03-10-2022
jonathande2 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:00:
Ik heb op mijn lg g2 32GB nog steeds de 10b versie en ik heb het HKG_XX model (die ik gekocht heb via eglocalcentral) nog steeds geen update dus.. Hebben anderen m al wel gehad die m ook bij eglobal central hebben gekocht?
Ik heb deze versie ook, ook geen update gehad. Lijkt me ook niet nodig, ik heb geen problemen en krijg ze liever ook niet. Wanneer de KitKat komt dan zou ik wel graag eens een update willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
jonathande2 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:00:
Iemand anders met eenzelfde HKG_XXX build had onlangs een 'downgrade' van 10c naar 10b. Zou best kunnen dat jij een model uit een latere batch hebt, waar ze terug zijn gegaan naar 10b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
dahakon schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:01:
[...]

Iemand anders met eenzelfde HKG_XXX build had onlangs een 'downgrade' van 10c naar 10b. Zou best kunnen dat jij een model uit een latere batch hebt, waar ze terug zijn gegaan naar 10b.
Ik ging inderdaad van D80210c-HKG-XX naar D80210b-HKG-XX maar of dat een downgrade was weet ik niet.
Omdat LTE niet automatisch geselecteerd kon worden, (kon alleen via het servicemenu: 3845#*802# -> LTE only -> Mode selection -> RAT Selection) heb ik de euro software erop gezet (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476) en nu heb ik D80210a-EUR-XX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb versie D80210a-EUR-xx erop .. en ik ga nu kijken of er een update voor is

-edit-

geen update

[ Voor 13% gewijzigd door Aggressor op 21-12-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
Ik had de eerste dag een update gekregen. Ik ging van D80210b-HKG-XX naar 10c en nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Oke, ik wordt verscheurd. Ik ben die hard HTC gebruiker. En ik vind de HTC One mooier.

Maar 3.000mAh of 2.300mAh maakt nogal wat uit. Zeker met een energiezuinige 800 snapdragon en omdat ik een zware gebruiker ben. Is het verschil dusdanig om voor LG te gaan? Ik word graag overtuigd.

En kan ik met een auto sinc naar dropbox oid wegkomen met de beperkte hoeveelheid intern geheugen??

Please overtuig me! Want ik ben lost.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MorgothG schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:18:
Oke, ik wordt verscheurd. Ik ben die hard HTC gebruiker. En ik vind de HTC One mooier.

Maar 3.000mAh of 2.300mAh maakt nogal wat uit. Zeker met een energiezuinige 800 snapdragon en omdat ik een zware gebruiker ben. Is het verschil dusdanig om voor LG te gaan? Ik word graag overtuigd.

En kan ik met een auto sinc naar dropbox oid wegkomen met de beperkte hoeveelheid intern geheugen??

Please overtuig me! Want ik ben lost.
Ook ik was voorheen een diehard HTC fan, maar ben toch volledig om.
Ik heb met beide toestellen gespeeld, ik kan je dit zeggen op basis van mijn ervaringen:

G2 is soepeler en vloeiender in de omgang en besturing.
G2 heeft een veel betere accu.
G2 heeft een veel beter scherm.
G2 heeft een veel betere camera.

En wat betreft de opslagruimte; Ik was 32GB gewend maar zolang je geen full HD filmpjes erop gooit heb je zat aan de 16GB.
Foto's sync je naar Dropbox, muziek via Spotify, films via Netflix. Voor alles een perfecte oplossing.
En anders heb je nog USB OTG om een stickje erin te prakken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 21-12-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

oke, vet.. dat klinkt behoorlijk overtuigend!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MorgothG schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:26:
oke, vet.. dat klinkt behoorlijk overtuigend!
Een stukje terug heb ik nog screenshots gepost van de accuduur, ik denk dat jij als zware gebruiker daar wel blij van wordt. ;)

//Enne, ik weet dat deze benchmarks in feite weinig zeggen, maar toch omdat het kan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1s8dTiwl.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xwEjA2Tl.png

[ Voor 33% gewijzigd door Zorian op 21-12-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
Ik wil trouwens nog iets kwijt over de schil van LG over Android: deze is echt prima in mijn ogen.

Ik vind juist dat LG relatief weinig veranderd heeft aan Stock android. Het lockscreen is mooi en werkt goed, de launcher werkt prima (en ziet er imo goed uit) en veel dingen waarvan ik in eerste instantie dacht "bloatware" blijken toch handig te zijn. Telefoon is ook zeer snel en voelt absoluut niet 'bloated' aan.

Er zit bij veel mensen toch een rare bijsmaak bij de naam LG, maar de G2 heeft mij tot noch toe op geen enkel vlak teleur gesteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Qurius op 21-12-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
De telefoon is super, maar de geluidskwaliteit van het microfoontje die gebruikt wordt bij bellen is belabberd! Spreek je eigen voicemail maar eens in... En ik heb een 16GB-versie gehad en nu een 32GB-versie. Beide het zelfde 'probleem'.

Als een vriend (die ook een G2 heeft) mij belt, vind ik de geluidskwaliteit ook heel treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Qurius schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:01:
Ik wil trouwens nog iets kwijt over de schil van LG over Android: deze is echt prima in mijn ogen.

Ik vind juist dat LG relatief weinig veranderd heeft aan Stock android. Het lockscreen is mooi en werkt goed, de launcher werkt prima (en ziet er imo goed uit) en veel dingen waarvan ik in eerste instantie dacht "bloatware" blijken toch handig te zijn. Telefoon is ook zeer snel en voelt absoluut niet 'bloated' aan.

Er zit bij veel mensen toch een rare bijsmaak bij de naam LG, maar de G2 heeft mij tot noch toe op geen enkel vlak teleur gesteld.
En de paar dingen die je als bloatware zou kunnen bestempelen zijn grotendeels doodleuk te verwijderen en/of te blokkeren zodat ze uit staan.
Het leuke is dat je al die apps via de update center weer kan downloaden mocht je ze later alsnog willen gebruiken. :)

Die IR-blaster is ook erg leuk speelgoed, het blijft grappig om met je telefoon de TV, receiver, autoradio en zelfs de LED-verlichting te bedienen. :+
RutgerFR schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:08:
De telefoon is super, maar de geluidskwaliteit van het microfoontje die gebruikt wordt bij bellen is belabberd! Spreek je eigen voicemail maar eens in... En ik heb een 16GB-versie gehad en nu een 32GB-versie. Beide het zelfde 'probleem'.

Als een vriend (die ook een G2 heeft) mij belt, vind ik de geluidskwaliteit ook heel treurig.
Apart, de personen die ik heb gebeld zeiden juist dat het uitmuntende geluidskwaliteit was. De speaker zelf is ook uitstekend, mooi vol en luid doch helder geluid.

[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 21-12-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ik heb een hoesje eromheen, misschien dat het daardoor komt dan...

EDIT: Getest, nee dit is niet het probleem. Het geluid is gewoon heel dof en relatief zacht. Probeer het eens, bel je eigen nummer en spreek een voicemail-bericht in.

[ Voor 56% gewijzigd door ChromeFR op 21-12-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

RutgerFR schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:22:
Ik heb een hoesje eromheen, misschien dat het daardoor komt dan...

EDIT: Getest, nee dit is niet het probleem. Het geluid is gewoon heel dof en relatief zacht. Probeer het eens, bel je eigen nummer en spreek een voicemail-bericht in.
Ik heb geen voicemail. :+ Heb het getest door middel van de voice recorder.
Zal eens met de vaste lijn bellen dan.

//Beide kanten op hetzelfde een paar keer gezegd en het klinkt identiek. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 21-12-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Voice recorder geeft inderdaad fantastisch, kraakhelder geluid. Ik heb het idee dat daar een andere mic voor wordt gebruikt.
Pagina: 1 ... 10 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic