Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Aggressor schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:53:
[...]

Dat bedoelde ik ja :)!
harstikke bedankt voor je uitleg.... ik had de gewone g2 bij een duitse webshop besteld. (32gb)
maar deze is al 4x uitgesteld .... en datum is nog onbekend
Ik zat geloof ik toch fout als ik dit artikel lees. 800 en 1800 bij Vodafone.
nieuws: Vodafone-klanten kunnen op 4g met iPhone 5 en recente iPads

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Anteros schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:33:
Ik had al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad... Is het mogelijk om de schakelaars in het menu te veranderen naar sliders (zoals hieronder):

[afbeelding]
Niet binnen de officiele ROM, tenzij wel heel goed verstopt. Ik vraag me echter af waarom dit toch zo'n punt is voor sommigen. Je zult ze zelden zien, de schakelaars die je eventueel vaker nodig zou hebben, zijn de functies die ook gewoon in het dropdown menu zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
Het is niet echt een probleem, maar het ziet er zo kinderachtig uit. Niet professioneel zeg maar. Gelukkig is het nu mogelijk om CyanogenMod te installeren op de G2. Ik krijg de G2 vandaag binnen en ga deze eerst stock gebruiken. Mochten er zaken zijn die me blijven storen, dan kan ik altijd rooten en CM10.2 installeren.

Bedankt overigens voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47

mucuracat

YES

Anteros schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:41:
Het is niet echt een probleem, maar het ziet er zo kinderachtig uit. Niet professioneel zeg maar. Gelukkig is het nu mogelijk om CyanogenMod te installeren op de G2. Ik krijg de G2 vandaag binnen en ga deze eerst stock gebruiken. Mochten er zaken zijn die me blijven storen, dan kan ik altijd rooten en CM10.2 installeren.

Bedankt overigens voor je antwoord.
Als je CM installeert, kijk je gelijk even of knock-on werkt?
Ik wil het nu al niet meer missen, knock-on functie.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Zover ik gelezen heb werkt knock-on wel, maar off niet. Maar ik ben er niet zeker van. Tzt laat ik wel wat weten, tevens een review van de G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Knock off werktprima hiero, is inderdaad een functie die ik ook erg goed kan waarderen. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anteros schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:56:
Zover ik gelezen heb werkt knock-on wel, maar off niet. Maar ik ben er niet zeker van. Tzt laat ik wel wat weten, tevens een review van de G2.
Knock-off werkt niet met een homescreen anders dan van LG..
Maar wel via notificationbalk..

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mucuracat schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:15:
[...]

Knock-off werkt niet met een homescreen anders dan van LG..
Maar wel via notificationbalk..
Kan ook met Nova prime, via "gebaren" en de "Screen off" app uit de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Met een telefoon uit het tijdperk Sony Ericsson (ja, ik kan het me ook bijna niet meer herinneren) wordt het echt tijd voor een nieuwe. Het grote probleem waar ik bij mijn huidige telefoon tegenaan loop is het gebrek aan intern geheugen. Door de, komt ie, 400MB intern geheugen is er echt niet meer met het toestel te werken.

Ik ben op zoek naar een telefoon met een goede levensduur op een batterij, wat naar ik hoorde bij de LG G2 erg goed is. Verder wil ik al mijn apps etc er op kwijt kunnen. Ik heb er geen muziek op staan en zal ook geen / weinig films etc erop zetten. Omdat ze in de telefoonwinkels alleen maar ja knikken (ze moeten toch verkopen) hoop ik van jullie een eerlijk antwoord te krijgen:

- Is de LG G2 een goede aankoop, of is er een beter toestel voor hetzelfde geld? Zouden jullie een ander toestel aanraden?
- Heb ik aan 16GB genoeg opslag om een jaar of 2 met dit toestel door te kunnen? Zoals gezegd alleen apps (Whatsapp, FB, een paar games etc), de gemaakte foto's en misschien 1 tot 2 films (film gezien = van toestel af).
- Hoe ervaren jullie de batterij? Ik lees vaak dat het een hele lange levensduur heeft, hoe is dit in de praktijk?
- Ik heb weinig verstand van de hardware, hoe lang moet een batterij mee kunnen en hoe moeilijk is het om deze te vervangen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Heb je de review al gelezen? Er staan veel alternatieven op de G2, en de motivatie daarvan. Ik denk dat het beste alternatief de Note 3 is, maar die is een aardig stuk duurder (en groter!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:38
de g2 is soieso een goede aankoop.
de 16gb kan je bij sommige winkels als rond de 440/475 krijgen....

De note 3 vind ik persoonlijk veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Goed, ik heb de G2 nu een dag en hieronder mijn eerste impressies. Ik heb vele toestellen gehad, zowel Android (Desire, Nexus S, S2, S3, One X, S4 en nu de G2) als iOS (iPad 1, iPad 3, iPad Air, iPhone 4S, iPhone 5) dus heb wel wat ervaring. Verder wil ik vooropstellen dat het mijn mening is en dat ik in geen enkel geval deze als feit wil verkondigen.

Heel positief:
  • Accu
  • Accu
  • Accu... Ja, deze is echt zo goed. Ding lijkt maar niet leeg te lopen en ik heb er gister echt veel/lang mee gespeeld.
  • Display... Helder, egaal, scherp, iets wat koud, contrastrijk
  • Wifi... Haal 100mbit+ thuis op 5GHz. Verder is de ontvangst goed (hetzelfde of iets beter dan de ip5)
  • 5.2" in een relatief kleine behuizing. De G2 voelt evengroot als de S4 maar toch met een groter scherm
  • Geen hardwarebuttons waardoor de voorkant bijna een en al scherm is
  • USB OTG... (nog) niet getest maar de G2 schijnt dit wel out-of-the-box te ondersteunen. Handig voor films, muziek, etc op een USB stick
  • Wel onder voorbehoud maar de foto's zien er iig op het telefoonscherm scherp en mooi van kleur uit. Camera is ook snel en doet zover ik nu kan beoordelen niet onder voor de S4. Echter boeit mij de camera niet zo want ik gebruik liever mijn 5D-II
Positief:
  • KnockOn/-Off... Werkt in 95% van de gevallen en het is niet storend als deze een keer niet meteen werkt. Verder erg makkelijk
  • GPS... Ik krijg meestal binnen 3 tot 10 seconden een lock met tot wel 15 satellieten en <5m nauwkeurigheid
  • Opladen van de accu gaat erg snel
  • Led notificatie... Duidelijk, niet te groot/onduidelijk (S4) of te klein (OneX)
  • Geen launcher redraw, ook niet met een alternatieve launcher. Ik noem dit positief omdat de S3 en S4 hier vaak last van hadden. Zwaar irritant
  • De G2 heeft vele (menu-)opties om zaken te configureren
  • Accu status in settings-menu. Deze geeft aan hoe lang je het toestel al hebt gebruikt op een acculading maar ook hoe lang je nog met het toestel kan doen. Het is duidelijk en de prognose ziet er realistisch uit
  • Ingebouwde file-server (kan je aan-/uitzetten middels een toggle) zodat je je SDCARD via wifi kan accessen (soort AirDroid). Ideaal!
OK:
  • Speaker... Kan in mijn ogen luid genoeg en tot 50-75% volume klink het 'OK'. Het valt me niet echt tegen. Hoger klinkt een beetje metaalachtig. S4, ip4S, ip5 klinken een stuk(je) beter
  • Bouwkwaliteit. De G2 voelt ongeveer hetzelfde als de S3/S4 behalve de achterkant (zie 'negatief')
  • Buttons aan de achterkant... Het is wennen (nog steeds) maar het valt niet tegen
  • LG skin/thema... Het is niet zo erg zoals sommige review-sites melden, maar het is ook niet super. In mijn ogen loopt het wel beter dan TouchWiz van Samsung
  • Snelheid. OK in de zin dat deze het beste is van de Android toestellen die ik heb gehad. Echter elk, echt ELK Android toestel heb ik af en toe zien laggen of micro-judder vertonen op plekken waar je het niet verwacht, zo ook de G2. Je moet er gevoelig voor zijn maar wat ik af en toe zie (en me aan stoor!):
    • Judder als scrollende menu's langzaam vertragen naar stilstand (denk aan app-drawer, settings menu, app menu's, etc)
    • Launchen van apps is in mijn ogen niet heel snel. FB, LinkedIn, Hangouts, Play-store, FB messenger en nog wat apps starten vrij traag op als ze voor de eerste keer gestart worden. Denk aan +3 seconden per app.
    • Touch lag. Alles ijlt na op de positie van je vinger. Geen enkel Android toestel heeft dit tot op heden goed geïmplementeerd. WP en iOS doen dat echt veel beter en daardoor voelen deze toestellen subjectief sneller aan. Met Android heb ik steeds het idee dat deze constant op zijn tenen moet lopen
    • Android apps voelen niet snel aan. Ook niet op de G2. (Snel) scrollen in FB schokt, scrollen in LinkedIn schokt, scrollen in NU.nl schokt... Niet altijd, maar af en toe wel duidelijk aanwezig. Bij iOS of WP is dit toch duidelijk beter
    • De issues hierboven zijn niet perse een probleem van de G2, maar meer van Android in het algemeen. Echter moet je niet verwachten dat de G2 deze dus oplost want dat is gewoon niet zo
Negatief:
  • Plastic achterkant is erg, erg dun en beweegt dus makkelijk als je het toestel oppakt of vasthoudt. Dit zorgt in mijn geval ervoor dat je kraakjes hoort/voelt. Beetje goedkoop en ik stoor me er een beetje aan
  • Geluid van de koptelefoon kan niet heel hard wat een probleem op kan leveren bij wat koptelefoons welke minder gevoelig zijn. Met mijn huidige koptelefoon staat mijn volume op max en toch hoor ik mezelf nog typen, de radio op de achtergrond, etc.
Heel negatief:
  • Wellicht firmware upgraden die nooit komen (al is er support voor de G2 vanuit CyanogenMod)
Enkele zaken heb ik nog niet getest waaronder het bellen (ik heb nog een nano-sim). Ik ben vooral benieuwd naar de speakerkwaliteit van het oor-speakertje en hoe ik overkom bij de 'andere' kant. De S4 was RUK wat bellen betreft. Mensen klonken dof, moffelig en ik moest moeite doen om ze te verstaan. De ip4S/ip5 zijn top wat dat betreft.

Als laatste... Ik denk dat dit toch wel de top is voor een Android telefoon. Alternatieven zijn bv:
  • Note 3: Maar deze is nog groter en heeft een AMOLED scherm. Dat is iets wat ik nooit meer wil omdat:
    • Brand in... Mijn S4 scherm was ingebrand met TomTom toen ik naar Spanje navigeerde
    • Niet egaal, vooral bij grijze of donkere vlakken. Je zit 'strepen/krassen' omdat de kolommen niet egaal oplichten. Dit hadden de S2 en S3 ook
  • Nexus 5... Het toestel wat ik in 1e instantie wilde. Echter heb ik gekozen voor de G2 omdat:
    • 2300mAh accu een probleem kan opleveren
    • De zwartwaarde van het scherm niet super is (~0.4cd/m) wat een lager contrast oplevert
    • De cameramodule een beetje uitsteekt
    • De camera trager is
    • Er nu issues kunnen zijn met de GPS
    • Deze nu niet leverbaar is en onduidelijk is wanneer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Knappe review.

Verder , wat denken jullie :

- Ik haal maar zo'n 2,5u screen-on time, terwijl hier kenissen van mij met dezelfde apps en gebruik makkelijk 4-5u screen-on time halen? Slechte batterij misschien?
- Ontvangst, signaal valt geregeld weg..
- Achtercover heeft zijn kraakjes, en het wordt alleen maar erger.

Naar de winkel terugbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Terugbrengen lijkt me inderdaad slim. 2,5 uur on-screen time is nou niet iets om heel blij van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heel negatief:
•Wellicht firmware upgraden die nooit komen (al is er support voor de G2 vanuit CyanogenMod)
Ben jij helderziend of heb je anders een adres voor die glazen bol van je? :+

LG heeft inderdaad niet zo'n goede reputatie op dit gebied, maar wat niet is, gaat hopelijk nog komen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Daarom zeg ik ook wellicht....maw, misschien :P

Ervaringen in het verleden geven geen garanties voor in de toekomst, dat is waar. LG wil zich op de kaart zetten vwb high-end toestellen en daarbij hoort ook een goede support dmv firmware-updates. Hopelijk zien zij dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Is er een functie om die camera sneller te laten snappen? Op mijn Galaxy S3 zat zo'n burst-functie en die schoot letterlijk foto's in een fractie van een seconde.. op de G2 lijkt het soms eeuwen te duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Hoort op de lg2 camera ook te zitten. Camera openen, dan op modus en dan reeksopname selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb nu sinds woensdag de LG G2. Heb dit jaar de iPhone 5, Nexus 4, S4 en HTC One gehad en je kunt wel zeggen dus dat ik een smartphone junkie ben.

Ervaringen:

Apparaat is de snelste van ze alle 5. Ontzettend snel is ook de standaard LG G2 launcher, zit ook super fijn in mekaar en doet me denken aan de S4.

Ontzettend positief vind ik het accu gebruik, met mijn redelijk intensieve gebruik haal ik met gemak 1,5 dag voordat hij aan de oplader moet. Batterijgebruik doet me denken aan mijn oude iPhone 5, daar was ik ook heel tevreden over. Zeker een dik pluspunt tegenover de S4, die moest ik soms 2 keer per dag op de oplader leggen.

Camera vind ik gelijkwaardig aan de S4, zie niet echt punten waarin hij beter is dan de S4. De S4 maakte al heel goede foto's. Al met al heel erg tevreden met de LG G2.

Heb lang getwijfeld tussen de Nexus 5 en de LG G2 maar toch de LG G2 genomen vanwege de batterijduur, en hij maakt het op dat punt ruimschoots waar. Had geen behoefte meer aan een smartphone die je zoals de Nexus 5 maar net de dag mee haalt, bij de G2 hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

Kortom, een dikke 9 van mij krijgt dit toestel, zeker als je hem zoals ik voor 450 euro hebt aangeschaft. Als die nu nog begin 2014 Android 4.4 krijgt ben ik heel blij, en heb ik het komende jaar de ideale smartphone gevonden. Indrukwekkend toestel voor een veeleisende gebruiker, die LG G2. Top! _/-\o_ :9~

( Offtopic tip, je kunt 50 GB gratis cloud ruimte krijgen bij de LG 2 met de Box app.... hoe lang de actie loopt is nog niet bekend Google Play: Box :) )

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 25-11-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Anteros schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:12:

Negatief:
[list]
• Plastic achterkant is erg, erg dun en beweegt dus makkelijk als je het toestel oppakt of vasthoudt. Dit zorgt in mijn geval ervoor dat je kraakjes hoort/voelt. Beetje goedkoop en ik stoor me er een beetje aan

Ik heb hem teruggebracht en inmiddels teruggekregen en geen gekraak meer. Bij een vriend van mij is zijn gehele behuizing vorige week vervangen en kraakt ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Ferio: Ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik houd het iig in mijn achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
( Offtopic tip, je kunt 50 GB gratis cloud ruimte krijgen bij de LG 2 met de Box app.... hoe lang de actie loopt is nog niet bekend Google Play: Box :) )
Super, dank voor de tip. 50GB lifetime. Dat is een stuk beter dan de 50GB dropbox deal met Samsung voor slechts 2 jaar...
  • Any new Box user will receive a free 50GB account when they download and log into Box for Android on any LG Android device. Existing Box users will receive the upgrade when they log into Box for Android on their device.
  • The offer is valid from through 9/30/14.

[ Voor 27% gewijzigd door BigSurf op 25-11-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
In mijn review (Anteros in "[LG G2] Ervaringen en Discussie") vond ik 'Knock-On/-Off' positief. Echter kom ik daar nu van terug en classificeer ik het als 'OK'. Waarom? Soms moet je vaker tikken voordat hij unlocked en als je 'haast' hebt, is dat vervelend. Verder is deze soms gevoelig en gaat hij aan als je het toestel vastpakt aan scherm en achterkant (wat ik vaak doe).

Ik ben nu ook achter een ander opmerkelijk feit gekomen en dat is dat de G2 zijn memory lijkt te clearen als hij 's nachts aan de lader ligt. Ik heb het nu al 2x meegemaakt. 250mb+ vrij als je gaat slapen met snelle app-switching tussen de N laatst gebruikte apps. 's Ochtends meer dan 750mb vrij en zowat alle apps uit het geheugen (drie actief in mijn geval). Je moet dus weer de apps opstarten en dat kost bij sommige apps (dailer, imdb, facebook, messenger, rabobank, linkedin, etc) ruim 3-5 seconden per app.

Verder wel tevreden hoor :). De accu en het scherm blijven me keer op keer verbazen. O ja, ik heb ook de geluidskwaliteit van het bellen gechecked nu ik een micro-sim heb. De belkwaliteit is beter dan de S4 maar toch echt een stuk minder dan de ip4S/ip5. Het klinkt allemaal wat doffer, 'zwaarder' en minder gedefinieerd. SpeakerPhone is in mijn ogen maar beperkt bruikbaar. Vervormt snel, klinkt als een robot en heeft een relatief laag volume. De S4, ip4S en ip5 doen dit een stuk beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Anteros op 26-11-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anteros schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:26:
.....

Ik ben nu ook achter een ander opmerkelijk feit gekomen en dat is dat de G2 zijn memory lijkt te clearen als hij 's nachts aan de lader ligt. Ik heb het nu al 2x meegemaakt. 250mb+ vrij als je gaat slapen met snelle app-switching tussen de N laatst gebruikte apps. 's Ochtends meer dan 750mb vrij en zowat alle apps uit het geheugen (drie actief in mijn geval). Je moet dus weer de apps opstarten en dat kost bij sommige apps (dailer, imdb, facebook, messenger, rabobank, linkedin, etc) ruim 3-5 seconden per app.

.......
Misschien ligt het aan taakbeheer programma.. Had ook last van met Pebblewatch. Na deinstalleren taakbeheer, geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@mucuracat: Ik wil taakbeheer niet deinstalleren omdat ik wel wil blijven zien wat er allemaal draait en hoeveel mem deze apps gebruiken... echter heeft je opmerking mij wel getriggerd. Ik heb dus 'taakbeheer' opgestart en ben naar het menu gegaan. Daarin staat standaard een optie aangevinkt om apps automatisch te sluiten - om in topconditie te blijven volgens LG -. De standaard interval is 12 uur. Ik heb deze optie nu uitgezet en kijken wat er nu gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Iemand zijn G2 al binnen gedaan op garantie? Hoelang heb je moeten wachten tegen dat je hem terug kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
laurensdbb schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:07:
Iemand zijn G2 al binnen gedaan op garantie? Hoelang heb je moeten wachten tegen dat je hem terug kreeg?
2wkn gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Anteros: Wat vindt je nu je de telefoon wat langer in je bezit hebt van de bouwkwaliteit? Ik hoor van een vriend van me (die werkt bij Vodafone) dat LG telefoons niet aan te raden zijn door de slechte bouwkwaliteit en de beperkte service.

Echter lijkt deze telefoon de enige te zijn die voldoet aan mijn eisen, maar door deze negatieve adviezen ben ik toch aan het twijfelen. Ik geef niet zo veel geld uit aan mijn telefoons en wil daarom graag een toestel hebben wat een tijd mee kan gaan (ook al is deze dan niet meer 100% up-to-date).

Tot nu toe:
- iPhone: Te duur en wil toch voor Android gaan.
- Note 3: Te duur en te groot.
- HTC One: De 600 chip is een probleem, aangezien ik mn toestel lang wil houden.
- Z1: Uit de reviews lees ik dat de batterijduur erg tegenvalt (een belangrijk punt voor mij).
- Nexus 5: Tegenvallende camera en ook de batterijduur schijnt zeer tegen te vallen.
- S4: Draait ook op een 600 chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:14:
@Anteros: Wat vindt je nu je de telefoon wat langer in je bezit hebt van de bouwkwaliteit? Ik hoor van een vriend van me (die werkt bij Vodafone) dat LG telefoons niet aan te raden zijn door de slechte bouwkwaliteit en de beperkte service.

Echter lijkt deze telefoon de enige te zijn die voldoet aan mijn eisen, maar door deze negatieve adviezen ben ik toch aan het twijfelen. Ik geef niet zo veel geld uit aan mijn telefoons en wil daarom graag een toestel hebben wat een tijd mee kan gaan (ook al is deze dan niet meer 100% up-to-date).

Tot nu toe:
- HTC One: De 600 chip is een probleem, aangezien ik mn toestel lang wil houden.
- Z1: Uit de reviews lees ik dat de batterijduur erg tegenvalt (een belangrijk punt voor mij).
- Nexus 5: Tegenvallende camera en ook de batterijduur schijnt zeer tegen te vallen.
Waarschijnlijk zegt je vriend dat, omdat vodafone G2 niet verkoopt via eigen winkels en webshop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
[...]

Super, dank voor de tip. 50GB lifetime. Dat is een stuk beter dan de 50GB dropbox deal met Samsung voor slechts 2 jaar...
  • Any new Box user will receive a free 50GB account when they download and log into Box for Android on any LG Android device. Existing Box users will receive the upgrade when they log into Box for Android on their device.
De actie geldt alleen bij aankoop LG TV volgens LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
[...]

De actie geldt alleen bij aankoop LG TV volgens LG
Nee hoor, gisteren ingelogd via app op LG2 en kreeg felicitaties met mijn 50GB ruimte

"Box for Android on any LG Android device" Das geen tv toch?

[ Voor 11% gewijzigd door mucuracat op 26-11-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mucuracat schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:57:
[...]

Nee hoor, gisteren ingelogd via app op LG2 en kreeg felicitaties met mijn 50GB ruimte
Welke app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:14:

Tot nu toe:
Ik vind de bouwkwaliteit vergelijkbaar met de S4. Voelt stevig aan en voelt goed. De achterkant is echter aardig dun waardoor deze wat ingeduwd kan worden. Dit kan kraakjes veroorzaken (zoals bij mij). Echter zou ik dit toestel gewoon aanraden vwb bouwkwaliteit.

Beperkte service weet ik niks van, behalve dat LG qua firmware een slechte track-record heeft. Echter moet nog blijken of dit ook voor de G2 geldt. Er gaan geruchten (oa op XDA) dat er een test versie van Android 4.4 op de G2 draait en dat deze begin december naar de providers gaat voor verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:18:
[...]

Ik vind de bouwkwaliteit vergelijkbaar met de S4. Voelt stevig aan en voelt goed. De achterkant is echter aardig dun waardoor deze wat ingeduwd kan worden. Dit kan kraakjes veroorzaken (zoals bij mij). Echter zou ik dit toestel gewoon aanraden vwb bouwkwaliteit.

Beperkte service weet ik niks van, behalve dat LG qua firmware een slechte track-record heeft. Echter moet nog blijken of dit ook voor de G2 geldt. Er gaan geruchten (oa op XDA) dat er een test versie van Android 4.4 op de G2 draait en dat deze begin december naar de providers gaat voor verificatie.
Dat klinkt hoopgevend. Nog even beslissen of ik voor een 16GB of 32GB ga (ik gebruik hem weinig voor muziek dus ik denk dat 16GB wel genoeg moet zijn) en dan toch maar een G2 uit Duitsland halen. Ik heb vaak een siliconen backsleeve om mijn telefoons dus die achterkant maak ik me niet zo'n zorgen om. Thanks voor je antwoord Anteros :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

BigSurf schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:15:
[...]

Misschien een beetje offtopic, maar heeft de Nexus 5 dit dus ook?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Nog ff voor mensen die Ziggo-kabel hebben en graag LiveTV (ziggoTV) willen gebruiken... dat gaat niet! Toestel wordt (voorlopig?) niet ondertsteunt door Ziggo. Ik heb middels WebCare contact met ze opgenomen omdat ik het niet aan de gang kreeg. Jammer, maar helaas.

Edit: ik vind de GPS wel slechter geworden nadat ik de microsim heb geplaatst (dus nu ik een telefoonverbinding heb). Lock is trager een tevens is het GPS signaal een stukje zwakker. De S4 is hier zeer duidelijk een stuk beter in. Lock tijden zijn ongeveer 30 seconden binnenshuis ipv 3 a 5 seconden voor de S4.

[ Voor 37% gewijzigd door Anteros op 26-11-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

kuusj98 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:37:
[...]

Misschien een beetje offtopic, maar heeft de Nexus 5 dit dus ook?
Bij een collegae met nexus 4 gelukt.. Dus probeer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Bij iedereen bij wie de batterij net iets minder was heb ik zelf de oplossing gevonden;

Sinds ik de gsm heb, laat ik hem relatief plat gaan d.w.z tot 5% vooraleer ik hem oplaad.
Batterijduur was dan ook maar 2,5u screen on-time ( 100% -> 5% ) wat ik zeer weinig vond.
Volledig de gsm plat laten gaan en terug opladen deed niks veranderen, dus had ik het idee om de
gsm op te laden iedere keer hij rond de 50% schommelt, zo gedacht, zo gedaan.

Een 4-tal dagen lang heb ik dit toegepast, met als gevolg, nu een screen-on time van 4,5 uur onder
dezelfde settings! Gsm gaat echt merkbaar langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Sowieso zou ik even je batterij calibreren. Scheelt je soms aardig wat.

Had mijne bij aankoop volledig opgeladen en dood laten gaan, en nooit problemen gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
is dat beter?
eerst helemaal opladen? en dan tot ie uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Het wordt altijd aangeraden om hem de allereerste keer volledig op te laden. Voor een optimaal gedrag van de accu wordt verder doorgaans aangeraden om de accu ten minste eens per maand tot onder de 20% te laten lopen, voordat je hem weer op gaat laden. Of het helemaal leeg laten lopen het beste is, weet ik niet, maar het idee erachter dat de totale capaciteit dan bekend is (feitenlijk een calibratie zoals genoemd), is logisch genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Is er heel veel verschil tussen de witte en zwarte uitvoering? En dan doel ik met name op krassen, het doordrukken van de (blauwe) kleur van spijkerbroeken etc.

Bij mijn huidige toestel (HTC One X) is de witte versie veel beter dan de zwarte bijvoorbeeld. Op de 1 of andere manier vallen krassen totaal niet op bij de witte, waar je bij de zwarte vrijwel direct krassen ziet.

Ook drukt de kleur van bijvoorbeeld een spijkerbroek niet door op de witte One X, maar ik weet niet hoe dat dus bij de G2 zit.

De witte lijkt me persoonlijk wel mooier overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
De witte is stukken minder gevoelig voor vingerafdrukken ook.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hmm oké. En hoe zit het qua vingerafdrukken op het scherm, zit er zo'n oleophobic-nogwattes ding op die de vingerafdrukken weer laat verdwijnen?

• Anteros
Vingerafdrukken op het scherm vallen reuze mee. Ja ze komen er op - al zijn ze niet overdreven zichtbaar -, maar je krijgt ze er ook weer makkelijk af. Als ik de telefoon uit mijn broekzak haal, is het scherm weer helemaal schoon. Wat dat betreft vind ik het een goed scherm.

Verder vind ik het sowieso wel meevallen met de vingerafdrukken. Ik heb de zwarte variant maar doordat er een patroon op de achterkant zit, vallen de vingerafdrukken minder op. Verder stoor ik me totaal niet aan de afdrukken aan de onderkant, want die kant zie je bijna toch nooit.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Zorean schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:16:
Hmm oké. En hoe zit het qua vingerafdrukken op het scherm, zit er zo'n oleophobic-nogwattes ding op die de vingerafdrukken weer laat verdwijnen?
Ja, dit zowat op elke telefoon tegenwoordig. Tenzij je friet en chips eet en daarna je telefoon bedient zullen alle vingerafdrukken gewoon weer verdwijnen zodra je hem in en uit je broekzak haalt.

Vingerafdrukken aan de achterkant? Who gives a shit, serieus... Dat daar nog aandacht aan besteed wordt tijdens reviews verbaast me echt.

• CLB
  • Niet online
Stidge schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:32:
Vingerafdrukken aan de achterkant? Who gives a shit, serieus...
Dat daar nog aandacht aan besteed wordt tijdens reviews verbaast me echt.
Verbaast jou ja, ik geef daar bijvoorbeeld veel om, anders liep ik wel met 'n Samsung ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dahakon
Nou ja, als je wilt laten zien hoe praktisch en aangenaam de knoppen op de achterkant zijn, dan is het natuurlijk fijn als de achterkant ook een beetje schoon is ^^

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
nou he!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!ghty
  • Laatst online: 30-09-2024
Hallo iedereen, Hulp gevraagd !!

Ik heb tijdens de pre-order periode mijn LG G2 gekocht in de Fnac te Gent, België.
Nu heb ik onlangs een e-mail ontvangen dat mijn aanvraag voor docking station afgewezen is.

Dit omdat ik het NIET in NEDERLAND gekocht heb (say what??).
Uiteindelijk na online chat-sessie en e-mail verkeer hebben ze gezegd dat het uiteindelijk ook voor België geldt maar ENKEL coolblue??

Ik sta met mijn rug tegen de muur want ik vind geen officiële aankondigingen meer terug van LG.

Kan iemand mij helpen (of zeggen dat ze gelijk hebben met argumenten)
- door mij een link te sturen van LG van bvb een cached webpagina (zelf ook op zoek)
- Door mij jullie ervaringen te vertellen van toestellen gekocht in België bij iemand anders dan coolblue
- Door mij desnoods jullie gegevens door te sturen (mss email van LG waarin jullie aanvraag goedgekeurd werd, met zoveel mogelijk info)

Als jullie hiertoe bereid zijn en kunnen helpen zal ik mijn e-mailadres naar jullie verzenden via PB ofzo.

Thx voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Ik kocht hem in Duitsland. Zelfde verhaal. Maar volgens mij stond het ook in de voorwaarden dat het alleen voor Nederland gold dus ik leg me er bij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En sowieso is het offtopic hier, heeft niets met het toestel zelf te maken. Maak er anders een topic voor aan in het Shopping forum, daar past het wel lijkt me.

Hier graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!ghty
  • Laatst online: 30-09-2024
Je ideeën over moderaties enz mogen in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 29-11-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Deze vraag is een beetje tussen Rooten en Custom ROMS en dit topic in, maar heeft iemand hier iets van tweaks, instellingen of een ROM die de G2 zoveel mogelijk 'clean' maakt? Ik kom van een Sony Xperia S en ik was wel redelijk te spreken over de lack aan troep die er op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Een andere launcher doet al wonderen, icon-pack erover heen naar jouw style en klaar...

Toch blijf je dan zitten met de settings / notificatie-toggles enzovoort, dat wordt dan weer Custom ROM'men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
Probleem met andere launcher is wel dat je de knock on/pff feature kwijt raakt..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
Henkie schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:57:
Probleem met andere launcher is wel dat je de knock on/pff feature kwijt raakt..
Echt niet! Heb al vanaf het begin Nova. Functioneert top zonder aanpassing of extra app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Net LGHome KitKat theme geinstaleerd. Geen lelijke LG icoontjes meer maar wel de stock launcher behouden incl. transparante navigatie en statusbar. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
fwawer schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 18:20:
Net LGHome KitKat theme geinstaleerd. Geen lelijke LG icoontjes meer maar wel de stock launcher behouden incl. transparante navigatie en statusbar. Werkt perfect!
waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Google playstore. Dan komt ie bij je stick honescreens te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
http://www.gsmarena.com/a...orean_lg_g2-news-7288.php

Enigsinds goed nieuws voor de G2. In Korea krijgen LG G2 eigenaren ondertussen wat Kitkat liefde, door middel van een update naar 4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
LG G2 32 gb zou vanaf vandaag verkrijgbaar worden
http://androidworld.nl/ni...vember-te-koop-nederland/
ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Weet iemand of dit type hier in Nederland gaat werken?

http://negrielectronics.c...d-white.html#.UpnFVv2C4xA

Versie met SD card slot (tot 64GB!)

Ondersteunt:

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 1900 / 2100
4G Network LTE 800 / 900 / 1800

usd 648,50

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Gezien de banden die het ondersteunt, is het waarschijnlijk. Maar, is het je bijna 650 euro waard, om een officieel verwisselbare accu en een intern SD-slot te krijgen? Helemaal gezien eventuele RMA's lastig kunnen zijn.

(hoe ik op 650 euro kom? Invoerrechten a 3% plus belasting a 21%, over het bedrag van de telefoon+verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
dirkhimself schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:27:
Weet iemand of dit type hier in Nederland gaat werken?

http://negrielectronics.c...d-white.html#.UpnFVv2C4xA

Versie met SD card slot (tot 64GB!)

Ondersteunt:

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 1900 / 2100
4G Network LTE 800 / 900 / 1800

usd 648,50

Iemand?
Zo ver ik weet heb je in Nederland ook LTE op 2600. En volgens mij zijn providers momenteel ook bezig met het uitrollen van 3G op 900. Maar ik heb er niet bijster veel verstand van. :P

Waarom niet een note, als je een groter geheugen wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Gezien de functionaliteit van extern geheugen, kun je even gemakkelijk een micro-USB kaarthouder kopen en die met USB OTG aan je telefoon hangen op de momenten dat je het nodig hebt. Zeker wanneer je voor een 32GB versie zou gaan.

Ik bedoel dus zoiets

[ Voor 18% gewijzigd door dahakon op 30-11-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
Ik ben om, deze week verlengen.
En het gaat deze worden, heb alle reviews wel gelezen en gezien.
Lijkt me een geweldige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
dahakon schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:26:
Gezien de functionaliteit van extern geheugen, kun je even gemakkelijk een micro-USB kaarthouder kopen en die met USB OTG aan je telefoon hangen op de momenten dat je het nodig hebt. Zeker wanneer je voor een 32GB versie zou gaan.

Ik bedoel dus zoiets
Is voor gebruik tijdens rijden niet handig, telefoon moet gelijktijdig ook opgeladen worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Hoiz schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:22:
[...]

Zo ver ik weet heb je in Nederland ook LTE op 2600. En volgens mij zijn providers momenteel ook bezig met het uitrollen van 3G op 900. Maar ik heb er niet bijster veel verstand van. :P

Waarom niet een note, als je een groter geheugen wil?
Misschien, maar video functie is van groot belang, en vooral bij rijden tijdens nachtelijke uren (werk).

Dus hoe goed is die video opname kwaliteit......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:35
EDIT: over het accessoires topic heen gekeken :z

[ Voor 95% gewijzigd door 123teun123 op 30-11-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
dirkhimself schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:26:
[...]

Misschien, maar video functie is van groot belang, en vooral bij rijden tijdens nachtelijke uren (werk).

Dus hoe goed is die video opname kwaliteit......?
Kwestie van reviews lezen, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Ik kan niet bij het accessoires topic omdat ik geen niveau 6 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Oud nieuws en allemaal baseren ze zich op een marketing-man van LG in Canada. Het is gewoon afwachten en anders kan je altijd CM10.2/CM11 of andere custom-ROM installeren. Schijnt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
Hij komt hij komt ..............en nu niet Sinterklaas maar de 32 gb versie. Bericht vanuit LG Benelux gekregen

Dank u wel voor uw e-mail.

Op uw vraag of de LG G2 met 32 GB binnenkort komt, kunnen wij u bevestigen dat de LG G2 met 32 GB uit komt. LG gaat de winkels volgende week bevoorraden met dit toestel.

Excuses voor het ongemak.

Hebben wij uw e-mail naar tevredenheid beantwoord? U kunt uw mening geven door te klikken op een van de antwoorden op onderstaande vraag ‘Hoe tevreden bent u over de wijze waarop uw e-mail is beantwoord?’. De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

Wij vertrouwen erop u met deze e-mail van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, kunt u gebruikmaken van de link ‘klik hier voor het sturen van een nieuwe e-mail’ verderop in deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux Sales B.V.

Ellen Mellenbergh
Customer Service Representative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Heb de 32GB via expansys.nl besteld. Ging prima, binnen 3 dagen in huis (incl weekend). Heeft het zin om die support tool te installeren? Of komt ie af-fabriek met de laatste update?

[ Voor 35% gewijzigd door FaceDown op 03-12-2013 20:37 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Je kan in de telefoon zelf ook updates installeren. scheelt je weer wat moeite. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:00
Stidge schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:41:
Ik kan niet bij het accessoires topic omdat ik geen niveau 6 ben?
Link klopt niet, even zelf opzoeken :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De link in de topicwaarschuwing (Let op:) hieronder gaat bij mij gewoon naar het accessoire topic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Link in de TS klopte niet, geen idee waarom, is al paar dagen geleden gefix0red :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Welk icoon komt er bij 4G te staan? Ik zie soms 3G en soms H. Ik heb een zakelijk Kpn abo. Moet 4G daarvoor apart geactiveerd worden?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
Ik kom er meer en meer achter dat de belkwaliteit ver onder de maat is en dat mensen mij heel vaak niet horen of slecht verstaan. Anderen daar ook ervaring mee en hebben jullie oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:38:
Welk icoon komt er bij 4G te staan? Ik zie soms 3G en soms H. Ik heb een zakelijk Kpn abo. Moet 4G daarvoor apart geactiveerd worden?
Kijk eens bij Instellingen -> Mobiele gegevens -> Netwerkmodus?
Deze zou op LTE/WCDMA/GSM geprefereerd moeten staan of iets in die richting.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 06-12-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
fwawer schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:04:
Ik kom er meer en meer achter dat de belkwaliteit ver onder de maat is en dat mensen mij heel vaak niet horen of slecht verstaan. Anderen daar ook ervaring mee en hebben jullie oplossingen?
Nee, tegendeel zelfs. ik had via instellingen wel achtergrondgeluiden dempen, via die extra microfoon. Maar dat is voor mijn eigen spraak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 18:53
FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:38:
Zelfde icoontje als 3G, maar dan ipv 3 dus 4G.
Ik heb t-mobile en niks veranderd aan de fabrieksinstellingen en deze herkende het 4g netwerk automatisch.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 32 gb nu al te vinden in NL? Ik kan dienen maar nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zorean schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:13:
[...]

Kijk eens bij Instellingen -> Mobiele gegevens -> Netwerkmodus?
Deze zou op LTE/WCDMA/GSM geprefereerd moeten staan of iets in die richting.
Dat staat goed. Wellicht staat 4G niet aan voor mijn KPN account. Zal eens navragen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:30:
[...]

Dat staat goed. Wellicht staat 4G niet aan voor mijn KPN account. Zal eens navragen.
Zit je wel in het dekkingsgebied van 4G? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Hoiz schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:09:
Nee, tegendeel zelfs. ik had via instellingen wel achtergrondgeluiden dempen, via die extra microfoon. Maar dat is voor mijn eigen spraak..
Inderdaad, de belkwaliteit is hier ook gewoon zeer goed en dat met standaardinstelling. Ik heb slechts 1 maal ondervonden dat de persoon aan de andere kant mij niet kon horen en dat kwam doordat ik de vinger over het rooster van de microfoon had. Nadat ik deze iets anders plaatste, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Zorean schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:36:
[...]

Zit je wel in het dekkingsgebied van 4G? ;)
Volgens het kaartje van KPN wel..

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
FaceDown schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:00:
[...]

Volgens het kaartje van KPN wel..
Welk kaartje van KPN, er zijn verschillende kaarten met verschillende claims.

http://www.coveragechecker.nl/

Bovenstaande is een stuk lastiger te vinden, maar waarschijnlijk betrouwbaarder dan

http://www.kpn.com/prive/mobiel/4g.htm

Waar een redelijk vaag beeld wordt geschetst waar precies wanneer 4G te ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKDkiting
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 19:52
fwawer schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:04:
Heb ik oook opgemerkt maar kwam meer erop neer dat ik mijn mobiel niet goed vast had hand.
Te ver aan onderzijde mobiel daardoor werd mijn microfoon gedempt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
De G2 is aan de aanbieding bij Neckermann.com voor 385 euro http://nl.neckermann.com/...hone-p513537#product-info en nu overweeg ik deze te kopen, hoewel ik ook nog denk aan de HTC One.
Persoonlijk staat het ontwerp van de HTC One me ook wel erg aan, maar deze is met deze aanbieding toch wel weer 90 euro duurder.

Wat zijn volgens jullie de redenen waarom ik voor de G2 zou moeten kiezen ipv de HTC One? Ik heb al meerdere revieuws gelezen, maar kan eigenlijk weinig echte unique sellingpoints vinden.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
arjanpvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 02:45:
De G2 is aan de aanbieding bij Neckermann.com voor 385 euro http://nl.neckermann.com/...hone-p513537#product-info en nu overweeg ik deze te kopen, hoewel ik ook nog denk aan de HTC One.
Persoonlijk staat het ontwerp van de HTC One me ook wel erg aan, maar deze is met deze aanbieding toch wel weer 90 euro duurder.

Wat zijn volgens jullie de redenen waarom ik voor de G2 zou moeten kiezen ipv de HTC One? Ik heb al meerdere revieuws gelezen, maar kan eigenlijk weinig echte unique sellingpoints vinden.
LG G2 heeft een Snapdragon 800-soc (ipv de 600 van de One) en een uitstekende accu en camera. De One heeft naast een verouderde soc ook niet een al te beste camera. Ik zou zeker weten voor de G2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
PKDkiting schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:38:
[...]

Heb ik oook opgemerkt maar kwam meer erop neer dat ik mijn mobiel niet goed vast had hand.
Te ver aan onderzijde mobiel daardoor werd mijn microfoon gedempt. ;)
Dat dacht ik ook maar ook zonder mijn hand voor de mic verstaat men mij slecht. Hopelijk met een volgende update verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
arjanpvt schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 02:45:
Grrr bedankt! heb net €60.- meer betaald in Duitsland...
Pagina: 1 ... 9 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic