Heb nu sinds woensdag de LG G2. Heb dit jaar de iPhone 5, Nexus 4, S4 en HTC One gehad en je kunt wel zeggen dus dat ik een smartphone junkie ben.
Ervaringen:
Apparaat is de snelste van ze alle 5. Ontzettend snel is ook de standaard LG G2 launcher, zit ook super fijn in mekaar en doet me denken aan de S4.
Ontzettend positief vind ik het accu gebruik, met mijn redelijk intensieve gebruik haal ik met gemak 1,5 dag voordat hij aan de oplader moet. Batterijgebruik doet me denken aan mijn oude iPhone 5, daar was ik ook heel tevreden over. Zeker een dik pluspunt tegenover de S4, die moest ik soms 2 keer per dag op de oplader leggen.
Camera vind ik gelijkwaardig aan de S4, zie niet echt punten waarin hij beter is dan de S4. De S4 maakte al heel goede foto's. Al met al heel erg tevreden met de LG G2.
Heb lang getwijfeld tussen de Nexus 5 en de LG G2 maar toch de LG G2 genomen vanwege de batterijduur, en hij maakt het op dat punt ruimschoots waar. Had geen behoefte meer aan een smartphone die je zoals de Nexus 5 maar net de dag mee haalt, bij de G2 hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Kortom, een dikke 9 van mij krijgt dit toestel, zeker als je hem zoals ik voor 450 euro hebt aangeschaft. Als die nu nog begin 2014 Android 4.4 krijgt ben ik heel blij, en heb ik het komende jaar de ideale smartphone gevonden. Indrukwekkend toestel voor een veeleisende gebruiker, die LG G2. Top!
( Offtopic tip, je kunt 50 GB gratis cloud ruimte krijgen bij de LG 2 met de Box app.... hoe lang de actie loopt is nog niet bekend
Google Play: Box 
)
[
Voor 9% gewijzigd door
alwaysleft op 25-11-2013 10:01
]