Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoiz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:15:
Weet iemamand soms een tijd/weather widget die ongeveer vergelijkbaar is met het origineel, maar waar de achtergrond niet zoveel van bedekt? Het maakt mijn homescreen een beetje druk vind ik. :)
Ik gebruik de rom van rayglobe wat te vinden is op xda.
Die heeft een mooie transparante weer widget

Sorry voor het grote formaat maar weet niet hoe ik hem kleiner moet krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BVsTnHV.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Netwerkprobleem is toch niet opgelost bij mij. Na een telefoongesprek komt de dataverbinding ook niet meer tot stand tenzij ik vliegtuigmodes toggle.

Ik heb hem net geretourneerd en ga morgen de Nexus 5 proberen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:01:
[...]

Ik gebruik de rom van rayglobe wat te vinden is op xda.
Die heeft een mooie transparante weer widget

Sorry voor het grote formaat maar weet niet hoe ik hem kleiner moet krijgen.

[afbeelding]
Die widget moet toch wel los te vinden zijn? Weet je hoe die widget heet? Of uit welke APK die komt?

Heb je anders een link naar de XDA-thread van die ROM?

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 06-11-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
AzzKickah schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:51:
[...]

Die widget moet toch wel los te vinden zijn? Weet je hoe die widget heet? Of uit welke APK die komt?

Lijkt me wel idd. De ROM vind ik een beetje een achteruitgang als ik kijk naar hoe die van LG is.. heb het liefst alleen de widget, die op die screenshot is precies het geen dat ik zoek :P

Bij het browsen van XDA kwam ik dit trouwens tegen. Vraag me af of het helpt, maar zelf vind ik het voorlopig wat eng.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoiz op 06-11-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoiz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:56:
[...]

Lijkt me wel idd. De ROM vind ik een beetje een achteruitgang als ik kijk naar hoe die van LG is.. heb het liefst alleen de widget, die op die screenshot is precies het geen dat ik zoek :P

Bij het browsen van XDA kwam ik dit trouwens tegen. Vraag me af of het helpt, maar zelf vind ik het voorlopig wat eng.
Precies, die widget is perfect.

Dat van je linkje zou ik ook niet zomaar doen..
Welke lag wordt er eigenlijk bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
AzzKickah schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:26:
[...]

Precies, die widget is perfect.

Dat van je linkje zou ik ook niet zomaar doen..
Welke lag wordt er eigenlijk bedoeld?
Heb het geprobeerd, ik heb een soort van microstuiter, een echte lag is het niet te noemen, heb het gevoel dat het weinig hielp, maar goed onderschat het placebo effect in dit soort gevallen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Van wat ik gelezen had heeft het te maken met de snelheid van de cpu die hij normaal gesproken al snel aanpast bij een iets hogere temperatuur. Heb zelf ook echt nóóit lag en hij is echt retesnel, maar ik dacht het toch maar even te droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:51:
[...]

Het is precies de deze widget

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
Soms doet mijn Google Now widget het niet. Er staat dan 'geen kaarten' oid. Met mijn Nexus 4 had ik hier nooit last van. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
RutgerFR schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:35:
Soms doet mijn Google Now widget het niet. Er staat dan 'geen kaarten' oid. Met mijn Nexus 4 had ik hier nooit last van. Herkenbaar?
Dat is toch normaal? Er is toch niet altijd informatie dat noemenswaardig is om te weten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik heb mijn speakerdock 8 oktober besteld, maar nog niet binnen gekregen... iemand anders die al zo lang wacht??

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 07-11-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:53:
Ik heb mijn speakerdock 8 oktober besteld, maar nog niet binnen gekregen... iemand anders die al zo lang wacht??
Ik wacht al vanaf 01 oktober.
Na meerdere mails te hebben gestuurd waarop erg slecht werd beantwoord heb ik nu antwoord gehad.
Bleek een storing te zijn met aanvragen waardoor mijn aanvraag niet bij hun is goed door gekomen. |:(

Ik zou mailen en vragen hoe het kan dat andere hem met een week binnen krijgen en jij niet. Maar ik heb hier een paar mails voor moeten sturen voordat ik duidelijk antwoord kreeg.
Ze verwezen continue naar de 10 weken in de actievoorwaarden.

Ik heb nu van de helpdesk een persoonlijk telefoon nummer gehad en de bevestiging dat ik hem voor 15 november thuis heb.

succces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:49:
[...]

Na meerdere mails te hebben gestuurd waarop erg slecht werd beantwoord heb ik nu antwoord gehad.
Bleek een storing te zijn met aanvragen waardoor mijn aanvraag niet bij hun is goed door gekomen. |:(

Ik zou mailen en vragen hoe het kan dat andere hem met een week binnen krijgen en jij niet. Maar ik heb hier een paar mails voor moeten sturen voordat ik duidelijk antwoord kreeg.

Ik heb nu van de helpdesk een persoonlijk telefoon nummer gehad en de bevestiging dat ik hem voor 15 november thuis heb.

succces
Heb inmiddels gebeld en blijkt dat iemand anders mijn IMEI nummer heeft gebruikt (met bon) en de pre-order al heeft binnen gehad..... hoe kan dit nou weer?

Is de telefoon weer terug gegaan naar t-mobile en aan mij weer door verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:37
haha dat is ook een idee ja ... heb ik nooit aan gedacht.
Telefoon kopen bij de mediamarkt, bon + imei nr registreren en telefoon omruilen voor geld terug.

Wel een naaier actie, maar het zou goed kunnen dat dit gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Aggressor schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:34:
haha dat is ook een idee ja ... heb ik nooit aan gedacht.
Telefoon kopen bij de mediamarkt, bon + imei nr registreren en telefoon omruilen voor geld terug.

Wel een naaier actie, maar het zou goed kunnen dat dit gebeurd is.
Heb een idee dat dit gebeurt is. Ga straks contact opnemen met t-mobile hierover.

LG helpdesk zei overigens dat het al wel vaker is voorgekomen, maar hun kunnen er verder niets aan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferio op 07-11-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Hmm.. heb zo het geval dat mijn batterij niet klopt van vebruik!
Deze ochtend 06.15 uit de stekker gehaald, screen-on time ongeveer 2h 36m

Gebruik met batterij 9u en 29m.

Nu ik heb wel mijn sim geknipt (nano sim voor mijn iPhone en die is niet perfect geknipt, dan in houdertje gestoken van nano naar micro sim en dan in de LG G2) zou het daar kunnen aanliggen?
Heb gezien dat mensen met een Nexus 5 daar ook last van houden?

Enja ; 3G/4G continue aan mixed met WiFI, alles PUSH email etc..
Wat ge-sms erbij en 15min een spelletje, that's it. :(

Mijn iPhone 5 deed bijna even goed..........

[ Voor 16% gewijzigd door laurensdbb op 07-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Batterij niveau na die 9u29m?

Sowieso is er uit je informatie weinig op te maken. Als je je scherm op 100% hebt staan, gaat de batterij bijvoorbeeld natuurlijk aanzienlijk minder lang mee dan wanneer je deze op 30% hebt staan. Je bent dan ook eigenlijk de eerste in het draadje hier die een probleem heeft met accu-duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb ok het gevoel dat de batterij niet zo heel veel vershilt met mijn Iphone 5 En misschien zelfs dat de batterij van de iphone 5 langer meegaat.

Ik moet ook zeggen dat ik ook een nano sim gebruik icm een micro sim adapter.

Einde van de dag heb ik nog zo 20% over. Ik moet elke dag mijn telefoon opladen.
ik heb gisteren ochtend mijn telefoon van de lader gehaald. Scherm staat rond de 34% helderheid.
Op werk heb ik wifi. van 9 tot 6 dus met wifi verbonden. Op het werk een gesprek van 15 gevoerd via de tel en voor de rest af en toe scherm knock on knock off om te kijken of ik nieuwe mail heb gekregen ( Sync staat uit, dus ik check handmatig)

Einde van de dag 20% over?? met me iphone 5 haalde ik deze resultaten met nog tussendoor spelletjes spelen en vaker bellen?

Kan het dan indd liggen aan de NANO sim kaart?

Ik lees op veel reviews dat ze makkelijk 2 tot 3 dagen volhouden, maar dat lukt mij dus zeker niet!
Wat is jullie ervaring met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Even ter correctie, ik draai dus mijn scherm gewoon op 59% helderheid (constant).
Schermtijd alvorens die uitvalde was 2u40m en dan was het echt gedaan.

Ongeveer 35 whatsapp berichtjes, 35 facebook berichtjes, kwartiertje spelletje gespeeld.
De hele dag constant H/4G verbinding, geen telefoontjes.

Wat ik wel heb is dat ongeveer, om het uurtje, mijn verbinding wel eens wegvalt en de gsm terug moet zoeken naar verbinding. Wat volgens mij heel wat energie kost van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Misschien eens na verloop van een werkdag je batterijinfo hier posten via een screenshot? Ook ik heb er totaal geen last van. Ik vind juist dat deze telefoon abnormaal lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ik zou makkelijk twee dagen op een accu halen inderdaad.

Wat ik doe (lang leve het snelladen van de snapdragon 800) is hem rond half negen even aan de lader hangen, telefoon heeft dan nog 70/80 % accu over en dan is ie een uurtje later weer opgeladen en ik kan er weer 24 uur tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hier ook problemen met wisselen tussen zendmasten KPN/Simyo. Met enige regelmaat op de snelweg voor een seconde of 10 geen bereik en komt daarna weer terug. De signaalsterkte is wel altijd vrij goed.

Overigens ook wel eens last van het feit dat anderen mij niet horen tijdens een telefoongesprek. Vreemd genoeg is dat voornamelijk als ik mijn telefoon aan mijn linker oor houd.

De 'perfectie' van dit toestel gaat daarmee wel rap achteruit imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Kan het zijn dat je je vinger over de microfoon houd? Zelf denk ik namelijk vaak dat de speaker het niet doet omdat je hem compleet kan dempen door je vinger er over te houden. Bij mijn GS3 lukte dat never nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Hoiz schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:43:
Kan het zijn dat je je vinger over de microfoon houd? Zelf denk ik namelijk vaak dat de speaker het niet doet omdat je hem compleet kan dempen door je vinger er over te houden. Bij mijn GS3 lukte dat never nooit.
Was ook gelijk mijn gedachte, met name omdat hij stelde dat het alleen gebeurd als hij het toestel bij zijn linker oor houdt. Mijn eerste telefoongesprek met dit toestel hoorde de andere persoon mij ook niet aan het begin (heb het toestel altijd aan mijn linkeroor) en toen ik mijn vinger bij het roostertje voor de microfoon weghaalde, verstond de andere persoon me gelijk perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:41
Hi Allemaal,

Ik heb een vraag betreft het aankopen van een G2.
Ik bezit momenteel een Z1, maar ik vind de toestel 'te zwaar' voor langdurig gebruik en toch het grote nadeel in mijn opinie is de community in XDA. Op de Z1 fora is het gewoon erg rustig en er zijn gewoon te weinig verschillende stock/custom roms.

Ik weet dat momenteel alleen de 16GB in Nederland verkrijgbaar is, dus mijn vragen hierover zijn:

1. Hoeveel ruimte neemt een stock LG rom in beslag van de 16GB?
2. Draait iemand hier een AOSP rom? Zo ja, hoeveel ruimte gebruikt een AOSP rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Er is 10.62GB beschikbaar voor opslag/installatie van programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dahakon schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 07:59:
[...]

Was ook gelijk mijn gedachte, met name omdat hij stelde dat het alleen gebeurd als hij het toestel bij zijn linker oor houdt. Mijn eerste telefoongesprek met dit toestel hoorde de andere persoon mij ook niet aan het begin (heb het toestel altijd aan mijn linkeroor) en toen ik mijn vinger bij het roostertje voor de microfoon weghaalde, verstond de andere persoon me gelijk perfect.
Was ook mijn eerste gedachte maar als ik de telefoon aan mijn oor houd heb ik alleen de zijkanten en achterkant vast. De onderkant is volledig vrij.

Het probleem speelt ook als ik het toestel aan mijn rechter oor hou maar dan is het wel minder. Volgens mij heeft het meer te maken met de manier hoe noise canceling wordt toegepast of iets met 'HD Voice'.

Helaas is het niet zo simpel om zonder root een andere dialer er op te zetten, anders had ik dat wel gedaan. Merk nu al dat ik telefoontjes begin te vermijden omdat ze mogelijk niet goed lopen. Toch niet helemaal de bedoeling voor een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Kan iemand zijn screen-on tijd eens geven?
Brightness 75% hier, Sync + Push + 4G.
30min whatsapp, 30 sms-jes, geen gesprekken.
Locatieservices (google) alles aan.
(Spaar stand = uit)

Screen-on tijd : 2u38m (meerdere malen al gechecked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

In het kader van Why not? bij deze een poging om een 4k .mkv afgespeeld te krijgen op de G2. :+

[YouTube: http://youtu.be/J2WdB5XtoA4]

Werkt nog verassend goed, maar 't is niet om aan te zien. De codec word in ieder geval ondersteund door de software, maar klaarblijkelijk niet fatsoenlijk door de hardwaredecoder. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
laurensdbb schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:18:
Kan iemand zijn screen-on tijd eens geven?
Brightness 75% hier, Sync + Push + 4G.
30min whatsapp, 30 sms-jes, geen gesprekken.
Locatieservices (google) alles aan.
(Spaar stand = uit)

Screen-on tijd : 2u38m (meerdere malen al gechecked)
Ik denk dat je weinig mensen zult vinden die een G2 hebben en brightness op 75% vast zetten. Ik haal hem bijvoorbeeld amper ooit van de ~30% af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dahakon schreef op maandag 11 november 2013 @ 06:08:
[...]

Ik denk dat je weinig mensen zult vinden die een G2 hebben en brightness op 75% vast zetten. Ik haal hem bijvoorbeeld amper ooit van de ~30% af.
? Ik heb hem altijd op 100% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
dahakon schreef op maandag 11 november 2013 @ 06:08:
[...]

Op 30% zie ik buiten amper iets. 50-60 vind ik echter wel meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:08
Indd 55-60% hier. Daar red ik met gemak 4 tot 5 uur screen on time mee.. Om de dag opladen.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

laurensdbb schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:58:
Wat ik wel heb is dat ongeveer, om het uurtje, mijn verbinding wel eens wegvalt en de gsm terug moet zoeken naar verbinding. Wat volgens mij heel wat energie kost van de batterij.
Slecht ontvangst is echt funest voor je stand-by tijd. Misschien dat je kan experimenteren of met 4G/UMTS uit de verbinding wel in stand blijft. Dat zou dan ook wonderen moeten verrichten voor je toestel.

Sowieso kost het verbinden met de zendmast de meeste energie. Ik heb hier 2 dagen een HTC One zonder simkaart gebruikt en de batterij ging voor mijn gevoel een eeuwigheid mee. Gisteren simkaartje er in en oei, wat gaat dat hard in vergelijking met de G2....

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Mogen we hier ook custom Rome bespreken of is daar al een apart topic voor?

Edit: doh

[ Voor 7% gewijzigd door MJ85 op 12-11-2013 12:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don515
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-08 18:22
Hey ,kunnen jullie mij raad geven.
Heb LG G2 sinds1 week in gekocht , daarvoor had ik altijd Blackberys. Qua snelheid, internet etc een tof toestel, maar ontvangst nihil.
Heb vaak geen ontvangst, krijg een rood x bij ontvangst op plaatsen waar ik vroeger ALTIJD ontvangst had (heb dezelfde provider).
Moet ik dit toestel terug doen of is dit normaal bij LG G2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mijn G2 is nu ruim een week in reparatie en ik belde net voor de status. Hij wacht op onderdelen en op een 'assembly'..

Ja, dat krijg je als je een splinternieuw model kapot laat kletteren he. Dan zijn er nog geen spare parts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Don515 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:29:
Hey ,kunnen jullie mij raad geven.
Heb LG G2 sinds1 week in gekocht , daarvoor had ik altijd Blackberys. Qua snelheid, internet etc een tof toestel, maar ontvangst nihil.
Heb vaak geen ontvangst, krijg een rood x bij ontvangst op plaatsen waar ik vroeger ALTIJD ontvangst had (heb dezelfde provider).
Moet ik dit toestel terug doen of is dit normaal bij LG G2 ?
Het komt soms voor dat het toestel even geen bereik kan hebben.
Staat hij wel op zowel 2G/3G/4G bij de netwerkinstellingen?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Ik had ook last van wegvallen van internet en kon geen verbinding maken met hotspot, maar na aanpassen van apn-protocol in IPv4/IPv6 i.p.v. IPv4 heb ik uitstekend bereik.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 19:09
Gisteren kwam ik er per toeval achter dat miracast (mobiel scherm op TV (of ander scherm) weergeven) eigenlijk gewoon onwijs goed werkt. Nooit bij stilgestaan toen we onze nieuwe TV kochten laatst. Ook nog niet gezien dat mijn G2 dat dus ook prima ondersteunt. :) Superhandig om foto's te bekijken of te browsen bijvoorbeeld.
Ook de remote control app even gecustomized zodat dat alle apparaten gewoon vanaf de G2 worden aangestuurd. ipv. 4 verschillende afstandsbedieningen. Ideaal!

• Don515
  • Laatst online: 14-08 18:22
Magapaul en Coen.
Ik spreek over verbindingen in het algemeen (telefoon zeker).
Netwerkinstellingen ,jaja,maar waar staat de onderverdeling om de keuze tussen de 2G/3G/4G netwerken te doen?
Apn protocol ? Waar vind ik dat

Thanks op voorhand

[ Voor 20% gewijzigd door Don515 op 14-11-2013 16:32 ]

• GeeEs
Don515 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:30:
Magapaul en Coen.
Ik spreek over verbindingen in het algemeen (telefoon zeker).
Netwerkinstellingen ,jaja,maar waar staat de onderverdeling om de keuze tussen de 2G/3G/4G netwerken te doen?
Apn protocol ? Waar vind ik dat

Thanks op voorhand
Instellingen > tabblad Netwerken > Tethering & Netwerken > mobiele Netwerken > Netwerkmodus

GSM = 2G
UMTS = 3G
LTE = 4G

Best logisch ;) Het heet alleen dus even net anders

[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 14-11-2013 16:50 ]

• Penhoat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09-2019
Ik begrijp de slechte ervaringen niet met de accu, ik ben echt bijzonder positief verrast over de accu duur. Het toestel gaat echt een stuk langer mee dan andere android toestelllen in dezelfde klasse (denk GS4, Find 5, HTC One, Sony Ex Z/Z1). Echt geweldig in dat opzicht

PS: Heeft iemand al de wireless charging case gevonden?

[ Voor 9% gewijzigd door Penhoat op 14-11-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vraagje, ben aan het twijfelen over de Nexus 5 of de LG G2. Is de skin echt zo vervelend als sommige reviewers melden over de LG G2 ( afkomende van Touchwiz..).?

Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
alwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:25:
Vraagje, ben aan het twijfelen over de Nexus 5 of de LG G2. Is de skin echt zo vervelend als sommige reviewers melden over de LG G2 ( afkomende van Touchwiz..).?

Of valt het wel mee?
De skins van LG waren altijd wat "kinderlijk" maar LG is een stuk vooruit gegaan met de skin die ze hebben op de G2. ik heb het niet als hinderlijk ervaren toen ik hem in mijn handen had.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Megapaul schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:30:
[...]

De skins van LG waren altijd wat "kinderlijk" maar LG is een stuk vooruit gegaan met de skin die ze hebben op de G2. ik heb het niet als hinderlijk ervaren toen ik hem in mijn handen had.
Moeilijk om aan te wennen? Weet iemand trouwens wanneer de 4.3 of 4.4 update komt voor de LG G2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penhoat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09-2019
alwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:25:

Of valt het wel mee?
Ik twijfelde tussen dezelfde toestellen.

Simpel gezegd, de enige reden om de Nexus 5 ipv de LG G2 te nemen is als je geld wilt besparen. De LG G2 is beter dan de Nexus 5 in elk opzicht. Is ook logisch aangezien de Nexus 5 een stuk goedkoper is. Maar de G2 heeft een beter en groter scherm, beter design, betere camera en betere accu. De Nexus 5 is enkel een betere optie vanwege het geld.

Wat betrefd LG's skin, download Nova Launcher en het ziet er grotendeels uit als stock Android, of download gewoon de officiele Nexus 5 launcher (is eruit geript, incl toetsenbord.. nja praktisch alles). Persoonlijk vind ik dat de LG software wat leuke extra's heeft bovenop stock android. Mocht je nog niet tevreden zijn, root hem en zet er een van de vele stock android roms op.

In december komt Android 4.4 kitkat voor de LG G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Penhoat schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:49:
[...]

Ik twijfelde tussen dezelfde toestellen.

Simpel gezegd, de enige reden om de Nexus 5 ipv de LG G2 te nemen is als je geld wilt besparen. De LG G2 is beter dan de Nexus 5 in elk opzicht. Is ook logisch aangezien de Nexus 5 een stuk goedkoper is. Maar de G2 heeft een beter en groter scherm, beter design, betere camera en betere accu. De Nexus 5 is enkel een betere optie vanwege het geld.

Wat betrefd LG's skin, download Nova Launcher en het ziet er grotendeels uit als stock Android, of download gewoon de officiele Nexus 5 launcher (is eruit geript, incl toetsenbord.. nja praktisch alles). Persoonlijk vind ik dat de LG software wat leuke extra's heeft bovenop stock android. Mocht je nog niet tevreden zijn, root hem en zet er een van de vele stock android roms op.

Bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik vind deze skin juist een vooruitgang op TouchWiz, die was zo laggy als ik weet niet wat, namelijk. Op mijn G2 loopt alles lekker vloeiend.

KitKat zou volgens geruchten in december komen, maar voor zo ver ik weet is dat nooit bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Ik ondervind helaas wat problemen met de stockbrowser. Artikelen op tweakers die ik inzoom tijdens laden van de pagina zorgen voor het freezen van de browser en in dit topic wordt de tekst niet mooi op het scherm(staande modus)passend gemaakt. Deze problemen ondervind ik niet in Chrome. Hebben meer hier misschien problemen mee? Ik blijf graag bij de stockbrowser omdat ik die sneller aan vind voelen en vind het fijn om toch google als startpagina te hebben ipv recent gesloten.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Ik ervaar dat niet echt als een probleem; de stockbrowser prefereer ik zelf in vrijwel elk geval over Chrome eigenlijk.. 'T forum lees ik zelf dan ook altijd in landscape en alle (status)balken heb ik ook uitgezet voor echte fullscreen goodness. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Penhoat schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:49:
[...]

Heb je hier een bron van?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:35

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Dat laatste kan best eens zijn, omdat LG ze heeft aangeschreven de informatie te verwijderen en een statement te maken dat ze niet weten of enzo wanneer er een 4.4 update komt. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat LG wel een 4.4 update brengt in december, maar het laatste artikel hoeft geen enkele waarde te bevatten inzake updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Vandaag liep ik tegen een bugje aan. Als je in de Google photo app een bewerking doet en die opslaat, komt de datum van de bewerkte foto op 1-1-1970 te staan. Hierdoor komt de foto achteraan het album te staan. Niet heel erg natuurlijk, maar wel raar.

Meer mensen die dit hebben? Of kan het met een setting te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Dag Allemaal,

Een vriend van mij heeft vorige week ook een G2 aangeschaft. De behuizing kraakt ook van deze telefoon als je bv de behuizing indrukt.

De mijne is al gerepareerd na veel moeite via LG en ik vroeg mij af of er meerdere zijn hier waarbij hun behuizing ook kraakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ferio schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:30:
Dag Allemaal,

Een vriend van mij heeft vorige week ook een G2 aangeschaft. De behuizing kraakt ook van deze telefoon als je bv de behuizing indrukt.

De mijne is al gerepareerd na veel moeite via LG en ik vroeg mij af of er meerdere zijn hier waarbij hun behuizing ook kraakt??
Lees het topic eens door. Ik weet zeker dat je vraag dan beantwoord gaat worden. (Spoiler: Ja!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59

migros

Nooit meer een Samsung

PaT schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:53:
[...]

Lees het topic eens door. Ik weet zeker dat je vraag dan beantwoord gaat worden. (Spoiler: Ja!)
Blijft leuk zo een antwoord. Vooral geen moeite nemen om fatsoenlijk iemand wegwijs te maken maar beetje van lees de topic maar. :(

Reageer dan gewoon niet!

By the way, ik weet het antwoord ook niet, maar moest even reageren op dat laatste antwoord.

Om de simpele reden dat we binnen GoT niet van die "hit-and-run" vragen willen moeten we van tijd tot tijd zo'n antwoord geven. Daarnaast is zijn vraag echt al een paar keer voorbij gekomen.

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 18-11-2013 14:49 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je heb gelijk, maar off-topic, dus weg

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 18-11-2013 14:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Je heb gelijk, maar off-topic, dus weg

Maar goed, mijn vraag werd nog niet beantwoord :P iemand?

[ Voor 57% gewijzigd door PaT op 18-11-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

GeeEs schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:19:
Nu ja, als je even "kraakt" had ingevoerd in het zoekveld voor dit topic had je inderdaad wel eea kunnen vinden over krakende toestellen. Hij geeft in zijn antwoord toch ook wel gewoon antwoord (tussen haakjes).

Maar goed, mijn vraag werd nog niet beantwoord :P iemand?
Google photo app. Wat bedoel je daarmee.
Hoe doe je die bewerking, in welke app?

Als ik Edit doe kan ik namelijk kiezen tussen Photos of Photo Studio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Wat een batterij zit er toch in, niet te geloven............

https://plus.google.com/+BartStoffels/posts/ah4dPvjN725

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En de schermhelderheid en schermtijd...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
CLB schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:20:
En de schermhelderheid en schermtijd...?
Al gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
AzzKickah schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:34:
[...]

Google photo app. Wat bedoel je daarmee.
Hoe doe je die bewerking, in welke app?

Als ik Edit doe kan ik namelijk kiezen tussen Photos of Photo Studio.
Photo's bedoel ik inderdaad. Met dat molentje als icoon. Dat is de Google Photo app, is direct gelinkt aan G+. Je kan er ook de lokale foto's die je met de camera maakt mee bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

GeeEs schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:34:
[...]

Photo's bedoel ik inderdaad. Met dat molentje als icoon. Dat is de Google Photo app, is direct gelinkt aan G+. Je kan er ook de lokale foto's die je met de camera maakt mee bewerken.
Yep doet ie hier ook. 1-1-1970 01:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Ik ben heel erg aan het twijfelen over deze telefoon. Ik mag in december een nieuwe telefoon uitzoeken en de flagships van andere merken zijn dan toch al een behoorlijke tijd op de markt. Op het moment heb ik een Galaxy Nexus en de batterijduur daarvan is echt een drama, dus dat is een heel belangrijk punt voor mij.

Ik vind het een prachtig toestel en de specificaties zijn heel erg goed (beter dan de concurrentie op het moment), maar ik ben een beetje huiverig om een LG te nemen. Heb daar toch veel slechte ervaringen met betrekking tot bouwkwaliteit en updatebeleid over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De bouwkwaliteit vind ik vooralsnog prima. Geen gekraak, alles doet het zoals het moet doen.
Wat de updates betreft, tsja, dat is inderdaad "spannend". er gaan al wat geruchten over de update naar 4.4., maar dat zijn slechts geruchten.

Geen idee dus of LG met dit toestel haar leven gebeterd heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 19-11-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:37
Misschien moet ik de ''gok'' dan maar gewoon wagen. Ik vind het belangrijk dat een toestel 2 jaar mee kan, zowel op het gebied van hardware en software. Met de hardware zou dat wel moeten kunnen, lijkt me. Ik hoop dat LG de software ook blijft ondersteunen en dat er anders genoeg support is vanuit de ''community''.

Aan de andere kant, ik ben met mijn Galaxy Nexus van 4.0 naar 4.3 gegaan en dat heeft ook niet echt onmisbare functionaliteit opgeleverd. Als het maar gewoon stabiel en snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, en de G2 is al bijna even duur als de S4.

2014 wordt een heel belangrijk jaar voor LG. Ik hoop dat 4.4 redelijk snel wordt uitgerold, dan kan LG wellicht weer een partij criticasters over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:35:
2014 wordt een heel belangrijk jaar voor LG. Ik hoop dat 4.4 redelijk snel wordt uitgerold, dan kan LG wellicht weer een partij criticasters over de streep trekken.
Het is te hopen, al ben ik wat sceptisch over de verandering van perceptie van de mensen. Je hoort ook nog altijd mensen over de bouwkwaliteit, terwijl juist LG de bouwkwaliteit altijd goed op orde heeft gehad met de hele Optimus lijn. We spreken dan over 'wiebelige' telefoons van LG die meer dan 4 jaar geleden zijn gemaakt, telefoons die niets wiebeliger waren dan die van bijvoorbeeld Samsung of de goedkopere meuk van Nokia.

Maar we zullen het zien. Mensen die een prima ervaring hebben met LG telefoons kunnen het in ieder geval als 'wapen' gebruiken tegenover mensen met zulke claims, mocht LG wel spoedig met 4.4 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het is opvallend dat LG nog geen Android 4.4 heeft weten aan te kondigen voor hun LG G2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
alwaysleft schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:52:
Het is opvallend dat LG nog geen Android 4.4 heeft weten aan te kondigen voor hun LG G2...
Volgens Techradar heeft LG wel aangegeven dat de G2 een 4.4 update zal geven, zij het zonder een datum te geven. Het is gewoon afwachten. Ik denk dat LG sowieso niet zo happig is om streefdata te geven, aangezien men tegenwoordig maar gemakshalve dergelijke data als 'set in stone' beschouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenienn
  • Laatst online: 31-07-2020
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb ook de LG G2 en het is mijn eerste Android telefoon (heb jaren Iphone gehad). Nu heb ik een probleem om de LG via bluetooth aan mijn autoradio te koppelen. Met mijn iphone had ik hier nooit problemen mee. Ik heb alle oude gsm's al uit de radio verwijderd.

Als ik via bluetooth zoek naar apparaten via de telefoon vind hij mijn autoradio (JVC) en komt er op de radio een code te staan. Deze code staat tegelijkertijd ook op mijn telefoon. Ik kan zowel op de radio als de telefoon niet zelf een code invullen. De code's komen wel altijd overeen. Dan vraagt mijn telefoon of de code klopt. Ik druk dan op ja en hij gaat dan verbinding maken. Dan krijg ik altijd een foutmelding dat de pincode niet klopt...? Terwijl de code's wel altijd op beide schermen overeenkomen

Wie o wie kan mij hier mee helpen anders moet ik helaas afscheid nemen van deze telefoon. Ik vind het namelijk heel belangrijk dat ik handsfree kan bellen in de auto. Het ligt misschien aan mij maar het is mijn eerste android telefoon en vind het best ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Om verbinding te maken met een JVC autoradio (als het apparaat voor het eerst verbinding wil), dien ik de volumeknop op de autoradio in te drukken om te accepteren. Dit ging goed met mijn oude Optimus 3D en met de G2. De telefoon heb ik in beide gevallen niets mee gedaan.

In simpele stappen:

Zet bluetooth aan op de telefoon,
Start auto en wacht tot de autoradio je telefoon vindt
(tot dusver was je gekomen zo te lezen)
Druk op de volumeknop van de autoradio om de code te accepteren, wanneer dit in het beeldscherm van de autoradio verschijnt.
Als het goed is, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenienn
  • Laatst online: 31-07-2020
dahakon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 06:05:
Om verbinding te maken met een JVC autoradio (als het apparaat voor het eerst verbinding wil), dien ik de volumeknop op de autoradio in te drukken om te accepteren. Dit ging goed met mijn oude Optimus 3D en met de G2. De telefoon heb ik in beide gevallen niets mee gedaan.

In simpele stappen:

Zet bluetooth aan op de telefoon,
Start auto en wacht tot de autoradio je telefoon vindt
(tot dusver was je gekomen zo te lezen)
Druk op de volumeknop van de autoradio om de code te accepteren, wanneer dit in het beeldscherm van de autoradio verschijnt.
Als het goed is, klaar.
Zover was ik ook al haha. Als ik op de volume knop in de auto duw (om akkoord te geven) dan gaat hij verbinding maken en dan pas krijg ik op mijn telefoon de melding dat de pincode niet klopt. Terwijl de codes dus wel overeen komen.. De autoradio herkent de telefoon wel hij komt ook in het scherm te staan, kan er alleen geen bluetooth verbinding mee maken :s echt raar! Raak er gefrustreerd van zeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
Sjenienn schreef op woensdag 20 november 2013 @ 07:58:
[...]

Zover was ik ook al haha. Als ik op de volume knop in de auto duw (om akkoord te geven) dan gaat hij verbinding maken en dan pas krijg ik op mijn telefoon de melding dat de pincode niet klopt. Terwijl de codes dus wel overeen komen.. De autoradio herkent de telefoon wel hij komt ook in het scherm te staan, kan er alleen geen bluetooth verbinding mee maken :s echt raar! Raak er gefrustreerd van zeg haha
Test ook eens je radio. Behoeft namelijk helemaal niet aan de G2 te liggen.
http://www.jvc.net/cs/car/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:49:
[...]

succces
Met een paar dagen was de mijne binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
HaskoF schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:48:
Ik heb ok het gevoel dat de batterij niet zo heel veel vershilt met mijn Iphone 5 En misschien zelfs dat de batterij van de iphone 5 langer meegaat.

Ik moet ook zeggen dat ik ook een nano sim gebruik icm een micro sim adapter.

Einde van de dag heb ik nog zo 20% over. Ik moet elke dag mijn telefoon opladen.
ik heb gisteren ochtend mijn telefoon van de lader gehaald. Scherm staat rond de 34% helderheid.
Op werk heb ik wifi. van 9 tot 6 dus met wifi verbonden. Op het werk een gesprek van 15 gevoerd via de tel en voor de rest af en toe scherm knock on knock off om te kijken of ik nieuwe mail heb gekregen ( Sync staat uit, dus ik check handmatig)

Einde van de dag 20% over?? met me iphone 5 haalde ik deze resultaten met nog tussendoor spelletjes spelen en vaker bellen?

Kan het dan indd liggen aan de NANO sim kaart?

Ik lees op veel reviews dat ze makkelijk 2 tot 3 dagen volhouden, maar dat lukt mij dus zeker niet!
Wat is jullie ervaring met de batterij?
Ik had na zes dagen nog 30% over.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Mijn batterij is super, MAAR ik moet hem aan de stroomkabel even een herstart geven om dat zo te houden. Iets zorgt voor een drain, maar diverse apps kunnen niet vertellen wat dat dan doet.

Ik heb er mee leren leven. In de ochtend na het opstaan even opstarten en de batterij gaat fluitend 3 dagen mee als het zou moeten.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Sparks.nl schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:53:
[...]

Ik had na zes dagen nog 30% over.
6 dagen .. Er moet een wonder gebeuren wil ik 6 dagen halen. Zelfs met vliegtuigstand haal ik 6 dagen niet :P

Ik weet niet wat jij met je telefoon doet, maar na 6 dagen 30%... dan ben je zeker goed bezig haha ..???

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

PaT schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:43:
Mijn batterij is super, MAAR ik moet hem aan de stroomkabel even een herstart geven om dat zo te houden. Iets zorgt voor een drain, maar diverse apps kunnen niet vertellen wat dat dan doet.

Ik heb er mee leren leven. In de ochtend na het opstaan even opstarten en de batterij gaat fluitend 3 dagen mee als het zou moeten.
Lees dit even.. misschien daarmee te maken

http://androidworld.nl/ni...-uitzonderlijk-veel-accu/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:30
Ik ben aan het twijfelen tussen een N5 en G2. Ik weet (uiteraard) de verschillen maar vroeg me nog een paar dingen af:
1) Ik zag op een filmpje dat de G2 schuifknopjes had ipv schakelaars in oa het settings menu. Kan je dit instellen want die schakelaars zien er nogal, uhh, kinderachtig uit
2) Hoe is de snelheid en kwaliteit van GPS ontvangst (kan een issue zijn op de N5)
3) De N5 schijnt supervloeiend te zijn (al ben ik sceptisch), hoe is de L5 tov de N5? Geen studder, micro jitter, lag, etc? Op youtube filmpjes is dat wat lastig te zien
4) Hoe houdt de G2 vast? Ik heb de S3 gehad en deze had schuine randen waardoor de telefoon makkelijk tussen je vingers gleed. De S4 die ik had heeft rechte randen (zoals een iPhone) wat makkelijker vasthoudt
5) Hoe is de belkwaliteit (S4 was ruk, iPhone 5 is super)
6) Hoe is de kwaliteit van de koptelefoon-uitgang (niet de oortjes zelf)? De S4, ip 4s, ip 5 waren erg goed. HTC One X was ruk.
7) Iemand spijt van de G2 en liever een N5 aangeschaft? Zo ja, waarom?

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Anteros op 21-11-2013 21:09 ]

• Hoiz
Voor de meeste antwoorden kan je het beste zelf naar de winkel gaan, omdat die meningen toch van persoon tot persoon verschillen.

Met de GPS heb ik nog nooit problemen gehad, en hij werkt echt heel vlot. Lag en studder heb ik nog nooit echt gehad, in ieder geval zeker niet zo zoals ik het op de S3 ervaarde met Touchwiz. De telefoon is gewoon echt snel en hij lijkt alles met gemak te kunnen handelen.

De oortjes zijn mwah. Mijn Awei ES800i's uit China hebben mooier geluid, maar ze zijn wel beter dan menig standaard oortelefoontje (zoals die Samsung levert).

• Anteros
@Hoiz: Dank je voor je reactie. Ik heb eventjes punt 6 verduidelijkt omdat ik niet de oortjes zelf bedoelde, maar de uitgang. Excuses.

Ik heb overigens naar enkele 'vs.' filmpjes gekeken op youtube en daar zie ik toch wel dat de N5 een stuk sneller is dan de G2. Voornamelijk met opstarten van apps of het er tussen switchen. Ook heb ik enkele studders/hangs gezien als je de naar home gaat of als je app-menu oproept.

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik denk dat je de N5 en de LG nog niet geheel met elkaar kunt vergelijken door het verschil in de Android versie.

Ik vind de G2 een fijne telefoon, enige wat ik wel jammer vind is het aantal custom roms. De N5 is hierin, tot op heden, veel populairder.

• Hoiz
De N5 zal wel een grote steek voor hebben omdat het met een kale Android installatie komt. Ik denk niet dat het echt aan de hardware ligt, dus kan je op de G2 ook gewoon een ASOP(?) installeren om dit te verhelpen?

Waar ik idd ook van baal is het gebrek aan populariteit. Hoesjes en cases zijn amper in Nederland te verkrijgen, en heel veel roms zijn er geloof ik ook niet echt.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoiz op 21-11-2013 21:16 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Logisch toch...LG is niet geliefd bij het grote publiek,voor vele heeft LG een b merk imago,ze zijn met nexus 4 en 5 goed begonnen,denk dat ze een lange weg te gaan hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Hoiz
Naja, moet ook zeggen dat de telefoon van buitenaf er niet echt appealing uit ziet. Iets wat ik bij mijn Galaxy S3 wel gelijk opmerkte, dat er duidelijk gewerkt is aan het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ff snel een vraagje, de koreaanse variant heeft wel een removable! batterij en sd slot ...
werkt die 4g hier van wel?

of is dat alleen met Europese toestellen?

Network

2G 850/900/1800/1900 MHz
3G 850/900/1900/2100 MHz
4G 850/900/1800/2100/2600 MHz

en hoe zit het dan met software updates?
en hoesjes enz?

[ Voor 34% gewijzigd door Aggressor op 22-11-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Aggressor schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:56:
de koreaanse variant heeft wel een batterij
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hahaha :D

Klopt die van mij werkt op zonnecellen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Aggressor schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:56:
ff snel een vraagje, de koreaanse variant heeft wel een batterij en sd slot ...
werkt die 4g hier van wel?

of is dat alleen met Europese toestellen?

Network

2G 850/900/1800/1900 MHz
3G 850/900/1900/2100 MHz
4G 850/900/1800/2100/2600 MHz

en hoe zit het dan met software updates?
en hoesjes enz?
Ik neem aan dat je VERWISSELBARE batterij bedoelt, maar afgaande op de banden zou dat hier moeten kunnen werken. Ik dacht dat 4G hier op 850 of 900 EN/OF op 2600 Mhz zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De functie draadloze opslag is een pre op de G2, Zeer handig en effectief. >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
PaT schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:31:
[...]

Ik neem aan dat je VERWISSELBARE batterij bedoelt, maar afgaande op de banden zou dat hier moeten kunnen werken. Ik dacht dat 4G hier op 850 of 900 EN/OF op 2600 Mhz zat.
4G wordt in Nederland LTE techniek genoemd en gebruikt 800/1800/2600.Of Koreaanse variant dit steunt weet ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door edklavertje op 22-11-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
PaT schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:31:
[...]

Dat bedoelde ik ja :)!
harstikke bedankt voor je uitleg.... ik had de gewone g2 bij een duitse webshop besteld. (32gb)
maar deze is al 4x uitgesteld .... en datum is nog onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik had al eerder gevraagd maar nog geen antwoord gehad... Is het mogelijk om de schakelaars in het menu te veranderen naar sliders (zoals hieronder):

Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2013/09/Screenshot_2013-09-16-09-28-32-162x162.png
Pagina: 1 ... 8 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic