Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Oke, ik wacht nog ff op de 32gb variant
En misschien moeten we een accessories topic maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Aggressor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:21:
Oke, ik wacht nog ff op de 32gb variant
En misschien moeten we een accessories topic maken?
Accessoires voor de LG G2

Die vind ik daar wel geschikt voor :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zouden we misschien wel in de topicwaarschuwing moeten zetten. Ow wacht....
;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
AzzKickah schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:08:
Ik mis vaak de spatiebalk, dan wordt het een b of een n of een ? Dat is wel schijtirritant. Maar verder is het een super toetsenbordje, ook met die cijfers apart erboven.

Wat wel ook supermega irritant is dat wanneer je in Whatsapp een smiley erbij in zet en je wilt snel daarna op Send drukken dan versrpingt het om 1 of andere reden en dan mis je de Send knop. :?
Ik druk telkens de home toets in :') Ik denk dat dat wel went in loop der tijd.. Ik kom van een Galaxy af, dus ja.

Tevens, ik zou Swiftkey aanschaffen. Het is die twee euro dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:19
De briljantste feature van Swiftkey vind ik wel de cloudsync. Nieuw toestel? Niks geen gezever meer met weer je eigen woordenboek samenstellen, wordt lekker overgenomen. Meteen weer alles zoals je gewend was. Weet alleen even niet of overige settings ook meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Na welgeteld 4 weken van mijn nieuwe en fijne G2 te hebben mogen genieten, liep ik zonet bij het tuincentrum in volle vaart met m'n kop kneitershard tegen de glazen schuifdeur -waarvan ik dacht dat 1 helft openstond- aan waarbij de G2 uit m'n hand vliegt -omdat ik nog net geen sterretjes zie- en kapot kleppert op de tegels.

Fijn. Bedankt, Harry. Voor de sticker op de deur die dit soort dingen voorkomt. Not.

Heb zitten vloeken, schelden en tieren in de auto... heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Zou de schade verhalen op het tuincentrum. Iets met gevaarzetting.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ie uit je hand vloog was je er vast mee bezig en niet 100% geconcenteerd op je omgeving. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het gevolg superkut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mjah, had inderdaad al een beetje zitten denken of zoiets niet te verhalen zou zijn op hun, of gewoon eens kijken hoe ze erop zouden reageren.

Maar aan de andere kant, zoals Sirius zegt, ik was er inderdaad wel net anderhalve seconde op aan het kijken.

Dat tuincentrum ligt aan een parallelweggetje. Ik reed om 17:50 op de hoofdweg er voorbij en zag dat het licht nog brandde en 1 helft van de schuifdeur openstond....
Toen ik was gedraaid en daar ging parkeren, zag ik dat de deur nog steeds openstond.....
Ik moest een bloemetje halen voor iemand anders want die kon het niet meer redden om dat zelf te doen, dus op het moment dat ik mijn telefoon pakte om diegene te appen dat ik het wel redde.... BAM!!! Tegen de deur. Die dus helemaal niet openstond. 8)7

Heb wel gezegd tegen de cassiere die me bijna niet aan durfde te kijken in het begin dat het misschien een idee was om zo'n half doorzichtige balk op de deuren te plakken, of het logo van het bedrijf oid.
Vond ze wel een goed idee, zei ze :P Ging ze wel voorstellen. Zei ze dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Vandaar, Social Media doe je op een P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dahakon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:27:
Vandaar, Social Media doe je op een P.
Whehe ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:08
heb sinds een aantal dagen de LG G2, kom van een Gnexus af..

prachtapparaat ofcourse! maar waar ik me helemaal schompes aan erger is die overvolle notificatiebalk, is er een manier om dit aan te passen??

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Die Qslide apps mogen wat mij betreft ook wel weg ja.. Heel veel heb je daar niet aan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Hoiz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:49:
Die Qslide apps mogen wat mij betreft ook wel weg ja.. Heel veel heb je daar niet aan volgens mij.
van mij mag alles weg, in mijn notificatiebalk wil ik notificaties! ik moet nu dat hele ding naar beneden trekken om een whatsapp berichtje te kunnen lezen/binnenkomende email etc.. echt hopeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Je kan de qslide apps gewoon aan- en uitzetten in je notificatiebar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Even een update, valtest niet doorstaan.

Ding glipte uit mijn handen op parkeerplaats van zand met bladeren, kwam net verkeerd terecht en bovenhoek compleet kapot, dikke barsten helemaal naar onder in het scherm.

Weet iemand nog een goeie telefoonreperateur in de omgeving Venlo/Roermond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Weet iemand waar je de app die lg heeft met 2 x op het scherm tikken en het scherm gaat aan kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat is geen app, dat hoort bij het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Ik vraag me wel eens af of de rest van de wereld nou zo spastisch is, of ik zo voorzichtig met m'n telefoons ;-) Maar misschien is het met zo'n groot lel wel anders dan de kleine modellen die ik tot nu toe gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Dit is nu al de 2e app waarvoor root toegang is vereist maar die ik zo op mijn standaard ongewijzigde G2 zet. Heeft Iemand hier een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Laatst online: 17-07-2022
Zou de LG G2 ook Android 4.4 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 05:12
fwawer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:27:
Dit is nu al de 2e app waarvoor root toegang is vereist maar die ik zo op mijn standaard ongewijzigde G2 zet. Heeft Iemand hier een verklaring voor?
Eh, welke app? En sommige apps hebben alleen root nodig voor bepaalde functies en draaien (in beperktere vorm) prima zonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik twijfel nu heel erg tussen deze en de nexus 5.
Als ik een lg g2 uit duitsland haal. (32gb)

ga ik hier nog iets van merken of helemaal niks? bv met duite apps op de telefoon of apps die ik download en duits zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Nee hoor merk je niks van. Maar je kunt beter de vraag stellen of je een IR blaster wil, 192khz audio, de lg schil over android heen en knoppen op de achterzijde. Enkele van de vele verschillen tussen beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Is er al wat bekent dat kitkat naar de G2 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:09:
Nee hoor merk je niks van. Maar je kunt beter de vraag stellen of je een IR blaster wil, 192khz audio, de lg schil over android heen en knoppen op de achterzijde. Enkele van de vele verschillen tussen beide toestellen.
LG schil tot er mooie roms uitkomen. Launcher vervangen is sowieso de 1e stap :)

Vooralsnog m.i. een redelijke nobrainer als de prijs gelijk zou zijn: G2. Tenzij de Nexus absurd goed uit de recensies gaat komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:03
Vandaag de gratis dock speaker ontvangen, het is de ND5530 en heb hem 16 oktober aangevraagd.

[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-11-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog contact gehad met LG.
Zij geven aan dat ze niet weten wanneer er een firmware update gaat komen voor de G2.De G2 zou nog maar net op de markt zijn en daarom zou een update niet direct nodig zijn? Erg jammer dat ze hier niet gelijk mee komen. Juist nu zou zo`n update aan de klanten laten zien dat ze serieus bezig zijn om hier een inhaalslag te maken.
Ze vinden dat 150 euro verschil gerechtvaardigd is t.o.v de Nexus 5 hier ben ik het wel mee eens. Maar als updates uit blijven zoals we gewend zijn van LG is dit niet gerechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:57:
Net nog contact gehad met LG.
Zij geven aan dat ze niet weten wanneer er een firmware update gaat komen voor de G2.De G2 zou nog maar net op de markt zijn en daarom zou een update niet direct nodig zijn? Erg jammer dat ze hier niet gelijk mee komen. Juist nu zou zo`n update aan de klanten laten zien dat ze serieus bezig zijn om hier een inhaalslag te maken.
Ze vinden dat 150 euro verschil gerechtvaardigd is t.o.v de Nexus 5 hier ben ik het wel mee eens. Maar als updates uit blijven zoals we gewend zijn van LG is dit niet gerechtvaardigd.
Mehhh, updates zijn overrated wat mij betreft, alle belangrijke dingen zijn uit Android getrokken en worden apart geupdate, dus dat gemiep over updates is niet zo heel belangrijk meer als pak em beet een jaar ofzo geleden.

Toestel doet het meer dan prima, geen rare dingen, liever dat ze de boel grondig aanpakken dan dat ze overbodige updates uit gaan brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
lowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:09:
192khz audio? en dat houdt in?
dat heeft lg g2, dat is slecht dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
Nee da's goed. Meeste foons gaan tot 128khz meen ik. Overigens denk ik dat het meer een marketingdingetje is dan dat je er echt voordeel van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Voor mij zou de batterij een punt zijn om een G2 te nemen als deze stukken beter is dan de N5. Die is echt een verademing als je van een OneX af komt. Ben benieuwd naar de batterij testen van de N5.
De stock launcher, hangouts en Google Now is inmiddels ook los te krijgen van KitKat dus je kunt hem ook redelijk stock Android laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

janvanduschoten schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:25:
De stock launcher is inmiddels ook los te krijgen van KitKat dus je kunt hem ook redelijk stock Android laten lijken.
Heb je daar een linkje van? Ik heb geen idee waar te zoeken in de Store.

@hieronder: Dat was inderdaad te makkelijk. "Sorry, you can't view or download this file at this time. Too many users have viewed or downloaded this file recently." :')

Najah jammer dan.

[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Ik denk dat als je op de G2 een default Android skin zou leggen, je nog veel meer battery life zal hebben. Moet zeggen dat je die extra capaciteit echt goed merkt, de hele dag druk gebruiken van 8 tot 5 en ik heb nog meer dan 50%.
AzzKickah schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:27:
[...]

Heb je daar een linkje van? Ik heb geen idee waar te zoeken in de Store.
Googlen op Google Experience ofzo?

Vind die launcher van LG trouwens een stuk fijner dan die van de normale Android. En die launcher apps moet je helemaal configuren, dus ik blijf mooi hierbij. :)

Werkt bij jullie dat infrarood signaal trouwens? Bij mij wil hij nog wel eens missen namelijk. Althans, mijn afstandsbediening die pakt hem veel sneller.
dennisvdweg schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:27:
Vandaag de gratis dock speaker ontvangen, het is de ND5530 en heb hem 16 oktober aangevraagd.
Krijg je een melding zodra je aanvraag is goedgekeurd? of pas zodra hij verzonden wordt?

[ Voor 73% gewijzigd door Hoiz op 01-11-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html

Dit is ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Hoiz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:28:
Ik denk dat als je op de G2 een default Android skin zou leggen, je nog veel meer battery life zal hebben. Moet zeggen dat je die extra capaciteit echt goed merkt, de hele dag druk gebruiken van 8 tot 5 en ik heb nog meer dan 50%.
[...]

Googlen op Google Experience ofzo?

Vind die launcher van LG trouwens een stuk fijner dan die van de normale Android. En die launcher apps moet je helemaal configuren, dus ik blijf mooi hierbij. :)

Werkt bij jullie dat infrarood signaal trouwens? Bij mij wil hij nog wel eens missen namelijk. Althans, mijn afstandsbediening die pakt hem veel sneller.

[...]

Krijg je een melding zodra je aanvraag is goedgekeurd? of pas zodra hij verzonden wordt?
Ik kreeg pas een melding toen er aan werd gebeld :)

En infrarood is bij mij ook wat hit and miss zullen we maar zeggen, al blijft het wel leuk om op een verjaardag ofzo met de tv te klooien (sorry kapper dat was ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
Cool! Zal dit in het accessoires topic zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Vandaag ook de speaker ontvangen, wat een ding! Ziet er prima uit en komt zat geluid maar denk niet dat ik hem al te veel zal gaan gebruiken (en hij is mij toch net te groot om met weekendjes weg enzo mee te nemen).

Maar wel een top apparaat zo te zien, nette aktie van LG! (Was de ND5530 btw)

[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 02-11-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

* mambo No5 heeft vanmiddag uiteindelijk toch ook maar een G2 aangeschaft. Ben er nu al even mee aan het pielen, maar heb er tot nu toe nog geen moment spijt van. Komende van een HTC Sensation zijn me de volgende dingen in ieder geval al opgevallen:

- GPS werkt uitstekend; ik heb binnen enkele seconden een globale fix en niet veel later een exacte. Sygic draait er ook erg soepel op.
- De geluidskwaliteit van de hoofdtelefoonuitgang is erg goed. M'n Sensation kon dit al erg prima, maar de G2 is nog net even iets beter.
- De knoppen aan de achterkant gaan nog wel even wennen worden, maar niet op een hinderlijke manier.
- Ik heb niet het idee dat de automatische dimstand van de verlichting erg denderend werkt; de optie staat aangevinkt, maar het beeldscherm blijft volop branden.
- Het stickertje met het IMEI nummer achterop vind ik niet erg chique.
- Meegeleverde oordopjes zitten prima en klinken ook best goed, maar door het stugge snoer heb ik continu het idee dat ik 2 plastic bakjes op m'n oren heb waar iemand met z'n nagel overheen aan het gaan is als ik deze beweeg. Is verder geen issue aangezien ik nog zat koptelefoons rond heb slingeren, maar flexibele snoeren waren een betere optie geweest imho.
- Foto's maken gaat erg vlot en zien er op het 1e gezicht goed uit.
- 'Dat Screen. Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/grappig/1279082592656.jpg

Al met al erg tevreden tot nu toe. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo Tweakers,

Ik heb nu een weekje mijn LG en ik ervaar het probleem dat de LG buiten geen 3g/mobiel internet bereik heeft.
ik heb een nano simkaart icm microsim adapter in mijn LG? Ik kom van de iphone 5 af

ik zie alleen een H bovenin en voor heel eventjes (1-2 sec) komt de 3g tevoorschijn en dan valt ie weer terug naar H. Paginas laden, email checken whatsappen lukt niet. Ik heb op verschillende locaties geprobeerd en zelfs thuis heb ik geen 3g/mobiel internet en heeft de LG moeite met mobiel internet. Waar ik normaal met de iphone altijd 3g had thuis.

Ik heb meerdere keren herstart en terug naar fabrieksinstellingen. Niets lijkt te helpen.
De LG is wel geroot, kan het hier aan liggen?

Heeft 1 van jullie dit probleem ook? Waar kan het aan liggen?

[ Voor 35% gewijzigd door HaskoF op 02-11-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
m0ridin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:01:
[...]

Eh, welke app? En sommige apps hebben alleen root nodig voor bepaalde functies en draaien (in beperktere vorm) prima zonder...
Klok verbergen in Nova Launcher en GMD auto hide soft keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
HaskoF schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:56:
Hallo Tweakers,

Ik heb nu een weekje mijn LG en ik ervaar het probleem dat de LG buiten geen 3g/mobiel internet bereik heeft.
ik heb een nano simkaart icm microsim adapter in mijn LG? Ik kom van de iphone 5 af

ik zie alleen een H bovenin en voor heel eventjes (1-2 sec) komt de 3g tevoorschijn en dan valt ie weer terug naar H. Paginas laden, email checken whatsappen lukt niet. Ik heb op verschillende locaties geprobeerd en zelfs thuis heb ik geen 3g/mobiel internet en heeft de LG moeite met mobiel internet. Waar ik normaal met de iphone altijd 3g had thuis.

Ik heb meerdere keren herstart en terug naar fabrieksinstellingen. Niets lijkt te helpen.
De LG is wel geroot, kan het hier aan liggen?

Heeft 1 van jullie dit probleem ook? Waar kan het aan liggen?
Die H die je ziet is gewoon de vlottere versie van 3G, ik geloof dat iPhone dat gewoon weergeeft als 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
m0ridin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:01:
[...]

Klok verbergen in Nova Launcher en GMD auto hide soft keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
mambo No5 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:02:
* mambo No5 heeft vanmiddag uiteindelijk toch ook maar een G2 aangeschaft. Ben er nu al even mee aan het pielen, maar heb er tot nu toe nog geen moment spijt van. Komende van een HTC Sensation zijn me de volgende dingen in ieder geval al opgevallen:

- GPS werkt uitstekend; ik heb binnen enkele seconden een globale fix en niet veel later een exacte. Sygic draait er ook erg soepel op.
- De geluidskwaliteit van de hoofdtelefoonuitgang is erg goed. M'n Sensation kon dit al erg prima, maar de G2 is nog net even iets beter.
- De knoppen aan de achterkant gaan nog wel even wennen worden, maar niet op een hinderlijke manier.
- Ik heb niet het idee dat de automatische dimstand van de verlichting erg denderend werkt; de optie staat aangevinkt, maar het beeldscherm blijft volop branden.
- Het stickertje met het IMEI nummer achterop vind ik niet erg chique.
- Meegeleverde oordopjes zitten prima en klinken ook best goed, maar door het stugge snoer heb ik continu het idee dat ik 2 plastic bakjes op m'n oren heb waar iemand met z'n nagel overheen aan het gaan is als ik deze beweeg. Is verder geen issue aangezien ik nog zat koptelefoons rond heb slingeren, maar flexibele snoeren waren een betere optie geweest imho.
- Foto's maken gaat erg vlot en zien er op het 1e gezicht goed uit.
- 'Dat Screen. [afbeelding]

Al met al erg tevreden tot nu toe. :)
Die IMEI sticker heb ik er gewoon vanaf getrokken? Mag dat niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

laurensdbb schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:07:
[...]

n
Die IMEI sticker heb ik er gewoon vanaf getrokken? Mag dat niet dan?
Dat zal wel niet zo'n probleem zijn (IMEI kan je softwarematig ook nog gewoon oproepen), maar had het netter gevonden als ze 'm op de shell zelf geprint hadden oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik heb de IMEI sticker gewoon op op de kaart van mijn nieuwe microsim geplakt, zodat ik IMEI en sim-reset nummer bij elkaar heb, mocht ik het nodig hebben. Ik vind het zelf wel prettig dat het een stickertje was, in plaats van op de behuizing geprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHD
  • Laatst online: 27-09-2020
Heb de G2 nu zo'n drie weken en ben er meer dan tevreden over. Ik kom van een iPhone 4 af en ben aangenaam verrast door Android, camera en in het bijzonder de accuduur. Waar ik mij wel aan stoor is een streepje backlight bleeding aan de bovenkant van het scherm. Dit valt met name op wanneer ik de telefoon in landscape mode met een witte achtergrond gebruik (bv. de Nu.nl app). Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
met ruim 5 uur en 20 minuten schermtijd nog 10% over hebben.. wat is dit toestel heerlijk zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:17
In het boekje staat dat het belangrijk is om de batterij - bij de eerste ingebruikname - volledig op te laden. Ik heb dit niet gedaan. Nu lees ik overal dat dit niet echt hoeft li-polymer batterijen, maar waarom zal LG dit toch expliciet vermelden?

Ik heb het niet gedaan, zal mijn batterij nu (minimaal?) slechter presteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
geldt de aanbieding nog steeds icm de speaker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Aggressor schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:47:
geldt de aanbieding nog steeds icm de speaker??
Volgens mij alleen bij aankoop in oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Op de chinese websites kijken, naar kosten deze dingen maar 2 +/- dollar en gratis verzending... :)

http://dx.com/s/Mini%2bMicroSD%2bCard%2bReader?PriceSort=up

[ Voor 14% gewijzigd door Ferio op 04-11-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Sinds gister mijn iPhone 5 ingeruild op een LG G2. Heerlijk om weer eens terug te zijn bij Android. Kwaliteit van het toestel valt me echt niet tegen. Wel een paar kleine kraakjes in de behuizing, maar niets schokkends. De schil van LG is wel even wennen, maar het is niet zo erg als sommige youtbubefilmpjes mij willen doen geloven. Ik moet vooral wennen aan de instellingen. Voor mijn gevoel zit alles een beetje op een andere plek, maar dat went wel. Ik heb nog niet geexpirimenteerd met andere launchers omdat ik de transparantie van de LG schil wel erg mooi vind.

Helaas wel een stofje/dooie pixel onder het scherm. Niet op een storende plek, maar twijfel nog wel om hem eventueel om te ruilen. Voorlopig erg te spreken over de kwaliteit van het scherm en net even vergeleken met een HTC one X+ en qua formaat van het toestel scheelt het bijna niets.

Geluidskwaliteit tijdens audiogesprekken vind ik ook een dikke plus. Ik merk geen verschil met de iPhone 5 in gesprekskwaliteit. Dat is bij vorige Androiduitstapjes wel eens anders geweest.

Als ik tijd heb ga ik XDA uitpluizen om te kijken of er nog leuke toevoegingen / ROMs te vinden zijn. :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

1475paul schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:17:
Weet iemand waar je de app die lg heeft met 2 x op het scherm tikken en het scherm gaat aan kunt vinden?
Onder instellingen > Algemeen > Gestures > Scherm aan/uit
Hier kun je het aan of uitschakelen

Er bestaat wel een app.. voor nexus 4 gebruikt.. Maar dan moet je het rooten en een andere kernel opzetten

Google Play: Touch Control Free

[ Voor 26% gewijzigd door mucuracat op 04-11-2013 12:55 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHD
  • Laatst online: 27-09-2020
RutgerFR schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:27:
In het boekje staat dat het belangrijk is om de batterij - bij de eerste ingebruikname - volledig op te laden. Ik heb dit niet gedaan. Nu lees ik overal dat dit niet echt hoeft li-polymer batterijen, maar waarom zal LG dit toch expliciet vermelden?

Ik heb het niet gedaan, zal mijn batterij nu (minimaal?) slechter presteren?
Ik heb dit ook niet gedaan en haal met gemak (met redelijk intensief gebruik) 2 dagen op een batterij
EricHD schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:33:
Heb de G2 nu zo'n drie weken en ben er meer dan tevreden over. Ik kom van een iPhone 4 af en ben aangenaam verrast door Android, camera en in het bijzonder de accuduur. Waar ik mij wel aan stoor is een streepje backlight bleeding aan de bovenkant van het scherm. Dit valt met name op wanneer ik de telefoon in landscape mode met een witte achtergrond gebruik (bv. de Nu.nl app). Anderen hier ook last van?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik niet in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hier ook geen last van. Net het toestel omgeruild voor een exemplaar waarbij alle pixels het doen :) Blij dat ik even de moeite heb genomen. Beide toestellen hadden geen last van bleeding die jij beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
BillSpaarbank schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:48:
Hier ook geen last van. Net het toestel omgeruild voor een exemplaar waarbij alle pixels het doen :) Blij dat ik even de moeite heb genomen. Beide toestellen hadden geen last van bleeding die jij beschrijft.
Mijn toestel kraakte en heb toch ook de moeite genomen op hem op te sturen en niet de achterkant zelf los te halen. Heb een nieuw toestel thuis gestuurd gekregen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 04-11-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Wat ik mateloos irritant aan deze telefoon vind is dat, als ik hem naast de speakers leg, ik dat er storing in krijg. Van die GSM piepjes die je vroeger bij je wekkerradio kreeg, zegmaar.

Bij mijn galaxy s3 en alle andere telefoons die ik heb gehad heb ik dit nog nooit ervaren.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoiz op 04-11-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Mijn toestel schakelt niet lekker tussen de verschillende gsm banden. Als ik naar huis rij bijvoorbeeld, verliest het toestel zijn netwerk en displayed een rood kruisje bij de signaalsterkte.

Dit doet hij op heel veel verschillende momenten.

Ook bij het opstarten zie je dit gebeuren. Alsof hij eerst 2G pakt, daarna verbinding verliest en daarna 3G oppakt. Dit duurt best lang. Ik heb dit met 2 simkaarten kunnen reproduceren. Komt dit iemand bekend voor? Ben iets te vaak niet bereikbaar geweest vanmiddag.

Lokatie Rotterdam Centrum, dat mag het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Mijn toestel schakelt niet lekker tussen de verschillende gsm banden. Als ik naar huis rij bijvoorbeeld, verliest het toestel zijn netwerk en displayed een rood kruisje bij de signaalsterkte.

Dit doet hij op heel veel verschillende momenten.

Ook bij het opstarten zie je dit gebeuren. Alsof hij eerst 2G pakt, daarna verbinding verliest en daarna 3G oppakt. Dit duurt best lang. Ik heb dit met 2 simkaarten kunnen reproduceren. Komt dit iemand bekend voor? Ben iets te vaak niet bereikbaar geweest vanmiddag.

Lokatie Rotterdam Centrum, dat mag het probleem niet zijn.
Ik heb hetzelfde maar dan vooral bij switch van wifi naar data. Ik heb ook de indruk dat ik mobiele data verlies als hij beschikbare wifi-kanalen ziet. Vrij irritant op momenten dat ge snel even internet nodig hebt. Data aan en uit zetten helpt dan niet, gewoon even wachten tot hij besluit toch verbindingen te maken met mobiele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb af en toe wel dat ie, wanneer ik uit de WiFi range loop, hij niet overschakelt naar Mobile Data. Die moet ik dan even uit en aanzetten en dan pakt ie hem direct op.

Vrij irritant af en toe ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Dat bereik, dat heb ik ook, wel jammer, hopelijk een komen ze hier met een fix voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik zou wel een mail sturen naar de klanten afdeling ;) hoe meer hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
Ben benieuwd of de moderators die de LG G2 hebben getest deze klacht herkennen. Als dit echt veel voorkomend is dan voor mij reden om mogelijke aanschaf te heroverwegen. Switch tussen Wifi en data komt iedere dag herhaaldelijke malen voor en dat moet niet via omwegen gebeuren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
't is nu niet dat het 5seconden duurt ofzo, 1 secondje ontvangst weg en weer terug.
WIFI uit dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
laurensdbb schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:11:
't is nu niet dat het 5seconden duurt ofzo, 1 secondje ontvangst weg en weer terug.
WIFI uit dan maar :)
Maar dan ben je op je Data bundel bezig en dat is in ieder geval niet een oplossing voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

edklavertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:16:
Ben benieuwd of de moderators die de LG G2 hebben getest deze klacht herkennen. Als dit echt veel voorkomend is dan voor mij reden om mogelijke aanschaf te heroverwegen. Switch tussen Wifi en data komt iedere dag herhaaldelijke malen voor en dat moet niet via omwegen gebeuren :?
Ho ho, het gebeurt niet standaard altijd als je WiFi verliest. Als ik van huis weg ga, heb ik het nooit bijvoorbeeld.

Nu ik erover nadenk, het gebeurd alleen op m'n werk. Als ik dan van binnen naar buiten ga (om te roken bijv.) dan heb ik buiten geen WiFi bereik meer, maar hij schakelt ook niet over op Data. Maar dat gebeurd niet altijd. 8 van de 10 keer gaat het wel goed.

Geen reden om het toestel niet te nemen, lijkt me. In ieder geval niet om dat een deal-breaker te laten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
LG

Good news, the LG G2 Android 4.4 KitKat update is real. Given that LG built the past two Nexus devices, we were a little hopeful.

LG has reiterated that the Nexus 4 is expected to receive its update in the next few weeks, whilst also confirming the LG G2 will get Android 4.4 KitKat, saying "the date for the G2 update is yet to be confirmed".

Other LG devices, including the LG G Pad 8.3 and its Optimus range could also be set of a refresh, with Android 4.4 KitKat supporting devices with RAM as low as 512MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou graag een Cyanogenmod zien gebaseerd op Kitkat, die fatsoenlijk werkt. Dus met Knock-on, FM-radio, Infrarood, etc.

Maar zeker mooi (en eigenlijk ook niet anders verwacht) dat 4.4 naar de G2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

edklavertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:16:
Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen. Het toestel in zijn geheel vind ik niet heel sterk in ontvangststerkte, maar dit gedrag heb ik niet opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:30:
[...]

Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen. Het toestel in zijn geheel vind ik niet heel sterk in ontvangststerkte, maar dit gedrag heb ik niet opgemerkt.
Niet heel sterk? In vergelijking met andere recente high-end telefoons bedoel je dan?
Want in vergelijking met mijn 2 jaar oude Galaxy S2 heeft de G2 toch wel een bakje betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, ik heb als enig vergelijk een Nokia Lumia 900 en die is toch echt een heel bak beter dan de G2 qua signaal oppikken. De kwaliteit van de verbinding is dan weer wel stukken beter bij de G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:33:
Nou, ik heb als enig vergelijk een Nokia Lumia 900 en die is toch echt een heel bak beter dan de G2 qua signaal oppikken. De kwaliteit van de verbinding is dan weer wel stukken beter bij de G2
Ah.. Wat is dan belangrijker, zou je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Tsja, als je geen ontvangst heb, kan je helemaal niet bellen. Dan is een iets minder duidelijk gesprek nog altijd beter dan geen gesprek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:34:
Tsja, als je geen ontvangst heb, kan je helemaal niet bellen. Dan is een iets minder duidelijk gesprek nog altijd beter dan geen gesprek :+
Zit je dan in een gebied met mindere dekking?
Ik woon zelf in Twente en heb never nooit geen bereik. Ook niet met de S2.

(Ik dacht ook dat we het hier over 3G hadden by the way..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik zit in een gebied met eigenlijk best wel goede 4G dekking. Maar binnen in een nieuwbouwwoning lijk je toch een kooi van Faraday in te stappen soms. Met de Lumia 900 heb ik binnen vrijwel overal bereik, terwijl op dezelfde plekken met de G2 ik af en toe het rode kruisje te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
De Lumnia cheat mss.. durfde mijn iPhone 5 ook wel eens doen..
Gewoon 4 sterren terwijl er geen ontvangst is :D FUCK APPLE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Dat bereik is me toevallig vanavond op m'n werk ook opgevallen; waar ik met m'n sensation vol bereik had op m'n werkplek heb ik bij m'n G2 af en toe maar 1 a 2 streepjes en af en toe hoger. Ik ondervind er verder geen nadelen aan, maar 't is me wel opgevallen zeg maar. :)

Ben in ieder geval erg benieuwd naar de 4.4 update; 4,2,2 bevalt me al prima vergeleken met de 4.0.2 die op m'n oude Sensation draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

laurensdbb schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:33:
De Lumnia cheat mss.. durfde mijn iPhone 5 ook wel eens doen..
Gewoon 4 sterren terwijl er geen ontvangst is
Neuh, als de Lumia aangaf dat er bereik was, dan kon je ook gewoon bellen....

Ik blijf mij trouwens verbazen over de accu. Over hoe hij in 99% van de gevallen zo onvoorstelbaar lang mee gaat, maar ook hoe onvoorstelbaar hard hij leeg kan lopen wanneer je slecht bereik heb. Je merkt dan echt dat het toestel zijn best doet om toch een signaal te vinden. Dat vreet blijkbaar nogal wat stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:53

tha_crazy

Mafketel

Hmm, ik heb momenteel helemaal geen internet.
Denk dat het bij KPN ligt, maar aangezien mijn G2 ook vaak aangeeft dat hij geen verbinding heeft terwijl hij op Wifi/4G/3G zit geef ik nog niet KPN de schuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Heb exact hetzelfde op t-mobile netwerk, bijna geen internet bereik. Kwaaltje G2?

edit: Mijn verloofde op haar Z1 wel goed bereik.

[ Voor 29% gewijzigd door Ferio op 05-11-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Begin nu toch echt te aarzelen over de kwaliteit van de G2. Al eerder is gerapporteerd over het slechte bereik/ontvangst http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8919#11

Als dit een structureel probleem is dan kan dit toch echt reden zijn om niet tot aanschaf over te gaan. Dit mag toch niet bij een zogenaamde "top telefoon" :-(

Ben benieuwd naar positieve ervaringen (zijn die er ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja die zijn er zeker. Ik heb nooit dat er geen bereik is. Echt nooit.
Binnen in het gebouw waar ik werk (groot gebouw, stalen constructie, etc) heb ik gewoon vol bereik. Zelfs nog in het pleehokje.

Snap echt niet goed waar die problemen bij jullie dan vandaan komen. Zitten jullie dan niet gewoon ergens waar het bereik slechter is..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
edklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:29:
Begin nu toch echt te aarzelen over de kwaliteit van de G2. Al eerder is gerapporteerd over het slechte bereik/ontvangst http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8919#11

Als dit een structureel probleem is dan kan dit toch echt reden zijn om niet tot aanschaf over te gaan. Dit mag toch niet bij een zogenaamde "top telefoon" :-(

Als je zoekt in elk topic van gelijk welke TOP END smartphone.. zal je altijd wel mensen
vinden die net iets voorhebben en andere niet.. Ik heb het ook nog nooit anders geweten.
Nu, het bereik is wel iets dat makkelijk met een andere radio en romupdate te verhelpen is.
Het bereik & data ontvangst is echt al VEEL beter dan met mijn iPhone 5/5S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Aangezien ik nog nergens 4g bereik heb waar ik kom en m'n abonnement dit bij mijn weten ook niet ondersteund, heb ik bij netwerkselectie de voorkeursnetwerken even op GSM/UMTS gezet ipv GSM/UMTS/LTE, dat zal wellicht ook wel wat schelen. :)
edklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:29:

Zoals eerder aangegeven; het bereik is me enkel op m'n werk opgevallen en daar heb ik verder geen nadelige dingen van ondervonden; ik zie dit tot nu toe ook niet echt als een probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Sinds vorig week woensdag ook in het bezit van de G2. Ik kom van de SIII wat natuurlijk ook een vrij rap toestel is maar de LG is een beduidend sneller toestel wat heerlijk vlot werkt. Ik heb totaal geen ontvangst problemen ondekt tot op heden.

N.b.

Zojuist de speakerdock in ontvangst mogen nemen van de select vracht, het betreft de 5530.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Brutale vraag >:) gericht aan de positivo's; kan je de provider erbij vermelden vwb goede ervaring met bereik/ontvangst. Wellicht is dit ook een bepalende factor die invloed heeft op de kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik gebruik Vodafone en ik heb inderdaad ook problemen met mobiel internet. Ik ben van de iphone 5 overgestapt en ik heb NEVER NOOIT problemen gehad met het ontvangst van het mobiele netwerk.

Ik heb de LG G2 nu 2 weken. Ik ga met de trein naar werk en met mijn iphone luisterde ik altijd onderweg naar de radio. MAAR met de LG G2 kom ik op werk aan en nog moet hij verbinden ??? Dit vind ik dus echt raar. Ik dacht dat het aan mijn toestel lag, maar meerdren hebben hier dus last van!!

HOE kunnen we dit probleem oplossen? Ik wil de G2 niet opsturen voor garantie, want dan ben je de telefoon 2 weken kwijt....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik heb mijn G2 nu ruim een maand en eigenlijk geen problemen dataverbindingen of overgang van/naar Wifi. Ik heb een KPN abbo met een nieuwe microsim. Heb ook niet bepaald het gevoel dat signaal ontvangst ook maar iets slechter is dan andere kwaliteitstelefoons.

Over LTE kan ik nog weinig zeggen, moet nog een maandje wachten voor het in de stad Groningen is en nog een paar maanden langer voor het verder naar het hoge noorden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
edklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:56:
Brutale vraag >:) gericht aan de positivo's; kan je de provider erbij vermelden vwb goede ervaring met bereik/ontvangst. Wellicht is dit ook een bepalende factor die invloed heeft op de kwaliteit _/-\o_
Met KPN heb ik nooit problemen. En ik heb deze provider al 4 jaar, dus ik weet wel waar ik wel en niet bereik zou moeten hebben.

Ik heb geen 4G abo, dus hierover kan ik niet spreken.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoiz op 05-11-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Hier ook KPN/Simyo, wisselen van WiFi naar mobiel internet gaat probleemloos, ook de overgang van een Duits netwerk naar een Nederlands netwerk (wat ik meerdere malen per dag doe) gaat probleemloos en zonder moeite.

Tevens een leuk gerucht/nieuwtje
http://www.technobuffalo....firmed-by-french-carrier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Mijn LG G2 heeft soms even geen netwerk-signaal (rood kruisje), duurt een paar seconde en pakt dan het signaal weer op.

Ik weet niet of er dan tussen de banden wordt geschakeld omdat - als het mij opvalt - ik toevallig verbonden ben met wifi (en dus geen H of E oid zie staan).

Herkenbaar? Of is het verstandig om de telefoon naar LG op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
zijn meerdere mensen die er last van hebben, lijkt me dus meer een software probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

RutgerFR schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:49:
Mijn LG G2 heeft soms even geen netwerk-signaal (rood kruisje), duurt een paar seconde en pakt dan het signaal weer op.
Ik heb dit ook op het T-Mobile netwerk, omgeving Amsterdam. Met mijn HTC Desire HD had ik hier nooit last van. Geen idee wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Hier ook T-mobile en locatie Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

T-mobile hiero; overgang wifi --> 3G doe ik echter altijd handmatig om accu te besparen, daar heb ik zelf dus nooit problemen mee. Het bereik heb ik tot nu toe nog nooit helemaal verloren overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Vorige week maandag de g2 besteld.. Dinsdag de speakerdock, speakerdock gisteren al binnen gekregen! Cool dingetje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Voor de mensen met signaalproblemen met 2G/3G/4G (waaronder ikzelf), dus geen Wifi: Hoe hebben jullie de lokatietoegang ingesteld? Ik heb GPS satelliet en Wi-Fi en mobiele netwerklocatie beide aangevinkt en het probleem lijkt een stuk minder misschien zelfs wel opgelost, maar dat is nog te vroeg om te zeggen.

Ik heb KPN/HI en inmiddels is 4G bij mij ook geactiveerd. Dat kan ook de oorzaak zijn.

Ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben en dat de oorzaak waarschijnlijk in de software ligt.

Bij instellingen -> batterij -> Accu-informatie kun je bij Mobiel stand-by zien hoeveel tijd zonder signaal hebt gezeten. Ik begrijp dat dit niet te vergelijken is omdat iedereen op een verschillende lokatie zit, maar gister was dit de hele dag in Rotterdam zo rond de 5%. Wat op zich al raar is. Ik hoop op een snelle update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Weet iemamand soms een tijd/weather widget die ongeveer vergelijkbaar is met het origineel, maar waar de achtergrond niet zoveel van bedekt? Het maakt mijn homescreen een beetje druk vind ik. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic