Oke, ik wacht nog ff op de 32gb variant
En misschien moeten we een accessories topic maken?
Accessoires voor de LG G2Aggressor schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:21:
Oke, ik wacht nog ff op de 32gb variant
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik druk telkens de home toets inAzzKickah schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:08:
Ik mis vaak de spatiebalk, dan wordt het een b of een n of een ? Dat is wel schijtirritant. Maar verder is het een super toetsenbordje, ook met die cijfers apart erboven.
Wat wel ook supermega irritant is dat wanneer je in Whatsapp een smiley erbij in zet en je wilt snel daarna op Send drukken dan versrpingt het om 1 of andere reden en dan mis je de Send knop.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Whehe jadahakon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:27:
Vandaar, Social Media doe je op een P.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
van mij mag alles weg, in mijn notificatiebalk wil ik notificaties! ik moet nu dat hele ding naar beneden trekken om een whatsapp berichtje te kunnen lezen/binnenkomende email etc.. echt hopeloos!Hoiz schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:49:
Die Qslide apps mogen wat mij betreft ook wel weg ja.. Heel veel heb je daar niet aan volgens mij.
Eh, welke app? En sommige apps hebben alleen root nodig voor bepaalde functies en draaien (in beperktere vorm) prima zonder...fwawer schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:27:
Dit is nu al de 2e app waarvoor root toegang is vereist maar die ik zo op mijn standaard ongewijzigde G2 zet. Heeft Iemand hier een verklaring voor?
Verwijderd
LG schil tot er mooie roms uitkomen. Launcher vervangen is sowieso de 1e staplowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:09:
Nee hoor merk je niks van. Maar je kunt beter de vraag stellen of je een IR blaster wil, 192khz audio, de lg schil over android heen en knoppen op de achterzijde. Enkele van de vele verschillen tussen beide toestellen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 13:05 ]
[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-11-2013 14:27 ]
Verwijderd
Mehhh, updates zijn overrated wat mij betreft, alle belangrijke dingen zijn uit Android getrokken en worden apart geupdate, dus dat gemiep over updates is niet zo heel belangrijk meer als pak em beet een jaar ofzo geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:57:
Net nog contact gehad met LG.
Zij geven aan dat ze niet weten wanneer er een firmware update gaat komen voor de G2.De G2 zou nog maar net op de markt zijn en daarom zou een update niet direct nodig zijn? Erg jammer dat ze hier niet gelijk mee komen. Juist nu zou zo`n update aan de klanten laten zien dat ze serieus bezig zijn om hier een inhaalslag te maken.
Ze vinden dat 150 euro verschil gerechtvaardigd is t.o.v de Nexus 5 hier ben ik het wel mee eens. Maar als updates uit blijven zoals we gewend zijn van LG is dit niet gerechtvaardigd.
192khz audio? en dat houdt in?lowizi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:09:
Nee hoor merk je niks van. Maar je kunt beter de vraag stellen of je een IR blaster wil, 192khz audio, de lg schil over android heen en knoppen op de achterzijde. Enkele van de vele verschillen tussen beide toestellen.
Heb je daar een linkje van? Ik heb geen idee waar te zoeken in de Store.janvanduschoten schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:25:
De stock launcher is inmiddels ook los te krijgen van KitKat dus je kunt hem ook redelijk stock Android laten lijken.
[ Voor 23% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2013 17:33 ]
Googlen op Google Experience ofzo?AzzKickah schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:27:
[...]
Heb je daar een linkje van? Ik heb geen idee waar te zoeken in de Store.
Krijg je een melding zodra je aanvraag is goedgekeurd? of pas zodra hij verzonden wordt?dennisvdweg schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:27:
Vandaag de gratis dock speaker ontvangen, het is de ND5530 en heb hem 16 oktober aangevraagd.
[ Voor 73% gewijzigd door Hoiz op 01-11-2013 17:31 ]
Ik kreeg pas een melding toen er aan werd gebeldHoiz schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:28:
Ik denk dat als je op de G2 een default Android skin zou leggen, je nog veel meer battery life zal hebben. Moet zeggen dat je die extra capaciteit echt goed merkt, de hele dag druk gebruiken van 8 tot 5 en ik heb nog meer dan 50%.
[...]
Googlen op Google Experience ofzo?
Vind die launcher van LG trouwens een stuk fijner dan die van de normale Android. En die launcher apps moet je helemaal configuren, dus ik blijf mooi hierbij.
Werkt bij jullie dat infrarood signaal trouwens? Bij mij wil hij nog wel eens missen namelijk. Althans, mijn afstandsbediening die pakt hem veel sneller.
[...]
Krijg je een melding zodra je aanvraag is goedgekeurd? of pas zodra hij verzonden wordt?
Cool! Zal dit in het accessoires topic zetten.Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:49:
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html
Dit is ook wel handig
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 02-11-2013 16:23 ]
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
[ Voor 35% gewijzigd door HaskoF op 02-11-2013 23:00 ]
Klok verbergen in Nova Launcher en GMD auto hide soft keysm0ridin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:01:
[...]
Eh, welke app? En sommige apps hebben alleen root nodig voor bepaalde functies en draaien (in beperktere vorm) prima zonder...
Die H die je ziet is gewoon de vlottere versie van 3G, ik geloof dat iPhone dat gewoon weergeeft als 3GHaskoF schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:56:
Hallo Tweakers,
Ik heb nu een weekje mijn LG en ik ervaar het probleem dat de LG buiten geen 3g/mobiel internet bereik heeft.
ik heb een nano simkaart icm microsim adapter in mijn LG? Ik kom van de iphone 5 af
ik zie alleen een H bovenin en voor heel eventjes (1-2 sec) komt de 3g tevoorschijn en dan valt ie weer terug naar H. Paginas laden, email checken whatsappen lukt niet. Ik heb op verschillende locaties geprobeerd en zelfs thuis heb ik geen 3g/mobiel internet en heeft de LG moeite met mobiel internet. Waar ik normaal met de iphone altijd 3g had thuis.
Ik heb meerdere keren herstart en terug naar fabrieksinstellingen. Niets lijkt te helpen.
De LG is wel geroot, kan het hier aan liggen?
Heeft 1 van jullie dit probleem ook? Waar kan het aan liggen?
Klok verbergen in Nova Launcher en GMD auto hide soft keysm0ridin schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:01:
[...]
Eh, welke app? En sommige apps hebben alleen root nodig voor bepaalde functies en draaien (in beperktere vorm) prima zonder...
Die IMEI sticker heb ik er gewoon vanaf getrokken? Mag dat niet dan?mambo No5 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 22:02:
* mambo No5 heeft vanmiddag uiteindelijk toch ook maar een G2 aangeschaft. Ben er nu al even mee aan het pielen, maar heb er tot nu toe nog geen moment spijt van. Komende van een HTC Sensation zijn me de volgende dingen in ieder geval al opgevallen:
- GPS werkt uitstekend; ik heb binnen enkele seconden een globale fix en niet veel later een exacte. Sygic draait er ook erg soepel op.
- De geluidskwaliteit van de hoofdtelefoonuitgang is erg goed. M'n Sensation kon dit al erg prima, maar de G2 is nog net even iets beter.
- De knoppen aan de achterkant gaan nog wel even wennen worden, maar niet op een hinderlijke manier.
- Ik heb niet het idee dat de automatische dimstand van de verlichting erg denderend werkt; de optie staat aangevinkt, maar het beeldscherm blijft volop branden.
- Het stickertje met het IMEI nummer achterop vind ik niet erg chique.
- Meegeleverde oordopjes zitten prima en klinken ook best goed, maar door het stugge snoer heb ik continu het idee dat ik 2 plastic bakjes op m'n oren heb waar iemand met z'n nagel overheen aan het gaan is als ik deze beweeg. Is verder geen issue aangezien ik nog zat koptelefoons rond heb slingeren, maar flexibele snoeren waren een betere optie geweest imho.
- Foto's maken gaat erg vlot en zien er op het 1e gezicht goed uit.
- 'Dat Screen. [afbeelding]
Al met al erg tevreden tot nu toe.
Dat zal wel niet zo'n probleem zijn (IMEI kan je softwarematig ook nog gewoon oproepen), maar had het netter gevonden als ze 'm op de shell zelf geprint hadden oid.laurensdbb schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:07:
[...]
n
Die IMEI sticker heb ik er gewoon vanaf getrokken? Mag dat niet dan?
Volgens mij alleen bij aankoop in oktober.Aggressor schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:47:
geldt de aanbieding nog steeds icm de speaker??
Op de chinese websites kijken, naar kosten deze dingen maar 2 +/- dollar en gratis verzending...Aggressor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:49:
http://www.meenova.com/st/p/m3r.html
Dit is ook wel handig
[ Voor 14% gewijzigd door Ferio op 04-11-2013 08:05 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Onder instellingen > Algemeen > Gestures > Scherm aan/uit1475paul schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:17:
Weet iemand waar je de app die lg heeft met 2 x op het scherm tikken en het scherm gaat aan kunt vinden?
[ Voor 26% gewijzigd door mucuracat op 04-11-2013 12:55 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik heb dit ook niet gedaan en haal met gemak (met redelijk intensief gebruik) 2 dagen op een batterijRutgerFR schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:27:
In het boekje staat dat het belangrijk is om de batterij - bij de eerste ingebruikname - volledig op te laden. Ik heb dit niet gedaan. Nu lees ik overal dat dit niet echt hoeft li-polymer batterijen, maar waarom zal LG dit toch expliciet vermelden?
Ik heb het niet gedaan, zal mijn batterij nu (minimaal?) slechter presteren?
Niemand?EricHD schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:33:
Heb de G2 nu zo'n drie weken en ben er meer dan tevreden over. Ik kom van een iPhone 4 af en ben aangenaam verrast door Android, camera en in het bijzonder de accuduur. Waar ik mij wel aan stoor is een streepje backlight bleeding aan de bovenkant van het scherm. Dit valt met name op wanneer ik de telefoon in landscape mode met een witte achtergrond gebruik (bv. de Nu.nl app). Anderen hier ook last van?
Mijn toestel kraakte en heb toch ook de moeite genomen op hem op te sturen en niet de achterkant zelf los te halen. Heb een nieuw toestel thuis gestuurd gekregen.BillSpaarbank schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:48:
Hier ook geen last van. Net het toestel omgeruild voor een exemplaar waarbij alle pixels het doenBlij dat ik even de moeite heb genomen. Beide toestellen hadden geen last van bleeding die jij beschrijft.
[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 04-11-2013 14:51 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Hoiz op 04-11-2013 17:51 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde maar dan vooral bij switch van wifi naar data. Ik heb ook de indruk dat ik mobiele data verlies als hij beschikbare wifi-kanalen ziet. Vrij irritant op momenten dat ge snel even internet nodig hebt. Data aan en uit zetten helpt dan niet, gewoon even wachten tot hij besluit toch verbindingen te maken met mobiele data.BillSpaarbank schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:10:
Mijn toestel schakelt niet lekker tussen de verschillende gsm banden. Als ik naar huis rij bijvoorbeeld, verliest het toestel zijn netwerk en displayed een rood kruisje bij de signaalsterkte.
Dit doet hij op heel veel verschillende momenten.
Ook bij het opstarten zie je dit gebeuren. Alsof hij eerst 2G pakt, daarna verbinding verliest en daarna 3G oppakt. Dit duurt best lang. Ik heb dit met 2 simkaarten kunnen reproduceren. Komt dit iemand bekend voor? Ben iets te vaak niet bereikbaar geweest vanmiddag.
Lokatie Rotterdam Centrum, dat mag het probleem niet zijn.
Maar dan ben je op je Data bundel bezig en dat is in ieder geval niet een oplossing voor mijlaurensdbb schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:11:
't is nu niet dat het 5seconden duurt ofzo, 1 secondje ontvangst weg en weer terug.
WIFI uit dan maar
Ho ho, het gebeurt niet standaard altijd als je WiFi verliest. Als ik van huis weg ga, heb ik het nooit bijvoorbeeld.edklavertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:16:
Ben benieuwd of de moderators die de LG G2 hebben getest deze klacht herkennen. Als dit echt veel voorkomend is dan voor mij reden om mogelijke aanschaf te heroverwegen. Switch tussen Wifi en data komt iedere dag herhaaldelijke malen voor en dat moet niet via omwegen gebeuren
Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen. Het toestel in zijn geheel vind ik niet heel sterk in ontvangststerkte, maar dit gedrag heb ik niet opgemerkt.edklavertje schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:16:
Ben benieuwd of de moderators die de LG G2 hebben getest deze klacht herkennen. Als dit echt veel voorkomend is dan voor mij reden om mogelijke aanschaf te heroverwegen. Switch tussen Wifi en data komt iedere dag herhaaldelijke malen voor en dat moet niet via omwegen gebeuren
Niet heel sterk? In vergelijking met andere recente high-end telefoons bedoel je dan?PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:30:
[...]
Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen. Het toestel in zijn geheel vind ik niet heel sterk in ontvangststerkte, maar dit gedrag heb ik niet opgemerkt.
Ah.. Wat is dan belangrijker, zou je zeggen?PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:33:
Nou, ik heb als enig vergelijk een Nokia Lumia 900 en die is toch echt een heel bak beter dan de G2 qua signaal oppikken. De kwaliteit van de verbinding is dan weer wel stukken beter bij de G2
Zit je dan in een gebied met mindere dekking?PaT schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:34:
Tsja, als je geen ontvangst heb, kan je helemaal niet bellen. Dan is een iets minder duidelijk gesprek nog altijd beter dan geen gesprek
Neuh, als de Lumia aangaf dat er bereik was, dan kon je ook gewoon bellen....laurensdbb schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:33:
De Lumnia cheat mss.. durfde mijn iPhone 5 ook wel eens doen..
Gewoon 4 sterren terwijl er geen ontvangst is
[ Voor 29% gewijzigd door Ferio op 05-11-2013 13:02 ]
Als je zoekt in elk topic van gelijk welke TOP END smartphone.. zal je altijd wel mensenedklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:29:
Begin nu toch echt te aarzelen over de kwaliteit van de G2. Al eerder is gerapporteerd over het slechte bereik/ontvangst http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8919#11
Als dit een structureel probleem is dan kan dit toch echt reden zijn om niet tot aanschaf over te gaan. Dit mag toch niet bij een zogenaamde "top telefoon"![]()
Ben benieuwd naar positieve ervaringen (zijn die er ?)
Zoals eerder aangegeven; het bereik is me enkel op m'n werk opgevallen en daar heb ik verder geen nadelige dingen van ondervonden; ik zie dit tot nu toe ook niet echt als een probleem.edklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:29:
Begin nu toch echt te aarzelen over de kwaliteit van de G2. Al eerder is gerapporteerd over het slechte bereik/ontvangst http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8919#11
Als dit een structureel probleem is dan kan dit toch echt reden zijn om niet tot aanschaf over te gaan. Dit mag toch niet bij een zogenaamde "top telefoon"![]()
Ben benieuwd naar positieve ervaringen (zijn die er ?)
The One And Only
Met KPN heb ik nooit problemen. En ik heb deze provider al 4 jaar, dus ik weet wel waar ik wel en niet bereik zou moeten hebben.edklavertje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:56:
Brutale vraaggericht aan de positivo's; kan je de provider erbij vermelden vwb goede ervaring met bereik/ontvangst. Wellicht is dit ook een bepalende factor die invloed heeft op de kwaliteit
[ Voor 5% gewijzigd door Hoiz op 05-11-2013 20:20 ]
Ik heb dit ook op het T-Mobile netwerk, omgeving Amsterdam. Met mijn HTC Desire HD had ik hier nooit last van. Geen idee wat het is.RutgerFR schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:49:
Mijn LG G2 heeft soms even geen netwerk-signaal (rood kruisje), duurt een paar seconde en pakt dan het signaal weer op.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq