Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Dat is wel heel erg opvallend. zie je dat ook zo duidelijk in real life zeg maar?

Want dat is bij die van mij absoluut niet zo. Ik moet om het te kunnen zien het scherm uit hebben en de telefoon dan heel schuin tegen het licht inhouden. En dan nog moet ik moeite doen om t te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii18
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-06-2021
Ja hier nog een telefoon waar de lijnen goed zichtbaar zijn volgens coolblue hoort het zo. Ben daarna naar de mediamarkt geweest daar geconstateerd dat het bij die lg g2 die daar lag had het bijna niet, en hier nou gelezen te hebben dat het bij andere ook minder is. Ga ik deze avond contact op nemen met coolblue dat ik hem onder garantie wil laten reparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 23:27
Dit is idd in real life zo te zien. Binnenshuis is het echter niet te zien.
Morgen even langs de Phonehouse, hoop dat ze hem gelijk omruilen. Ga hier in ieder geval niet mee akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii18
Binnenshuis is het bij mij ook alleen onder een lamp te zien, in zon licht het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Kevii18 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:03:
Binnenshuis is het bij mij ook alleen onder een lamp te zien, in zon licht het ergste
Dit heb ik ook gewoon maar ik stoor me er niet zo heel erg aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii18
Het is een telefoon van 550 euro mag je toch wel iets meer van verwachten vindt ik. Lg slaat hier de plank toch volledig mis in mijn ogen, met zown lelijke strepen door het mooie scherm. Zo zullen ze nooit bij de top gaan horen

[ Voor 9% gewijzigd door Kevii18 op 22-10-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Kevii18 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:10:
Het is een telefoon van 550 euro mag je toch wel iets meer van verwachten vindt ik. Lg slaat hier de plank toch volledig mis in mijn ogen, met zown lelijke strepen door het mooie scherm. Zo zullen ze nooit bij de top gaan horen
Heb dit scherm liever dan wat er in de Xperia-lijn zit (voornamelijk de Xperia Z) en de samsung toestellen...
En dat zijn ook toestellen die bij release meer dan 550 euro waren
;)

[ Voor 6% gewijzigd door Knamix op 22-10-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii18
Het scherm is ook gewoon goed, maar de vorm/manier van hoe het touch gedeelte er op zit zie je dit goed zitten als er licht op herkaatst wat ik een grote fout vindt van lg, of het is gewoon een foute batch, wat ik denk omdat niet iedereen er last van heeft en ik zelf op een andere g2 (witte variant in media markt eindhoven) hier heb ik 2minuten strepen gezocht maar nee je zag ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Piv0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:05:
Zo ziet m'n scherm eruit als ik buiten ben.
Heb nog nooit een telefoon gehad waarbij de touchscreen lijnen zo goed te zien zijn.

Helderheid staat trouwens op "Auto" 60%.

[afbeelding]

[afbeelding]
Gewoon omruilen Pivo want dit is niet normaal, denk dat je een defect toestel heb te pakken.
Bij mijn toestel is van deze strepen niks te zien.
In alle testen die online staan over G2 komt deze klacht ook niet naar boven, en reken er maar op dat zulke mankementen gemeld worden.

Opmerkingen van:
want kun je verwachten voor 550 euro.
Of Dat is aardig ugly ja, maar wat doe je eraan :)
Is natuurlijk onzin en voegt niks toe aan de discussie over de G2.
Ik lees hier jammer genoeg steeds weer onzinnige opmerkingen over de G2.
Meestal van van mensen die zelf het toestel niet in hun bezit hebben, erg jammer dat dit zo moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Doelende op? Je bent er zelf toch blij mee, dan is 't toch goed :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Mijn G2 is opgestuurd voor reparatie onder garantie. In de t-mobile winkel stonden ze ook te kijken waarom mijn LG zo kraakte. Binnen 2 a 3 weken heb ik hem terug, ben benieuwd wat er mee gebeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 23-10-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
Zo, ik heb een nieuw exemplaar te pakken waarbij het niet zo goed te zien is. :)
Netjes omgeruild gezien het nog in de DOA periode viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
_Piv0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:08:
Zo, ik heb een nieuw exemplaar te pakken waarbij het niet zo goed te zien is. :)
Netjes omgeruild gezien het nog in de DOA periode viel.
op mijn scherm zie je het helemaal niet... maar bij die nieuwe van jou wel lichtjes? Zou je er niet één willen hebben waar je het helemaal niet ziet?

[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 23-10-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
Het is in ieder geval al een stuk minder. Op elk touchscreen scherm is het in principe te zien in het licht.
Zal het deze week nog even vergelijken met een ander toestel maar denk dat ik het hier maar bij laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
Laatste nieuws 32 gb versie is vanaf eind november in Nederland te verkrijgen
Adviesprijs 599 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 17 oktober de zwarte 32gb versie en heb nooit in de gaten gehad dat de 32gb hier in Nederland niet verkrijgbaar zou zijn. Gegoogeld, vond de 32gb versie bij Expansys.nl en vervolgens bestelling geplaatst. Volgende dag in huis. Heb nog wel het een en ander te vragen over Android. Ben overgestapt van iPhone 4s naar de LG G2. Globaal valt me de LG ontzettend mee. Hij is sneller, heeft een veel mooier en groter scherm (reden van overstap) en ik kan er hetzelfde, misschien nog meer mee dan met mn iPhone, accuduur is beter en nog een paar kleine voordelen. Maar de notificatie icoontjes, het led lampje (met al zijn kermiskleurtjes) zijn van die wazige hoofdstukken waarvan ik niet snap dat er geen duidelijke uitleg van bestaat. Ik heb de Nederlandse manual.pdf maar daar staan lang niet alle icoontjes in. Bestaat er geen universele lijst met uitleg over de betekenis van al die icoontjes in de notificatiebalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan heb je een grijs import model ;)

Universele lijst bestaat niet, aangezien jouw G2 een skin heeft van LG, dat is niet standaard Android.
Je kan is een screenshot maken van je notificatiebalk. Dingen spreken voor zich, app-icoontjes zijn soms vaag.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil dat dan zeggen dat LG niet de moeite neemt om een volledige uitleg over zijn Android schil te leveren? Ik dacht dat ze graag mee doen in de strijd tussen de 'grote jongens' en daar is een goeie documentatie van eigen software, toch een redelijke voorwaarde? En waarom wil je een screenshot en waarvan moet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:46:
Wil dat dan zeggen dat LG niet de moeite neemt om een volledige uitleg over zijn Android schil te leveren? Ik dacht dat ze graag mee doen in de strijd tussen de 'grote jongens' en daar is een goeie documentatie van eigen software, toch een redelijke voorwaarde? En waarom wil je een screenshot en waarvan moet dat dan?
Denk dat vorige bedoeld.. maak een screenshot van de notificatie icoontjes.

Screenshot maak je door aan/uit knop tegelijk met volume down indrukt.

Betekenis van je notificatie kun je toch ook zien als je notificatie bar naar beneden haalt?
Dan zie je het icoontje en programma.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
LG zal dat vast wel grotendeels doen, maar niet alle icoontjes in die balk komen van LG (apps) af ;)

Daarom een screenshot, hier neergooien, kun je vragen wat welke onduidelijke icoontjes, wat zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Krijg je als je hem aankoopt via expansys.nl ook het dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Expansys weet dat, wij niet, als jij een Duits model krijgt (bijvoorbeeld) en LG checkt IMEI's.. tsjaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met enige moeite een screenshot gemaakt. Hoe krijg ik die hier op dit forum? Zie wel iets wat een grafische koppeling doet vermoeden, maar dat gaat via een url?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gaat inderdaad via een url!
Dus je moet het plaatje even uploaden op tinypic / imageshare / imageshack of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/wjgshf.png%20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 15:58
Lg heeft mijn preorder claim afgekeurd, er staat lg optimus g2 op mijn contract.

Faal

Na contact gehad met LG toch de dock gekregen.

[ Voor 22% gewijzigd door Krishhh op 01-11-2013 21:04 ]

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Van links naar rechts:
1.geeft aan dat er meer incoontjes zijn :)
2.Agenda
3.Blackberry messenger
4.GMAIL
5.Google+ foto backup
6.Facebook
7.navi of tracking programma
8.alarmklok
9.wifi
10.gsm
11.batterij indicatie
12.klok

En meeste icoontje verdwijnen na openen desbetreffende programma.. Dus als je je mail gelezen hebt, verdwijnt mail icoontje

[ Voor 13% gewijzigd door mucuracat op 24-10-2013 16:22 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff was ff leermomentje, maar besef dat lang niet alle onbekende icoontjes aanwezig zijn. Maar om te starten: meest linkse en de agenda met een 1, het cameraatje met de pijl omhoog. Er staat soms ook een druppel en een vouwvliegtuigje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok zag je reactie te laat. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:21:
Pfff was ff leermomentje, maar besef dat lang niet alle onbekende icoontjes aanwezig zijn. Maar om te starten: meest linkse en de agenda met een 1, het cameraatje met de pijl omhoog. Er staat soms ook een druppel en een vouwvliegtuigje. ;)
Dirk, sleep je notificatie balk naar beneden.. dan zie je toch staan welke icoon welke programma is. :?

http://androidworld.nl/wiki/ misschien handig als je voor het eerst met android toestel aan de gang gaat ;)

[ Voor 12% gewijzigd door mucuracat op 24-10-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet trouwens niet of er via Expansys ook een dock wordt toegekend. Heb hem wel geclaimd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben nu thuis en heb de notificatiebalk naar beneden getrokken. Maar ik zie niet 1,2,3, de relatie tussen de icoontjes op de balk en de pictogrammen in het omlaag getrokken venster??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
Misschien eens proberen op de notificatie te klikken, dan wordt meestal de bijbehorende app geopend.
Er zit hier op het forum ook een edit knop, zodat je niet 10 berichten onder elkaar hoeft te zetten, dat houdt het wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 15:31
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 16:21:
Als tip voor jou: apps kan je het best sluiten d.m.v. de terug-knop, dus niet de homeknop want dan staan ze nog in het geheugen. Ik weet niet precies hoe je bij de LG G2 de app geschiedenis ziet maar ik denk de terugknop of menuknop ingedrukt houden en dan alle apps wegvegen.

Verder kan je als je de notificatiebalk omlaag sleept apps wegstrepen zodat hun icoontje ook verdwijnt.

Nb. heb geen LG G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
Laad de dock de telefoon via de snellaad methode of gaat dit gewoon als met een 'normale' lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nog mensen met een witte, die wat foto's kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:35:
Dan heb je een grijs import model ;)

Universele lijst bestaat niet, aangezien jouw G2 een skin heeft van LG, dat is niet standaard Android.
Je kan is een screenshot maken van je notificatiebalk. Dingen spreken voor zich, app-icoontjes zijn soms vaag.
€545 excl verzendkosten voor een witte 32GB.....kan een stuk slechter natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
CLB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:13:
Nog mensen met een witte, die wat foto's kunnen maken?
Als ik hem nog had wel... hij is terug voor reparatie.

Ik zou is kijken in de winkel als je wilt vergelijken. Op foto's zie hij er toch vaak anders uit.

Wit is overigens wel de mooiste.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
Zijn er al mensen die het docking station hebben? Ik ben erg benieuwd naar de geluids kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ray1618 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:07:
Zijn er al mensen die het docking station hebben? Ik ben erg benieuwd naar de geluids kwaliteit :)
Ja hij staat al een week stof te happen thuis, maar nog niet geprobeerd :X
Vanmiddag maar eens proberen met die nieuwe van Afrojack *O* :Y

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 25-10-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Is beter dan ik had verwacht.
Gebruik em af en toe eens.

Nu trouwens 4G in breda, echter nog steeds het probleem op bijv youtube dat hij zegt "Geen verbinding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
dik in orde :Y

staat hier in de woonkamer eigenlijk de hele dag met een ongebruikte Nexus 4 internetradio te streamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Krishhh schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:35:
Android is heel flexibel, gewoon een verloopstukje kopen en een usb stick gebruiken. Deze aan je sleutelhanger vastmaken.
effe weg geweest, maaruh, weet iemand of er een maximale grootte is v.w.b. USB stick geheugen? 16/32/64 gb??

En kun je ook een USB disk aansluiten van zeg 2TB of zo? En mag dat dan alles geformatteerd zijn? FAT/NTSC ??

:?

[ Voor 0% gewijzigd door dirkhimself op 27-10-2013 19:37 . Reden: NTCS=NTCS.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Is de G2 draadloos op te laden? Ik kan er geen uitsluitsel over vinden. Ik lees wel iets over QI Wireless charging, en LG verkoopt zelf ook zoiets, maar of de G2 daar mee kan worden opgeladen wordt me nergens duidelijk..... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dirkhimself schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:41:
Is de G2 draadloos op te laden? Ik kan er geen uitsluitsel over vinden. Ik lees wel iets over QI Wireless charging, en LG verkoopt zelf ook zoiets, maar of de G2 daar mee kan worden opgeladen wordt me nergens duidelijk..... Iemand?
Als dat zo was had LG daar wel mee geadverteerd, zoals ze dat doen met de knock-on en knock-off functie, denk je niet?

En we hebben hier een edit-knop voor wanneer je zelf al als laatste gereageerd hebt in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
AzzKickah schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Als dat zo was had LG daar wel mee geadverteerd, zoals ze dat doen met de knock-on en knock-off functie, denk je niet?

En we hebben hier een edit-knop voor wanneer je zelf al als laatste gereageerd hebt in een topic.
Ik stel je reactie op prijs, maar niet je toon, ik heb een vraag, die stel ik, en dat houd dus automatisch in dat ik het antwoord niet weet. Moet ik daarom dan als dom bestempeld worden door jouw reactie: "Als dat zo was had LG daar wel mee geadverteerd, zoals ze dat doen met de knock-on en knock-off functie, denk je niet?" Nogal aanmatigend.....

Maar goed, ik denk, het is een nieuw onderwerp, dus nieuw bericht? Of werkt dat hier niet zo?

En als dat dan niet standaard kan, is er dan een ombouwkit of zo te koop?

[ Voor 34% gewijzigd door dirkhimself op 25-10-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55
Er is een model van de Amerikaanse provider verizon die wireless charging bied het europese model heeft dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
wortelsoft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:58:
Er is een model van de Amerikaanse provider verizon die wireless charging bied het europese model heeft dit niet.
OK, dank je, maar kan je die hier dan ook bestellen / gebruiken?

Als je de achterkant kan verwijderen en er een adapter kan inbouwen is het mij ook goed.

Er is ook een Koreaans model die een verwijderbare accu heeft en een Micro SD slot, die zou ik het liefst hebben, maar ja, zelfde vraag, kan je die hier eigenlijk wel bestellen / gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 00:25:
[...]

Gewoon omruilen Pivo want dit is niet normaal, denk dat je een defect toestel heb te pakken.
Bij mijn toestel is van deze strepen niks te zien.
In alle testen die online staan over G2 komt deze klacht ook niet naar boven, en reken er maar op dat zulke mankementen gemeld worden.

Opmerkingen van:
want kun je verwachten voor 550 euro.
Of Dat is aardig ugly ja, maar wat doe je eraan :)
Is natuurlijk onzin en voegt niks toe aan de discussie over de G2.
Ik lees hier jammer genoeg steeds weer onzinnige opmerkingen over de G2.
Meestal van van mensen die zelf het toestel niet in hun bezit hebben, erg jammer dat dit zo moet.
Kijk eens naar de HTC One met zon buiten....
Lijntjes ook daar... google eens en je weet waarom ze er zijn...op alle LG G2's en meerdere devices...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
dirkhimself schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

OK, dank je, maar kan je die hier dan ook bestellen / gebruiken?

Als je de achterkant kan verwijderen en er een adapter kan inbouwen is het mij ook goed.

Er is ook een Koreaans model die een verwijderbare accu heeft en een Micro SD slot, die zou ik het liefst hebben, maar ja, zelfde vraag, kan je die hier eigenlijk wel bestellen / gebruiken?
Geduld hebben O-) LG komt met een hoes met wireless charging
http://www.pocket-lint.co...ing-through-separate-case

[ Voor 14% gewijzigd door edklavertje op 26-10-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:32:
OK, wie heeft ook dat alleen de rechter speaker het doet?
Als je 'm rechtop houdt dus de rechter, en als je het LG logo aan de rechterkant hebt dus de bovenste.

Ik heb hier momenteel 2 G2's, en ze hebben het allebei. Ik heb een paar full HD filmpjes met stereo sound afgespeeld op YouTube maar ook dan doet alleen de rechter speaker het.

Wie heeft dat ook?

Dan met betrekking tot de snelheid. Het is absoluut een erg snel ding, maar iedereen die zegt dat ie nooit lags heeft, mjah, die liegt. Of die weet niet wat een lag is.

- Openen Facebook-app duurt ruim een seconde (zwart beeld)
- Bij unlocken ben ik soms 'te snel' met tappen op een app of de app drawer, hij opent het dan nog niet.
- Als je op Apps tapt in het homescreen, lagt ie even op de tap, dan verschijnt de lege drawer en duurt het nog een halve seconde tot de apps daadwerkelijk verschijnen.
- Etc.
- Etc.
En hoe lang denk je dat het openen van de Facebook app duurt op een Iphone 5S.....
Wellicht eens gedacht dat er wellicht iets op het internet opgehaald (server van Facebook) moet worden...
De Facebook APP opent overigens nergens in minder dan een seconde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Allright, maar ja LG heeft geen goede reputatie als het beloftes betreft... fingers crossed....

De 2e link snap ik niet, de LG G2 heeft toch standaard geen draadloos oplaad functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 00:31
Echt wel impressed met de accu, nu 82 uur sinds hij is opgeladen met 3 uur screen on en wifi altijd aan. Nog 6% over. Goed bezig LG! Heb hem dinsdag rond 10 uur van de lader gehaald, en nog steeds loopt hij vrolijk, dat had nog niet eens de helft gekund met mijn galaxy nexus, die ging standaard elke avond aan de prik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De accu is ook wel een van de dingen waar ik erg op heb gelet, mijn HTC OneX is echt leeg na een dag, de G2 gaat dan nog een hele tijd mee. Samen met het tap aan/tap uit vind ik het een erg fijne telefoon.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51

Fordman

Fordman

Gisteren in de winkel een tijd met de G2 staan spelen, een erg fijn en snel toestel. Alleen viel de telefoon af en toe uit omdat de laadcapaciteit van de laders daar te laag waren....erg vervelend. Ik had nog willen testen om de kleuren van de menu's en achtergrond van je home screen zoveel mogelijk zwart te maken, is dat standaard aanwezig op de telefoon? Heeft iemand nog de originele achterkantjes te koop gezien? Lijkt me wel leuk om een zwarte te kopen en er een origineel wit achtkantje op te doen.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:19
De achterkant kan "officieel" niet los, dus gok niet dat je die zomaar zal vinden voorlopig.. Als ik overigens de foto's zo zie wil ik wel eentje met een witte voorkant, dan lijkt het scherm nog groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
de actie loopt tm 31 okt. (voor de docking)
geldt dat alleen voor NL toestellen of ook voor duitse toestellen met 32gb?

en bevalt jullie g2 nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Enkel voor BENELUX toestellen.. heb zelf naar LG gebeld hiervoor.
En enkel voor de 16GB toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Even een interesante vraag:
Kan je een micro-usb (16gb) aansluiten = JA
Maar kan je ook bv. als je een game instaleerd, deze data naar de micro-usb exporteren?
Zoals je met een interne SD kaart zou doen.

Op die manier kan je alle games installeren die je nodig hebt, wil je ze spelen, steek je de
mirco-usb in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Als je de USB host poort gebruikt voor een stick, kan je dan (evt met een speciale adapterkabel) de telefoon tòch opladen (tegelijkertijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
weet iemand trouwens welke type speaker je erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Aggressor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:42:
weet iemand trouwens welke type speaker je erbij krijgt?
Dat verschilt. Sommigen kregen de ND5530 (deze staat ook vermeld) en anderen de ND5630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oke, het toestel zit er wel mooi uit, maar 16gb is echt weinig ........ :( wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:48:
oke, het toestel zit er wel mooi uit, maar 16gb is echt weinig ........ :( wel jammer
Dit is m.i. echt totaal niet spannend omdat je bij Expansys de 32gb kan bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
mja maar dan heb je geen gratis speaker.
En welke versie krijg je dan bij expansys?

duits toestel. spaans of engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Mijn LG is weer onderweg naar mij.

Het probleem was dat hij erg kraakte en hij is vervangen door een geheel nieuw exemplaar! :D

Goede service! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 28-10-2013 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
Bedankt voor de reacites op de Lg speaker, ik hoop dat die snel op de mat ligt :)

Nog een technisch vraagje wat ik nergens terug kan vinden. Als je de homeknop omhoog veegt krijg je een soort snel menu. Waar kan ik hier dingen aan toevoegen / verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
ray1618 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:04:
Bedankt voor de reacites op de Lg speaker, ik hoop dat die snel op de mat ligt :)

Nog een technisch vraagje wat ik nergens terug kan vinden. Als je de homeknop omhoog veegt krijg je een soort snel menu. Waar kan ik hier dingen aan toevoegen / verwijderen?
Dat is normaal gesproken alleen voor Google Now, maar daar heeft LG die memo-functie aan toegevoegd. Hier kan je zelf niks aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:39:
mja maar dan heb je geen gratis speaker.
En welke versie krijg je dan bij expansys?

duits toestel. spaans of engels?
Eind november is de 32 GB versie ook in NL te koop...

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 05:12
Sinds gisteren ook in bezit van de LG G2 (naast een Xperia Z1 ter vergelijking).

Eerste indruk, prachtig toestel. Vormgeving is prima en het scherm ook... Knoppen op de achtergrond wennen in no-time. Camera wel minder dan de Z1 (vooral in matig/slecht licht wordt het toch heel snel heel matig). LG schil bevalt me ook niet enorm, dus meteen maar wat aan het flashen geslagen.

Antutu benchmark was zelfs iets beter dan de Z1 (had redelijk wat benchmarks gezien waar de G2 toch wat langzamer uit de hoek kwam).

Batterij verbruik en dergelijke is het nog te vroeg voor, maar een heel fijn toestel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
heb je ook de 16gb variant?
en weet iemand welk model je krijgt bij expansys, en hoe zit het met de garantie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Aggressor schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:09:
heb je ook de 16gb variant?
en weet iemand welk model je krijgt bij expansys, en hoe zit het met de garantie dan?
16GB ja, enige nadeel is dat nandroid backups (twrp/cwm) vrij snel redelijk wat ruimte innemen... Verder zou 16GB over het algemeen toch wel voldoende voor me moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hmm ok, ik wacht het nog ff af.
toestel vind ik wel supermooi !
maar ben wel benieuwd welke je bij expansys krijgt... 32gb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:39:
hmm ok, ik wacht het nog ff af.
toestel vind ik wel supermooi !
maar ben wel benieuwd welke je bij expansys krijgt... 32gb ..
Zou je ze even moeten mailen. Mij staat bij dat het een Duits model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
oke thanks. ik heb ze vanmorgen een mail gestuurd en tot heden nog niks gehoord.
Ik laat het hier wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 32gb bij Expansys gekocht. Hoe kan ik dan zien uit welk land hij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Gebruikt er hier iemand de ingebouwde alarm app? Ik heb het donkerbruine vermoeden dat na gebruik van deze app mijn accu sneller leeg is. Na een reboot is het probleem weg. Iemand anders die dit herkent?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

PaT schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:45:
Gebruikt er hier iemand de ingebouwde alarm app? Ik heb het donkerbruine vermoeden dat na gebruik van deze app mijn accu sneller leeg is. Na een reboot is het probleem weg. Iemand anders die dit herkent?
Ja ik gebruik die. Al sinds het begin. Maar ik doe makkelijk 2 dagen op 1 batterijlading. En ik ben wel een bovengemiddeld gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Is er iemand die LMT aan de praat heeft gekregen op zijn G2?
Ik gebruik nu auto hide keys van de makers van gmd, maar ik vind die PIE wel mooi en handig, krijg het alleen niet aan de praat.

[/quote]

Werkt auto hide keys ook zonder root? Dit omdat hide clock in Nova Launcher alleen met root zou werken maar dat zonder root ook doet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
fwawer schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:36:
Is er iemand die LMT aan de praat heeft gekregen op zijn G2?
Ik gebruik nu auto hide keys van de makers van gmd, maar ik vind die PIE wel mooi en handig, krijg het alleen niet aan de praat.

[/quote]

Werkt auto hide keys ook zonder root? Dit omdat hide clock in Nova Launcher alleen met root zou werken maar dat zonder root ook doet :-)
Let wel op (had er zelf problemen mee) dat je niks meer kan doen als je een game speel zoals real racing 3 (pie controls werken dan opeens niet meer) en je kan niets meer dan je toestel rebooten om weer bij het homescreen te komen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Laatst online: 20:27
Ik heb sinds een week ook een LG G2 en ik ondervind problemen met de bluetooth connection in de auto.
Als ik bij de G2 bluetooth verbinding voor zowel 'Telefoon audio' als 'Media audio' selecteer, dan wordt na de eerste keer succesvol verbinden, nog wel een keer of 6 de audio onderbroken(in een tijdsbestek van 5 á 10 minuten). Daarna blijft de connectie stabiel. Toen mij dat de eerste keer gebeurde, dacht ik dat het notificaties waren maar dat bleek niet het geval te zijn. Als ik bij de G2 bluetooth verbinding alleen voor 'Telefoon audio' kies, dan ondervind ik geen problemen. Nu luister ik meestal naar de radio in de auto, dus is het niet zo'n groot probleem, maar zo af en toe wil ik ook wel eens streamen! Mijn inziens mag je van een dergelijk top model als de G2 toch wel verwachten dat een 'normale functie' als Bluetooth gewoon goed werkt. Zijn er meer mensen met een dergelijk probleem?

[ In combinatie met het Bose Sound System van mijn Renault Mégane Estate van 2011 ]

[ Voor 4% gewijzigd door jamas op 29-10-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Misschien handig om te vermelden met welke carkit je dit probleem hebt? Ik heb die problemen i.c.m. een premium bluetooth/RNS510 van VAG in ieder geval niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
PaT schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:58:
Misschien handig omte vermelden met welke carkit je dit probleem hebt? Ik heb die problemen i.c.m. een premium bluetooth/RNS510 van VAG in ieder geval niet gehad.
LG G2 werkt bij mij ook prima op de VW Premium carkit (RNS315).

Heb alleen de connectie op 'handsfree' ipv 'premium' gezet (instelling op de carkit) omdat bij premium de simkaart overgenomen wordt waardoor je de dataverbinding op de telefoon kwijtraakt. Je moet dan ook als de connectie verbroken wordt de simcard pincode opnieuw op de telefoon ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Komt er bij jullie geluid uit allebei de kanten van de usb poort, of maar een kant? Als ik mijn vinger op de ene kant leg, hoor ik aan de andere niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Hoiz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:28:
Komt er bij jullie geluid uit allebei de kanten van de usb poort, of maar een kant? Als ik mijn vinger op de ene kant leg, hoor ik aan de andere niks namelijk.
Wederkerende vraag. De linker kant is geen speaker, maar 'slechts' een grille voor de microfoon. Leg je vinger er maar eens overheen tijdens een telefoongesprek, hoort de ander je direct niet meer (goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Ah bedankt. Maakte me al ongerust, het oogde nogal raar maar je uitleg verklaart het wel goed. Wel raar, geloof dat er iets van twee of drie microfoons in de telefoon zit. Een beetje iPhone-ish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
http://m.androidcentral.com/hands-verizon-lg-g2

"Things change a little bit on the bottom as well. Instead of what looks like dual stereo speakers with pinhole grilles, you get a three-hole grille on one side of the USB port, and a single pinhole mic (which is disguised in other versions of the G2 with another grille) on the other. So much for symmetry."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 16:14
Hier hebben we V&A voor. Dat hoort niet in dit topic

Mijn vriendin heeft ook een G2 en is er helemaal tevreden mee, nadat ze eerst een Nexus 4 had. De batterij van de G2 gaat zo veel langer mee en het scherm is stukken scherper.

[ Voor 42% gewijzigd door PaT op 30-10-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:03
Goedemorgen,

Wij hebben uw gegevens succes vol ontvangen
Helaas kan ik niets over de levertijd van de LG Docking speaker zeggen, omdat wij
de nieuwe levering nog niet hebben gehad. Helaas weten wij niet wanneer wij deze wel
binnen krijgen. Zodra de Docking speakers binnen zijn, zullen wij deze direct toezenden.

Met vriendelijke groet,

Marielle

LG Electronics
Dit kan nog wel even duren, nou ja gelukkig is het gratis :+

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 30-10-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Blijf nog steeds wat ruzie hebben met het toetsenbord van LG.
Zijn hier eventueel goede alternatieven voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik vind het wel een goed toetsenbord maar ben toch weer naar Swiftkey gegaan, die vind ik net wat fijner. Die heb ik al een tijd en voorspelt mijn woorden dus ook beter.
Niet gratis maar zeker wel het geld waard vind ik.

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2013 11:28 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ik gebruik als sinds jaar en dag Swype, blijft toch mijn favoriet (en 1 vd dingen die me bleven storen bij Windows Phone, de afwezigheid van een dergelijk toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

tha_crazy schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:19:
Blijf nog steeds wat ruzie hebben met het toetsenbord van LG.
Zijn hier eventueel goede alternatieven voor?
Herkenbaar. Ondanks dat ik uitgezet heb dat dubbel spatie een punt is, blijf ik regelmatig punten tussen mijn tekst tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik mis vaak de spatiebalk, dan wordt het een b of een n of een ? Dat is wel schijtirritant. Maar verder is het een super toetsenbordje, ook met die cijfers apart erboven.

Wat wel ook supermega irritant is dat wanneer je in Whatsapp een smiley erbij in zet en je wilt snel daarna op Send drukken dan versrpingt het om 1 of andere reden en dan mis je de Send knop. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
AzzKickah schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 12:08:
Ik mis vaak de spatiebalk, dan wordt het een b of een n of een ? Dat is wel schijtirritant. Maar verder is het een super toetsenbordje, ook met die cijfers apart erboven.

Wat wel ook supermega irritant is dat wanneer je in Whatsapp een smiley erbij in zet en je wilt snel daarna op Send drukken dan versrpingt het om 1 of andere reden en dan mis je de Send knop. :?
Lang leve dat swiftkey.. werkt heerlijk.. hoef je niets meer te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vanmorgen om half 7 van de lader en zojuist rond 14:00 uur springt de indicator van 100% naar 99% accucapaciteit.

Man wat ben ik blij met dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
serieus? dat is wel netjes!

Het blijft een supermooi toestel, heb je er ook al een screenprotector op? zoja welke... en welk hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nee, geen van beiden....

Pagina: 1 ... 6 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic