Martijn, wanneer heb jij de aanvraag gedaan?martijnm71 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:15:
Dok net binnen, enorme doos en goed zwaar
Ben benieuwd
Of LMT, daarmee kan je pie controls krijgen zoals dat ook in veel custom roms zit.janvanduschoten schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:43:
Welke app doet dat?
1 Oktobertonytang schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Martijn, wanneer heb jij de aanvraag gedaan?
Best een aardig dok trouwens, zit nog een aansluiting op voor een iPhone met lightning en er komt een aardig geluid uit,goed genoeg voor mij in ieder geval
Erg tof van LG, had een crappy dock verwacht en dit is totaal tegenovergesteld.
Bij mij kwam ie trouwens met selectvracht/DHL
Mijn dock is ook net binnen, volgens mij 4oktober besteld.
Vind de kleur best lelijk, maar voor deze prijs zal ik niet teveel klagen, nu ff testen.
Vet relaxt, de remote doet gewoon volgend nummer e.d., zelfs met mijn walkman app. De knoppen op de zijkant zijn softtouch, je kan ze niet indrukken. En er zit een display op wat op de plaatjes niet duidelijk te zien was. Ook gaat hij idd best hard en klinkt het behoorlijk lekker. Telefoontje op de usbpoort en gelijk laden.
Ik ben benieuwd als ik hem er vannacht op laat staan hoe hard ik wakker schrik van het alarm.
Vind de kleur best lelijk, maar voor deze prijs zal ik niet teveel klagen, nu ff testen.
Vet relaxt, de remote doet gewoon volgend nummer e.d., zelfs met mijn walkman app. De knoppen op de zijkant zijn softtouch, je kan ze niet indrukken. En er zit een display op wat op de plaatjes niet duidelijk te zien was. Ook gaat hij idd best hard en klinkt het behoorlijk lekker. Telefoontje op de usbpoort en gelijk laden.
Ik ben benieuwd als ik hem er vannacht op laat staan hoe hard ik wakker schrik van het alarm.
[ Voor 59% gewijzigd door paazei op 15-10-2013 13:12 ]
die softtouch knoppen had ik niet gelijk door, vond het raar dat ik geen feedback kreeg

http://www.allaboutphones.nl/reviews/23770/lg-g2.htmlCLB schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:23:
De LG G2 review van AAP komt eraan 5/5 sterren...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De conclusie is niet mis 
Wat ons betreft is het momenteel de beste Android-telefoon op de markt en op de adviesprijs van 549 euro kunnen we ook weinig afdingen.
Ook leuk is dat je themes kan installeren die ook de pictogrammen veranderd zonder een launcher.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2460461
crystal2 heb ik gedaan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2460461
crystal2 heb ik gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious? op 15-10-2013 14:08 ]
De witte LG window case is hier nu te krijgen voor € 34,95 met verzendkosten en direct leverbaar.mucuracat schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
Bij whatsapp kun je het wel instellen, zodat het wel aan gaat met popup
Quick Window Cover in voorraad: (wel prijzig)
http://www.saturn.nl/mcs/...ing&product_code=85651899
http://www.mobielbereikbaar.nl/zoeken?search=LG%20CCF-240G
Ik wil de zwarte
[ Voor 42% gewijzigd door WhySoSerious? op 15-10-2013 14:56 ]
Coolblue heeft ze heel even op voorraad gehad, heb er toen gelijk een gekocht, nu staan ze zelfs daar alweer een tijdje op binnenkort op voorraad...dennisvdweg schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:46:
[...]
De witte LG window case is hier nu te krijgen voor € 34,95 met verzendkosten en direct leverbaar.
http://www.mobielbereikbaar.nl/zoeken?search=LG%20CCF-240G
Ik wil de zwarte
Verwijderd
Ook hier is het dock vandaag binnen gekomen
Eerste indruk erg mooi uiterlijk en geluid kwaliteit is goed.
De G2 wordt gelijk herkend door het dock.
Hier een klein filmpje voor de eerste geluid indruk.,
[YouTube: http://youtu.be/Fz5bVShkkUY]
Verbinden met NFC en Bluetooth getest met de LG G2 en Samsung S4 dit werkt ook goed.
Leuk cadeau van LG wat zijn geld zeker waard is.
Eerste indruk erg mooi uiterlijk en geluid kwaliteit is goed.
De G2 wordt gelijk herkend door het dock.
Hier een klein filmpje voor de eerste geluid indruk.,
[YouTube: http://youtu.be/Fz5bVShkkUY]
Verbinden met NFC en Bluetooth getest met de LG G2 en Samsung S4 dit werkt ook goed.
Leuk cadeau van LG wat zijn geld zeker waard is.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 15:37 ]
Ja daar is hij nu op voorraad, maar wel € 44martijnm71 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Coolblue heeft ze heel even op voorraad gehad, heb er toen gelijk een gekocht, nu staan ze zelfs daar alweer een tijdje op binnenkort op voorraad...

Ik heb de dock ook binnen. Stond iemand met een pakketje voor de deur en vroeg me al af wat het was, aangezien ik recent niks had besteld. Bleek dus de dock te zijn. Een prima actie van LG, ik had een minder mooie verwacht.
Heeft iedereen trouwens de ND5630 gekregen? Volgens de actie was het namelijk de ND5530. Je hoort me trouwens niet klagen hoor, ik ben zeer tevreden.
Heeft iedereen trouwens de ND5630 gekregen? Volgens de actie was het namelijk de ND5530. Je hoort me trouwens niet klagen hoor, ik ben zeer tevreden.
[/quote]
Heb 'm ook vandaag gekregen, binnen vijf dagen. Mijne is een 5530
[/quote]
Heb 'm ook vandaag gekregen, binnen vijf dagen. Mijne is een 5530
Was in de veronderstelling dat het een klein dock was. Is best wel groot. Mooie actie!
Wat 'n ding joh, qua grootte
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja begrijp ik, maar had iets anders verwacht, iets meer portable
Verwijderd
Hier gewoon de 5530 zonder Airplay gekregen.
Ben hem ook al weer kwijt mijn zoon heeft hem in beslag genomen.
Ben hem ook al weer kwijt mijn zoon heeft hem in beslag genomen.
Verwijderd
Mijne Htc One x op 08/10 vervangen door de LG G2 en gisteren al docking station ontvangen...Proper!
Trouwens zalig toestel! Wat een verschil.
Trouwens zalig toestel! Wat een verschil.
Hebben jullie inmiddels al goede covers gevonden?
Ik had iets in gedachten als Poetic Palette Case for LG G2 of LG G2 Body Glove Fusion, maar deze zijn helaas niet te verkrijgen.
Ik had iets in gedachten als Poetic Palette Case for LG G2 of LG G2 Body Glove Fusion, maar deze zijn helaas niet te verkrijgen.
Ik wil hem in herzogenrath in mediamarkt gaan halen, kost hij 477 €. zou dat een probleem zijn met software of applicaties?
Moeilijk te zeggen. Als er een Europese Open software versie op zit, dan zul je doorgaans snel updates krijgen. Mocht er een specifieke Duitse en Benelux/Nederland software versie zijn van de G2 (waarbij Nederlandse versie niet waarschijnlijk lijkt, gezien mijn versie een EUR-variant is), dan kan het zijn dat de een een bepaalde update wel/eerder krijgt dan de andere. Dat is overigens ook wel weer op te lossen met handmatig de software te veranderen.
Je kunt hoe dan ook de telefoon natuurlijk gewoon gebruiken.
Je kunt hoe dan ook de telefoon natuurlijk gewoon gebruiken.
Ik kocht hem ook in Duitsland. Gewoon doen!ronny69 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:43:
Ik wil hem in herzogenrath in mediamarkt gaan halen, kost hij 477 €. zou dat een probleem zijn met software of applicaties?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Heb ik ook, bij mij hoor je het al als ik het horizontaal oppak.Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:15:
Nu heb ik wel een dringende vraag. Aan de achterkant net onder de volumetoetsen hoor ik een krakend geluid als ik daarop druk. Alsof er een soort van speling tussen zit. Het is niet super vervelend ofzo, maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Is dat normaal, of kan ik het laten repareren?
PSN: TheKrish
Ik heb het ook maar om hem voor een krakende achterkant terug te sturen...Krishhh schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:14:
[...]
Heb ik ook, bij mij hoor je het al als ik het horizontaal oppak.
Is dat normaal, of kan ik het laten repareren?
Heb er een hoesje om heen gedaan en geen last meer

Hoe is jullie ervaring met de accuduur?
Sta zelf met regelmaat en met een opengevallen mond te kijken als ik na een dag behoorlijk gebruik een accu heb die 80% of meer vol is.
Behoorlijk gebruik is bij mij 2/3 per dag streamen van muziek naar een bluetoothheadset, mailen, internetten en whatsappen.
Sta zelf met regelmaat en met een opengevallen mond te kijken als ik na een dag behoorlijk gebruik een accu heb die 80% of meer vol is.
Behoorlijk gebruik is bij mij 2/3 per dag streamen van muziek naar een bluetoothheadset, mailen, internetten en whatsappen.
Die is supermartijnm71 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:37:
Zit dus al op ruim 32 uur nu.
Hier ook nog steeds grote verbazing over de accu. Wel heb ik een app die de boel verstiert, maar ik heb nog niet weten te achterhalen welke grapjas dat doet. Na een reboot is het probleem weg, dus als ik merk dat voor 12 uur 's middags de accu onder de 90% is, dan reboot ik even...martijnm71 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:37:
Stel je voor dat je aan het einde van de dag nog maar 40% accu over heb!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Probeer het eens met BetterBatteryStats te achterhalen, die kan in veel gevallen laten zien welke applicatie je toestel uit deep sleep laat gaan.PaT schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:24:
[...]
Hier ook nog steeds grote verbazing over de accu. Wel heb ik een app die de boel verstiert, maar ik heb nog niet weten te achterhalen welke grapjas dat doet. Na een reboot is het probleem weg, dus als ik merk dat voor 12 uur 's middags de accu onder de 90% is, dan reboot ik even...
Stel je voor dat je aan het einde van de dag nog maar 40% accu over heb!![]()
Ik haal het eind van een dag waarbij ik het scherm veel aan heb (dat vreet batterij) makkelijk. Meestal zit ik tussen de 20-40% en dat zijn dagen van 07.00 tot 23.30 zonder laden. Heb sowieso twee gmail accounts aan, lees twitter (handmatig vernieuwen), nos/vi en whatsapp.
Hier ook meestal rond de 4-5 uur schermtijd met 27 uur standby
Merk wel dat als ik in hartje Rotterdam ben dat het veel van mijn accu vreet...
Thuis in Hendrik-Ido-Ambacht heb ik dat namelijk niet?
Heeft het te maken met het signaal o.i.d. ?
Want ik heb gewoon meestal tussen de 3-5 strepen in Rotterdam en thuis 1-2 (flat/betonnen muren)
Thuis in Hendrik-Ido-Ambacht heb ik dat namelijk niet?

Want ik heb gewoon meestal tussen de 3-5 strepen in Rotterdam en thuis 1-2 (flat/betonnen muren)
De G2 lijkt me echt een telefoon die ik zou willen hebben om mijn Desire HD te vervangen. Ik zit echter met twee grote minpunten waar ik graag wat gebruikerservaring van jullie over wil hebben.
Ik heb uit de reviews begrepen dat onderstaande punten namelijk als zeer negatief worden ervaren.
1. De prestaties van de camera in de avond / onder zeer slechte lichtomstandigheden en dan met name de opname kwaliteit van video's. Deze schijnen erg blurry te zijn.
2. De LG schil. Is hij echt zo omslachtig en volgepropt met knoppen en features als veel reviewers beschrijven?
Ben benieuwd hoe jullie als G2 eigenaren deze twee minpunten ervaren en waarom jullie toch voor de telefoon hebben gekozen.
Ik heb uit de reviews begrepen dat onderstaande punten namelijk als zeer negatief worden ervaren.
1. De prestaties van de camera in de avond / onder zeer slechte lichtomstandigheden en dan met name de opname kwaliteit van video's. Deze schijnen erg blurry te zijn.
2. De LG schil. Is hij echt zo omslachtig en volgepropt met knoppen en features als veel reviewers beschrijven?
Ben benieuwd hoe jullie als G2 eigenaren deze twee minpunten ervaren en waarom jullie toch voor de telefoon hebben gekozen.
Dat eerste is gewoon niet waar, maar je zal in die situatie wel met de instellingen moeten spelen. In AUTO modus is het inderdaad niet best, maar met "nacht" of een andere instelling kom je een heel eind
De LG schil vind ik wel prima eigenlijk. Ik ben nauwelijks een andere Android gewend (ken alleen een oude versie van Sense op een HTC Sensation), maar met een beetje inzet kom je een heel eind. Er zitten inderdaad heel veel instellingen/knopjes, maar dat is een kwestie van wennen wat mij betreft.
De LG schil vind ik wel prima eigenlijk. Ik ben nauwelijks een andere Android gewend (ken alleen een oude versie van Sense op een HTC Sensation), maar met een beetje inzet kom je een heel eind. Er zitten inderdaad heel veel instellingen/knopjes, maar dat is een kwestie van wennen wat mij betreft.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Denk dat je in de stad gewoon vaker van mast wisselt of dat ie vaker netwerk moet zoeken i.v.m. drukte. In het centrum van Utrecht heeft Vodafone de laatste tijd wat problemen met de verbinding en dat was met name bij m'n vorige telefoon killing voor de acculading.Knamix schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:42:
Hier ook meestal rond de 4-5 uur schermtijd met 27 uur standby![]()
Thuis in Hendrik-Ido-Ambacht heb ik dat namelijk niet?![]()
1. Ik merk wel dat de sensor minder is dan die van mijn Sony Xperia T, maar je kan er prima foto's mee maken. De intelligent auto optie werkte op dat toestel ook beter. Sony heeft ook meer ervaring met camera's maken. De camera van de G2 is voor een smartphone niet goed en niet slecht.recca schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:56:
De G2 lijkt me echt een telefoon die ik zou willen hebben om mijn Desire HD te vervangen. Ik zit echter met twee grote minpunten waar ik graag wat gebruikerservaring van jullie over wil hebben.
2. Het is lang niet zo erg als ik had verwacht. Ik rekende op een soort Touchwiz van Samsung en was positief verrast. Het heeft fellere kleuren dan ik gewend was van Sony en standaard Android, maar
De app drawer knop zat toen ik 'm voor het eerst aanzette rechts (zoals bij Touchwiz), maar die kan je verplaatsen naar het midden. Verder heb je in je notificatie drawer ook extra switches (wifi, bluetooth, etc) zitten, maar je kan zelf kiezen welke je wil zien daar. De schermhelderheid en volume sliders kan je geloof ik niet uitzetten.
Voor mij waren de aanpassingen aan Android iig niet dermate storend, dat ik een launcher heb geïnstalleerd.
Verwijderd
@framoes
De optie schermhelderheid en volumesliders zijn eventueel wel te verwijderen als je dat bedoelt.
Volgens mij is het te doen met de app in de volgende link
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2477586
Hij heeft een app in de playstore waarbij je wat dingen kan veranderen en kan aanpassen aan je G2
De optie schermhelderheid en volumesliders zijn eventueel wel te verwijderen als je dat bedoelt.
Hij heeft een app in de playstore waarbij je wat dingen kan veranderen en kan aanpassen aan je G2
Gisteren de case voor mijn G2 ontvangen. Past goed om de telefoon, is geen rubber maar een stevig enigzins rubberachtig materiaal. Is blijkbaar wel voor het Koreaans model (uitsparing voor antenne oid). Samen met een screen protector een goede combinatie. Versturen heeft een maand gekost maar ymmv...
Linkje naar de eBay case
Linkje naar de eBay case
Ik vind de camera erg goed, ook de camera comparisons zijn heel positief:recca schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:56:
http://asia.cnet.com/smar...ny-xperia-z1-62222509.htm
http://www.phonearena.com...DROID-Ultra_id3447/page/8
Was ook één van de redenen dat ik voor de LG G2 heb gekozen.
[ Voor 75% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-10-2013 12:45 ]
Ik was afgelopen weekend in de dierentuin en had m'n G2 uiteraard bij me, en ik vind echt dat hij in gewoon daglicht echt supermooie en superscherpe foto's maakt.
In het donker wordt het snel schokkerig allemaal, maar daarom worden het nog steeds geen slechte foto's!
In het donker wordt het snel schokkerig allemaal, maar daarom worden het nog steeds geen slechte foto's!
Zit voor het eerst even met een probleempje 
Wil (om internet in het buitenland) wat aanpassingen doen aan de APN maar bij mij gebeurt er helemaal niets en kan ik de APN's niet bewerken.
Iemand met hetzelfde probleem/een andere oplossing?
Wil (om internet in het buitenland) wat aanpassingen doen aan de APN maar bij mij gebeurt er helemaal niets en kan ik de APN's niet bewerken.
Iemand met hetzelfde probleem/een andere oplossing?
Die sliders vind ik niet storend, maar optie om de menuknop door de multitask-knop te vervangen is wel interessant. Helaas wel voor root en dat heb ik niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:21:
@framoes
Voor de mensen die last hebben van een krakende achterkant bij de volume toetsen..
Achterkant kan er gewoon af! (vingernagel tussen de achterkant en het metalen trim randje om het toestel)
Vergt wel wat tijd en misschien een kapotte nagel maar mij is het gelukt (kliksysteem dat er strak zit om het toestel)
Papiertje ertussen en het is weg
Achterkant kan er gewoon af! (vingernagel tussen de achterkant en het metalen trim randje om het toestel)
Vergt wel wat tijd en misschien een kapotte nagel maar mij is het gelukt (kliksysteem dat er strak zit om het toestel)
Knamix schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:43:
Voor de mensen die last hebben van een krakende achterkant bij de volume toetsen..
nee.AzzKickah schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 19:49:
[...]
Met dikke kans op afgeknapte clipjes/haakjes??
De haakjes zitten aan de binnenkant van het klepje en die zijn ong 1 mm lang (ze zijn ook dik)
Dus nee er is geen "dikke" kans op een kapotte achterkant.
Eigen risico natuurlijk maar ik heb hem er al 12 keer erafgehaald zonder problemen
Zou mooi zijn als ze ook custom achterkantjes zouden maken, ik ga er nu weer even naar zoeken (heb ik al eerder gedaan, maar toen vond ik niks) Ik zou namelijk graag een aluminium/titanium achterkant willen.
Misschien dat iemand zin heeft om een accesoire topic te maken. Zou het zelf willen doen, maar heb geen flauw idee hoe je al die headers maakt.
@CLB, relaxt!
Misschien dat iemand zin heeft om een accesoire topic te maken. Zou het zelf willen doen, maar heb geen flauw idee hoe je al die headers maakt.
@CLB, relaxt!
Maak 'm vannacht wel even 
[b]EDIT: Niet bijzonder, wel effectief: Accessoires voor de LG G2
[b]EDIT: Niet bijzonder, wel effectief: Accessoires voor de LG G2
[ Voor 70% gewijzigd door CLB op 18-10-2013 00:51 ]
Je kunt hem zelfs helemaal weghalen van die plek. Bovendien kun je tot maximaal 7 icoontjes kwijt in de rij met app-drawer, telefoonfunctie etc. Geen idee overigens of dat standaard is bij Android.Framoes schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:58:
De app drawer knop zat toen ik 'm voor het eerst aanzette rechts (zoals bij Touchwiz), maar die kan je verplaatsen naar het midden.
Ja, had het gezien. Bij standaard Android kan je het aantal icoontjes niet aanpassen en de app drawer knop zit 'vast' in het midden (getest op m'n Nexus 7). Ik ben er vooral blij mee dat ie niet vast zit aan de rechterkant.dahakon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 06:09:
[...]
Je kunt hem zelfs helemaal weghalen van die plek. Bovendien kun je tot maximaal 7 icoontjes kwijt in de rij met app-drawer, telefoonfunctie etc. Geen idee overigens of dat standaard is bij Android.
Iets anders:
Heeft iemand het toestel al in gebruik met 4G? Ik kom er net achter dat Vodafone mijn abonnement bij verlengen direct om heeft gezet in een Red Super (ipv dat het pas in januari ingaat*) en had 'm op 3G gezet omdat ik dat niet wist. Ben je veel meer batterij kwijt, of is het nog te doen?
*Voordelig voor mij, aangezien ik ongeveer hetzelfde betaal (door de €17,- korting per maand, rest van de looptijd), maar nu onbeperkt minuten en 4GB heb.
reviews: Hoe snel en zuinig is KPN's 4g-netwerk?Framoes schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:03:
[...]
Ja, had het gezien. Bij standaard Android kan je het aantal icoontjes niet aanpassen en de app drawer knop zit 'vast' in het midden (getest op m'n Nexus 7). Ik ben er vooral blij mee dat ie niet vast zit aan de rechterkant.
Iets anders:
Heeft iemand het toestel al in gebruik met 4G? Ik kom er net achter dat Vodafone mijn abonnement bij verlengen direct om heeft gezet in een Red Super (ipv dat het pas in januari ingaat*) en had 'm op 3G gezet omdat ik dat niet wist. Ben je veel meer batterij kwijt, of is het nog te doen?
*Voordelig voor mij, aangezien ik ongeveer hetzelfde betaal (door de €17,- korting per maand, rest van de looptijd), maar nu onbeperkt minuten en 4GB heb.
Weten jullie hoe ik er voor zorg dat ik maar 1 lockscreen heb en niet naar links, rechts of onderen kan swipen en dan opeens een ander lockscreen krijg (zoals bijvoorbeeld een camera app). Is wel behoorlijk irritant nu.
Standaard Android Jellybean 
Misschien kun je met DashClock nog het een en ander blokkeren (wel root nodig)
Maar hoe swipte je in godsnaam perongeluk naar links of rechts ofzo
Review van NU.nl: http://nutech.nl/reviews/...eer-belangrijke-stap.html
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-10-2013 13:01 ]
NU.nl heeft ook niet door dat dubbel tap altijd werkt.
In app en volle desktop werkt tap nog steeds via tap op notification balk
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Als je één van de snelkoppelingen die aan de zijkanten zitten iets te ver aan de buitenkant sleept kan je naar de camera rechts, als je op de tijd naar beneden sleept, werkt de unlock niet. En als je vanaf de linkerkant sleept krijg je een ander scherm waar je de optie hebt om een widget te plaatsen.CLB schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:59:
Standaard Android Jellybean
Wat de stock Android rom betreft, werkt de double tap dan nog wel?
En dat ze denken dat g2 2 speakers aan de onderkant heeft. is maar 1tje. De ander is microfoon.Tonton schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:05:
NU.nl heeft ook niet door dat dubbel tap altijd werkt.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Als je dat widget toevoegen menu opent, kan je daar de camera widget uitzetten door het vinkje weg te halen. De optie widget toevoegen kan je niet uitzetten, dat zit standaard in android.Tweak15KW schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
Als je één van de snelkoppelingen die aan de zijkanten zitten iets te ver aan de buitenkant sleept kan je naar de camera rechts, als je op de tijd naar beneden sleept, werkt de unlock niet. En als je vanaf de linkerkant sleept krijg je een ander scherm waar je de optie hebt om een widget te plaatsen.
Wat de stock Android rom betreft, werkt de double tap dan nog wel?
Verwijderd
zijn er toevallig nog meer mensen die op 1 oktober die dock hebben aangevraagd maar ook nog niet hebben ontvangen.
Telefoon dinsdag gehaald, dock gelijk aangevraagd, gisteren eerste afleverpoging maar was helaas niet thuis. Chapeau voor LG. Staat nu te knallen!
Als ik zo de LG G Pad 8.3 zie is het toch zonde dat ze dat metaal niet hebben doorgetrokken naar de G2.
Verwijderd
Een goed testverslag over de camera op de G2 is hier te lezen.
http://zoom.nl/testpanel/3-lg-g2-testpanel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 16:45 ]
Ik vind het altijd jammer dat je geen link krijgt naar het originele formaat fotos! Hoewel ik op dit kleine formaat in de donkere omgeving al denk te zien hoe hard het achteruit gaat met de kwaliteit...Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:45:
Een goed testverslag over de camera op de G2 is hier te lezen.
Blijft nog steeds een heel interessant toestel, wil hem zeker nog eens proberen en vergelijken met mn z1.
Heb hem ook in Duitsland gekocht, en mijn docking station aangevraagd, weet alleen niet of ik hem ga krijgen?kosterj schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:48:
[...]
Ik kocht hem ook in Duitsland. Gewoon doen!
Hallo allemaal..
Voor de mensen waarbij hun g2 kraakte. Wat hebben jullie ermee gedaan? Die van mij kraakt ook, maar dan het gehele toestel wanneer er op wordt gedrukt.
Ik kan hem opsturen maar of er iets aan gedaan wordt?
Hebben jullie hem opgestuurd? Wat is er uit gekomen?
Voor de mensen waarbij hun g2 kraakte. Wat hebben jullie ermee gedaan? Die van mij kraakt ook, maar dan het gehele toestel wanneer er op wordt gedrukt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 19-10-2013 18:40 ]
Heb zelf de achterkant eraf gehaald en er een stevig papiertje tussen gedaan. Gekraak weg!Ferio schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:39:
Hallo allemaal..
Bij mij kraakt echt de gehele telefoon als ik hem onder en boven vast pak en beetje op en neer beweeg. Ik heb andere G2's in mijn handen gehad die dit probleem niet hadden. Wellicht dat ik hem toch laat opsturen.Knamix schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:34:
[...]
Heb zelf de achterkant eraf gehaald en er een stevig papiertje tussen gedaan. Gekraak weg!
Ik wil niet eraan gaan klooien en dat er dan iets afbreekt of wat dan ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Ferio op 19-10-2013 22:24 ]
Had dat probleem ook toen ze het net hadden geintroduceerd in android op galaxy nexus...ging regelmatig de mist in met unlocken, gelukkig was er iemand op XDA die vrij snel dat probleem had opgelost! Draai hem al sinds de app uit is, was alweer vergeten dat ik daarvoor een app heb draaienTweak15KW schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:08:
Weten jullie hoe ik er voor zorg dat ik maar 1 lockscreen heb en niet naar links, rechts of onderen kan swipen en dan opeens een ander lockscreen krijg (zoals bijvoorbeeld een camera app). Is wel behoorlijk irritant nu.
Google Play: Lockscreen Policy
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Thnx! Ga ik zeker uitproberenOnly schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:20:
[...]
Had dat probleem ook toen ze het net hadden geintroduceerd in android op galaxy nexus...ging regelmatig de mist in met unlocken, gelukkig was er iemand op XDA die vrij snel dat probleem had opgelost! Draai hem al sinds de app uit is, was alweer vergeten dat ik daarvoor een app heb draaien
Google Play: Lockscreen Policy
Ik kwam er per ongeluk achter dat al je de front camera/lichtsensor afdekt en je scherm aanzet, het scherm automatisch weer uitgaat na een seconde. Om te voorkomen dat je toestel in je zak aangaat en je (bijvoorbeeld) een half uur loopt te filmen in je broekzak.
Best slim, aangezien de aan-uitknop achterop zit.
Best slim, aangezien de aan-uitknop achterop zit.
Kan iemand even kijken of hij/zij zijn APN settings wel of niet kan veranderen?
Zit een beetje met een kastje en muur verhaal hier, wil kunnen internetten in het buitenland, provider (Simyo) zegt even de APN aanpassen, prima geen enkel probleem, ware het niet dat ik de settings niet aan kan passen. Dus neem ik in al mijn onschuld contact op met LG en die zegt dat je op geen enkel toestel een APN kan veranderen (wat een pure leugen is dat terzijde).
Zit een beetje met een kastje en muur verhaal hier, wil kunnen internetten in het buitenland, provider (Simyo) zegt even de APN aanpassen, prima geen enkel probleem, ware het niet dat ik de settings niet aan kan passen. Dus neem ik in al mijn onschuld contact op met LG en die zegt dat je op geen enkel toestel een APN kan veranderen (wat een pure leugen is dat terzijde).
Weird natuurlijk, maar krijg je in het buitenland geen nieuwe APN-instellingen toegestuurd/sms't?
nope, en het irritante is iphone van vriendinlief had dezelfde kuren en daar kon ik de APN veranderen, hier wil ik alleen paswoord en gebruikersnaam aanpassen maar het doet het niet.CLB schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:35:
Weird natuurlijk, maar krijg je in het buitenland geen nieuwe APN-instellingen toegestuurd/sms't?
lullige is ondertussen ook een eigen apn aangemaakt maar die kan ik niet selecteren, weet nu in ieder geval zeker dat LG een partij uit de nek zit te kletsen wat die zelf aangemaakte APN kon ik gewoon wijzigen...
Hmmz op alle telefoons die ik heb / ken / heb gebruikt, kan het idd ook... Heb geen ideeën meer ook..
Een nieuwe APN aanmaken moet sowieso kunnen. Wel vreemd dat je de nieuwe APN niet kan selecteren, ik heb mijn twee laatste telefoons (Samsung en Sony, beide Android) handmatig ingesteld en daar kon ik de APN gewoon selecteren.martijnm71 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
nope, en het irritante is iphone van vriendinlief had dezelfde kuren en daar kon ik de APN veranderen, hier wil ik alleen paswoord en gebruikersnaam aanpassen maar het doet het niet.
lullige is ondertussen ook een eigen apn aangemaakt maar die kan ik niet selecteren, weet nu in ieder geval zeker dat LG een partij uit de nek zit te kletsen wat die zelf aangemaakte APN kon ik gewoon wijzigen...
Heb even een test-APN aangemaakt (met alleen naam en APN) en die kon ik gewoon selecteren. Misschien een rare vraag, maar tik je de naam van de APN aan, of echt op het hokje om aan te vinken zelf?
Ik zie het probleem niet, je kan gewooon een nieuwe aanmaken, deze selecteren door op het lege vakje te klikken en dan komt er een blauw bolletje in. Ofwel het werkt gewoon. Ik denk dat je wat fout doet.martijnm71 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:32:
Kan iemand even kijken of hij/zij zijn APN settings wel of niet kan veranderen?

nope, kan idd een nieuwe aanmaken maar niet selecterenpaazei schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:05:
[...]
Ik zie het probleem niet, je kan gewooon een nieuwe aanmaken, deze selecteren door op het lege vakje te klikken en dan komt er een blauw bolletje in. Ofwel het werkt gewoon. Ik denk dat je wat fout doet.

vakje wordt oranje tijdens aanraken maar verder niets...
[ Voor 7% gewijzigd door martijnm71 op 21-10-2013 15:14 ]
Omdat m'n huidige telefoon langzaam kuren begint te vertonen is het tijd om 'm te gaan vervangen door een nieuwer toestel. Initieel viel m'n oog op de Nexus 5, maar voor mij is de camera toch wel één van de belangrijkste factoren en aangezien die minder lijkt dan de camera van de LG G2, besloten toch maar eens naar dit toestel te kijken. Heb 'm pas even in m'n handen gehouden en het zag er goed uit (nu heb ik het liefst gewoon stock android, maar begreep dat je met Nova launcher al een eind komt qua look).
Vond wel dat een foto maken met die toetsen achterop niet echt praktisch is (aangezien je al snel met je vinger voorbij de lens gaat) en je dus beter de knop op het scherm kan gebruiken.Nu zie ik wat betreft de kwaliteit van de foto's na verschillende recensies gelezen te hebben verschillende meningen en vraag me af wat hier de ervaringen zijn. Ik ben ik vooral benieuwd naar het fotograferen in minder goed verlichte situaties en het donker.
Vond wel dat een foto maken met die toetsen achterop niet echt praktisch is (aangezien je al snel met je vinger voorbij de lens gaat) en je dus beter de knop op het scherm kan gebruiken.Nu zie ik wat betreft de kwaliteit van de foto's na verschillende recensies gelezen te hebben verschillende meningen en vraag me af wat hier de ervaringen zijn. Ik ben ik vooral benieuwd naar het fotograferen in minder goed verlichte situaties en het donker.
Ik heb er geen last van, maar het valt me wel op dat er buiten in de zon een soort raster te zien is die over het scherm is.
Het zijn rechte lijnen van boven naar beneden die je onder een bepaalde hoek kan zien als er licht op valt.
Heeft iedereen dit?
Het zijn rechte lijnen van boven naar beneden die je onder een bepaalde hoek kan zien als er licht op valt.
Heeft iedereen dit?
Heeft elk touchscreentelefoon, dus wees gerust!
https://support.simyo.nl/...n-voor-Android-toestellenmartijnm71 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:08:
[...]
nope, kan idd een nieuwe aanmaken maar niet selecteren
vakje wordt oranje tijdens aanraken maar verder niets...
Volgens mij moet t met deze instellingen in t buitenland gewoon kunnen vwb Simyo.
Ik kan de APN in ieder geval selecteren nu, weer een stapje verder dus. Dank je weledklavertje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
https://support.simyo.nl/...n-voor-Android-toestellen
Volgens mij moet t met deze instellingen in t buitenland gewoon kunnen vwb Simyo.
Mobiel internet in NL werkt in ieder geval, zal morgen pas kunnen controleren of het het ook doet op de plek waar het voor mij om gaat
[ Voor 15% gewijzigd door martijnm71 op 21-10-2013 17:11 ]
Als je de G2 bij de Mediamarkt in Duitsland koopt kun je toch ook gewoon het aanvraagformulier invullen van het docking station of niet? Of is deze actie alleen voor in NL gekochte telefoons?
Heb mijne ook in Duitsland gekocht en docking station aangevraagd.zie wel of ik er één krijg of niet!recca schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:52:
Als je de G2 bij de Mediamarkt in Duitsland koopt kun je toch ook gewoon het aanvraagformulier invullen van het docking station of niet? Of is deze actie alleen voor in NL gekochte telefoons?
Volgens de voorwaarden moet de telefoon in nl gekocht zijn, maar proberen kan altijd
Tsja, je moet je IMEI nummer invoeren en wellicht weet LG Benelux welke serie IMEI nummers naar Nederland zijn verscheept.
Is bij mij ook erg goed te zien!Samiej6 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:41:
Ik heb er geen last van, maar het valt me wel op dat er buiten in de zon een soort raster te zien is die over het scherm is.
Heeft iedereen dit?
Collega heeft van de week ook dit toestel gehaald en bij hem is het nauwelijks te zien.
Ik ga van de week even terug na de winkel. Begin me er nu aan te irriteren nu ik weet dat t beter kan.
Verwijderd
Ik kan vanaf 12 november 2013 verlengen met Tmobile en ik wil hierbij een LG G2 nemen.
Nou is het zo dat de speaker-dock actie verloopt op 31 oktober, bestaat er een kans dat ik die toch kan krijgen? Misschien een vroegere verlenging bij TMobile? Of toch de speaker krijgen van LG.
Zou wel naar zijn om zoiets te moeten missen door 2 weken.
Nou is het zo dat de speaker-dock actie verloopt op 31 oktober, bestaat er een kans dat ik die toch kan krijgen? Misschien een vroegere verlenging bij TMobile? Of toch de speaker krijgen van LG.
Zou wel naar zijn om zoiets te moeten missen door 2 weken.
Je kan 3 maanden van te voren verlengen als het goed is...bel t-mobile en je wret het meteen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Ja dat is het ook, vanaf 12 November is het 4 maanden tot mijn officiele eind van mijn contract.
Je kunt voortaan 4 maanden vantevoren verlengen bij TMobile, en dat is dus vanaf 13 november voor mij.
Je kunt voortaan 4 maanden vantevoren verlengen bij TMobile, en dat is dus vanaf 13 november voor mij.
Iemand een idee waar ik de 32GB kan kopen, heb al een beetje overal gezocht?
16GB lijkt mij echt, te weinig, ik ben zelf van BE.
Volgens mij is die nog alleen te krijgen in Amerika... Weet het niet zekerlaurensdbb schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:22:
Hier kan je hem kopen via Duitslandlaurensdbb schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:22:
En deze Duitse winkel heeft hem op voorraad
En bij deze Nederlandse winkel kan je hem bestellen.
Hier nog info over de dockstation:
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het aanschaffen van de LG G2.
Op dit moment kan ik helaas de levertijd van het LG Docking station niet zeggen. Dit komt omdat er geen voorraad meer is. Zodra de voorraad binnen is zullen wij deze uitleveren. Naar alle verwachting zal dat in de loop van deze week zijn.
Met vriendelijke groet,
Marielle
LG Electronics
[ Voor 23% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-10-2013 11:53 ]
Ik kan zelf vanaf 5 november verlengen, val dus ook net buiten de dock-actie. Net even T-mobile gebeld, daar was dus echt niks aan te doen. Zit nu te overwegen het toestel maar los te kopen, maar denk er nog even over na. Tenslotte heb ik zelf al een speakerdock.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 04:19:
Ja dat is het ook, vanaf 12 November is het 4 maanden tot mijn officiele eind van mijn contract.
en nu kan ik idd bevestigen dat dit de oplossing was, volledige internettoegang in Duitsland. Heel erg bedankt voor het meedenkenedklavertje schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:37:
[...]
https://support.simyo.nl/...n-voor-Android-toestellen
Ai, jammer.dennisvdweg schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:42:
[...]
Hier nog info over de dockstation:
[...]
Van wanneer is deze mail als ik vragen mag? Ik wacht zelf ook nog op de docking speaker
Verwijderd
Ik wacht ook vanaf 1 oktober.Samiej6 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:14:
[...]
Ai, jammer.
Van wanneer is deze mail als ik vragen mag? Ik wacht zelf ook nog op de docking speaker
Heb ook een mail met de vraag gestuurd wanneer ik hem zou kunnen verwachten. Hun zeiden dat ze het niet wisten wanneer ze opgestuurd worden.
Ze hebben heel veel aanvragen gehad.
Wat me logisch lijkt als je zo je toestel promoot.
LG G2 (vs Sony Xperia ZL) | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Net uitvoerig bekeken en het is gewoon een mooie toestel, maar niet voor mij. Helaas alleen de zwarte vast kunnen houden, van de witte waren geen demo-modellen. Maar het is en blijft gewoon niet zo'n mooi plastic / finish en dat vind ik zonde. Knoppen waren redelijk goed te bedienen, maar door de beveiliging soms wat lastig. Knock-on was binnen 1 tel aangeleerd, daarna werkte het niet bij andere telefoontjes *oja* kan niet... Stupid!
Scherm was een dikke prima, kleuren, resolutie en kijkhoeken (zie foto's) waren dik in orde. Geluid klonk ook gewoon best, jammer van de mono-speaker maar toch. Foto's niet gekeken, niet gemaakt en de skin vond ik dusdanig dat ik niet gelijk zou zeggen *alles moet eraf, rooten, wat een bende* Icoontjes waren soms niet in mijn stijl, hier en daar een irritant dingetje, bijvoorbeeld het instellingenmenu waar bij je bij de bovenkant weer drie tabjes hebt: geluid, scherm en nog iets... Waarom niet in 1 mooi menu zoals Sony / HTC? Maar het viel me alleszins mee, 16GB is voor mij veel te weinig, 32GB liever ook niet... Witte versie zoals eerder gezegd helaas niet bekeken (moet minder vingerafdrukgevoelig zijn) maar ja als je dat niks uitmaakt: mooie device!
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 22-10-2013 15:35 ]
Zo ziet m'n scherm eruit als ik buiten ben.
Heb nog nooit een telefoon gehad waarbij de touchscreen lijnen zo goed te zien zijn.
Helderheid staat trouwens op "Auto" 60%.

Heb nog nooit een telefoon gehad waarbij de touchscreen lijnen zo goed te zien zijn.
Helderheid staat trouwens op "Auto" 60%.

Dat is aardig ugly ja, maar wat doe je eraan
Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic