Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Jij hebt wel een erg wonderlijke verwoording voor lag :) , vertraging of lag hoe je het ook wilt noemen is data die niet geheel vloeiend verloopt zo simpel is het . Voorbeelden wat jij aan haalt vallen hier niet onder.
Njah dan hou ik er maar over op.

Vanuit unlocken naar de app-drawer gaan ís vertraagd ten opzichte van wanneer je het daarna herhaalt. Dan zie je namelijk niet eventjes een lege app-drawer.

Hoe dat dan geen 'data die niet geheel vloeiend verloopt' is, is mij onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:35:
[...

Hoe dat dan geen 'data die niet geheel vloeiend verloopt' is, is mij onduidelijk.
Dat dacht ik al :)
hier een voorbeeld:
[YouTube: http://youtu.be/GIdN9-NkNXc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:35:
[...]

Njah dan hou ik er maar over op.

Vanuit unlocken naar de app-drawer gaan ís vertraagd ten opzichte van wanneer je het daarna herhaalt. Dan zie je namelijk niet eventjes een lege app-drawer.

Hoe ik het bij jou lees komt het bij mij wel als een lag over hoor. Maar nu de vraag in hoeverre dit relevant is om dit als storend ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Een 'lege' appdrawer gebeurt hier alleen wanneer ik het toestel overnieuw heb opgestart. Lijkt me dan ook meer een geval van het geheugen dat even geladen moet worden. Het is verder dusdanig kort dat als dat een 'aanmerkingspunt' zou zijn, je de rest van de telefoons wel in de vuilnisbak kunt gooien om het een of het ander.

Een zwart scherm bij Facebook zou ik ook niet als lag beschrijven, maar eerder het gevolg van een slecht geschreven app die de tijd neemt om op te starten. Het witte scherm met laad-icoontje is ook geen laadtijd van de app, maar de laadtijd van informatie van Facebook. Je hebt dus 2 verschillende laadtijden waar je mee van doen hebt. Ik heb de facebook app nog niet op mijn G2 geinstalleerd, omdat ik niet bepaald gecharmeerd ben van de functionaliteit. Dan ga ik liever gewoon in de browser naar facebook op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:04
Ik heb geen g2 maar een app drawer zou niet leeg moeten beginnen. Ik heb het met de S4 en Xperia Z nog niet meegemaakt. Eerste keer moeten de widgets wel even laden maar daarna geen lag meer.

[ Voor 23% gewijzigd door Garret1410 op 08-10-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Dat is het hem nu. Ze laden de eerste keer inderdaad, waardoor ze na ~0.5 seconden zichtbaar zijn en alles soepel draait. Daarna zijn ze continue gelijk aanwezig bij het openen van de drawer.

Wat mogenlijk meespeelt hier, is dat LG wat dingen aangaande videogeheugen anders heeft gedaan dan gangbaar is, maar dat is slechts speculatie van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 17:58
AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:37:
Ik heb hier 2 G2's die zich allebei hetzelfde gedragen.

Terug naar fabriekinstellingen... Ik heb dit 2e toestel nu 4 dagen met slechts een paar apps erop gezet en alles verder nog default.

Jij hebt dus absoluut pertinent geen zwart beeld als je de Facebook-app opstart, op welk moment dan ook (net na unlock/als telefoon al tijdje aanstaat)? Kun je (of iemand) dat bevestigen?
En dat je eventjes een lege app-drawer ziet heb jij ook geheel niet?

En als je op het home-screen op de menu-knop drukt en dan naar System Settings gaat, is bij jou niet eerst het beeld wit met bovenin een grijze balk met daarin een icoon en het woord Settings ernaast, wat dan verandert in Networks, Sound, Display en General?

Thanks voor je antwoord alvast.
Allees die.settings kan ik reproduceren. Maar ik heb de lijst weergave aangezet in settings ipv tabs. Kan via menu knop als je in settings zit.
Edit:facebook ook. Net na unlocken wordt het splashscreen van de facebook app weggelaten lijkt het wel.
Opstarten van de facebook app is net zo snel.

[ Voor 6% gewijzigd door ny-hardcore op 08-10-2013 22:12 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Weet iemand hier waar je de covers kan halen voor LG met dat gat er bovenin? Ik zag ze op ebay staan, maar dan duurt het weer dagen voordat deze binnen is. Kosten zijn €15 voor deze, maar de vraag is of ze ook daadwerkelijk officieel zijn.

Of zijn er betere covers?

Edit: Moet er in de G2 nog instellingen worden veranderd voor internet gebruikt? Ik heb een 4G abbonement van t-mobile maar ik krijg alleen het "G" netwerk boven in.

[ Voor 29% gewijzigd door Ferio op 09-10-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Die zijn (natuurlijk) nep en T-mobile heeft nog geen 4G-netwerk live.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
CLB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:36:
Die zijn (natuurlijk) nep en T-mobile heeft nog geen 4G-netwerk live.
Duidelijk, maar hoe kom ik op het 3G netwerk?

Bij mijn vorige telefoon stond er "3G" bovenaan, nu staat er alleen "G" en het is super traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Druk in het "notificatiecentrum" (hoe heet dat ding?) eens lang op de knop "dataverbinding". er opent dan een menu en daar kan je onder netwerkmodus instellen hoe snel de boel mag. GSM/UMTS zou nu snel genoeg moeten zijn. Anders kan je ook GSM/UMTS/LTE (automatisch) gebruiken .

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PaT schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:22:
Druk in het "notificatiecentrum" (hoe heet dat ding?) eens lang op de knop "dataverbinding". er opent dan een menu en daar kan je onder netwerkmodus instellen hoe snel de boel mag. GSM/UMTS zou nu snel genoeg moeten zijn. Anders kan je ook GSM/UMTS/LTE (automatisch) gebruiken .
Thanks!

Beide geprobeerd, geen resultaat... toch een t-mobile probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat het niets met je toestel heeft te maken maar meer met het je bereik / T-Mobile. Je zou het eens op een andere locatie kunnen proberen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
janvanduschoten schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:36:
Ik denk dat het niets met je toestel heeft te maken maar meer met het je bereik / T-Mobile. Je zou het eens op een andere locatie kunnen proberen.
Ik heb hetzelfde in het centrum van den haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kan natuurlijk zo zijn, toestel al uit- en aangezet, APN-instellingen nagekeken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-08 22:44
chrisr5gt schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Getest (hele harde bass) en is echt enorm kut. Je verstaat niks, filtert niet goed en alles gaat over in verstompt gedreun/ kraak.
Bedankt voor de info!
Jammer ik had gehoopt dat dit wat beter zou werken :'(, ook een puntje waar ze toch maar eens wat beter op moeten gaan letten bij het ontwikkelen van een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Like de HTC One, dat is toch een vernuftig apparaatje qua audio-opnames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
CLB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:51:
Kan natuurlijk zo zijn, toestel al uit- en aangezet, APN-instellingen nagekeken?
Instellingen kloppen, ik keek bij het verkeerde tab.,

[ Voor 17% gewijzigd door Ferio op 09-10-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja uiteraard, anders kun je geen mobiele data-connectie maken
Hoe je dan wel aan G(prs) komt is me dan wel onduidelijk, maar dat zal dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

Probleem wat ik heb met G2.
Heel vaak in de app store/Youtube app dat ik de melding krijg "Geen verbinding"
Dit is op 3G/4G & Wifi.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
CLB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:28:
Ja uiteraard, anders kun je geen mobiele data-connectie maken
Hoe je dan wel aan G(prs) komt is me dan wel onduidelijk, maar dat zal dan wel
keek bij de verkeerde tab, alles klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ray1618 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Bedankt voor de info!
Jammer ik had gehoopt dat dit wat beter zou werken :'(, ook een puntje waar ze toch maar eens wat beter op moeten gaan letten bij het ontwikkelen van een telefoon :)
Probeer deze app eens ViPER4Android Audio Effects
Op volgende link lees je hier meer over.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2456073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
ray1618 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Bedankt voor de info!
Dit dus.
Gisteren naar Macklemore & Ryan Lewis geweest, mooi beeld maar geluid is bagger, zal vanavond wel een filmpje uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik krijg de tril niet uit bij gmail, iemand anders hier last van? Ik wil namelijk wel bovenin zien dat ik mail heb, zonder dat m'n telefoon trilt. Heb het vinkje ook weggehaald.

Is er ergens anders in een menu ergens een optie die de instelling in gmail zelf overruled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Dat dacht ik al :)
hier een voorbeeld:
[video]
Ik heb de G2 besteld en ik krijg hem deze week binnen.
Ik heb net eventjes gespeeld met een DEMO model in een telefoonzaak en inderdaad de LG G2 heeft ook last van haperingen met sommige handelingen. (Zie video hierboven).

De haperingen heb je bij alle Android toestellen. Dit omdat Android geen OS is voor een specifiek toestel. je hebt verschillende toestellen, verschillende hardware, verschillende schermgroote en iedere fabrikant gooit zijn/haar eigen schil erbovenop. Hierdoor heb je heel veel factoren die verschillen. Dit is ook een logische verklaring waarom een Android toestel nooit zo soepel is als een Iphone. DE (I)OS van apple heeft een software die alleen bestemd is voor de eigen toestellen. Hierdoor is het OS optimaal.

GOED terugkomend op de LG. De LG is echt een vlot toestel. Je merkt dit met de animaties, switchen van apps, switchen van schermen, bij het surfen op internet etc....

Hoe snel de LG of een andere Android toestel ook is( of je nou een quad core 2.3ghz of quad core 5.0 ghz hebt), de minimale haperingen zul je altijd wel tegenkomen met Android. De vraag die je je hierbij moet stellen is: Hoe storend is het om af en toe haperingen tegen te komen? Je komt het tegen omdat je er specifiek naar op zoek gaat. Hoe vaak ga je nou dagelijks je widgets menu in?
98% procent van je dagelijke gebruik zul je de haperingen niet tegenkomen, de overige 2% zijn de specifieke schermen of specifieke handelingen die je uitvoert..

nadat ik deze week mijn toestel heb gekregen zal ik is wat dieper in duiken en zware testen uitvoeren.

[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 09-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Dag Allemaal,

Inmiddels een paar gesprekken gevoerd met vrienden, maar vrijwel iedereen verstaat mij slecht (tenzij ik heel hard praat verstaand ze me wat duidelijker) of hoort me als een robot... weet iemand dit hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

Jammer dat knockon niet werkt als je scherm aan staat en je scherm vol is met app's

Of is het bij iemand wel gelukt om scherm uit te schakelen met dubbel klik met app's op homescreen?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
Dubbel tappen op de notificatiebalk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

cordonbleu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:26:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

it works :*)

Dat zal met andere homescreen vervangers ook werken hoop ik..
Want dat ging ook niet :)

,..... en ja het werkt.. met aviate en nova... dus zal met ander homscreens ook geen probleem zijn.
dubbeltap op notificatiebalk.

[ Voor 33% gewijzigd door mucuracat op 09-10-2013 15:47 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
cordonbleu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:26:
Dat scheelt, dan hoef ik iig geen plekje vrij te houden op m'n homescreen. Overigens is dat nog best moeilijk met een 4x5 raster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:31
mucuracat schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:27:
[...]

Dat zal met andere homescreen vervangers ook werken hoop ik..
Want dat ging ook niet :)
Ik gebruik Apex launcher en gebruik dubbeltap met 2 vingers via gmd gestures om in elke app het scherm uit te kunnen zetten, werkt heerlijk. Met een hand kan ik dan altijd nog op de notificatiebalk dubbeltappen.

Is er iemand die LMT aan de praat heeft gekregen op zijn G2?
Ik gebruik nu auto hide keys van de makers van gmd, maar ik vind die PIE wel mooi en handig, krijg het alleen niet aan de praat.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1330150

Ook heb ik mijn browser gebricked door hem te proberen te vervangen met de AOSP browser zoals op de galaxy nexus, maar nu doet ook de lg browser het niet meer.

Dan heb ik nog mijn muziekafspeelfunctie gesloopt door de walkman app van sony te installeren, de standaard muziekspeler begint het liedje niet eens meer en winamp geeft om de zoveel tijd een hapering.. Ik ga mijn telefoon opnieuw installeren, een factory reset heeft niks geholpen.

Achja, nu weet ik iig wat ik niet moet doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
paazei schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:38:
Files niet als backup bewaard, voordat je ging 'kloten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
paazei schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:38:
[...]

Ik gebruik Apex launcher en gebruik dubbeltap met 2 vingers via gmd gestures om in elke app het scherm uit te kunnen zetten, werkt heerlijk. Met een hand kan ik dan altijd nog op de notificatiebalk dubbeltappen.

Is er iemand die LMT aan de praat heeft gekregen op zijn G2?
Ik gebruik nu auto hide keys van de makers van gmd, maar ik vind die PIE wel mooi en handig, krijg het alleen niet aan de praat.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1330150

Ook heb ik mijn browser gebricked door hem te proberen te vervangen met de AOSP browser zoals op de galaxy nexus, maar nu doet ook de lg browser het niet meer.

Dan heb ik nog mijn muziekafspeelfunctie gesloopt door de walkman app van sony te installeren, de standaard muziekspeler begint het liedje niet eens meer en winamp geeft om de zoveel tijd een hapering.. Ik ga mijn telefoon opnieuw installeren, een factory reset heeft niks geholpen.

LMT werkt hier prima, via aanpassing in build.prop de standaard softkeys uitgezet.
Ook de aosp browser heb ik na wat geklooi aan de praat gekregen. Ik weet de precieze volgorde niet meer maar ik heb AOSP browser installer via playstore gebruikt en de lg browser via "alle applicaties" uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
ATCO schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 18:54:
[...]

LMT werkt hier prima, via aanpassing in build.prop de standaard softkeys uitgezet.
Ook de aosp browser heb ik na wat geklooi aan de praat gekregen. Ik weet de precieze volgorde niet meer maar ik heb AOSP browser installer via playstore gebruikt en de lg browser via "alle applicaties" uitgeschakeld.
hmm wazig, ik heb die browser installer ook geprobeerd, maar ik kreeg geen icoon van de browser, ook al zei hij dat hij installed was..
Ik ga het nog eens proberen voordat ik zo de rom opnieuw ga installeren.

En nee, ik was zo 'slim' om geen backup te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
paazei schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:32:
En nee, ik was zo 'slim' om geen backup te maken 8)7
Vraag dan eerst hier of mensen wat files willen sharen of op XDA ;) (in het root-topic dan wel)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 09-10-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend heb ik voor het eerst de G2 en de Note 3 in mijn handen gehad. In het hele minimale gebruik dat volgde vond ik de G2 met gemak meer snappy aanvoelen. De Note 3 is iets meer premium (mooie achterkant!) maar de zgn. chroomkleurige zijkant is gewoonweg een lachertje en een afknapper 1e klas.

De info onder het LG logo aan de achterkant is m.i. absoluut minder storend dan op foto's.

Naast mij was een verkoper bezig om de G2 de hemel in te prijzen...grappig. Dit icm de vooralsnog positieve berichten van G2 bezitters maakt het hopelijk een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

Ik heb de G2 besteld en ik krijg hem deze week binnen.
Ik heb net eventjes gespeeld met een DEMO model in een telefoonzaak en inderdaad de LG G2 heeft ook last van haperingen met sommige handelingen. (Zie video hierboven).

De haperingen heb je bij alle Android toestellen. Dit omdat Android geen OS is voor een specifiek toestel. je hebt verschillende toestellen, verschillende hardware, verschillende schermgroote en iedere fabrikant gooit zijn/haar eigen schil erbovenop. Hierdoor heb je heel veel factoren die verschillen. Dit is ook een logische verklaring waarom een Android toestel nooit zo soepel is als een Iphone. DE (I)OS van apple heeft een software die alleen bestemd is voor de eigen toestellen. Hierdoor is het OS optimaal.
-
GOED terugkomend op de LG. De LG is echt een vlot toestel. Je merkt dit met de animaties, switchen van apps, switchen van schermen, bij het surfen op internet etc....

Hoe snel de LG of een andere Android toestel ook is( of je nou een quad core 2.3ghz of quad core 5.0 ghz hebt), de minimale haperingen zul je altijd wel tegenkomen met Android. De vraag die je je hierbij moet stellen is: Hoe storend is het om af en toe haperingen tegen te komen? Je komt het tegen omdat je er specifiek naar op zoek gaat. Hoe vaak ga je nou dagelijks je widgets menu in?
98% procent van je dagelijke gebruik zul je de haperingen niet tegenkomen, de overige 2% zijn de specifieke schermen of specifieke handelingen die je uitvoert..

nadat ik deze week mijn toestel heb gekregen zal ik is wat dieper in duiken en zware testen uitvoeren.
Die video hierboven? dat is een nexus 4 waar duidelijk lag op getoont wordt.
Dit soort happeringen waarbij de mobiel niet meer reageert op een vervolg aktie heb ik met de G2 nog niet mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Is het nu eigenlijk zo dat het scherm automatisch aan gaat als je een sms of bijvoorbeeld whatsapp ontvangt op de G2? Dacht dit ergens gelezen te hebben. Dit zou ik zeer vervelend vinden. Als dit zo is, is er een optie zodat het scherm uit blijft als je berichten ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
cordonbleu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:58:
Is het nu eigenlijk zo dat het scherm automatisch aan gaat als je een sms of bijvoorbeeld whatsapp ontvangt op de G2? Dacht dit ergens gelezen te hebben. Dit zou ik zeer vervelend vinden. Als dit zo is, is er een optie zodat het scherm uit blijft als je berichten ontvangt?
Heb het ook met mijn Note 3 (alleen SMS en gemiste oproepen)

Bij Whatsapp daarentegen en Facebook gaat het scherm niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0bb3rt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 19:55
Heb deze telefoon ook sinds dinsdag, hiervoor in het bezit van een Iphone4.
En wat is dit beestje een pracht, heerlijk groot en helder scherm.
Ook is het toestel lekker snel, scrollen door de apps geeft bij mij geen lag of vertraging.

Alleen het laden van de facebook app heeft even nodig. Springt meteen op in de goeie kleuren en duurt vervolgens een kleine seconde voordat de berichten verschijnen. (op de Iphone duurde dat langer, en de meldingen kwamen meestal pas nadat de app gesloten was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Knamix schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:20:
[...]

Heb het ook met mijn Note 3 (alleen SMS en gemiste oproepen)

Bij Whatsapp daarentegen en Facebook gaat het scherm niet aan :)
Bij whatsapp kun je het wel instellen, zodat het wel aan gaat met popup

Quick Window Cover in voorraad: (wel prijzig :( )
http://www.saturn.nl/mcs/...ing&product_code=85651899

[ Voor 27% gewijzigd door mucuracat op 10-10-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Heb de Quick Window Cover gehaald voor 50,-

Had een hoesje nodig wat ook dient als bescherming voor het scherm.
Je merk bijna niet dat het toestel wat dikker is door de plastic achterkant van de cover

het is een leuke gimmick maar is het zijn 50 euro waard? ja & nee

Irritatiepunt:

Ik luister zelf vaak Spotify en de Quick Cover kan alleen overweg met de standaard Music Player van LG zelf!
Dus Winamp, PowerAmp en alle andere third party muziek apps werken niet! :(
Verwacht ook niet dat daar veranderingen in komen eerlijk gezegd..

Klokje en antwoorden als je gebeld word is wel grappig en makkelijk!

Waar ze wel aandacht aan hebben besteed is dat de Quick cover niet op de camera valt als je hem naar achteren slaat :)

P.S. Als iemand nog een Quick cover wilt...
Ga met het geld er liever mee uit eten met mijn vriendin :9~ :+

[ Voor 7% gewijzigd door Knamix op 10-10-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Had ik je van te voren wel kunnen vertellen :p Over een week staan ze op eBay voor 6 euro en 72 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

CLB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:53:
Had ik je van te voren wel kunnen vertellen :p Over een week staan ze op eBay voor 6 euro en 72 cent!
Ik zeg 2,43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11-2024
Heeft er al iemand zijn G2 aan een Mac gekoppeld? Onder OSX zie ik hem niet verschijnen als usb disk en de LG software is er alleen voor Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Staan je USB-instellingen op de telefoon wel op MediaTransferProtocol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mjvdl schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:01:
Heeft er al iemand zijn G2 aan een Mac gekoppeld? Onder OSX zie ik hem niet verschijnen als usb disk en de LG software is er alleen voor Windows...
http://www.android.com/filetransfer/ problem solved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Weten jullie waar je mooie en goede hoesjes kan kopen die goed passen bij de witte kleur?

Er zijn een aantal goede internationaal, maar geen enkele stuurt het door naar Nederland.

Bv de Poetic Palette Case for LG G2 of LG G2 Body Glove Fusion

Wat ik graag wil is een goede bescherming, maar dat de telefoon toch niet te dik word.

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 10-10-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

CLB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:53:
Ja en Nee... ze staan al op ebay voor rond 16 dollar.

Maar moet je wel lang wachten en vaak is de kwaliteit toch minder dan de originele.. Meegemaakt met bumpercase voor Nexus 4.

En hoe eerder bescherming, hoe beter. Je zult maar besteld hebben en week later een kras op je scherm krijgen.

Wat ik niet begrijp van de telefoon zaken, zowel fysiek als internet. Waarom nemen ze geen hoesjes in voorraad tegelijk met de telefoons? Accessoires leveren vaak meer op ook nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
mucuracat schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:41:
[...]

Ja en Nee... ze staan al op ebay voor rond 16 dollar.

Maar moet je wel lang wachten en vaak is de kwaliteit toch minder dan de originele.. Meegemaakt met bumpercase voor Nexus 4.

En hoe eerder bescherming, hoe beter. Je zult maar besteld hebben en week later een kras op je scherm krijgen.

Wat ik niet begrijp van de telefoon zaken, zowel fysiek als internet. Waarom nemen ze geen hoesjes in voorraad tegelijk met de telefoons? Accessoires leveren vaak meer op ook nog 8)7
Precies!

Toen ik de Note 3 had moest ik gewoon 2 weken wachten totdat er hoesjes en screenprotectors verkrijgbaar waren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
iphonearena...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Knamix schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:48:
Precies!

Toen ik de Note 3 had moest ik gewoon 2 weken wachten tot er accessoires verkrijgbaar waren 8)7
Voor de HTC One lagen ze er al anderhalve maand van te voren weet ik nog :p

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 10-10-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
CLB schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:44:
[...]

Voor de HTC One lagen ze er al anderhalve maand van te voren weet ik nog :p
in Officiele winkels?
Want als dat zo is vraag ik me toch echt af wat de andere fabrikanten verkeerd doen haha :?

Zit nu op 99% met 27 minuten schermtijd en verwachte duur totdat hij uitvalt is: 203 uur en 47 minuten...

Volgens mij klopt er iets niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
In officiele winkels ja, naja wat is officieel, gewoon bij elke telefoontoko in de stad.
28 maart I've spotted them: CLB in "Accessoires voor de HTC One"
26 april kreeg ik m'n eerste en als een van de eersten m'n One: CLB in "Accessoires voor de HTC One" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 07:06
ligt het aan mij of zit niemand er mee dat dit ding maar 16gb geheugen heeft
(waar ook nog het besturingsysteem op moet)
en dat het geheugen niet uitgebreid kan worden...

Dat is de reden dat ik een knoert van een Note 3 heb aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
revengeyo schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 06:52:

Boeit me idd niet, genoeg opslag in de cloud, ik heb zowel op dropbox als drive 100+ gig, ruim voldoende voor foto's.

Als het apparaat zo vol zit dat ik geen apps meer kan installeren gooi er gewoon wat van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio

Bij mij is hij standaard nooit vol, mocht ik veel foto's maken etc, dan neem ik gewoon een usbtje mee en zit ik alles over als het vol raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
Net lg g2 zwart besteld bij verlenging abonnement :)
ben benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
pietz0r schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:13:
Net lg g2 zwart besteld bij verlenging abonnement :)
ben benieuwd :P
Hij is mooi, maar jammer van de vingervlekken.. je ziet die zo duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ferio schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:36:
[...]

Hij is mooi, maar jammer van de vingervlekken.. je ziet die zo duidelijk..
Ja want je kijkt ook echt hele dagen naar de achterkant van je telefoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat misschien niet, maar ik vind het cheapass ogen, wat is er nou moeilijk aan een mooie materiaalkeuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tuulk ik snap het punt wel, je ziet de vingerafdrukken wel. Maar jah, die zie je ook op het scherm wanneer die uit staat en de foon op tafel ligt oid.

Als je niet tegen vingerafdrukken kunt moet je misschien wat anders overwegen dan een smartphone en gewoon voor een Nokia 3310-achtig ding gaan zonder touch.

En je legt de G2 (of welke smartphone dan ook) toch niet met het scherm naar beneden neer? Ik tenminste never nooit.
En momenteel heb ik het plastic protectortje vanuit de doos nog op de achterkant zitten.

Nee, hoe de achterkant eruit ziet kan mij persoonlijk weinig boeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:53

tha_crazy

Mafketel

tha_crazy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:32:
Probleem wat ik heb met G2.
Heel vaak in de app store/Youtube app dat ik de melding krijg "Geen verbinding"
Dit is op 3G/4G & Wifi.

Meer mensen met dit probleem?
Iemand dit al meegemaakt toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:51:
Tuulk ik snap het punt wel, je ziet de vingerafdrukken wel. Maar jah, die zie je ook op het scherm wanneer die uit staat en de foon op tafel ligt oid.

Als je niet tegen vingerafdrukken kunt moet je misschien wat anders overwegen dan een smartphone en gewoon voor een Nokia 3310-achtig ding gaan zonder touch.

En je legt de G2 (of welke smartphone dan ook) toch niet met het scherm naar beneden neer? Ik tenminste never nooit.
En momenteel heb ik het plastic protectortje vanuit de doos nog op de achterkant zitten.

Nee, hoe de achterkant eruit ziet kan mij persoonlijk weinig boeien :)
Ben het met je eens, zo erg zijn die vingers toch niet.
Meeste hebben er een hoes om heen weg probleem.
Maar je hebt wel een top toestel in je handen waar de rest jaloers op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Heb vandaag ook nog even met de G2 in me handen gestaan, was vooral benieuwd naar de feel van het plastic..vond het persoonlijk niet echt glad plastic ofzo, galaxy nexus voelt voor me gevoel net zo glad aan..was dus een meevaller..knopachterop vind ik ook totaal geen probleem..en dat na een minuutje..vind het fijner met 1 hand omdat ik een toestel toch klem met duim en middelvinger..dan voelt achterop drukken natuurlijker aan..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Only schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:03:
Heb vandaag ook nog even met de G2 in me handen gestaan, was vooral benieuwd naar de feel van het plastic..vond het persoonlijk niet echt glad plastic ofzo, galaxy nexus voelt voor me gevoel net zo glad aan..was dus een meevaller..knopachterop vind ik ook totaal geen probleem..en dat na een minuutje..vind het fijner met 1 hand omdat ik een toestel toch klem met duim en middelvinger..dan voelt achterop drukken natuurlijker aan..
En met twee keer tikken op het scherm gaat ie ook aan. Het is even wennen, met name de snelheid waarmee je tikt, maar ik gebruik het heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Ik merk wel dat als ik met tikken (met name waar de scherm bloot ligt bij de Cover van LG, dat het vrijwel altijd werkt met tikken...

Onder het midden heb ik minder kans dat hij gelijk aangaat!

Kan iemand dit even uittesten bij zijn G2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:52

Rudios

Lost in space?

Ik heb hem gisteren ook in de handen gehad. Ik moet zeggen een erg mooi toestel, dat 5.2 inch scherm met super dunne bezels maakt dit toestel erg mooi om te zien! Het scherm zelf vond ik ook erg mooi, scherp, mooie kleuren en prima kijkhoeken. LG kan met dit toestel echt meedoen! Echter, vind ik wel dat ze nog volwassen moeten worden wbt de skin. Dit is duidelijk niet de sterkste kant van LG, ik bedoel, schakelaars in het setting menu? Dat kan anno nu dus echt niet meer. Echt sonde dat ze er zo'n lelijke skin eroverheen hebben gelegd. Maar voor de rest een erg mooi toestel, het is dat ik een beetje vast zit in het iOS ecosysteem (iphone vrouw, ipad en mijn iphone) anders wist ik het wel! Wel zou ik heb zsm rooten om de skin te verwijderen. In ieder geval: Well done LG.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48

Ik zit er mee. Daarom heb ik hem ook niet gekocht en post ik hier niet. Hier zul je voornamelijk mensen vinden die de telefoon hebben gekocht omdat ze het niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Altijd erg onzinnig maar toch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Knamix schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:16:
Onder het midden heb ik minder kans dat hij gelijk aangaat!

Kan iemand dit even uittesten bij zijn G2?
Onder het midden gaat hij bij mij ook gewoon aan, bij rustig dubbel tikken, geen problemen mee.

Aangaande de 16GB (~11GB bruikbaar) opmerking. Ik heb goed gekeken naar wat ik bij mijn vorige telefoon aan opslag nodig had. Daaruit bleek dat 11GB geen enkel probleem zou opleveren. Natuurlijk zou ik een SD-card slot niet erg gevonden hebben, absoluut, maar het is geen breekpunt. Bij 5-6GB bruikbaar opslag zou dat iets anders gelegen hebben.

Eerder zou het misschien problemen hebben kunnen opleveren, maar aangezien het SD-geheugen vooral voor opslag is, maakt het weinig uit. Regelmatig foto's/filmpjes naar de pc of de cloud sturen is dan het enige wat belangrijk zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
dahakon schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Onder het midden gaat hij bij mij ook gewoon aan, bij rustig dubbel tikken, geen problemen mee.

Aangaande de 16GB (~11GB bruikbaar) opmerking. Ik heb goed gekeken naar wat ik bij mijn vorige telefoon aan opslag nodig had. Daaruit bleek dat 11GB geen enkel probleem zou opleveren. Natuurlijk zou ik een SD-card slot niet erg gevonden hebben, absoluut, maar het is geen breekpunt. Bij 5-6GB bruikbaar opslag zou dat iets anders gelegen hebben.

Eerder zou het misschien problemen hebben kunnen opleveren, maar aangezien het SD-geheugen vooral voor opslag is, maakt het weinig uit. Regelmatig foto's/filmpjes naar de pc of de cloud sturen is dan het enige wat belangrijk zou kunnen zijn.
Same here. Ik moet misschien wat vaker foto's en video's op m'n laptop zetten, maar verder heb ik alleen ruimte nodig voor muziek en dan is 11GB ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:24
CLB schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:55:
Altijd erg onzinnig maar toch:
*knip drop test*
Pffft, na zulke filmpjes durf ik mijn gsm niet meer vastpakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Rudios schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:17:
Ik heb hem gisteren ook in de handen gehad. Ik moet zeggen een erg mooi toestel, dat 5.2 inch scherm met super dunne bezels maakt dit toestel erg mooi om te zien! Het scherm zelf vond ik ook erg mooi, scherp, mooie kleuren en prima kijkhoeken. LG kan met dit toestel echt meedoen! Echter, vind ik wel dat ze nog volwassen moeten worden wbt de skin. Dit is duidelijk niet de sterkste kant van LG, ik bedoel, schakelaars in het setting menu? Dat kan anno nu dus echt niet meer. Echt sonde dat ze er zo'n lelijke skin eroverheen hebben gelegd. Maar voor de rest een erg mooi toestel, het is dat ik een beetje vast zit in het iOS ecosysteem (iphone vrouw, ipad en mijn iphone) anders wist ik het wel! Wel zou ik heb zsm rooten om de skin te verwijderen. In ieder geval: Well done LG.
Ik had eerlijk gezegd een lelijkere skin verwacht, omdat ik tot ongeveer een jaar terug een Galaxy S2 had. Ik rekende op een soort touchwiz, maar dat valt me heel erg mee. Je kan veel opties uitzetten, waardoor het niet zo'n warboel is. Helaas nog wel iets te felle kleuren en niet altijd even mooie icoontjes. Daarnaast vind ik het persoonlijk wel irritant dat ze bij de softwareknoppen onderaan de multitask-knop hebben vervangen door een menuknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Framoes schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:47:
[...]

Ik had eerlijk gezegd een lelijkere skin verwacht, omdat ik tot ongeveer een jaar terug een Galaxy S2 had. Ik rekende op een soort touchwiz, maar dat valt me heel erg mee. Je kan veel opties uitzetten, waardoor het niet zo'n warboel is. Helaas nog wel iets te felle kleuren en niet altijd even mooie icoontjes. Daarnaast vind ik het persoonlijk wel irritant dat ze bij de softwareknoppen onderaan de multitask-knop hebben vervangen door een menuknop.
went razendsnel ik kwam van een N4 (en een maandje een lumia 925) en moet nu goed nadenken hoe het eruit zag, iets langer de homeknop en je zit in de multitask. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
martijnm71 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

went razendsnel ik kwam van een N4 (en een maandje een lumia 925) en moet nu goed nadenken hoe het eruit zag, iets langer de homeknop en je zit in de multitask. :)
Ja, de oude methode om de multitask te openen. Ik gebruik het alleen best vaak en dan is een knop toch net iets handiger dan lang drukken. Daarnaast vind ik het menu nu lelijker dan de menu's die in apps zijn ingebouwd als een telefoon geen menuknop heeft (rechtsboven, naar holo standaard). Zo'n wit blok met zwarte lijnen is nogal een stijlbreuk en past bij Android 2.3.

Weet iemand trouwens op welke termijn die speakerdock binnenkomt? Ik heb 'm op de dag van aanschaf (8 oktober) aangevraagd.

[ Voor 8% gewijzigd door Framoes op 13-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Framoes schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:01:
Same here. Ik moet misschien wat vaker foto's en video's op m'n laptop zetten, maar verder heb ik alleen ruimte nodig voor muziek en dan is 11GB ruim voldoende.
En als je Wifi Storage gebruikt, kun je je telefoon zelfs waar dan ook laten liggen met het overhevelen van bestanden. Gemakkelijker kan bijna niet.
Framoes schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:24:
Weet iemand trouwens op welke termijn die speakerdock binnenkomt? Ik heb 'm op de dag van aanschaf (8 oktober) aangevraagd.
Geen idee hoe lang LG nodig heeft, maar ik wacht nog steeds op de speaker-dock en heb hem 3 oktober aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:58
Het dockingstation, modelnummer ND5530 ter waarde van € 199,- (hierna te noemen "Actieproduct") zal
binnen 10 weken na ontvangst van de volledige bescheiden verstuurd worden naar de Deelnemer.

http://lg-g2.nl/media/pdf/lg-g2-actievoorwaarden.pdf

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
dahakon schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:24:
[...]

En als je Wifi Storage gebruikt, kun je je telefoon zelfs waar dan ook laten liggen met het overhevelen van bestanden. Gemakkelijker kan bijna niet.
Wifi storage lijkt helaas niet te werken bij mij. Browser weet het adres niet te vinden en volgens de instructies werkt het alleen met Windows (heb een Macbook).

[...]
Geen idee hoe lang LG nodig heeft, maar ik wacht nog steeds op de speaker-dock en heb hem 3 oktober aangevraagd
Online is hij ook nog niet te koop, dus misschien bij release ofzo.
Krishhh schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:46:
Het dockingstation, modelnummer ND5530 ter waarde van € 199,- (hierna te noemen "Actieproduct") zal
binnen 10 weken na ontvangst van de volledige bescheiden verstuurd worden naar de Deelnemer.

http://lg-g2.nl/media/pdf/lg-g2-actievoorwaarden.pdf
Aha, dan hou ik 10 weken aan. Kan het alleen maar meevallen.

[ Voor 24% gewijzigd door Framoes op 13-10-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de G2. Hiervoor een S4 gehad, en vooral de camera van de G2 is veel beter! Het scherm is ook prachtig, wit is echt wit in tegenstelling tot amoled. Ook super dat het scherm buiten veel beter te lezen is. De toetsen aan de achterkant, en de knock on feature was ik in no time aan gewend. Accu gaat ook lang mee. Ben heel blij met mijn overstap.

Nu heb ik wel een dringende vraag. Aan de achterkant net onder de volumetoetsen hoor ik een krakend geluid als ik daarop druk. Alsof er een soort van speling tussen zit. Het is niet super vervelend ofzo, maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 17:02
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:15:
Ik ben sinds 2 dagen in het bezit van de G2. Hiervoor een S4 gehad, en vooral de camera van de G2 is veel beter! Het scherm is ook prachtig, wit is echt wit in tegenstelling tot amoled. Ook super dat het scherm buiten veel beter te lezen is. De toetsen aan de achterkant, en de knock on feature was ik in no time aan gewend. Accu gaat ook lang mee. Ben heel blij met mijn overstap.

Nu heb ik wel een dringende vraag. Aan de achterkant net onder de volumetoetsen hoor ik een krakend geluid als ik daarop druk. Alsof er een soort van speling tussen zit. Het is niet super vervelend ofzo, maar ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Collega van mij had dit ook met zijn G2, hij is terug gegaan naar de Media Markt en heeft een nieuw toestel gekregen zonder krakende achterkant (toestel was ongeveer een week oud toen hij het ontdekte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
De LG G2 review van AAP komt eraan 5/5 sterren...

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 14-10-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
Antwoord van de LG helpdesk:

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw aanvraag ontvangen.
U kan de Docking station vanaf vandaag binnen 3 weken verwachten.

1 oktober aangevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Framoes schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Wifi storage lijkt helaas niet te werken bij mij. Browser weet het adres niet te vinden en volgens de instructies werkt het alleen met Windows (heb een Macbook).
Probeer het eens via verkenner.. gewoon daar in adresbalk de ip invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:07:

1 oktober aangevraagd..
Ik heb die mail niet gehad. Ook 1 oktober aangevraagd. Kreeg alleen direct een mailtje nadat ik hem op de site had aangevraagd.

Misschien komt dat mailtje nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik denk dat BigSurf een mailtje heeft gedeponeerd bij de helpdesk van LG, om meer te weten te komen (wat hij dus ook is gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Hoe vinden jullie de camera?

Heb zelf een foto genomen van een vast object terwijl ik er rustig langsliep.

Foto's komen echt heel slecht uit (het lijkt alsof de OIS het gewoon niet doet bij mij)

Met mijn oude Note 3 was het klik en kreeg daaruit een scherpe foto (waar het bij de LG gewoon lijkt alsof ik er heel snel langsliep)

Had wel wat meer verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
BigSurf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:07:

1 oktober aangevraagd..
Ik denk dat ze vanaf vandaag worden verwerkt dan. Ze zullen wel op aanvraagdatum leveren.
mucuracat schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:11:
[...]

Probeer het eens via verkenner.. gewoon daar in adresbalk de ip invoeren
Ik kan nergens een optie in OSX vinden om een adresbalk in verkenner te krijgen. Heb wel een netwerk-optie, maar daar vind ie ook niks. Wifi gechecked en zitten echt op hetzelfde netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18
dahakon schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:30:
Ik denk dat BigSurf een mailtje heeft gedeponeerd bij de helpdesk van LG, om meer te weten te komen (wat hij dus ook is gekomen)
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdl
[...]
Ik kan nergens een optie in OSX vinden om een adresbalk in verkenner te krijgen. Heb wel een netwerk-optie, maar daar vind ie ook niks. Wifi gechecked en zitten echt op hetzelfde netwerk.
[/quote]

Appeltje-K ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 15-09 11:03
mucuracat schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:55:
[...]

Bij whatsapp kun je het wel instellen, zodat het wel aan gaat met popup

Quick Window Cover in voorraad: (wel prijzig :( )
http://www.saturn.nl/mcs/...ing&product_code=85651899
Er zijn al wat goedkopere te krijgen:

http://www.ebay.nl/sch/i...._nkw=D802+S-view&_sacat=0

[ Voor 47% gewijzigd door WhySoSerious? op 14-10-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
Die is zeker wel nice voor die prijs, heeft de originele ook zon vouw om hem schuin neer te zetten?

Misschien voor de gein maar halen, heb niet persee een case nodig, maar voor dit geld wil ik er wel een. Voor die ene keer dat ik hem nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
mjvdl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:01:
[...]
[/quote]

Appeltje-K ?
Daarmee heb ik gezocht op het netwerk, maar dat werkte niet en ik weet ondertussen waarom. OSX maakte er een afp verbinding van, terwijl de telefoon werkt met smb. Apple Filing Protocol (afp) werkt blijkbaar alleen bij communicatie tussen macs.

Het is dus gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
paazei schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:04:
[...]

Die is zeker wel nice voor die prijs, heeft de originele ook zon vouw om hem schuin neer te zetten?

Misschien voor de gein maar halen, heb niet persee een case nodig, maar voor dit geld wil ik er wel een. Voor die ene keer dat ik hem nodig heb.
Nee die van lg heeft dat niet. Ik heb hem ook besteld, voor het geld kan je het niet laten. Die van lg zelf nog wel iets goedkoper gezien bij
Azerty http://azerty.nl/producte...n&ZOEKTERMEN=lg+g2&zoek=+

Maar het is een mooie telefoon, ik heb hem nu al een aantal dagen. Enige nadeel vond ik de softkeys die de heletijd blijfen staan, ook als ik een filmpje kijk of een game speel wil ik het hele scherm gebruiken. Dit kan je dus niet verstoppen via instellingen van lg zelf, maar gelukkig is er een app voor en komen de softkeys nu alleen te voorschijn als ik dat wil door onder op het scherm te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welke app doet dat?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Dat is GMD Auto Hide Soft Keys Pro en om het te gebruiken moet je de tefoon rooten, maar dat is zo gepiept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Dok net binnen, enorme doos en goed zwaar :)

Ben benieuwd :)
Pagina: 1 ... 4 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic