LG straks de Nexus 5...Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:49:
Samsung heeft een probleem en die heet LG G2
Hebben jullie de G2 al tegen een Z1 getest?
Dit hoort in V&A, niet hier
[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 01-10-2013 14:16 ]
LG straks de Nexus 5...Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:49:
Samsung heeft een probleem en die heet LG G2
[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 01-10-2013 14:16 ]
[ Voor 18% gewijzigd door NL_Scratch op 01-10-2013 17:35 ]
Dat is echt snel alleen volgens mij laad hij alleen zo snel met een LG oplader die special geschikt is voor de LG 2Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:18:
Vandaag een testje gedaan hoe lang de G2 nodig heeft om op te laden.
Bij begin laden was de accu nog 10% vol. In precies 1:45 minuten was de mobiel voor 100% geladen.
[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 02-10-2013 11:10 ]
Dat is door Arnoud Wokke in zijn videoreview ook bevestigd.zedzed1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:23:
[...]
Dat is echt snel alleen volgens mij laad hij alleen zo snel met een LG oplader die special geschikt is voor de LG 2
[ Voor 18% gewijzigd door Lowizi op 02-10-2013 12:54 ]
En dat kan ik ook bevestigen! Scheelt enorm of je de eigen lader of een generiek model gebruikt.Drwho1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:07:
[...]
Dat is door Arnoud Wokke in zijn videoreview ook bevestigd.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Wat maakt de eigen lader dan zo bijzonder?PaT schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:11:
[...]
En dat kan ik ook bevestigen! Scheelt enorm of je de eigen lader of een generiek model gebruikt.
Zal wel 'n ultra-quick-charger zijn, Arnoud noemde het specifiek in z'n review idd, third party laders = s-l-o-o-mDrwho1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:43:
Wat maakt de eigen lader dan zo bijzonder?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
 512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Smartphoneshop heeft ze.martijnm71 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:24:
Iemand trouwens al een quick window case kunnen ontdekken met een sluiting? Ben al een tijdje op ebay aan het struinen maar nog niets ontdekt.
1.8A lader. Kun je de 3Ah accu dus in iets onder de twee uur opladen. Hier een foto van mijn oplader:CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:12:
[...]
Zal wel 'n ultra-quick-charger zijn, Arnoud noemde het specifiek in z'n review idd, third party laders = s-l-o-o-m
                    Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
 512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zit inderdaad een behoorlijke dikke micro-usb kabel bij...CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:41:
Ligt uiteraard ook aan je gebruikte kabel, third party kabels zijn niet allemaal even goed
wat ik heb begrepen hebben die geen sluiting, zijn wel toffe cases maar het lijkt me eigenlijk fijner om ergens een magneetsluiting te hebben die de flipcase dicht houdttha_crazy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:33:
[...]
Smartphoneshop heeft ze.
Fysieke winkels vast ook wel, ik ga ervoor langs de phonehouse bij ons, die zal ze vast wel hebben.
Facebook app installeren en inloggen?zedzed1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:06:
Hoe kan ik een facebook account toevoegen? Bij account & synchronisatie kan ik alleen maar mail adressen toevoegen?
[ Voor 8% gewijzigd door dahakon op 02-10-2013 16:44 ]
Seht gut aus, door je hoeken van foto's lijkt die wat dik, maar is een erg, erg mooi toestel!Tweak15KW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:55:
Zojuist de witte binnen gekregen, hij ziet er erg nice uit en is heerlijk snel!
hier even snel wat foto's, vanavond misschien meer info en ervaringen
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 02-10-2013 16:14 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Tweak15KW op 02-10-2013 19:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Omdat knock knock niet altijd lekker lijkt te werken.Ceze85 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 02:00:
Hoezo is dat beter? Lijkt me meer een kwestie van persoonlijke voorkeur. Los daarvan is het wel een tof concept. Zou eigenlijk standaard op elke Android telefoon moeten zitten.
Vegen van rand tot rand, allways works.dahakon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:47:
Ik denk dat je vast wel mensen kunnen vinden die 'veeg' ook zo uit kunnen voeren dat het niet direct werkt. Knock Knock zal misschien even een bepaalde gewenning zijn, maar na 1 dag een beetje vogelen met mijn telefoon, werkt het gewoonweg prima elke keer wanneer ik het uitvoer.
Persoonlijk vind ik knock knock voor een telefoon wat prettiger, minder kans dat je je telefoon per ongeluk activeert wanneer deze in een broekzak heen en weer schuift.
Vandeweek al gezienVerwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:50:
Interview Bas Dekker LG G2 Launch
http://youtu.be/FqmkZW1iHzo
Dat viel mij ook al op. Heb 'm net gekocht en hij hapert bij alle HD content bij mij. Voor zover het uitmaakt, het is een zwarte.Tweak15KW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:18:
Update:
[list]
• Net even een paar HD youtube filmpjes gekeken met de video's al helemaal geladen. Hij hapert daar af en toe met het beeld, het geluid gaat gewoon door. Ik weet nog niet of dit ook het geval is met video's die je zelf op het toestel zet.
[ Voor 53% gewijzigd door tha_crazy op 03-10-2013 22:22 ]
Jep werkt voor mij prima, en snel vooral! Het voelt wel een beetje raar om vlakbij de lens een knopje in te drukken maar na twee of drie keer doen neemt dat alweer af.Payton schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:52:
Wat ik mij afvraag: je kan de camera starten vanuit standby met een druk op de volume down-knop, las ik. Vervolgens werkt deze knop ook als shutterknop. Werkt dat een beetje prettig? Het lijkt mij nogal een rare houding om een landscape-foto te maken. Heeft iemand daar een mening over?
Je kunt inderdaad de Vol- knop gebruiken om vanuit standby de camera te activeren en om foto's te maken. Als landscape foto's maken met die knop je lastig lijkt, is er altijd nog de software knop op het scherm om te gebruiken. Gewoon een kwestie van uitproberen wat je persoonlijk het fijnste vindt.Payton schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:52:
Ik zit aardig te GASsen op een G2, kan met een maandje eindelijk abbo verlengen en de toestelprijs gaat niet 2x over de kop zoals vroeger de gewoonte was.
Wat ik mij afvraag: je kan de camera starten vanuit standby met een druk op de volume down-knop, las ik. Vervolgens werkt deze knop ook als shutterknop. Werkt dat een beetje prettig? Het lijkt mij nogal een rare houding om een landscape-foto te maken. Heeft iemand daar een mening over?
cd /pub && more beer
Dacht helemaal niet in NL...Ferio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:38:
Weet iemand wanneer de LG G2 32gb los te koop komt?
Net hier even met 4G getest in YouTube, maar ik zie soms wel heel lichte schokjes, echt heel minimaal.chrisr5gt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:50:
Ik denk het wel. Als ik via een andere player kijk is er niets aan de hand. Maar even testen met 4G maandag in het westen. Vanaf december heb ik het ook in Groningen met Hi
Jawel, heeft LG zelf op twitter gezegd, maar wat later dan de 16gb.
CWM recovery is beschikbaar:ny-hardcore schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:55:
Ik denk dat we volgende week wel een topic [LG G2] Rooten & Custom ROM's kunnen gaan openen.
TWRP recovery zit er aan te komen als ik het goed zie op XDA en er is al een chinese CWM voor de D802
cd /pub && more beer
Cool, ik ga hem wel ff rooten en de recovery erop zetten. Dan kan ik mijn installatie + alle apps die ik alweer had geinstalleerd en ingesteld overzetten op de nieuwe G2 die ik vandaag binnen heb gekregen ter vervanging van de eersteny-hardcore schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:57:
[...]
CWM recovery is beschikbaar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468858
flashen custom roms en mods is dus mogelijk nu
Gewoon uit interesse, waarom de G2 en niet een Samsung S4? Dit omdat je van Samsung afkomt, zou je zeggen dat je weer voor Samsung gaat.OrbitZ schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:37:
Ik heb net de LG G2 gehaald, dat is een hele verbetering t.o.v. de Galaxy S2
Weet iemand hoe je de QuickRemote uit je notificatiescherm kan halen?
Whole lot of stars ***
Ik kom ook van de S2. De S4 spreekt me niet aan qua design (wijventoestelRudios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:55:
[...]
Gewoon uit interesse, waarom de G2 en niet een Samsung S4? Dit omdat je van Samsung afkomt, zou je zeggen dat je weer voor Samsung gaat.
Gewoon een goed toestel voor een gunstige prijs, het merk boeit me niet zoRudios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:55:
[...]
Gewoon uit interesse, waarom de G2 en niet een Samsung S4? Dit omdat je van Samsung afkomt, zou je zeggen dat je weer voor Samsung gaat.
Dikste weet ik net zo net niet... De Z1 is ook leuk voor onderwater..AzzKickah schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:00:
[...]
Ik kom ook van de S2. De S4 spreekt me niet aan qua design (wijventoestel) en de G2 vind ik echt een heel mooi toestel met die smalle bezels + het is gewoon het dikste toestel wat je nu kunt krijgen plús de Nexus 5 gaat hierop gebaseerd worden dus wat wil je nog meer?
Als je in notificatie scherm de remote knoppen zag dan heb je die zelf aan gezet denk ik...OrbitZ schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:10:
Ik heb trouwens gevonden hoe je de quickremote uitzet. Dat kan gewoon via de grote knoppen bovenin het notificatie scherm... heb ik behoorlijk overheen gekeken
cd /pub && more beer
[ Voor 55% gewijzigd door paazei op 05-10-2013 19:12 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Lowizi op 05-10-2013 19:51 ]
Je kan ook een ander toetsenbord downloaden of standaard Android toetsenbord gebruiken. Als het standaard toetsenbord er niet op staat, staat die ook wel in de play store (niet van Google zelf, maar geript uit toestel dat het wel heeft).Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:42:
Een min puntje in de software gevonden, de woordsuggestie autocorrectie werkt erg irritant en is gewoon onbruikbaar.
Deze is uit te zetten bij: Instellingen / Algemeen / Taal en invoer / LG-toetsenboard / woordsuggestie en dan bij Autocorrectie vinkje weg te halen.
http://www.smartphoneshop...k-window-cover-black.htmlNL_Scratch schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:13:
weet iemand waar je een flipcover / quickwindow kunt bestellen?
[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 05-10-2013 20:32 ]
ebay,,,yorroy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:31:
[...]
http://www.smartphoneshop...k-window-cover-black.html
Edit: niet op voorraad zie ik nu.. Wat een geld trouwens, 45 euro.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2013 17:12 ]
Ben ook mijn Sony Xperia Z aan het proberen te verkopen, als deze verkocht is koop ik ook de G2.Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:11:
Zo, nu ook in bezit van de G2. Wat een snel apparaat, ik kom van de xperia z, maar dit is toch echt supersnel. Mooier scherm ook.
Enige dat ik nog mis is het percentage bij de accu in de notificatiebalk, ik kan nergens een instelling vinden om die weer te geven. iemand een idee?
Laat maar, staat bij de "batterij" daar had ik dan nog niet gekeken.
[ Voor 61% gewijzigd door ronny69 op 07-10-2013 19:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Geheel met Pat eens dit heeft niks met lag te maken maar puur laadtijd.AzzKickah schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:32:
OK, wie heeft ook dat alleen de rechter speaker het doet?
Als je 'm rechtop houdt dus de rechter, en als je het LG logo aan de rechterkant hebt dus de bovenste.
Ik heb hier momenteel 2 G2's, en ze hebben het allebei. Ik heb een paar full HD filmpjes met stereo sound afgespeeld op YouTube maar ook dan doet alleen de rechter speaker het.
Wie heeft dat ook?
Dan met betrekking tot de snelheid. Het is absoluut een erg snel ding, maar iedereen die zegt dat ie nooit lags heeft, mjah, die liegt. Of die weet niet wat een lag is.
- Openen Facebook-app duurt ruim een seconde (zwart beeld)
- Bij unlocken ben ik soms 'te snel' met tappen op een app of de app drawer, hij opent het dan nog niet.
- Als je op Apps tapt in het homescreen, lagt ie even op de tap, dan verschijnt de lege drawer en duurt het nog een halve seconde tot de apps daadwerkelijk verschijnen.
- Etc.
- Etc.
Helemaal eens. Als laadtijd als lag wordt bestempeld zou dit betekenen dat de iphone een lagphone is... (animaties iemand....)PaT schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:42:
Dat is wat mij betreft gen lag, wat je beschrijft, maar laadtijd. Die G2 is zo snel dat het laden bijna lijkt op lag (haperen).
Lag is wat mij betreft als bijvoorbeeld een swipe naar een volgend homescreen niet vloeiend gaat.
Tegen de Z wel... probeer is tegen de Z1?ronny69 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:39:
[...]
Ben ook mijn Sony Xperia Z aan het proberen te verkopen, als deze verkocht is koop ik ook de G2.
Wat zijn de grote verschillen met de xperia.
Ik weet niet wat jij dan onder lag verstaat maar buiten de Play store om heb ik nog geen lag kunnen ontdekken, wel (veel kortere) laadtijden van apps. Als je de fractie van een seconde te lang vind duren dan zou je een andere launcher kunnen proberen, vaak kun je daar de animatiesnelheid instellen.*knip*
Dan met betrekking tot de snelheid. Het is absoluut een erg snel ding, maar iedereen die zegt dat ie nooit lags heeft, mjah, die liegt. Of die weet niet wat een lag is.
- Openen Facebook-app duurt ruim een seconde (zwart beeld)
- Bij unlocken ben ik soms 'te snel' met tappen op een app of de app drawer, hij opent het dan nog niet.
- Als je op Apps tapt in het homescreen, lagt ie even op de tap, dan verschijnt de lege drawer en duurt het nog een halve seconde tot de apps daadwerkelijk verschijnen.
- Etc.
- Etc.
[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 08-10-2013 09:17 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
Ik zou dan toch eens de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb van al jou genoemde klachten geen last.AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:34:
OK, ik zal een duidelijk voorbeeld geven.
Ik unlock de telefoon. Dit gaat gewoon snel, echter na het unlocken komen de on-screen buttons met een animatietje in beeld. Tot die animatie is afgelopen registreert ie geen tap. Dat is geen lag, dat snap ik.
Echter, als je dan op de Apps tapt, krijgt dat icoontje een blauwe gloed. Dit is animatie. Máár, die blauwe gloed blijft even 'haken', vervolgens verschijnt een lege app-drawer, en dán verschijnen pas de icoontjes.
Ga je vervolgens terug naar je home-screen, en je tapt weer op Apps, dan gaat het wél instant. Dan blijft de gloed niet even haken, en zie je geen lege app-drawer.
Dat is wel degelijk lag.
Doe je hetzelfde weer nadat de telefoon een tijdje gelocked is geweest, gebeurt hetzelfde. Die eerste keer na het unlocken, is dus wel degelijk lag.
En zo zie ik dat bij meerdere dingetjes. Als ik de Facebook app aantik, en het beeld wordt eerst zwart (afgezien van de notificatiebalk bovenin) en dán pas wit met een draaiende cirkel, dan is dat zwarte beeld de lag, en het witte beeld met draaiende cirkel de laadtijd.
Getest (hele harde bass) en is echt enorm kut. Je verstaat niks, filtert niet goed en alles gaat over in verstompt gedreun/ kraak.ray1618 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:28:
Is er toevallig al iemand die een concert o.i.d. ermee heeft gefilmd? Ik ben erg benieuwd naar de geluids kwaliteit.
Deze verschilt nogal per telefoon, als je mooie opnamen kan maken maar je geluid wordt compleet opgeblazen dat zou ik wel erg jammer vinden
Verwijderd
Ik heb maar zelden heel even zwart beeld bij openen facebook, is al stuk minder ten opzichte andere telefoons. En ik heb ook dat er eerst een wit vlak is met "instellingen"dat daarna verandert... maar dat is laadtijd. Ik weet niet wat jij voor een verwachting hebt van android op een telefoon, maar er zal gewoon iets van laadtijd overblijven.AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:37:
Ik heb hier 2 G2's die zich allebei hetzelfde gedragen.
Terug naar fabriekinstellingen... Ik heb dit 2e toestel nu 4 dagen met slechts een paar apps erop gezet en alles verder nog default.
Jij hebt dus absoluut pertinent geen zwart beeld als je de Facebook-app opstart, op welk moment dan ook (net na unlock/als telefoon al tijdje aanstaat)? Kun je (of iemand) dat bevestigen?
En dat je eventjes een lege app-drawer ziet heb jij ook geheel niet?
En als je op het home-screen op de menu-knop drukt en dan naar System Settings gaat, is bij jou niet eerst het beeld wit met bovenin een grijze balk met daarin een icoon en het woord Settings ernaast, wat dan verandert in Networks, Sound, Display en General?
Thanks voor je antwoord alvast.
OK, thanks. Weet ik iig dat mijn toestel verder 'normaal' is.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:06:
[...]
Ik heb maar zelden heel even zwart beeld bij openen facebook, is al stuk minder ten opzichte andere telefoons. En ik heb ook dat er eerst een wit vlak is met "instellingen"dat daarna verandert... maar dat is laadtijd. Ik weet niet wat jij voor een verwachting hebt van android op een telefoon, maar er zal gewoon iets van laadtijd overblijven.
Verwijderd
Jij hebt wel een erg wonderlijke verwoording voor lagAzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:34:
OK, ik zal een duidelijk voorbeeld geven.
Ik unlock de telefoon. Dit gaat gewoon snel, echter na het unlocken komen de on-screen buttons met een animatietje in beeld. Tot die animatie is afgelopen registreert ie geen tap. Dat is geen lag, dat snap ik.
Echter, als je dan op de Apps tapt, krijgt dat icoontje een blauwe gloed. Dit is animatie. Máár, die blauwe gloed blijft even 'haken', vervolgens verschijnt een lege app-drawer, en dán verschijnen pas de icoontjes.
Ga je vervolgens terug naar je home-screen, en je tapt weer op Apps, dan gaat het wél instant. Dan blijft de gloed niet even haken, en zie je geen lege app-drawer.
Dat is wel degelijk lag.
Doe je hetzelfde weer nadat de telefoon een tijdje gelocked is geweest, gebeurt hetzelfde. Die eerste keer na het unlocken, is dus wel degelijk lag.
En zo zie ik dat bij meerdere dingetjes. Als ik de Facebook app aantik, en het beeld wordt eerst zwart (afgezien van de notificatiebalk bovenin) en dán pas wit met een draaiende cirkel, dan is dat zwarte beeld de lag, en het witte beeld met draaiende cirkel de laadtijd.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
                Tweakers is onderdeel van
                DPG Media B.V.

Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
                •
                Hosting door TrueFullstaq