Sinds vandaag ook in het bezit van dit machtig mooi toestel. Vergeleken met de G2 is mijn (op officiele ICS ROM draaiende) Optimus 3D opeens heel erg traag, terwijl ik eigenlijk alleen last had van echte traagheid als ik teveel grote sites geopend had.
Moet nog veel gaan uitzoeken, wat dingen overplaatsen, maar dat zal ik met plezier doen. Dat hij van 'van plastic' is, wordt gemakkelijk als negatief aangedragen, maar de telefoon voelt super robuust, zoals ik eigenlijk gewend ben van LG's Android apparaten. Het is misschien jammer dat er maar een beperkte hoeveelheid opslaggeheugen in zit, maar tot op heden heb ik nog nooit meer dan ~7GB nodig gehad met mijn gebruik, dus ik denk niet dat ik er veel last van zal hebben.
Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat er nu alleen nog maar een Polaris Viewer bij zit en niet een volledig Polaris office pakket. Maar goed, ik zal me maar eens gaan verdiepen in Quick Office dan.
Al met al veel te veel om over door de ratelen, maar ik denk dat er meer zijn die dat hebben.
(alleen jammer dat ik niet langer kon wachten of LG toch niet stiekem de Vu 3 naar Europa brengt, maar daar heb ik momenteel gewoon een hard hoofd in, en die speakerdock, die is toch wel erg mooi meegenomen)
[
Voor 8% gewijzigd door
dahakon op 02-10-2013 16:44
]