Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:22
Anoniem: 527676 schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:49:

Samsung heeft een probleem en die heet LG G2
LG straks de Nexus 5... :D

Hebben jullie de G2 al tegen een Z1 getest?

Dit hoort in V&A, niet hier

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 01-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 09:40
zijn er al mensen die de speakerdock hebben besteld en gekregen?

vraag me af of het een beetje mooi ding is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 527676

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
Mensen die de telefoon ook bij Bol.com hebben besteld?
Ik heb hem gepreorderd maar ik heb nog geen verzendbevestiging.

As ik de telefoon nu zou bestellen voor 11 uur heb ik hem morgen in huis, ik neem dus aan dat ik als preorder hem sowieso morgen heb?

edit: zie data de LG G2 pre-order site niet meer bereikbaar is... wordt lastig om de speakerdock aan te vragen.

[ Voor 18% gewijzigd door NL_Scratch op 01-10-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Anoniem: 527676 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:18:
Vandaag een testje gedaan hoe lang de G2 nodig heeft om op te laden.
Bij begin laden was de accu nog 10% vol. In precies 1:45 minuten was de mobiel voor 100% geladen.
Dat is echt snel alleen volgens mij laad hij alleen zo snel met een LG oplader die special geschikt is voor de LG 2

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 02-10-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-06 13:41
zedzed1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:23:
[...]

Dat is echt snel alleen volgens mij laad hij alleen zo snel met een LG oplader die special geschikt is voor de LG 2
Dat is door Arnoud Wokke in zijn videoreview ook bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 19:13
Zijn er tweakers die van de s4 naar de g2 zijn overgestapt?
Heb het idee dat ik een s4 koop in een iets andere verpakking. Misschien dat in het dagelijks gebruik de vergelijking totaal niet opgaat. Maar dat is mijn eerste indruk.

Eigen vraag al beantwoord. Net even in de winkel bekeken.

[ Voor 18% gewijzigd door Lowizi op 02-10-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Drwho1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:07:
[...]

Dat is door Arnoud Wokke in zijn videoreview ook bevestigd.
En dat kan ik ook bevestigen! Scheelt enorm of je de eigen lader of een generiek model gebruikt.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-06 12:10
Sinds gisteren ook eigenaar en ben diep onder de indruk van wat LG heeft neergezet met de G2, alles vliegt over het beeldscherm, wachten bestaat niet meer en lag is een onbekend woord voor de G2.

Camera is naar mijn bescheiden mening een van de beste, zo niet de beste die in een android toestel gebruikt wordt.

Beeldscherm is machtig mooi, scherp, helder, goed afleesbaar.

Was bang dat ik me zou ergeren aan de UI van LG maar ik moet zeggen dat ze bij LG hun werk goed hebben gedaan en dat ik snel door het systeem vlieg.

Dokje vanmorgen ''aangevraagd'' en ben idd nieuwsgierig naar de kwaliteit.

Al met al heel erg blij en kan me niet voorstellen dat ik het komende jaar verlang naar een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 09-06 13:41
PaT schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:11:
[...]

En dat kan ik ook bevestigen! Scheelt enorm of je de eigen lader of een generiek model gebruikt.
Wat maakt de eigen lader dan zo bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

tha_crazy

Mafketel

Vanavond komt die van mij binnen, nu maar hopen dat het de 32GB is :P

Maar tot op heden hoor ik er alleen maar lovende dingen over.
Zal zeker een hele upgrade zijn van mijn HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Drwho1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:43:
Wat maakt de eigen lader dan zo bijzonder?
Zal wel 'n ultra-quick-charger zijn, Arnoud noemde het specifiek in z'n review idd, third party laders = s-l-o-o-m

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Iemand trouwens al een quick window case kunnen ontdekken met een sluiting? Ben al een tijdje op ebay aan het struinen maar nog niets ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

martijnm71 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:24:
Iemand trouwens al een quick window case kunnen ontdekken met een sluiting? Ben al een tijdje op ebay aan het struinen maar nog niets ontdekt.
Smartphoneshop heeft ze.
Fysieke winkels vast ook wel, ik ga ervoor langs de phonehouse bij ons, die zal ze vast wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 19:13
CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:12:
[...]
Zal wel 'n ultra-quick-charger zijn, Arnoud noemde het specifiek in z'n review idd, third party laders = s-l-o-o-m
1.8A lader. Kun je de 3Ah accu dus in iets onder de twee uur opladen. Hier een foto van mijn oplader:

Afbeeldingslocatie: http://i1282.photobucket.com/albums/a525/bigsurfnl/CAM00006-1_zpsd2c73fa7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ligt uiteraard ook aan je gebruikte kabel, third party kabels zijn niet allemaal even goed :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 19:13
CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:41:
Ligt uiteraard ook aan je gebruikte kabel, third party kabels zijn niet allemaal even goed :)
Zit inderdaad een behoorlijke dikke micro-usb kabel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
tha_crazy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

Smartphoneshop heeft ze.
Fysieke winkels vast ook wel, ik ga ervoor langs de phonehouse bij ons, die zal ze vast wel hebben.
wat ik heb begrepen hebben die geen sluiting, zijn wel toffe cases maar het lijkt me eigenlijk fijner om ergens een magneetsluiting te hebben die de flipcase dicht houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Laatst online: 02-01 23:36
Hoe kan ik een facebook account toevoegen? Bij account & synchronisatie kan ik alleen maar mail adressen toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

zedzed1 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:06:
Hoe kan ik een facebook account toevoegen? Bij account & synchronisatie kan ik alleen maar mail adressen toevoegen?
Facebook app installeren en inloggen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Zojuist de witte binnen gekregen, hij ziet er erg nice uit en is heerlijk snel!
hier even snel wat foto's, vanavond misschien meer info en ervaringen :)
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
(even geen zin om te resizen)

als iemand een specifiek shot wilt hebben, laat maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Sinds vandaag ook in het bezit van dit machtig mooi toestel. Vergeleken met de G2 is mijn (op officiele ICS ROM draaiende) Optimus 3D opeens heel erg traag, terwijl ik eigenlijk alleen last had van echte traagheid als ik teveel grote sites geopend had.

Moet nog veel gaan uitzoeken, wat dingen overplaatsen, maar dat zal ik met plezier doen. Dat hij van 'van plastic' is, wordt gemakkelijk als negatief aangedragen, maar de telefoon voelt super robuust, zoals ik eigenlijk gewend ben van LG's Android apparaten. Het is misschien jammer dat er maar een beperkte hoeveelheid opslaggeheugen in zit, maar tot op heden heb ik nog nooit meer dan ~7GB nodig gehad met mijn gebruik, dus ik denk niet dat ik er veel last van zal hebben.

Wat ik dan wel weer jammer vind, is dat er nu alleen nog maar een Polaris Viewer bij zit en niet een volledig Polaris office pakket. Maar goed, ik zal me maar eens gaan verdiepen in Quick Office dan.

Al met al veel te veel om over door de ratelen, maar ik denk dat er meer zijn die dat hebben.

(alleen jammer dat ik niet langer kon wachten of LG toch niet stiekem de Vu 3 naar Europa brengt, maar daar heb ik momenteel gewoon een hard hoofd in, en die speakerdock, die is toch wel erg mooi meegenomen)

[ Voor 8% gewijzigd door dahakon op 02-10-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tweak15KW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:55:
Zojuist de witte binnen gekregen, hij ziet er erg nice uit en is heerlijk snel!
hier even snel wat foto's, vanavond misschien meer info en ervaringen :)
Seht gut aus, door je hoeken van foto's lijkt die wat dik, maar is een erg, erg mooi toestel!

Vanavond meer, al post je 200 foto's :p Oja, paar foto's van de achterkant bitte O-)

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 02-10-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Update:
  • Net even een paar HD youtube filmpjes gekeken met de video's al helemaal geladen. Hij hapert daar af en toe met het beeld, het geluid gaat gewoon door. Ik weet nog niet of dit ook het geval is met video's die je zelf op het toestel zet.
  • Belkwaliteit is wel erg goed, ik was veel beter te verstaan dan met m'n vorige telefoon (iPhone 4s) volgens de personen die ik heb gebeld.
  • Misschien moet ik nog even wennen aan hoe ik de double tap moet doen maar soms wilt die nog niet reageren.
  • Van een iPhone afkomend ben ik telkens op zoek naar de knoppen aan de voorkant, bovenkant en zijkant. Dat wordt echt nog even wennen maar dat komt zeker goed denk ik.
  • De ringtones die er nu op staan moet je heeeeeel snel vervangen, jezus wat zijn die irritant.
Foto's
Zoals je ziet kunnen vette vingers zichtbaar zijn wanneer het scherm uit staat of er niet veel licht uit het toestel komt. Als je het toestel gebruikt merk je eigenlijk niks van eventuele vingerafdrukken. De zilveren rand geeft hem een beetje extra classy gevoel zie ik net, was me eerst nog niet eens opgevallen
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-gm_xo3mpeGg/UkxQw5LLV3I/AAAAAAAADG8/ElhPsqk7OBM/w533-h398-no/IMG_0702.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Hk9djl_hlkE/UkxQyXm18DI/AAAAAAAADHI/exhNputonpE/w533-h398-no/IMG_0703.JPG

Edit: de foto's van achterkant kan ik wel maken maar daar zit nog het folie over heen, voor het geval ik hem weer moet inleveren als er een 32GB is, dat hoor ik waarschijnlijk vanavond al.

Hier een video'tje van de interface en hoe het op de witte versie eruit ziet, waarschijnlijk niet echt iets nieuws maar anyway... (youtube moet waarschijnlijk de kwaliteit nog een beetje verwerken)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KuZ_bSwtQrU&feature=youtu.be]

[ Voor 5% gewijzigd door Tweak15KW op 02-10-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb de G2 vandaag ook binnen gekregen, en natúúrlijk ben ik wel weer degene die er een heeft gekregen met een defect in het scherm :+

Lees voor m'n ervaring ff m'n post in het andere topic:
AzzKickah in "[LG G2] Levertijden en Prijzen"
Want crossposten mag niet en heb geen zin om het hele verhaal nog een keer te typen ;)

Verder wel echt een supermooi toestel. Briljante foto's maakt ie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

de playbook heeft ook zoiets als knock knock maar dan beter.
Je swipt over het scherm en het gaat aan. Zou op elk toestel standaard moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Hoezo is dat beter? Lijkt me meer een kwestie van persoonlijke voorkeur. Los daarvan is het wel een tof concept. Zou eigenlijk standaard op elke Android telefoon moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Werkt bijvoorbeeld al zonder proximity sensor en ook erg intuïtief... Maar idd, ieder zn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Tot op heden werkt de G2 erg fijn, het wakker tikken is nog wel ff wennen.
Heb soms dat die er niet op reageert.

Tevens zijn die deuntjes van LG zelf wel erg vervelend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Ceze85 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 02:00:
Hoezo is dat beter? Lijkt me meer een kwestie van persoonlijke voorkeur. Los daarvan is het wel een tof concept. Zou eigenlijk standaard op elke Android telefoon moeten zitten.
Omdat knock knock niet altijd lekker lijkt te werken.
Met de playbook veeg je over het scherm en het gaat aan. Werkt altijd.
En ook dat ik 2 keer tikken minder fijn vind. Das idd persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ik denk dat je vast wel mensen kunnen vinden die 'veeg' ook zo uit kunnen voeren dat het niet direct werkt. Knock Knock zal misschien even een bepaalde gewenning zijn, maar na 1 dag een beetje vogelen met mijn telefoon, werkt het gewoonweg prima elke keer wanneer ik het uitvoer.

Persoonlijk vind ik knock knock voor een telefoon wat prettiger, minder kans dat je je telefoon per ongeluk activeert wanneer deze in een broekzak heen en weer schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dahakon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:47:
Ik denk dat je vast wel mensen kunnen vinden die 'veeg' ook zo uit kunnen voeren dat het niet direct werkt. Knock Knock zal misschien even een bepaalde gewenning zijn, maar na 1 dag een beetje vogelen met mijn telefoon, werkt het gewoonweg prima elke keer wanneer ik het uitvoer.

Persoonlijk vind ik knock knock voor een telefoon wat prettiger, minder kans dat je je telefoon per ongeluk activeert wanneer deze in een broekzak heen en weer schuift.
Vegen van rand tot rand, allways works.
Vandeweek al gezien :X
'We zijn hier om te praten over de EL-GEE GEE-TWEE'
'Uhm ik moet je toch even corrigeren het is de EL-GEE GEE-TOO'
'O okee GEE-TOO dan' 'Een andere vraag over de GEE-TWEE' enz. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:06
Tweak15KW schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:18:
Update:
[list]
• Net even een paar HD youtube filmpjes gekeken met de video's al helemaal geladen. Hij hapert daar af en toe met het beeld, het geluid gaat gewoon door. Ik weet nog niet of dit ook het geval is met video's die je zelf op het toestel zet.

Dat viel mij ook al op. Heb 'm net gekocht en hij hapert bij alle HD content bij mij. Voor zover het uitmaakt, het is een zwarte.
Verder fijne telefoon. Is aardig te customizen standaard. Wel vind ik dat het menu veel te wit is, evenals alle snoepige kleurtjes. Snel een andere (donkere) rom als die beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik denk het wel. Als ik via een andere player kijk is er niets aan de hand. Maar even testen met 4G maandag in het westen. Vanaf december heb ik het ook in Groningen met Hi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 16:07
Ik zit aardig te GASsen op een G2, kan met een maandje eindelijk abbo verlengen en de toestelprijs gaat niet 2x over de kop zoals vroeger de gewoonte was.

Wat ik mij afvraag: je kan de camera starten vanuit standby met een druk op de volume down-knop, las ik. Vervolgens werkt deze knop ook als shutterknop. Werkt dat een beetje prettig? Het lijkt mij nogal een rare houding om een landscape-foto te maken. Heeft iemand daar een mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Oke, ik heb m;n 1e nadeel ontdekt,
De oordopjes, de rubbertjes die erop zitten zijn zeer rot te vervangen.

Het geluid wat eruit komt is dan wel weer goed, tenminste, als je de equalizer goed instelt.
Als je net als mij naar Rock/Metal luistert op tijd zijn moet je de EQ even handmatig goed zetten, de standaard instellingen doen het niet veel goed.

[ Voor 53% gewijzigd door tha_crazy op 03-10-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heb sinds vanmorgen ook de G2 in bezit om mijn oude Galaxy Nexus te vervangen.

Eerste ervaringen zijn zeer positief. Zeker de snelheid is heerlijk!

Ik maakte me een beetje zogen om de zwartwaarden van het display. Kwam van een AMOLED af waar zwart natuurlijk gewoon zwart is. Met dit toestel valt dat zeker niet tegen! Alleen bij volle brightness schijnt het een beetje door maar het contrast is meer dan prima te noemen. Beter dan ik aanvankelijk had verwacht!

Tevens is het erg fijn dat het display veel dichter bij het glas zit waardoor je voornamelijk bij het typen accurater kan werken.

Ook stoor ik me niet zo erg als ik had verwacht aan de Android versie. Het is wat meer bloated dan een Nexus heeft maar voegt ook wel weer wat toe. Unlocken en tekstinvoer gaan gewoon wat soepeler.

Wel stoor ik me aan het fiet dat ik in de instellingen er niet voor kan kiezen de opties-knop weg te halen van de knoppen onderaan het scherm. Daardoor heb ik bij een aantal apps eigenlijk geen idee of er nu een menu is of niet. Van mij had je daar beter de optie kunnen bieden om hem te vervangen door een multitask-knop. Die laatste werkt trouwens wel prima door je home-knop even ingedrukte te houden.
Payton schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:52:

Wat ik mij afvraag: je kan de camera starten vanuit standby met een druk op de volume down-knop, las ik. Vervolgens werkt deze knop ook als shutterknop. Werkt dat een beetje prettig? Het lijkt mij nogal een rare houding om een landscape-foto te maken. Heeft iemand daar een mening over?
Jep werkt voor mij prima, en snel vooral! Het voelt wel een beetje raar om vlakbij de lens een knopje in te drukken maar na twee of drie keer doen neemt dat alweer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Payton schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:52:
Ik zit aardig te GASsen op een G2, kan met een maandje eindelijk abbo verlengen en de toestelprijs gaat niet 2x over de kop zoals vroeger de gewoonte was.

Je kunt inderdaad de Vol- knop gebruiken om vanuit standby de camera te activeren en om foto's te maken. Als landscape foto's maken met die knop je lastig lijkt, is er altijd nog de software knop op het scherm om te gebruiken. Gewoon een kwestie van uitproberen wat je persoonlijk het fijnste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Weet iemand wanneer de LG G2 32gb los te koop komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-06 10:41
Ik denk dat we volgende week wel een topic [LG G2] Rooten & Custom ROM's kunnen gaan openen.

TWRP recovery zit er aan te komen als ik het goed zie op XDA en er is al een chinese CWM voor de D802

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 14:50
Ferio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:38:
Weet iemand wanneer de LG G2 32gb los te koop komt?
Dacht helemaal niet in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

chrisr5gt schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:50:
Ik denk het wel. Als ik via een andere player kijk is er niets aan de hand. Maar even testen met 4G maandag in het westen. Vanaf december heb ik het ook in Groningen met Hi :D
Net hier even met 4G getest in YouTube, maar ik zie soms wel heel lichte schokjes, echt heel minimaal.
Lijkt dus aan YouTube te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
m0ridin schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:31:
[...]

Dacht helemaal niet in NL...
Jawel, heeft LG zelf op twitter gezegd, maar wat later dan de 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Don't see it happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
ny-hardcore schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:55:
Ik denk dat we volgende week wel een topic [LG G2] Rooten & Custom ROM's kunnen gaan openen.

TWRP recovery zit er aan te komen als ik het goed zie op XDA en er is al een chinese CWM voor de D802
CWM recovery is beschikbaar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468858

flashen custom roms en mods is dus mogelijk nu :)

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ny-hardcore schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

CWM recovery is beschikbaar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468858

flashen custom roms en mods is dus mogelijk nu :)
Cool, ik ga hem wel ff rooten en de recovery erop zetten. Dan kan ik mijn installatie + alle apps die ik alweer had geinstalleerd en ingesteld overzetten op de nieuwe G2 die ik vandaag binnen heb gekregen ter vervanging van de eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:En discussie over rooten mag verder in [LG G2] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vandaag per post de Quickcover binnen gekregen, mooi hoesje en de apps in het kleine venster zijn erg handig, hopelijk komt LG met een update waardoor meer apps gebruiken kunnen maken van het kleine venster.

En met die dunne bezels aan de zijkant is een klein beetje extra (ook al zit het tussen de oren) veiligheid erg fijn.

Enige wat ik mis is een magneetsluiting ofzo. Hij flabbert nu een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
  • Laatst online: 26-05 13:07
Ik heb net de LG G2 gehaald, dat is een hele verbetering t.o.v. de Galaxy S2 :)

Weet iemand hoe je de QuickRemote uit je notificatiescherm kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Uit je notificatiescherm of uit je notificatiebalk?

Uit het dropdown scherm door hem gewoon te deactiveren, zoals je ook bluetooth, wifi etc deactiveert, uit je notificatiebalk, door de balk helemaal naar rechts te scrollen en de checkbox van quickremote te unchecken in de edit-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

OrbitZ schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:37:
Ik heb net de LG G2 gehaald, dat is een hele verbetering t.o.v. de Galaxy S2 :)

Weet iemand hoe je de QuickRemote uit je notificatiescherm kan halen?
Gewoon uit interesse, waarom de G2 en niet een Samsung S4? Dit omdat je van Samsung afkomt, zou je zeggen dat je weer voor Samsung gaat.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rudios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:55:
[...]

Gewoon uit interesse, waarom de G2 en niet een Samsung S4? Dit omdat je van Samsung afkomt, zou je zeggen dat je weer voor Samsung gaat.
Ik kom ook van de S2. De S4 spreekt me niet aan qua design (wijventoestel :P ) en de G2 vind ik echt een heel mooi toestel met die smalle bezels + het is gewoon het dikste toestel wat je nu kunt krijgen plús de Nexus 5 gaat hierop gebaseerd worden dus wat wil je nog meer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
Rudios schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:55:
[...]

Gewoon een goed toestel voor een gunstige prijs, het merk boeit me niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
AzzKickah schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:00:
[...]

Ik kom ook van de S2. De S4 spreekt me niet aan qua design (wijventoestel :P ) en de G2 vind ik echt een heel mooi toestel met die smalle bezels + het is gewoon het dikste toestel wat je nu kunt krijgen plús de Nexus 5 gaat hierop gebaseerd worden dus wat wil je nog meer? :D
Dikste weet ik net zo net niet... De Z1 is ook leuk voor onderwater.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Vandaag heb ik ook de G2 gekocht :)
De eerste indruk is erg goed. Natuurlijk heel veel reviews gelezen en lang getwijfeld vanwege de Nexus 5.
Het scherm is echt ongelooflijk mooi. Vooral het "plastic" voelt absoluut niet cheap aan (had ik wel verwacht). Ik vind het er best stijlvol uitzien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbitZ
Ik heb trouwens gevonden hoe je de quickremote uitzet. Dat kan gewoon via de grote knoppen bovenin het notificatie scherm... heb ik behoorlijk overheen gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
OrbitZ schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:10:
Ik heb trouwens gevonden hoe je de quickremote uitzet. Dat kan gewoon via de grote knoppen bovenin het notificatie scherm... heb ik behoorlijk overheen gekeken :)
Als je in notificatie scherm de remote knoppen zag dan heb je die zelf aan gezet denk ik...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Weet iemand hoe ik de vol- knop niet meer als camera snelkoppeling kan laten functioneren. In een wat strakkere broek heb ik soms wat broekzakfoto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50
Ten eerste, wat een fijn toestel!

Wel irritant is dat als je je launcher wijzigt dat je dan niet meer bepaalde widgets kan plaatsen, zoals de music widget. Weet iemand hoe je die weer terug kan toveren?

Ik raad iedereen aan om even deze site in te vullen, ook al heb je hem niet gepreordered.

http://www.lg-g2.nl/preorder

Niet geschoten is altijd mis, ik heb mijne via gsmeasy gehaald en kreeg dit mailtje:

Gefeliciteerd met je aankoop van de LG G2!

Na controle van jouw gegevens zullen wij je de Dockingstation zo snel mogelijk toesturen. Mocht je vragen hebben dan kan je deze altijd stellen op helpdesk@lg-g2.nl

Wij wensen jou veel plezier met de LG G2

Met vriendelijk groet,
Het LG mobile team

[ Voor 55% gewijzigd door paazei op 05-10-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat kan alleen met standaard launchers, heeft te maken met .api's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
Dacht dat er twee speakers in zitten...
http://m.androidcentral.com/hands-verizon-lg-g2

Maar het is de microfoon vermomd als speaker :)

[ Voor 67% gewijzigd door Lowizi op 05-10-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-06 21:26
Anoniem: 527676 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:42:
Een min puntje in de software gevonden, de woordsuggestie autocorrectie werkt erg irritant en is gewoon onbruikbaar.
Deze is uit te zetten bij: Instellingen / Algemeen / Taal en invoer / LG-toetsenboard / woordsuggestie en dan bij Autocorrectie vinkje weg te halen.
Je kan ook een ander toetsenbord downloaden of standaard Android toetsenbord gebruiken. Als het standaard toetsenbord er niet op staat, staat die ook wel in de play store (niet van Google zelf, maar geript uit toestel dat het wel heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
weet iemand waar je een flipcover / quickwindow kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
NL_Scratch schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:13:
weet iemand waar je een flipcover / quickwindow kunt bestellen?
http://www.smartphoneshop...k-window-cover-black.html

Edit: niet op voorraad zie ik nu.. Wat een geld trouwens, 45 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 05-10-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
yorroy schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:31:
[...]

http://www.smartphoneshop...k-window-cover-black.html

Edit: niet op voorraad zie ik nu.. Wat een geld trouwens, 45 euro.
ebay,,, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 06-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray1618
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-05 11:30
Is er toevallig al iemand die een concert o.i.d. ermee heeft gefilmd? Ik ben erg benieuwd naar de geluids kwaliteit.
Deze verschilt nogal per telefoon, als je mooie opnamen kan maken maar je geluid wordt compleet opgeblazen dat zou ik wel erg jammer vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Nu al even in mijn bezit en wordt er steeds meer tevreden over.
Steeds als ik bang ben dat de accu mij in de steek laat, is dat niet zo.

Snelheid? Perfect.
Heb wel bij 1 spel dat die op een gegeven moment moeilijk gaat doen, maar dat neem ik em niet kwalijk.
Op m'n oude HTC was die namelijk op dat moment al niet meer speelbaar of zelfs al gecrasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407971

Zo, nu ook in bezit van de G2. Wat een snel apparaat, ik kom van de xperia z, maar dit is toch echt supersnel. Mooier scherm ook.

Enige dat ik nog mis is het percentage bij de accu in de notificatiebalk, ik kan nergens een instelling vinden om die weer te geven. iemand een idee?

Laat maar, staat bij de "batterij" daar had ik dan nog niet gekeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 407971 op 07-10-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny69
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-07-2022
Anoniem: 407971 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:11:
Zo, nu ook in bezit van de G2. Wat een snel apparaat, ik kom van de xperia z, maar dit is toch echt supersnel. Mooier scherm ook.

Enige dat ik nog mis is het percentage bij de accu in de notificatiebalk, ik kan nergens een instelling vinden om die weer te geven. iemand een idee?

Laat maar, staat bij de "batterij" daar had ik dan nog niet gekeken.
Ben ook mijn Sony Xperia Z aan het proberen te verkopen, als deze verkocht is koop ik ook de G2.
Wat zijn de grote verschillen met de xperia.

[ Voor 61% gewijzigd door ronny69 op 07-10-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het scherm, de skin, geen waterdichtheid, de afwerking, ergonomie, geen uitbreidbaar geheugen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snelheid, is toch echt merkbaar. Mooier scherm. Ook een net iets griter scherm terwijl tel. niet groter is. De knoppen, maar dat is natuurlijk een groot verschil met alle toestellen.

Ik moet t nog even gebruiken masr ben wel gecharmeerd van de LG UI, oogt lekker fris en helder. Sony hield het wat dichter bij stock android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

OK, wie heeft ook dat alleen de rechter speaker het doet?
Als je 'm rechtop houdt dus de rechter, en als je het LG logo aan de rechterkant hebt dus de bovenste.

Ik heb hier momenteel 2 G2's, en ze hebben het allebei. Ik heb een paar full HD filmpjes met stereo sound afgespeeld op YouTube maar ook dan doet alleen de rechter speaker het.

Wie heeft dat ook?

Dan met betrekking tot de snelheid. Het is absoluut een erg snel ding, maar iedereen die zegt dat ie nooit lags heeft, mjah, die liegt. Of die weet niet wat een lag is.

- Openen Facebook-app duurt ruim een seconde (zwart beeld)
- Bij unlocken ben ik soms 'te snel' met tappen op een app of de app drawer, hij opent het dan nog niet.
- Als je op Apps tapt in het homescreen, lagt ie even op de tap, dan verschijnt de lege drawer en duurt het nog een halve seconde tot de apps daadwerkelijk verschijnen.
- Etc.
- Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50
Het is dan ook gewoon een monospeaker die alleen achter die grill zit, de andere is een microfoon. Ze doen het wel heel erg laten lijken alsof het stereospeakers zijn, maar dat is dus niet zo jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat is wat mij betreft gen lag, wat je beschrijft, maar laadtijd. Die G2 is zo snel dat het laden bijna lijkt op lag (haperen).
Lag is wat mij betreft als bijvoorbeeld een swipe naar een volgend homescreen niet vloeiend gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:32:
OK, wie heeft ook dat alleen de rechter speaker het doet?
Als je 'm rechtop houdt dus de rechter, en als je het LG logo aan de rechterkant hebt dus de bovenste.

Ik heb hier momenteel 2 G2's, en ze hebben het allebei. Ik heb een paar full HD filmpjes met stereo sound afgespeeld op YouTube maar ook dan doet alleen de rechter speaker het.

Wie heeft dat ook?

Dan met betrekking tot de snelheid. Het is absoluut een erg snel ding, maar iedereen die zegt dat ie nooit lags heeft, mjah, die liegt. Of die weet niet wat een lag is.

- Bij unlocken ben ik soms 'te snel' met tappen op een app of de app drawer, hij opent het dan nog niet.
- Als je op Apps tapt in het homescreen, lagt ie even op de tap, dan verschijnt de lege drawer en duurt het nog een halve seconde tot de apps daadwerkelijk verschijnen.
- Etc.
- Etc.
Geheel met Pat eens dit heeft niks met lag te maken maar puur laadtijd.
En facebook en Twitter staan bekend om systeem traagheid en de vele bugs die in de apps zitten.
Schakelen tussen apps of game frame opbouw en menu aansturing, hier meet je of zie je lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 21:04
PaT schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:42:
Dat is wat mij betreft gen lag, wat je beschrijft, maar laadtijd. Die G2 is zo snel dat het laden bijna lijkt op lag (haperen).
Lag is wat mij betreft als bijvoorbeeld een swipe naar een volgend homescreen niet vloeiend gaat.
Helemaal eens. Als laadtijd als lag wordt bestempeld zou dit betekenen dat de iphone een lagphone is... (animaties iemand....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
ronny69 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:39:
[...]

Ben ook mijn Sony Xperia Z aan het proberen te verkopen, als deze verkocht is koop ik ook de G2.
Wat zijn de grote verschillen met de xperia.
Tegen de Z wel... probeer is tegen de Z1?

Deze is 9/10 keer sneller bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

*knip*

- Etc.
- Etc.
Ik weet niet wat jij dan onder lag verstaat maar buiten de Play store om heb ik nog geen lag kunnen ontdekken, wel (veel kortere) laadtijden van apps. Als je de fractie van een seconde te lang vind duren dan zou je een andere launcher kunnen proberen, vaak kun je daar de animatiesnelheid instellen.

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 08-10-2013 09:17 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

OK, ik zal een duidelijk voorbeeld geven.

Ik unlock de telefoon. Dit gaat gewoon snel, echter na het unlocken komen de on-screen buttons met een animatietje in beeld. Tot die animatie is afgelopen registreert ie geen tap. Dat is geen lag, dat snap ik.

Echter, als je dan op de Apps tapt, krijgt dat icoontje een blauwe gloed. Dit is animatie. Máár, die blauwe gloed blijft even 'haken', vervolgens verschijnt een lege app-drawer, en dán verschijnen pas de icoontjes.
Ga je vervolgens terug naar je home-screen, en je tapt weer op Apps, dan gaat het wél instant. Dan blijft de gloed niet even haken, en zie je geen lege app-drawer.

Dat is wel degelijk lag.

Doe je hetzelfde weer nadat de telefoon een tijdje gelocked is geweest, gebeurt hetzelfde. Die eerste keer na het unlocken, is dus wel degelijk lag.

En zo zie ik dat bij meerdere dingetjes. Als ik de Facebook app aantik, en het beeld wordt eerst zwart (afgezien van de notificatiebalk bovenin) en dán pas wit met een draaiende cirkel, dan is dat zwarte beeld de lag, en het witte beeld met draaiende cirkel de laadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Een leuk vergelijk tussen de G2 en meer camera phones. Ik vind de G2 lang niet verkeerd.

http://pureviewclub.com/2013/18130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:34:

Ik unlock de telefoon. Dit gaat gewoon snel, echter na het unlocken komen de on-screen buttons met een animatietje in beeld. Tot die animatie is afgelopen registreert ie geen tap. Dat is geen lag, dat snap ik.

Echter, als je dan op de Apps tapt, krijgt dat icoontje een blauwe gloed. Dit is animatie. Máár, die blauwe gloed blijft even 'haken', vervolgens verschijnt een lege app-drawer, en dán verschijnen pas de icoontjes.
Ga je vervolgens terug naar je home-screen, en je tapt weer op Apps, dan gaat het wél instant. Dan blijft de gloed niet even haken, en zie je geen lege app-drawer.

Dat is wel degelijk lag.

Doe je hetzelfde weer nadat de telefoon een tijdje gelocked is geweest, gebeurt hetzelfde. Die eerste keer na het unlocken, is dus wel degelijk lag.

En zo zie ik dat bij meerdere dingetjes. Als ik de Facebook app aantik, en het beeld wordt eerst zwart (afgezien van de notificatiebalk bovenin) en dán pas wit met een draaiende cirkel, dan is dat zwarte beeld de lag, en het witte beeld met draaiende cirkel de laadtijd.
Ik zou dan toch eens de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb van al jou genoemde klachten geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb hier 2 G2's die zich allebei hetzelfde gedragen.

Terug naar fabriekinstellingen... Ik heb dit 2e toestel nu 4 dagen met slechts een paar apps erop gezet en alles verder nog default.

Jij hebt dus absoluut pertinent geen zwart beeld als je de Facebook-app opstart, op welk moment dan ook (net na unlock/als telefoon al tijdje aanstaat)? Kun je (of iemand) dat bevestigen?
En dat je eventjes een lege app-drawer ziet heb jij ook geheel niet?

En als je op het home-screen op de menu-knop drukt en dan naar System Settings gaat, is bij jou niet eerst het beeld wit met bovenin een grijze balk met daarin een icoon en het woord Settings ernaast, wat dan verandert in Networks, Sound, Display en General?

Thanks voor je antwoord alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dit klinkt inderdaad niet normaal. Las op XDA ook meerdere mensen met dit soort lag waarna ze hun toestel geruild hadden en het nieuwe toestel het niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
ray1618 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:28:
Is er toevallig al iemand die een concert o.i.d. ermee heeft gefilmd? Ik ben erg benieuwd naar de geluids kwaliteit.
Deze verschilt nogal per telefoon, als je mooie opnamen kan maken maar je geluid wordt compleet opgeblazen dat zou ik wel erg jammer vinden :)
Getest (hele harde bass) en is echt enorm kut. Je verstaat niks, filtert niet goed en alles gaat over in verstompt gedreun/ kraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:37:
Ik heb hier 2 G2's die zich allebei hetzelfde gedragen.

Terug naar fabriekinstellingen... Ik heb dit 2e toestel nu 4 dagen met slechts een paar apps erop gezet en alles verder nog default.

Jij hebt dus absoluut pertinent geen zwart beeld als je de Facebook-app opstart, op welk moment dan ook (net na unlock/als telefoon al tijdje aanstaat)? Kun je (of iemand) dat bevestigen?
En dat je eventjes een lege app-drawer ziet heb jij ook geheel niet?

En als je op het home-screen op de menu-knop drukt en dan naar System Settings gaat, is bij jou niet eerst het beeld wit met bovenin een grijze balk met daarin een icoon en het woord Settings ernaast, wat dan verandert in Networks, Sound, Display en General?

Thanks voor je antwoord alvast.
Ik heb maar zelden heel even zwart beeld bij openen facebook, is al stuk minder ten opzichte andere telefoons. En ik heb ook dat er eerst een wit vlak is met "instellingen"dat daarna verandert... maar dat is laadtijd. Ik weet niet wat jij voor een verwachting hebt van android op een telefoon, maar er zal gewoon iets van laadtijd overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 407971 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:06:
[...]

Ik heb maar zelden heel even zwart beeld bij openen facebook, is al stuk minder ten opzichte andere telefoons. En ik heb ook dat er eerst een wit vlak is met "instellingen"dat daarna verandert... maar dat is laadtijd. Ik weet niet wat jij voor een verwachting hebt van android op een telefoon, maar er zal gewoon iets van laadtijd overblijven.
OK, thanks. Weet ik iig dat mijn toestel verder 'normaal' is.

Ik heb verder geen te hoge verwachtingen, maar dat op een toestel als dit een lijstje instellingen geladen moet worden, elke keer opnieuw, nee, dat had ik niet verwacht. Als je dat 1 keer hebt geopend, en je opent het 10 seconden later weer, zou ik persoonlijk denken dat het lijstje er instant zou staan. Maar hij heeft dus elke keer die 'laadtijd' nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:34:

Dat is wel degelijk lag.

Jij hebt wel een erg wonderlijke verwoording voor lag :) , vertraging of lag hoe je het ook wilt noemen is data die niet geheel vloeiend verloopt zo simpel is het . Voorbeelden wat jij aan haalt vallen hier niet onder.
Pagina: 1 ... 3 ... 39 Laatste

Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic