Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Gaat lekker zo
Prima.
Hij blijft bij mij dan 10.3 opstarten.-MD- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:47:
Je kan, totdat JoSchaap de update op de server heeft toegevoegd, bij speleigenschappen in Steam onder het kopje Beta kiezen voor Alpha 10.2.
Prima.
Ik stop er voor vandaag mee. Zondag misschien weer, heb een druk weekend.
Ik zie het al. Als je 10.2 hebt geselecterd....moet je een update starten. Thnx mide en werkze!-MD- schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:52:
Even Steam opnieuw opstarten ofzo. Steam werkt niet altijd even lekker...
Ik stop er voor vandaag mee. Zondag misschien weer, heb een druk weekend.
Prima.
• Changed the server time is now only advanced if a player is connected to the server
• Changed torches now have a random burn time of about 20 minutes. After this they will disappear.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Server disconnected you:
Reason: your account pendora is not activated or no server answer!
Ook weer iets geleerd over bomen: als je bomen plant onder je basis, groeien ze dwars door de blokken daarboven. Als je de bomen dan kapt....ben je gelijk de bovenliggende blokken kwijt. Zo zijn mide en ik dus een schuurtje minder dankzij mijn brave pogingen om onze tuin nut te geven zonder de Hoe te kunnen gebruiken.
Prima.
Die kwamen bij 10.5 er officieel in, toch? Misschien handiger om daarop te wachten.Ryack schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:33:
Was het al gelukt om de nieuwe recepten voor kaarsen en cobblestone frames toe te voegen?
Prima.
Nee deze zitten al in de huidige versie 10.3.tikkietrugjaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:13:
[...]
Die kwamen bij 10.5 er officieel in, toch? Misschien handiger om daarop te wachten.
Erger nog ze hebben torches vreselijk generfed omdat ze de candles hebben toegevoegd. Een torch werkt nu nog maar 20 minuten en draagt bij aan de heat op een map. Dus in plaats van een stoer kasteel met toortsen aan de buitenkant heb je nu een kasteel met kaarsen.
lame.. had net mn muur die blijft volgehangen met torchesRyack schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]
Nee deze zitten al in de huidige versie 10.3.
Erger nog ze hebben torches vreselijk generfed omdat ze de candles hebben toegevoegd. Een torch werkt nu nog maar 20 minuten en draagt bij aan de heat op een map. Dus in plaats van een stoer kasteel met toortsen aan de buitenkant heb je nu een kasteel met kaarsen.
Ja dat had ik dus ook gelezen maar ondertussen werken al mijn torches nog. Volgens mij is dat dus niet helemaal goed doorgekomen.Ryack schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:20:
[...]
Nee deze zitten al in de huidige versie 10.3.
Prima.
Cobblestone is trouwens wel voor de volgende release, dat zit er nog niet in nu.
Ik hoop het, want heel mijn huis hangt vol torches. Zal straks eens even nakijken. Iemand die al weet hoe de kaarsen gemaakt worden?tikkietrugjaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:43:
[...]
Ja dat had ik dus ook gelezen maar ondertussen werken al mijn torches nog. Volgens mij is dat dus niet helemaal goed doorgekomen.
Hopelijk droppen alle zombies nu iets als 'human fat' om daar vervolgens kaarsen van te maken haha. Wordt het tenminste lekker luguber.Spartagon schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:44:
[...]
Ik hoop het, want heel mijn huis hangt vol torches. Zal straks eens even nakijken. Iemand die al weet hoe de kaarsen gemaakt worden?
Prima.
Nieuwe singeplayer game gestart in 10.3, kaarsen en cobblestone frames zitten in deze versie.bakbakbak schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:44:
Cobblestone is trouwens wel voor de volgende release, dat zit er nog niet in nu.
Staat zelfs in de versie noties.
• Added new cobblestone upgrade system. Cobblestone walls are now made by first creating a cobblestone frame which is made from 5 sticks and some plant fiber to “stake” out the area where you will build the cobblestone wall. Once you place the frame you take cobblestones (made from cement and small rocks) and you right click the frame to upgrade it to a ¼ high cobblestone wall. Repeat several times to complete the wall. The cobblestone frames have very little structural integrity so you might need to support your cobblestone outward structures until they are completed with another supporting block.
Jammer dat de recipes.xml 1 bestand is. Het zou denk ik relaxter zijn als er een overrule.xml zou zijn die additionele recepten zou kunnen invoegen of bestaande overrulen met een nieuwe.JoSchaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:52:
de server heeft nog een oude materials en recipes file ivm de aanpassingen die ik daarin had gemaakt, ik zal vandaag een nieuwe set maken
Prima.
Is dit dan met max 20 min voor de torches? Dan spawn ik waarschijnlijk in een redelijk donker huisJoSchaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:20:
ochja, over een minuutje zou de server terug moeten zijn met de updated fileset
Prima.
Zelfde hier, sewes even testen.tikkietrugjaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:36:
[...]
Is dit dan met max 20 min voor de torches? Dan spawn ik waarschijnlijk in een redelijk donker huis
Bij ons (niet de GoT-server) bleven alle torches na de laatste update gewoon branden, misschien geldt het alleen voor nieuwe torches.tikkietrugjaap schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:36:
[...]
Is dit dan met max 20 min voor de torches? Dan spawn ik waarschijnlijk in een redelijk donker huis
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Naar mijn mening mag het vinden van loot wel iets lastiger gemaakt worden. Het enige wat lastig te vinden was tot nu toe was juist de Auger, Chainsaw en de nooit te vinden cilinder voor de Magnum.
Een echte man gebruikt natuurlijk een spiked club dan heb je geen ammo nodig.FriezNL schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:19:
Genoeg ammo om 1e te staan aan zombiekillshet BuG-dorpje met zijn winkeltjes wordt in 1 klap niet meer nodig met zoveel loot haha. Net nu ik deze week ga beginnen aan het laatste winkeltje
Het BuG winkeltje blijft altijd stukken veiliger dan zo'n winkel midden in een stad.
Ik heb nog iets van 2-3 Magnum cilinders als je er nog één nodig hebt. Het zouden ook Magnum grips kunnen zijn, kan het hier zo niet controleren.Naar mijn mening mag het vinden van loot wel iets lastiger gemaakt worden. Het enige wat lastig te vinden was tot nu toe was juist de Auger, Chainsaw en de nooit te vinden cilinder voor de Magnum.
Je kan binnenkort nog wel een keer langs komen. Mide's SAFEHOUSE is zo goed als klaar en best leuk al zeg ik t zelf. Al zijn de buren van plan bezwaar aan te tekenen, als ik het zo hoor. Dezelfde buren zijn overigens een "heel mooi" project van plan te realiseren dus dat wordt smullen.JoSchaap schreef op woensdag 17 december 2014 @ 01:13:
de toren en een korte blik op de subway voor hen die niet op de server spelen
Prima.
If it aint broke, fix it till it is!
Ik zal daarom ook straks weer een reset doen m.u.v. de eerder genoemde lijst met tegels.
toch ergens anders gebouwd? DM me je tegelnummer (en let op de mintekens)
ik zal meteen alles nalopen en ook wat missende recepten (grote tv's en pleepot) toevoegen
[ Voor 12% gewijzigd door JoSchaap op 17-12-2014 10:24 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Haha. Ruimte is er nog genoeg en kan, indien nodig, met gemak gemaakt worden. TNT FTW!Ryack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:56:
Nog drie verdiepingen dan is mijn toren klaar. Daarna wil ik in het dorp iets kleins bouwen, maar begin me nu wel zorgen te maken dat er geen plaats meer is. Met het AFEhouse en alle andere bouwprojecten.
Prima.
*kuch*brick ramp*kuch*JoSchaap schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:14:
ik zal meteen alles nalopen en ook wat missende recepten (grote tv's en pleepot) toevoegen
Deze keer mijn oude toren niet verwijderen. Niet dat de toren verwijderen een probleem is. Stahl's basis zit nog steeds voor een deel in dezelfde tegel.
Was toevallig laatst in de buurt van Stahl's basis. Volgens mij ligt die in een flink stuk meer tegelsRyack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:39:
[...]
*kuch*brick ramp*kuch*
Deze keer mijn oude toren niet verwijderen. Niet dat de toren verwijderen een probleem is. Stahl's basis zit nog steeds voor een deel in dezelfde tegel.
Prima.

dit zag ik trouwens toen ik tijdens het verwijderen van het water voor de 5e keer buiten de map viel

en dan denk je net voor de avond valt even te gaan kijken hoe de buren aan het looten zijn. tref je ze aan in een infinite horde loop..
komt van mn stream af dus kwaliteit is wat minder
[ Voor 39% gewijzigd door JoSchaap op 17-12-2014 23:36 ]
Ze houden daar erg van pistolen geloof ik, denk dat ik er wel 20-25 ben tegengekomen en ook enorm veel ammo (vooral 9MM bullets (400+ stuks) maar ook sniper en 10mm bullets een hoop (100 - 150).
Tevens nog 2 "Barnes en Nobles" boekenwinkel daar naast elkaar (ook in -9,3) weinig bijzondere loot, alleen maar recepten boeken (die ik allemaal al ken) en een biertje.
Tevens enorm veel zombies. Mijn kogel voorraad is goed geslonken en ben een kill of 300-350 rijker, toen maar ff gevlucht want het hielt niet op niet vanzelf
Al met al een leuk uurtje looten. Vanmiddag / vanavond daar maar is verder kijken want zag nog meer grote stores.
Hahaha. Nice! Hield is echter wel een met een d
[ Voor 12% gewijzigd door tikkietrugjaap op 18-12-2014 15:10 ]
Prima.
Ze hielden daar ook erg van wapens/kogels dus voor diegene die nog handgeweertjes moeten...
Verder kan ik ondertussen 5x een auger/chainsaw maken en heb ik 4 nailguns gevonden!
En niet te vergeten heb ik me olie barrels goed aangevuld naar 100+ Tankstations
Super!
[ Voor 15% gewijzigd door xven0mxz op 18-12-2014 16:50 ]
Ik moet blijkbaar nog eens enkele keren op ontdekkingstocht.steppy schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:49:
Vandaag ook een ziekenhuis tegengekomen!
Ze hielden daar ook erg van wapens/kogels dus voor diegene die nog handgeweertjes moeten...
Verder kan ik ondertussen 5x een auger/chainsaw maken en heb ik 4 nailguns gevonden!
En niet te vergeten heb ik me olie barrels goed aangevuld naar 100+ Tankstations
Super!
Heb alles in de kisten beneden liggenSpartagon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:21:
[...]
Ik moet blijkbaar nog eens enkele keren op ontdekkingstocht.
Hier wat screens van een geweldig huis wat ik ben tegengekomen onderweg!
[ Voor 36% gewijzigd door xven0mxz op 18-12-2014 17:35 ]
Ik heb er ook niets op tegen, "The more the merrier"
We have a nice little present for you under the snowy pine tree of Navezgane. It’s better than a zombie crawler breaking your leg. It’s better than dysentery with no goldenrod tea in sight. It’s even better than running from a nighttime horde in the desert sand with a whopping 30 wellness.
What could it be? It’s a brand new, shiny 10.4 build good buddy and it’s ready to unwrap with a simple click of the download 7 Days to Die Steam button. The build contains many fixes, gameplay tuning, balancing, and a Christmas secret. Stay tuned for an upcoming 7DTD Holiday contest!
And sorry folks saved games are not compatible!
Read on little Navezgane Elfs to find out more!
Official Alpha 10.4 Release Notes
Added
• Added system where you can now see hair that makes sense to see when wearing hats, helmets still fully cover hair
• Added beverages to coolers
• Added a new place cobblestone sound
• Added damage\upgrade particle effect to steel door and old wooden door
• Added damage stage sound effect to steel door and old wooden door
• Added street_light_02 to towns
Changed
• Changed made kicks by EAC/Steam more robust
• Changed public game is now the default option in the multiplayer game options menu tab
• Changed the Server browser history to no longer show private games and other games which cluttered up the history
• Changed improved player swimming physics
• Changed increased how much cloth repairs clothing
• Changed sped up cobblestone use animation
• Changed hammer is now unlocked in home maintenance book
• Changed all storage crate recipes so they are centered
• Changed output.log to give give more precise information when loading TextureAtlasBlocks fails
• Changed reduced frequency of resource rocks found in biomes
• Changed corn is less frequent in the grasslands
• Blueberries are restricted to sub biomes in the snow biome. (Joel)
• Changed skill books can be stacked to 50
• Changed loot chances in book cases which now drop 0-2 books instead of or 1-3 as well as Shotgun Messiah crates and Working Stiff crates lowered chances for items
• Changed making cobblestone now yields 4 from 1 stone and 1 cement, or 1 destroyed stone
• Changed slowed crop growing speed down
• Changed players take no health damage from food poisoning but more wellness damage
• Changed rotten flesh doesn’t infect you any more
• Changed storage crates are now lockable
• Changed Log prefixing messages with INF (information), WRN (warning), ERR (error), EXC (exception)
• Changed placement of candles to be flat on the ground when placed
• Changed 7th day hordes may be postponed if other hordes are active
• Changed Reintegrated random wandering hordes
• Changed in debug mode when you teleport the player using the coordinates the player is now set to the ground on spawning
• Changed torches to not have burn time any more
• Changed Yucca juice no longer provides any food
• Changed Yucca fruit no longer provides any water. Increased food from 3 to 5
• Changed torch now stores degradation when placed
• Changed Town sizes to be a little smaller [103×103 min to 412×412 max]
Fixed
• Fixed ServerMaxPlayerCount offset by -1 since 10.3 hotfix
• Fixed problem that some blocks like ladder are not visible on Linux computers
• Fixed problem that some corn bottom parts could not be harvested
• Fixed prefab xml static spawners were working in random gen cities when they should not. Cities in random gen are currently handled by biome spawners
• Fixed prefabs set to max in hub 1 would spawn more in the same city block. You should not see 2 of the same special buildings like gun stores close to each other now
• Fixed nref on supply crate spawns
• Changed zombie/animal pathing so it is a projected path onto the terrain, should fix most remaining cases of spinning zombies with a few exceptions that can be fixed on a case by case block item collision basis
• Fixed mis-rotated window in old west building
• Fixed a few bad english entries like cobblestone frame in English.txt
• Fixed one of the missing chunk problems
• Fixed skull cap icon colors
• Fixed problem that removed blocks from blocks.xml caused saved games to corrupt if they were dropped
• Fixed glass appearing opaque blue on one of the commercial doors
• Fixed Sound doubling/networking bug clients would hear an echo of impacts sometimes
• Fixed handling of players with invalid SteamIDs
• Fixed NullRef in ServerBrowser after entering wrong password
• Fixed various barn blocks to the correct material and they don’t drop metal or stone anymore
• Fixed sign_slow and sign_speed_25 signs to face properly in towns
• Fixed null reference error when right clicking while all container windows were closed
• Fixed prefabs sometimes spawning at y position 0 or less causing errors
• Fixed NullRef on shutdown with multiple clients still connected
• Fixed player permanently holding nail in his hand after loading nailgun
• Fixed IndexOutOfBoundsException if player builds terrain higher than 254 meters
• Fixed Pillcases now have medicine loot not book loot
• Fixed NullReferenceException in EntityFallingBlock
Servercnfig.xml
• Fixed setting PersistentCustomCharacters makes server non-stock
Known Issues
• Some rare occurrences of zombies and enemies spinning
• Some buildings will occasional overlap in town hubs
• A very small amount of icons have improper tinting or a missing icon
• Clients may still occasionally see missing world chunks. This can be fixed by quitting and rejoining a server
Controleer de controleurs
Dat is knap waardeloos. Ik snap dat het spel volop in ontwikkeling is, maar als de werelden om de zoveel weken onaangekondigd gewiped moeten worden heb ik weinig zin meer om er tijd in te stoppen.Livecrew011 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 04:11:
And sorry folks saved games are not compatible!
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Early access, alphafunding, or paid-alpha is a funding model in the video game industry by which consumers can pay for a game in the early stages of development and obtain access to playable but unfinished versions of the gamePhehistyr schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:33:
[...]Dat is knap waardeloos. Ik snap dat het spel volop in ontwikkeling is, maar als de werelden om de zoveel weken onaangekondigd gewiped moeten worden heb ik weinig zin meer om er tijd in te stoppen.
Dan moet je geen Early Access spelen
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 22-12-2014 07:52 ]
Prima.
momenteel is de patch unplayable (zie enorm veel spam op de forums) en ik ga nu een maand vol verjaardagen en feestdagen met 4 families in.. dus ik heb een vermoeden dat we lekker wachten tot 10.5 of 10.6 uitkomt
[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 19-12-2014 09:35 ]
Klinkt goed voor mij.JoSchaap schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:34:
voorlopig houd ik de server even op deze versie. er gloort namelijk hoop op het behoud van de world (alleen worden alle locked storage e/d dan unlocked zodat men belangrijke gear kan salvagen, daarna als iedereen zn spull in inv heeft moet ik het weer terugzetten en kan men nieuwe kluizen en kisten plaatsen, en dan moet ik ook nog eens alle profiles van spelers resetten (iig headgear)
momenteel is de patch unplayable (zie enorm veel spam op de forums) en ik ga nu een maand vol verjaardagen en feestdagen met 4 families in.. dus ik heb een vermoeden dat we lekker wachten tot 10.5 of 10.6 uitkomt![]()
Misschien beter toch maar eerst even sp wat wennen
Ok denk dat ik kan volgen. Er dropt een rugzakje met je spullen in als je terug inlogt
[ Voor 40% gewijzigd door Powerblast op 19-12-2014 13:41 ]
Controleer de controleurs
Vind ik net een kookpot, moet je blijkbaar ook het recept voor een eitje bakken leren
[ Voor 19% gewijzigd door Powerblast op 19-12-2014 16:47 ]
Je hebt koken en bakken: je kunt de pot op je vuur zetten en dan een ei en een fles (schoon) water erop en je krijgt een gekookt ei.Powerblast schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:39:
Hoe kan ik eigenlijk m'n eten koken? Heb nu wat eitjes gevonden maar ik kan nog geen pan maken aangezien ik daar ijzer voor moet smelten. Dus ik dacht het een stick te proberen (zo staat het op de wiki) maar dat lukt niet. Hij blijft die stick gebruiken als brandstof maar wil het niet gebruiken als kook materiaal.
Vind ik net een kookpot, moet je blijkbaar ook het recept voor een eitje bakken leren. Heb ik dus nog niet. Dan maar op zoek naar iets anders.
We do what we must because we can.
Prima.

Zo safe is mijn safehouse dus niet
I just destroyed the storage crate (scary but trust me) then lay down a normal footlocker style crate in the same spot. You'll find that you can't open it. Next hit that crate with an axe, it will make the destruction sound and instead of actually being destroyed, it will then let you open it. Inside of it, will be all of the items that were initially in the name storage crate.
Niks, niks, nada. Dan maar een stukkie naar het zuiden. Bingo!
Wel een grappig bouwwerk gevonden, met een grote glazen bol als dak.

Tip: het glas kapotschieten als je onder dat dak staat is geen succes... Vallend glas doet dus pijn
Heb atm een ati 5850, i7 920 en 4gb ram. Wel draai ik het vanop een SSD. Beestje is niet meer van de jongste maar tot nu toe nog geen issues gehad met games (dus waarom dan veranderen
Zo maakte ik laatst iets raars mee. Ik had een horde overleefd en toen ik 's ochtends op pad ging hingen er opeens een stuk of 20 horzels stil in de lucht. Pas toen ik naar hen toe liep werden ze wakker en kwamen ze achter me aan. Best weird.
Ik merk dat ik wel weer aan iets nieuws toe ben. Vooral auto's oid zou ik erg kunnen waarderen.
Prima.
Rechtermuisknop op Steam in de tray -> screenshots.tikkietrugjaap schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:11:
Nou, ik heb de laatste tijd dus screenshots gemaakt met F12 en PrintScrn maare.....die kan ik nergens meer vinden.
Ik merk dat ik wel weer aan iets nieuws toe ben. Vooral auto's oid zou ik erg kunnen waarderen.
Iets nieuws? Je hebt net je huis overhoop gehaald en ondertussen is ook de toegangsportaal nog (lees: weer ) niet af. Verder is de halve straat nog een gatenkaas en moet er nog gepaved worden. Werk zat op loopafstand
Steam heeft trouwens weer mooie aanbiedingen, mocht je je vervelen. Grim Dawn bijvoorbeeld
Verder zou het planten van food de makkelijkste manier zijn, maar dan moet je natuurlijk eerst seeds vinden
Een aardappel kan je namelijk 4 seeds van maken. Als je met een hoe de grond ophoogt, gooi je die zaadjes erin, poosje wachten en bouwen en voila, 8 aardappels. Daarvan maak je weer zaadjes, hoppa, 16 aardappels. Dan kan je op een gegeven moment een deel bakken en je hebt eten. Sinds dat moment heb je geen zorgen om eten meer. Water hetzelfde, zorg voor lege bottles (via forge of je vindt ze), vullen met water, koken, dan yellow rod verzamelen, koken met een fles water en je hebt yellow rod thee. Binnen en dag kan je zo 20+ thee hebben. Mits je natuurlijk een pan hebt ;-)
Ow dat verduidelijkt een boelbakbakbak schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:36:
Als je 1 aardappel vindt, zit je gebakken
Een aardappel kan je namelijk 4 seeds van maken. Als je met een hoe de grond ophoogt, gooi je die zaadjes erin, poosje wachten en bouwen en voila, 8 aardappels. Daarvan maak je weer zaadjes, hoppa, 16 aardappels. Dan kan je op een gegeven moment een deel bakken en je hebt eten. Sinds dat moment heb je geen zorgen om eten meer. Water hetzelfde, zorg voor lege bottles (via forge of je vindt ze), vullen met water, koken, dan yellow rod verzamelen, koken met een fles water en je hebt yellow rod thee. Binnen en dag kan je zo 20+ thee hebben. Mits je natuurlijk een pan hebt ;-)
Ach, natuurlijk.JoSchaap schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:38:
december is voor mij een zeer drukke maand zowel privé als zakelijk.
Ik stuur je zo de informatie toe.
let wel dat de server voorlopig nog even op 10.3 draait
hmm, heb het spel op steam en speel dus zelf op 10.4..
Dat is geen probleem: Klik in je library met de rechtermuisknop op de game en kies eigenschappen --> Betas --> 10.3 Daarna krijg je een kleine download en kan je die versie spelen.darkkingll schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:41:
[...]
hmm, heb het spel op steam en speel dus zelf op 10.4..
Hmm, tof. thanksResuCigam schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:03:
[...]
Dat is geen probleem: Klik in je library met de rechtermuisknop op de game en kies eigenschappen --> Betas --> 10.3 Daarna krijg je een kleine download en kan je die versie spelen.
En ga hierbij genieten van de hoogste settings van het spel i.p.v. alles op low
Soon
Hehe ik zag je post in het andere forum. Je hebt dus nog best een leuk bedrag gekregen voor MacBookPro. Nou tot straks dan maarlindseysew schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:36:
Binnenkort ben ik weer in het bezit van een gaming Desktop.
En ga hierbij genieten van de hoogste settings van het spel i.p.v. alles op low
Soon
Prima.
Inderdaad, en kon hierbij nog een desktop halen gelukkig.tikkietrugjaap schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:40:
[...]
Hehe ik zag je post in het andere forum. Je hebt dus nog best een leuk bedrag gekregen voor MacBookPro. Nou tot straks dan maar
Anders moest ik het doen met veel minder

Verwijderd
Edit, never mind, volgende keer dus niet voor load game kiezen.
[ Voor 32% gewijzigd door darkkingll op 24-12-2014 11:55 ]
Ben laatst door jouw basis gelopen en heb even een paar forges geplaatst en aangezetbakbakbak schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:20:
Vandaag na 5 dagen niet gepeeld te hebben weer aan het spelen. Wordt ineens vannacht flink geowned door een wandering horde met vanalles erinpolitie, honden wespen haha. ze zitten gewoon in mijn basis nu en het is nacht. Gelukkig heb ik een ondergrondse nog.. want anders was ik toast geweest. Zeer gaaf!! Eindelijk weer eens actie.
Maar serieus: jouw base begint ook echt heel interessant te worden. Ben benieuwd wat het wordt.
Even algemeen trouwens. Weet iemand al meer over het eventueel moeten resetten van alles met de nieuwe updates? Ik hoorde hier en daar dat dat nog niet zeker is maar heb eigenlijk niks meer vernomen van de devs. Het totaal ontbreken van spelers zoals Joschaap en Friez doen mij het ergste vermoeden overigens.
Prima.
Ik was een beetje aan het uitproberen of bepaalde namen meer spelers zouden trekken, hij heet momenteel iets van '[NL] Nederlandse PvE' dacht ik ( ben niet thuis momenteel) onder modded servers. Als je daar op naam sorteert zou je hem snel moeten kunnen vinden.bakbakbak schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:57:
Wat is je servernaam resucigam?
Draai je wel de up to date versie van het spel?bakbakbak schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:07:
Helaas.. kan hem niet vinden, niets met [NL] of 'nederlandse pve' in mijn lijst.. kan ook aan mij(n) instellingen liggen hoor, maar ik zie hem niet.