[Kickstarter] 7 Days to Die - Zombie Survival Game

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 18:59
Spartagon schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Ik heb de komende updates gezien voor de nieuwe alpha.
Er zitten toch wel enkele mooie zaken in:
kogelvrij glas, automatische turrets die op elektriciteit worden aangedreven (eerste stappen richting elektriciteit).

Ik heb er in ieder geval weer veel zin in. Hopelijk is het nog voor deze maand.
In bepaalde mods, Starvation en Valmod zit al elektrische tijd in.

ik snap alleen niet dat die mods zoveel meer game features erin heeft zitten, en Fun Pimps voor mijn gevoel een beetje achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 15:48
Als ik kijk naar vele andere spellen die in alpha zijn, vind ik dat de Fun Pimps toch echt moeite doen om vooruitgang te maken en werken naar een afgewerkt spel. Het zou misschien sneller kunnen, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Dayz of Rust of H1Z1 , ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 03:16
Ik dacht, eens kijken hoe het er op de server aan toe gaat. Kan geen verbinding maken, zegt genoeg :).

A16 is druk in ontwikkeling en als ik naar de blog kijk zie ik echt wel geinige dingen voorbij komen. Elektrische hekken, turrets, sleeper zombies enz enz. Kennelijk zijn er ook aardig wat bugs aangepakt. Ik wil A16 weer een kans geven als deze uitkomt. Volgt iemand de forums nog een beetje om te kunnen vertellen wanneer deze update verwacht wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:13

tha_crazy

Mafketel

-MD- schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:11:
Ik dacht, eens kijken hoe het er op de server aan toe gaat. Kan geen verbinding maken, zegt genoeg :).

A16 is druk in ontwikkeling en als ik naar de blog kijk zie ik echt wel geinige dingen voorbij komen. Elektrische hekken, turrets, sleeper zombies enz enz. Kennelijk zijn er ook aardig wat bugs aangepakt. Ik wil A16 weer een kans geven als deze uitkomt. Volgt iemand de forums nog een beetje om te kunnen vertellen wanneer deze update verwacht wordt?
Haha, klopt, de server staat al een tijdje uit ;)

Maar volgens mij gaat dat niet zo lang meer duren.
https://www.reddit.com/r/...ents/6bv4ug/a16_imminent/

Ik zal wel weer een server opzetten als A16 uitkomt, afgehangen van wanneer dat is, is het overdag of 's avonds pas dan.
Begin 1 juni bij een nieuwe werkgever, kan ik lastig zeggen wacht even, even een gameserver opzetten :+

Wel alvast een lijst met features;
Spawn and AI improvements
* Create new volume based Sleeper system and sleeper helper points (confirmed for A16)
* Bloodmoon, Dynamic and Sleeper spawns all use partying and dynamic difficulty game stages (confirmed for A16)
* Player stealth improvements (confirmed for A16)

Electricity
* Craft generators, solar panels, or use battery banks to power electric devices (confirmed for A16)
* New powered traps that chop zombies, burn them, and more (confirmed for A16)
* Run wire from power sources to switches, relays, pressure plates, and appliances (confirmed for A16)
* New wire tool will attach and cut wire (confirmed for A16)

Blocks and Building
*Jail Cell door (confirmed for A16)
*Iron Bar block with outside, center, and inside edge rotations (confirmed for A16)
*Outside corner stairs (confirmed for A16)
*Unified block system which allows for 24 rotations and texture alignment between blocks (confirmed for A16)
*Painting tool that will allow for multiple textures and colors for greater building variety (confirmed for A16)
*Bulletproof Glass (confirmed for A16)
*Rain Gutters (confirmed for A16)
*3d Ladders (confirmed for A16)

Items, Traps, Weapons
*Flame Thrower trap (Might be post launch A16)
*Spinning Blade trap (confirmed for A16)
*Arrow trap (confirmed for A16)
*Molotov Cocktail (confirmed for A16)
*Compound Bow (confirmed for A16)
*Auto Turrets (confirmed for A16)

More Character options.
*New beards (confirmed for A16)
*More hair styles (confirmed for A16)
*New clothing (confirmed for A16)

New and redone animals:
*Replace bears (confirmed for A16)
*Replace Pig (Might be post launch A16)
*Replace hornet with zombie vulture (confirmed for A16)
*Add snakes to desert and plains (confirmed for A16)
*Add wolves to appropriate areas. (confirmed for A16)

Improved crops
*Potatoes and other 2d card crops need real 3d versions (Might be post launch A16)

Game Controls Improvements
*100% Gamepad controller support (confirmed for A16)
*In Menu Hotkeys for scrap, wear, drop, craft, etc. (confirmed for A16)

Redo main menu
*Replace old legacy menu with an updated smoother flowing one. (Might be post launch A16)
*Clean up old options (Might be post launch A16)
*Add new dead is dead mode (Might be post launch A16)
*Add Zombies run during the day and walk at night option (Might be post launch A16)

New zombies
*Fat Hawaiian Shirt zombie is back (Confirmed for A16)
*Feral versions of every zombie that have more hp, hit harder, and run during the day (confirmed for A16)
*Radioactive zombies that heal over time (Might be post launch A16)
*Various UMA zombies coverted to handmade (confirmed for A16)

World Generation
*Distant Terrain 2.0 featuring distant POI's (confirmed for A16)
*Socket System for POI's and cities that mesh more naturally with the terrain (confirmed for A16)
*City districts for more organic city layouts with industrial, commercial, and residential zoning (confirmed for A16)
*Enhanced world previewer using the new LOD models of POI's (confirmed for A16)

[ Voor 61% gewijzigd door tha_crazy op 19-05-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Mooi spul. Ben benieuwd. Samen in een server is wat mij betreft toch het leukste, dus zet mij maar weer op je dm-lijstje :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

The @7DaystoDie StreamTeam will have access to an A16 build starting Wednesday June 7th - Check out the team here

https://twitter.com/Games4Kickz/status/870445246538240000
Ziet er naar uit dat we binnenkort naar A16 gaan dus *O*
Enige probleem is mogelijk......

Ik ben van werkgever gewisseld, en de server draaide op Azure onder de MSDN van mijn werkgever, ik weet dus niet hoe lang ik nog toegang heb tot mijn maandelijkse credit.
Ook weet ik niet wanneer en hoeveel MSDN credit ik per maand krijg bij mijn nieuwe werkgever.

Dus server hosten is even afwachten tzt

Edit:
Even een check gedaan, hij staat nog op active, ik vermoed (en hoop) nog 2 maanden.....?

[ Voor 7% gewijzigd door tha_crazy op 02-06-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed, de release notes zijn uit, dus de update zal niet meer lang op zich laten wachten.
Ik wilde de release notes hier plaatsen, echter als ik het alleen al in Word plaats is het 18 pagina's, dus je zal zelf even moeten kijken.

Dus even tot de hoofpunten gehouden.
  • Distant Location Rendering System
  • New Locations
  • New Enemy Spawning and Gamestages
  • Screamer Hordes
  • Game Stage Improvements
  • Electricity
  • Random Gen Beta Version
  • Other World Generation and Biome Changes
  • New Enemies
  • Reworked Enemies
  • Animals
  • Painting
  • Experience, Progression and Skill Changes
  • Full Gamepad/Controller Support
  • New Recipes
  • New Items (Lootable/Harvestable/For Sale)
  • New Creative Block Shapes
  • Block Rotation and UV Improvements
  • Land Claim Improvements
  • New Stealth System
  • New Weapons and Weapon Improvements
  • Minibike Improvements
  • Added
  • Changed
  • Fixed
  • Game settings, command line, command console
  • Modding
  • Servers / Config
  • Known Issues
URL: http://7daystodie.com/a16-early-streaming-release-notes/

Happy reading :W

[ Voor 11% gewijzigd door tha_crazy op 07-06-2017 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Het ziet er naar uit dat A16 er vandaag nog aankomt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-07 21:41
De experimental dan, he.
Full release eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

K-Wulf schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:58:
De experimental dan, he.
Full release eind deze maand.
Maakt niet uit, is speelbaar :P

Server staat al semi-klaar, moet alleen een update krijgen en de juiste config

[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 10-06-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Ja, een viertal Twitch streamers hebben hem al sinds woensdag en het ziet er best wel stabiel al uit.
Ik verwacht eigenlijk ook geen verplichte map resets tijdens experimental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Experimental is uit :)

https://7daystodie.com/fo...-Experimental-B105-is-out!

[ Voor 66% gewijzigd door K-Wulf op 10-06-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

En server draait
Voor info, PM me

Edit.
En bug gevonden?
Als je een boom neerhaalt, dropt er niet meer hout?

Geld ook voor steen.

Edit2
Eerste basis opgezet op 705/526
Zit ook een forge

[ Voor 117% gewijzigd door tha_crazy op 10-06-2017 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
tha_crazy schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:14:
En server draait
Voor info, PM me

Edit.
En bug gevonden?

Geld ook voor steen.

Edit2
Eerste basis opgezet op 705/526
Zit ook een forge
is er nog een mogelijkheid om jullie server te joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
tha_crazy schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 23:14:
En bug gevonden?

Geld ook voor steen.
Sinds de vorige patch dropt het toch al niet meer op de grond maar gaat het rechtstreeks naar je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

hij bedoeld waarschijnlijk de extra hoeveelheid hout die je kreeg als je een boom volledig had omgehakt.
Die is eruit en het hele houthakken is qua hoeveelheid die je krijgt generfed. daar staat weer tegenover dat de brandtijd en kosten van materiaal iets is verbeterd.
door middel van perks krijg je het weer een beetje op het oude niveau.

als je spikes wil maken kan nu het beste voor de scrap iron variant gaan. net zoals de houten frames, kan je nu beter voor de cobblestone variant gaan.

de dorpjes zijn nu echt dorpjes, niet een plat vlak waar wat random dingen ver uit elkaar staan.
De steden hebben nu een centrum en lijken buitenwijken te hebben. Weinig echte bugs tegengekomen. behalve dat ik nu een bleed effect op mij heb die niet weggaat en niet dodelijk is.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Heb maar kort kunnen spelen, maar kwam toevallig al vlot een stad tegen. De hogere gebouwen en meer diversiteit vond ik echt een pluspunt. Ik en een maand gingen voor de eerste nacht zo'n bouwplaats met hijskranen op. Meer sleepers dan verwacht en we hadden het wel even benauwd toen wij naar boven wilden klimmen.

Het enige nadeel van de sleepers vond ik dat zij er ook tussenstonden. Dat sommige wel dood dood zijn en andere levend dood vind ik wel erg vet, beetje challenge, maar dat er ook bij zijn die als 'sleeper' staan vind ik wel wat minder.

Van het weekend maar even lange sessie met wat vrienden houden. Wij speelden hiervoor TrueSurvival dus vanilla A16 zal wel even wennen worden, maar na kort spelen en zien van de patchnotes is dit een forse update waar ik wel blij van wordt. Performance wise leek het ook wat soepeler te lopen bij mij

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 01:08

ZenTex

Doet maar wat.

Aangezien ik nog niet kan updaten en sowieso liever op de stable release wacht modder ik lekker verder aan in SP a15. Maar met een hele opslagruimte aan wapens en tools ed heeft het niets meer met survivaltocht maken. Bouwen dus.
Echter heb ik al zowat de gehele klif van de berg waarin ik woon in beton gegoten en een flink kasteel ervoor geplaatst maar het kan me niet echt bekoren. Dus nu heb ik een paar gebouwen in de hub city plat gegooid om iets nieuws te beginnen. Ik heb 2 kisten vol met concrete mix en zat van al het andere wat ik nodig zou hebben voor een negatieve structure, maar helaas geen inspiratie. Iemand ideeën?

A16 lijkt me wel veelbelovend. :) iets uitdagender ook. A15 was veel te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

het is inderdaad uitdagender. met de nieuwe beesten erbij is het wat meer opletten in het begin.
wolfjes en gieren is even wennen.

de schaduwen kunnen helaas niet meer uitgezet worden nu, wat in A15 wel kon. Wat wel weer goed is dat de schaduwen nu tenminste niet meer lopen te flikkeren als je naar velden kijkt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

FYI.
Er is weer een update, maar ga nu even niet meer de server updaten.
Dit zal ik morgenochtend dus doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Gezien de problemen die er toch nog zijn, wacht ik op de Stable release.
Zal je een server reset doen voor Stable, crazy? En wat zijn/zullen je server settings zijn?

[ Voor 39% gewijzigd door K-Wulf op 17-06-2017 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

K-Wulf schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 03:46:
Gezien de problemen die er toch nog zijn, wacht ik op de Stable release.
Zal je een server reset doen voor Stable, crazy? En wat zijn/zullen je server settings zijn?
Offcourse doe ik een reset voor de stable.
settings zal ik dan wel even zien, maar over t algemeen reset loot na 7 dage, 3 dagen airdrops enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Okay, ik heb namelijk sinds een tijdje ook een server lopen voor 7days. Ik speel er nu alleen met een maat op, maar zat eraan te denken om die open te gooien voor de tweakers hier als er animo voor is.

De moeilijkheid zal wel een beetje hoger dan normaal liggen met wat lichte mods en PVE only.

Als jouw settings inderdaad wat relaxter zijn, sluit dat goed aan en lopen we niet in elkaars vaarwater :)

[ Voor 14% gewijzigd door K-Wulf op 19-06-2017 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:20
Koel gasten dat jullie nog spelen. Lees af en toe mee. Moet het ook maar weer eens installeren, is toch al weer anderhalf jaar geleden dat ik speelde :-)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Heb em gisteren avond ook maar weer eens geprobeerd. Schrok me een ongeluk toen ik bijna meteen een hond hoorde. Bleek gelukkig van het nieuwe soort te zijn en die zijn niet zo erg.

Wat vinden jullie van de wijziging om het spam craften tegen te gaan? Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant is het fijn dat je geen items meer hoeft te spammen en dus ook minder materiaal hoeft te verzamelen. Aan de andere kant heb ik het gevoel, bij de nieuwe methode, dat ik geen keus meer heb. Ik moet levelen en ik moet altijd bepaalde skills nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K-Wulf
bakbakbak schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:59:
Koel gasten dat jullie nog spelen. Lees af en toe mee. Moet het ook maar weer eens installeren, is toch al weer anderhalf jaar geleden dat ik speelde :-)
Bakkie! Moet je zeker doen ja.
Gazz is nu lid van het development team en heeft helaas geen tijd meer om zijn server te onderhouden.
Ik heb nu ook een server draaien en Crazy ook weer. Kom vooral hallo zeggen als A16 live is (tussen nu en 2weken)

@Ryack
Tja, aan de andere kant was spamcraften ook eigenlijk wel een verplichting in de eerste paar nachten totdat je op zo'n lvl100-150 zat. Ik vind het een goede verandering.
Je kunt overigens nog steeds iemand anders je wapen/tool laten craften. In het geval van solo-play zou je je wapens/tools ook kunnen kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door K-Wulf op 21-06-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ryack schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:40:
Heb em gisteren avond ook maar weer eens geprobeerd. Schrok me een ongeluk toen ik bijna meteen een hond hoorde. Bleek gelukkig van het nieuwe soort te zijn en die zijn niet zo erg.

Wat vinden jullie van de wijziging om het spam craften tegen te gaan? Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. Aan de ene kant is het fijn dat je geen items meer hoeft te spammen en dus ook minder materiaal hoeft te verzamelen. Aan de andere kant heb ik het gevoel, bij de nieuwe methode, dat ik geen keus meer heb. Ik moet levelen en ik moet altijd bepaalde skills nemen.
Ik was er eerst angstig voor, maar de praktijk wijst uit dat het eigenlijk best goed werkt.
Spamcraften vond ik sowieso altijd maar een beetje vervelend, nu kan je gewoon kiezen waar je je points in doet. Ik heb zelf gekozen voor craften, maar hoorde ook van mensen die kozen voor het looten.

Voordeel is ook, je houd meer mats over voor het maken van je base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

stond wel in de known issues lijst nog dat sommige looting perks weer niet werken.
hopelijk opgelost wanneer ze het vrijgeven.
* Scavenger + Quality Joe not working

viel mij ook op dat geaggrode zombies/dieren je nu blijven volgen totdat je de laatst geaggrode heb gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Spel is wel een stuk intenser geworden! vind het heerlijk om door huizen te 'sneaken' en dan met mijn pijl en boog een headshot te maken, wat een heerlijk geluid komt er vanaf! het spel is voor mij een stuk aangenamer geworden!

toevoegingen van de nieuwe dieren vind ik een groot pluspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Wordt het met A16 niet eens tijd voor een nieuwe OP?

Kickstarter mag nu ook wel weg uit de titel, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
K-Wulf schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:48:
[...]

Bakkie! Moet je zeker doen ja.
Gazz is nu lid van het development team en heeft helaas geen tijd meer om zijn server te onderhouden.
Ik heb nu ook een server draaien en Crazy ook weer. Kom vooral hallo zeggen als A16 live is (tussen nu en 2weken)

@Ryack
Tja, aan de andere kant was spamcraften ook eigenlijk wel een verplichting in de eerste paar nachten totdat je op zo'n lvl100-150 zat. Ik vind het een goede verandering.
Je kunt overigens nog steeds iemand anders je wapen/tool laten craften. In het geval van solo-play zou je je wapens/tools ook kunnen kopen.
Gaaf dat hij nu lid is van het ontwikkel team, die gast wist er echt veel al vanaf. En top dat jullie servers onderhouden. Ik heb volgens mij geen gegevens meer van jullie servers. Wie PMt me? Ben wel benieuwd weer :-) Als is het maar om even te kijken naar de nieuwe spel elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Al een paar uurtjes weer gespeeld, het spel is wel echt op punten significant veranderd. Veel optisch ook, zoals andere zombies etc. maar ook materialen, pois, etc. Erg leuk!

Het hele grinden is alleen niet echt anders geworden, ik merk dat de zoveelste keer opnieuw opstarten een beetje jammer is. Kost gewoon veel tijd voordat het weer leuk is. Aan de andere kant, het is ook wel fijn om met een clean slate te beginnen. Gelukkig van de gasten op de server een paar handige items gekregen zoals een pickaxe, bijl en mining helmet. Zonder die dingen is het toch echt zoveel trager en onhandiger. Zeker als je overdag speelt, het is soms zo lastig te zien, dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien een keer een wat donkerdere kamer organiseren...

Elektriciteit lijkt me overigens wel echt heel gaaf, motion detectors, turrets, etc. ik moet het allemaal nog maken en ontdekken, maar dit is wel echt weer een verdieping van de mogelijkheden van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
bakbakbak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:20:
Het hele grinden is alleen niet echt anders geworden, ik merk dat de zoveelste keer opnieuw opstarten een beetje jammer is. Kost gewoon veel tijd voordat het weer leuk is. Aan de andere kant, het is ook wel fijn om met een clean slate te beginnen. Gelukkig van de gasten op de server een paar handige items gekregen zoals een pickaxe, bijl en mining helmet. Zonder die dingen is het toch echt zoveel trager en onhandiger. Zeker als je overdag speelt, het is soms zo lastig te zien, dat kan niet de bedoeling zijn. Misschien een keer een wat donkerdere kamer organiseren...
Met grinden bedoel je resources vergaren? Grinden om te levelen?
Persoonlijk vind ik de early game juist wel leuk. Mits je het niet te vaak doet.

Overdag heb ik nog nooit een probleem gehad met licht.En natuurlijk vrij snel een mining helmet voor snachts. Misschien kun je de gamma iets hoger zetten?

[ Voor 24% gewijzigd door K-Wulf op 27-06-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

bakbakbak schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:20:
...

Het hele grinden is alleen niet echt anders geworden, ik merk dat de zoveelste keer opnieuw opstarten een beetje jammer is. Kost gewoon veel tijd voordat het weer leuk is. Aan de andere kant, het is ook wel fijn om met een clean slate te beginnen. Gelukkig van de gasten op de server een paar handige items gekregen zoals een pickaxe, bijl en mining helmet. Zonder die dingen is het toch echt zoveel trager en onhandiger. ...
Je haalt in mijn optiek wel het plezier eruit door dingen te krijgen en eigenlijk bepaalde fases over te slaan in dit spel. Dan heb je weer minder dingen om zelf naartoe te werken. Ja het is onhandiger, maar het is tenminste wel een uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
K-Wulf schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:00:
[...]

Met grinden bedoel je resources vergaren? Grinden om te levelen?
Persoonlijk vind ik de early game juist wel leuk. Mits je het niet te vaak doet.

Overdag heb ik nog nooit een probleem gehad met licht.En natuurlijk vrij snel een mining helmet voor snachts. Misschien kun je de gamma iets hoger zetten?
Inderdaad het resources vergaren. Op zich ook geen punt, maar je moet iedere keer na een wipe compleet opnieuw beginnen.. Geef me gewoon 5000 hout, een schep, een axe en een pickaxe.

Licht is eigenlijk gelijk opgelost toen ik een mining helmet kreeg.
knightofn1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]

Je haalt in mijn optiek wel het plezier eruit door dingen te krijgen en eigenlijk bepaalde fases over te slaan in dit spel. Dan heb je weer minder dingen om zelf naartoe te werken. Ja het is onhandiger, maar het is tenminste wel een uitdaging :P
Ik snap em helemaal, en je hebt ook gelijk. Maar als je voor de zoveelste keer met een stone axe een uur staat te hakken om ff een veilige hideout te hebben, hoeft het voor mij niet zo.

EDIT: betekent overigens niet dat ik het niet doe, beleef nog veel plezier aan het spel :-)

[ Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 30-06-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben ook weer aan het wachten om te starten.
Ik verkies ook wel om te wachten op de stable versie, die zit er waarschijnlijk toch vrij snel aan te komen.
Anders moet je weer helemaal van scratch beginnen.

Ik heb nog niet getest en weet nog niet helemaal wat alle vernieuwingen zijn.

@tha_crazy is jouw server nog steeds hetzelfde?
Als het veranderd is, zou ik graag de nieuwe info krijgen als het ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
en A16 Stable is uit!

https://7daystodie.com/fo...php?67717-Alpha-16-is-out!

niet alle issues zijn gefixed, maar waren vooralsnog vrij minor vind ik. Het gaat erom dat er geen wipe meer nodig is voor komende A16 point releases.

@bakbakbak Wij beginnen morgenavond om 6uur met z'n 5en tegelijk op mijn server te spelen als je erbij wil zijn :) Discordserver is ook geregeld.

Andere tweakers zijn ook nog welkom. (zie mijn server thread op de official forums voor gamesettings etc: https://7daystodie.com/fo...-(EU)-looking-for-players )
(moeilijkheid ligt wat hoger dan standaard)

[ Voor 101% gewijzigd door K-Wulf op 14-07-2017 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Eindelijk is A16 er, maar het lijkt me het wachten waard.
Elektriciteit is toch echt wel iets waar velen op zaten te wachten.

@K-Wulf , lijkt me super leuk om mee te doen. Ik weet alleen niet of ik vanavond tijdig kan.
Mocht dit niet lukken is het misschien wat moeilijk om nog vertrokken te geraken op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Mwa we spelen straks een uur of 4/5 (dus de eerste 4/5 ingame dagen) en dan morgen flink wat uurtjes samen. Het leek me leuk om de eerste ingame week samen te doen. Daarna maakt het niet uit en speelt iedereen wanneer die wil. (en kunnen er natuurlijk nog mensen bij komen).

Ik heb je steamid nodig om aan de whitelist toe te voegen. (via DM bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
K-Wulf schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 15:07:
Mwa we spelen straks een uur of 4/5 (dus de eerste 4/5 ingame dagen) en dan morgen flink wat uurtjes samen. Het leek me leuk om de eerste ingame week samen te doen. Daarna maakt het niet uit en speelt iedereen wanneer die wil. (en kunnen er natuurlijk nog mensen bij komen).

Ik heb je steamid nodig om aan de whitelist toe te voegen. (via DM bijv).
Spelen jullie morgenmiddag ook? kheb al heel veel uur in het spel zitten, maar nog weinig samen gespeeld, dat lijkt mij wel een mooie ervaring .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Ja morgenmiddag spelen we samen verder behoorlijk wat uurtjes. De server zal 24/7 aan staan dus je kan spelen wanneer je wil. (mogelijk dat ik voor 1keer vannacht wel uitzet om te zorgen dat we allemaal morgenmiddag op dezelfde dag verder gaan). Maar nogmaals, dat is dan eenmalig. Daarna staat ie gewoon altijd aan.

Oh, en voor de duidelijkheid we spelen niet in 1 grote groep samen. Groepje van 2, 1 solo, groep van 4/5spelers. Zoiets :)

Edit: Over 5min beginnen we. Hebben nu 8 spelers inclusief Spartagon. 10 spelers max, dus nog 2 slots voor andere tweakers. (er zitten ook nontweakers op de server).

[ Voor 32% gewijzigd door K-Wulf op 14-07-2017 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
K-Wulf schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:21:
Ja morgenmiddag spelen we samen verder behoorlijk wat uurtjes. De server zal 24/7 aan staan dus je kan spelen wanneer je wil. (mogelijk dat ik voor 1keer vannacht wel uitzet om te zorgen dat we allemaal morgenmiddag op dezelfde dag verder gaan). Maar nogmaals, dat is dan eenmalig. Daarna staat ie gewoon altijd aan.

Oh, en voor de duidelijkheid we spelen niet in 1 grote groep samen. Groepje van 2, 1 solo, groep van 4/5spelers. Zoiets :)

Edit: Over 5min beginnen we. Hebben nu 8 spelers inclusief Spartagon. 10 spelers max, dus nog 2 slots voor andere tweakers. (er zitten ook nontweakers op de server).
oke! hoe kan ik de server joinen? speel ik vanmiddag wel mee! 21+ btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Ik heb je een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
@K-Wulf , Ik zie dat de plaatsen vrij beperkt zijn. Ik heb ondertussen al ondervonden dat ik niet echt heel veel tijd kan besteden voorlopig en ik nogal achterop geraak op de server.
Daarom dat ik dacht als er nog andere personen in de wachtrij staan dat je mijn plaats wel mag geven aan iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Dat is prima hoor, Spartagon. Er zijn nog geen andere gegadigden, dus je plaats wordt nog niet weggegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
K-Wulf schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:03:
Wordt het met A16 niet eens tijd voor een nieuwe OP?

Kickstarter mag nu ook wel weg uit de titel, lijkt me.
Moeten we even aan Mide vragen, die is nu medeauteur.

Zijn er nog mensen die spelen momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ga dit weekend nog eens wat spelen denk ik. maar ik heb niet de tijd om me voorlopig op een server toe te leggen :-(
Spijtig want het is altijd leuk om met enkele samen iets te bouwen.

Zijn er die al met de elektriciteit aan het testen geweest zijn?
Ben benieuwd naar de ervaringen hierover;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik heb het gebruikt, is best koel en werkt prima! Ik heb het zelf niet gebouwd nog. Je moet best wel een eind in het spel zijn wil je het kunnen gebruiken. Pas vanaf een level 30 of 40 krijg je de perks om het te kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

bakbakbak schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:04:
Ik heb het gebruikt, is best koel en werkt prima! Ik heb het zelf niet gebouwd nog. Je moet best wel een eind in het spel zijn wil je het kunnen gebruiken. Pas vanaf een level 30 of 40 krijg je de perks om het te kunnen bouwen.
Generator met lichten en switch al vanaf lvl 14 o.i.d. kunnen gebruiken, traps vanaf lvl 20 als je je skillpoints ervoor managed.

Werkt wel aardig, gas gaat erg lang mee. Lampen mogen iets meer licht geven, nog net wat te donker. Switch werkt prima en direct, hangen van kabels soms lelijk maar op te lossen met transformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Hier zie je wat er tegenwoordig gebeurt als je met zijn 3-en een hoog level hebt en dus een flinke horde voor je kiezen krijgt :-)

Ze waren wel erg goed voorbereid. (helaas zit er een echo in het filmpje).

YouTube: 7 Days to Die A16R Horde Night Day 189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726714

Weet iemand een goede server nederlands met BOTMAN?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Zijn er hier die nog regelmatig spelen? Of een servertje hebben draaien?
Sinds mijn verhuis heb ik de kans nietmeer gehad (verbouwingen), maar begin nu wat meer tijd te krijgen en zin om terug te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Helaas, ben weer terug gegaan naar WoW de afgelopen tijd.
Verder ook te druk om deze er dan weer bij op te pakken.

Misschien binnenkort als ik WoW weer zat ben :P

[ Voor 18% gewijzigd door tha_crazy op 07-12-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik heb ook ff pauze, speel momenteel ook niet iets anders. Maar ff druk thuis en werk. Komt wel weer komend jaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Ik ben momenteel aan het wachten op A17. Die ziet er echt goed uit.
Eindelijk wagens!!! En hopelijk eentje voor meerdere personen wanneer die jeep af is. :D

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Is er al een idee wanneer de nieuwe alpha zou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Dag heren

Ik speel met een vriend en nog iemand op een PVP server (dag 1000+). De PVP is vrij actief, maar wij zoeken nog mensen die misschien zin hebben ons te versterken :) Aangezien we tegen een groep fransen spelen die met veel meer man zijn.

We hebben 3 bassisen en bijna alles is aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Lijkt me ook leuk, maar ik vind een van de leukste zaken dat je zef kan bouwen ,dus als je zelf nog een basis kan beginnen bouwen kan het leuk zijn, maar anders is het gewoon een shooter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
is er ook een manier om die Honden eruit te krijgen? die herdershonden. Ga in het begin alleen maar dood door die k*t honden.

[ Voor 11% gewijzigd door benjamin19 op 31-01-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Bepaalde gebieden ontwijken, zoals wasted lands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05 17:40
blabla
Edit:

@Spartagon
Wij wachten nu ook op de nieuwe update, fusie?.

Voor wie zich in de tussentijd verveelt, wij hebben onze eigen Discord server en zoeken nog gezelschap voor in onze private game servers!

Neem anders een kijkje wat wij nu zoal spelen: https://discord.gg/DDVU5Yc

P.s.
De servers zijn PVE!

[ Voor 85% gewijzigd door Xm0ur3r op 17-05-2018 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Speel sinds vrijdag op een server met Starvation mod. Moet zeggen dat het een stuk moeilijker en leuker is dan vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Gaaf filmpje met de Gyrocopter, Jeep en Motor :D

YouTube: 7 days alpha 17 gyrocopter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ziet er netjes uit. ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld.
Ik denk als de nieuwe alpha uitkomt ik er nog eens invlieg.

Leuk om te zien dat ze er toch heel wat effort blijven insteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42
Zijn er mensen die morgen op een Ravenhearst 3.0 server duiken/maken?
Alpha 17 duurt nog wel even (juni?)
Heb wel zin om Ravenhearst te MP'en ziet er meer dan interessant uit. Heb wat Grumbul gekeken dit weekend en was best impressed.
Heb zelf 700 solo uren in 7dtd voor reference.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Helaas, geen tijd en geen computer op het moment om het lekker te kunnen spelen...

Wel een supervet filmpje gezien, live action 7d2d :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik kijk er naar uit om terug te beginnen met een paar vrienden maar we wachten op de nieuwe update, tenzij deze effectief pas in Juni zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik denk dat het eerder richting augustus zal gaan dan juni.

De laatste paar weken speelde ik met een groep op een starvation mod server. De meeste zijn al weer gestopt. Zeg maar iedereen behalve ik. De winter in starvation is nogal hard. Geen planten die groeien, bijna geen nieuwe dieren dus problemen met voedsel en -50 graden celcius in je eigen basis. Vooral dat laatste zorgt er voor dat je bijna niks buiten je basis kunt doen. Ook wel een beetje onze eigen schuld, als we hadden geweten van de winter dan hadden we van te voren meer gefarmed en warme kleding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:55:
Ik denk dat het eerder richting augustus zal gaan dan juni.

De laatste paar weken speelde ik met een groep op een starvation mod server. De meeste zijn al weer gestopt. Zeg maar iedereen behalve ik. De winter in starvation is nogal hard. Geen planten die groeien, bijna geen nieuwe dieren dus problemen met voedsel en -50 graden celcius in je eigen basis. Vooral dat laatste zorgt er voor dat je bijna niks buiten je basis kunt doen. Ook wel een beetje onze eigen schuld, als we hadden geweten van de winter dan hadden we van te voren meer gefarmed en warme kleding gemaakt.
Ik ken de starvation mod niet, hoe gaat die exact in zen werk? Is met seizoenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:29:
[...]

Ik ken de starvation mod niet, hoe gaat die exact in zen werk? Is met seizoenen?
De mod is vrij uitgebreid en best zwaar in het geheugen gebruik.

Er zijn veel meer items en resources (koper, zink, rubber). Er zijn meer beesten (koeien, schapen, geiten, wolven, slangen, tijgers, hyenas, neushoorns en spinnen), de beesten zijn bijna gevaarlijker dan de meeste zombies. Er zijn meer zombies en ook boss zombies. Tijdens horde nacht is de wall breaker een van de gevaarlijkste, gaat in 5-10 seconden door concrete heen. Bosses hebben een soort debuff aura. Er zijn meer wapens en er zijn best wel veel mods voor deze wapens. Je kunt extended magazijnen, scopes ed vinden die echt verschil maken. Er zijn een aantal verschillende crafting stations die nodig zijn om alle nieuwe items te kunnen maken. Er zijn verschillende power stations (heat, gas en electriciteit). Er zijn veel meer zaden, planten en bomen met vruchten. Je hebt ook meer ingredienten nodig om goed eten te maken. En je kunt vissen.

En dan zijn er nog de vier seizoenen. In de zomer is het warmer. In de herfst regent het meer. En in de winter is het heel erg koud, dan ligt er ook overal sneeuw. Volgens mij zitten de seizoenen er nog niet zo lang. De lente hebben we nog niet gehaald. :)

Oh en er zijn ook npc survivors. Die kun je naar je basis laten komen en aan het werk zetten. Sommige dingen kunnen alleen door een npc op een speciaal crafting station worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ziet er wel cool uit, maar blijkbaar heel moeilijk.
Ga het eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Deze maand zou de nieuwe update moeten gereleased worden.
Het word wel eens tijd, het heeft wel heel lang geduurd deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-07 15:20
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe update, heb het al een tijd niet meer gespeeld. Maar ik kan niet zo snel vinden waar er gezegd wordt dat de update deze maand uitkomt. In ieder geval niet op hun eigen website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spartagon
Fitzer schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:32:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe update, heb het al een tijd niet meer gespeeld. Maar ik kan niet zo snel vinden waar er gezegd wordt dat de update deze maand uitkomt. In ieder geval niet op hun eigen website.
https://7daystodie.com/fo...-Developer-Diary-Alpha-17

A17-E Estimated Release: August 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Misschien pak ik het weer een keer op maar mijn god wat heeft dit lang geduurd. We zijn een jaar verder sinds A16...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
MisterChaoSs schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 15:59:
[...]

Misschien pak ik het weer een keer op maar mijn god wat heeft dit lang geduurd. We zijn een jaar verder sinds A16...
Inderdaad. Zeer spijtig want ik vind dit een zeer leuke game om in groep te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 11:38
Van Augustus werd het September, toen tweede week September for streamers, toen 3e of 4e week, toen eind, en nu 'begin Oktober'. Hoop dat A17 niet teveel problemen zal brengen, maar in ieder geval is de simpelste dupe methode weg wanneer die uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 10:24
Skyclad schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:38:
Van Augustus werd het September, toen tweede week September for streamers, toen 3e of 4e week, toen eind, en nu 'begin Oktober'. Hoop dat A17 niet teveel problemen zal brengen, maar in ieder geval is de simpelste dupe methode weg wanneer die uit komt.
Als je het forum mag geloven met wat MadMole zegt dan is een release in oktober nog enthousiast.
Ik zelf verwacht eind october release voor iedereen.

De voornaamste reden ervoor is eigenlijk dat ze allemaal shaders hebben aangepast last minute en daardoor feitelijk de release maanden terug hebben geduwd. Het ziet er nu erg goed uit maar het heeft wel flinke gevolgen.

Ondertussen wel volop bezig met andere spellen maar het duurt wel erg lang vind ik. Meer dan 1200 uur in het spel zitten de afgelopen jaren maar ondertussen mogen de veranderingen wel beschikbaar komen.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 11:38
Ik speel het nog steeds regelmatig, maar vooral voor het sociale aspect van samenspelen. Single player kom ik de laatste weken toch regelmatig bij Mist Survival uit (tenzij ik bouw in 7 Days, maar het laatste wat ik wilde bouwen is bijna klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Bump

A17 komt eraan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Vandaag release A17-e voor streamers.

Maandag komt de A17-e voor iedereen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Spartagon schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:22:
Vandaag release A17-e voor streamers.

Maandag komt de A17-e voor iedereen uit.
Nog niet al te veel er van verwachten. Er zijn al behoorlijk wat bugs gerapporteerd.

Natuurlijk kun je al wel kennis maken met alle changes maar ik verwacht dat er nog wel behoorlijk wat kapotte save files zullen zijn. Met name voor de uit zichzelf instortende PoI's en het wapen model wat veranderd met herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Absoluut, ben zelf niet van plan om de experimental te spelen.
Ik wacht wel even op de stable, maar is toch belangrijk dat de experimental uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben dan toch overstag gegaan voor de experimental :-).
Zijn er nog die al getest hebben?

Ik vind hem best een stuk moeilijker.
Het is een heel stuk trager geworden. Heb de indruk dat het meeste wel goed is.

Buiten het feit dat je enkel echt kan omhoog gaan door in perks te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
nietveel actie meer hier in het forum, niemand die al getest heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:56
Hierzo iemand die al wat uurtjes in het A17 heeft zitten. Zover nog geen bugs tegen gekomen die nog niet bekend zijn bij de devs of gemeld zijn op de forum.

Ik ben nu bij dag 16 en ben al level 45. (navezgane)

Persoonlijk vind ik dat de xperience balans tussen zombies en resources beetje scheef is. Ik kan nu eenvoudig zeds doden met sledgehammer in 2 Power attacks. Daar krijg ik 700 XP en voor sterkere zeds tussen 1000/1200 XP voor. Je moet ongeveer 3,5 keer een boom omhakken voordat je hetzelfde hoeveelheid XP krijgt als bij 1 zombie.

Jouw level is gekoppeld aan de 'gamestage'. Als jij dus voor dag 7 level 40 haal dan is er dus een zeer grote kans dat jij in huizen al ferals tegenkom. Nog niet gesproken over de 7de dag...

Misschien is dit puntje puur gewoon gewenning.
Wat voor mij persoonlijk ook wennen is, is dat de level van items/tools/weapons niet aangeeft hoeveel damage het doet. Een lvl 1 shotgun doet hetzelfde damage als een lvl 5. De lvl's geven alleen de HP aan.

Daarnaast speelt 7 days to die A17 heel anders dan A16.
Geen iron unlocken bij lvl 20 construction building.
Alles is nu gebaseerd op jouw level.

Wat wel enorm vooruit is gegaan is het survival gevoel. Voedsel gekoppeld aan stamina is vervelend maar je moet er wel constant op letten.

Wat wel heel gaaf is, zijn alle nieuwe POI buildings. Veel gebouwen zitten vol met vallen en hinderlagen. Het is vaak niet meer even makkelijk in/uit.

Oja en de zeds AI is enorm verbeterd!

Excuses alvast voor Engels/Nederlands door elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Heb gisteren pas ontdekt dat de nieuwe versie uit is. Hield het niet echt meer bij aangezien het zo lang duurde voor dat ze met de nieuwe versie kwamen. Nog niet gespeeld zelf maar al wel wat over gelezen.
De schade die zombies nu tegen gebouwen doen is volgens berichten erg hoog. In 30 seconden door flagstone en niet veel langzamer door beton en dat is op dag 14. Spelers verdedigen niet meer tegen hordes maar verbergen zich. Radiated cops al op dag 7. Er werd geklaagd dat A16 te makkelijk was, misschien hebben ze A17 expres te moeilijk gemaakt. Al met al kijk ik er naar uit om weer te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
Ik had het ook even links laten liggen omdat het zo lang duurde. Afgelopen weekend nog wel een paar uurtjes gespeeld en het is echt totaal anders. Als je eenmaal de 50% extra headshot damage hebt gaat het killen wel lekker. Daarvoor kunnen de zeds echt veel klappen vangen.

Er is echter nog wel een flinke onbalans in de xp die je krijgt tussen zeds killen en farmen. Kom je een paar punten tekort? Even in een huis wat sleepers wakker maken en ze maken een mooie congo lijn om klappen te krijgen als je ze naar buiten haalt. Eigenlijk gebruik ik de normale attack van de club niet eens meer, continue power attack.

Ik ben benieuwd wat de veranderingen in de game gaan zijn tezamen met de balance changes.

[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 27-11-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Speel sinds deze week pas. Superawesome!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ben in de kerstvakantie weer begonnen, maar dan met A17. Ik moet zeggen er zitten een aantal verbeteringen in tegen over A16. Nieuwe POI's zijn geweldig. De fiets en andere nieuwe vervoersmiddelen hardstikke goed. Ik had zo mijn bedenkingen over het nieuwe systeem voor wapens. Maar ik moet zeggen dat ik het oude systeem niet mis en je vindt genoeg wapen modificaties.

Er zijn ook een aantal dingen waar ik niet zo blij mee ben. Level en punt gaten van skills. Omdat het gebalanceerd is op multiplayer, krijg je niet voldoende punten om solo goed te kunnen spelen. Een aantal skills zijn solo gewoon verplicht en dan blijft er niet genoeg over. Gewoon erg slecht. Backpack geforceerd kleiner en punten in een skill moeten stoppen om een "normale" grootte backpack te krijgen. Weer erg slecht. Had dan voor een systeem gekozen waarbij je nieuwe backpacks kunt vinden en zo je capaciteit kunt uitbreiden. Sommige items kun je niet craften tenzij je een recept hebt gevonden. En dat recept werkt maar 1x dus zul je het nog een keer moeten vinden om een tweede te maken. Het nieuwe minen is trouwens ook klote. Ore stort in net zoals zand dat doet. En als klap op de vuurpijl, de enige echte manier om xp te verzamelen is zombies. Daarmee hebben ze het spelen als bouwer/passief spelen zonder zombies dood te maken gewoon de nek omgedraaid.

Hmm. Er zitten eigenlijk meer negatieve veranderingen in dan goede. Vreemd genoeg is het nog steeds leuk om te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:56:
Ben in de kerstvakantie weer begonnen, maar dan met A17. Ik moet zeggen er zitten een aantal verbeteringen in tegen over A16. Nieuwe POI's zijn geweldig. De fiets en andere nieuwe vervoersmiddelen hardstikke goed. Ik had zo mijn bedenkingen over het nieuwe systeem voor wapens. Maar ik moet zeggen dat ik het oude systeem niet mis en je vindt genoeg wapen modificaties.

Er zijn ook een aantal dingen waar ik niet zo blij mee ben. Level en punt gaten van skills. Omdat het gebalanceerd is op multiplayer, krijg je niet voldoende punten om solo goed te kunnen spelen. Een aantal skills zijn solo gewoon verplicht en dan blijft er niet genoeg over. Gewoon erg slecht. Backpack geforceerd kleiner en punten in een skill moeten stoppen om een "normale" grootte backpack te krijgen. Weer erg slecht. Had dan voor een systeem gekozen waarbij je nieuwe backpacks kunt vinden en zo je capaciteit kunt uitbreiden. Sommige items kun je niet craften tenzij je een recept hebt gevonden. En dat recept werkt maar 1x dus zul je het nog een keer moeten vinden om een tweede te maken. Het nieuwe minen is trouwens ook klote. Ore stort in net zoals zand dat doet. En als klap op de vuurpijl, de enige echte manier om xp te verzamelen is zombies. Daarmee hebben ze het spelen als bouwer/passief spelen zonder zombies dood te maken gewoon de nek omgedraaid.

Hmm. Er zitten eigenlijk meer negatieve veranderingen in dan goede. Vreemd genoeg is het nog steeds leuk om te spelen. :)
Ik ben het grotendeels met je eens, ze zijn echter iets vroeger gestopt met de updates omwille van de feestdagen.
Ik verwacht nog wel wat balancing voor bepaalde punten die je aanhaalt.
Ik heb er toch weer wat plezier in met deze nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 07:18:
[...]
Ik ben het grotendeels met je eens, ze zijn echter iets vroeger gestopt met de updates omwille van de feestdagen.
Ik verwacht nog wel wat balancing voor bepaalde punten die je aanhaalt.
Ik heb er toch weer wat plezier in met deze nieuwe update.
Ik verwacht ook nog wel een aantal updates voor A17. Maar ik denk dat sommige dingen niet meer worden aangepast. Zo waren de skills eerst alleen level locked. Toen werden ze met punten gelocked (de skills werden flink duurder). En daarna werden ze zowel level als op punten gelocked. Op zich vind ik het locken op level niet zo'n heel groot probleem, zo lang er een goede flow in zit. Het grootste probleem voor mij is het veel duurder maken van de skills. Het zou variatie moeten bevorderen, maar als je solo speelt heb je zo veel must have skills dat je gewoon geen punten meer over hebt voor variatie. Erg jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svenie3000
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
In Juni komt v1.0 uit. Nu nog even een flinke korting. Op steam is hij voor €5,50 te koop en op green man gaming zelfs een duopack voor 7,10.

https://twitter.com/7Days...amp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:36

Oxigeon

En zo is dat!

svenie3000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:12:
In Juni komt v1.0 uit. Nu nog even een flinke korting. Op steam is hij voor €5,50 te koop en op green man gaming zelfs een duopack voor 7,10.

https://twitter.com/7Days...amp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Inmiddels is de game ook al 2 weken uit voor de consoles. Al weet ik niet echt wat ik er van moet vinden. Geen flauw idee wat je moet doen in deze game.

Komt bij mij een beetje over als dayz meets minecraft. Je start. Je maakt een bunker en de hordes komen na 7 dagen op je af. Denk dat ik maar een aanbieding afwacht want of me dit 40euro waard is weet ik niet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:05

Qck

Bazinga

Oxigeon schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:35:
[...]

Inmiddels is de game ook al 2 weken uit voor de consoles. Al weet ik niet echt wat ik er van moet vinden. Geen flauw idee wat je moet doen in deze game.

Komt bij mij een beetje over als dayz meets minecraft. Je start. Je maakt een bunker en de hordes komen na 7 dagen op je af. Denk dat ik maar een aanbieding afwacht want of me dit 40euro waard is weet ik niet.
Dat is inderdaad een deel van het spel. Je kunt alleen toch wel meer dan dat. Er zit nl. een RPG-element in, incl leveling en crafting. Ik zou zeggen check even wat video's op YouTube, er zijn genoeg streamers die deze versie (ook op console) spelen.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -MD-
Ik ben blijven hangen op een playtime van 536 uur en dat is alweer een paar jaar geleden bereikt. Misschien binnenkort toch weer eens proberen. Online op een goed ingerichte server met leuke mensen (bakkie, crazy, landgeneut, ryack, spartagon, resu en ik vergeet er vast nog een paar sorry) kan het echt een leuke ervaring zijn. De andere kant is helaas ook realiteit heb ik al vaak gemerkt, na een paar dagen inloggen en alles is gesloopt. Kon je wel je eigen terrein beveiligen met zo'n steen, maar dat werd dan omzeilt door een groep zombies naar je basis te lokken.

Maar wat me eigenlijk nog het meeste tegenviel op een gegeven moment was de performance. Bijvoorbeeld iets teveel bomen planten zorgde voor zoveel lag dat het al snel onspeelbaar werd. Elke death had dan ook een flinke impact op je health/stamina combo.

40,- Euro is wel een bak geld ja.

• Pendora
  • Laatst online: 09:54
Toen het nog vooral voor single player ontworpen was heel veel gespeeld. Tegenwoordig is het zo aangepast dat het voor single play games nauwelijks nog leuk is. Alles is ingericht voor de multiplayer.
Zo spannend is de 7 dag horde niet meer.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:36

Oxigeon

En zo is dat!

Ik laat hem vooralsnog wat het is op de ps5. Neem hem wel eens mee in de aanbieding

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
-MD- schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:21:
Ik ben blijven hangen op een playtime van 536 uur en dat is alweer een paar jaar geleden bereikt. Misschien binnenkort toch weer eens proberen. Online op een goed ingerichte server met leuke mensen (bakkie, crazy, landgeneut, ryack, spartagon, resu en ik vergeet er vast nog een paar sorry) kan het echt een leuke ervaring zijn. De andere kant is helaas ook realiteit heb ik al vaak gemerkt, na een paar dagen inloggen en alles is gesloopt. Kon je wel je eigen terrein beveiligen met zo'n steen, maar dat werd dan omzeilt door een groep zombies naar je basis te lokken.

Maar wat me eigenlijk nog het meeste tegenviel op een gegeven moment was de performance. Bijvoorbeeld iets teveel bomen planten zorgde voor zoveel lag dat het al snel onspeelbaar werd. Elke death had dan ook een flinke impact op je health/stamina combo.

40,- Euro is wel een bak geld ja.
Jemig! Dat je al onze / die namen nog weet man! Respect hoor!

Echt zoveel plezier gehad met deze game. We hebben later ook nog met Gazz en nog iemand gespeeld die betrokken was bij de ontwikkeling, die gasten hadden echt te veel tijd :+

Zag ook de console versie, ik heb hem op mn wensenlijst gezet, twijfelde wel echt om hem te halen, maar zag een beetje op tegen het in mn eentje spelen gezien de kans klein is dat de game nog echt gaat leven onder de mij bekende spelers. En om nou weer nieuwe mensen te gaan ontmoeten (niet-NL), mwah, gebeurt ook weer niet zo snel..

Zie dat ik op 870 uur gespeeld sta, en dat is nog zonder alle livestreams, YT en forumtijd 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 28-08-2024 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -MD-
Inmiddels vermaak ik me af en toe op een PoBx PVE server (4). Er is een hoop veranderd, de basis is nog hetzelfde. Server wijkt wel erg af van vanilla, maar dat mag de pret niet derven. Wel handig: quests met POI's die 'verversen' als je daar aan de slag gaat (dus altijd een gereset gebouw met loot). Ook zijn er reset-zones, zones die regelmatig een reset krijgen (dus bouwen is niet handig)

Wat ik eerder zei over bomen en lag, wat dat betreft weinig veranderd. Op die server draait zelfs een mod die zorgt dat je er niet meer dan 7 kunt planten binnen een bepaalde tijd. Er is denk ik ook een max aantal zeds wat tegelijk in de wereld kan zijn. Hoe meer spelers, hoe meer actieve tiles, hoe meer verspreid de zeds zijn en dus minder last er van. Staat tegenover dat als je allemaal op een kluitje zit (BM) dat het dan een lagfest is...

Ha Pendora, een naam die ik vergeten was :)
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste