Vandaag release A17-e voor streamers.
Maandag komt de A17-e voor iedereen uit.
Nog niet al te veel er van verwachten. Er zijn al behoorlijk wat bugs gerapporteerd.Spartagon schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:22:
Vandaag release A17-e voor streamers.
Have I ever told you the definition of insanity?
[ Voor 6% gewijzigd door Meridius op 27-11-2018 13:10 ]
Have I ever told you the definition of insanity?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik ben het grotendeels met je eens, ze zijn echter iets vroeger gestopt met de updates omwille van de feestdagen.Ryack schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 10:56:
Ben in de kerstvakantie weer begonnen, maar dan met A17. Ik moet zeggen er zitten een aantal verbeteringen in tegen over A16. Nieuwe POI's zijn geweldig. De fiets en andere nieuwe vervoersmiddelen hardstikke goed. Ik had zo mijn bedenkingen over het nieuwe systeem voor wapens. Maar ik moet zeggen dat ik het oude systeem niet mis en je vindt genoeg wapen modificaties.
Er zijn ook een aantal dingen waar ik niet zo blij mee ben. Level en punt gaten van skills. Omdat het gebalanceerd is op multiplayer, krijg je niet voldoende punten om solo goed te kunnen spelen. Een aantal skills zijn solo gewoon verplicht en dan blijft er niet genoeg over. Gewoon erg slecht. Backpack geforceerd kleiner en punten in een skill moeten stoppen om een "normale" grootte backpack te krijgen. Weer erg slecht. Had dan voor een systeem gekozen waarbij je nieuwe backpacks kunt vinden en zo je capaciteit kunt uitbreiden. Sommige items kun je niet craften tenzij je een recept hebt gevonden. En dat recept werkt maar 1x dus zul je het nog een keer moeten vinden om een tweede te maken. Het nieuwe minen is trouwens ook klote. Ore stort in net zoals zand dat doet. En als klap op de vuurpijl, de enige echte manier om xp te verzamelen is zombies. Daarmee hebben ze het spelen als bouwer/passief spelen zonder zombies dood te maken gewoon de nek omgedraaid.
Hmm. Er zitten eigenlijk meer negatieve veranderingen in dan goede. Vreemd genoeg is het nog steeds leuk om te spelen.
Ik verwacht ook nog wel een aantal updates voor A17. Maar ik denk dat sommige dingen niet meer worden aangepast. Zo waren de skills eerst alleen level locked. Toen werden ze met punten gelocked (de skills werden flink duurder). En daarna werden ze zowel level als op punten gelocked. Op zich vind ik het locken op level niet zo'n heel groot probleem, zo lang er een goede flow in zit. Het grootste probleem voor mij is het veel duurder maken van de skills. Het zou variatie moeten bevorderen, maar als je solo speelt heb je zo veel must have skills dat je gewoon geen punten meer over hebt voor variatie. Erg jammer.Spartagon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 07:18:
[...]
Ik ben het grotendeels met je eens, ze zijn echter iets vroeger gestopt met de updates omwille van de feestdagen.
Ik verwacht nog wel wat balancing voor bepaalde punten die je aanhaalt.
Ik heb er toch weer wat plezier in met deze nieuwe update.
Inmiddels is de game ook al 2 weken uit voor de consoles. Al weet ik niet echt wat ik er van moet vinden. Geen flauw idee wat je moet doen in deze game.svenie3000 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:12:
In Juni komt v1.0 uit. Nu nog even een flinke korting. Op steam is hij voor €5,50 te koop en op green man gaming zelfs een duopack voor 7,10.
https://twitter.com/7Days...amp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is inderdaad een deel van het spel. Je kunt alleen toch wel meer dan dat. Er zit nl. een RPG-element in, incl leveling en crafting. Ik zou zeggen check even wat video's op YouTube, er zijn genoeg streamers die deze versie (ook op console) spelen.Oxigeon schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:35:
[...]
Inmiddels is de game ook al 2 weken uit voor de consoles. Al weet ik niet echt wat ik er van moet vinden. Geen flauw idee wat je moet doen in deze game.
Komt bij mij een beetje over als dayz meets minecraft. Je start. Je maakt een bunker en de hordes komen na 7 dagen op je af. Denk dat ik maar een aanbieding afwacht want of me dit 40euro waard is weet ik niet.
Music is not just a sound, it's a way of living.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Jemig! Dat je al onze / die namen nog weet man! Respect hoor!-MD- schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:21:
Ik ben blijven hangen op een playtime van 536 uur en dat is alweer een paar jaar geleden bereikt. Misschien binnenkort toch weer eens proberen. Online op een goed ingerichte server met leuke mensen (bakkie, crazy, landgeneut, ryack, spartagon, resu en ik vergeet er vast nog een paar sorry) kan het echt een leuke ervaring zijn. De andere kant is helaas ook realiteit heb ik al vaak gemerkt, na een paar dagen inloggen en alles is gesloopt. Kon je wel je eigen terrein beveiligen met zo'n steen, maar dat werd dan omzeilt door een groep zombies naar je basis te lokken.
Maar wat me eigenlijk nog het meeste tegenviel op een gegeven moment was de performance. Bijvoorbeeld iets teveel bomen planten zorgde voor zoveel lag dat het al snel onspeelbaar werd. Elke death had dan ook een flinke impact op je health/stamina combo.
40,- Euro is wel een bak geld ja.
[ Voor 3% gewijzigd door bakbakbak op 28-08-2024 13:25 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq