Rond 19.00 uur denk ik tot een uurtje of 21.00. Ik zit wel op Teamspeak, wellicht handiger. Sowieso moet je plafonds ondersteunen, volgens mij is het maximum wat een plafond kan dragen 9 blokken vanaf de kant.
Na een weekje "overleven" merk ik inderdaad dat de uitdaging al snel weer weg is. Ik loop met Iron kleding, een sniper, shotgun en de koelkast zit vol met eten om het weken vol te houden. De farm is klaar om ge-oogst te worden maar "omdat het zo mooi staat" heb ik daar niet eens de moeite voor genomen, mede omdat er genoeg eten is.
Uiteraard is het alleen overleven moeilijker, wij zijn met zijn 3en en dan is zelfs een rondje rennen over de map zeer makkelijk. Spullen onderling wat verdelen en je hebt in 1 lootrondje genoeg spullen om het weken vol te houden. Zombiespawn mag van mij ook wel wat omhoog, gisteren 3 nachten zitten wachten op zombies...helemaal niets.
Gelukkig hebben we een vrij groot project bedacht waarmee we nog weken ons kunnen vermaken, ik probeer voor mijzelf het af te wisselen zodat de uitdaging in het spel blijft. Ene keer looten, andere keer graven, dan weer eens bouwen enz.
We hebben besloten om een complete stad te bouwen met allerlei voorzieningen

boekenwinkel, ziekenhuis, sherrif, cafe, hardwarestore, markt enz enz. Om deze stad hebben we een muur gebouwd welke bestaat uit verschillende materialen (je vindt zelfs bankstellen, stoelen, koelkasten, kluizen enz.) zodat je een beetje het idee krijgt van een "noodmuur"
De ene keer werken we aan de muur en de andere keer startten we de bouw van voorziening. Dit houdt het voor onszelf wat afwisselend.