[Kickstarter] 7 Days to Die - Zombie Survival Game

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Volgens mij hebben ze ergens op het forum februari aangegeven. Of ze dat ook gaan halen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

Mocht die er zijn en ik t niet in de gaten hebben, stuur me dan even een PM als je de server wil in de lucht wilt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Wel, over die A14: "We’re fixing bugs like maniacs and A14 is the last new save you will ever have to start. We’re committed to save game support from A14 forward." Van hier (met screenshots): http://joelhuenink.tumblr...shots-that-looked-amazing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 15:48
Is er nog nieuws rond A14? Heb al een tijd nietmeer kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ze hebben een februari release niet gehaald. Op het forum heb ik gelezen dat ze druk bezig zijn met debuggen. Dat zou impliceren dat ze al een heel eind zijn. Maar over A14 wordt niet heel veel informatie meer vrijgegeven. Het blog is al drie weken niet meer geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Ondertussen wel weer twee updates op het blog. Vooral over het polishen van de game en verhelpen van bugs. Geen notie meer van een release date voor a14. Hij is wel lovend, maar dat zou ik ook altijd zijn over mijn eigen product. Ook schijnen er iets van quest in verwerkt te zijn. Het zal me benieuwen.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Hopelijk een release voor het Pasen weekeind.
Laatste update gisteren zei een release "within a day or 2" te hebben.

Zoals gewoonlijk zal ik weer op Gazz zijn server spelen. Zie ik je daar ook weer bakkie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik ben van de partij :-) Ik moet wel zeggen, heb niet echt de verwachting dat hij dit weekend uitkomt. Maar als dat wel is, hoop ik dat Gazz de map dan wiped, want ik zit nu echt te ver weg van iedereen behalve die ene gozer die een gebouw heeft gebouwd wat zo immens groot is, dat ik iedere keer minimaal een kwartier aan het zoeken ben hoe ik er ook alweer uit kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Zou leuk zijn dat er weer een update komt, om nog eens te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik zal t in de gaten houden, dan start ik de server weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
Map restart is aanbevolen en volgens de developers nu een laatste keer dat dat nodig zal zijn.
We’re fixing bugs like maniacs and A14 is the last new save you will ever have to start. We’re committed to save game support from A14 forward.
Ik heb met Gazz gesproken en aangezien hij nu de gamebalance fixes heeft gedaan voor de komende Vanilla release van A14 in samenwerking met de Developers zal hij weinig aanpassingen hoeven te doen op zijn eigen server. Die zal dus vrij snel na release geupdate en live zijn, inclusief een map reset.

[ Voor 7% gewijzigd door K-Wulf op 25-03-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Is er eventueel nog een plekje op een PvE server voor mij en een vriend? Ik zit eraan te denken om 7D2D weer op te pakken met A14.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
http://7daystodie.com/alpha-14-hits-the-streets/

Toch een release voor Pasen!

[ Voor 9% gewijzigd door K-Wulf op 27-03-2016 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Helaas nog niet kunnen spelen, moest nog aangifte doen. Wel een hele hoop fixes, ik heb ze maar niet allemaal gelezen, gewoon te veel.

EDIT: net even gespeeld, spel is goed speelbaar weer. Er zijn wel wat nieuwe dingen, maar nog niet echt significant groot. Wat quests e.d. veranderingen in skills en boeken en craften. Minibike is stabiel en verdwijnt niet meer. Ook het minen is gebalanced.

[ Voor 59% gewijzigd door bakbakbak op 29-03-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Zo 14 is dus uit?
Mocht crazy zin hebben, heb ik wel zin om nog eens te beginnen op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:28:
Zo 14 is dus uit?
Mocht crazy zin hebben, heb ik wel zin om nog eens te beginnen op een server.
AFgelopen weekend even het eea gedaan om hem inderdaad te updaten, echter kreeg ik mijn eigen game niet opgestart om het te testen.
Ik hoop er vanavond even tijd voor te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Tot nu toe heeft iedere versie van A14 last van crashes naar de desktop. Ik ben van iedere 30 minuten een crash in A14 naar een 5 minuten na laden van een game crash in A14.3 gegaan. Nieuwe game maken heeft geen zin. Als ik deze nieuwe game laad dan kan ik 10 stappen zetten en dan crashed het spel.

Heb al de laatste drivers geinstalleerd en ook de game helemaal verwijderd en opnieuw gedownload/geinstalleerd. Op de forums werd dit aangeraden om te doen, maar ik heb mijn twijfels hier over. Mijn ervaring met null pointer references (laatste patch) is dat er flinke bugs in de software zitten als deze optreden.

Heb geprobeerd om op de server te komen maar deze zit nog op versie A14.

Tot dat er een nieuwe stabiele versie komt blijf ik van de game af. Misschien dat ik de server probeer als deze is geupdate. De kans is aanwezig dat dit beter werkt dan single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:40:
Tot nu toe heeft iedere versie van A14 last van crashes naar de desktop. Ik ben van iedere 30 minuten een crash in A14 naar een 5 minuten na laden van een game crash in A14.3 gegaan. Nieuwe game maken heeft geen zin. Als ik deze nieuwe game laad dan kan ik 10 stappen zetten en dan crashed het spel.

Heb al de laatste drivers geinstalleerd en ook de game helemaal verwijderd en opnieuw gedownload/geinstalleerd. Op de forums werd dit aangeraden om te doen, maar ik heb mijn twijfels hier over. Mijn ervaring met null pointer references (laatste patch) is dat er flinke bugs in de software zitten als deze optreden.

Heb geprobeerd om op de server te komen maar deze zit nog op versie A14.

Tot dat er een nieuwe stabiele versie komt blijf ik van de game af. Misschien dat ik de server probeer als deze is geupdate. De kans is aanwezig dat dit beter werkt dan single player.
Ik heb zaterdag eens gespeeld, maar ik heb niet direct crashes ondervonden, ik zal eens kijken of ik straks de tijd vind om nog eens te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:11:
[...]
Ik heb zaterdag eens gespeeld, maar ik heb niet direct crashes ondervonden, ik zal eens kijken of ik straks de tijd vind om nog eens te testen.
Probeer eens een nieuw spel te maken. Sluit de game daarna helemaal af. Start het opnieuw op en laad het laatste spel. Bij mij geeft dit een gegarandeerde crash binnen 5 tot 10 minuten.
Het is ook telkens een totale crash naar desktop, geen foutmelding, geen logging.

Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk gerelateerd is aan nvidia grafische kaarten. Er zou een probleem kunnen zitten tussen Unity en nvidia drivers. A13 werkte zonder problemen, het kan natuurlijk zijn dat ze nu onderdelen van Unity gebruiken die ze eerst niet gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Geen andere servers geprobeerd? Ik heb afgelopen week best al wat uren gespeeld, geen enkele crash gehad. Wel allemaal op een server, geen SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
bakbakbak schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:52:
Geen andere servers geprobeerd? Ik heb afgelopen week best al wat uren gespeeld, geen enkele crash gehad. Wel allemaal op een server, geen SP.
Nee, ik heb ook niet zo een andere server waar ik op zou kunnen. En een open server daar heb ik het niet echt op.

Het vreemde is dat als ik een nieuwe SP game begin dan kan ik ook uren zonder probleem spelen. Ik kan alleen niet verder als een bestaande game wordt geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Via het forum van 7dtd zijn er echt wel een paar goede servers. Ik heb een tijdje op die van Sungod gespeeld ooit. Nu op die van Gazz. Nooit problemen en erg goed gemoddereerd en geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed, kostte wat meer tijd als gehoopt, maar de server is weer up en running.
IP en Password zijn onveranderd.

Mocht je het kwijt zijn, stuur me dan even een PM :)

Ik heb al een kleine basis opgezet op 2122 S 2631 E

[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 07-04-2016 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryack
Laatste twee dagen heb ik de versie met de nieuwe unity geprobeerd en het lijkt er op dat dit de crashes heeft opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ryack schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:34:
Laatste twee dagen heb ik de versie met de nieuwe unity geprobeerd en het lijkt er op dat dit de crashes heeft opgelost. :)
Was bij mij inderdaad ook het probleem, ik kreeg hem ook niet opgestart.
Met die beta lukt het wel gelukkig en het draait best soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 20:43:
Goed, kostte wat meer tijd als gehoopt, maar de server is weer up en running.
IP en Password zijn onveranderd.

Mocht je het kwijt zijn, stuur me dan even een PM :)

Ik heb al een kleine basis opgezet op 2122 S 2631 E
_/-\o_

Als ik morgen of heel eventjes vanavond de kans zie, kom ik ook wel even joinen. Zo single player is toch nie dat met zo'n spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Laatst online: 13-09 11:11
Leuk! Zal ook proberen snel weer langs te komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crap, heb ik gister net de server helemaal geupdate en al, nieuwe upate :') :P

https://www.reddit.com/r/...harass_your_server_owner/

Ik zal zo als ik even een momentje heb even een backup draaien van de server config en even een update doen

Geupdate naar 4.5

[ Voor 28% gewijzigd door tha_crazy op 08-04-2016 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Voor diegenen die het frontpage artikel hebben gemist:
Survivalhorrorgame 7 Days to Die komt ook naar de Playstation 4 en Xbox One

Uiteraard is DLC alweer genoemd.

Zal weer eens komen kijken op de server van Crazy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Het is weer leuk om van scratch te starten en het is weer nie makkelijk.
maar heb de indruk dat de veranderingen niet zo groot zijn als toen 13 uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mwa sowieso de talent tree is beter.
Ook heb je nu boeken niet per-se meer nodig want je kan alles met talents unlocken en deze hebben ook echt profijt.

Wel een tip, investeer in mining 69er zo snel mogelijk als een base ondergronds wilt maken.
Momenteel gaan stone bloks er bij mij in 2 klappen doorheen en ik vind het nog te traag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Zijn er nog die willen meedoen op de server van crazy? voorlopig zijn we maar met 2 en nog enkele extra zou het leuker maken.

De server draait stabiel en ik heb nog geen lag ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik zit ook op de server van Crazy. Alleen niet zoveel kunnen spelen deze week, dus ik kom niet zoveel mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:22:
Ik zit ook op de server van Crazy. Alleen niet zoveel kunnen spelen deze week, dus ik kom niet zoveel mensen tegen.
We kunnen straks onze coordinaten doorgeven anders.
Ik en crazy zitten vlak bij elkaar.
Vlak bij een stadje en bij water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:26:
[...]
We kunnen straks onze coordinaten doorgeven anders.
Ik en crazy zitten vlak bij elkaar.
Vlak bij een stadje en bij water.
Ik ben heel langzaam richting de coordinaten van Crazy aan het bewegen. Het op verschillende plaatsen een tijdelijke basis met opslag en kookstation. Mocht je een prefab met forge tegenkomen waar een extra zolder is gemaakt, dan ben ik er geweest. :) Zit op dit moment in een stadje dat half woestijn en half plains is. Moet nog een paar winkels leegmaken en wat voedsel voor onderweg maken en dan vertrek ik hier weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik kwam online en zag dat de nacht net begon en ik echt ontiegelijk ver weg van jullie zit. Aangezien ik geen zin had om dat hele eind te gaan lopen ben ik weer uitgelogd. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Ik zit ook al bij Crazy maar nog maar weinig gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00
Ik kom ook wel even langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Kan de server een keer worden gereset, mijn forge en campfires zijn allemaal bugged. Ze werken alleen nog maar als ik ze open heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:37:
Kan de server een keer worden gereset, mijn forge en campfires zijn allemaal bugged. Ze werken alleen nog maar als ik ze open heb staan.
herstarten is mss ook al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Het is nog iets waziger dan ik eerder dacht. Het gebeurt regelmatig dat alle forges, workbenches, cement mixers en campfires buggen. Ze verbranden dan alle brandstof zonder dat er items worden gemaakt, tenzij je het productie scherm open hebt staan. Het smelten van items in de forges gaat wel gewoon door. Na enige tijd (ik heb geen idee hoe lang) doet alles het gewoon weer zoals het hoort.

Ik heb trouwens nog een aardige bug gevonden. Het upgraden van de cobblestone ramp gaat niet goed. De ramp moet op de vlakke zijde zijn geplaatst en de verticale zijde moet naar het westen staan. De overige drie manieren dat je een ramp kunt plaatsen gaat wel goed. Upgrade je deze cobblestone ramp naar concrete dan wordt de verticale zijde doorzichtig. De schuine zijde blijft wel goed zichtbaar. Upgraden naar reinforced concrete lost niets op. Als je direct een reinforced concrete ramp maakt dan gaat het wel goed.
Ik moet nog proberen of je nog iets meer kunt dan alleen door de zijde kijken. Als je er doorheen kunt schieten dan geeft dat misschien een aardige mogelijkheid bij het bouwen van je basis, als de zombies uit het oosten komen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik ben even bezig met windows updates en zal dan gelijk de server even rebooten.
Hij staat nu dus even uit!

Edit:
Azure doet moeilijk, server komt ff niet meer up

Edit:
Server is weer up.

Mocht je op IP verbinden, deze is veranderd!
Deze is nu 40.68.123.235
De DNS is hetzelfde gebleven.

[ Voor 51% gewijzigd door tha_crazy op 18-04-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Crazy ik heb ook de ingang naar je basis ene beetje geblokeerd door er een hele concrete wal rond te bouwen (ze waren aan het graven naar men ondergrondsdeel.
Ik zal de deur een code geven die ik je nog wel bezorg zodat je daar makkelijk binnen kan.
Laat maar iets weten als het een probleem is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:40:
Crazy ik heb ook de ingang naar je basis ene beetje geblokeerd door er een hele concrete wal rond te bouwen (ze waren aan het graven naar men ondergrondsdeel.
Ik zal de deur een code geven die ik je nog wel bezorg zodat je daar makkelijk binnen kan.
Laat maar iets weten als het een probleem is.
Geen probleem, ik hoop uberhaupt deze week nog te kunnen spelen.
Ik ben nu nog wel even aan het kijken voor CBMS, deze heeft ook een interactieve map namelijk.

Edit: Interactive map
https://cbsm.envul.com/map-view/5662/

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 18-04-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik denk ik check de server even om te kijken of alles nog draait, echter heeft de backup van vanochtend niet gelopen en krijg ik hem ook handmatig niet getriggerd.

Ik ben dus weer even bezig

[ Voor 8% gewijzigd door tha_crazy op 19-04-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik heb net een paar uur gespeeld, er kwam idd steeds in beeld, running backups, system could be little slower. Kon wel gewoon normaal spelen, dus nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

bakbakbak schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:01:
Ik heb net een paar uur gespeeld, er kwam idd steeds in beeld, running backups, system could be little slower. Kon wel gewoon normaal spelen, dus nergens last van.
Klopt viel me net op toen ik even een health check ging doen na gisteren.
Ben nu de server even compleet aan het rebooten, krijg de backups niet meer aan de gang.
Laatste backup is van gisterochtend, dus al wel weer even geleden en heb geen zin om die te restoren.

Edit: Goed, server is weer up, maar backups werken nog niet.
Ik heb een paar opties nu.

1. ik restore de backup naar die van gisterenochtend +/- 9 uur, maar geen garantie dat dat werkt.
2. we blijven zo draaien zonder backups (de server is nog nooit gecrasht)

Ik blijf sowieso nog even verder pielen, maar heb er een hard hoofd in

Ik heb de server manager die ik gebruikte volledig uitgeschakeld en overgestapt naar een andere
Dit heeft voor effect dat alle home directory;s gereset zullen zijn.

Zodra je inlogd, doe dus gelijk /sethome !

Het heeft ook enkele voordelen, zoals hierboven beschreven de interactieve map.
En de nieuwe server manager heeft wat meer opties die ik eens ga bestuderen

Voor de backup ga ik nog even kijken

[ Voor 42% gewijzigd door tha_crazy op 19-04-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
@Crazy, klopt het ook dat je het weer(oa regen) uit hebt gezet? Of is het toeval dat er geen regen is.
Overigens mag het van mij allemaal wel iets moeilijker. Wat meer zombies als dat zou kunnen
Ik weet niet hoe de rest er over denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Pendora schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:02:
@Crazy, klopt het ook dat je het weer(oa regen) uit hebt gezet? Of is het toeval dat er geen regen is.
Overigens mag het van mij allemaal wel iets moeilijker. Wat meer zombies als dat zou kunnen
Ik weet niet hoe de rest er over denkt
Daar heb ik niks in aangepast, de server is groot en deels default met hier en daar wat tweaks, vooramelijk voor airdrops en als je dood gaat.

Ik kan wel eens kijken of ik de difficulty wat kan tweaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
tha_crazy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:25:
[...]

Daar heb ik niks in aangepast, de server is groot en deels default met hier en daar wat tweaks, vooramelijk voor airdrops en als je dood gaat.

Ik kan wel eens kijken of ik de difficulty wat kan tweaken
Was me gewoon opgevallen hoe vaak ik regen had in de SP en ik nu niet kan herinneren dat ik regen heb gezien.

Alleen als anderen er ook mee eens zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik pas mij aan aan de instellingen, heb geen specifieke voorkeuren op dat vlak. Tenzij dat ik die stomme tools voor forges niet kan vinden en heb al veel gezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
tha_crazy schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:02:
[...]
Zodra je inlogd, doe dus gelijk /sethome !
Betekent dit dat er een kans is dat /sethome en /home nu wel voor mij werken? Heb trouwens proberen op te zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, maar veel is er niet over te vinden. Probleem met het profiel was de enige gok die ik heb gevonden.

Wbt de instellingen, dat maakt mij niet zo veel uit. Ik ga gewoon mee met de rest.
Tenzij dat ik die stomme tools voor forges niet kan vinden en heb al veel gezocht :)
Ik heb gisteren toevallig mijn tweede calipers gevonden. Ze zijn al besproken anders had je ze zo mogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ryack schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:44:
[...]

Betekent dit dat er een kans is dat /sethome en /home nu wel voor mij werken? Heb trouwens proberen op te zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, maar veel is er niet over te vinden. Probleem met het profiel was de enige gok die ik heb gevonden.

Wbt de instellingen, dat maakt mij niet zo veel uit. Ik ga gewoon mee met de rest.

[...]

Ik heb gisteren toevallig mijn tweede calipers gevonden. Ze zijn al besproken anders had je ze zo mogen hebben.
Die kans zou wel eens aanwezig kunnen zijn.
De servermanager die ik gebruikte was gruwelijk verouderd en werd ook niet meer bijgewerkt dusja.
Ik zal eens kijken of ik vanavond weer online kan komen, heb mogelijk nog wel wat tools over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Goed nieuws. De /sethome en /home werken. :)

Gisteren trouwens een derde calipers en tweede tool-en-die kit gevonden. Dus als iemand deze nog nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Die Calipers ben ik al komen halen, die andere kan ik ook gebruiken.

Heb wel ondervonden dat je soms op een unlimited respawn van zombies kan lopen, wat niet zo fijn is aangezien je dan gewoon een hele dag en nacht aan het verdedigen bent. Hopelijk straks nietmeer het geval zodat ik kan herstellen en terug op orde stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Hey, is er nog ruimte op de server en zoja wat is het password?

Ik heb dit vroeger een keer gekocht, nooit echt veel gespeeld. Stuur maar een DMetje.

Groetjes Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
K93 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 08:09:
Hey, is er nog ruimte op de server en zoja wat is het password?

Ik heb dit vroeger een keer gekocht, nooit echt veel gespeeld. Stuur maar een DMetje.

Groetjes Kevin
kan je best even een PM sturen naar Crazy.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Heren, ik moet even de server 2 dagen uitschakelen.
Ik heb even m'n Azure omgeving zelf nodig en zit bijna aan het einde van mijn credits :P
Zal hem vrijdagmiddag/avond weer aanzetten.

Excuses voor het ongemak

Nvm extra resources toegewezen gekregen.
Wel weer IP veranderd.
Dit zal voorlopig de laatste keer zijn :P

40.68.162.223

[ Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 28-04-2016 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:38:
Heren, ik moet even de server 2 dagen uitschakelen.
Ik heb even m'n Azure omgeving zelf nodig en zit bijna aan het einde van mijn credits :P
Zal hem vrijdagmiddag/avond weer aanzetten.

Excuses voor het ongemak

Nvm extra resources toegewezen gekregen.
Wel weer IP veranderd.
Dit zal voorlopig de laatste keer zijn :P

40.68.162.223
Je moest je niet excuseren voor het ongemak, wij zijn al blij dat we een server tot onze beschikking hebben.

Iemand enig idee of de infinite spawn bij scouts al opgelost is? Ik heb namelijk dagelijks scouts and eens er wat volk komt blijft het komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:01:
[...]
Je moest je niet excuseren voor het ongemak, wij zijn al blij dat we een server tot onze beschikking hebben.
+1
Iemand enig idee of de infinite spawn bij scouts al opgelost is? Ik heb namelijk dagelijks scouts and eens er wat volk komt blijft het komen.
Volgens mij is dit in 14.6 opgelost, maar die is nog steeds niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Jawel, je kan hem als beta opt-in installeren. Maar dan moet uiteraard ook de server geupdate zijn met de beta opt in en moeten alle gebruikers hem opt-innen. Er is een topic van Madmole op de 7dtd forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Dan zullen we maar wachten op de officiele release ervan. Anders krijg je mss nog andere problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

14.6 is de 30ste vrij gegeven, ik ga zo de server patchen

Goed, de server is gepatched en zal weer aanstaan.
Ik ben alleen bang dat ik binnenkort de server moet gaan upgraden (Draait nu 2008 op, heb 2012 nodig)
Ben even de kosten aan het uitzoeken en laat het weten heren :)

[ Voor 66% gewijzigd door tha_crazy op 02-05-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Als ik zo kijk naar de kaart dan zie ik weer een flink aantal gegenereerde stukken die niet op elkaar aansluiten. Dat dit nog niet opgelost is???

Zijn er nog meer vervelende bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Het enige echt vervelende dat ik af en toe tegenkom is een 1 blok brede en 4-6 blokken diepe greppel precies naast een weg. Als je daar in rijdt met je mini bike dan ben je wel even bezig om er weer uit te komen. Het water stroomt ook nog een beetje vreemd en niet zoals je zou verwachten. Dat wil niet zeggen dat er niet meer zijn, alleen dat ik ze niet tegen ben gekomen. :)

Wel prettig in de nieuwe versie is dat de casino coins voortaan koper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Laatste jaar nog nieuwe content? techtree? aan de game toe gevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ja. Maar het is meer een lijst van skills dan een echte techtree. Sommige skills zijn wel afhankelijk van andere skills. Maar volgens mij is het een erg platte tree.

Er zijn twee soorten skills. Skills die van 0 t/m 100 lopen, deze "level" je door dingen te doen. En skills die je voor 5 of 10 skill punten kunt kopen die daarna een bepaald recipe of voordeel geven. Cement en staal maken zitten nu achter een skill van 10 punten.

Je krijgt 5 skill punten voor iedere level. Daarnaast kun je ook skill punten krijgen door quests te doen. Voor quests krijg je altijd 1 punt en als je deze binnen de tijd kunt doen dan krijg je nog 1 of 2 punten extra.
Levelen doe je nu vooral door items te maken of te repareren. Doden van zombies geeft bijna geen XP meer.

Boeken zitten er nog steeds in maar een aantal zeldzame boeken zijn vervangen door skills. Je kunt boeken meerdere keren lezen. Je krijgt een extra punt in een 0-100 skills als je dit doet. Doe dit niet, je benadeelt je zelf als je dit wel doet. Stop ook nooit punten in een 0-100 skill. De skill punten, boeken en levelen werken elkaar tegen.
Zoals ik al eerder aan gaf, level je nu door dingen te maken. Iedere keer als je iets maakt krijg je een beetje XP en gaat een 0-100 skill iets omhoog. Ik heb het gevoel dat als een skill op 100 zit je geen tot bijna geen XP meer krijgt. Dit zorgt er voor dat je na een bepaald level veel langzamer levelt en dus ook veel langzamer aan skill punten komt. Gebruik de skill punten alleen om skills te kopen die voordelen of recipes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ryack schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:37:
Boeken zitten er nog steeds in maar een aantal zeldzame boeken zijn vervangen door skills. Je kunt boeken meerdere keren lezen. Je krijgt een extra punt in een 0-100 skills als je dit doet. Doe dit niet, je benadeelt je zelf als je dit wel doet. Stop ook nooit punten in een 0-100 skill. De skill punten, boeken en levelen werken elkaar tegen.

Zoals ik al eerder aan gaf, level je nu door dingen te maken. Iedere keer als je iets maakt krijg je een beetje XP en gaat een 0-100 skill iets omhoog. Ik heb het gevoel dat als een skill op 100 zit je geen tot bijna geen XP meer krijgt. Dit zorgt er voor dat je na een bepaald level veel langzamer levelt en dus ook veel langzamer aan skill punten komt. Gebruik de skill punten alleen om skills te kopen die voordelen of recipes geven.
Ben het hier niet helemaal met je eens als ik je bericht goed interpreteer. Ik gebruik juist skillpoints om 0-100 dingen te kopen. Uiteraard in het begin voornamelijk de Workbench, Cement en 9MM bullets, maar zeker tool smithing gooi ik vol omhoog.

Des te beter mijn pickaxe/fireaxe, des te meer ik mine/hak, des te meer ik construction points krijg, des te sneller ik bouw, des te sneller ik level, des te meer skillpoints ik heb. Persoonlijk vind ik dit prima werken, zitten nu meet twee man op dag 12 en hebben al prima bunker kunnen bouwen, omdat mijn tool smithing maximaal is.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
MisterChaoSs schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:33:
[...]
Ben het hier niet helemaal met je eens als ik je bericht goed interpreteer. Ik gebruik juist skillpoints om 0-100 dingen te kopen. Uiteraard in het begin voornamelijk de Workbench, Cement en 9MM bullets, maar zeker tool smithing gooi ik vol omhoog.

Des te beter mijn pickaxe/fireaxe, des te meer ik mine/hak, des te meer ik construction points krijg, des te sneller ik bouw, des te sneller ik level, des te meer skillpoints ik heb. Persoonlijk vind ik dit prima werken, zitten nu meet twee man op dag 12 en hebben al prima bunker kunnen bouwen, omdat mijn tool smithing maximaal is.
Dan ga ik er van uit dat je het niet helemaal goed hebt geinterperteerd. ;)

Workbench, cement, kogels ed zijn 5 of 10 punten skills en zijn naar mijn mening de skills waar je skill punten in moet stoppen.

Door punten te stoppen in een 0 - 100 skill ga je in het begin lekker snel. Maar zodra de skill op 100 zit dan houdt het op. Je krijgt bijna geen XP meer en je levelt dus niet meer. Je kunt de echt belangrijke skills dan ook niet meer kopen.
Ieder skill punt dat je in een 0 - 100 skill stopt zorgt er voor dat je minder skill punten in totaal hebt dan iemand die dat niet doet. Zelfs een extra punt door het lezen van een boek zorgt er al voor dat je minder kunt levelen en dus minder totale skills punten hebt.

Geen idee hoeveel dagen ik nu in-game heb. Maar ik heb genoeg tijd gehad om een stenen huis in te richten als basis. Beneden verdieping is een dubbele muur, buitenste muur van gewapend beton, binnen muur van cobblestone. De anti-klimmer ring is drie blokken gewapend beton met schiet gaten naar beneden. Om het huis staan drie ringen met volledig geupgrade spikes. Het dak is omgezet naar een tuin met mais en aardappelen. De hele boven verdieping is extra verstevigd om instorting te voorkomen. Van het huis uit gaan drie tunnels naar een hatch om makkelijk naar binnen en buiten te kunnen. Hier omheen staat weer een buitenmuur met torens op de hoeken. Een grote toren voor horde gevechten en drie kleine. Helemaal cobblestone behalve de horde toren die is helemaal van gewapend beton. De hele muur heeft 1 tot 2 stenen bekleed met metalen platen. De horde toren is helemaal bekleed met metalen platen. Buiten de muur staan 3 tot 4 lagen met geupgrade spikes, wooden spikes en barbed wire. Binnen de muren heb ik een tuin met cotton, koffie, gele bloemen en bomen. Buiten de muur heb ik verschillende bossen aangelegd voor hout.
Oh en ik heb ook nog een tunnel gegraven onder de muur door naar een zwembad bij een huis. Het idee wat om de tunnel vol te laten lopen met water en zo oneindig water in mijn basis te hebben, maar het water wilde niet meewerken.

Ik heb meer dan 12K beton klaar liggen, maar heb het niet meer gebruikt om de rest te upgraden. Het is niet echt nodig aangezien er niets meer binnen komt. Van de andere materialen heb ik zo veel verzameld dat het niet meer uit maakt.

Ik heb over de 1300 zombie kills, van de 0-100 skills heb ik alle constructie skills, mining skills ed. op 100 zitten, de meeste wapen skills zitten ook op 100 of er dicht bij. Ik krijg geen XP meer van constructie. Zit op dit moment vast op level 81. Heb de meeste niet noodzakelijk skills voor stamina, hp, eten/drinken, quality joe en treasure hunting op level 1, 2 of 3, maar kan deze dus niet verder ophogen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryack op 10-05-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ryack schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:25:
[...]

Dan ga ik er van uit dat je het niet helemaal goed hebt geinterperteerd. ;)

Workbench, cement, kogels ed zijn 5 of 10 punten skills en zijn naar mijn mening de skills waar je skill punten in moet stoppen.

Door punten te stoppen in een 0 - 100 skill ga je in het begin lekker snel. Maar zodra de skill op 100 zit dan houdt het op. Je krijgt bijna geen XP meer en je levelt dus niet meer. Je kunt de echt belangrijke skills dan ook niet meer kopen.
Ieder skill punt dat je in een 0 - 100 skill stopt zorgt er voor dat je minder skill punten in totaal hebt dan iemand die dat niet doet. Zelfs een extra punt door het lezen van een boek zorgt er al voor dat je minder kunt levelen en dus minder totale skills punten hebt.

[base verhaal ingekort i.v.m. ruimte]

Ik heb over de 1300 zombie kills, van de 0-100 skills heb ik alle constructie skills, mining skills ed. op 100 zitten, de meeste wapen skills zitten ook op 100 of er dicht bij. Ik krijg geen XP meer van constructie. Zit op dit moment vast op level 81. Heb de meeste niet noodzakelijk skills voor stamina, hp, eten/drinken, quality joe en treasure hunting op level 1, 2 of 3, maar kan deze dus niet verder ophogen.
Aaaah op die fiets bedoel je. Wat mijn level op dit moment is durf ik even niet te zeggen. Ik rank nog regelmatig door het minen e.d. en heb alle soorten kogels en andere benodigdheden wel geunlocked. De niet noodzakelijk heb ik ook nog amper gedaan.

Heb ik meteen even een vraag, ik ben van plan een base design te maken die ik afleid van een van YouTube (die ik nu even niet kan vinden op kantoor).

Bedoeling is:
- Base op groundlevel
- Gap van minstens 2 tussen base en grond
- Gap is 6 blokken diep met onderaan full upgraded spikes
- Schietgaten 1 blok hoger dan de spikes, zodat als zombies vallen ik ze meteen neer kan schieten

Als die zombies crippled zijn door de spikes, kunnen ze dan over de spikes/bodies kruipen en door 1 open blok kruipen? Beter kan ik het niet uitleggen, zal thuis de video nog zoeken als je niet begrijpt wat ik bedoel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
MisterChaoSs schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:34:[...]
Aaaah op die fiets bedoel je. Wat mijn level op dit moment is durf ik even niet te zeggen. Ik rank nog regelmatig door het minen e.d. en heb alle soorten kogels en andere benodigdheden wel geunlocked. De niet noodzakelijk heb ik ook nog amper gedaan.
De skills om dingen te kunnen maken zijn gewoon verplicht. Wie wil er nu geen cement en staal kunnen maken. De andere skills zoals de stamina regen, minder stamina verlies met rennen en minder moeten eten en drinken lijken in eerste instantie niet zo handig. Maar later in de game leveren ze zoveel op.
Een beetje stamina regen zorgt er voor dat je samen met miner 69'er oneindig kunt minen of in ieder geval tot je pick gerepareerd moet worden. Door minder te moeten eten en drinken heb je een veel kleinere tuin nodig. Die kost dus ook minder tijd om te onderhouden. Daardoor heb je veel meer tijd om andere dingen te doen. :) Daarom vind ik het ook zo zuur dat ik er te laat achter gekomen ben hoe het werkt, ik heb net zoals jij flink wat punten in tool smithing en enkele andere skills gestopt in het begin.
Heb ik meteen even een vraag, ik ben van plan een base design te maken die ik afleid van een van YouTube (die ik nu even niet kan vinden op kantoor).

Bedoeling is:
- Base op groundlevel
- Gap van minstens 2 tussen base en grond
- Gap is 6 blokken diep met onderaan full upgraded spikes
- Schietgaten 1 blok hoger dan de spikes, zodat als zombies vallen ik ze meteen neer kan schieten

Als die zombies crippled zijn door de spikes, kunnen ze dan over de spikes/bodies kruipen en door 1 open blok kruipen? Beter kan ik het niet uitleggen, zal thuis de video nog zoeken als je niet begrijpt wat ik bedoel haha
Ja zombies kunnen door een 1 blok opening kruipen. Honden kunnen trouwens ook door 1 blok openingen.

Gelukkig zijn er verschillende oplossingen voor. :)

Oplossing 1: Je kunt de schiet gaten op dezelfde hoogte maken als de spikes. Als je de vloer iets lager maakt dan schiet je als het ware van onder schuin naar boven tussen de spikes door. Dit heeft als voordeel dat je de spikes kunt repareren tijdens een aanval. En je kunt dode zombies meteen looten.
Er zit wel een nadeel aan. Als een spike helemaal kapot is dan komen ze door het schietgat naar binnen.

Oplossing 2: Gebruik de halve cement blokken. Hiermee maak je het gat voor de helft dicht en houdt je een schiet sleuf over. Voordeel is dat ze niet meer naar binnen kunnen tenzij het halve blok helemaal kapot is. Het halve blok kan worden geupgrade naar reinforced concrete en hoger en heeft dus dezelfde sterkte als een gewoon blok. Nadeel je bent 2x zoveel cement mix kwijt als voor een gewoon blok omdat je via cement moet upgraden. Verder heb je minder zicht dan met een volledig open blok.

Oplossing 3: Maak de anti klim ring 3 stenen breed en plaats schiet sleuven door gebruik te maken van het halve concrete blok. Je kunt nu van boven naar beneden alles raken. Nadeel zombies kruipen soms over elkaar heen als er veel zijn en dan kunnen ze je soms toch raken.

Zelf gebruik ik nummer 2 en 3. Nummer 1 werkt niet zo goed meer sinds de spikes veel sneller kapot gaan is het wat te riskant geworden. Bij nummer 2 zet ik de schiet sleuven het liefste haaks op de spikes zodat ik de grootst mogelijke bereik heb. Maar daar heb je dan wel weer torens of uitstulpingen voor nodig.

Ik wil trouwens nog een keer gaan experimenteren met de vorm van de sleuven. Tot nu toe heb ik steeds een recht opstaande sleuf gemaakt en dat werkt redelijk maar het zicht is beperkt. Ik denk dat een kruis, half kruis of hoek beter werkt.

En plaats altijd metalen platen aan de buitenkant op de stenen waar je het meeste zombies verwacht. Het is 2k extra punten waar ze doorheen moeten slaan voor dat ze bij het concrete komen. Belachelijk goedkoop voor de extra bescherming die ze geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryack op 10-05-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Echt helden zijn jullie niet hé. Steeds als ik online kom begint de nacht :p. Zo kan ik nooit fatsoenlijk wat opbouwen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Mijn irritatie met deze games is naast dat het Early Access is vaak. veel onderhouds repititie. Wat tot op zekere hoogte niet erg is maar zou wel cool zijn als je NPC erbij krijgt dat dit soort dingen minder aandacht heeft en of anders de duribility verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Psyonara schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 01:18:
Mijn irritatie met deze games is naast dat het Early Access is vaak. veel onderhouds repititie. Wat tot op zekere hoogte niet erg is maar zou wel cool zijn als je NPC erbij krijgt dat dit soort dingen minder aandacht heeft en of anders de duribility verhogen.
Tja dat is het nadeel van Early Access. Ze zijn wel bezig om ook raiders toe te voegen en handelaren. Als ik het spel nu bekijk is het zo ontzettend veranderd ten opzichte van de versie die we bij Joschaap speelde. Ze zijn wel actief aan het ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MD- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 23:34:
Echt helden zijn jullie niet hé. Steeds als ik online kom begint de nacht :p. Zo kan ik nooit fatsoenlijk wat opbouwen ;).
Bij mij varieert het dikwijls. maar ik zal er proberen op te letten als ik uitlog dat het dag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik ben maar gaan rennen ;).

Valt me toch weer tegen dat sommige bugs er nog steeds zijn.
Ik loop nu op een muurtje van iemand rond en dan zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OuYZPNu.jpg?1

Hier kun je nog steeds overheen lopen of iets tegenaan bouwen. Ook zeds kunnen hierdoor bij je komen...

Edit:
Hmm, campfire kookt geen water als je het craftvenster niet open hebt staan. E.e.a. is wel irritant nog steeds.

[ Voor 14% gewijzigd door -MD- op 12-05-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MD- schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:02:
Ik ben maar gaan rennen ;).

Valt me toch weer tegen dat sommige bugs er nog steeds zijn.
Ik loop nu op een muurtje van iemand rond en dan zie ik dit:

[afbeelding]

Hier kun je nog steeds overheen lopen of iets tegenaan bouwen. Ook zeds kunnen hierdoor bij je komen...

Edit:
Hmm, campfire kookt geen water als je het craftvenster niet open hebt staan. E.e.a. is wel irritant nog steeds.
Dat lijkt me mijn muurtje :-)
Ja ik heb die er nochtans proberen uit te halen, maar ze blijven opkomen.
Ik heb wel gemerkt dat dit voornamelijk voor komt als de server enige tijd aan het lopen is.
Waarschijnlijk is dit een bug in caching ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Gisteren spel gekocht nadat ik op twitch al wat streams heb zitten bekijken. Met name het bouwen / graven van tunnels vind ik erg tof :-)

Heb eerder al Rust gespeeld... maar dit is toch eigenlijk wat ik me bij Rust had voorgesteld...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Spartagon schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 07:31:
[...]

Dat lijkt me mijn muurtje :-)
Ja ik heb die er nochtans proberen uit te halen, maar ze blijven opkomen.
Ik heb wel gemerkt dat dit voornamelijk voor komt als de server enige tijd aan het lopen is.
Waarschijnlijk is dit een bug in caching ofzo.
Deze stukken haal je weg door er een frame 'doorheen' te plaatsen, althans zo werkte het bij mij. Soms kan je het direct er op plaatsen en soms even via via. Als je daarna het frame weghaalt is het stuk dirt oid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Het is hier ook wat stilgevallen?
Zijn er die nog spelen po de server van crazy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:03:
Het is hier ook wat stilgevallen?
Zijn er die nog spelen po de server van crazy?
Vandaag even niemand in ieder geval :+

De funds op Azure waren op (heb 130 per maand) wegens een SQL Server welke resources stond te eten.
Morgen gaat die als het goed is automatisch weer up.

Verder weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ben een aantal keer online geweest maar niemand aangetroffen.
Toen ben ik er weer mee gestopt want dat is ook zo ongezellig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:51:
[...]

Vandaag even niemand in ieder geval :+

De funds op Azure waren op (heb 130 per maand) wegens een SQL Server welke resources stond te eten.
Morgen gaat die als het goed is automatisch weer up.

Verder weet ik het niet.
Ik zit er zelf zelden nog op, omdat ik er steeds alleen op zit en dan is het minder boeiend :)
Het lijkt weer even wachten op de volgende patch denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MD- schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:11:
Ben een aantal keer online geweest maar niemand aangetroffen.
Toen ben ik er weer mee gestopt want dat is ook zo ongezellig...
Ik heb hetzelfde, daarom dat ik zelf er niet zoveel meer op kom.Hopelijk snel een nieuwe versie, kunnen we weer van scratch beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik zit de wachten op de volgende update. Hoop wel op een volledige reset. Beginnen van scratch is nog steeds het leukste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

In dat geval ga ik deze server uitfaseren, het plan was sowieso om een nieuwe te plaatsen.
De huidige draait nog op Server 2008, heb een Server 2012 klaarstaan als vervanging.

Zodra de nieuwe versie er is zal ik hem aanslingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:42:
In dat geval ga ik deze server uitfaseren, het plan was sowieso om een nieuwe te plaatsen.
De huidige draait nog op Server 2008, heb een Server 2012 klaarstaan als vervanging.

Zodra de nieuwe versie er is zal ik hem aanslingeren :)
Is goed voor mij.
Ik denk dat de meeste wachten op een nieuwe update.
En zoals Ryack zegt is het opnieuw starten altijd leuker. Dan ben je soms ook wat meer genoodzaakt om wat samen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Misschien ook een nieuwe seed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Mooi! Ik zal er ook weer zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Misschien dan ook leuk om wat meer bij elkaar te zitten. Bij Joschaap vond ik dat misschien wel het leukste zodat je elkaar ook 's nachts kon helpen. Nu zag ik bijvoorbeeld Ryack wel eens online maar dan wel aan de andere kant van dat dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Dat heb je natuurlijk zelf wel een deel in de hand :-)

Ik had toch de indruk dat er bij mij in de buurt toch wel wat mensen zaten.
Ik heb zelfs naast Crazy gebouwd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Is er nog nieuws over nieuwe versies? release dates.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Spartagon schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:34:
Is er nog nieuws over nieuwe versies? release dates.... ?
Volgens mij is vandaag 14.7 uitgekomen. Zal nog een paar weken duren voor 15 uitkomt zag ik het Steam bericht staan...

Edit:
Sorry, ben niet zo scherp meer. Maar met vandaag bedoel ik natuurlijk de dag van ruim een uur geleden ;).

[ Voor 16% gewijzigd door -MD- op 21-06-2016 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Volgens mij is 14.7 niet meer dan een zoethoudertje voor de PC terwijl ze met de console versie bezig zijn. Er zit bijzonder weinig nieuws in de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Ryack schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:37:
Volgens mij is 14.7 niet meer dan een zoethoudertje voor de PC terwijl ze met de console versie bezig zijn. Er zit bijzonder weinig nieuws in de patch notes.
Oh lordie lord een konsole versie? Nou dan kan dit project wel ter grave gedragen worden. Jammer maar het risco voor een early access dingetje.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
bstard schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:05:
[...]
Oh lordie lord een konsole versie? Nou dan kan dit project wel ter grave gedragen worden. Jammer maar het risco voor een early access dingetje.
Valt op zich nog wel mee. Het is volgens mij nog lang niet dood. :) Een ander bedrijf geeft de game uit voor de consoles. Neemt niet weg dat ze natuurlijk wel tijd moeten steken in de bug fixes voor de console versie. Waardoor nieuwe content voor PC (en console) wat op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Bart Smit verkoopt hem al (ps4). Net opgehaald in Rotterdam Alexandrium. Er ligt er nog 1 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel