[Kickstarter] 7 Days to Die - Zombie Survival Game

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Mide, ik heb je teogeveogd op steam. Ik speel al een poos op deze server:

https://7daystodie.com/fo...ch%99-Constructions/page6

Dat is die van Gazz. Erg fanatieke gast, houdt de boel goed up to date. 1 'nadeel', zombies rennen overdag en lopen snachts. Ben er nu wel aan gewend, is nog best goed te doen. Snachts lekker looten, overdag rennen. En oja, op de wegen verlies je geen stamina bij rennen, dus kan je zombies goed voor blijven. Pas op dat je niet infected wordt door een hond, dan ren je ze er niet meer uit :P

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 15:48
Hey bakbakbak

Wat is jouw steam nickname? Dan voeg ik je ook toe.
De server waar ik met Mide op aan het spelen was, is al offline (gisteren toch).
Dus kunnen we mss joinen op die server die jij hier voorsteld.

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Hoe bevalt het bouwen, heren? Zijn daar nog verbeteringen doorgevoerd?

Prima.

• bakbakbak
Er zijn veel vernieuwingen en verbeteringen. Vooral het skillsysteem heeft potentie. Je bent nu niet gelijk op de max van je kunnen. Het is dus een mix van skills en boekrecepten waardoor je beter wordt en meer kan.

Verder nieuwe zombies en wat materialen, maar niet echt nieuwe mogelijkheden. Er is veel anders, moeilijker, maar ook logischer. Gameplay is voornamelijk verlengt, niet verdiept. Geen nieuwe bouwmogelijkheden, geen elektra e.d. Je kan wel een bouwlamp maken met een autoaccu, maar verder heb ik niet echt veel meer gezien. Maar ik sta ook pas aan het begin.

Wel heeft de U.I. voor het maken van dingen een remake gehad. Dat Grid ding is compleet weg. Ook de campfire en de forge werken anders. Veel meer een werkbank met een wachtrij etc. Best ok.

Als je op zoek ben naar verdieping, meer bouwmogelijkheden, dan is dit niet echt de update. Het is volgens mij wel de grootste update ever.

Spartagon, mijn steam id: http://steamcommunity.com/id/bakkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Dus, ben net een uurtje op de server van Gazz geweest. Dat was eng. Echt eng. Zelfs mijn eigen voetstappen zijn mij tot last :p. Ik zit nu even een hoekje te fabriceren op 106N 631W. Maar het gaat me heel veel moeite kosten om te blijven leven, zeker op deze server. Mijn eerste overlijden is al binnen. Kennelijk kun je ook doodgaan als je een boom omhakt en deze valt op je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:40:
Dus, ben net een uurtje op de server van Gazz geweest. Dat was eng. Echt eng. Zelfs mijn eigen voetstappen zijn mij tot last :p. Ik zit nu even een hoekje te fabriceren op 106N 631W. Maar het gaat me heel veel moeite kosten om te blijven leven, zeker op deze server. Mijn eerste overlijden is al binnen. Kennelijk kun je ook doodgaan als je een boom omhakt en deze valt op je...
Als jij ook alweer bezig bent ga ik kijken of ik het ook weer ga installeren. Samen dingen bouwen blijft lachen namelijk.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Het is in veel opzichten anders. Ik ben nog niet zo ver gekomen om te zeggen of bugs de ervaring verpesten. Het is wel een flink stuk moeilijker geworden om op te starten. Meer zombies die zomaar aan komen wandelen enzo. Op de server van Gazz is het helemaal een uitdaging. Ik durfde niet eens te ver te lopen om een goede stek te zoeken, je komt niet ver met alleen je stone axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik ben met een maat op eigen 'server' bezig (gewoon MP map starten ingame en laten joinen via steam) en gisteren ging het toch wel weer even hard. Verlaten huis gevonden en daar eerste overnachting gehouden. Volgende dag beetje voedsel en hout verzamelen en een forge craften. Tweede nacht zonder problemen, op één klein foutje met de boog na, overleeft en verder met verzamelen. Toen ik wat frames tegen de garagedeur aan het zetten was (frames upgraden zorgt voor snelle skill voortgang) en upgrade, werd ik ineens geslagen door een zombie, bleken er minsten 25 naar het huis te wandelen.

Het is echt een stuk moeilijker geworden en dat is ook wel weer tof. Zeker met het skillsysteem, meer crafting en verbeterde upgrade dingen is het weer fijn om te spelen. Denk dat ik vanavond even speel, mocht je willen joinen, dan kan dat wel zolang je niet raar gaat doen :)

Steam: Nibortreab (K-oz)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
-MD- schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:33:
Het is in veel opzichten anders. Ik ben nog niet zo ver gekomen om te zeggen of bugs de ervaring verpesten. Het is wel een flink stuk moeilijker geworden om op te starten. Meer zombies die zomaar aan komen wandelen enzo. Op de server van Gazz is het helemaal een uitdaging. Ik durfde niet eens te ver te lopen om een goede stek te zoeken, je komt niet ver met alleen je stone axe.
Haha klinkt heel bekend! Probeer snel een boog te maken met wat arrows. En onthoud, op asphalt krijg je bij gazz standaard een koffie buff. Je kan daar dus eindeloos blijven rennen. Je kan zombies er zo altijd uit rennen. Behalve honden en feral overigens, die blijven heel dicht achter je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
MisterChaoSs schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:47:
Ik ben met een maat op eigen 'server' bezig (gewoon MP map starten ingame en laten joinen via steam) en gisteren ging het toch wel weer even hard. Verlaten huis gevonden en daar eerste overnachting gehouden. Volgende dag beetje voedsel en hout verzamelen en een forge craften. Tweede nacht zonder problemen, op één klein foutje met de boog na, overleeft en verder met verzamelen. Toen ik wat frames tegen de garagedeur aan het zetten was (frames upgraden zorgt voor snelle skill voortgang) en upgrade, werd ik ineens geslagen door een zombie, bleken er minsten 25 naar het huis te wandelen.

Het is echt een stuk moeilijker geworden en dat is ook wel weer tof. Zeker met het skillsysteem, meer crafting en verbeterde upgrade dingen is het weer fijn om te spelen. Denk dat ik vanavond even speel, mocht je willen joinen, dan kan dat wel zolang je niet raar gaat doen :)

Steam: Nibortreab (K-oz)
Herken het, maat had de deur opengelaten dus wij lekker craften in de Forge etc.

Ineens 3 screamers achter ons, met de gevolgen van die kutzombies :+

Welke server speelt iedereen, en is het PVP/PVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Mn maat en ik hebben een bunker gevonden in een dorpje met 4 stores, perfecte locatie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

Gister het spel weer opgepakt, maar dat is ff wennen.
Heb gelijk ff zitten kloten met een dedicated server opzetten in Azure, denk waarom geraak ik toch niet geconnect, windows firewall. doh! 8)7

Nu ff kijken hoe ik prefabs e.d. toevoeg, maar t ziet er goed uit in ieder geval.
En dan wordt t weer aankloten (ook ff de loot-timer uitzetten & instant crafting aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:27:
Heb gelijk ff zitten kloten met een dedicated server opzetten in Azure, denk waarom geraak ik toch niet geconnect, windows firewall. doh! 8)7

Nu ff kijken hoe ik prefabs e.d. toevoeg, maar t ziet er goed uit in ieder geval.
En dan wordt t weer aankloten (ook ff de loot-timer uitzetten & instant crafting aan)
Oooh dat zou mooi zijn mocht je een server opzetten.
Ik denk dat er genoeg gegadigden zijn om mee te spelen, mocht je nog volk willen mee laten doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:43:
[...]

Oooh dat zou mooi zijn mocht je een server opzetten.
Ik denk dat er genoeg gegadigden zijn om mee te spelen, mocht je nog volk willen mee laten doen. 8)7
Ik wil em wel aanzetten hoor.
Moet em dan alleen ff afmaken morgen.
Zal ff kijken of me t morgen lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
tha_crazy schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:27:

Loot timer kan niet uit, die is verbonden met je skillset.
Die vraag is al een paar keer op steam fora voorgekomen. Tenzij de laatste patch iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Bjorn89 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 02:43:
[...]

Loot timer kan niet uit, die is verbonden met je skillset.
Die vraag is al een paar keer op steam fora voorgekomen. Tenzij de laatste patch iets veranderd.
Hmm oke, dan alleen instant crafting (als ik die setting kan vinden 8)7 )
Iemand nog voorkeuren voor prefabs of recipies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik pas mij aan, aan de server. Mocht ik erna enkele bevindingen heb laat ik het wel weten, maar ik ben gewoon blij als er reeds een server is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Volgens mij is dit ook een nl server: https://7daystodie.com/fo...-for-a-few-mature-players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Weet niet of er iemand online is die even kan kijken of t allemaal werkt?
Want dan PM ik de gegevens even

[ Voor 18% gewijzigd door tha_crazy op 22-12-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik kan vanavond vanaf een uur of 6 kijken, maar ervoor zit ik nog op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed, eerste Prefab Pack geinstalleerd:
https://7daystodie.com/fo...Compo-Pack-for-Random-Gen

Ben nog even aan t kijken om er nog meer op te zetten qua mods, en hoop dat instant crafting werkt straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:26:
Goed, eerste Prefab Pack geinstalleerd:
https://7daystodie.com/fo...Compo-Pack-for-Random-Gen

Ben nog even aan t kijken om er nog meer op te zetten qua mods, en hoop dat instant crafting werkt straks.
Stuur anders even je steam gegevens ofzo? Dan kan ik even checken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:04:
[...]

Stuur anders even je steam gegevens ofzo? Dan kan ik even checken voor je.
Ik heb je even een pm gestuurd.

Even algemeen.
Er staat een server aan, private, 16 slots.
Als je toegang wilt kan je mij een PM sturen en dan stuur ik je de gegevens :)

[ Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 22-12-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Na een paar uurtjes op de server van Crazy, is het toch wel te melden dat er echt leuke en toffe Prefabs inzitten.
De zombies zijn echt wel een stuk sterker. Ook eerste keer voorgehad dat men wapen ineens blokkeerde (terwijl het niet eens einde leven was volgens het balkje) nogal ambetant als er een reeks zombies voor je neus staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:15:
Na een paar uurtjes op de server van Crazy, is het toch wel te melden dat er echt leuke en toffe Prefabs inzitten.
De zombies zijn echt wel een stuk sterker. Ook eerste keer voorgehad dat men wapen ineens blokkeerde (terwijl het niet eens einde leven was volgens het balkje) nogal ambetant als er een reeks zombies voor je neus staan :-)
Werkte teleport nog trouwens?
Ben vanvond ook weer online btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
tha_crazy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:23:
[...]

Werkte teleport nog trouwens?
Ben vanvond ook weer online btw :)
Nietmeer kunnen testen.
Zal straks eens kijken, heb normaal wel effe tijd.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Goed even het eea zitten tweaken en nu zou ook /gimme moeten werken voor een nieuwe keystone.
Krijg alleen de map nog niet getoond op een website, dus daar moet ik nog even voor verder kloten.
tevens is de crafttimer nog niet uit, krijg die neit helemaal voor elkaar.

[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 24-12-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00
Leuke server met prefabs crazy.

Het werd me net wel te heet onder de voeten dat ik maar uitlogde ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Lekker dan. De devs hebben update 13.6 naar de clients gepushed waardoor wij niet meer op de server van crazy kunnen komen. Dit aangezien de server 13.5 draait.

Helaas kan je ook niet meer als vroeger bij het tabje Beta een oudere versie opstarten.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
tha_crazy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:41:
Goed even het eea zitten tweaken en nu zou ook /gimme moeten werken voor een nieuwe keystone.
Krijg alleen de map nog niet getoond op een website, dus daar moet ik nog even voor verder kloten.
tevens is de crafttimer nog niet uit, krijg die neit helemaal voor elkaar.
Is ook verbonden met je skill level.

Ik zou ook graag een PM ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
Instant crafting is niet meer mogelijk, zelfs met mods niet.

Zelf speel ik alleen nog maar op Gazz zijn server, de rest is gewoon stukken minder en easy mode.

Voor serieuze bouwwerken is er geen betere server imo.

Ook is de ping lekker laag. Rond de 20ms en ik zit in Utrecht.

Patch 13.6 introduceert een nieuwe random world gen tech die de oude meren etc terugbrengt. Veel servers zullen dus nu een wipe doen om een nieuwe world te krijgen. Beter moment om te starten is er niet :)

Voor geinteresseerden voor Gazz zijn server:
https://7daystodie.com/fo...GazzTech%99-Constructions

Die pagina gaat vooral over de oude A12 build, nog niet alles heeft hij kunnen overzetten naar A13. Maar dan heb je een idee wat je kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Server staat weer aan met de nieuwe versie.
Heb wel een nieuwe map aangemaakt wegens de nieuwe random gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Goed bezig Crazy.

Ik blijf voorlopig even op Crazy zijn server hangen. Gazz is wel interessant maar dat de zombies overdag rennen maakt het opstarten een stuk lastiger. Gezien de kans op wipes van de servers (wat nu weer blijkt), concentreer ik me liever even op bouwen en nieuwe constructies uitproberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Na enkele moeilijke nachten (en soms dagen) zijn we er toch in geslaagd van iets op te bouwen op de server van Crazy.
Het is echt opmerkelijk moeilijker geworden, maar dat maakt het leuker.
Hopelijk is onze safehouse snel af zodat we daarna mss op een nieuwe locatie aan een echte stevige burcht kunnen beginnen.

BTW: mide, crazy, landgeneut, ... ik heb bijna 200 kogels voor de magnum en ga er nog bijmaken dus volgende keer vraag er maar naar. Kan ook nog een magnum bijmaken en dat geweer is echt sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:21:
Na enkele moeilijke nachten (en soms dagen) zijn we er toch in geslaagd van iets op te bouwen op de server van Crazy.
Het is echt opmerkelijk moeilijker geworden, maar dat maakt het leuker.
Hopelijk is onze safehouse snel af zodat we daarna mss op een nieuwe locatie aan een echte stevige burcht kunnen beginnen.

BTW: mide, crazy, landgeneut, ... ik heb bijna 200 kogels voor de magnum en ga er nog bijmaken dus volgende keer vraag er maar naar. Kan ook nog een magnum bijmaken en dat geweer is echt sterk.
Is goed, ik zal er vanavond weer zijn trouwens.
Mik ik alle 4-5 m'n forges weer aan en gaan we weer lekker gek doen :P

Tevens
- Server is gereboot (wegens stille zeds, mogelijk dat t nu gefixt is)
- Er zijn enkele wijzigingen in stack sizes doorgevoerd om alles te stroomlijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 28-12-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Spelen jullie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Er wordt nog uitgebreid gespeeld op de server, ik ben zelf even een paar dagen niet aanwezig geweest maar we zitten nu op dag 72 zie ik via de manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Jaja we zijn nog volop bezig. We hebben nu een tijdelijke verdedigings locaties naast ons originele safehouse.
Die word hoogstwaarschijnlijk platgegooid om een nieuwe te bouwen die een stuk sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Zit er over te denken om ook weer te gaan spelen. Lijkt mij leuker om dat op een server te doen. Kan ik ook een PM krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik zit een paar dagen in het buitenland. Maar als ik terug ben ga ik weer verder hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ryack is ondertussen ook reeds gejoined.
Ben je bij ons de buurt komen bouwen Ryack?
Of ben je in het huisje gebleven waar je overnacht hebt? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik ben inmiddels met de tweede poging bezig bij jullie in de buurt te komen.

Het was de eerste keer al lastig om "heel" uit de woestijn te komen. In het zicht van jullie basis werd ik opeens achterna gezeten door twee honden. Meteen mijn pistool gebruikt, maar dat stopte er al mee na één schot. Die grijze wapens zijn niet bijzonder goed.

Mijn tweede spawn was nog verder naar het noorden in de woestijn. :( Ben al weer een heel eind op weg maar had geen tijd meer. Ik weet niet of ik vanavond tijd heb, maar donderdag ben ik er zeker weer.

Een stom ding. Ik heb mijn claim stone op mijn belt laten zitten. Dit zit nu in een backpack op de grond vlak bij jullie. Het is allemaal wel een stuk moeilijker geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Het is zeker moeilijker geworden, dat vind ik het leukste aan heel de update.
Eindelijk terug wat meer uitdaging.

Het feit dat je pistool ook zo snel stukging heeft met 2 dingen te maken, kwaliteit van je pistool en de skillpoints die je bezit.

Claimstone heb ik nog niet gebruikt, zal iets zijn voor als onze basis af is denk ik.
Je kan normaal wel een nieuwe aanvragen, maar ik weet nie of Crazy die mogelijkheid heeft opstaan.

ik ben normaal straks wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Je kan een nieuwe aanvragen middels /gimme
Dan krijg je er 1 bij je voeten gedropt.
Echter worden claim stones niet echt veel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
De claim stone was het enige "goede" item op mijn belt dus als je mijn rugzak tegenkomt dan kun je die opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ik kom ook binnenkort, hoeveel man zijn we in totaal dan :)?

Zitten we ook ergens op TS, had de PM al ontvangen van crazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Weet eigenlijk niet juist met hoeveel we zijn, Crazy kan dat wrs zeggen.
Soms zitten we op teamspeak, maar niet altijd.
Hebben gisteren nog wat verder gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Gisteren avond nog een half uurtje kunnen spelen. Heb mijn rugzak opgehaald en ben uitgelogd op een zolder in het dorpje vlak bij de basis. Heb eerst in het huis in de basis gekeken maar dat heeft wel betere tijden gezien.Ik heb het vermoeden dat er redelijk wat bezoek langs komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Stond langeneuts minibike er toen nog?
Die was gisteren plots verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

We zitten nu op een totaal van 7 spelers totaal ingelogd.
Server draait netjes stabiel, en heeft nog geheugen genoeg (gebruikt 1.3GB zonder spelers nu)
Uptime is ook prima (lang leve azure)

Ik ben wel op het moment wat windows updates aan het pushen dus hij zal straks ff moeten rebooten, maar op het moment van schrijven zit er toch niemand op.

Wellicht leuk om binnenkort eens met allen een verse map te pakken en t dan echt eens goed aan te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Stond langeneuts minibike er toen nog?
Die was gisteren plots verdwenen.
Er stond gisteren 1 minibike achter de linkse houten deur. Achter de rechtse houten deur stond niks. Die ene achter de linkse deur stond er nog toen ik weer vertrok. :) Dit was gisteren rond 23.45.
Wellicht leuk om binnenkort eens met allen een verse map te pakken en t dan echt eens goed aan te pakken?
Ik ben pas begonnen, mij maakt het niet uit om over nieuw te beginnen. Weet niet hoezeer de anderen aan hun bouwsels zijn gehecht.

[ Voor 48% gewijzigd door Ryack op 07-01-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Naja t zal sowieso pas van t weekend gaan worden.
Eerst ga ik morgen mn nieuwe pc in elkaar zetten (eindelijk weer werkende crossfire <3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ja die achter de deur is van mij. Is een kleine garage die ik gemaakt heb :-)
Nu hij kan ook gesloopt zijn door de zombies die van Landgeneut.

@Crazy, je moet maar kijken voor de reet. We zijn al wel een hele hoop opgeschoten met de funderingen voor een nieuw gebouw. Server draait trouwens echt goed hoor! top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51

ResuCigam

BOFH

Ik kom binnenkort ook weer langs, ik ben momenteel alleen even druk met Ark: evolved (steam sale). 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Misschien een reset als er weer een update komt? Kan dan mooi gecombineerd worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ah crap. Ik denk ik sloop het huis zodat er ruimte gemaakt kan worden voor iets nieuws. Blijken de brokstukken ook door de grond te vallen om in onze tunnel van die gare houthoopjes te worden. En natuurlijk 1 zo'n hoopje precies op een kistje van Jan. Sorry.
Laat maar horen wat er in zat en wat je nu mist, help ik je wel met het opnieuw verkrijgen van de spullen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
ben net gaan checken :-(

Was mjin wapen locker met ammo. Balen
Was een kistje vol met parts en guns en ammo etc.
We zien wel. ik heb men magnum nog wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Spartagon schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:57:
ben net gaan checken :-(

Was mjin wapen locker met ammo. Balen
Was een kistje vol met parts en guns en ammo etc.
We zien wel. ik heb men magnum nog wel :-)
Sorry kerel. Ik had niet verwacht dat de brokstukken van t huis door de grond heen zouden gaan om 3 meter dieper precies op onze spullen te landen.
Wij hebben redelijk wat guns en parts dus dat moet goed komen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Is geen ramp, is alleen balen :-)
Kun je niets aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
tikkietrugjaap schreef op zondag 10 januari 2016 @ 09:58:
Ah crap. Ik denk ik sloop het huis zodat er ruimte gemaakt kan worden voor iets nieuws.
Dan ben ik ook nog benieuwd wat er straks zal gebeuren als ik online kom... Ik stond boven in het huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MD- schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:18:
[...]

Dan ben ik ook nog benieuwd wat er straks zal gebeuren als ik online kom... Ik stond boven in het huis :D
Mss ben jij het die op mijn kist beland is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Spartagon schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:34:
[...]
Mss ben jij het die op mijn kist beland is 8)7
Ik denk eerder dat ik in een, spreekwoordelijke, kist lig als ik weer online kom... En dat is zo dus je gaat het horen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
We hebben nog splints op voorraad. Komt goed

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Het lijkt er overigens op dat het physics systeem helemaal is om gegooid. Ik was aan het graven/minen en had elke 4 blokken gestut plus de gehele bovenkant was nog 1 geheel maar dat mocht niet baten, een cave in van hier tot Tokio en toen hadden we opeens een halve bouwput. Dat was dus niet de bedoeling :(
En dan te bedenken dat drie kwart van het huis zelf letterlijk op 1 blok half kapot hout kon rusten zonder in te storten.

Ik hoop niet dat er mensen straks het spel in komen en een rot end naar beneden vallen met alle gevolgen van dien. Ik zal kijken of ik het geheel met houten frames oid kan opvullen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben bijna klaar met mijn tunnel, dan kan ik komen helpen om verder de basis te leggen voor de nieuwe thuishaven.
We moeten af en toe wel kijken dat we de spikes goed blijven herstellen, want soms zijn er zware aanvallen en dan durven er wel eens wat sneuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik heb gisteravond flink wat vernieuwd. Er waren ook flink wat spikes verdwenen. We dachten nog even wat verder te bouwen maar nagenoeg alle tijd ging op aan het verdedigen. Of beren luren terwijl ik spikes aan het repareren ben... Ik kijk niet naar jou hoor tikkietrugjaap/landgeneut.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Vandaag kan ik niet, maar morgen kom ik mijn tunnel afwerken en dan zullen we de verdediging ook nog eens onder handen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Hoelaat spelen jullie meestal? Ik ben een paar keer geconnect geweest maar de server was leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Bij mij staat daar niet echt een vast tijdstip op. Zoiezo wel na 18u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik zal eens kijken of ik vanavond weer eens in log :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
ik moet duidelijk minder men magnum gebruiken, het minste dat ik die gebruik krijg ik een grote horde en is het echt strijden tot de dood.
Men tunnel is zo goed als aan zen eindpunt (moet natuurlijk nog de afwerking doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Zo mijn tunnel heeft zijn eindpunt bereikt. Ik ben nog bezig met de afwerking.
Hoeveel personen zitten er eigenlijk nog regelmatig op de server?
Ik heb een extra building gemaakt aan de uitgang die moet dienen als safehouse. Dacht er ook enkele kisten met wat supplies (voor wanneer nodig te plaatsen). Daarom dat ik een beetje moet inschatten met hoeveel we zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik ben de afgelopen dagen 's ochtends nog best druk bezig geweest. Landgeneut was ook steeds online. Omdat ik nogal onregelmatig leven heb (vooral vanwege werk) ben ik er ook erg onregelmatig.

Voorlopig ben ik nog lang niet klaar. Gisteren zijn we beiden weer een keer dood gegaan door een overmacht aan zombies, en dat was niet omdat we te weinig ammo hadden, haha... Er zit nog best uitdaging in voorlopig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Klopt, ik ben ondertussen ook weer enkele dood gegaan.
Is goed dat het niet te makkelijk is. Blijft er wat uitdaging aan.

Ondertussen is de tunnel redelijk goed en is er een uitvalsbasis uit steen op het einde omringd met wat spikes.

Ik heb met landgeneut wel besproken dat we de ingang van de tunnel nog wel gaan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik heb nog enkele leuke schematics gevonden, zoals exploding crossbolts etc.
Ze zitten in de kist voor wie ze wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ik heb nog steeds niet het boek Riddle of Steel gevonden. Snap r niks van. Ben wel 100en boekhandels langs gegaan. Knap irritant.

Maar goed, eerst maar eens flink minen want onze iron is zo goed als op dus dan wordt het moeilijk om een degelijke base te maken.

Vind het overigens wel weer tijd voor een update van die gasten.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Er staan wel weer wat leuke dingen op het programma. Workstations en concrete mixers. Scheelt weer forges... En de zombies eten je corpse op als je dood gaat :D.

Nog een plaatje hoe ze richting forges aan het graven waren...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jALmOuh.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ja ik zet mijn forge meestal uit in de nacht, anders krijg je problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik zet ze meestal aan in de nacht. En dan een beetje schieten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Is al weer een tijdje geleden, maar bij dag 21 kregen ik en een maat een horde. We hadden 2 vault doors max geupgrade, spikes, reinforced concrete en nog kwamen ze er binnen een paar minuten doorheen. Moet zeggen dat dit wel iets minder mag, maar misschien dat we maar een dikke geul gaan graven met spikes, hoewel fall damage amper lijkt te bestaan. Overdag overleven de meeste zombies een val van 25+ block iig wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Hordes zijn wat pittiger ja, maar wel te doen als je goed oplet. Het probleem met deuren is nu eenmaal dat als ze er op blijven slaan die dingen kapot gaan ja. Dus als je een horde hebt die ongestoord tegen die deur aan kan blijven beuken kan het hard gaan. Voor de deur een paar log spikes neerzetten in een geul helpt al, maar ook die blijven niet eeuwig heel.

Hier hebben we een rand van ongeveer 12 blocks denk ik, en als ze daar vanaf vallen op log spikes zijn ze meestal meteen dood. Maar het blijft oppassen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Spartagon schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:54:
Ja ik zet mijn forge meestal uit in de nacht, anders krijg je problemen :)
Ik zet die van mij altijd aan in de nacht. Dat is geen enkel probleem omdat de buren dag en nacht een stuk of 12 van die dingen aan hebben staan. Tot nu toe maar een keer een klein groepje op bezoek gehad en die gingen allemaal stuk op de spikes. Ze kwamen wel over de eerste laag spikes en door de muur maar daar achter zit nog een laag spikes. Mixen van defenses en meerdere lagen lijkt de weg om te gaan. Een enkele laag spikes met een muur is niet genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryack op 18-01-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ja, een goeie greppel met spikes is toch wel redelijk onmisbaar. Zal straks nog eens een kijkje komen nemen.

@Mide: Jullie zijn dan zo goed als klaar met de defences?

De reden dat ik mijn forge uitzet is omdat die aan de uitvalbasis staat en ik daar meestal tijdens de nacht niet ben. Geen zin om mijn bouwwerk in puin te laten opgaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Onze defenses zijn inderdaad zo goed als klaar. 1 probleem. Alle forges lijken gebugged. Je stopt er resources in, fuel, zet hem aan en hij maakt geen dingen tenzij je het ding 'open hebt staan'.

De enige oplossing schijnt een reboot van de server te zijn. Geen reset dus, maar reboot. Ik weet niet wanneer Crazy weer terug is maar tot die tijd heeft het voor mij weinig zin om te spelen. Kan niks maken zo. Helaas.

[edit]Mm, ze lijken het nu weer te doen. Blijft een vreemd spel.

[edit2]Mm, ze lijken het nu weer niet te doen. :X

[ Voor 12% gewijzigd door tikkietrugjaap op 23-01-2016 10:13 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Betreft de forges bug, is idd heel irritant. Wat ik doe waardoor ze blijven werken. 3 stacks met wat meer fuel, bv. 50 hout in alle drie de slots. Dan gewoon de forge aanzetten en de forge niet meer openen. Dan blijft hij het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Bij mij is mijn forge en mijn camp fire bugged. Ze werken alleen als ze open staan. Meer hout er in heeft geen zin. Er wordt gewoon niets gemaakt als het station niet open staat. Dit maakt het wel heel lastig om nog iets te doen.

Nog een positieve noot. Van het weekend een aanval van een 7de dag horde op mijn tijdelijek basis afgeslagen. Een enkele houten muur met daar buiten drie rijen spikes. Binnen de muur nog een keer drie rijen spikes rond het huis. Ze kwamen wel door de muur en een aantal zijn in het huis gekomen. Maar de meeste gingen of dood op de spikes of heb ik afgeschoten. Ben wel door mijn ammo heen nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik ben even de Windows updates aan het pushen en daarna reboot ik de hele server ff.
De server staat op t moment even uit dus :)

Edit:
en we zijn weer online :)

[ Voor 12% gewijzigd door tha_crazy op 25-01-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ben gisteren nog een keer online geweest en de forges lijkt toch wel ok te werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Spartagon schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:37:
Ben gisteren nog een keer online geweest en de forges lijkt toch wel ok te werken nu.
Als er wat is, even een PM sturen hier op tweakers.
Dat zie ik vaak wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Iemand de nieuwe update al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ik denk dat ik er weer mee kap. Ik zal, zodra de server geupdate is, even inloggen om al mijn spullen in de kratten te stoppen (volgens mij heb ik de auger nog in mijn inventory) en dan neem ik weer een pauze. Zo rond versie 17 zal ik denk ik weer kijken of ze al wat verder zijn.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Van het weekend heb ik nog eens een solo game met de nieuwe patch gestart. nu weet ik niet of de game mij aan het trollen is of dat de spawn rates zijn aangepast. Maar in de eerste Born & Nobles vond ik drie riddles of steel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Server is geupdate :)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voila, ik ben geheel toevallig ook aan dit spel begonnen door op zoek te gaan naar iets zoals minecraft maar met betere graphics. Ik heb mij nog niet ingelezen, maar het ziet er Minecraft meets Rust uit op de engine van Arma III. Na een paar uur te spelen kan ik alvast zeggen: WTF, dit is moeilijk. Ik had een kamp gegraven in de grond, had er een secure door voor geplaatst en zonder te bewegen 's nachts gaat de detectie van undetected naar sensed naar hunted. Deut was snel ingebeukt en dat was dat.

Hoe overleven jullie eigenlijk? Of is dat door de versie die ik speel dat het zo moeilijk is? Ik las op Steam veel klachten van langjarige spelers (1000 uur+) over versie 13.

En is er eigenlijk nog een Tweakers PvE-server aktief? Deze thread is een beetje dood dus geen idee wat nog relevant is.

[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 18-02-2016 13:03 ]

• Spartagon
De server van crazy is een PvE server. Maar geen idee hoe actief die nog is. Ben er zelf reeds enige tijd nietmeer opgeweest.
Je kan altijd een pm sturen naar crazy om eens te horen, als je wil kom ik dan ook nog wel eens online, kan ik je wat spullen geven om makkelijker de eerste dagen te overleven.

Het begin van het spel is het moeilijkst, als je een campfire of forge gebruikt trekt die zombies aan. Of als je iets in je backpack hebt zitten van vlees ofzo dat trekt ook zombies aan.

• bakbakbak
De endgame is vrij saai. Daarom loopt dit draadje steeds dood totdat er weer een nieuwe release is met nieuwe functionaliteiten. Doordat er veel servers zijn, is het op een gegeven moment niet leuk meer als je in je eentje of met zijn tweeen op een server overblijft. Het geheel wordt ook als je je basis en spulletjes bij elkaar hebt, te makkelijk. Strakke basis, genoeg voedsel en alle wapens, is zo'n beetje endgame. Zeker met de bugs rondom de minibike stimuleert dat niet.

Gezien het spel nog volop in ontwikkeling is (het is nu dik twee jaar in alpha), verwacht ik er nog veel van. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze meer spelervaring gaan toevoegen, missies, gebieden, eindbazen, unique items, whatever, dat zit er nu nog beperkt in.

Het begin is idd moeilijk, ik weet mijn eerste game nog, angstig in een hoekje wachtend tot de nacht voorbij was haha. Op een gegeven moment weet je de trucjes en de dingen die je vooral wel en niet moet doen. Dan wordt het ook leuker, maar ook wel iets te makkelijk..

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Server draait inderdaad nog, maar ook mijn interesse is een beetje weg.
Ik was van plan om van de week even te kijken hoeveel de activiteit nog is, en als die er niet meer is om hem offline te halen om er mogelijk een Sven CO-OP server op te zetten (moet ff tjid vullen tot the division :+) en als er dan weer een nieuwe patch is em weer te updaten en een nieuwe map te starten

Edit:
Ik zie dat er sinds 27-01 niemand meer online is geweest.
Ik denk dat ik em vanavond dus ff offline ga trekken, houd het topic hier wel in de gaten dat mocht er een nieuwe patch zijn dan is die zo weer opgezet :)

[ Voor 22% gewijzigd door tha_crazy op 18-02-2016 14:22 ]

• -MD-
Voor mij is het ook weer even gedaan inderdaad. Het punt bereikt waar alles makkelijk lukt...
Ik heb net even gelezen, maar A14 geeft weer een hoop nieuws. Misschien dan weer even opstarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik denk dat de meeste zitten te wachten op A14. :) Ik wel in ieder geval.

Wat betreft het overleven in het begin. Ik zoek de eerste dagen meestal een huis met een zolder op. Ik haal het eerste stuk van de ladder weg. Aangezien de meeste zombies niet goed kunnen klimmen zit je daar redelijk veilig. Hoger op is veiliger dan onder de grond tenzij je diep onder de grond zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Iemand al een idee wat de releaseplanning is van A14?
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste