[Kickstarter] 7 Days to Die - Zombie Survival Game

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:34

tha_crazy

Mafketel

merk dat home ook niet meer werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

onderdeel van alloc's fixes :) ik zie dat die nu uit is :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
Ik ben inmiddels alvast begonnen met de verhuizing. De fundering van de nieuwe locatie ligt er. Nu nog materialen binnen halen voor de rest.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Gisteren even bij Landgeneut en Crazy op bezoek geweest. Had wel een andere nick(liquidfire). Woon tijdelijk in de keuken van een nabijgelegen gebouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Ah Bjorn, dat nabijgelegen gebouw ligt tegen mijn ondergrondse kas aan :P Nu had ik hem natuurlijk gewoon moeten claimen, maar gezien je zegt tijdelijk, zou ik de claim als je een definitief stekkie gevonden hebt van je over mogen nemen? Als je er zelf wil gaan bouwen, ook prima, maar dan ga ik daar rekening mee houden in mijn plannen :D Geen haast trouwens, wil je allesbehalve wegjagen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar een stuk van mijn kas is nu ongeclaimd :+ :z

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Gisteravond m'n "Hall of death" afgemaakt (leuke woordspeling zo)

Is een gang om terug te trekken naar de 2e sub bunker en zo zeds af te maken.
Daarna nog naar beneden graven voor een panic room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
tha_crazy schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:28:
Gisteravond m'n "Hall of death" afgemaakt (leuke woordspeling zo)

Is een gang om terug te trekken naar de 2e sub bunker en zo zeds af te maken.
Daarna nog naar beneden graven voor een panic room.
Ah ik dacht dat het de nieuwe naam van jouw bunker was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ryack schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:39:
[...]

Ah ik dacht dat het de nieuwe naam van jouw bunker was. ;)
Nee, das de bunker of death.
En dan voornamelijk van de inwoner(s) ervan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

En sinds gisteravond start de game bij mij niet meer op.....
Edit
Doet de game het weer, ligt de server eruit _O-

Volgens mij mag ik niet gamen vanavond :P

[ Voor 45% gewijzigd door tha_crazy op 21-04-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

server was idd vastgelopen, bleek een issue met alloc's fixes te zijn, zowel de servermanager als alloc's fixes zijn nu bijgewerkt. mogelijk moet je wel je /home opnieuw instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

JoSchaap schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:08:
server was idd vastgelopen, bleek een issue met alloc's fixes te zijn, zowel de servermanager als alloc's fixes zijn nu bijgewerkt. mogelijk moet je wel je /home opnieuw instellen :)
Top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
bakbakbak schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:46:
Ah Bjorn, dat nabijgelegen gebouw ligt tegen mijn ondergrondse kas aan :P Nu had ik hem natuurlijk gewoon moeten claimen, maar gezien je zegt tijdelijk, zou ik de claim als je een definitief stekkie gevonden hebt van je over mogen nemen? Als je er zelf wil gaan bouwen, ook prima, maar dan ga ik daar rekening mee houden in mijn plannen :D Geen haast trouwens, wil je allesbehalve wegjagen, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar een stuk van mijn kas is nu ongeclaimd :+ :z
Als ik genoeg resources(doneren mag altijd :P ) mag je doen wat je wilt haha, maar ik heb nog niet echt veel resources op dit moment.

Als het in de weg zit kan ik wel eventueel een ander gebouw claimen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Bjorn89 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:52:
[...]

Als ik genoeg resources(doneren mag altijd :P ) mag je doen wat je wilt haha, maar ik heb nog niet echt veel resources op dit moment.

Als het in de weg zit kan ik wel eventueel een ander gebouw claimen :o
Haha komt goed Bjorn :-)

Maar ff iets anders, vanmiddag gespeeld, niks aan de hand. Kom net online, grill en molds weg... inclusief grondstoffen... heel bijzonder. Waarom? Zal nu toch ook mijn openbare deel, waar men eventueel kan schuilen, maar weer gaan afsluiten... Wilde ik toch even zeggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

kan door de crash zijn. dan doet de server geen save ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Maar molds zaten er vanmiddag (16:30) nog in, crash was gisteren toch? Daarnaast was mijn pan nog gewoon in het kampvuur ernaast, zelfde moment geplaatst. Hoe dan ook, hoef er niet meer woorden aan vuil maken, maar zoiets is mij nog niet eerder overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 15:48
Ik ben nog nie online geweest sinds de crash, zal straks eens even kijken of er iets weg is bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik heb gisteren nog even gespeeld. Mijn forges zaten nog vol. Zou verwachten dat die dan ook leeg zouden zijn als het door de crash komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

oke dan weet ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Doet er verder ook niet toe, ik heb ze zo weer gemaakt, maar het voelde ff niet relax :P Let's play on! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Als er grondstoffen nodig zijn zodat mensen kunnen verhuizen/opschuiven zodat anderen goed kunnen bouwen kunnen mide en ik wellicht inspringen. Wij zijn redelijk enthousiast in resources hoarden dus hebben we ook een fikse voorraad. Ben vanaf vanmiddag wellicht weer online. Spreek me maar aan en dan kijken we wel wat er mogelijk is.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Tnx! Goed initiatief! Al zit ik ondertussen ook aardig in de resources :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
tikkietrugjaap schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:23:
Als er grondstoffen nodig zijn zodat mensen kunnen verhuizen/opschuiven zodat anderen goed kunnen bouwen kunnen mide en ik wellicht inspringen. Wij zijn redelijk enthousiast in resources hoarden dus hebben we ook een fikse voorraad. Ben vanaf vanmiddag wellicht weer online. Spreek me maar aan en dan kijken we wel wat er mogelijk is.
Exact! Ik speel vooral voor de gezelligheid en eenmaal opgestart kom je eigenlijk al snel weinig te kort. Heb ingame wel vaker hulp aangeboden al maar meestal wil men zelf groeien :).

Ben er alleen de laatste weken nauwelijks ivm drukte maar hopelijk morgenavond weer even meedoen... Was er een paar dagen terug heel even en ik zag dat we verhuist waren, haha... En meteen weer gebroken poten omdat ik van het dak van Crazy aflazerde in zijn geul. Gelukkig lag er nog een laagje zombie smoes op de spikes en had ik hout bij me om een trap te maken want springen lukte niet meer :(. Close call...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

-MD- schreef op donderdag 23 april 2015 @ 22:42:
[...]

Exact! Ik speel vooral voor de gezelligheid en eenmaal opgestart kom je eigenlijk al snel weinig te kort. Heb ingame wel vaker hulp aangeboden al maar meestal wil men zelf groeien :).

Ben er alleen de laatste weken nauwelijks ivm drukte maar hopelijk morgenavond weer even meedoen... Was er een paar dagen terug heel even en ik zag dat we verhuist waren, haha... En meteen weer gebroken poten omdat ik van het dak van Crazy aflazerde in zijn geul. Gelukkig lag er nog een laagje zombie smoes op de spikes en had ik hout bij me om een trap te maken want springen lukte niet meer :(. Close call...
Tja, dat krijg je ervan als je op mijn dak gaat campen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Mm, vreemd. Ik zie op de livemap dat ik een landclaim heb liggen boven de 2 van onze oude basis. Alleen kan ik het ding niet meer vinden en dus ook niet verwijderen. Ik denk dat het fout is gegaan toen ze die fix voor die spikes hadden doorgevoerd in de vorige update.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ben er achter gekomen dat water niet meer werkt om de goreblocks op te lossen. Mijn huisje is dus niet zo veilig als ik dacht. :(

Gisteren trouwens tegen een paar nasty bugs aangelopen. Mijn forges zaten redelijk vol dus alles er uit gehaald. Verlies ik meteen daarna de verbinding. Log weer in. Weg 200 iron bars. Het leeg halen van de forges was wel geregistreerd, maar het plaatsen in mijn inventory niet.

Een andere bug is met een SMG. Als de clip leeg is en je schiet toch nog een keer dan ben je meteen all e durability kwijt. Dat maakt de SMG bijna nutteloos. Pistool en shotgun hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Voor de mensen die de server niet meer kunnen vinden: hij is nog niet geupdate naar 11.4 dus als je de standaard game versie draait vanuit Steam dan zie je de server niet. Moet je even de Steam versie terug zetten naar 11.3

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

oh update uit? ik kijk zo even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Olá Survivalists,
Apha 11.4 patch fix is out and here is the low down for you cave dwelling survivalists!

As always we cannot guarantee its compatibility with old saved games. If experience any problems please reinstall the game and start a brand new game.

Changed

Changed default back project to DX9 as some clients experienced problems with DX11
Changed Networking we now use both Unity and Steam in parallel. Clients try to connect with directly to IP/port with Unity Networking first and only fall back to Steam Networking if it failed. This improves networking when connecting to dedicated or for those who have port forwarding properly setup
Changed improved startup time by about 2.5s
Changed Windows dedicated server now uses its own registry key so it does not change the client’s resolution settings
Changed if all players disconnected the dedi clears the chunk caches
Changed lowered Cave count for performance
Changed lowered Gravel path count for performance
Changed lowered Ore path count for performance
Changed we now Allow admin/ban/kick by partial usernames

Fixed

Fixed GUIWindowMessageBox from PlayerDenied closed when dropping to main menu
Fixed several dupe bugs associated with the forge and campfire
Fixed made a slight dedi performance improvement
Fixed new forge dupe bug
Fixed supply Crates falling through world
Fixed clients not showing ban message
Fixed Server browser would stop refreshing before connecting to server
Fixed kicking player on invalid arguments with Ban command
Fixed potential memory leak on dedi by clearing all caches when all players disconnect
Fixed problem where admins we’re unable to give admin rights to ex-banned users
Fixed Cobblestone has no downgrade textures
Fixed another crafting dupe bug
Fixed disassemble ammo exploit
Fixed some console command’s output going to log file instead of console
Fixed Check for player placed output item in crafting grid causing items to vanish

Serverconfig.xml

Serverconfig: No Telnet password by default -> connections only accepted from localhost
Console: Register vanilla commands first so Mods can’t break them

Known Issues

Linux builds: Only 32 bit engine supported (has been this way since Linux has been introduced

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Al geupdate? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Yup. Maar volgens mij hebben de meeste het alweer gehad met A11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ben momenteel ff druk bezig met Diablo.
Zal van de week weer eens aanloggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ryack schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:36:
Yup. Maar volgens mij hebben de meeste het alweer gehad met A11.
In mijn optiek is dat niet zo gek aangezien er donders weinig veranderd is. Ik weet niet hoeveel devs er werken aan deze titel maar het schiet, mijns inziens, niet op.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Ik speel door gebrek aan spelers op Joschaap's server weer op de server van Gazz (die gasten daar zijn echt crazy!). Merk dat er ondanks de beperkte vooruitgang in het spel, nog genoeg uitdaging zit in het bouwen van je basis en ontdekken van nieuwe structuren.

Het is daar ook iets spannender, zit daar al tegen de 40 deaths aan, mede doordat je alles dropt after death, er geen /home command is, loot naar beneden is geschroefd, kost het aardig wat tijd, planning en uitdaging. Ik moet wel zeggen dat ik daar de slechtst presterende ben, neem blijkbaar iets teveel risico's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
bakbakbak schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:01:
Ik speel door gebrek aan spelers op Joschaap's server weer op de server van Gazz (die gasten daar zijn echt crazy!). Merk dat er ondanks de beperkte vooruitgang in het spel, nog genoeg uitdaging zit in het bouwen van je basis en ontdekken van nieuwe structuren.

Het is daar ook iets spannender, zit daar al tegen de 40 deaths aan, mede doordat je alles dropt after death, er geen /home command is, loot naar beneden is geschroefd, kost het aardig wat tijd, planning en uitdaging. Ik moet wel zeggen dat ik daar de slechtst presterende ben, neem blijkbaar iets teveel risico's :P
Iedereen zijn mening over wat hij/zij leuk vindt uiteraard maar het is postponing the inevitable in mijn optiek. Het spel biedt nog steeds te weinig gameplay om interessant te blijven. Zelfs al laat je zombies overdag rennen en zijn resources schaars dan nog komt er een punt dat het spel in herhaling valt. Ik blijf van mening dat minecraft al heel snel heel veel meer 'te doen' aanbood terwijl 7days blijft hangen op resources gatheren en zombies ontwijken. Ja of je moet PvP gaan spelen maar daar vind ik het spel al helemaal (nog steeds) niet geschikt voor.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
tikkietrugjaap schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:35:
[...]

Iedereen zijn mening over wat hij/zij leuk vindt uiteraard maar het is postponing the inevitable in mijn optiek. Het spel biedt nog steeds te weinig gameplay om interessant te blijven. Zelfs al laat je zombies overdag rennen en zijn resources schaars dan nog komt er een punt dat het spel in herhaling valt. Ik blijf van mening dat minecraft al heel snel heel veel meer 'te doen' aanbood terwijl 7days blijft hangen op resources gatheren en zombies ontwijken. Ja of je moet PvP gaan spelen maar daar vind ik het spel al helemaal (nog steeds) niet geschikt voor.
Daar kan ik het alleen maar mee eens. Maar het verlengt de gameplay wel. En zolang ik nog niet in de buurt kom van onderstaand (door mij genomen) screenshot, heb ik nog wat te doen :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5RMNOy3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
tikkietrugjaap schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:41:
[...]
In mijn optiek is dat niet zo gek aangezien er donders weinig veranderd is. Ik weet niet hoeveel devs er werken aan deze titel maar het schiet, mijns inziens, niet op.
Deze laatste patch was volgens mij vooral de omschakeling naar Unity 5. Er zitten wel een paar nieuwe dingen in zoals nieuwe bomen, nieuwe hemel, zone dithering, mist, bescherming voor nieuwe karakters, grotten, pijl en boog, versimpeling van sommige recipes (gras is weg), levels, gore blokken en kwaliteit van items. Maar de basis gameplay is gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
bakbakbak schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Daar kan ik het alleen maar mee eens. Maar het verlengt de gameplay wel. En zolang ik nog niet in de buurt kom van onderstaand (door mij genomen) screenshot, heb ik nog wat te doen :P

[afbeelding]
Waar kijk ik nou naar? Zweeft dat in de lucht?

Wat ik ook storend vind is dat er van heel veel materialen maar beperkte vormen beschikbaar zijn. Hoe moeilijk kan het zijn om standaard vormen te maken en dan verschillende eigenschappen aan de textures te koppelen? Waarom kan ik van cobblestone bijvoorbeeld geen driehoek op z'n kop plaatsen maar van hout en concrete wel?
Ryack schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Deze laatste patch was volgens mij vooral de omschakeling naar Unity 5. Er zitten wel een paar nieuwe dingen in zoals nieuwe bomen, nieuwe hemel, zone dithering, mist, bescherming voor nieuwe karakters, grotten, pijl en boog, versimpeling van sommige recipes (gras is weg), levels, gore blokken en kwaliteit van items. Maar de basis gameplay is gelijk gebleven.
Ja dat is volgens mij ook zo. Overal zie je het woord Unity terug komen. Betekent echter wel dat deze update niet zo spannend is voor de spelers. Wellicht is met deze nieuwe engine een betere basis gelegd maar op dit moment is het nog wachten op features.

[ Voor 33% gewijzigd door tikkietrugjaap op 06-05-2015 13:06 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Zweeft inderdaad in de lucht. Geen idee hoe hij dat gedaan heeft. Hij zegt dat het een exploit is die iedereen kan toepassen, maar hij wil niet zeggen hoe.

Wat ik wel merk, is dat wanneer je grote massa's in de lucht maakt, zoals een grote plaat met steen, je bij het weghalen van de ondersteuning meestal alles wegvalt, maar het zo kan zijn dat er een paar blocks bugged blijven hangen. Deze blokken gedragen zich vervolgens alsof ze een ondersteuning hebben waarop je de normale SI op kan toepassen. M.a.w. als je er bijv. rebar / concrete of trussing op stapelt, je iets van 12 blokken in iedere richting kan plaatsen. Maar als je er een platform van wilt maken, stort het bij mij weer in en blijft alleen de bugged block weer over en kan je opnieuw beginnen... zover ben ik tot nog toe :P

[ Voor 4% gewijzigd door bakbakbak op 06-05-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
bakbakbak schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:14:
Hij zegt dat het een exploit is die iedereen kan toepassen, maar hij wil niet zeggen hoe.
En hoe oud is die kerel als ik vragen mag? Zucht.
Wat ik wel merk, is dat wanneer je grote massa's in de lucht maakt, zoals een grote plaat met steen, je bij het weghalen van de ondersteuning meestal alles wegvalt, maar het zo kan zijn dat er een paar blocks bugged blijven hangen. Deze blokken gedragen zich vervolgens alsof ze een ondersteuning hebben waarop je de normale SI op kan toepassen. M.a.w. als je er bijv. rebar / concrete of trussing op stapelt, je iets van 12 blokken in iedere richting kan plaatsen. Maar als je er een platform van wilt maken, stort het bij mij weer in en blijft alleen de bugged block weer over en kan je opnieuw beginnen... zover ben ik tot nog toe :P
Ik heb wel eens gehad dat ik aan het slopen was en dat er dingen gewoon bleven hangen inderdaad. Als ik er dan dingen aan hing dan bleef het ook hangen. Plaatste ik er bijvoorbeeld een wooden frame onder en haalde ik die weg dan viel alles naar beneden.

Tsja het spel is best grappig en heeft ook absoluut potentie. Daarom heb ik het ook gekocht. De ontwikkeling gaat alleen te langzaam. Dat geneuzel met character creation was natuurlijk helemaal geen prio en ik snap dan ook niet waarom dat er wel in zat terwijl er nog fundamentele dingen missen.

Ach ik probeer het spel wel weer als er meer te doen is. Nu eerst maar ff GTA voor een leuk prijsje zoeken. Na het spelen van de gedownloade versie ben ik over dat spel wel erg te spreken!

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ik ben ook tijdelijk geswitched naar een UK open PvP server, maar als het druk op de Tweakert server is kom ik graag terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik ben de mod "Better Than Giant Bees" aan het proberen. Het maakt het spel veel langzamer en daardoor hopelijk langer leuk. In het begin heb je bijna geen recipes, bijna alle recipes zitten achter een boek en kosten meer materiaal om te maken.
Een minpuntje waar ik tegen aan ben gelopen is dat het wel heel erg van geluk afhangt of je de eerste dagen overleeft, maar dat kan zijn omdat ik de mod nog niet gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
En de update naar A11.5 is uit. Dat is niet zo boeiend.
Maar ook wat info over A12 en dan begint het weer te kriebelen... Nog onbekend wanneer die uitkomt.
Check it out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
A12 komt vandaag uit. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

De server die ik draaide is even weg. Helaas was de os schijf nog van ocz vertex2 en die is nu net als alle andere vertex2's hier in huis nu overleden. Zodra het uitkomt zal ik een nieuwe ssd bestellen. Tot die tijd.. uh.. nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
Duidelijk JoSchaap! Dan moeten we op zoek naar een alternatief :-)

Ik speel ondertussen vrolijk op de server van Gazztech. Maar is erg pittig, ook omdat er wat bugs zitten in de spawning van zombies en bears, die bears zijn me daar toch een partijtje pittig! Kan je echt vergeten met je boogje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
bakbakbak schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:39:
die bears zijn me daar toch een partijtje pittig! Kan je echt vergeten met je boogje...
Het zijn inderdaad taaie mofo's. Maar ze vullen je maag wel goed wanneer je er toch eentje neerlegt. })

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Tot nu toe zijn de beren zeer handig gebleken bij het ruimen van zombies. Enige probleem is zombies en beren bij elkaar brengen zonder dat ze achter mij aankomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
En Patch 12.1 is uit!
http://7daystodie.com/alpha-12-1-hotfix-is-out/

Nu met minder Bear spawn :p

Ik zal nu ook weer een playthrough wagen of Gazz zijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ze mogen ook wel eens wat doen aan de honden packs op de zesde dag. Vanaf de ochtend vier packs achter elkaar. Niet leuk als je alleen maar een knuppel over hebt. Bijna al mijn med kits en antiobiotics er doorheen en ergste van alles is de tijd die ik niet heb kunnen gebruiken om te looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Laatst online: 12-09 00:04
Ryack schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:21:
Ze mogen ook wel eens wat doen aan de honden packs op de zesde dag.
Uit de A12 release notes:
-Changed re-enabled dog hordes

:D
Eindelijk is de challenge weer terug. Er zijn genoeg mensen die complete hordes melee'en. Maar het kan idd lastig zijn ja. Overall ben ik wel blij dat ze er nu weer in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
K-Wulf schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:02:
[...]
Uit de A12 release notes:
-Changed re-enabled dog hordes

:D
Eindelijk is de challenge weer terug. Er zijn genoeg mensen die complete hordes melee'en. Maar het kan idd lastig zijn ja. Overall ben ik wel blij dat ze er nu weer in zitten.
Kan me voorstellen dat iemand die net begint de hordes honden minder leuk vindt. Het zijn er naar mijn mening iets te veel op het moment.

Had gisteren trouwens nog iets vreemd. Laatste groep honden van de dag. Ik zat in een huis. Had de ingangen geblokkeerd zodat ik ze rustig af kon maken. Stond er ineens een hond achter me in de kamer. Die was op een of andere manier naar binnen geglitched via de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 12:43
Hotfix 12.2 is uit

Crossbow is nu een apart schema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Zijn er nog mensen actief ergens op een server? Als ik zo de changelogs door lees toch wel weer goede veranderingen... Anders misschien weer een keertje opstarten ergens?

Alpha 12.5 is sinds vandaag uit :).

[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 24-08-2015 22:52 ]

• Pendora
  • Laatst online: 11:11
Speel het zelf nu met name in Singleplayer. Meeste servers gaat het met name om PvP en ik vond het juist leuk met de server van JoSchaap dat het meestal gezellig was

Wat zijn eigenlijk de minimale systeemeisen bij een server?

[ Voor 16% gewijzigd door Pendora op 27-08-2015 10:06 ]

• -MD-
Ja het was zeker gezellig. Anders even wachten tot Alpha 13 uit is en dan JoSchaap weer eens lief aankijken. Landgeneut/Tikkietrugjaap zal ook wel weer meedoen, sprak hem gisteren nog op Steam. Tegen die tijd zal er aardig wat vernieuwingen in zitten...

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:47:
Ja het was zeker gezellig. Anders even wachten tot Alpha 13 uit is en dan JoSchaap weer eens lief aankijken. Landgeneut/Tikkietrugjaap zal ook wel weer meedoen, sprak hem gisteren nog op Steam. Tegen die tijd zal er aardig wat vernieuwingen in zitten...
Ja ik ben zeker weer van de partij als mensen weer gaan bouwen EN het spel wat meer te bieden heeft. Een dorpje zien ontstaan met allerlei creaties van verschillende mensen vond ik juist het leuke van het spel. Ik hoop alleen dat ze eindelijk eens meer bouwmaterialen (en bijbehorende vormen) in het spel plaatsen alsmede wat meer dingen om te doen.

Alles leuk en aardig dat de moeilijkheid omhoog gekrikt kan worden door de zombies overdag te laten rennen oid maar ik wil mijn huis bijvoorbeeld ook kunnen automatiseren zoals ik dat in minecraft kan. Een karretje op een rails kunnen laten rijden, electriciteit aanleggen, traps plaatsen, etc. Dan krijgen materialen zoals iron en coal ook meer een plek in het spel.

Ik weet niet hoe groot of klein dat dev team is maar het maken van dit spel gaat echt langzaam in mijn optiek.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Van de dev blog:
Here is part of a hazmat suit I found. I'm still missing the helmet and the gloves :) And BEHOLD! A badass home made looking rocket launcher. Ok so the radsuit is worthless yet, but when we get radiation in, you'll be happy you have one, radiation poisoning will make dysentery and zombie aids feel like ice cream and cake.

Alpha 13 is shaping up. The zombies will blow your mind. Motion capture is something amazing words cannot describe. They are so creepy the way they move this game once again, is like a whole new game. New video NEXT!

Dat laatste geeft me weer goede hoop :). Maar ik ben ook erg benieuwd of er nog wat meer crafting in de game komt. Zou wel erg leuk zijn. Helaas lijkt het vooralsnog of ze vooral esthetisch bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:22:
Van de dev blog:
Here is part of a hazmat suit I found. I'm still missing the helmet and the gloves :) And BEHOLD! A badass home made looking rocket launcher. Ok so the radsuit is worthless yet, but when we get radiation in, you'll be happy you have one, radiation poisoning will make dysentery and zombie aids feel like ice cream and cake.

Alpha 13 is shaping up. The zombies will blow your mind. Motion capture is something amazing words cannot describe. They are so creepy the way they move this game once again, is like a whole new game. New video NEXT!

Dat laatste geeft me weer goede hoop :). Maar ik ben ook erg benieuwd of er nog wat meer crafting in de game komt. Zou wel erg leuk zijn. Helaas lijkt het vooralsnog of ze vooral esthetisch bezig zijn.
Jouw eerste zin ben ik het niet mee eens, de rest wel. Ze lijken zich veel te veel te concentreren op oppervlakkige shizzle. Ja leuk dat er radiation komt en dat je een suit moet craften maar waarom geen dingen zoals stromend water, electriciteit (aggregaat bijv?), hell apparaten die op stoom werken zou ik zelfs blij van worden.

Hoe vaker ik hun devblog lees hoe meer ik overtuigd raak dat dit spel helemaal nergens heen gaat. Noem me een pessimist maar het komt steeds dichterbij vaporware.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Je bent een pessimist, haha. Maar misschien ga ik er wel onterecht vanuit dat uit dat stukje zou moeten blijken dat de pathfinding van zeds is aangepast cq verbeterd...

Anyway, als ik naar de changelogs kijk is er wel aardig wat gesleuteld. Zeker als je weet dat het een klein team is. Maar we verschillen wel eens van mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:41:
Je bent een pessimist, haha. Maar misschien ga ik er wel onterecht vanuit dat uit dat stukje zou moeten blijken dat de pathfinding van zeds is aangepast cq verbeterd...

Anyway, als ik naar de changelogs kijk is er wel aardig wat gesleuteld. Zeker als je weet dat het een klein team is. Maar we verschillen wel eens van mening :).
Ja ik ken mezelf een beetje inderdaad. Echter ben jij wel heel optimistisch als je dat las als nieuwe pathfinding :D. Ze bewegen nu waarschijnlijk soepeler. Niet zo spannend helaas.

Het team is klein inderdaad maar de Unity engine is volgens mij supermakkelijk mee te werken omdat het oa gemaakt is voor kleine indie games en die gasten horen gewoon allemaal full-time aan het werk te zitten.

Maar goed, ik wacht geduldig.

Prima.

• -MD-
En de preview van Alpha 13:

Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Dan heb ik het over de inhoud van de video.

Die spotlight is wel mooi, maar dan wel als er een accu in zit die je steeds moet opladen o.i.d.. Nu is/lijk het zo van: plaats de lamp en eindeloos licht.

Zombie moves. Wel aardig. Die crawler aan het eind was goed, de rest had ik iets meer van verwacht.

Loot harvesting. Denk dat het wel wat beter is. Meer rewarding.

Verder heb ik in de changelogs veel zaken gezien die in het filmpje niet naar voren komen. Ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke gameplay :).

En jemig: ik dacht dat mijn fps skills slecht waren :/

[ Voor 4% gewijzigd door -MD- op 16-09-2015 13:12 ]

• Bjorn89
Zijn de boomstammen weggehaald dan?

Hoe moeten we nu pikes maken :P?

Die spotlight is wel echt vet :D

[ Voor 21% gewijzigd door Bjorn89 op 16-09-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Laatste paar dagen weer een beetje in de game doorgebracht, want een maat van mij had het gekocht. Momenteel bivakkeren we in een etage van een flat gebouw in een Wasteland stad. Het is jammer dat er nog niet zo'n stad is in een "mooie" omgeving, maar dat komt nog wel.

De update ziet er best aardig uit, zeker resources verzamelen werkt imo zo beter. Zombie movements en textures zien er ook goed uit :)

Hopelijk komen ze inderdaad binnenkort met een generator oid, waardoor je bruggen, deuren, traps en andere toffe dingen kan gaan doen. Dit zal nog wel even duren, maar voorlopig is de game voor uurtje of 2 per dag prima te doen.

Beetje Blog bijhouden en hopen dat Alpha 13 snel uitkomt :D

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Komende week komt A13 uit. Voor wat plaatjes kun je hier kijken. Ik ben van plan er weer vol tegen aan te gaan. Alle content van A12 heb ik gemist dus zal weer een frisse start zijn.

Komt er weer een server JoSchaap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

hahaha die machine is wel weer gefixt maar er staat (nog) geen steam op :P
ik heb met mn nieuwe job alleen wel een stuk minder tijd om zelf aan het spel te spenderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben er enkele maanden mee gestopt. Er zijn ondertussen wel enkele stevige updates geweest precies.

Hoe speelt het spel tegenwoordig?
Zijn er hier die op regelmatige basis op een server spelen zoals die van JoSchaap in de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ik heb het spel even helemaal gedropt. De updates (zoals 13) zijn allemaal zo oppervlakkig en, mijns inziens, onnodig in het huidige stadium van het spel dat ik er even helemaal klaar mee ben. Nieuwe animaties en nutteloze zooi als het kunnen afhakken van ledematen programmeren terwijl het onderliggende spel verre van af is, is een teken dat ze het of niet kunnen of niet begrijpen. Either way ben ik er wel even klaar mee.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Welke dingen ontbreken dan nog op dit ogenblik volgens jou? Ik heb sinds Juni ofzo nietmeer gespeeld?
Dacht mss terug te starten, maar als er te weinig veranderd is, wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Spartagon schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:17:
Welke dingen ontbreken dan nog op dit ogenblik volgens jou? Ik heb sinds Juni ofzo nietmeer gespeeld?
Dacht mss terug te starten, maar als er te weinig veranderd is, wacht ik nog even af.
Wat ik mis zijn de dingen die al jaren in, bijv, Minecraft zitten. Het aanleggen van bijvoorbeeld een transportsysteem (rails) of elektriciteit of zelfs iets simpels als vallen.
Het spel biedt momenteel veel te weinig diepgang en in plaats van daar op te duiken kiezen de devs steeds voor cosmetische upgrades waar, behalve de Candy Crush genereratie wellicht, niemand echt wat aan heeft.

Ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatste gespeeld heb en ik vind er zelfs zo goed als niks veranderd. Je kan het natuurlijk altijd zelf even proberen maar ik denk dat je van een koude kermis thuis komt.

Ben echt bang dat dit spel een soort vaporware wordt. Veel meer inkomsten zullen de devs tegenwoordig niet meer hebben maar ze blijven wel geld spenderen op een product dat niet echt vooruit lijkt te komen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik ga het met de komende update weer proberen. Had gelezen dat hij er sneller zou zijn, maar blijkbaar niet het geval. Nieuwe plaatjes zien er wel aardig uit en onderhuids is er ook wel flink gesleuteld.

En dan ben ik niet eens van de Candy Crush generatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:13:
Ik ga het met de komende update weer proberen. Had gelezen dat hij er sneller zou zijn, maar blijkbaar niet het geval. Nieuwe plaatjes zien er wel aardig uit en onderhuids is er ook wel flink gesleuteld.

En dan ben ik niet eens van de Candy Crush generatie :p
We horen het wel als het de moeite waard is. Vrees van niet maar blijf uiteraard hopen. Het spel heeft namelijk nog steeds superveel potentie.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Weet er hier iemand nog een leuke server?
Want het is toch leuker online dan offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Is er iemand die nog een server kent of wil starten waar nog niet teveel gebeurt is (dus terug van het begin te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Volgens de laatste blog is het craften in A13 nu verbonden met een skill systeem ipv level. De build zou daarmee feature complete zijn. Misschien dat we over een paar weken kunnen spelen met de nieuwe versie.

Helaas is Fallout 4 nu uit en zie ik mijzelf voorlopig niets anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Fallout 4 is idd erg leuk, maar ik mis toch wel een beetje coop/multiplayer. Dus als A13 uitkomt zal ik vast wel weer een paar uurtjes gaan spelen.

Wat betreft server, daar ga ik op dat moment naar kijken. Ik heb geen idee wat een goede server is dus als je wat gevonden hebt, Spartagon, laat het weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Kijk uit naar de Alpha 13, hoop leuke toevoegingen. Speel momenteel ook Fallout 4, maar het is inderdaad toch leuker om met meerdere mensen te spelen. Hopelijk stelt die nieuwe Alpha ons niet teleur :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MD- schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:56:
Fallout 4 is idd erg leuk, maar ik mis toch wel een beetje coop/multiplayer. Dus als A13 uitkomt zal ik vast wel weer een paar uurtjes gaan spelen.

Wat betreft server, daar ga ik op dat moment naar kijken. Ik heb geen idee wat een goede server is dus als je wat gevonden hebt, Spartagon, laat het weten :).
Ik heb al wat rondgekeken, maar nog nietveel gevonden. De meesten zijn echt al vrij lang bezig en dan is het minder interessant om aan te sluiten. Het zal toch een beetje wachten worden tot A13 uit is vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ryack schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:42:
Volgens de laatste blog is het craften in A13 nu verbonden met een skill systeem ipv level. De build zou daarmee feature complete zijn. Misschien dat we over een paar weken kunnen spelen met de nieuwe versie.

Helaas is Fallout 4 nu uit en zie ik mijzelf voorlopig niets anders spelen.
Feature complete? Als in, meer gameplay gaan ze er niet in verwerken? Dat zou ik erg onverstandig vinden.
Maar ja, laat ik eerst maar eens kijken wat A13 oplevert. Met jullie een dorp opzetten is toch altijd wel lollig.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
tikkietrugjaap schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:23:
[...]
Feature complete? Als in, meer gameplay gaan ze er niet in verwerken? Dat zou ik erg onverstandig vinden.
Maar ja, laat ik eerst maar eens kijken wat A13 oplevert. Met jullie een dorp opzetten is toch altijd wel lollig.
Op het blog staat dat A13 feature complete is. Als in ze gaan niet meer nieuwe dingen in A13 stoppen. Ze gaan nu alleen de bugs er nog uithalen en dan wordt deze versie uitgebracht. De game zelf is nog niet feature complete. Geen idee trouwens wat ze in A14 nog allemaal gaan toevoegen of wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ryack schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:41:
[...]

Op het blog staat dat A13 feature complete is. Als in ze gaan niet meer nieuwe dingen in A13 stoppen. Ze gaan nu alleen de bugs er nog uithalen en dan wordt deze versie uitgebracht. De game zelf is nog niet feature complete. Geen idee trouwens wat ze in A14 nog allemaal gaan toevoegen of wijzigen.
Oh ja dat klinkt veel logischer inderdaad. Hehe. Maandagochtend he. :O

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
tikkietrugjaap schreef op maandag 16 november 2015 @ 08:23:
[...]
I knew it >:)

Leuk hoor. Als het zo ver is maar eens kijken welke server. Ik zou het niet erg vinden om er zelf eentje ergens online te 'bestellen' maar ik ben niet zo handig met dat soort dingen. De server hebben is één, beheren of mods toevoegen is niets voor mij. We zien wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
-MD- schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:05:
[...]

I knew it >:)

Leuk hoor. Als het zo ver is maar eens kijken welke server. Ik zou het niet erg vinden om er zelf eentje ergens online te 'bestellen' maar ik ben niet zo handig met dat soort dingen. De server hebben is één, beheren of mods toevoegen is niets voor mij. We zien wel :).
Hehe ja dat samen bouwen vond ik altijd het leukste. Dat is ook wat mij eventueel nog trekt naar deze game.
Dan moet dat echter wel goed werken vind ik.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
hier hetzelfde. Samen bouwen en dan mag het wat moeilijker zijn als je samen kan werken.
Ik ben ook zo geen held in zo'n server opzetten, hopelijk is er iemand in staat om het te doen of een te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 08:50
Foute video gepost, zie hieronder :)

[ Voor 75% gewijzigd door viperkesvp op 07-12-2015 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ik denk dat je deze bedoelde:

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
"We’re working hard on finishing things up and preparing for the release. It’s looking like late this week, Thursday or Friday. Release notes should come in a couple days. I’ll try to post a forge video before the release, just to get you guys warmed up. It’s very easy to use, but completely different than it used to be."

Jammer, mijn hele weekend staat al volgeboekt. Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik ben ook al een tijdje het forum aan het volgen, dit weekend zou mooi zijn. terug van scratch beginnen op een leuke server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Ben ook heel benieuwd.
Weet iemand wat de system requirements voor de server versie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ik ben ook weer beschikbaar om vanaf 0 te beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 08:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:59

jacobras

Developer

Die release notes.. grootste update so far? Genoeg weer te ontdekken!

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Is er al een gezamenlijke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Zo, dit staat best raar op mijn Google Now widget...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jjSFq7Q.png?1

Maar heb nu twee uurtjes tijd, ik ga eens kijken of ik een leuke server kan vinden.
Hieronder staat mijn Steam account, voeg me vooral toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
Ik heb vandaag geen tijd, maar morgen ga ik ook eens op zoek, ik zal je toevoegen. Hopelijk heb je dan reeds een leuke server gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Vooralsnog weinig leuks gevonden. Maar we blijven zoeken.
Het is jammer dat ik er geen verstand van heb, anders had ik zelf nog wel een server gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Niemand last van enorme LAG/FPS drops sinds Alpha 13?

Geprobeerd

- Herinstall
- Verify
- Graphic settings Low - High

Problemen
- CTD
- Grey Screen
- Soms kan ik spelen, maar dan lagged het enorm/teleporteren de zombies etc

Alpha 12 totaal geen last van gehad, overigens speel ik het online op een server. Voor mij is het momenteel onbespeelbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartagon
-MiDe- Ik heb je toegevoegd, maar ik heb ook nog geen goede server gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ja, er zijn nog wat performance problemen. Met de patch van vandaag, 13.2, gaat het al een stuk beter. Maar om de fps een beetje hoog te houden heb ik de graphics op low staan. Het verschilt ook per server heb ik al gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ben nu even blijven hangen op een server genaamd 7 Days To Die GameServers.com,108.61.122.180:25534.

Probeer er samen met Spartagon wat van de grond te krijgen, maar het is toch een stukkie lastiger geworden. Ben al te vaak dood gegaan...
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste