Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:57:
[...]

Vreemd, bij mij staat de nexus 7 netjes bovenaan.

[afbeelding]
Goed om te weten dat de techneuten van Bol.com meelezen in dit topic en de search hebben gefixed.
En een Nexus 10 search levert nu ook niet meer de Nexus 7 II op zoals vanochtend wel het geval was.

[ Voor 20% gewijzigd door Slashdotter op 08-09-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-09 09:31

Paddo

¿Ik hier?

Ben ik blij dat ik hem gisteren besteld heb bij Bol.com. :D

Gewoon zoeken op nexus 7 en dan komt hijzelf met de suggestie nexus 7 in elektronica. En dan staat hij gewoon boven aan.

Maar de prijs is nu 269 Euro in plaats van de door mij betaalde 249 Euro.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Slashdotter schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:56:
[...]

Goed om te weten dat de techneuten van Bol.com meelezen in dit topic en de search hebben gefixed.
En een Nexus 10 search levert nu ook niet meer de Nexus 7 II op zoals vanochtend wel het geval was.
Hoop dat de techneuten ook meelezen dat hun specificaties aardig verkeerd zijn. :+
Specs volgens bol.com
Een verschil tussen de eerste en de tweede Nexus 7 is onder andere het besturingssysteem: de Nexus 7 II beschikt over Android 4.3. En is hij net als zijn voorganger voorzien van twee camera's: een 5 megapixel camera aan de achterzijde en een 1.2 megapixel camera aan de voorzijde, ideaal voor videobellen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Paddo schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:28:

Maar de prijs is nu 269 Euro in plaats van de door mij betaalde 249 Euro.
Ik zie t ook net, foutje van Bol.com in ons voordeel?

Ik heb lekker maar 249 betaald :+

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Slashdotter schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:53:
Ze verkopen m volgens mij nu alleen tijdelijk (weekje?) voor inkoopsprijs gewoon om naamsbekendheid mee te krijgen dus ik zou er niet te lang mee wachten met die aankoop.
Wow, m'n voorspelling is wel heel snel uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de N7 bij de MM in Enschede gehaald, of terwijl, op voorraad in Enschede. Heb hem voor de internetprijs mee kunnen nemen. De kopieheffing was helaas wel 6 euro. De verkoper bood ook aan om hem startklaar te maken voor 30 euro, wat een giller. Er zou dan betere garantie zitten op het scherm omdat deze dode pixels zou kunnen bevatten wat niet onder de standaard garantie valt. Lijkt me onzin?

Tevens een tijdelijk hoesje gekocht bij de Blokker voor € 1,49! :D Deze hadden ze namelijk nog niet bij de MM in Enschede. De verkoper verwachte ze volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:42:
Zojuist de N7 bij de MM in Enschede gehaald, of terwijl, op voorraad in Enschede. Heb hem voor de internetprijs mee kunnen nemen.De verkoper bood ook aan om hem startklaar te maken voor 30 euro, wat een giller. Er zou dan betere garantie zitten op het scherm omdat deze dode pixels zou kunnen bevatten wat niet onder de standaard garantie valt.
Daarop worden toch alle medewerkers van grote electronica winkels standaard op getrained? Proberen zoveel mogelijk extra's aan te smeren (onnodige verzekeringen en dure kabels).

[ Voor 4% gewijzigd door Slashdotter op 09-09-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:03:
[...]

Daarop worden toch alle medewerkers van grote electronica winkels standaard op getrained? Proberen zoveel mogelijk extra's aan te smeren (onnodige verzekeringen en dure kabels).
"Startklaar maken" van een tablet, LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim van H
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09-2020
Toevallig gisteren bij Bol besteld. Zo'n aanbieding van 249 € kon ik niet laten lopen zeker niet als je bedenkt dat je hem 30 dagen kunt uitproberen en bij problemen kosteloos kunt retourneren.

Wel een pech voor anderen dat de 'actie' al afgelopen is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Lekker vervelend, gisteren op de hoogte van de Bol.com actie. Vandaag wou ik hem bestellen en dan hebben ze de prijs weer omhoog gegooid naar 269e wat jammer.

Weet iemand nog toevallig of er nog een winkel in omgeving Rotterdam is die hem op voorraad heeft?

[Edit] 265 bij Saturn

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. S op 09-09-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:04
Gezien mijn eigen ervaring met de nieuwe Nexus 7 zou ik hem gewoon in een winkel in de buurt halen. Kost misschien een paar euro meer, maar je kan hem wel meteen omruilen als er iets mis is.
Ik mag die van mij voor een tweede keer terug brengen naar de BCC in verband met dode pixels. (Dit had de eerste ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 15:20
Weet iemand of hij op Schiphol (na de douane) verkrijgbaar is, en wat ie daar dan kost?

Ga binnenkort naar Amerika, was eerst van plan om m daar te kopen maar als ze m op Schiphol al hebben dan kan ik er in het vliegtuig al naar kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Maar in NL/Schiphol kan je alleen de wifi versie krijgen, als je in Amerika op straat wilt google mappen om je weg te vinden dan zou een simkaart wel handig zijn :)

[ Voor 49% gewijzigd door Slashdotter op 09-09-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:17
Ook binnen hier.
Gelukkig geen dode pixels. Hoor veel over dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Maar in NL/Schiphol kan je alleen de wifi versie krijgen
Dat is ook de versie die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Je kan online kijken en reserveren op de schiphol site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Michele_M_ schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:15:
Je kan online kijken en reserveren op de schiphol site.
Volgens de site hebben ze alleen een Galaxy tab3 en een tablet van het merk Denver. Het lijkt mij dat ze niet het hele assortiment online hebben staan, ze hebben vast wel meer keus dan dat, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Maar in NL/Schiphol kan je alleen de wifi versie krijgen, als je in Amerika op straat wilt google mappen om je weg te vinden dan zou een simkaart wel handig zijn :)
Zolang ik maar een Starbucks of Macdonalds kan vinden komt het wel goed :-)

Nee serieus, hij is niet perse voor op reis bedoeld, maar aangezien t in Amerika toch wat goedkoper is loont het wel de moeite om m daar te halen. Hij is bedoeld om thuis op de bank mee te internetten en daar heb ik wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryceVL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:36
Beetje jammer die prijsverhoging van Bol.com...
Gisteren bestelling klaargezet maar om onduidelijke technische issues liep er iets mis tijdens het inloggen. Aangezien het al laat was en ik toe was aan mn welverdiende nachtrust :P denk ik m vandaag te gaan bestellen. Kost me 20 euro dat grapje...

Nog even met Bol.com aan de telefoon gehangen, kunnen niks voor me doen zeggen ze, tenzij ik kan bewijzen dat ik ik echt gisteren wilde bestellen etc. Iemand tips?

Zonder die korting heb ik verder weinig reden om 'm bij Bol te bestellen en rij ik morgen even langs de MM of Saturn, dan heb ik 'm tenminste ook meteen in handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Nu is het de vraag wanneer Bol.com gaat versturen. Hij staat nog steeds op "wordt verwerkt" en ze beloven nog steeds morgen. Ik neem aan dat een bedrijf als Bol.com zich aan zn beloftes houdt?

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze sturen rond 19-20 uur wel eens mailtje, 'status van uw bestelling is veranderd', naar verzonden dus. Daar zit ik op te wachten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bol.com verstuurt vaak ook 's nachts, dus kan het zijn dat je morgenochtend wakker wordt en ineens een mail hebt dat je bestelling onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Het zal inderdaad nog wel even duren, ze zeggen ook dat je m morgen nog krijgt als je voor 23h besteld, dan neem ik aan dat ze pas na 23h versturen :')

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:06
Heb hem vandaag bij de Saturn gehaald voor 249+6 = 255,-. Gisteren zelf even 'gewezen' op bol.com.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryceVL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:36
Rikkie8 schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:11:
Heb hem vandaag bij de Saturn gehaald voor 249+6 = 255,-. Gisteren zelf even 'gewezen' op bol.com.... :D
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen? En bij welke Saturn? Anders ga ik kijken of ik dat ook voor elkaar kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
floppie86 schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:07:
Nu is het de vraag wanneer Bol.com gaat versturen. Hij staat nog steeds op "wordt verwerkt" en ze beloven nog steeds morgen. Ik neem aan dat een bedrijf als Bol.com zich aan zn beloftes houdt?
Kijk eens op mijnpakket van postnl als je een account hebt, het pakket van bol staat daar bij mij al aangemeld met levering voor morgen. Bij bol zelf nog steeds wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraXon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:26
Ook ik heb zondag bij Bol.com de Nexus besteld, maar helaas nog niets te zien op mijnpakket. Afwachten morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortyOne
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 14:11
Mijn bestelling bij bol.com is inmiddels verzonden, ziet er naar uit dat ze gewoon geleverd worden voor het afgesproken bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Laatst online: 22-09 09:31

Paddo

¿Ik hier?

Mijn bestelling wordt ook vandaag afgeleverd voor de zondag prijs van 249 euro.
Hopelijk geen dode pixels of iets dergelijks.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Paddo schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:55:
Mijn bestelling wordt ook vandaag afgeleverd voor de zondag prijs van 249 euro.
Hopelijk geen dode pixels of iets dergelijks.
Zijn er al mensen die wel dode pixels hebben dan?

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ja, die daar heb je altijd kans op ja...
Zoeken op pixels in: Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic

verder is dit topic aangemaakt voor dit soort vragen:
Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 10-09-2013 09:42 ]

Strava

• Rikkie8
BryceVL schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:00:
[...]

Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen? En bij welke Saturn? Anders ga ik kijken of ik dat ook voor elkaar kan krijgen :)
Zondagavond vlak voor sluitingstijd in Venlo even langsgelopen en gezegd dat ie bij bol.com 249 was. Hij zou gelijk controleren en maandag gaan aanpassen, want Saturn heeft laagste prijsgarantie... Maandagavond na werk even langsgegaan en hup daar wastie nog 249.
zie hier

Geen idee wat de prijs nu is.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:19
Nu bij saturn online 266 euro + 3 thuiskopieheffing= 269,-

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Dat is vreemd, volgens mij is de heffing 5 euro:

http://www.thuiskopie.nl/...nt-en-handelaar/tarieven#

• Faraz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 20:49
Rikkie8 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:30:
[...]

Zondagavond vlak voor sluitingstijd in Venlo even langsgelopen en gezegd dat ie bij bol.com 249 was. Hij zou gelijk controleren en maandag gaan aanpassen, want Saturn heeft laagste prijsgarantie... Maandagavond na werk even langsgegaan en hup daar wastie nog 249.
zie hier

Rikkie8 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:30:
[...]

zie hier

Als iemand daar in Venlo zou kunnen kijken, kan het zelfs zo zijn dat de rest van de Saturns die specifieke Saturn in Venlo volgt qua prijs.. Dán hebben we pas wat moois bereikt ;-)

• Mr. S
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Bij Mediamarkt online is het ook 266 euro + 3 thuiskopie heffingen dat maakt samen 269,- euro. Verzendkosten zijn gratis

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Misschien de verkeerde plek om te vragen, maar - ik zit nu in Brussel en ze hebben hier nog een voorraadje Nexus'en. Zou er graag een meenemen, maar heeft iemand een idee hoe dit zit als ik hem als zzp-er wil aanschaffen / en de BTW terug wil vragen. Lijkt mij dat het ietwat omslachtig wordt om het 'goed' te doen (en dus niet gewoon 269 euro als inkomende factuur te melden), of valt het juist wel mee?

site

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Er geldt een btw drempel bedrag van 50 euro. Dat haal je met 1 Nexus niet. http://www.belastingdiens...andere_eu_landen_per_land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Thanks - ik dacht alleen aan het opgeven van mijn eigen btw (inkomend/uitgaand) of dat mag met producten in het buitenland gekocht. Heel erg is het niet als ik even een week extra moet wachten ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Als je regelmatig tankt met je zakelijke auto, telt dat natuurlijk ook allemaal mee. Het gaat dus niet op de gebruikelijke aangifte, maar via een andere applicatie:
http://www.belastingdiens...ragen_uit_het_buitenland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 13:14
Ik heb er gisteren 1 gehaald bij de plaatselijke BCC, uiteraard zonder verlengde garantie ;) Wel een kleine korting gehad met mijn bedrijf pas. Ik heb geen dode pixel gevonden, en verder ook geen andere problemen.

Ben voor de eerste avond erg tevreden!

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
knakworst schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:11:
Als je regelmatig tankt met je zakelijke auto, telt dat natuurlijk ook allemaal mee. Het gaat dus niet op de gebruikelijke aangifte, maar via een andere applicatie:
http://www.belastingdiens...ragen_uit_het_buitenland/
Thanks! heb hem gekocht, ga thuis me even verdiepen in dit.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkie8
Bij Saturn Venlo nog 259,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 14:00
16GB nu ook in NL direct leverbaar bij Redcoon voor EUR 219,-
http://www.redcoon.nl/B48...us-7-16-GB-v-2013_Tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
haha, zag em net in de nieuwsbrief voorbij komen en wilde em ook posten :)

Strava

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 20:08
En op dit moment zonder verzendkosten! Ik kon niet weerstaan :)

Voor België is het enkel 0.2€ Recupel en geen thuiskopieheffing, ik weet niet of je vanuit Nederland bij redcoon.be kunt bestellen? scheelt ook weer een paar euro dan.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Let wel op dat de Redcoon variant 16GB is en dus geen 31GB!

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• wouter_va
Ze hebben zowel de 32GB als de 16GB, allebei aan de standaardprijzen.
Daarnet was echter alleen de 16GB zonder verzendkosten en direct leverbaar.
Gezien ik toch liever met OTG ga spelen voor media is voor mij 16GB royaal.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Wat bedoel je met OTG?

Kan de Nexus een SD-kaart herbergen? Geloof het niet toch? (Kon het in de specs niet vinden).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nee, geen SD kaart erin.
Wel extern via de micro-usb, bijvoorbeeld: http://dx.com/p/micro-usb...st-otg-adapter-pair-50774

Daarmee kan je een geheugenpen aankoppelen.

• wouter_va
Nexus kan geen SD of Micro SD bevatten.
OTG bedoel ik USB on the go, met een adapterkabeltje kan je er een normale usb-stick aankoppelen.
Dan kan je met usb3 lekker snel kopiëren ook. Sneller dan rechtstreeks de Nexus aan de PC geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.
Of een mini-extern MicroSD kaartlezertje kan ook.
Ik weet dat het kan, maar de details moet ik ook nog uitzoeken, dus meer kan ik nog niet vermelden.
Wel is er op GoT al redelijk veel over te vinden.

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 15:01

PaulX

Beyond your imagination...

gisteravond tegen 20:00u de nieuwe Nexus 7 besteld voor 259+3 euro verwijderingsbijdrage en betaald (geen verzendkosten) bij Saturn online en vandaag keurig ontvangen. Thumbs up voor Saturn.nl!

[ Voor 18% gewijzigd door PaulX op 18-09-2013 20:37 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Even een snel vraagje: weet iemand een manier hoe ik de lte versie van de tablet te pakken kan krijgen? Ik heb een leveradres in zowel nederland als belgie en ben volgend weekend met werk ook in engeland. In NL/BE kan ik alleen geen (web)winkels vinden die hem verkopen en in engeland kan ik hem alleen in de play store vinden, maar nergens in de winkel... dus... weet iemand een winkel aan deze kant van het water of een fysieke winkel in engeland? Of een ander idee nog?

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
David Mulder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:43:weet iemand een winkel aan deze kant van het water of een fysieke winkel in engeland? Of een ander idee nog?
O2 uk verder staat hij ook gewoon op de site van cyberport

• knakworst

knakworst

Get more sats!

David Mulder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:43:
Even een snel vraagje: weet iemand een manier hoe ik de lte versie van de tablet te pakken kan krijgen? Ik heb een leveradres in zowel nederland als belgie en ben volgend weekend met werk ook in engeland. In NL/BE kan ik alleen geen (web)winkels vinden die hem verkopen en in engeland kan ik hem alleen in de play store vinden, maar nergens in de winkel... dus... weet iemand een winkel aan deze kant van het water of een fysieke winkel in engeland? Of een ander idee nog?
Amazon.de levert via resellers de LTE:
http://www.amazon.de/gp/p...1379757321&seller=&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Bij de Wehkamp is hij 250.03 euro. Daardoor ook voor die prijs meegekregen bij de Mediamarkt gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Betekent dit nou dat je bij alle Mediamarkt, Saturn, BCC filialen binnen kan stappen en van hun laagste prijs garantie gebruik kan maken om m voor 250,03 mee te krijgen?
=========
Edit: gek trouwens, Wehkamp hanteert 6 euro Thuiskopieheffing heffting, Saturn weer 3,02

[ Voor 23% gewijzigd door Slashdotter op 22-09-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongstra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-09 10:31
Slashdotter schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
Betekent dit nou dat je bij alle Mediamarkt, Saturn, BCC filialen binnen kan stappen en van hun laagste prijs garantie gebruik kan maken om m voor 250,03 mee te krijgen?
=========
Edit: gek trouwens, Wehkamp hanteert 6 euro Thuiskopieheffing heffting, Saturn weer 3,02
Art 5.1 van de algemene voorwaarden van de Media Markt geeft aan:
"d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via
internet."
Voor zover ik weet is Wehkamp een internetwinkel.

Overigens kun je via shopkorting.nl ook nog eens 5% terugkrijgen van de Wehkampprijs excl BTW.
Zo heb ik uiteindelijk € 252,- betaald incl shopkorting.

computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
Omdat ik mijn iPad 3 moet inleveren bij mijn werkgever en toch wel graag een tablet in bezit heb, maar de gok gewaagd met de Nexus 7. Net besteld bij BCC en ik moet hem morgen binnen krijgen. Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe ik de Nexus in het onderwijs kan toepassen. Vooralsnog is het een experiment aangezien ik erg iOS-minded ben. Bevalt het mij niet in het toepassen in het onderwijs, dan gaat de Nexus snel de deur weer uit voor een iPad Mini Retina.

• Prulleman
  • Nu online
me_mrtn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:49:
Omdat ik mijn iPad 3 moet inleveren bij mijn werkgever en toch wel graag een tablet in bezit heb, maar de gok gewaagd met de Nexus 7. Net besteld bij BCC en ik moet hem morgen binnen krijgen. Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe ik de Nexus in het onderwijs kan toepassen. Vooralsnog is het een experiment aangezien ik erg iOS-minded ben. Bevalt het mij niet in het toepassen in het onderwijs, dan gaat de Nexus snel de deur weer uit voor een iPad Mini Retina.
wat bedoel je met toepassen in het onderwijs?
(ik vermoed dat je met deze insteek em snel om zal ruilen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:28
Wehkamp nu 240 euro als je de kortingscode gebruikt:

Via: https://gathering.tweaker.../list_messages/1543297/57
laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
Kort maar krachtig: 10€ korting bij wehkamp met actiecode "nieuw".

Minimaal 40€ besteden als enige eis.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
Prulleman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:07:
[...]

wat bedoel je met toepassen in het onderwijs?
(ik vermoed dat je met deze insteek em snel om zal ruilen)
Beantwoord ik verder in Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:39
De LTE / 4G versie is beschikbaar bij Conrad.nl , hij is wel 30 euro duurder dan in Duitsland, maar dan heb je gewoon Nederlandse garantie (hoe gek het ook klinkt), mijn Duitse Nexus 4 moest met een omweg terug naar Duitsland, dan liever iets meer voor een Nederlandse afhandeling.

Levertijd is 4 werkdagen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Slashdotter schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
Er is helemaal geen wettelijke grond om die thuiskopieheffing bij de kassa pas te vermelden. Eigenlijk heb je recht op het product voor de geadverteerde prijs. Dat een of andere instantie een heffing oplegt, is natuurlijk geen probleem van de koper en schept zeker geen vordering op die koper. Wehkamp en Saturn vinden het kennelijk geen probleem om oneerlijke handel te drijven en met misleidende prijzen te adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattapult
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik zit op dit moment voor mn werk in Amerika en heb hier gisteren de Nexus 7 (32 GB) gekocht.

De prijs was 269 dollar, wat betekent dat ik volgens de huidige koers € 198,- heb betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 12:32
BCC lijkt de prijs te hebben verlaagd. Van €255 naar €225. Toch significant.
http://www.bcc.nl/asus-go...tml?product_code=81703170

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:03:
BCC lijkt de prijs te hebben verlaagd. Van €255 naar €225. Toch significant.
http://www.bcc.nl/asus-go...tml?product_code=81703170
Dat is een actie en eindigt maandochtend 11.59.
Dus voor degene die twijfelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Saturn en Mediamarkt hebben in navolging van BCC tijdelijk in hun webwinkels de prijzen verlaagd en dat kan je weer gebruiken in de fysieke winkels (matchen eigen webwinkel prijs + laagste prijs garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

MediaMarkt en Saturn wiebelen nogal heen en weer met de prijzen, zeg. Maandag heb ik de 32GB besteld voor € 225,05 en hier melding van gemaakt voor de PriceWatch, nu staat de prijs weer op € 249,-- 8)7

Heb ik dus geluk gehad... :P

En ondertussen ook al binnen. (gelijk een update naar KK!)

@hieronder, ja, ik zie het inderdaad 1 post boven mij staan! |:(

[ Voor 23% gewijzigd door NaN op 04-12-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Was bekend vanwege de BCC actie.

Je krijgt nu via AH 15% korting op cadeaukaarten van Wehkamp. Dan is 250-15%=212,50 excl. verzenden.

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 04-12-2013 10:53 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Pricewatch is niet helemaal actueel: voor de 7" 32g versie ging Wehkramp van 255,- naar 244,- naar nu (12-12-13): 237,-. Hopelijk zet dit door en volgen ook andere shops richting de €195,- die Google in de US rekent voor de 7" 32g versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dat is de prijs zonder BTW in de US. Als je de 21% BTW erbij telt, zijn de prijzen 1:1. Best bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand nog tips waar deze goedkoop te halen of te bestellen is? Dit met het oog op bv de BTW-dagen van de MediaMarkt, of misschien zijn er nog ergens kadobon-aanbiedingen de ik heb gemist?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 13:17

MikeWazowski

Look into my eye

De laagste prijs bij "normale" ketens wisselt van dag tot dag (vrijdag 222, zaterdag 209, zondag 222, maandag 249) dus hou de pricewatch elke dag goed in de gaten!
Ik wilde net een 2e bestellen (voor mijn vrouw) bij BCC (makkelijk afhalen binnen 1 uur) maar waar deze gisteren 222 was is het nu 249 - even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josoetgebrook
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01-2024
Bij het vergelijken van de prijzen op de verschillende websites in de pricewatch, kom ik 3 verschillende Vendor codes tegen:
90NK0081-M00370
90NK0081-M00570
90NK0081-M00300

Aangezien de prijzen zo'n € 25 verschillen, vraag ik me of en zo ja, wat de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel 200,79 euro bij BCC, echt een koopje :)

http://www.bcc.nl/asus-google-new-nexus-7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

en nu al niet meer ;)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is de nieuwe, witte variant al lang beschikbaar bij bijvoorbeeld Tabletcenter of Bol.com of pas net?

Tabletcenter heeft hem bijvoorbeeld nog niet in hun fysieke winkels liggen, alleen online verkrijgbaar...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
ik hoor er nu pas voor het eerst over, dus ik denk dat ie vrij nieuw is :)

via google zie ik een aantal nieuwsberichten van begin februari dat de witte ook buiten de play store om verkocht gaat worden in europa.

denk niet dat ze gelijk hier in NL op voorraad waren, dus langer dan een maand zal het in ieder geval niet zijn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Coolblue even getweet, vanaf eind januari al... had 'm gemist :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 08:41

OmeJoyo

This is me

Nu voor 182 euro bij Amazon.de, ook al is die een jaar oud lijkt het me toch een mooie prijs :)

http://www.amazon.de/Tabl...8-1&keywords=nexus+7+2013

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

De prijs is nu 179 euro, maar voor de 16GB-uitvoering (wordt in Nederland niet verkocht). Voor de standaard Nederlandse uitvoering 32GB, WiFi, BT is de prijs 259 euro exclusief verzendkosten. Conclusie beter in Nederland kopen. :o O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Vandaag opgehaald bij de Saturn in Kleve (D) een Nexus 7 LTE 32Gb voor 250 Euro. (!)

De verkoper vroeg mij het vooral door te vertellen... OK.. 8) Er lagen zeker nog een stuk of 15.

[ Voor 1% gewijzigd door _matt_ op 28-07-2014 23:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Laatst online: 22-09 14:13
Bij mediamarkt Leeuwarden €150 voor 32GB versie(2013).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 15:01

tismij

???

Donool schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:19:
Bij mediamarkt Leeuwarden €150 voor 32GB versie(2013).
bummer om nou helemaal naar Leeuwarden te moeten rijden, is er geen aanbieding die verzend?
(die van amazon zijn ook niet meer leverbaar overigens)
Neem tenminste aan dat de MM in Leeuwarden hem niet wil versturen want dan had hij wel online gestaan?

Zoek nog een 2e exemplaar voor mijn andere zoon maar ze beginnen op te raken volgens mij, heb die eerste voor iets meer dan 200,- kunnen kopen toen hij een paar maanden uit was maar zie dat de komende paar weken niet meer lukken helaas.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Laatst online: 22-09 14:13
Bij Mediamarkt was een prijsfout, ik wilde nog een paar kopen en de prijzen zijn nu verhoogd.

• Homeland
  • Niet online
http://www.ebay.com/itm/A...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Op Ebay nu te koop voor 156USD, incl verzending zo'n 200USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is wel een refurbished exemplaar met beperkte garantie, zeker het vermelden waard. Persoonlijk sla ik die liever over en betaal graag een paar tientjes extra voor een origineel exemplaar met 2 jaar garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 26-09-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:30:
[...]

Is wel een refurbished exemplaar met beperkte garantie, zeker het vermelden waard. Persoonlijk sla ik die liever over en betaal graag een paar tientjes extra voor een origineel exemplaar met 2 jaar garantie.
Klopt inderdaad, refurbished met 90 dagen garantie. Hij kost ongeveer 155euro, dat scheelt toch bijna 100euro met de prijs die je hier betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Daar komt (zeer waarschijnlijk) nog wel invoerrechten en inklaringskosten bij, dan gaat het al hard richting de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 22:15
Heeft iemand nog theorieën over wat de prijzen gaan doen, nu de eerste plaatjes van de nexus 9 geleaked zijn en hij hoogstwaarschijnlijk deze maand officieel aangekondigd gaat worden?

Ik wil namelijk graag zo'n mooie nexus 7 hebben, maar heb niet zo'n heel groot vermogen en koop hem toch het liefst zo goedkoop mogelijk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
oko2708 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:25:
Heeft iemand nog theorieën over wat de prijzen gaan doen, nu de eerste plaatjes van de nexus 9 geleaked zijn en hij hoogstwaarschijnlijk deze maand officieel aangekondigd gaat worden?

Ik wil namelijk graag zo'n mooie nexus 7 hebben, maar heb niet zo'n heel groot vermogen en koop hem toch het liefst zo goedkoop mogelijk in :)
Ik denk dat de prijzen weinig gaan doen want hij is op de meeste plekken al niet meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 18:51

mvds

Totally awesome!

Inderdaad, als je er nog een wil hebben, kan je hem maar beter zsm kopen en niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oko2708
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-05 22:15
okee. Ga ik doen dan!
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 19:50
Hallo allen,

Iemand nog adressen waar de Google Nexus 7 (2013) te koop is? Ik heb wat zitten zoeken en kwam eigenlijk alleen het volgende adres tegen:
http://www.expansys.nl/as...7-2013-wifi-32-gb-252380/

Echter gezien de shopreviews hier op tweakers bestel ik hem liever ergens anders.

Iemand tips/links?
Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omabeatle
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 12:30
RadioX schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:33:
Hallo allen,

Iemand nog adressen waar de Google Nexus 7 (2013) te koop is? Ik heb wat zitten zoeken en kwam eigenlijk alleen het volgende adres tegen:
http://www.expansys.nl/as...7-2013-wifi-32-gb-252380/

Echter gezien de shopreviews hier op tweakers bestel ik hem liever ergens anders.

Iemand tips/links?
Alvast bedankt,
De media markt in Leeuwarden heeft er nog zeker 10 op voorraad in een bak liggen. Ik heb er vandaag eentje meegenomen voor € 179! (2013 versie, 32GB)

Geeft ook te denken over de tweedehands prijzen die er momenteel voor gevraagd worden,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 22:41
Hoi,

Even naar de Mediamarkt in Leeuwarden gebeld. Ze zijn nog op voorraad maar kunnen niet versturen.

[ Voor 45% gewijzigd door Vdb64 op 18-11-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:18
Is de nexus 9 de reden dat de 7 nog amper te verkrijgen is? De 9 is wel een tikkie prijziger dan de 7. Ik had hem juist net nog aangeraden voor een vriend van mij. Beetje jammer om te merken dat zo'n mooi apparaatje feitelijk niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
In andere landen wordt er nog mee gestunt, Groupon en Amazon USA voor USD 149. Engeland 99 pond. Zullen restpartijen zijn. Nu nog een mooie aanbieding in de buurt of met shipping naar Nederland.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Een slowchat is niet toegestaan!