There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik zie t ook net, foutje van Bol.com in ons voordeel?Paddo schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:28:
Maar de prijs is nu 269 Euro in plaats van de door mij betaalde 249 Euro.
Ik heb lekker maar 249 betaald
Fujifilm X-Pro1
Wow, m'n voorspelling is wel heel snel uitgekomenSlashdotter schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:53:
Ze verkopen m volgens mij nu alleen tijdelijk (weekje?) voor inkoopsprijs gewoon om naamsbekendheid mee te krijgen dus ik zou er niet te lang mee wachten met die aankoop.
Verwijderd
Tevens een tijdelijk hoesje gekocht bij de Blokker voor € 1,49!
Daarop worden toch alle medewerkers van grote electronica winkels standaard op getrained? Proberen zoveel mogelijk extra's aan te smeren (onnodige verzekeringen en dure kabels).Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:42:
Zojuist de N7 bij de MM in Enschede gehaald, of terwijl, op voorraad in Enschede. Heb hem voor de internetprijs mee kunnen nemen.De verkoper bood ook aan om hem startklaar te maken voor 30 euro, wat een giller. Er zou dan betere garantie zitten op het scherm omdat deze dode pixels zou kunnen bevatten wat niet onder de standaard garantie valt.
[ Voor 4% gewijzigd door Slashdotter op 09-09-2013 14:04 ]
"Startklaar maken" van een tablet, LOL.Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:03:
[...]
Daarop worden toch alle medewerkers van grote electronica winkels standaard op getrained? Proberen zoveel mogelijk extra's aan te smeren (onnodige verzekeringen en dure kabels).
Wel een pech voor anderen dat de 'actie' al afgelopen is.
Weet iemand nog toevallig of er nog een winkel in omgeving Rotterdam is die hem op voorraad heeft?
[Edit] 265 bij Saturn
[ Voor 19% gewijzigd door Mr. S op 09-09-2013 14:53 ]
Ik mag die van mij voor een tweede keer terug brengen naar de BCC in verband met dode pixels. (Dit had de eerste ook)
Ga binnenkort naar Amerika, was eerst van plan om m daar te kopen maar als ze m op Schiphol al hebben dan kan ik er in het vliegtuig al naar kijken :-)
[ Voor 49% gewijzigd door Slashdotter op 09-09-2013 17:15 ]
Dat is ook de versie die ik wil.Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Maar in NL/Schiphol kan je alleen de wifi versie krijgen
Volgens de site hebben ze alleen een Galaxy tab3 en een tablet van het merk Denver. Het lijkt mij dat ze niet het hele assortiment online hebben staan, ze hebben vast wel meer keus dan dat, toch?Michele_M_ schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:15:
Je kan online kijken en reserveren op de schiphol site.
Zolang ik maar een Starbucks of Macdonalds kan vinden komt het wel goed :-)Slashdotter schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Maar in NL/Schiphol kan je alleen de wifi versie krijgen, als je in Amerika op straat wilt google mappen om je weg te vinden dan zou een simkaart wel handig zijn
Nee serieus, hij is niet perse voor op reis bedoeld, maar aangezien t in Amerika toch wat goedkoper is loont het wel de moeite om m daar te halen. Hij is bedoeld om thuis op de bank mee te internetten en daar heb ik wifi.
Gisteren bestelling klaargezet maar om onduidelijke technische issues liep er iets mis tijdens het inloggen. Aangezien het al laat was en ik toe was aan mn welverdiende nachtrust
Nog even met Bol.com aan de telefoon gehangen, kunnen niks voor me doen zeggen ze, tenzij ik kan bewijzen dat ik ik echt gisteren wilde bestellen etc. Iemand tips?
Zonder die korting heb ik verder weinig reden om 'm bij Bol te bestellen en rij ik morgen even langs de MM of Saturn, dan heb ik 'm tenminste ook meteen in handen...
Fujifilm X-Pro1
Verwijderd
Fujifilm X-Pro1
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen? En bij welke Saturn? Anders ga ik kijken of ik dat ook voor elkaar kan krijgenRikkie8 schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:11:
Heb hem vandaag bij de Saturn gehaald voor 249+6 = 255,-. Gisteren zelf even 'gewezen' op bol.com....
Kijk eens op mijnpakket van postnl als je een account hebt, het pakket van bol staat daar bij mij al aangemeld met levering voor morgen. Bij bol zelf nog steeds wordt verwerkt.floppie86 schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:07:
Nu is het de vraag wanneer Bol.com gaat versturen. Hij staat nog steeds op "wordt verwerkt" en ze beloven nog steeds morgen. Ik neem aan dat een bedrijf als Bol.com zich aan zn beloftes houdt?
Hopelijk geen dode pixels of iets dergelijks.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Zijn er al mensen die wel dode pixels hebben dan?Paddo schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:55:
Mijn bestelling wordt ook vandaag afgeleverd voor de zondag prijs van 249 euro.
Hopelijk geen dode pixels of iets dergelijks.
Fujifilm X-Pro1
Zoeken op pixels in: Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic
verder is dit topic aangemaakt voor dit soort vragen:
Nexus 7 (2013) Garantie en Afhandelings-topic
[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 10-09-2013 09:42 ]
Zondagavond vlak voor sluitingstijd in Venlo even langsgelopen en gezegd dat ie bij bol.com 249 was. Hij zou gelijk controleren en maandag gaan aanpassen, want Saturn heeft laagste prijsgarantie... Maandagavond na werk even langsgegaan en hup daar wastie nog 249.BryceVL schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:00:
[...]
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen? En bij welke Saturn? Anders ga ik kijken of ik dat ook voor elkaar kan krijgen
zie hier
Geen idee wat de prijs nu is.
http://www.thuiskopie.nl/...nt-en-handelaar/tarieven#
Rikkie8 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:30:
[...]
Zondagavond vlak voor sluitingstijd in Venlo even langsgelopen en gezegd dat ie bij bol.com 249 was. Hij zou gelijk controleren en maandag gaan aanpassen, want Saturn heeft laagste prijsgarantie... Maandagavond na werk even langsgegaan en hup daar wastie nog 249.
zie hier
Als iemand daar in Venlo zou kunnen kijken, kan het zelfs zo zijn dat de rest van de Saturns die specifieke Saturn in Venlo volgt qua prijs.. Dán hebben we pas wat moois bereikt ;-)Rikkie8 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:30:
[...]
Zondagavond vlak voor sluitingstijd in Venlo even langsgelopen en gezegd dat ie bij bol.com 249 was. Hij zou gelijk controleren en maandag gaan aanpassen, want Saturn heeft laagste prijsgarantie... Maandagavond na werk even langsgegaan en hup daar wastie nog 249.
zie hier
http://www.belastingdiens...ragen_uit_het_buitenland/
Ben voor de eerste avond erg tevreden!
-= Its dry in the dessert =- So what??
Thanks! heb hem gekocht, ga thuis me even verdiepen in dit.knakworst schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:11:
Als je regelmatig tankt met je zakelijke auto, telt dat natuurlijk ook allemaal mee. Het gaat dus niet op de gebruikelijke aangifte, maar via een andere applicatie:
http://www.belastingdiens...ragen_uit_het_buitenland/
http://www.redcoon.nl/B48...us-7-16-GB-v-2013_Tablets
En op dit moment zonder verzendkosten! Ik kon niet weerstaanJayblue schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:22:
16GB nu ook in NL direct leverbaar bij Redcoon voor EUR 219,-
http://www.redcoon.nl/B48...us-7-16-GB-v-2013_Tablets
Voor België is het enkel 0.2€ Recupel en geen thuiskopieheffing, ik weet niet of je vanuit Nederland bij redcoon.be kunt bestellen? scheelt ook weer een paar euro dan.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Daarnet was echter alleen de 16GB zonder verzendkosten en direct leverbaar.
Gezien ik toch liever met OTG ga spelen voor media is voor mij 16GB royaal.
Kan de Nexus een SD-kaart herbergen? Geloof het niet toch? (Kon het in de specs niet vinden).
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Wel extern via de micro-usb, bijvoorbeeld: http://dx.com/p/micro-usb...st-otg-adapter-pair-50774
Daarmee kan je een geheugenpen aankoppelen.
OTG bedoel ik USB on the go, met een adapterkabeltje kan je er een normale usb-stick aankoppelen.
Dan kan je met usb3 lekker snel kopiëren ook. Sneller dan rechtstreeks de Nexus aan de PC geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.
Of een mini-extern MicroSD kaartlezertje kan ook.
Ik weet dat het kan, maar de details moet ik ook nog uitzoeken, dus meer kan ik nog niet vermelden.
Wel is er op GoT al redelijk veel over te vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door PaulX op 18-09-2013 20:37 ]
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)
O2 uk verder staat hij ook gewoon op de site van cyberportDavid Mulder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:43:weet iemand een winkel aan deze kant van het water of een fysieke winkel in engeland? Of een ander idee nog?
Amazon.de levert via resellers de LTE:David Mulder schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:43:
Even een snel vraagje: weet iemand een manier hoe ik de lte versie van de tablet te pakken kan krijgen? Ik heb een leveradres in zowel nederland als belgie en ben volgend weekend met werk ook in engeland. In NL/BE kan ik alleen geen (web)winkels vinden die hem verkopen en in engeland kan ik hem alleen in de play store vinden, maar nergens in de winkel... dus... weet iemand een winkel aan deze kant van het water of een fysieke winkel in engeland? Of een ander idee nog?
http://www.amazon.de/gp/p...1379757321&seller=&sr=8-1
=========
Edit: gek trouwens, Wehkamp hanteert 6 euro Thuiskopieheffing heffting, Saturn weer 3,02
[ Voor 23% gewijzigd door Slashdotter op 22-09-2013 11:43 ]
Art 5.1 van de algemene voorwaarden van de Media Markt geeft aan:Slashdotter schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
Betekent dit nou dat je bij alle Mediamarkt, Saturn, BCC filialen binnen kan stappen en van hun laagste prijs garantie gebruik kan maken om m voor 250,03 mee te krijgen?
=========
Edit: gek trouwens, Wehkamp hanteert 6 euro Thuiskopieheffing heffting, Saturn weer 3,02
"d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via
internet."
Voor zover ik weet is Wehkamp een internetwinkel.
Overigens kun je via shopkorting.nl ook nog eens 5% terugkrijgen van de Wehkampprijs excl BTW.
Zo heb ik uiteindelijk € 252,- betaald incl shopkorting.
computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.
wat bedoel je met toepassen in het onderwijs?me_mrtn schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:49:
Omdat ik mijn iPad 3 moet inleveren bij mijn werkgever en toch wel graag een tablet in bezit heb, maar de gok gewaagd met de Nexus 7. Net besteld bij BCC en ik moet hem morgen binnen krijgen. Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe ik de Nexus in het onderwijs kan toepassen. Vooralsnog is het een experiment aangezien ik erg iOS-minded ben. Bevalt het mij niet in het toepassen in het onderwijs, dan gaat de Nexus snel de deur weer uit voor een iPad Mini Retina.
(ik vermoed dat je met deze insteek em snel om zal ruilen)
Via: https://gathering.tweaker.../list_messages/1543297/57
http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Gridlaredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
Kort maar krachtig: 10€ korting bij wehkamp met actiecode "nieuw".
Minimaal 40€ besteden als enige eis.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Beantwoord ik verder in Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)Prulleman schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:07:
[...]
wat bedoel je met toepassen in het onderwijs?
(ik vermoed dat je met deze insteek em snel om zal ruilen)
Levertijd is 4 werkdagen. Ben benieuwd.
Er is helemaal geen wettelijke grond om die thuiskopieheffing bij de kassa pas te vermelden. Eigenlijk heb je recht op het product voor de geadverteerde prijs. Dat een of andere instantie een heffing oplegt, is natuurlijk geen probleem van de koper en schept zeker geen vordering op die koper. Wehkamp en Saturn vinden het kennelijk geen probleem om oneerlijke handel te drijven en met misleidende prijzen te adverteren.Slashdotter schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:40:
De prijs was 269 dollar, wat betekent dat ik volgens de huidige koers € 198,- heb betaald..
http://www.bcc.nl/asus-go...tml?product_code=81703170
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Verwijderd
Dat is een actie en eindigt maandochtend 11.59.gertvdijk schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:03:
BCC lijkt de prijs te hebben verlaagd. Van €255 naar €225. Toch significant.
http://www.bcc.nl/asus-go...tml?product_code=81703170
Dus voor degene die twijfelden.
Heb ik dus geluk gehad...
En ondertussen ook al binnen. (gelijk een update naar KK!)
@hieronder, ja, ik zie het inderdaad 1 post boven mij staan!
[ Voor 23% gewijzigd door NaN op 04-12-2013 15:44 ]
Je krijgt nu via AH 15% korting op cadeaukaarten van Wehkamp. Dan is 250-15%=212,50 excl. verzenden.
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 04-12-2013 10:53 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik wilde net een 2e bestellen (voor mijn vrouw) bij BCC (makkelijk afhalen binnen 1 uur) maar waar deze gisteren 222 was is het nu 249 - even wachten dus.
90NK0081-M00370
90NK0081-M00570
90NK0081-M00300
Aangezien de prijzen zo'n € 25 verschillen, vraag ik me of en zo ja, wat de verschillen zijn.
en nu al niet meerVerwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:21:
Momenteel 200,79 euro bij BCC, echt een koopje
http://www.bcc.nl/asus-google-new-nexus-7.html
www.casarodriguillo.com
Tabletcenter heeft hem bijvoorbeeld nog niet in hun fysieke winkels liggen, alleen online verkrijgbaar...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
via google zie ik een aantal nieuwsberichten van begin februari dat de witte ook buiten de play store om verkocht gaat worden in europa.
denk niet dat ze gelijk hier in NL op voorraad waren, dus langer dan een maand zal het in ieder geval niet zijn
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
http://www.amazon.de/Tabl...8-1&keywords=nexus+7+2013
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
De verkoper vroeg mij het vooral door te vertellen... OK..
[ Voor 1% gewijzigd door _matt_ op 28-07-2014 23:09 . Reden: typo ]
bummer om nou helemaal naar Leeuwarden te moeten rijden, is er geen aanbieding die verzend?Donool schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:19:
Bij mediamarkt Leeuwarden €150 voor 32GB versie(2013).
(die van amazon zijn ook niet meer leverbaar overigens)
Neem tenminste aan dat de MM in Leeuwarden hem niet wil versturen want dan had hij wel online gestaan?
Zoek nog een 2e exemplaar voor mijn andere zoon maar ze beginnen op te raken volgens mij, heb die eerste voor iets meer dan 200,- kunnen kopen toen hij een paar maanden uit was maar zie dat de komende paar weken niet meer lukken helaas.
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
Op Ebay nu te koop voor 156USD, incl verzending zo'n 200USD.
Is wel een refurbished exemplaar met beperkte garantie, zeker het vermelden waard. Persoonlijk sla ik die liever over en betaal graag een paar tientjes extra voor een origineel exemplaar met 2 jaar garantie.niekvandermeer schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:09:
http://www.ebay.com/itm/A...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Op Ebay nu te koop voor 156USD, incl verzending zo'n 200USD.
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 26-09-2014 11:31 ]
Klopt inderdaad, refurbished met 90 dagen garantie. Hij kost ongeveer 155euro, dat scheelt toch bijna 100euro met de prijs die je hier betaald.ralph075 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:30:
[...]
Is wel een refurbished exemplaar met beperkte garantie, zeker het vermelden waard. Persoonlijk sla ik die liever over en betaal graag een paar tientjes extra voor een origineel exemplaar met 2 jaar garantie.
Ik wil namelijk graag zo'n mooie nexus 7 hebben, maar heb niet zo'n heel groot vermogen en koop hem toch het liefst zo goedkoop mogelijk in
Ik denk dat de prijzen weinig gaan doen want hij is op de meeste plekken al niet meer te kopen.oko2708 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:25:
Heeft iemand nog theorieën over wat de prijzen gaan doen, nu de eerste plaatjes van de nexus 9 geleaked zijn en hij hoogstwaarschijnlijk deze maand officieel aangekondigd gaat worden?
Ik wil namelijk graag zo'n mooie nexus 7 hebben, maar heb niet zo'n heel groot vermogen en koop hem toch het liefst zo goedkoop mogelijk in
Iemand nog adressen waar de Google Nexus 7 (2013) te koop is? Ik heb wat zitten zoeken en kwam eigenlijk alleen het volgende adres tegen:
http://www.expansys.nl/as...7-2013-wifi-32-gb-252380/
Echter gezien de shopreviews hier op tweakers bestel ik hem liever ergens anders.
Iemand tips/links?
Alvast bedankt,
De media markt in Leeuwarden heeft er nog zeker 10 op voorraad in een bak liggen. Ik heb er vandaag eentje meegenomen voor € 179! (2013 versie, 32GB)RadioX schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:33:
Hallo allen,
Iemand nog adressen waar de Google Nexus 7 (2013) te koop is? Ik heb wat zitten zoeken en kwam eigenlijk alleen het volgende adres tegen:
http://www.expansys.nl/as...7-2013-wifi-32-gb-252380/
Echter gezien de shopreviews hier op tweakers bestel ik hem liever ergens anders.
Iemand tips/links?
Alvast bedankt,
Geeft ook te denken over de tweedehands prijzen die er momenteel voor gevraagd worden,,,
Even naar de Mediamarkt in Leeuwarden gebeld. Ze zijn nog op voorraad maar kunnen niet versturen.
[ Voor 45% gewijzigd door Vdb64 op 18-11-2014 01:00 ]
pricewatch: Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Een slowchat is niet toegestaan!