PRMWD-2B9AU-VPCNX-EQR55-HDGRV-N3VHQ is gebruikt. Bedankt!
LOL ik zie dat die code niet zo uniek is. Mijne is hetzelfde! (En jij post dezelfde 2xremcoboy1479 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Nog één:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Een samen is het dubbele pretKecin schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:15:
[...]
Yep, die heb ik ook gehad. Ook deze werkt:
Members only:
Ook 5 euro
Dubbele pret is 10,- korting
[ Voor 6% gewijzigd door thethe2010 op 16-07-2014 23:06 ]
Dank je, zat al te wachten op een code!maartuhr schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:32:
Kortingscode voor lonelyplanet.com webshop:
Members only:
50% korting op ebooks en print boeken
5520 Wp op WZW PVOutput
Omdat ik hem niet ga gebruiken, hierbij een kortingscode voor 5,- korting op je bestelling bij Ibood
Geldig t/m 18-7
Geldig t/m 18-7
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Allemaal al gebruikt helaas. Bedankt voor het aanbieden in ieder geval.FandL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:12:
Hier nogmaals 20 keys.
Members only:
Gebruikt, bedankt voor de codeSeriousSan schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:36:
Omdat ik hem niet ga gebruiken, hierbij een kortingscode voor 5,- korting op je bestelling bij Ibood
Geldig t/m 18-7
MFY9W7CSC7XFL4
Verwijderd

Bij Domino´s.
Helaas niet zulke goede acties als NY Pizza, maar helaas geen in de buurt hier..
Bij de fietsenzaak Bikester.nl €50 euro korting op fietsen vanaf €399 met volgende de kortingscodes:
¹De waardebon is geldig tot en met 23 juli 2014. Cube, Ghost en RFR zijn uitgesloten.
Gratis verzendkosten (standaard vanaf €50 aan producten)
Members only:
Inloggen
¹De waardebon is geldig tot en met 23 juli 2014. Cube, Ghost en RFR zijn uitgesloten.
Gratis verzendkosten (standaard vanaf €50 aan producten)
[ Voor 14% gewijzigd door mentr op 17-07-2014 10:02 ]
Dankjewel!FandL schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 21:12:
Hier nogmaals 20 keys.
Members only:
PRMWD-HGERC-6YM9V-YDWGN-R3BF7-3UR8T
Nog eens 30 codes voor Cyberghost VPN. (Trial van 3 maanden?)
Members only:
Inloggen
HeldFandL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:42:
Nog eens 30 codes voor Cyberghost VPN. (Trial van 3 maanden?)
Members only:
Ik heb de volgende gebruikt: PRMWD-SEF8D-X7L6Q-7GJRA-SQQHR-G9SXG
Was misschien fijner geweest als je bovenaan begon.ludipudi schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:47:
[...]
Held
Ik heb de volgende gebruikt: PRMWD-SEF8D-X7L6Q-7GJRA-SQQHR-G9SXG
PRMWD-SEF8D-X7L6Q-7GJRA-SQQHR-G9SXG
Gebruikt....dank hiervoor !!!!
Gebruikt....dank hiervoor !!!!
Mijn fout, dacht dat het ook het geval was.FandL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:48:
[...]
Was misschien fijner geweest als je bovenaan begon.

Bedankt!
PRMWD-VK556-PHCYC-AFE5G-JRTX8-7B8Q5 gebruikt.
PRMWD-VK556-PHCYC-AFE5G-JRTX8-7B8Q5 gebruikt.
Thanks, ik heb PRMWD-F62KR-4NGWY-V9ATC-7LDTE-PU529 gebruikt
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Hoe doe je stapelen dan? Of bedoel je dat niet?thethe2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:03:
[...]
Een samen is het dubbele pret
Dubbele pret is 10,- korting
Via de mobiele website van Dixons, ze hebben het wel 'opgelost' maar het kan gewoon als nog gedaan wordenmaartuhr schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:04:
[...]
Hoe doe je stapelen dan? Of bedoel je dat niet?
PRMWD-LQ49U-GK6AR-R5HG3-FJGLB-4CU87
Thanks!
Thanks!
PRMWD-KD77C-NS65V-L65QG-B3RMW-6LXHV
De onderste 10 zijn ook al weg.
THNX voor deze code! Heb al een VPN, maar had nog geen toegang tot canada wat ik wel wilde!
De onderste 10 zijn ook al weg.
THNX voor deze code! Heb al een VPN, maar had nog geen toegang tot canada wat ik wel wilde!
PRMWD-AFL5W-T3CEA-GCEEE-YHB3H-C957V gebruikt, dank uu
Hoe dan?Camo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:17:
[...]
Via de mobiele website van Dixons, ze hebben het wel 'opgelost' maar het kan gewoon als nog gedaan worden
Als ik er nog 1 bij wil stapelen, dan krijg ik dit:
http://puu.sh/af8aA/3c3f449e61.png
Zo'n wit balkje
deze code gebruikt voor VPN:
PRMWD-VK556-PHCYC-AFE5G-JRTX8-7B8Q5
Bedankt!!
PRMWD-VK556-PHCYC-AFE5G-JRTX8-7B8Q5
Bedankt!!
Have Fun Funske
Thnx, de volgende gebruikt:
PRMWD-4AE5K-X36GG-X5TP4-QYJ3X-HPHE8
PRMWD-4AE5K-X36GG-X5TP4-QYJ3X-HPHE8
Pizza!
En als de Cyberghost VPN keys op zijn: http://www.cyberghostvpn.com/en_us/windowsdeal
Dank!maartuhr schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:32:
Kortingscode voor lonelyplanet.com webshop:
Members only:
50% korting op ebooks en print boeken
edit:
De code werkt niet meer
De code werkt niet meer
[ Voor 8% gewijzigd door PhoeniX- op 18-07-2014 13:09 ]
Misschien een oudje, maar hij heeft gewerkt. Tnx!Robmaster schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:17:
Ik heb een boekje gekregen met diverse winkels met kortings codes erin.
Ik hoop dat ik een aantal mensen hier mee blij kan maken.
Dealdonkey
5 euro koring
tot 31.08.2014
Code:Members only:
Ik zag het, deze is er ook nog:
Ontvang 20% korting op meer dan 100
cocktailglazen & shakers. Ga naar bol.com
en gebruik de actiecode MIXENGALL
[ Voor 78% gewijzigd door Wasabi! op 17-07-2014 13:46 ]
Deze is al gepost.Wasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:42:
Voor de liefhebber, bij Gall & Gall, 20% korting op rum, gin, wodka.
https://gallthuisbar.nl/c...isbarweek29&utm_content=?
Gebruikt, werkt prima! Bedankt!Nivk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:
Fonq code voor € 7,50 korting:
Members only:
Geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30,-, geldig t/m 23 juli 2014.
Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600
Aangezien we zelf er geen gebruik meer van zullen maken, een kortingscode voor www.salsaschoen.nl
Geldig tot (en met???) 19-7-2014:
Geldig tot (en met???) 19-7-2014:
Members only:
Inloggen
Hallo,
Kreeg net een e-mailtje van Dixons met daarin 5 euro korting vanwege de launch van hun nieuwe website.
"Als dank voor het opnieuw instellen van jouw wachtwoord ontvang je met bovenstaande code €5.- korting op je bestelling op dixons.nl. De code is geldig tot en met maandag 21 juli bij een minimale besteding van €25.-"
Korting code is : Account
Veel plezier er mee
Kreeg net een e-mailtje van Dixons met daarin 5 euro korting vanwege de launch van hun nieuwe website.
"Als dank voor het opnieuw instellen van jouw wachtwoord ontvang je met bovenstaande code €5.- korting op je bestelling op dixons.nl. De code is geldig tot en met maandag 21 juli bij een minimale besteding van €25.-"
Korting code is : Account
Veel plezier er mee
Deals zijn op.Enes_81 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:12:
En als de Cyberghost VPN keys op zijn: http://www.cyberghostvpn.com/en_us/windowsdeal
Op de valreep PRMWD-YUX74-H8DPA-FFBQ2-GXP6U-U2R82 nog kunnen gebruiken
Je krijgt van ons €10,- korting op je volgende aankoop! Vlieg daarom vliegensvlug naar de webshop en voer de actiecode in bij het afrekenen. http://www.duifhuizen.nl/
Members only:
Inloggen
100 Cyberghost VPN keys voor de Tweaker mannetjes. (Heb er nog genoeg
)
Members only:
Inloggen
1e 5 geven mij een "This key is not valid" Daarna maar opgegeven.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Probeer eens vanaf onderaan.Firesphere schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:18:
1e 5 geven mij een "This key is not valid" Daarna maar opgegeven.
Was meer een mededeling, dat de eerste 5 het dus niet doen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ah, oke.Firesphere schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:35:
[...]
Was meer een mededeling, dat de eerste 5 het dus niet doen
Thanks! Ik heb deze gebruikt: PRMWD-9D3H4-WGHF5-TAG4E-K8R2X-FJPJF
Thanks Gebruikt! Had net een mooi parapluutje nodigWasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:
Je krijgt van ons €10,- korting op je volgende aankoop! Vlieg daarom vliegensvlug naar de webshop en voer de actiecode in bij het afrekenen. http://www.duifhuizen.nl/
Members only:
Dank, had nog een portemonnee nodigWasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:
Members only:
www.bax-shop.nl persoonlijke (en eenmalige) code van 10% korting*
Met onderstaande kortingscode kunt u tot en met zondag exclusief profiteren van 10% korting op uw gehele bestelling!
*De kortingscode is eenmalig geldig tot en met zondag 20 juli 2014 en niet te combineren met andere kortingen en/of acties. Producten van Apple, Fender, Roland, Boss en Yamaha zijn uitgesloten.
Laat even weten als je hem hebt gebruikt!
Met onderstaande kortingscode kunt u tot en met zondag exclusief profiteren van 10% korting op uw gehele bestelling!
Members only:
Inloggen
*De kortingscode is eenmalig geldig tot en met zondag 20 juli 2014 en niet te combineren met andere kortingen en/of acties. Producten van Apple, Fender, Roland, Boss en Yamaha zijn uitgesloten.
Laat even weten als je hem hebt gebruikt!
PRMWD-DA8C8-F3GKL-XP7XY-U3JRM-JSGSL gebruikt, Dankje!
Thanks, ook een plu gekocht... :-)Wasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:
Members only:
Bedankt, net besteld , schijnbaar niet uniek!Nivk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:
Members only:
Geldig op alle producten op fonQ.nl met uitzondering van boeken, giftcards en de merken fatboy, Vipp, Zack en Wesco. Deze persoonlijke kortingscode is eenmalig geldig per klant en niet te gebruiken in combinatie met andere voucher- en kortingscodes. Met deze kortingscode ontvang je € 7,50 korting bij een minimale bestelwaarde van € 30,-, geldig t/m 23 juli 2014.
Meerdere mensen hebben gebuik kunnen maken van de zelfde code.
Ik krijg net "Vouchercode
Members only:
is niet geldig."
Inloggen
Was ik net te laat
Bedankt! Werkt nog steeds!Nivk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:48:
Members only:
Hier werkt die nog gewoon.walterworld schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:44:
[...]
Ik krijg net "VouchercodeMembers only:is niet geldig."
Was ik net te laat
Stormpluutje gekocht. Thx!Wasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:
Members only:
Verwijderd
Voordat iedereen gaat posten of die wel of niet werkt, er zit een minimumbedrag aan verbonden, rond de 25 euro. Dat is aangepast.walterworld schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:44:
[...]
Ik krijg net "VouchercodeMembers only:is niet geldig."
Was ik net te laat
10euro introductiekorting bij drogistplein.nl
minimale besteding 25euro
geldig tot 31 oktober 2014
code is niet uniek
ZA86GR982
code is niet uniek
ZA86GR982
kriezwoek schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:35:
10euro introductiekorting bij drogistplein.nl
code is niet uniek
ZA86GR982
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Bij Dixons met de code 'ZOMER' krijg je vanaf besteding van 25 euro 5 euro korting. geldig t/m maandag 21 juli. http://www.dixons.nl/
[ Voor 9% gewijzigd door Jochemd13 op 18-07-2014 20:59 ]
3* is scheepsrecht (15,- korting) en BINGOJochemd13 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:59:
Bij Dixons met de code 'ZOMER' krijg je vanaf besteding van 25 euro 5 euro korting. geldig t/m maandag 21 juli. http://www.dixons.nl/

Gisteren deed zomer het nog niet.
25,- min 15,- = AUW!
[ Voor 8% gewijzigd door thethe2010 op 18-07-2014 21:33 ]
Voor degene die bij Dixons iets willen bestellen is dit wellicht interessant. Het is namelijk mogelijk om de volgende kortingcodes te stappelen:
Eerst ga je naar de mobiele versie van Dixons de gaan, m.dixons.nl.
Als je het minimale order bedrag hebt bereikt, dan voer je de eerste kortingscode in.
Vervolgens ga je een pagina terug en voer je de tweede kortingscode in.
Dat geldt ook voor de derde kortingscode. (Als er meer kortingscodes in omloop zijn, dan kan je proberen die ook via de zelfde weg in te voeren)
Op Mozilla Firefox is is dit uitgeprobeerd en het werkte. Echter ook geprobeerd met IE en daarmee lukte het niet. Ik weet niet of dit bericht hier thuis hoort anders open ik een nieuw topic.
- folder
- zomer
- account
Als je het minimale order bedrag hebt bereikt, dan voer je de eerste kortingscode in.
Dat geldt ook voor de derde kortingscode. (Als er meer kortingscodes in omloop zijn, dan kan je proberen die ook via de zelfde weg in te voeren)
Op Mozilla Firefox is is dit uitgeprobeerd en het werkte. Echter ook geprobeerd met IE en daarmee lukte het niet. Ik weet niet of dit bericht hier thuis hoort anders open ik een nieuw topic.
In chrome werkt dit ook. Thanks voor het delen! Zocht er al een tijdje naar.
Update:
Code 'folder' was geldig t/m 18-7
Update:
[ Voor 93% gewijzigd door IUser op 19-07-2014 00:12 ]
Edit: nvm!
[ Voor 152% gewijzigd door henri86 op 18-07-2014 22:53 ]
Ik heb Windows Phone geprobeerd, maar daar werkt de site niet goed (knoppen niet zichtbaar). Firefox op m'n pc is hetzelfde verhaal. Op een Galaxy S4 werkt de site wel, maar kan ik geen tweede kortingscode invullen. Er komt geen invulveld meer, maar een leeg vak met of zonder onzichtbare melding?henri86 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:43:
[...]
Als ik een pagina terug ga, kom ik weer bij het laatste artikel. Klik ik dan weer op winkelmandje kan ik geen 2e code invullen? Chrome, Firefox, incognito, op m'n mobiel, etc.
Hebben ze het al door, of gaat er iets anders fout?
Ik heb het artikel nu op mijn pc (firefox) in de winkelmand gelegd op de mobiele site (ik weet door de Galaxy S4 de site layout en dus waar ik moet klikken op lege vlakken op de pc). Codes invullen ging ook goed met gebruik van de back en forward knoppen.
Vervolgens de "normale" site geopend en daar staat het nu ook in de winkelmand voor de lagere prijs. (Aankopen via de mobile site lukte niet op de pc.) Vanwege de login zal hij dat overgenomen hebben.
Nu kijken of betalen ook lukt.
Gelukt! Het werkt dus nog wel.
Dank aan de originele poster(s) van deze kortingen en aan de poster van deze combo bonus!
[ Voor 39% gewijzigd door BounceMeister op 19-07-2014 08:17 ]
Danks!Dumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
Voor degene die bij Dixons iets willen bestellen is dit wellicht interessant. Het is namelijk mogelijk om de volgende kortingcodes te stappelen:
Ouders hadden net een nieuwe DECT telefoon nodig
Scheelt weer 15 euro! Bedankt!
Verwijderd
Ook mijn dank aan de stapelingstechniek
Microsd'tje voor de halve prijs. Al een tijdje willen aanschaffen, maar te duur en nu opeens erg voordelig, thnx!
Het is niet gratis, dus ze zullen wel leveren.
Microsd'tje voor de halve prijs. Al een tijdje willen aanschaffen, maar te duur en nu opeens erg voordelig, thnx!
Het is niet gratis, dus ze zullen wel leveren.

Bedankt voor de uitleg. Heb mooi een Google chromecast voor €22,99 kunnen bestellen.Dumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
Voor degene die bij Dixons iets willen bestellen is dit wellicht interessant. Het is namelijk mogelijk om de volgende kortingcodes te stappelen:Iedere kortingscode geef €5 korting op de bestelling. Dit levert een korting van totaal €15 op, in plaats van alleen €5 op het order bedrag. Het minimale order bedrag dient minimaal €25 te bedragen.
- folder
- zomer
- account
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Bedankt, net een mooie atv remote besteldDumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
Voor degene die bij Dixons iets willen bestellen is dit wellicht interessant. Het is namelijk mogelijk om de volgende kortingcodes te stappelen: [list]
Jammer, de code 'folder' is niet langer geldigDumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
Voor degene die bij Dixons iets willen bestellen is dit wellicht interessant. Het is namelijk mogelijk om de volgende kortingcodes te stappelen:Iedere kortingscode geef €5 korting op de bestelling. Dit levert een korting van totaal €15 op, in plaats van alleen €5 op het order bedrag. Het minimale order bedrag dient minimaal €25 te bedragen.
- folder
- zomer
- account
Thanks. Hier deed hij het ook nog. Ik wilde al een tijdje een stormparaplu. Nu voor maar 15 euro kunnen scoren!Wasabi! schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:04:
Members only:
No guts, no glory!
thnx, het werkt. Behalve de code 'folder', terwijl die code gewoon op de frontpage van dixons website staat. Maar nu toch €10 korting op 2 SD kaartjes die ik net besteld heb.Dumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
- folder
- zomer
- account
Www.huisdierplein.nl 5 euro korting bij minimale besteding. Geldig tot en met 30 oktober 2014.
Members only:
Inloggen
Heb jij de Kruidvat fotoservice app al op je telefoon of tablet? Hiermee maak en bestel je nu echt heel snel je foto's en fotoboeken. Met slechts een paar swipes maak je een prachtig fotoboek. Probeer nu zelf het fotoboek Mini voor maar €4,- ipv €6,95. En weet je wat ook zo makkelijk is? Je haalt hem zonder verzendkosten op in 1 van onze filialen. Wedden dat jij ook in 5 minuten klaar bent? Gebruik aan het einde van je bestelling kortingscode:
Members only:
.
Inloggen
Klopt het dat stapelen niet meer werkt? Ik kan 1 kortingscode invoeren en als ik dan naar vorige pagina ga kom ik weer bij het artikel uit. Ga dan naar winkelwagentje voor de volgende kortingscode, maar dan blijft het invulvak grijs en kan ik niet opnieuw een kortingscode invoeren helaas.Dacuuu schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 07:37:
[...]
thnx, het werkt. Behalve de code 'folder', terwijl die code gewoon op de frontpage van dixons website staat. Maar nu toch €10 korting op 2 SD kaartjes die ik net besteld heb.bedankt!
Die Dixons codes zijn geldig tot 21 juli.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dan doe ik iets niet goed waarschijnlijk, maar stapelen lukt helaas niet. Ik kan maar 1 kortingscode invoeren.rimave schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:42:
Ook een stormpluutje binnen, bedankt!
rimave schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:42:
IUser schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:08:
In chrome werkt dit ook. Thanks voor het delen! Zocht er al een tijdje naar.
Update:
Laat maar, hij stond er al
[ Voor 154% gewijzigd door maartuhr op 19-07-2014 10:08 ]
Alleen zomer. Account en Folder doen het niet meer.rimave schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:42:
Best kak, ik zou gisteren m'n 5 euro review korting per mail krijgen, dus zat daar op te wachten, maar die is er nog steeds niet
Je kunt maar 1 kortingscode ingeven per bestelling..henri86 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:03:
[...]
Alleen zomer. Account en Folder doen het niet meer.
Best kak, ik zou gisteren m'n 5 euro review korting per mail krijgen, dus zat daar op te wachten, maar die is er nog steeds nietDaarop wachten heeft me dus 10 euro gekost
nietChntl321 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:34:
[...]
Je kunt maar 1 kortingscode ingeven per bestelling..
Ik heb de code PRMWD-J8X3P-XNTF9-QADRN-J83YA-2CTDX gebruikt.FandL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
100 Cyberghost VPN keys voor de Tweaker mannetjes. (Heb er nog genoeg)
Je moet de mobile website pakken. M.dixons dan kan het wel.EvJd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 09:42:
[...]
Klopt het dat stapelen niet meer werkt? Ik kan 1 kortingscode invoeren en als ik dan naar vorige pagina ga kom ik weer bij het artikel uit. Ga dan naar winkelwagentje voor de volgende kortingscode, maar dan blijft het invulvak grijs en kan ik niet opnieuw een kortingscode invoeren helaas.
Hoe dan? want op de mobiele site kan ik ook maar 1 code invoeren op de eerder beschreven manier. (android + firefox)Dacuuu schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Je moet de mobile website pakken. M.dixons dan kan het wel.
Verwijderd
Het werkte gisteren prima (de hele instructie staat al meerdere keren vermeld), maar is inmiddels niet meer van toepassing omdat 2 van de 3 codes al verlopen zijn. Feest is voorbijMeessen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Hoe dan? want op de mobiele site kan ik ook maar 1 code invoeren op de eerder beschreven manier. (android + firefox)
Hier zelfde verhaal nog steeds. Ik ga op mijn pc naar mobiele site van Dixons, maar kan dan alleen zomer invullen. Als ik dan op terugknop en weer op "vooruit" knop druk , is de prijs weer zonder korting en als ik dan kortingscode account invoer, zegt hij ongeldige code.Meessen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Hoe dan? want op de mobiele site kan ik ook maar 1 code invoeren op de eerder beschreven manier. (android + firefox)
Key : PRMWD-8DQ75-LYDVK-PCT8L-SRK5X-SSTUW gebruikt. Bedankt.FandL schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 19:31:
100 Cyberghost VPN keys voor de Tweaker mannetjes. (Heb er nog genoeg)
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Bedankt voor het melden! Gisterenavond twee bestellingen gedaan beide van €28,99 en voor beide €13,99 betaald. Zojuist beide pakketjes geleverd! helemaal topDumpling schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:35:
- folder
- zomer
- account
Je moet niet op het terug knopje onderaan je mobiel drukken maar bovenin het menu < en > dan werkt het wel.Meessen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:10:
[...]
SeriousSan schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:54:
[...]
Je moet niet op het terug knopje onderaan je mobiel drukken maar bovenin het menu < en > dan werkt het wel.
Ik lees dat 2/3 codes zijn verlopen dus de pret is voorbij, wellicht komen er nog nieuwe deze week erbij:)Meessen schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:10:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.