PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
€269 is gewoon de adviesprijs, eerlijk gezegd valt het me nog reuze mee dat CB er geen (klein) schepje bovenop doet. Prima winkel daar niet van, maar qua prijzen niet altijd optimaal. Dit keer wel dus. Sowieso zitten we ook met hogere BTW dan onze Oosterburen en die uiterst belachelijke thuiskopieheffing..Melkaz schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:14:
http://www.pdashop.nl/pro...le-nexus-7-32gb-2013.html bij Coolblue nu op voorraad!
Helaas wel voor 269 ipv 259..
[ Voor 10% gewijzigd door Sypher op 06-09-2013 18:05 ]
Dat is ook mijn dilemma. Ik heb mijn Nexus 4 altijd bij me en kan prima als hotspot dienen. Verder denk ik dat de batterijduur er onder gaat lijden als ik een LTE model haal. In het buitenland heb ik een MiFi en kan ik zo online. En desnoods hang ik met USB-OTG een 3G Stick aan de Nexus 7 als het echt moet.Xanion schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:39:
[...]
Telefoon heb ik toch altijd bij en WIFI sharing werkt zeer makkelijk op Android. Dus vond zelf LTE niet nodig.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ook voor €269. Adviesprijs dus.
prd_mpm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:10:
Zie hem nu ook bij Paradigit staan: http://www.paradigit.nl/p...k0081-m00300/default.aspx
Ook voor €269. Adviesprijs dus.
Als ik dat had geweten.
Morgen maar bijtijds ophalen, ben echt benieuwd! De vorige N7 beviel me ook goed (totdat dat gedoe met screen flickering me een keer opviel... what has been seen...).
En nu even zoeken hoe ik een petitie teken tegen die @#$%! thuiskopiebullshizzle!
nvmHet is óf een downloadverbod, óf de thuiskopieheffing, zo had de staatssecretaris de Kamer destijds al voorgehouden.

[ Voor 31% gewijzigd door steveman op 06-09-2013 20:07 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
België: Coolblue, Vanden Borre, FNAC, Makro, Excellent IT, Mediamarkt en Saturn
You're welcome
[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 06-09-2013 20:12 ]
(+ € 6,05 - Thuiskopieheffing)
Heeft coolblue dit ook?
[ Voor 24% gewijzigd door xeoMe op 06-09-2013 20:38 ]
hier ook, vandaag besteld - maandag wordt ie geleverdMichele_M_ schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:17:
[...]
Nog een uur geleden wist de medewerker nog van niets...... Nu dus bij Coolblue besteld
Ja, maar die rekent er €3,03 incl BTW voor maar dat zit al in de prijs inbegrepen (evenals BTW en verzendkosten)!xeoMe schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:37:
BCC:
(+ € 6,05 - Thuiskopieheffing)
Heeft coolblue dit ook?
Bewust gedaan? Want PostNL komt op Zaterdag ook langs met de pakketjesFloRadix schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:41:
[...]
hier ook, vandaag besteld - maandag wordt ie geleverd
[ Voor 43% gewijzigd door Sypher op 06-09-2013 20:47 ]
Eerst werd er een bon gemaakt, zodat ik de tablet morgen kon ophalen, maar bij de kassa zei die man dat die vandaag er al 4 verkocht had... Waarop de ander zei dat dat niet mocht
Denk dat dit gewoon een gevalletje indekken isHermanleen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:24:
Addertje onder het gras bij Coolblue: ik heb hem daar net besteld omdat er met grote letters stond dat hij op 7 september bezorgd gaat worden. Nu heb ik de bestelbevestiging binnen en daar staat: " in de meeste gevallen wordt de bestelling op de volgende WERKdag bezorgd"
Minstens 10%Chris89 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:34:
Weet iemand wat de marce is op die dingen? Valt er nog wat te praten in bijvoorbeeld een Mediamarkt?
Is dat een gok of heb je het zelf al voor elkaar gekregen?
Die dingen lopen waarschijnlijk als warme broodjes over de toonbank. Betwijfel of je er *iets* vanaf krijgt. En dan nog, probeer dan een extra accessoire erbij te krijgen.Chris89 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:40:
[...]
Is dat een gok of heb je het zelf al voor elkaar gekregen?
Dacht iemand er al iets heeft afgekregen dan kan er waarschijnlijk nog meer af samen met de personeelkorting (a)
Coolblue heeft geen addertjes onder het gras en anders stuur je ze ff een tweet. Binnen een half uur heb je antwoord.Hermanleen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:24:
Addertje onder het gras bij Coolblue: ik heb hem daar net besteld omdat er met grote letters stond dat hij op 7 september bezorgd gaat worden. Nu heb ik de bestelbevestiging binnen en daar staat: " in de meeste gevallen wordt de bestelling op de volgende WERKdag bezorgd"
Vanavond krijg je een bevestiging dat die verstuurd is via de de mail.
Uhhh vanavond krijg je een bevestiging via de mail.... Dat die verstuurd is...

[ Voor 7% gewijzigd door Michele_M_ op 06-09-2013 22:05 ]
Dus de 269 van Coolblue is de all-in price? Klinkt goedSypher schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:43:
Ja, maar die rekent er €3,03 incl BTW voor maar dat zit al in de prijs inbegrepen (evenals BTW en verzendkosten)!
[ Voor 14% gewijzigd door Slashdotter op 07-09-2013 00:05 ]
klopt. Bij Coolblue, komplett en Paradigit is ie 269 incl. btw, thuiskopieheffing en verzenden. Bij Mediamarkt en BCC komt er nog thuiskopiehefffing bij. ( Die overigens te weinig is bij mediamarkt. Er hoort namelijk 6,05 op te zitten omdat ie meer dan 8GB geheugen heeft )Slashdotter schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:05:
[...]
Dus de 269 van Coolblue is de all-in price? Klinkt goed
Mooi niet dus , de track & trace code die ik net krijg geeft aan dinsdag 10 September ...cardwizard schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:59:
Om 23.57 besteld : u ontvangt uw bestelling op 7 September .... Gewoon geniaal
Behhh ik kreeg hem vanmiddag niet mee beetje jammer anders had ik hem nu alMWDKing schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:45:
Naar aanleiding van dit nieuws heb ik er direct één gekocht bij de BCC in Delft!
Eerst werd er een bon gemaakt, zodat ik de tablet morgen kon ophalen, maar bij de kassa zei die man dat die vandaag er al 4 verkocht had... Waarop de ander zei dat dat niet mochtMaargoed, ik kreeg er ook een mee!
Morgen naar coolblue of naar de BCC in de stad danmaar.
Ik heb om 23.49 besteld en mijn track & trace geeft aan dat ik hem over ongeveer 2 uurtjes al mag uitpakken.cardwizard schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:35:
[...]
Mooi niet dus , de track & trace code die ik net krijg geeft aan dinsdag 10 September ...
Bij mij is het nu veranderd naar vandaag , zal zo wel komen danRuffzz schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:16:
[...]
Ik heb om 23.49 besteld en mijn track & trace geeft aan dat ik hem over ongeveer 2 uurtjes al mag uitpakken.
Bij Coolblue is het ook 3,03 thuiskopieheffing (incl)Cinemaskoop schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:24:
[...]
klopt. Bij Coolblue, komplett en Paradigit is ie 269 incl. btw, thuiskopieheffing en verzenden. Bij Mediamarkt en BCC komt er nog thuiskopiehefffing bij. ( Die overigens te weinig is bij mediamarkt. Er hoort namelijk 6,05 op te zitten omdat ie meer dan 8GB geheugen heeft )
Vreemd, mijn bestelling is van 23:10 maar voorlopig mag ik nog wachten tot dinsdagcardwizard schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:25:
[...]
Bij mij is het nu veranderd naar vandaag , zal zo wel komen dan

Dat zal niet aan Coolblue liggen maar aan de bezorger , misschien heb je geluk en veranderd dat nog net als bij mijfulgore schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:10:
[...]
Vreemd, mijn bestelling is van 23:10 maar voorlopig mag ik nog wachten tot dinsdag
Beetje geirriteerd omdat ik ook gewoon even de stad in had kunnen gaan om hem te halen vandaag.
besteld via coolblue belgië (pdashop.be), bevestiging van bpost vandaag ontvangen - maandag in mn busHermanleen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:24:
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Iemand al getest hoe het zit met die GPS problemen?
Berichten over de update van Google spreken elkaar tegen en voordat ik een nieuwe tablet koop met een ingebakken fout...

You only live once, so enjoy the ride.
Dan koop je hem toch online, dan heb je 14 dagen op zicht termijn. Ik doe het ook zo, als er een fout in zit gaat ie terug.pim van H schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:36:
Paradigit geeft op haar site aan dat ze hem in ruime hoeveelheid op voorraad hebben in Utrecht.
Iemand al getest hoe het zit met die GPS problemen?
Berichten over de update van Google spreken elkaar tegen en voordat ik een nieuwe tablet koop met een ingebakken fout...
Ik zat daar perse op te wachten omdat het mij de ideale navigatie leek tesamen met flitsmeister in gebruik
Aangezien in duitsland deze wel direct met de release er was
[ Voor 14% gewijzigd door SmoothTweaker op 07-09-2013 12:35 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Inner354 op 07-09-2013 12:36 ]
Komt niet uit in NLSmoothTweaker schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:29:
Weet iemand ook wat de rede is waarom de LTE versie hier nergens te vinden is.
Ik zat daar perse op te wachten omdat het mij de ideale navigatie leek tesamen met flitsmeister in gebruik
Aangezien in duitsland deze wel direct met de release er was
Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:08:
Bij bol.com is ie 249,00 euro
Ben ik blij dat ik nog even gewacht heb, scheelt toch weer 20 euro of meer met de meeste andere winkels
Rond lunchtijd kijk ik weer op track & trace en zie ik dat de levering naar maandag is verschoven. Maandag en dinsdag kunnen we de tablet niet in ontvangst nemen.
Zeer waarschijnlijk zitten we vandaag voor niets de voordeur te bewaken.
Had ik dat van te voren geweten dan had ik daar niet besteld. Dan was ik vandaag naar een winkel gereden en had ik nu een tablet gehad.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Beetje jammer? Onacceptabel en valt mij zwaar tegen!KnEuTeR schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:25:
Uiteindelijk een te pakken gekregen bij de BCC in Utrecht, bleek hij maar liefst 5 (!) dode pixels te hebben in het midden van het scherm. Kon ik weer terug, gelukkig wel een nieuwe gekregen. Echter deze lijkt ook een dode pixel te hebben. Wel een beetje jammer.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
2013-09-07 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-09-07 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakket na een week nog niet geleverd is.
Da's lekker! Had ik net zo goed even langs MM of BCC kunnen rijden....
Afwachten maar...
De verkoper vertelde mij er expliciet bij dat de GPS (nog) niet werkte maar dat Google er wel van op de hoogte was. Ik besloot hierdoor toch maar af te zien van de aankoop.
Nu doe je natuurlijk meer met die tablet dan navigeren maar het is vooral handig als je ergens bent en wil zien hoe je het snelst naar bv de auto kunt komen.
Ook de foto's hebben dan geen geotag natuurlijk. Die falende GPS is al geruime tijd bekend en aangezien er nog geen patch voor uit is gebracht kan het maar zo een hardware issue zijn wat moeilijk is op te lossen.
Waarom kan ik hem daar niet vindenVerwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:08:
Bij bol.com is ie 249,00 euro
Edit: Gevonden
[ Voor 4% gewijzigd door 50Miles op 07-09-2013 16:44 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
GPS werkt hier prima. Niets aan de hand, zit ook nog eens binnen in huis.pim van H schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:23:
Ik was bij Paradigit in Apeldoorn die had er nog twee.
De verkoper vertelde mij er expliciet bij dat de GPS (nog) niet werkte maar dat Google er wel van op de hoogte was. Ik besloot hierdoor toch maar af te zien van de aankoop.
Nu doe je natuurlijk meer met die tablet dan navigeren maar het is vooral handig als je ergens bent en wil zien hoe je het snelst naar bv de auto kunt komen.
Ook de foto's hebben dan geen geotag natuurlijk. Die falende GPS is al geruime tijd bekend en aangezien er nog geen patch voor uit is gebracht kan het maar zo een hardware issue zijn wat moeilijk is op te lossen.
Edit: nog even getest, foto's hebben netjes gps gevuld in de exif data.
[ Voor 45% gewijzigd door Delsin op 07-09-2013 16:52 ]
@Delsin
Goed om te horen, dat zou impliceren dat het om exemplarische gevallen gaat!
Maar dan toch, waarom verteld de verkoper het er expliciet bij? En het Internet staat bol van de berichten van mensen die problemen hebben.
Er zijn ook redelijk wat patches uitgekomen maar de falende GPS blijft toch problematisch.
Het zou trouwens pas na een bepaalde tijd gebeuren als je aan het navigeren bent krijgt de GPS op een gegeven moment geen lock meer.
Desondanks goed om te horen dat er ook mensen zijn zonder problemen maar helemaal gerust ben ik nog niet.
Volgens mij zijn de problemen echt opgelost en was het een software probleem (dat niet bij iedereen en niet altijd aanwezig is).pim van H schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:55:
@mcsluis
@Delsin
Goed om te horen, dat zou impliceren dat het om exemplarische gevallen gaat!
Maar dan toch, waarom verteld de verkoper het er expliciet bij? En het Internet staat bol van de berichten van mensen die problemen hebben.
Er zijn ook redelijk wat patches uitgekomen maar de falende GPS blijft toch problematisch.
Het zou trouwens pas na een bepaalde tijd gebeuren als je aan het navigeren bent krijgt de GPS op een gegeven moment geen lock meer.
Desondanks goed om te horen dat er ook mensen zijn zonder problemen maar helemaal gerust ben ik nog niet.
Zie oa http://arstechnica.com/ga...ultitouch-and-gps-issues/ en http://www.tabletsmagazin...-multitouch-problemen-op/
Er was ook een T.net bericht volgens mij.
Kijk ook eens in Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Maar vind het een beetje jammer dat de Paradigit verkoper dat erbij zegt, maakt een hoop mensen onnodig ongerust.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik had idd geluk, vanmiddag is ie netjes bezorgdcardwizard schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 10:20:
[...]
Dat zal niet aan Coolblue liggen maar aan de bezorger , misschien heb je geluk en veranderd dat nog net als bij mij
Cogitationis poenam nemo patitur
Nog geen problemen gevonden overigens, erg mooi apparaatje!
So far so good, nog geen problemen gehad.
Je bent niet de enige, een search op Nexus 7 of Nexus 7 2013 leveren niet het gewenste resultaat op, toen besloot ik maar te zoeken op de Nexus 10 zodat ik via de leverancier (Google) wel bij de andere producten kon komen. Komt er uit die Nexus 10 search de Nexus 7 II50Miles schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:44:
[...]
Waarom kan ik hem daar niet vinden. Mijn search-skills gaan hard achteruit...
Edit: Gevonden

Maar goed, hier is de rechtstreekse link zodat jullie niet meer hoeven ze zoeken:
http://www.bol.com/nl/p/g...b-zwart/9200000018271321/
En waarom staat deze aanbieding van Bol niet in de pricewatch? Misschien is het het 2012 model met een verkeerd plaatje?Slashdotter schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:42:
[...]
Maar goed, hier is de rechtstreekse link zodat jullie niet meer hoeven ze zoeken:
http://www.bol.com/nl/p/g...b-zwart/9200000018271321/
Lijkt me niet de specificaties die erbij staan, zijn die van de nieuwe Nexus 7. Tevens staat er duidelijk dat het om de Nexus 7 II (tweede editie) gaat.Hermanleen schreef op zondag 08 september 2013 @ 05:29:
[...]
En waarom staat deze aanbieding van Bol niet in de pricewatch? Misschien is het het 2012 model met een verkeerd plaatje?
Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC
Ik vraag me af hoe groot de voorraad bij Bol is, gezien ze hem nog steeds kunnen leveren. Ik heb er trouwens € 239,- voor betaald, han nog een kortingscode liggen. Dan wordt het dus wel heel interessant
Cogitationis poenam nemo patitur
wel bijzonder dat bol.com 'm voor 249 heeft in tegenstelling tot de rest voor 269
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Het zou me niet verbazen als ze over een week de prijs naar 269 euro gooien want dan is het promotie element er wel vanaf en ze blijven natuurlijk niet spullen voor inkoopsprijs verkopen.
[ Voor 35% gewijzigd door Slashdotter op 08-09-2013 15:37 ]
maar dat bol ze verkoopt voor 249
Hier PW
http://tweakers.net/price.../?keyword=Google+Nexus+7+
Bol
Google Nexus 7 (2013) Full HD - Prijzen- en levertijdentopic
Waarom is dit 20 euro verschil er of is dit en andere nexus ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
De nexus 7 van bol.com http://www.bol.com/nl/p/g...b-zwart/9200000018271321/ is zeker de nieuwe in ieder geval.
[ Voor 23% gewijzigd door Melkaz op 08-09-2013 20:42 ]
maar die van bol is wel de goede versie ?Melkaz schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:41:
De pricewatch update niet altijd real time en zeker bij nieuwe artikelen duurt het even voordat alle winkels en de desbetreffende prijzen toegevoegd worden. Zo is de bcc prijs ook nog niet correct aangepast, die is nu 262,95 ipv 269,-
De nexus 7 van bol.com is zeker de nieuwe in ieder geval.
want ik wil hem daar gaan bestellen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
M'n vorige post is net geupdate, maar inderdaad het is de nieuwe:ravw schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:42:
[...]
maar die van bol is wel de goede versie ?
de Nexus 7 II is voorzien van een resolutie van Full HD resolutie (1980 x 1200 pixels)
waarom ik het vraag als je zoekt op de nexus 7 2013 vind je bij bol nietsMelkaz schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:43:
[...]
M'n vorige post is net geupdate, maar inderdaad het is de nieuwe:
[...]
ik had gewoon nexus 7 ingedrukt
En de hoesjes voor de Nexus moet je special een nemen voor de 2013 of is elke goed ?
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 08-09-2013 20:53 ]
Vreemd, bij mij staat de nexus 7 netjes bovenaan.ravw schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:51:
[...]
waarom ik het vraag als je zoekt op de nexus 7 2013 vind je bij bol niets
ik had gewoon nexus 7 ingedrukt
En de hoesjes voor de Nexus moet je special een nemen voor de 2013 of is elke goed ?

Volgens mij zijn de hoesjes van de Nexus 7 generatie 1 niet helemaal geschikt voor de nieuwe in verband met locatie camera. Verder zou het wel moeten passen maar ik heb er zelf nog geen dus zal me verder moeten inlezen.
hier ook, maar zoek eens op Nexus 7 2013 zo als hij genoemd wordt (niets alleen hoesjesMelkaz schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:57:
[...]
Vreemd, bij mij staat de nexus 7 netjes bovenaan.
[afbeelding]
Volgens mij zijn de hoesjes van de Nexus 7 generatie 1 niet helemaal geschikt voor de nieuwe in verband met locatie camera. Verder zou het wel moeten passen maar ik heb er zelf nog geen dus zal me verder moeten inlezen.
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 08-09-2013 20:59 ]
De hoesjes voor de oude Nexus 7 passen niet , je zit niet alleen met de camera in het nieuwe model ook de afmetingen zijn andersMelkaz schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:57:
[...]
Vreemd, bij mij staat de nexus 7 netjes bovenaan.
[afbeelding]
Nexus 7 : 198.5 x 120 x 10.45mm
Nexus 7 (2013) : 200 x 114 x 8.65mm
[ Voor 0% gewijzigd door Cardwizard op 08-09-2013 21:05 . Reden: typo ]
Ze verkopen m volgens mij nu alleen tijdelijk (weekje?) voor inkoopsprijs gewoon om naamsbekendheid mee te krijgen dus ik zou er niet te lang mee wachten met die aankoop.ravw schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:42:
maar die van bol is wel de goede versie ?
Een slowchat is niet toegestaan!