hello, heb nog nooit gerooted en kan niet onmiddellijk terugvinden op welke werkwijze je de kernel van M9Pro moet behouden. Eerste de M7pro KK rooten en dan ?
thx
thx
Verwijderd
De simpelste manier is de kernel.img deleten uit de map van de m7pro image, en dan dat bestand vanuit de m9pro map kopiëren naar de m7pro map. Dan hoef je niks te veranderen aan de install.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:32:
hello, heb nog nooit gerooted en kan niet onmiddellijk terugvinden op welke werkwijze je de kernel van M9Pro moet behouden. Eerste de M7pro KK rooten en dan ?
thx
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door starcopy op 15-03-2014 16:18 . Reden: uitbreiding ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoor Ludoke is ook helemaal om en GPS draait goed voor een PiPo.starcopy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:07:
Riley heeft intussen speciaal voor de M9pro een nieuwe versie gemaakt zodat je dat gedoe met kernels verwisselen niet meer hoeft te doen.
http://www.freaktab.com/s...itKat&p=156692#post156692
Download deze en flash de zaak opnieuw. Wel weer zorgen dat de loader aangevinkt is zoals op mijn afbeelding.
Die foutmeldingen natijd op het tablet kun je vergeten, het resterende geheugen is dan nog niet geformatteerd en aangemaakt. Je moet helemaal niets doen totdat het tablet volledig is opgestart.
Een andere nono is dat je geen volledige titanium backup terug mag zetten. Alleen maar de apps en de app data. Zet je de data van android zelf ook terug dan gaat het instabiel werken als je pech hebt.
Update:
Hier inmiddels de rom geflashed uit bovenstaande link. Gaat nog een stuk beter dan de eerste oplossing. Het is te merken dat deze echt voor de M9pro is aangepast.
Zo, laatste wijziging.
Deze kitkat versie is een aanrader voor alle M9pro gebruikers. Dit lijkt in niets meer op een beta versie. Het zou zo een officiële versie kunnen zijn. Er is zelfs een manier om weer met multi-user te werken. Dit was tot nu toe niet mogelijk met kitkat.
Zelfs Ludoke is om. Nietwaar?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 12:49 ]
Verwijderd
Idd Apex launcher die ik had aangeschaft erop en scherm draait weer zoals van ouds.starcopy schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:57:
Op 1 kan het zijn dat dit veroorzaakt wordt door de standaard launcher. Die deed het bij mij ook niet. Maar met de Nova launcher werkt het perfect.
Van 2 heb ik nog niets gemerkt. R 2.6A in gebruik.
Gps wil hier niet goed fixen, maar dat kan nog wel eens zijn omdat ik de mijne gisteravond onvrijwillig een val test van een meter heb laten ondergaan.![]()
Voortijd deed hij het wel.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door starcopy op 16-03-2014 22:34 ]
Verwijderd
Maar heb je dat ding ook op een andere locatie uitgeprobeerd? Zo weet je nog niet wat het nu precies is. Mijn router is ingesteld op 20Mhz en doet 65Mbps. Staat die op 20/40Mhz dan is het tussen de 1 en 5 MbpsVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:34:
heb modem zonder poweline aangekoppeld...problem is still the same ; 5Mbps met af en toe 20-30Mbps en terwijl andere modiele apparaten op zelfde moment met zelfde verbinding 70-100Mbps halen. Moet vaststellen dat PipoM9 wel degelijk een pipo-tablet is. Had dit aangekocht omdat er toch veel forum beschikbaarheid en customRoms voorhanden zijn...maar als de wifi niet naar behoren functioneer heb ik niet veel aan een tablet met 32GB...zal zeker beginnen met de isolattietape rond antenne te wikkelen zoals op verschillende forums wordt aangegeven...intussen wel een kwade reply naar de reseller en/of Pipo.
[ Voor 5% gewijzigd door starcopy op 19-03-2014 21:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je moet de flashtool gebruiken die in het rom package zit en deze heeft géén switch knop,lees ook de first use guide die erbij zit.stropje schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:54:
dag ik wi lPipo_M9_Pro_RileyROM_2.6b installeren en ik heb het volgende probleem- met de RKBatchTool vind ik mijn pipo M9pro wel maar niet met ROM_Flash_Tool_137 nu draaai ik kasty-pipo-m9_pro_3G-422-20130909-rooted4 en deze heb ik er met de RKBatchTool geplaatst
men zegt device can not switch ,becauce of no drive
kan er iemand me helpen of wat doe ik fout
Laat ff weten hoe dat ding na een tijdje bevalt, ik zoek al tijden naar een goede.maartend schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:48:
Heb net uit Hongongistan een cager B030 Powerbank binnen gekregen. Blijkt er een aansluiting in te zitten die wel leek op de voedingsaansluiting van mijn M8Pro. En wat denk je, ja dus.
Dat ding laadt op vanuit mjn powerbank. Geweldig.
Graag gedaan. Het is en blijft een feit dat de ene wel goed werkt en de andere niet. Dat zie je wel meer bij Chinese merken, en meestal is de antenne het probleem. Daarom ook het advies om het bij een ander ook te proberen. Soms zijn NL ook de gebruikte routers een probleem, die kunnen dan niet dat leveren wat het tablet verwacht.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:24:
@starcopy
alvast bedankt voor de regelmatige feedback. Forum is anders niet meer zo aktief te noemen.
heb intussen uitgeprobeerd met 802.11n only en 20MHz er chanel 1,6,11...maar heb nog steeds instabiliteit. Heb intussen wat gelezen aangaande storingen (geburen, enz...) maat verandert blijkbaar dus niet veel.Heb nog niet de mogelijkheid gehad om eldars anders te testen...maar stel vast dat mijn laptop en smartphone alvast geen last hebben (ook 20Mhz, enz...geconfigureerd)...en blijf ik de indruk behouden dat het aan Pipo ligt...
Verwijderd
De laatste Riley Rom 2.6KernelPanic schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:11:
Mijn Pipo m9 pro is inmiddels onderweg naar nederland, welke Rom is nu het meest aan te bevelen?
GPS maakt me niet zoveel uit, liefst wel 4.4
Verwijderd
Volgens mij is het een batch verhaal,ik heb nog geen problemen gehad met wifi,in het begin wel met GPS,maar dat was opgelost met Finless1.5.starcopy schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:59:
[...]
Graag gedaan. Het is en blijft een feit dat de ene wel goed werkt en de andere niet. Dat zie je wel meer bij Chinese merken, en meestal is de antenne het probleem. Daarom ook het advies om het bij een ander ook te proberen. Soms zijn NL ook de gebruikte routers een probleem, die kunnen dan niet dat leveren wat het tablet verwacht.
Als je pech hebt dan mag je inderdaad het plakband te voorschijn halen. En anders de soldeerbout. Ik heb ook al van een aantal gelezen dat het probleem in slechte soldeer punten kan liggen.
Verwijderd
De dag na ik 2.6 erop had gezet was mijn tablet ook uitgeschakeld,terug opgestart en tot nu toe is het euvel niet teruggekeerd,fingers crossed.stropje schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:11:
ik werk nu met de laatste riley rom 2.6 en mijn pipo was al 2 keer uitgeschakeld na enkele ueren niet in gebruik te zijn . ik moet dan op de aan knop drukken en tablet start terug op (wel tamelijk vlug)
is dat ergens een instelling?
Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Het is wel hardwarematig, maar allemaal alleen antenne related. De chip zelf lijkt me niet het probleem. En dat is eigenlijk ook wat je bij alle klachten leest. Meestal is de oorzaak broddelwerk in plaatsing en soldeerwerk waardoor soms zelfs beide polen aan elkaar zijn gesoldeerd op de print. En waarschijnlijk al die tussentijdse veranderingen in de gebruikte onderdelen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:52:
[...]
Volgens mij is het een batch verhaal,ik heb nog geen problemen gehad met wifi,in het begin wel met GPS,maar dat was opgelost met Finless1.5.
Ik draai nu Riley 2.6 4.4.2 en GPS werkt ook dus wat GPS betreft lijkt het mij puur om een software probleem te gaan .
Wifi probleem lijkt mij toch een batch probleem te zijn,dus hardware,gezien al de wifi klachten.
Verwijderd
Volgens mij zijn er "slechte" en "goede" toestellen en het is ergens ook logisch dat we van die laatste geen klachten horen. Blijkbaar moet je geluk hebben met de productie serie.starcopy schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:25:
[...]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Het is wel hardwarematig, maar allemaal alleen antenne related. De chip zelf lijkt me niet het probleem. En dat is eigenlijk ook wat je bij alle klachten leest. Meestal is de oorzaak broddelwerk in plaatsing en soldeerwerk waardoor soms zelfs beide polen aan elkaar zijn gesoldeerd op de print. En waarschijnlijk al die tussentijdse veranderingen in de gebruikte onderdelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 14:00 ]
[ Voor 24% gewijzigd door stropje op 22-03-2014 18:02 ]
Verwijderd
Nee,niet hier,blijkbaar heb je nogal wat problemen met 2.6stropje schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:54:
hebben jullie ook het probleem met een toetsenbord die beeft ? Riley rom 2.6
alleen als ik in volledig scherm sta en ergens iets moet intyppen anders niet hoorVerwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:01:
[...]
Nee,niet hier,blijkbaar heb je nogal wat problemen met 2.6
Je antwoordde me dat het gelukt was.
Flash hem eens nogmaals lees de tutorial goed door en als je dan nog hetzelfde probleem hebt vrees ik ervoor dat er iets met je tablet mis is.
Hier ging het van de eerste keer goed,ik kwam van Finless 1.5.
Verwijderd
Blijkbaar is het dan niet echt een probleem?stropje schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:04:
[...]
alleen als ik in volledig scherm sta en ergens iets moet intyppen anders niet hoor
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:29:
[...]
Blijkbaar is het dan niet echt een probleem?
Verwijderd
starcopy,je hebt mij onlangs aangeraden om eenandere launcher te gebruiken,met succes,mss dat het ook dit issue kan oplossen?starcopy schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:35:
Het enige probleem met het TB is hier (en bij anderen) dat bij een landscape screen in adobe bij gebruik van notities in een document, het toetsenbord eits naar links en rechts beweegt. Doe je hetzelfde in potrait mode dan werkt het normaal.
Ik gebruik al een andere launcher, maar krijg steeds meer het vermoeden dat het App related is. Het werkt bijna overal normaal zonder storingen, slechts een enkele App geeft een bibberend toetsenbord. Na, ik kan er mee leven. Het ziet er wat gek uit, maar het typt gewoon.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 18:41:
[...]
starcopy,je hebt mij onlangs aangeraden om eenandere launcher te gebruiken,met succes,mss dat het ook dit issue kan oplossen?
Is hier nog niet voor gekomen. Misschien eens opnieuw flashen? En dan GEEN backup van een vorige versie terug zetten. Dat gaf bij mij de eerste keer problemen. Er zit blijkbaar toch wel meer verschil in de files tussen de M9 en de M7 dan gedacht.stropje schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:33:
riley 2.6 en heeft er iemand een idee van wat het probleem is dat hij steeds uitschakeld als hij in standby staat (dit na bv 30min) en dat hij dan iedere keer volledig moet opstarten
Nog steeds niet opnieuw geflashed? Is nu al een paar keer aangeraden. Het lijkt er gewoon op dat je er een fout in hebt zitten. Soms met Titanium Backup behalve de apps ook de data van Android zelf terug gezet?stropje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:53:
riley 2.6 en als ik verbinding maak via usb met mijn laptop en nadien verbinding verbreek zijn er iedere keer app weg van mijn home screen
iemand een idee?
Verwijderd
Ik merk hier ook een veel slechtere batterijduur dan in Finless 1.5.starcopy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:19:
Het begint er op te lijken dat Ludoke gelijk heeft. De fout lijkt in sommige batches te zitten. Ik kan hier doen wat ik wil maar afgezien van het bibberende toetsenbord in een enkele App, heb ik hier geen problemen.
Het idee van Ludoke om hier de problemen te bespreken over de hardware lijkt me inderdaad het proberen waard. Misschien dat er dan wat meer duidelijkheid komt.
Verwijderd
Ja,vandaar mijn oproep omdat hier toch niet zoveel animo is.starcopy schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:08:
Op dat punt heb ik (nog) geen klagen. Wifi aan is ongeveer 8 uur. Getest met een rpg game. zonder en alleen een boek lezen tot 50 uur. Waarvan zeker 50% standby.
Maar ja, het dan ook eigenlijk een versie die bedoeld is voor de M7. Als er nu eens wat meer mensen hier reageerden, dan was er misschien ook een beter overzicht.
@]ludoke1955Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:21:
[...]
Ja,vandaar mijn oproep omdat hier toch niet zoveel animo is.
We kunnen de issues pas proberen oplossen als iedereen zijn problemen ventileert en eventueel oplossingen die ze gevonden hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door agaam op 26-03-2014 17:56 ]
Verwijderd
@ agaam,agaam schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:55:
[...]
@]ludoke1955
@starcopy
Ja dat is ook zo het ligt een beetje stil de laatste tijd, druk met het werk bezig.
maar ik ben toch blij dat jullie het forum nog leven inblazen, als 1 van jullie wil helpen met het aanpassen van het forum gedeelte maak ik daar graag gebruik van.
Mede-auteur Pm me maar.
Ik heb dat hier geprobeerd, maar alles blijft gewoon werken. Het enige was weer terug is: de aan/uit knop moet je weer vaker indrukken. Dit was er in het begin niet meer.stropje schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:46:
een vraagje aan iedereen met de riley 2.6 rom
kunnen jullie eens een app laten open staan vordat u in standbey gaat met uw tablet ?
ik denk dat de tablet soms reboot zonder dat we het merken
als je een app laat open staan en de tablet reboot dan kunnen jullie dat zien want er staat geen app meer open dan bij het terug openen
We houden de boel wel draaiende zolang de chef afwezig is.agaam schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:55:
[...]
@]ludoke1955
@starcopy
Ja dat is ook zo het ligt een beetje stil de laatste tijd, druk met het werk bezig.
maar ik ben toch blij dat jullie het forum nog leven inblazen, als 1 van jullie wil helpen met het aanpassen van het forum gedeelte maak ik daar graag gebruik van.
Mede-auteur Pm me maar.
stropje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 04:55:
voila gelukt denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Als je op een M9 Pro een aangepaste Firmware flasht die bedoeld is voor een een M7 Pro moet je niet verrast zijn dat er dingen fout gaan.starcopy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:35:
Ik heb hier even gekeken wanneer ik mijn M9pro besteld heb, en dat was 27 november. Van alle genoemde problemen heb ik met deze geen last. Alles werkt zoals het zou moeten. Willen diegene die problemen hebben, eens kijken wanneer zij deze besteld hebben? Misschien dat er dan meer duidelijk wordt.
Overigens laat 1 ding duidelijk zijn, de Riley 2.6b is gebaseerd op een Beta van de originele Pipo Beta. Verder is deze (afgezien van de kernel) bedoeld voor de M7pro. Het loopt alleen ook op de M9pro. (en bij de meeste zelfs heel goed)
Dus een vlekkeloos geheel zal het niet zijn en ook niet worden. Pipo zelf ondersteund de 4.4.2 KitKat versie zelfs niet eens. Ook is het totaal niet duidelijk of ze dit ooit wel zullen doen, aangezien zij alleen de software verder aanpassen aan hun eigen merk van versies die door de Mediatek fabriek gemaakt zullen worden voor de RK3188 cpu. Maw, zij maken dus geen zelfstandig besturingssysteem, dit doet de cpu maker.
Ik ben begonnen met de standaard installatie van 2.6a, en heb toen de fout gemaakt om een volledige backup die ik met Titanium Backup gemaakt had van de Riley 2.5.2 terug te zetten. Daar kreeg ik wel allerlei problemen mee. Dit lag aan de terug gezette backup. Nadat ik nog een keer opnieuw geflashed had, en eerst kaal getest, heb ik alleen de apps en app gegevens terug gezet. Dit ging wel goed en werkt tot op dit moment prima.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Het lijkt op een hardware probleem. Probeer er een filmpje van te maken en stuur dit naar de helpdesk van de shop waar je hem gekocht hebt. Grote kans dat die je er mee verder helpen. In het ergste geval moet je hem opsturen, kost ca 24 euro. Enige nadeel, je bent hem wel een paar maand kwijt. Mijn M8 is inmiddels ook 2 maand weg en ik heb nog geen idee wanneer ik deze terug krijg.Donderpoes schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:11:
Mijn pipo m9pro heeft opeens een vastloop probleem.
Op willekeurige momenten loopt hij vast, ik krijg wat verkleuringen in mijn scherm, hij hangt en geeft dan een harde tik en valt dan uit. Dit kan zich dan zomaar eens meerdere keren herhalen tijdens opstarten. Of uren lang doet hij het zonder problemen.
Het kan gebeuren als ik een spelletje speel, aan het webbrowsen ben, de tablet aan de oplader aansluit, eigenlijk met alles wat ik doe.
Ik draai momenteel de finless 1.5 rom, maar het gebeurd ook met de standaard rom.
Iemand enig idee hoe ik erachter zou kunnen komen wat dit veroorzaakt?
[ Voor 8% gewijzigd door Donderpoes op 31-03-2014 17:03 ]
Lijkt me toch een geheugen probleem. Kun je de oude antenne niet weer terugplaatsen? Ik denk dat je er anders een hoop ellende mee gaat krijgen, wat je weer een hoop geld gaat kosten. Verzendkosten heen en terug is niet misselijk.Donderpoes schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:20:
Heb hem bij pipo-store.com gekocht.
De wijziging aan de antenne valt heel erg op. Ik heb een nieuwe antenne gemaakt met kopertape. In deze vorm:
[afbeelding]
Hiervoor was het een kartonnetje met een draadje eraan.
Mijn wifi ontvangst is wel een factor 10 beter geworden
Toen ik de antenne verving crashtte de tablet ook wel eens, maar dat was heel erg sporadisch. Nu is het veel vaker. Als ik de tablet terug zet naar fabrieksinstellingen crasht hij ook sporadisch. Hoe meer ik installeer hoe erger het wordt.
Verwijderd
Dit is toch een driver probleem,hoor.marcelmg2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:56:
pffff, wil ik eidenlijk eens 2.6b gaan installeren wordt mn PipoM9pro niet meer herkend. Door geen enkele PC meer Win7(64 en 32b) en XP. Apparaat wordt niet herkend. Natuurlijk Rockchipdrivers etc geinstalleerd maar niks.
Wat is de grote truuk?
Verwijderd
Ja natuurlijk,de aansluiting van een originele Pipo usb kabel is langer dan die van een gewone,had je dat niet gezien?marcelmg2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:36:
Sorry voor de noobvraag, maar het lag aan het kabeltje. Een kabel van een usb oplader van €1.50 uit China.
Nu 2.6b aan het flashen.......
Mijn normale (Samsung) kabeltje werkt perfect op de Pipo. Maar daar hing nu een telefoon aan, dus had ik even een kabeltje gepakt van een goedekope Chinese USB lader. Daar is het USB aansluitstukje zeker lang genoeg van, veel langer dan van de Samsungkabel, maar het is geen goede data kabel. Wel een goede oplaadkabel.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:33:
[...]
Ja natuurlijk,de aansluiting van een originele Pipo usb kabel is langer dan die van een gewone,had je dat niet gezien?
Voordat je BG een mail stuurt, zou ik toch eerst maar eens gaan flashen. Dan kunje zien of het probleem er nog steeds is. Verder staat er een paar pagina's terug een link naar een youtube filmpje waarin uit de doeken gedaan wordt hoe je het (bekende) Wifi probleem van de M9pro kunt oplossen. Als het alleen slechte ontvangst is, dan denk ik niet dat je er qua garantie veel aan zal halen.vuurdoop schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:24:
Ik heb uitgevonden dat ik het channel van de router zo hoog mogelijk moet zetten (13) om de minste uitval te hebben...ookal zitten er daar meer andere wifis uit de buurt en geeft wifi analyzer het niet aan als sterkste channel. Zelfs als ik geen verbinding heb en hij bij de instellingen wel aangeeft dat ie verbonden is , heb ik een prima signaal in de rechter bovenhoek... Het lijkt mij een hardware probleem, ik heb namelijk nog steeds gewoon de configuratie zoals bij aankoop. Nooit geflashed oid....ik ben aan het twijfelen of ik hem terug ga sturen naar banggood. Nog geen contact met ze hierover gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 02-04-2014 13:08 ]
Verwijderd
Nog geen klachten ontvangen...marcelmg2 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:44:
[...]
Mijn normale (Samsung) kabeltje werkt perfect op de Pipo. Maar daar hing nu een telefoon aan, dus had ik even een kabeltje gepakt van een goedekope Chinese USB lader. Daar is het USB aansluitstukje zeker lang genoeg van, veel langer dan van de Samsungkabel, maar het is geen goede data kabel. Wel een goede oplaadkabel.
Ook in dit geval zegt lengte dus niet alles.....
Je nodigt wel uit zo he?
[ Voor 53% gewijzigd door starcopy op 02-04-2014 15:22 ]
Verwijderd
Had ook het probleem met afsluiten en heb een 3 G.starcopy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:10:
[...]
Je nodigt wel uit zo he?
Ik las net dat een aantal M9pro Riley 2.6b kitkat gebruikers het spontane afsluitprobleem niet meer hebben. Probleem ligt blijkbaar bij de 3G modellen als ik het goed begrijp. Aangezien ik hier een no 3g uitvoering heb,ken ik dus ook dat probleem niet.![]()
Maar op onderstaande link kun je de eventuele oplossing vinden.
http://www.freaktab.com/s...858&viewfull=1#post155858
Klaarblijkelijk is het toch weer het oude probleem wat al bij 4.2 optrad in de 3G uitvoeringen. In de Finlys is dat toen opgelost, en nu in de Rily 2.6 ook. Je moet dus een bestand vervangen om het te verhelpen. Ik kan het niet proberen omdat ik een Wifi only heb, maar misschien iemand anders met een 3G en dat probleem wel?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:01:
[...]
Had ook het probleem met afsluiten en heb een 3 G.
En ook massive battery drain,ben terug naar Finless1.5 ,doe nu terug 2 dagen op batterij ,GPS werkt perfect. heb alleen nog maar problemen ervaren met 4.4.2.
[ Voor 29% gewijzigd door starcopy op 03-04-2014 19:50 . Reden: aanvulling ]
In het bericht boven het jouwe staat de info. Daar zie je daar weer een download link staan voor alleen het bestand. Die downloaden en de voor de oude vervangen op je tablet. Heb je een programma zoals bv root browser voor nodig. Vraag me niet hoe en wat precies, dat heb ik nog niet uitgezocht. Daar moet je dus zelf ff aan de gang.stropje schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:18:
starcopy enig idee hoe ik die file moet verwisselen het is een .img file?
alvast bedankt
ik moet wel zeggen nu ik iedere keer wifi en 3g afleg voor in stanby te gaan ik geen shutdowns meeer heb
[ Voor 6% gewijzigd door starcopy op 03-04-2014 19:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door starcopy op 06-04-2014 16:49 ]
Chinese stock rom er nog op?RoasteR87 schreef op zondag 06 april 2014 @ 22:58:
Ik heb het idee dat mijn tablet zeer traag is desondanks het feit dat er toch een redelijk rappe processor in zit? Zeker bij Chrome heeft hij de grootste moeite om van tabblad te wisselen en om zoekopdrachten in te geven.
Iemand een idee?
[ Voor 15% gewijzigd door RoasteR87 op 07-04-2014 11:29 ]
[ Voor 21% gewijzigd door starcopy op 07-04-2014 11:33 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq