Blij om te zien dat het helpt.
De NPO app(even terugkomend op een eerderepost) werkt weer naar behoen na een update van de app.
De NPO app(even terugkomend op een eerderepost) werkt weer naar behoen na een update van de app.
[ Voor 64% gewijzigd door robinjoo1 op 25-12-2013 01:37 . Reden: info ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Ik gebruikte sinds 2 weken de Finless 1.4, nu gebruik ik al een paar dagen de 1.5. Beste rom tot nu toe voor mijn M9Pro. Apps werken vloeiender. Scrollen in de standaard Explorer gaat goed, maar in Chrome nog steeds niet. Die stottert en heeft moeite de letters weer scherp te krijgen na flink snel scrollen. Apps als Nu.nl, NOS en Currents doen het wel prima.robinjoo1 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 01:17:
Wat is nou de Beste stabiele custom ROM
Edit laat maar heb dit gevonden http://www.freaktab.com/s...60659349ac63c63595791fd5b
[ Voor 13% gewijzigd door robinjoo1 op 25-12-2013 15:25 . Reden: leuk ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
[ Voor 11% gewijzigd door AB_T72on1 op 27-12-2013 11:26 ]
www.theamazonbasin.com - a community of friends playing games
Verwijderd
Heb je het juiste paswoord ingegeven in WIFI settings ? Het is niet voldoende dat wifi aanstaat.AB_T72on1 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:25:
Ik heb de pipo M9 pro gekocht als kerstcadeau voor mijn vrouw. Nu heb ik het probleem dat ik er niet mee op internet kan.
Ik heb de 3G versie, doch momenteel hebben we geen 3G abonnement, dus gebruiken we de wifi in huis. De tablet herkent de wifi, doch als ik mijn netwerk selecteer en kies voor 'verbinden', is het symbool van de wifi verbinding niet groen, zoals het zou moeten zijn, maar 'greyed out' (sorry, ken de nederlandstalige term hievoor niet). Ik kan dan nog steeds niet op internet, of in de App Store en dergelijke.
Het rare is dat ik de tablet al eens mee naar mijn werk had genomen, en daar was het geen probleem, en kon ik direct via de wifi op het internet.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Alvast bedankt.
Edit: voor alle duidelijkheid: het ligt niet aan de ontvangst van de tablet, het signaal geeft aan dat dit voldoende is, en zelfs als ik pal naast de router ga staan blijft het probleem bestaan.
[ Voor 35% gewijzigd door marcelmg2 op 27-12-2013 14:37 ]
Hoieft niet.AB_T72on1 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:45:
Ja, het paswoord was zeker correct. Zou ik anders ook geen foutmelding krijgen om te zeggen dat het paswoord niet klopt?
Goed om te lezen :)!
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb die Kasty Rom er op gezet (die heeft nl al standaard root zodat ik met Titanium BackUp snel weer alles terug heb).RobertowNL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:55:
[...]
Goed om te lezen :)!
Direct maar even het Pipo forum op gedoken en voor de M7pro is deze ook onderweg:
http://www.pipo.cn/bbs/fo...d&tid=8771&extra=page%3D1
[ Voor 16% gewijzigd door marcelmg2 op 27-12-2013 17:11 ]
Verwijderd
Ik beb al de Riley roms en de Finless roms gedraaid na de Kasty roms en...ik ga steeds terug naar Kasty.Piet91 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:12:
Nou, als Riley er een ROM van heeft gemaakt ook maar eens proberen dan.
Merk dat Riley 2.0 lang niet zo soepel/stabiel is meer om eerlijk te zijn. Liep gisteren een keer vast en bijvorobeeld bij active apps is het wegschuiven van apps vrij schokkerig...
Nog eens opnieuw geprobeerd, paswoord is zeker juist. Proxy-instellingen staan op 'geen', IP-instellingen op 'DHCP', is dit juist?maartend schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:40:
[...]
Hoieft niet.
Ik had het ook een keer fout. Kleine letter ipv hoofdletter. Kreeg geen melding maar ook geen verbinding
Wat versta je er niet aanKwakkel schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:17:
En toen ging ik kijken voor de M8 Pro.
Alleen versta ik geen Chiniees, dus helaas werd ik niet veel wijzer
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Dit is heel goed nieuws, ga hem vannacht er even opzetten en kijken hoe hij draait,
In elk geval dat die niet meer te downloaden is. De link naar de download hebben ze bij Pipo laten staan, het bestand is echter weg.RobertowNL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:00:
[...]
Wat versta je er niet aan?
Wat voor info zoek je en wat heb je zelf al gevonden..?
Balen, bij de Kasty 4.4.2 kitkat werkt die niet meer.ApexAlpha schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:15:
[...]
Met Tablet modus worden de notificatiebalk (boven) en de navigatiebalk (onder) samengevoegt tot één balk. Hierdoor heb je meer schermruimte en het ziet er ook mooier uit om boven geen zwarte balk te hebben. Hier is een screenshot van hoe mijn tablet er nu uitziet: Tablet modus + Launcher HD. Dit is niet mijn eigen tablet, die is nu leeg en heb alleen de USB kabel meegenomen (wat dus niet de oplader is bij de Pipo). Maar het gaat om het idee van de balk onderin.
Als je de Tablet modus aan wil zetten moet je in de build.prop de regel 'ro.rk.systembar.tabletUI' veranderen van 'False' naar 'True'.
edit: en een keer rebooten uiteraard. Ook heb je Root nodig.
Verwijderd
Deze kun je er later zelf opzetten. Het zelf erop zetten van een andere ROM is niet heel moeilijk.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:32:
hello
als newbie had ik graag enkele vragen gesteld ;
ik ben van plan om mij PIPO m9pro (wifiversie) aan te schaffen (eternal team via aliexpress.com)
Ik vroeg mij af of ik moet wachten tot deze aangeboden wordt met Andro-KitKat of kan ik deze later erop zetten (of is dit harware-dependend ?)
tot nu heb ik begrepen dat er steeds een ROM (vb. kitkat) kan geflashed worden na eerstens te hebben gerooted (=jailbreaking).
quid ?
Goede zet; eternal team is prima qua garantie/afhandeling. Mocht grace goedkoper zijn dan is dat ook een goede storeVerwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:32:
hello
als newbie had ik graag enkele vragen gesteld ;
ik ben van plan om mij PIPO m9pro (wifiversie) aan te schaffen (eternal team via aliexpress.com)
Je kan hem nu gewoon aanschaffen; 4.4 kan je er later op zetten (het is nu 99.9% zeker dat deze er is / komt.Ik vroeg mij af of ik moet wachten tot deze aangeboden wordt met Andro-KitKat of kan ik deze later erop zetten (of is dit harware-dependend ?)
Standaard zijn de Pipo tablets niet geroot; met een update naar 4.4 (die je van pipo download) veranderd er dus niets hier zit geen root in en voor de update heb je die dus ook niet nodig.tot nu heb ik begrepen dat er steeds een ROM (vb. kitkat) kan geflashed worden na eerstens te hebben gerooted (=jailbreaking).
quid ?
[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 29-12-2013 03:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat is allemaal simpel te verbergen/verwijderenVerwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:30:
bedankt aan iedereen voor de antwoorden.
nog een bijkomende vraag ;
kan ik mijn tablet chinees-free (dus geen chinese interfaces) verkrijgen als ik gewoon update naar 4.4 ? of moet hiervoor een custom Rom geïnstaleerd worden ?
thx again
Verwijderd
Als je root hebt wel ja.RobertowNL schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:38:
[...]
Dat is allemaal simpel te verbergen/verwijderen
Verbergen gaat ook zonder root
Verwijderd
Als je er de KitKat van Arcatablets erop zet heb je géén chinese rommel en is hij meteen geroot(ik heb het wel over de M9 Pro)Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 10:30:
bedankt aan iedereen voor de antwoorden.
nog een bijkomende vraag ;
kan ik mijn tablet chinees-free (dus geen chinese interfaces) verkrijgen als ik gewoon update naar 4.4 ? of moet hiervoor een custom Rom geïnstaleerd worden ?
thx again
Die werkt niet helemaal. Beter om ff te wachten op een volledig werkende. Ik heb deze er wel opstaan, maar die gaat er onmiddellijk af zodra er een andere uitkomt.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:44:
[...]
Als je er de KitKat van Arcatablets erop zet heb je géén chinese rommel en is hij meteen geroot(ik heb het wel over de M9 Pro)
Verwijderd
Bij mij gaat ie er ook af dan,alles werkt,zelfs 3g maar GPS werkt helemaal niet er zijn zelfs geen instellingen voor.starcopy schreef op zondag 29 december 2013 @ 11:56:
[...]
Die werkt niet helemaal. Beter om ff te wachten op een volledig werkende. Ik heb deze er wel opstaan, maar die gaat er onmiddellijk af zodra er een andere uitkomt.
Met de M7pro ook goedagaam schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:22:
even een vraag wie wil even de Hdmi testen op de tv?. via tablet.
nou als ik mijn hdmi via mijn tablet op de tv aansluit doet hij niks, zal even aan Jean vragen.RobertowNL schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:59:
[...]
Met de M7pro ook goed? En waar moet ik op letten
?
[ Voor 12% gewijzigd door agaam op 29-12-2013 18:22 ]
Ik heb ff gekeken, maar het is precies dezelfde app als die van kpn. Instaleren gaat en opstarten ook. Helaas heb ik geen telfort maar Kpn, dus geen beeld. Maar de identieke kpn app werkt hier prima op zowel de M8pro als ook de M9pro. Verder zie ik bij de kritieken over de telfort app dat deze zelfs niet op de gangbare tablets en Phones van bv Samsung werkt, dus zal het weinig uitmaken wat voor merk je neemt. Het is hetzelfde verhaal als bij Kpn, slecht geschreven software en geen ondersteuning. Ongeacht welke hardware je ook gebruikt.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:09:
Hoi Pazzoppe,
Hartelijk dank voor je snelle antwoord! Ik ben echter wel specifiek op zoek naar een tablet waarmee in (icm Telfort Glasvezel) kan tv kijken op het tablet. Ik wil een tablet hiervoor speciaal aanschaffen. Vandaar dat ik het zeker wil weten. Vanuit Telfort hoef je namelijk geen support te verwachten wanneer je niet de voorgeschreven tablets hebt...
[ Voor 17% gewijzigd door starcopy op 30-12-2013 10:16 ]
O, maar het zal echt niet aan het type liggen hoor. Ik heb alleen geen M6pro.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:14:
Hoi Starcopy,
Heel hartelijk dank voor het testen!! Ik ga nog eens op onderzoek uit, maar de M6pro lijkt mij heel geschikt!!!
Verwijderd
Ik denk dat je met jouw wensen beter terecht kan bij een Samsung Galaxy Note3 tablet,wel wat prijziger maar dan ben je zeker dat je een supersnel ding hebt.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:14:
Nog even een vraagje. Ik heb zelf een Asus transformer TF300T gehad. Een quadcore tegra 3 tablet. Op papier supersnel. In de praktijk mij niet snel genoeg (lees: ik ben een ontzettende pietlut in dit soort dingen).
Wanneer ik op de adresbalk in chrome drukte, duurde het vaak ca 2 seconden voordat het toetsenbord omhoog kwam. Wanneer ik dan begon te typen, duurde het nog een aantal seconden voordat het adres er stond. Ik heb de tablet daarom onlangs verkocht.
Ik ben op zoek naar een high end tablet met (zoals een vorige tweaker het hier zo mooi verwoorde) de Ipad smoothness. Hoe is jullie ervaring met de M6Pro? Draait het allemaal mooi? Of is het (ondanks de snelle hardware) nogsteeds hakkelig en haperig?
[ Voor 15% gewijzigd door PJOG op 30-12-2013 13:10 ]
Verwijderd
Ja,dan zal je consessies moeten doen,meer geld en supersnel en minder geld en minder snel.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:59:
Oei...heb even de prijzen vergeleken voor een 32GB Galaxy note 3 en de PIP M6Pro 32GB. Scheelt ruim € 300,-...dus wat prijziger klopt helemaal, maar mij net wat te duur.
Verwijderd
Wss kan dat maar dat zal dan gokken worden want afgaan op anderen hun ervaringen is niet altijd betrouwbaar,omdat er veschillen zijn over hoe mensen de snelheid van hun tablet of telefoon ervaren.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:15:
Is dat wel zo? Mijn telefoon Xiaomi Mi2S 32GB is goedkoop, maar bloedjesnel. Qua snelheid vergelijkbaar met de S4 van Samsung (zowel volgens de benchmarks als in het echt). Hier heb ik geen concessies hoeven doen. Het lijkt mij dat dit in tabletland ook moet kunnen toch?
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
[ Voor 18% gewijzigd door starcopy op 05-01-2014 14:07 ]
Verwijderd
Is nog handiger op een 3G uitvoeringstarcopy schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:06:
Zojuist de Riley kitkat rom voor de M9pro geïnstalleerd. Wekt snel, maar is nog in de testfase. Er zijn nog geen fine tweaks ingebouwd, al werken sommige zaken hier wel die in de kasty rom haperden. Oa de aan/uit knop werkt weer normaal. Gps is nog steeds weg, 3G zit er blijkbaar wel weer in. Handig op een Wifi uitvoering.![]()
http://www.freaktab.com/s...Pro-RileyROM-2-5-2-KitKat
Eerste indruk is in elk geval prima, lijkt ook sneller te zijn. Maar dat kan ook wishfull thinking zijn.
Is er overigens ook voor de M6pro.
http://www.freaktab.com/s...6-Pro-RileyROM-1-7-KitKat
Verwijderd
Gewoon even een GPS moduultje vergetenstarcopy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:09:
En dat terwijl dat deze rom Wifi only had moeten zijn met een werkende gps. Volgens mij zijn ze daar bij Pipo de boel lichtelijk door elkaar aan het halen.
Hij is overigens exact het zelfde als die Kasty rom.
Dit is android. Ik krijg misschien wel een kickban hiervoor; maar er is maar één tablet dat qua GUI smoothness en snelheid echt lekker aanvoelt en dat is een iPad. Op elk android apparaat heb je last van deze kleine vertragingen in het systeem. Dat komt omdat elk onderdeel los is. Je kan voor jou launcher, toetsenbord, browser net zo goed een andere installeren. Deze keuzevrijheid houdt wel in dat de meegeleverde software minder goed op elkaar afgestemd is.PJOG schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:14:
Nog even een vraagje. Ik heb zelf een Asus transformer TF300T gehad. Een quadcore tegra 3 tablet. Op papier supersnel. In de praktijk mij niet snel genoeg (lees: ik ben een ontzettende pietlut in dit soort dingen).
Wanneer ik op de adresbalk in chrome drukte, duurde het vaak ca 2 seconden voordat het toetsenbord omhoog kwam. Wanneer ik dan begon te typen, duurde het nog een aantal seconden voordat het adres er stond. Ik heb de tablet daarom onlangs verkocht.
Ik ben op zoek naar een high end tablet met (zoals een vorige tweaker het hier zo mooi verwoorde) de Ipad smoothness. Hoe is jullie ervaring met de M6Pro? Draait het allemaal mooi? Of is het (ondanks de snelle hardware) nogsteeds hakkelig en haperig?
Ondanks dat ik anti-appel ben ben ik het wel met je eens!ApexAlpha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]
Dit is android. Ik krijg misschien wel een kickban hiervoor; maar er is maar één tablet dat qua GUI smoothness en snelheid echt lekker aanvoelt en dat is een iPad. Op elk android apparaat heb je last van deze kleine vertragingen in het systeem. Dat komt omdat elk onderdeel los is. Je kan voor jou launcher, toetsenbord, browser net zo goed een andere installeren. Deze keuzevrijheid houdt wel in dat de meegeleverde software minder goed op elkaar afgestemd is.
Ik weet dat er hele snelle androids zijn, en ik ben zelf enorm fan, maar wat betreft gevoel van vloeiendheid kan een Android een iPad niet toppen.
Ik ben ook echt anti-appelArrived schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:03:
[...]
Ondanks dat ik anti-appel ben ben ik het wel met je eens!
[ Voor 3% gewijzigd door agaam op 07-01-2014 22:23 ]
[ Voor 4% gewijzigd door moikke op 08-01-2014 22:42 ]
Nope, werkt bij mij ook niet. Wel spijtig, want volgens LoveAndroid, waar ik mijn tablet heb gekocht, staat er het officiële 4.2 (ondertussen 4.4) besturingssysteem op, zonder bloatware e.d., dus ik begrijp niet goed waarom hij wordt aanzien als rooted tablet. Ben nog aan het zoeken of dit toch op één of andere manier kan lukken, maar ik vrees er voor ...stropje schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:50:
hey iedereen even een vraagje , heeft er iemand Yelo tv werkende op een M9Pro?
AB_T72on1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Nope, werkt bij mij ook niet. Wel spijtig, want volgens LoveAndroid, waar ik mijn tablet heb gekocht, staat er het officiële 4.2 (ondertussen 4.4) besturingssysteem op, zonder bloatware e.d., dus ik begrijp niet goed waarom hij wordt aanzien als rooted tablet. Ben nog aan het zoeken of dit toch op één of andere manier kan lukken, maar ik vrees er voor ...
[ Voor 7% gewijzigd door stropje op 10-01-2014 18:59 ]
Is best goed, maar zeker niet zo soepel als ipad. Eigenlijk nauwelijks soepeler dan de Pipo max m1. Dat komt door de dubbel grote resolutie. Die is moeilijker aan te sturen. Hoewel de niewste roms wel wat sneller zijn dan de eerste. Voor de snelheid zou ik liever een andere Pipo kiezen. Quad core, lagere resolutie.ApexAlpha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]
Dit is android. Ik krijg misschien wel een kickban hiervoor; maar er is maar één tablet dat qua GUI smoothness en snelheid echt lekker aanvoelt en dat is een iPad. Op elk android apparaat heb je last van deze kleine vertragingen in het systeem. Dat komt omdat elk onderdeel los is. Je kan voor jou launcher, toetsenbord, browser net zo goed een andere installeren. Deze keuzevrijheid houdt wel in dat de meegeleverde software minder goed op elkaar afgestemd is.
Ik weet dat er hele snelle androids zijn, en ik ben zelf enorm fan, maar wat betreft gevoel van vloeiendheid kan een Android een iPad niet toppen.
It's just technology, not religion
It's just technology, not religion
[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 12-01-2014 15:34 ]
Met de truuk van een paar pagina's terug ben je van die stomme verdwijn pijl af.RobertowNL schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:31:
Nu wil ik graag de volume en verberg-navigatiebar knoppen weg halen. De twee volume knoppen spreken voor zich natuurlijk, de derde knop is om de interface te laten verdwijnen mocht je dit willen. Maar dit hoeft van mij niet (kom er regelmatig tegenaan, zeer irritant).
Iemand een idee waar ik deze wel kan vinden, ik zie zo geen andere apk waar dit in zou zitten of kijk ik gewoon zo verkeerd in die bestanden van de huidige systemUI apk
Ja daar ben ik mij bewust van maar ik wil liever niet naar die UI toe, dan ben je die quick toggels kwijt en werkt de transparantie van de balk niet meer.starcopy schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:53:
[...]
Met de truuk van een paar pagina's terug ben je van die stomme verdwijn pijl af.
Edit With build.prop 'ro.rk.systembar.tabletUI'=false (and make it "true")
Met kitkat is die jammer genoeg niet meer te gebruiken, maar met 4.2 was dat een prima oplossing. Alles op 1 balk ipv 2 en ook niet meer zo opzichtig aanwezig.
Bedoel je die om wifi, gps, ed aan en uit te zetten? Daar gebruik ik power toggles voor.RobertowNL schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:10:
[...]
Ja daar ben ik mij bewust van maar ik wil liever niet naar die UI toe, dan ben je die quick toggels kwijt en werkt de transparantie van de balk niet meer.
Het is ondertussen geluktstarcopy schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:46:
[...]
Bedoel je die om wifi, gps, ed aan en uit te zetten? Daar gebruik ik power toggles voor.
Google Play: Power Toggles
Geen idee of zoiets kan, vast wel (there is an app for that?)ApexAlpha schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:14:
Zou je die balk ook permanent aan de linkerkant kunnen zetten? Net zoals je een Windows taakbar aan de zijkant kan plakken. Hierdoor zou je mee schermruimte over hebben denk ik.
De M7 pro heeft (maar) twee hardware knoppen, een power en ''back'' knop. Die laatste heb ik dus aangepast, via die knop kan ik het volume regelen.Je zegt trouwens dat je back button nu de volume regelt. Wat is je back button dan? Of doe je dit gewoon zonder? Hardcore modus
Bij deze jongens. Of ze hem ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik echter niet te zeggen.PJOG schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:05:
Iemand ook een adres waar ik (in China) de Pipo max M6 pro 32gb non-3g wit kan bestellen? Ik heb nu een bestelling lopen bij www.banggood.com, maar die zet iedere dag de verwachtte levertijd 1 dag later. Ze blijven uitstellen vanaf de besteldatum op oudjaarsdag. Wanneer de tablet deze week niet wordt verstuurd, ga ik hem elders kopen.
Kan alleen op weinig plaatsen de Pipo met bovengenoemde specs niet vinden... Iemand een idee?
Super! Ook nog eens een mooi stuk goedkoper!!!starcopy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:39:
[...]
Bij deze jongens. Of ze hem ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik echter niet te zeggen.
http://www.pipo-store.com...d-4-2-2gb-32gb-white.html
[ Voor 6% gewijzigd door PJOG op 13-01-2014 20:00 ]
Ooooooh. Ik dacht dat je dat had gedaan met je on-screen back knop.RobertowNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:34:
De M7 pro heeft (maar) twee hardware knoppen, een power en ''back'' knop. Die laatste heb ik dus aangepast, via die knop kan ik het volume regelen.
PJOG schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:52:
[...]
Super! Ook nog eens een mooi stuk goedkoper!!!
Iemand ervaringen met deze shop?
Edit: iemand hier zijn/haar tablet daar ook gekocht??
Gewoon ff een email naar BG sturen met annulering. Over het algemeen storten zij het geld binnen een dag of 3 / 4 terug. Ik heb dit daar al een paar keer gedaan, ook met grotere bedrag zoals voor een Tablet. Ook je account in de gaten houden, daar wordt aangegeven dat de order gecancelled is, en ook wanneer er een refund is geweest. Krijg je bovendien een email van. Ook van Paypal krijg je een email met het bericht dat er geld terug gestort is.PJOG schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:41:
Iemand ervaring met het annuleren van een order op banggood.com? Ik heb op 31-12-2013 een Pipo M6 pro 32GB wit zonder 3G besteld en deze is nogsteeds niet op voorraad. Elke dag schuift de expected stock day weer met een dag op...
Ik wil de tablet bij Pipomall gaan halen, maar heb geen zin in 2 tablets straks.
Via de chat is de annulering wel toegezegd. Paypall heeft al betaald, maar mijn creditcard is nog niet afgeboekt. Hoe gaat dit verder? Betaalt banggood paypall terug? Of krijg ik het geld op mijn rekening?
Iemand die hulp kan bieden?
[ Voor 78% gewijzigd door Aziona op 27-06-2014 10:41 . Reden: Teleurstellende ervaringen bij gebruik Pipo U6 ]
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Bij de M9 heb je voor $ 10 meer interne opslag. 32Gb ipv 16Gb. Verder is afgezien van de accu 7600 tegen 8000 geen echt verschil in de hardware. Speakers voor is wel weer leuk natuurlijk.C00P schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:59:
is over het algemeen de pipo site het beste voor te bestellen ?
De m8HD is een super mooie tablet lijkt me, speakers aan de voorkant, mooi vormgegeven.
En toch is de M9 veruit het populairtst als ik de laatste 2 pagina's erop na sla, is hier een reden voor ?
De M8pro is eigenlijk achterhaald, en van Pipo hoef je geen ondersteuning meer te verwachten. De M6pro heeft de speakers aan de voorkant onderaan zitten als ik op deze foto kijk.QwaftZefoni schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:17:
^ Goed te weten
Zelf twijfel ik alweer enige tijd over de M8Pro en nu versus de M6Pro
Ik wil persé een 9.7 - 9.4 formfactor. Hoe kom ik erachter of de M6Pro speaker front of back mounted zijn? Ik vermoed back namelijk...
Al gelezen dat ik het scherm op de M6Pro in normale stand kan zetten zodat ie minder belast wordt, dat scheelt dan alweer.
[ Voor 0% gewijzigd door starcopy op 21-01-2014 12:13 . Reden: spelfout ]
Verwijderd
Bullshit. Ik heb hier zowel een iPad als een Xiaomi Mi2s en de Mi2s is precies even smooth als de iPad. Toevallig laatst tegenover een iPhone 5c gezet, en mijn Mi2s is net even iets sneller en even smooth.( Voor ongeveer de helft van de prijs van die iPhone en met dubbel de opslagcapaciteit, overigens.)ApexAlpha schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 12:19 ]
Deze onda is misschien ook iets dat je kan overwegen ?QwaftZefoni schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:17:
^ Goed te weten
Zelf twijfel ik alweer enige tijd over de M8Pro en nu versus de M6Pro
Ik wil persé een 9.7 - 9.4 formfactor. Hoe kom ik erachter of de M6Pro speaker front of back mounted zijn? Ik vermoed back namelijk...
Al gelezen dat ik het scherm op de M6Pro in normale stand kan zetten zodat ie minder belast wordt, dat scheelt dan alweer.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Verwijderd
Ja, gewoon een schijf met externe voeding dat vrijwel werkt zeker. 2.5'' schijf moet je maar afwachten, verschild wel eens per schijf.Timminator schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:15:
Sorry, maar een (noob) vraagje. Ik heb even geen tijd om het zelf uit te zoeken en misschien kan iemand snel een antwoord geven.
Heb een Pipo M8pro. Prima apparaat voor het geld, heb daar de Riley Rom laatst op gezet. Werkt prima alleen krijg vaak een melding dat sytem UI gestopt is ofzo, klik ik dan weg verder is dat alleen maar irritant, tablet blijft gewoon werken. Maar dat is niet mijn vraag.
Vraag: ik heb een hele berg 720p films/series op mijn HTPC staan. Als ik die op een externe harde schijf zet. Die schijf via zo'n USB OTG kabel aansluit op mijn Pipo. Kan ik dan die 720p films vanaf die schijf via de Pipo met xbmc en een HDMI kabel op een TV afspelen? Ik heb weleens de pipo via HDMI aangesloten en via XBMC een film afgespeeld op de TV, maar die film stond op de SD kaart en was geen 720p, dat ging prima.
Is het mogelijk om een externe HD op de pipo aan te sluiten? Ik heb een paar (oude) 3,5" schijven met eigen voeding liggen, zullen die werken? Heb ook wel zin om een 2,5" usb 3 schijf te kopen maar die moeten geloof ik voeding via de usb poort geven, geeft de Pipo dat voldoende, iemand ervaring mee?
Gaat dat dus ook als de video op een externe HD staat en aangesloten is op de Pipo? Zo ja trekt die dan ook 720p materiaal?
Morgen naar Center Parcs en het wordt slecht weer, gaat dit dus werken dan pomp ik vanavond een harde schijf vol (zo'n oude 3,5"of ik haal me nog snel even een nieuwe 2,5") en kunnen we komend weekend mooi wat kijken. Hoop ik wel dat TV in Center Parcs huisje ene hdmi ingang heeft, maar dat lijkt me toch wel.
XBMC werkt prima. Bedankt voor je antwoord. Ga ik me toch zo'n 2,5" inch halen, altijd handig om te hebben. Probeer ik die eerst, werkt die niet dan pak ik wel zo'n oude 3,5".RobertowNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:24:
[...]
Ja, gewoon een schijf met externe voeding dat vrijwel werkt zeker. 2.5'' schijf moet je maar afwachten, verschild wel eens per schijf.
XBMC weet ik niet hoe die op de Pipo werkt, je zou ook archos mediaplayer kunnen kopen, dat is een zeer capabel ding (evt benodigde codecs zijn gratis in de Play store te krijgen voor archos mediaplayer).
Verwijderd
Finless 1.5Wazzup! schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:36:
Iemand enig idee wanneer die laatste stock rom van ik meen 30-12 ook naar het Engels komt? Nu alleen in het Chinees.
Ik draai namelijk nu Rileyrom 2.4 op zich werkt het veel soepeler dan de stock, maar ik word echt droevig van die onstabiele wifi verbinding.
Of zijn er nog andere/betere custom roms dan riley.
Het gaat overigens om een M9.
Alleen voor de Pro? Kan er geen vinden voor de normale M9 namelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Wazzup! op 25-01-2014 11:44 ]
Verwijderd
Sorry, niet gezien dat het de gewone M9 is(of is de M9 MAX ?)Wazzup! schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Alleen voor de Pro? Kan er geen vinden voor de normale M9 namelijk.
Zou wel mooi zijn gebruik namelijk ook een finless voor me android tv stick dinges.
http://www.arctablet.com/...e-version-1-0-9-20131130/
Deze maar proberen dan. Deze is gebaseerd op de originele van pipo toch? En ik neem aan zonder al die extra rommel die pipo erop zet?
Verwijderd
Nee,zeker géén roms gebruiken die voor een ander model zijn ,heb je 3G of aléén WIFI.Wazzup! schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:12:
Zit er nog verschil tussen een m9 en een m9 max dan? Ik heb overigens de M9 MAX.
Kan ik die rom uit me link dan gebruiken want daar staat inderdaad geen MAX bij.
Verwijderd
Heb al wat voor je:Wazzup! schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:27:
Er bestaat nog een oude versie van de M9 misschien bedoel je die. Bij de roms op de Pipo website staat er ook altijd nog (old pcb bij)
Maar ik heb in ieder geval een Pipo M9 MAX wifi. Alvast bedankt voor het kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 13:42 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq