Dat GPS niet werkte had ik ook. Ik heb hem in Nederland gekocht. Het was duidelijk een hardware probleem en ik kreeg een nieuwe opgestuurd. Daarna werkte hij prima
Met RileyROM 1.7 (wifi) lijkt deze nog instabieler, veel vaker valt het scherm uit en moet ik weer de power knop drukken en het scherm unlocken om verder te kunnen.
Ik werk met de standaard build, geen enkel probleem. Ik ben er ook nog niet achter waarom ik een andere rom zou willen hebben.
Tablet laadt nu wel op naar 100%.
Dat doet hij bij mij zelfs op de USB lader van mijn Nexus 5 via de micro USB aansluiting
Ondanks de genoemde aggressive build.prop tweaks for battery savings heb ik enorme battery drain. ('s avonds 100%, 's ochtends leeg) Volgens de battery settings is de grootste drain het scherm. Wat opmerkelijk is, want deze stond uit (sleep).
Ik kan echt uren video afspelen, met een screen on time van 6+ uren op de eerste echte lading van de accu. Dat zal nog wel beter worden.
edit:
Ik was al een tweede test aan het draaien. Ik ben net over de 7+ uur gaan met constant een video draaiend. Hij staat nu wel op 1%, maar is nog vrolijk bezig.
Nu RileyROM 1.6 (wifi) er op gezet, ik zal vanmiddag kijken hoe de battery drain is en of de GPS werkt.
Wat is het echte voordeel van Riley? Ik heb het hier al vaker gevraagd, maar nog nooit een echt zinnig antwoord gekregen.
Ook opvallend; De tablet kwam preloaded met twee 4K demo filmpjes, welke perfect afspelen op de bijgeleverde 4K Video player en Photo Gallery app. Echter MX Player (met H/W decoding aan) kan ze niet vloeiend afspelen. BS Player (H/W decoding aan) heeft er ook moeite mee. Geen idee wat die bijgeleverde app anders doen, maar ik had wel wat meer verwacht van twee van de meest aanbevolen mediaspelers.
Die filmpjes spelen bij mij prima af met MX Player. Je hebt blijkbaar een ander probleem. Heb je het egenlijk ook met de stock ROM geprobeerd?
Maar zo te horen heb je een echt (mogeljk hardware) probleem. Terugsturen en een nieuwe vragen lijkt me de oplossing
[
Voor 7% gewijzigd door
Ortep op 08-12-2014 12:34
]