• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 10:31
Gisteren ook de Pipo P4 besteld vanaf banggood, binnen 12 uur was hij verzonden al moet ik aan dat bericht niet te veel waarde hechten als ik hier teruglees.

Wel de priority shipping gekozen maar daar heb ik nu spijt van aangezien hier geen trackingcode bij zit en blijkbaar een verhoogde kans op inklaringskosten, maar daar had ik al rekening meer gehouden. We zien het wel!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:37
Mijn order is verzonden op 13-11-2014 (tracking code)
Tot op heden nog niets ontvangen. Heb wel de trage manier gekozen, hoop op geen inklaringskosten

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
svorstenberg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:38:
Haha, dat had ik toen ik m'n Nexus 5 naar Android L wilde flashen...
Werkt dat een beetje Android L?

Heb jij de auto-rotatie al weer goed? Ik heb hier ff uitgeprobeerd maar heb er zo geen problemen mee. Wat wel problemen geeft is als je multiwindows aan hebt staan. Dat vind KK absoluut niet fijn. Daar kan het ook nog van komen.
Markiboj97 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:01:
[...]

Weet jij hier misschien meer over? dit lijkt me nog best handig en leuk om te doen ;)
Daar kun je maar 1 ding doen. Openmaken en kijken naar de speaker die er in zit. Afmeting noteren, eventueel de gegevens die er op geprint zijn, en dan gaan zoeken naar soortgelijke bij een audio shop.

Maar zelfs dan blijf je gedeeltelijk afhankelijk van de ingebouwde versterker. Daarom heb ik hier ook een losse mini versterker erbij aangesloten op de 3.5 plug. Was de makkelijker oplossing. Een link daarnaar, staat een bericht of wat terug.
Alexji schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:18:
Gisteren ook de Pipo P4 besteld vanaf banggood, binnen 12 uur was hij verzonden al moet ik aan dat bericht niet te veel waarde hechten als ik hier teruglees.

Wel de priority shipping gekozen maar daar heb ik nu spijt van aangezien hier geen trackingcode bij zit en blijkbaar een verhoogde kans op inklaringskosten, maar daar had ik al rekening meer gehouden. We zien het wel!
evil kim schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:26:
Mijn order is verzonden op 13-11-2014 (tracking code)
Tot op heden nog niets ontvangen. Heb wel de trage manier gekozen, hoop op geen inklaringskosten
Als het met een SE tracking is verstuurd dan kan het wel tot 3 weken duren. Die jongens zijn zo traag als wat. Mijn 2e P4 is de 18e in het vliegtuig gegaan en daar ligt dat ding nog steeds. Blijkbaar is de piloot vergeten op te stijgen. ;)

Maar meestal gaat het daar wel redelijk snel.

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 12:07
@Starcopy

Ja, werkt super fijn! Lekker rap en modern! Maar ik gebruik geen multiwindow...

-edit-

Inmiddels rotation probleem opgelost.... het stond uit in Nova... en totaal overheen gekeken....

[ Voor 37% gewijzigd door stervis op 27-11-2014 19:38 ]

Moo, I say.

• stervis
Oef, de PiPO P4 trekt Popcorn time niet zo goed.... ik heb nu een dikke trage bende.

Was er nu ook een manier om storage te gebruiken als meer ram?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik had een zwarte Pipo P8 2 weken geleden besteld. Verkoper was de hele tijd al wazig waarom hij nog niet verzonden was (had al wel track trace nummer), maar blijkt dat de zwarte bijna nergens meer te krijgen is. De witte nog wel, dus die wordt nu verzonden. Hopelijk gaat dat wel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
Iemand die nog uitzending gemist werkend heeft gekregen? Ik krijg een melding dat mijn smart tv niet goed staat ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
rauwst schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:56:
Iemand die nog uitzending gemist werkend heeft gekregen? Ik krijg een melding dat mijn smart tv niet goed staat ingesteld
Lijkt er op dat je tv de hdmi poort niet herkend van Je Tablet. Kan aan de kabel liggen. Stekkers te kort. Is al eerder aangehaald in het topic, paar blz terug. Was toen met een Panasonic. Chinezen hebben graag langere blanke uiteinden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Nee ik bedoel gewoon nog uitzending gemist App op me tablet. Heb m nog helemaal niet op me tv aangesloten. Rare foutmelding dus :)

Ook deze videospeler heb ik nog niet draaiende: http://www.gametrailers.c...-hunting-the-perfect-prey

Iemand any idea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
*Knip. Aardig dat je het aanbiedt, maar daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 86% gewijzigd door The Wizard op 01-12-2014 20:00 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 22:46
Over hoesjes gesproken, ik moet er ook nog steeds één kopen, merk al dat er wat krasjes op me tablet zitten..
Zijn één van deze beetje fatsoenlijk? Ik wil wel graag dat die rechtop kan staan namelijk.

http://www.banggood.com/U...For-PIPO-P9-p-949825.html
of
http://www.banggood.com/F...For-PIPO-P9-p-954989.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Die 2de heb ik dus, maar dan in het wit-oranje. Kwaliteit ligt niet heel hoog... en volgens mij passen P4 & 9 in de zelfde hoesjes.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
svorstenberg schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:47:
Die 2de heb ik dus, maar dan in het wit-oranje. Kwaliteit ligt niet heel hoog... en volgens mij passen P4 & 9 in de zelfde hoesjes.
Nee, p4 enT9. Maar het kan zijn dat ik er misschien een liefhebber voor heb. Aangezien mijn 2e P4 daar waarschijnlijk heen gaat. Stuur hem wel een mailtje als het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ah, mijn fout dan! Ik dacht P9 te lezen!

Ik hoor het wel (pm).

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Gisterenavond vlak voordat ik ging slapen viel me tablet opeens weer uit, dus ik dacht het is dat probleem weer dat die gewoon uitvalt.

Dus ik start hem weer op en opeens is de batterij 1%...?
Ik had hem zowat de hele dag nog niet gebruikt en hij zat paar uur daarvoor nog in de lader dus hij kon nooit leeg zijn. Goed, ik dacht het zal wel dus ik stop hem in de lader en ga slapen.
Nu, na iets van 9 uur laden, is die maar opgeladen tot 25%??
Hij laadt nu ook nauwelijks op en is nu 27% na een half uurtje..ik heb het nog niet met de Micro USB geprobeerd.

Iemand enig idee wat er is?

Hier nog de foto van het accugebruik:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/34eyzyq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
28% nu.. ik ga het even aan mijn HTC lader proberen in de micro USB poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Stock rom?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ja ik zit op de stock rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:36:
Gisterenavond vlak voordat ik ging slapen viel me tablet opeens weer uit, dus ik dacht het is dat probleem weer dat die gewoon uitvalt.

Dus ik start hem weer op en opeens is de batterij 1%...?
Ik had hem zowat de hele dag nog niet gebruikt en hij zat paar uur daarvoor nog in de lader dus hij kon nooit leeg zijn. Goed, ik dacht het zal wel dus ik stop hem in de lader en ga slapen.
Nu, na iets van 9 uur laden, is die maar opgeladen tot 25%??
Hij laadt nu ook nauwelijks op en is nu 27% na een half uurtje..ik heb het nog niet met de Micro USB geprobeerd.

Iemand enig idee wat er is?

Hier nog de foto van het accugebruik:
[afbeelding]
Let eens op die rode lijn. Dat is een gsm signaal, geen wifi. Dat ligt al je stroomverbruik.
Jamesl schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:03:
28% nu.. ik ga het even aan mijn HTC lader proberen in de micro USB poort.
Heeft geen zin, laad met 0.5a tot max 1A. Is dus te weinig om het vol te krijgen.
Andere rom er op. Het is een bekend gegeven dat de stock rom niet echt foutloos is. Bovendien zou ik eens kijken naar een andere lader buiten de meegeleverde. Ik heb al een jaar een 5V3A in gebruik met een EU stekker die ik bij DX heb gekocht. Die werkt aan de M8/M9, en nu P4 prima.

http://www.dx.com/p/5v-3a...black-220702#.VH2mrsltpf0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Maar hoe dan? Ik heb helemaal geen 3G?

Oke welke ROM raad je aan? Riley 1.6 (aangezien de 1.7 alleen 3G versie heeft)? En kan ik dat doen met 30% accu of moet ik gewoon wachten tot die helemaal vol is?

En waarom heb jij een andere lader gekocht dan?

Edit: oke ik heb net in de instellingen gekeken en mobiel netwerk staat inderdaad aan maar ik heb niet eens een SIM kaart slot? 8)7 of hij moet ergens verstopt zitten en ik heb per ongeluk de 3G versie gekregen.

[ Voor 37% gewijzigd door Jamesl op 02-12-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:20:
Maar hoe dan? Ik heb helemaal geen 3G?

Oke welke ROM raad je aan? Riley 1.7? En kan ik dat doen met 30% accu of moet ik gewoon wachten tot die helemaal vol is?

En waarom heb jij een andere lader gekocht dan?
Klopt, maar het zit wel bij de stock rom ingebakken. Zijn een paar instellingen die de boel verzieken. Maar handmatig aanpassen is geen snelle klus. Bovendien heb je geen root toegang met stock.

Als ik het zo lees dan is de 1.6 Wifi aan te raden. Maar dat zou je gewoon kunnen proberen. Het flashen zelf duurt maar een paar minuten, dus je kunt heel snel wisselen. En als je eerst een backup naar je sd kaartje maakt van alleen je apps, dan heb je binnen 15 minuten een volledig werkende tablet.

Bij de RR rom zou ik wel aanraden om de parameter te vergroten. Neem bv 4 of 6 Gb ipv de standaard 2 Gb. Scheelt je achteraf weer.

Wel precies de stappen volgen en niets overslaan.

Ik wilde een stabiele lader hebben met een EU stekker er aan. Dat gedoe met opschuif stekkers is me te link. En die van Dx gebruiken we hier inmiddels al meer dan een jaar dagelijks zonder ook maar 1 probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Probeer eens de RileyRom. Ik heb vaker gelezen dat dat wel een oplossing kan bieden.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
oké ga het vanavond proberen, gewoon de stappen in dat 1.6 forum volgen denk ik he?
Wat betekend die parameter?
En heb geen SD kaart maar dat maakt niet uit toch? Staan niet zoveel apps op of muziek oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:18:
oké ga het vanavond proberen, gewoon de stappen in dat 1.6 forum volgen denk ik he?
Wat betekend die parameter?
En heb geen SD kaart maar dat maakt niet uit toch? Staan niet zoveel apps op of muziek oid :)
http://www.freaktab.com/s...po-P9-RileyROM-1-6-RK3288

En dan de Wifi.

Eerste post staat alles in. Die parameter houdt in dat je tablet standaard 2 Gb heeft. Alleen heeft Riley een aanpassing gemaakt waardoor je dat dus uit kunt breiden naar meer. Al wordt je gewone opslag dan dus kleiner. Je kunt echter wel meer installatie geheugen gaan gebruiken met alle voordelen van dien. Daarvoor dient dus het bestand parameter. Dit stel je in bij het flash programma.

Overigens zit er een helpfile bij het pakket wat je download. En als je er niet uitkomt dan is er hier genoeg hulp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oké thanks, ik ga al die stappen volgen en dan horen jullie het wel! en ik maak er dan wel 6gb van, koop toch binnenkort nog een 32gb kaartje en zoveel ga ik er niet op zetten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:24
starcopy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:48:
Bovendien zou ik eens kijken naar een andere lader buiten de meegeleverde. Ik heb al een jaar een 5V3A in gebruik met een EU stekker die ik bij DX heb gekocht. Die werkt aan de M8/M9, en nu P4 prima.

http://www.dx.com/p/5v-3a...black-220702#.VH2mrsltpf0
heya Star.

Weet je toevallig of dit ding ook op de M8 Pro werkt?
De originele lader wordt eigenlijk naar mijn zin veel te warm tijdens laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Trouwens in de post staat ook de mogelijkheid om TWRP recovery te flashen.
Is dat aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:33:
[...]

heya Star.

Weet je toevallig of dit ding ook op de M8 Pro werkt?
De originele lader wordt eigenlijk naar mijn zin veel te warm tijdens laden.
Daar ben ik mee begonnen. Er liggen hier een M8pro, M9pro, en P4. Allemaal aan die voeding. Vandaag nog maar 1 bijbesteld als reserve. 8)7
Jamesl schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:51:
Trouwens in de post staat ook de mogelijkheid om TWRP recovery te flashen.
Is dat aan te raden?
Niet echt noodzakelijk, maar je zou het kunnen doen. Ik heb het zelf voorlopig nog achterwege gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oke het flashen ging heel makkelijk, sommige dingen die in de handleiding stonden kwamen niet eens naar boven (zoals de error die die aan zou moeten geven ofzo).

Maargoed, hij geeft rileyrom 1.6 aan bij het opstarten dus ik neem aand at het goed zit, ik ga hem nu even opladen en kijken hoe het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje01
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Helaas ...... 2 weken geleden toen ik mijn P9 kreeg verbaasde ik me er over dat als je hem aan de oplader deed de tablet aan springt (ook al is hij uit). Nu blijkt het toch handig te zijn want de aan/uit-knop heeft het begeven. Als je de knop vergelijkt met de resetknop ernaast zit hij er los in, hij is niet meer aan of uit te krijgen. Alleen dus provisorisch. Ik neem aan dat het wel vaker voor komt hier op het forum. Ik zat Banggood eens contacteren binnenkort hoe dit op te lossen. Hij beviel mij overigens geweldig alleen die aan/uit-knop mag wel wat degelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ik ga binnenkort ook even een SD kaart kopen en dan een andere parameter erheen flashen.

Die standaard parameter is mij toch wat te karrig.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Wat is eigenlijk de maximum grootte van de SD kaart in een P9. In de specs staat dat dat 32G is. Dat staat bij alle android tablets. Maar ik lees hier en daar ook dat mensen 64G toe zelfs 128G aan de praat kregen in andere tablets. Maar dat schijnen dan speciale combi's te zijn. Tablet X met SD kaart Y

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 02-12-2014 23:12 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oke er is geen enkele verbetering met het opladingsprobleem...
Iemand nog een andere oplossing?

Misschien een nieuwe adapter?... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:35
Het blijft leuk spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Na een nacht laten was die op 47% gebleven, met de micro USB lader kwam die na een half uur/kwartier wel op 48%..

Ik ga vanmiddag wel even een nieuwe lader bestellen, wellicht helpt dat.

Trouwens, ik krijg dat 'signaal mobiel netwerk' niet weg bij mijn accugebruik.

[ Voor 17% gewijzigd door Jamesl op 03-12-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 21:43
kareltje01 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:01:
Helaas ...... 2 weken geleden toen ik mijn P9 kreeg verbaasde ik me er over dat als je hem aan de oplader deed de tablet aan springt (ook al is hij uit). Nu blijkt het toch handig te zijn want de aan/uit-knop heeft het begeven. Als je de knop vergelijkt met de resetknop ernaast zit hij er los in, hij is niet meer aan of uit te krijgen. Alleen dus provisorisch. Ik neem aan dat het wel vaker voor komt hier op het forum. Ik zat Banggood eens contacteren binnenkort hoe dit op te lossen. Hij beviel mij overigens geweldig alleen die aan/uit-knop mag wel wat degelijker.
Mijn aan-/uitknop van mijn P9 is ook niet meer geweldig; soms doet hij het wel, soms niet. Unlocken kan idd met adapter maar ook door de sd-kaart te ejecten.

Kan je de reactie van Banggood laten weten? Ben erg benieuwd naar hun after-sales bij dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Zelf met een andere tablet gehad, het knopje zat daarbij normaal vast in twee plastic klemmetjes maar daar was er 1tje van afgebroken en bij het indrukken drukte ik dus het knopje naar binnen. Zelf toen opgelost met een klodder lijm aan de binnenkant... :P
Geen super oplossing, maar ach, voor mij zelf voldoende destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:43:
Na een nacht laten was die op 47% gebleven, met de micro USB lader kwam die na een half uur/kwartier wel op 48%..

Ik ga vanmiddag wel even een nieuwe lader bestellen, wellicht helpt dat.

Trouwens, ik krijg dat 'signaal mobiel netwerk' niet weg bij mijn accugebruik.
mischien als je vlietuig modus aanzet

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
(@Starcopy) kan ik elke 5V 3A adapter gebruiken? Ik wil hem namelijk deze week hebben dus ik denk dat ik even een andere bestel dan in jouw link :)

Want jouw link duurt het 10 werkdagen oid.

Bv:is deze goed? http://www.allekabels.nl/...DC-48EE-9B66-C058C74A2859

En @robinjoo1 vliegtuig modus staat aan maar helpt ook niet?

[ Voor 43% gewijzigd door Jamesl op 03-12-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:21:
(@Starcopy) kan ik elke 5V 3A adapter gebruiken? Ik wil hem namelijk deze week hebben dus ik denk dat ik even een andere bestel dan in jouw link :)

Ik zou het niet aanraden. Je grootste probleem is NL de afmeting van de plug. En die is net te klein. Dan heb je dus speling met alle gevolgen van dien. Inclusief kans op kortsluiting. Ik heb er hier ook 1 van en als ik ook maar tegen de plug stoot is het al gebeurt.

Maar doe eerst maar eens een volledige batterij calibratie en en kijk wat dat doet. Dat was hier meestal al afdoende. En inderdaad, eerst vliegtuig modus zetten, en dan wifi aan. Doet ook al een hoop.

Bovendien is het de eerste tijd toch altijd ff wachten voordat de batterij zelf ook 100% goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hmm oke, welke app raad je daarvoor aan om dat te doen?
En hoe precies?

Ik zie namelijk op meerdere sites dat hij dan 100% opgeladen moet zijn maar dat lukt dus al niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:14:
Hmm oke, welke app raad je daarvoor aan om dat te doen?
En hoe precies?

Ik zie namelijk op meerdere sites dat hij dan 100% opgeladen moet zijn maar dat lukt dus al niet :|
Maakt weinig uit, gewoon opladen tot de max (dus nachtje opladen), in de ochtend de batterij 'kalibreren' via die app, dan helemaal leeg laten lopen dus bijvoorbeeld een video bestand op repeat en daarna weer in 1 keer volladen. Bij mij heeft het geholpen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ah oke ik ga het proberen! Overigens is die nu al wel weer opgeladen tot 59%? Dus wellicht dat het opeens verholpen is maar misschien is zo'n calibratie sowieso wel handig om te doen.

Ik ga morgen ook even dan eindelijk een cover bestellen.
de m9 en p9 waren hetzelfde qua behuizing he?
Ik twijfel namelijk tussen:
http://www.banggood.com/U...For-PIPO-P9-p-949825.html
http://www.banggood.com/F...For-PIPO-P9-p-954989.html

en een wat 'zwaardere':

http://www.banggood.com/P...M9-Tablet-PC-p-71582.html

Kan iemand even voor mij kiezen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ik zou zelf voor de laatste gaan! Goede kwaliteit, lekker strak.

De anderen zijn en zien er goedkoop uit... de bouwkwaliteit van dat lichtblauwe hoesje is echt waardeloos.

En zwart is altijd mooi!

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oke dan neem ik die haha
Die past wel toch op me P9? Want M9 was P9 right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:21:

probeer dan de 3G modem uit te zetten
weet niet meer precies waar dat staat
ik heb de mijne onlangs verkocht

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

svorstenberg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:04:
Ik zou zelf voor de laatste gaan! Goede kwaliteit, lekker strak.

De anderen zijn en zien er goedkoop uit... de bouwkwaliteit van dat lichtblauwe hoesje is echt waardeloos.

En zwart is altijd mooi!
Die lichtblauwe is er ook in andere kleuren toch?
Ik vindt juist de bevestiging er van heel mooi. Juist die laatste vind ik gruwelijk lelijk. Zo van we wisten niet hoe we het vast moesten zetten dus hebben we maar lekker dikke randen gemaakt waar hij half achter zit.
Hij doet me aan de gordijnen van mijn oma denken..en die is in 1963 overleden ;)
Maar goed, ieder zijn smaak.
Is die blauwe echt zo slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb zo'n lichtblauwe, en ik vind het een hele fijne hoes. Ligt lekker in de hand, makkelijk te gebruiken in standaard stand, en voegt niet veel gewicht en dikte toe.
Hij is er inderdaad in verschillende kleuren, heb zelf een zwarte en een blauwe. De laatste is nieuw en mag voor een zacht prijsje weg. Ik zal hem zo even op V&A zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Heb je toevallig een link naar de zwarte? die lijkt me wel interessant, vind zwart toch wat mooier dan lichtblauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Net deze case voor de P4 besteld, heb nu nog deze maar de kwaliteit van het plastic is echt bagger, voor de rest ideaal.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hmm, ik denk dat ik de oorzaak van het 'niet opladen' gevonden heb, in sommige stekkerdozen doet die het niet, op school en een stopcontact in de muur doet die het wel, zal waarschijnlijk aan het opzetstuk liggen die Pipo meegaf, ga denk toch even de oplader waar Starcopy het over had bestellen.

En dank je Daytona, beetje jammer dat ik geen creditcard heb en AE accepteert geen PayPal dacht ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Jamesl schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:31:
Hmm, ik denk dat ik de oorzaak van het 'niet opladen' gevonden heb, in sommige stekkerdozen doet die het niet, op school en een stopcontact in de muur doet die het wel, zal waarschijnlijk aan het opzetstuk liggen die Pipo meegaf, ga denk toch even de oplader waar Starcopy het over had bestellen.

En dank je Daytona, beetje jammer dat ik geen creditcard heb en AE accepteert geen PayPal dacht ik :(
Nu heb je iig een betere rom erop! ;)

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Remcom00 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:29:
Net deze case voor de P4 besteld, heb nu nog deze maar de kwaliteit van het plastic is echt bagger, voor de rest ideaal.
Ah, die heb ik net ontvangen. Leek mij juist wel een prettig hoesje. Ik heb de tablet nog niet.. dus dat is nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Laatst online: 22-09 13:52
Hier ook een P4 binnen. Maar ook hier problemen met de HDMI. Ik had al extra een HDMI-miniHDMI adapter mee besteld vanaf banggood, maar weinig resultaat.
Als ik de tablet aansluit geeft hij wel aan dat er een HDMI kabel aangesloten is, maar ik krijg geen beeld op het externe scherm. Of ik hem nu direct op de tv aansluit, op de versterker of de monitor van mijn pc.
Kabel en connector werken wel zonder problemen met mijn fotocamera.
Iemand met ideeën nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
svorstenberg schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:36:
[...]

Nu heb je iig een betere rom erop! ;)
Nouja beter? Ik weet niet wat er beter aan zou zijn haha.

Alhoewel... ik bedenk me wel opeens dat dat random uitvallen van de tablet nog niet is gebeurd (*klopt af* :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
De Wi-Fi versie van rileyrom 1.7 voor de P9 is uit!
Schijnbaar heeft die betere resultaten op gebied vn battery saving als ik het goed lees!
Dit weekend maar is uitproberen denk
http://www.freaktab.com/s...9384-Pipo-P9-RileyROM-1-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
WhiskyPhreak schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:14:
Hier ook een P4 binnen. Maar ook hier problemen met de HDMI. Ik had al extra een HDMI-miniHDMI adapter mee besteld vanaf banggood, maar weinig resultaat.
Als ik de tablet aansluit geeft hij wel aan dat er een HDMI kabel aangesloten is, maar ik krijg geen beeld op het externe scherm. Of ik hem nu direct op de tv aansluit, op de versterker of de monitor van mijn pc.
Kabel en connector werken wel zonder problemen met mijn fotocamera.
Iemand met ideeën nog?
Staat HDMI aan in je settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb mijn P9 nu ook binnen. Ik ben er nog wat mee aan het spelen. Misschien gooi ik er ook wel een andere rom op. Ik weet nog niet of dat echt nodig is. Hij werkt nu ook al prima en vloeiend.

Wat me aangenaam verraste was dat het laden met de de lader van mijn Nexus 5 via de USB ingang net zo goed gaat als laden met de bijgevoegde lader. Ik heb de P9 leeg getrokken tot 1% en hij schakelde vanzelf af. Via de USB port kreeg ik er 6% in minder dan 20 minuten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Laatst online: 22-09 13:52
ernstblaauw schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:57:
[...]

Staat HDMI aan in je settings?
Yep, HDMI staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 20:28
Mijn Pipo P9 is ook binnen gelijk maar ff de riley 1.6 er op.

Wat me wel opviel is dat de stock rom van de P9 van 2014-09-15 was en de Root versie van mij was van 2014-09-22.

Helemaal mooi. moest wel lang wachten op 1949deal maar goed mooi kado vandaag ;-) oh en rutte bedankt voor jou bijdrage mooie meevaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
P9 heeft al 1.7 ;)

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Iemand bekend of er ergens instructies te vinden is hoe een p9 te openen? Ik zit met een power button die niet werkt :(

Edit: hetzelfde als de m9 dus, ging nog vrij eenvoudig.

[ Voor 19% gewijzigd door poema op 06-12-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
poema schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 19:50:
Iemand bekend of er ergens instructies te vinden is hoe een p9 te openen? Ik zit met een power button die niet werkt :(

Edit: hetzelfde als de m9 dus, ging nog vrij eenvoudig.
Als het dezelfde case is als de M9pro, heel voorzichtig een bankpas oid tussen de glasrand en de behuizing drukken. Vervolgens heel voorzichtig de kaart daarlangs bewegen. Er zitten per kant zeker 4 of 5 van die klik punten. Op Youtube kun je er ook voorbeelden van vinden. Ik heb de mijne zo al een paar keer los gehad. Maar het is en blijft voorzichtig werken.

Ik heb er alleen speciaal gereedschap voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 22-09 22:33

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Voor dat werk heb ik er zo een gekocht:

http://www.ebay.nl/itm/Me...ories&hash=item20ce5effd6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 20:28
ik heb net een p9 en riley 1.6 er op gezet maar het is allemaal niet echt stabiel. heb nu regelmatig na het opladen of met het gamen dat het scherm bevriest en met het geluid op een harde zoemer.

Ben dus niet heel happy met de 1.6. Als ik 1.7 er op zet is dit wipe & load ?
ik heb overigens een p9 wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenWal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-08 21:44
Ik draai de Riley 1.6 op mijn p9 en heb zowel in de NOS app als op de website NOS.nl dat de livestreams er na enkele seconden uitklappen.
Met stockrom had ik dit trouwens ook.
Zou dit een codec probleem kunnen zijn?
Met Galaxy S3 werkt het namelijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07 22:59
Sinds kort ook een Pipo P9 wifi.

Met stock rom gaat af en toe het scherm vanzelf uit en kan ik wel weer verder na scherm unlocken. GPS werkt. Wil niet verder opladen dan rond de 48%.

Met RileyROM 1.7 (wifi) lijkt deze nog instabieler, veel vaker valt het scherm uit en moet ik weer de power knop drukken en het scherm unlocken om verder te kunnen. GPS werkt niet, ook niet na de fix van Piet91. Tablet laadt nu wel op naar 100%. Ondanks de genoemde aggressive build.prop tweaks for battery savings heb ik enorme battery drain. ('s avonds 100%, 's ochtends leeg) Volgens de battery settings is de grootste drain het scherm. Wat opmerkelijk is, want deze stond uit (sleep).

Nu RileyROM 1.6 (wifi) er op gezet, ik zal vanmiddag kijken hoe de battery drain is en of de GPS werkt.

Ook opvallend; De tablet kwam preloaded met twee 4K demo filmpjes, welke perfect afspelen op de bijgeleverde 4K Video player en Photo Gallery app. Echter MX Player (met H/W decoding aan) kan ze niet vloeiend afspelen. BS Player (H/W decoding aan) heeft er ook moeite mee. Geen idee wat die bijgeleverde app anders doen, maar ik had wel wat meer verwacht van twee van de meest aanbevolen mediaspelers.

Update: Battery 's ochtends op 100%, bij thuis komst op 70%. Is al een stuk beter. Toch weer Screen die t meest heeft verbruikt, en Cell Standby was een grootverbruiker (zelfs op Airplane Mode aan op een wifi only tablet) Nog geen manier gevonden om dat uit te schakelen (telephone.apk of phone.apk weggooiien of disbalen heeft geen zin, die staan er niet op)

Update 2:
  • Opladen met bijgeleverde 2.5A lader tot 100% lukt wel, duurt alleen erg lang, misschien dat dit nog beter wordt na verloop van tijd.
  • Random schermuitval blijkt aan de magneetjes in de cover van het hoesje te liggen. Bij het omklappen van de cover naar de achter kant triggert deze alsnog het screen cover uit mechanisme. Hoe verzin je het ook 8)7
  • GPS werkt ook, getest in de auto.

[ Voor 45% gewijzigd door Binos op 12-12-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Binos schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:57:
Sinds kort ook een Pipo P9 wifi.

Met stock rom gaat af en toe het scherm vanzelf uit en kan ik wel weer verder na scherm unlocken. GPS werkt
.
.
.
GPS werkt niet, ook niet na de fix van Piet91
Dat GPS niet werkte had ik ook. Ik heb hem in Nederland gekocht. Het was duidelijk een hardware probleem en ik kreeg een nieuwe opgestuurd. Daarna werkte hij prima
Met RileyROM 1.7 (wifi) lijkt deze nog instabieler, veel vaker valt het scherm uit en moet ik weer de power knop drukken en het scherm unlocken om verder te kunnen.
Ik werk met de standaard build, geen enkel probleem. Ik ben er ook nog niet achter waarom ik een andere rom zou willen hebben.
Tablet laadt nu wel op naar 100%.
Dat doet hij bij mij zelfs op de USB lader van mijn Nexus 5 via de micro USB aansluiting
Ondanks de genoemde aggressive build.prop tweaks for battery savings heb ik enorme battery drain. ('s avonds 100%, 's ochtends leeg) Volgens de battery settings is de grootste drain het scherm. Wat opmerkelijk is, want deze stond uit (sleep).
Ik kan echt uren video afspelen, met een screen on time van 6+ uren op de eerste echte lading van de accu. Dat zal nog wel beter worden.
edit:

Ik was al een tweede test aan het draaien. Ik ben net over de 7+ uur gaan met constant een video draaiend. Hij staat nu wel op 1%, maar is nog vrolijk bezig.
Nu RileyROM 1.6 (wifi) er op gezet, ik zal vanmiddag kijken hoe de battery drain is en of de GPS werkt.
Wat is het echte voordeel van Riley? Ik heb het hier al vaker gevraagd, maar nog nooit een echt zinnig antwoord gekregen.
Ook opvallend; De tablet kwam preloaded met twee 4K demo filmpjes, welke perfect afspelen op de bijgeleverde 4K Video player en Photo Gallery app. Echter MX Player (met H/W decoding aan) kan ze niet vloeiend afspelen. BS Player (H/W decoding aan) heeft er ook moeite mee. Geen idee wat die bijgeleverde app anders doen, maar ik had wel wat meer verwacht van twee van de meest aanbevolen mediaspelers.
Die filmpjes spelen bij mij prima af met MX Player. Je hebt blijkbaar een ander probleem. Heb je het egenlijk ook met de stock ROM geprobeerd?

Maar zo te horen heb je een echt (mogeljk hardware) probleem. Terugsturen en een nieuwe vragen lijkt me de oplossing

[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 08-12-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik heb sinds ik een ander stopcontact gebruik ipv in een stekkerdoos geen last meer van dat hij niet oplaadt.

Ik heb ook een nieuwe oplader besteld, volgens mij heeft starcopy ergens een link gezet paar blz terug, want dat opzetstukje is gewoon k*t,misschien dat ook proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Jamesl schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:42:
Ik heb ook een nieuwe oplader besteld, volgens mij heeft starcopy ergens een link gezet paar blz terug, want dat opzetstukje is gewoon k*t,misschien dat ook proberen?
Ik heb een gewone lader met een normale EU aansluiting bij mijn P9 gekregen zonder opzet stukjes. Misschien komt dat omdat ik hem in Nederland heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Kreeg net dit mailtje van Banggood, erg netjes
Dear Remco,

Thanks for your order.

We are sorry to tell you that we stop producing [SKU172505]Ultra-thin Tri-fold Folio PU Leather Case Cover For PIPO P4 in your order xxxxxxx. How about canceling it and giving you a refund?

We will put this new style leather case on sale a few days later, could you please keep an eye on our website if possibe?

Appreciating for your understanding.

Sincerely,

Debby
Binnenkort dus een nieuw hoesje voor de P4/T9 te koop, ben benieuwd :9.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje01
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Vanmiddag ook antwoord gekregen van BG netjes:

"Dear Customer

So sorry for the trouble.

We want to know that is it just the power key button loose or the button is normal, just can not work. If it just loose, would you willing to exchange it if we can send you the power key button parts?"

Ik weet niet of het probleem is opgelost met een losse powerbutton vervangen door een andere+bevestiging. Dan nog moet je het zelf doen en wordt het een heel geklooi.

Inmiddels werkt de SD-kaart houder (die als aan/uit is gebruikt ook niet meer, het SD-kaartje zit er los in en is er met veel geklooi alleen maar uit te krijgen. Die SD-kaart houder moet je dus heel voorzichtig mee zijn, ook steekt het kaartje er heel lelijk uit en blijft kwetsbaar. Hoe ze nou zo iets kunnen bedenken? Voor 1 euro meer bij wijze van spreken kunnen ze een deugdelijke houder installeren die een stuk minder kwetsbaar is. Het zelfde zal wel gelden voor de aan/uit knop. Ik denk dat we allemaal liever 10 euro meer betalen en dat het wat degelijker is uitgevoerd dan dit. Het blijft namelijk een mooie tablet.

Ik meld hun denk ik maar dat de SD-kaart houder ook stuk is en dat het beter is dat hij weer retour gaat. Anders had ik het misschien wel willen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSW
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-06-2024

VSW

Heb mijn P4 (WiFi) gister binnengekregen, besteld bij bangood (maandje onderweg). Direct RileyRom1.7 erop gezet, loopt allemaal soepel.. Alleen sinds vandaag werkt playstore niet meer goed. Ik krijg bij elke zoekopdracht "connection timed out" te zien.

Heb al wat gegoogled, maar kom er nog niet uit. PlayStore data en cache gecleared, maar geen resultaat. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
VSW schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:48:
Heb mijn P4 (WiFi) gister binnengekregen, besteld bij bangood (maandje onderweg). Direct RileyRom1.7 erop gezet, loopt allemaal soepel.. Alleen sinds vandaag werkt playstore niet meer goed. Ik krijg bij elke zoekopdracht "connection timed out" te zien.

Heb al wat gegoogled, maar kom er nog niet uit. PlayStore data en cache gecleared, maar geen resultaat. Iemand een idee?
Een P4 met Rileyrom 1.7? Hij zit al aan 2.01. Ik zou die eens proberen, loopt hier zonder problemen.

Overigens even een opmerking voor diegene die hier app problemen hebben:

RR gebruikt de laatste (beta) versie van Android die Pipo er in stopt, en een aantal apps wil daar niet goed mee werken. Ik heb er ook al een stel moeten vervangen. Pas als die apps een update van de maker gaan krijgen zal het waarschijnlijk wel weer beter werken.

Dit is in elk geval 1 van de verklaringen die ik tot nu toe gevonden heb,en ook zelf al uitgevogeld had.
Ortep schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:36:
[...]

Ik heb een gewone lader met een normale EU aansluiting bij mijn P9 gekregen zonder opzet stukjes. Misschien komt dat omdat ik hem in Nederland heb gekocht
Zo ongeveer elke EU lader die je erbij krijgt is niet origineel. Stekkers zijn bij de meeste of te los, of passen niet goed in het stopcontact. De Nederlandse handelaar geeft er ook vaak een universele bij. En gezien de klachten in het verleden over al die dingen heb ik er een aantal uitgeprobeerd omdat vanwege een prutvoeding mijn tablets om zeep te helpen een aardig dure optie is. Eigenlijk kwam alleen die van DX er goed uit, het was de enige waar beide stekkers goed pasten en ook een goed contact bleven maken. 2 ervan draaien hier al meer dan een jaar zonder warm worden of wat dan ook.

Iedereen moet zelf weten wat hij doet of verlangt van een voeding, maar als je de stekker in het tablet zelf heen en weer kunt bewegen, zou je kunnen weten dat in elk geval dat al een nono is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSW
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-06-2024

VSW

Thanks... Wsl die andere 1.7 ROM gedownload ivm link aantal posts terug, maar die was voor P9 :D

Nu RR2.0 voor de P4 erop gezet en draait als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Ik draai ook nog 1.7 op de p4 omdat ik daar de beste resultaten mee had qua batterijverbruik in standby. Kan 1 van jullie me laten weten hoeveel procent jullie nu gemiddeld per uur kwijt raken? Dan kan ik even kijken of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
kareltje01 schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:41:
Vanmiddag ook antwoord gekregen van BG netjes:

"Dear Customer

So sorry for the trouble.

We want to know that is it just the power key button loose or the button is normal, just can not work. If it just loose, would you willing to exchange it if we can send you the power key button parts?"

Ik weet niet of het probleem is opgelost met een losse powerbutton vervangen door een andere+bevestiging. Dan nog moet je het zelf doen en wordt het een heel geklooi.

Inmiddels werkt de SD-kaart houder (die als aan/uit is gebruikt ook niet meer, het SD-kaartje zit er los in en is er met veel geklooi alleen maar uit te krijgen. Die SD-kaart houder moet je dus heel voorzichtig mee zijn, ook steekt het kaartje er heel lelijk uit en blijft kwetsbaar. Hoe ze nou zo iets kunnen bedenken? Voor 1 euro meer bij wijze van spreken kunnen ze een deugdelijke houder installeren die een stuk minder kwetsbaar is. Het zelfde zal wel gelden voor de aan/uit knop. Ik denk dat we allemaal liever 10 euro meer betalen en dat het wat degelijker is uitgevoerd dan dit. Het blijft namelijk een mooie tablet.

Ik meld hun denk ik maar dat de SD-kaart houder ook stuk is en dat het beter is dat hij weer retour gaat. Anders had ik het misschien wel willen overwegen.
Ik heb ook problemen met de aan/uit knop. Tablet open gemaakt maar er is niks bijzonders te zien. Het drukschakelaartje wat er zit werkt gewoon qua verbinding niet goed maar om daar bij te kunnen moet alles los worden geschroeft. Die gaat dus mooi terug. Lekkere kwaliteiteits controle bij Pipo. Ik probeer wel mijn geld terug te krijgen bij Merimobiles ipv een andere of reparatie.

Edit: morgen 's kijken of de keymapping voor "power" wel juist is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:37
Zo P1 eindelijk binnen, voelt solide aan voor een china tablet, gelijk rr 1.7 geflashed, want van de initiële setup in het chinees verstond ik niets :)

Op het eerste zicht lijkt alles correct te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
M'n P4 heeft zo nu en dan wel echt dikke 'lag spikes'....

Moo, I say.

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 10:31
Weet iemand aan welke bezorgbedrijf het wordt overhandigt hier in Nederland? Ik heb gekozen voor de priority shipping optie (blijkbaar zonder trackingnummer, achteraf dom gekozen...)

Kreeg op 27 november een mail dat het verstuurd was, terwijl in mijn account 03 december staat maar las al dat dat vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
Iemand al een mooie cover gevonden voor de p4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
En weet iemand of n p4 en chromecast een goede combo vormen om series naar mn tv te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
rauwst schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:33:
En weet iemand of n p4 en chromecast een goede combo vormen om series naar mn tv te streamen?
Ja hoor, werkt prima. Ik gebruik zelf Plex Server op m'n PC en dan stuur ik dat bijv aan met m'n P4 op de bank.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Nieuwe Rom Pipo P9 RileyRom 1.8
te vinden in de Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candy1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 09:56
Kan iemand me helpen met het volgende probleem:

Met mn Pipo p1 kan ik ineens de berichten niet meer lezen op Google nieuws.

Goole nieuws laat wel alle nieuws onderwerpen zien maar als ik er op klik verschijnt bovenin :

Nieuw tabblat en het hele scherm is dan wit dus word niet naar de url van het onderwerp geleid.

Dit doet zich voor in de standaard brouwser met Dolphin werk alles wel gewoon.

Heb alle instellingen al eens nagelopen heb cache gewist instelling hersteld naar standaart niks helpt.

Wie weet raad,alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Oproep
ik zoek iemand die bekend is met photoschop,
die zo nu en dan een plaatje wil bewerken voor in de Op.

[ Voor 10% gewijzigd door agaam op 14-12-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Iemand al enig idee hoe ijk 'mobiele gegevens' uitzet op e P9?
Ik heb een WiFi only tablet en vliegtuig modus etc staat ook al aan maar bij accu staat nog steeds dat het ingeschakeld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-08 22:44
Jamesl schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:59:
Iemand al enig idee hoe ijk 'mobiele gegevens' uitzet op e P9?
Ik heb een WiFi only tablet en vliegtuig modus etc staat ook al aan maar bij accu staat nog steeds dat het ingeschakeld is
Wat ik heb gedaan op mijn pipo p4 met rr2.01, t zal vast wel hetzelfde ongeveer zijn, instellingen, meer, mobiele netwerken, en dan kan je daar wat dingen uitvinken. Probleem is er nog steeds helaas maar voor mijn gevoel is het nu wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
poema schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:49:
[...]

Ik heb ook problemen met de aan/uit knop. Tablet open gemaakt maar er is niks bijzonders te zien. Het drukschakelaartje wat er zit werkt gewoon qua verbinding niet goed maar om daar bij te kunnen moet alles los worden geschroeft. Die gaat dus mooi terug. Lekkere kwaliteiteits controle bij Pipo. Ik probeer wel mijn geld terug te krijgen bij Merimobiles ipv een andere of reparatie.

Edit: morgen 's kijken of de keymapping voor "power" wel juist is :)
Hi poema,

Ik heb ook problemen met de powerknop (P9, wifi-only). Soms doet het een tijdje, maar opeens doet hij het weer tijden niet. Dus:
  • Heb jij nog nieuws over de keymapping?
  • En moet ik nog aan wat bijzonders denken bij het open schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb eindelijk mijn Pipo P8 ontvangen. Blijkbaar is de beschikbaarheid erg laag, waarom weet ik niet.
Hij is wel gratis met DHL verstuurd, maar net 41 euro af moeten tikken op een apparaat van 135 euro.. je hoopt toch altijd dat hij er tussendoor glipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
dangerousp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:22:
Ik heb eindelijk mijn Pipo P8 ontvangen. Blijkbaar is de beschikbaarheid erg laag, waarom weet ik niet.
Hij is wel gratis met DHL verstuurd, maar net 41 euro af moeten tikken op een apparaat van 135 euro.. je hoopt toch altijd dat hij er tussendoor glipt.
Met DHL is de kans vrij hoog dat je gewoon moet aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 20:44

Zenix

BOE!

PiPO P4 in de aanbieding bij Banggood.

https://www.banggood.com/...-4_4-Tablet-p-939304.html

Weer er snel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
René90 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:23:
[...]

Met DHL is de kans vrij hoog dat je gewoon moet aftikken.
Hij zou met Fedex verzonden worden, maar is later gewijzigd naar DHL zonder dat ik het wist.. maar denk kans bij Fedex even groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Inmiddels de pipo p8 ontvangen. Ik heb hem met een smart cover wat ik handig vind omdat mijn nexus 5 dat ook heeft. Vooralsnog is hij snel genoeg. Ik heb gisteren gelijk riley rom 1.6 erop gezet. Ik had hem vannacht in stand-by staan, maar toen ik hem vanmorgen aan wilde doen, moest hij nog volledig opstarten.

Qua afwerking, op een klein deukje in het aluminium na, geen problemen. Geen licht lekkage, bij lichte en donkere achtergronden egaal zwart of wit.

Ben wel benieuwd naar de batterij duur. Hij kan gelukkig wel gewoon via micro usb opgeladen worden.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerousp op 17-12-2014 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Heeft iemand ook enorme battery drain op 1.8 ROM op de p9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Nope, had het wel met 1.7, met 1.8 zit ik weer op de gebruikelijke 2-3% per nacht. Ik heb de tablet wel standaard op vliegtuigmodus staan, misschien dat dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Daytona schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:24:
Nope, had het wel met 1.7, met 1.8 zit ik weer op de gebruikelijke 2-3% per nacht. Ik heb de tablet wel standaard op vliegtuigmodus staan, misschien dat dat scheelt.
Zet je WiFi snachts uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ja, als ik hem weg leg sluit ik normaal gesproken Wi-Fi en openstaande apps af.
Ik had eerder op 1.51 incidenteel battery drain (audio out wakelock), en op 1.7 een constante batterydrain van ongeveer 2.5% per uur.
Met 1.8 geen problemen tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Mooi ik zit inderdaad nog op 1.7, maar zal hem vanavond even naar 1.8 flashen dan, en ja WiFi uitzetten als ik hem niet gebruik is dan wel handig.
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste