Toon posts:

Pipo Tablet

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• RoasteR87
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:58
Vandaag de WIFI operatie aan de M9Pro Wifi only uitgevoerd. Het bestaande draadje tussen die wifimodule en het moederboard verwijderd. Dit een prut kwaliteit coax-achtige kabel welke "lomp" vast gesoldeerd zit. Het plastic kapsel is namelijk helemaal versmolten en niet eerst verwijderd of behandeld, waardoor je dus blijkbaar last van signaal lekkage kan hebben, of in mijn geval, geen signaal.

Het verwijderen is een grotere klus dan het lijkt, doordat het plastic een soort "kapsel" om de tin heeft gevormd en hierdoor wat moeilijk vloeibaar wordt. Maar na wat prutsen is het toch gelukt om het bestaande draadje te verwijderen. Hou er goed rekening mee dat aan de module kant de verbindingen op een koperen velletje zitten. Dit is zeer gevoelig voor beschadiging en je moet dus even secuur te werk gaan. Vergeet ook niet om eerst een druppeltje tin op het koperen velletje te leggen alsvorens het aan solderen van het nieuwe draadje.

Als nieuwe draadjes hebben we (schoonpa en ik) een oude USB kabel geofferd en daar 2 mooie draadjes uit gehaald. Deze zijn een heel stuk dunner dan de eerdere coax kabel, maar leveren volgens meerdere bronnen op het www het beste resultaat. een beetje S-39 op de contactpunten om alles schoon te solderen, draadje op de juiste plaats en daarna een drupje tin er op. Vast is vast en in dit geval, overdaad schaad.

Al met al heeft het 20 minuutjes gekost en het resultaat is perfect. Waar ik eerst niet tot nauwelijks ontvangst meer had heb ik nu vol bereik en tevens is het proces zelf, ophalen ip ed., een stuk sneller geworden. Heb je dus last van een slecht of wegvallend signaal met je M9pro, kan dit een goede oplossing zijn, mits je een soldeerbout vast durft te houden, als deze warm is.

[Voor 4% gewijzigd door RoasteR87 op 19-12-2014 20:40. Reden: foto's toegevoegd]

PVoutput

• stervis
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-11 21:58
Heb je geen beeldmateriaal? :(

Moo, I say.

• Ortep
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dubbelpost

[Voor 99% gewijzigd door Ortep op 19-12-2014 12:31]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

RoasteR87 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:13:
. een beetje S-39 op de contactpunten om alles schoon te solderen,
Doe dat NOOIT!!!!! als met elektronica werkt. S39 was bedoeld voor waterleidingen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/S-39
Het is zo agressief dat het daar niet meer gebruikt mag worden. Er is nu een vervanger, maar dat is nog steeds een behoorlijk gemeen goedje en niet voor teer soldeerwerk. Het vervelende is dat het goed lijkt te gaan...de eerste 3 maanden en daarna kan je problemen krijgen door steeds verdergaande oxidatie.

Gebruik gewoon harskern soldeer en het gaat vanzelf goed

http://nl.wikipedia.org/wiki/Solderen
De te solderen vlakken dienen goed gereinigd te worden, waarna de vlakken worden ingesmeerd met een vloeimiddel (flux) dat het uitvloeien van het soldeermiddel bevordert en tussentijdse oxidatie van de soldeervlakken tegengaat. Voor verbindingen zoals in de elektronica en elektrotechniek, is er soldeertin, uitgevoerd als draad met een harskern. Deze hars zorgt ervoor dat de te solderen oppervlakken ontdaan worden van oxiden, zodat het soldeer goed vloeit.

• RoasteR87
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:58
U vraagt, wij draaien.

Als je wilt zien hoe het er uit voor dat hij aangepast is voor gemod is, gebruik dan ff google :) staan genoeg ref's.

PVoutput

• stervis
RoasteR87 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:43:
[...]

U vraagt, wij draaien.

Als je wilt zien hoe het er uit voor dat hij aangepast is voor gemod is, gebruik dan ff google :) staan genoeg ref's.
Thansk! :)

Moo, I say.

• poema
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-11 21:20
ernstblaauw schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:05:
[...]

Hi poema,

Ik heb ook problemen met de powerknop (P9, wifi-only). Soms doet het een tijdje, maar opeens doet hij het weer tijden niet. Dus:
  • Heb jij nog nieuws over de keymapping?
  • En moet ik nog aan wat bijzonders denken bij het open schroeven?
De tablet is inmiddels al een weekje retour naar Merimobiles. Qua keymapping stond alles goed. Wel geprobeerd om de "power" toets onder de "esc" toets onder te brengen maar dat werkt niet echt perfect. Retour sturen kost €25,- terwijl de max. vergoeding van Merimobiles $25,- is voor return shipping. Kost dus naast veel tijd ook weer geld. Openen van de tablet is redelijk makkelijk, het vervangen van een drukschakelaartje is echter niet zo makkelijk.

• ernstblaauw
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 07:26
poema schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:33:
[...]

De tablet is inmiddels al een weekje retour naar Merimobiles. Qua keymapping stond alles goed. Wel geprobeerd om de "power" toets onder de "esc" toets onder te brengen maar dat werkt niet echt perfect. Retour sturen kost €25,- terwijl de max. vergoeding van Merimobiles $25,- is voor return shipping. Kost dus naast veel tijd ook weer geld. Openen van de tablet is redelijk makkelijk, het vervangen van een drukschakelaartje is echter niet zo makkelijk.
Vanochtend reply van Banggood:
Thanks for your email and sincerely so sorry for the trouble.

Would you willing to take it to the repair shop in your city (anyone is OK) to find out why? Since if they can solve this problem it will be more time saving, and we will refund you repair cost if the cost is lower than a third of the tablet price.

If you don't willing to do it please contact us to send it back to repair, and we will resend it to you as soon as possible when it repaired, thanks
Tsja, wat zal ik doen? Ik krijg dus van hun plm 60 euro om het in Nederland te laten maken. Ik heb echter geen idee wie dit kan doen. Hebben jullie advies voor me welke winkel in Amsterdam eo dit soort tablets repareert?

• poema
Als mij dit werd aangeboden had ik voor die 60 euro het zelf wel geprobeerd of met het losse moederbord naar een electronicashop gegaan voor een schakelaartjes en misschien dat de verkoper van de electronicawinkel hem er zelf op kan/wil solderen. Dat is natuurlijk dat het aan de schakelaar ligt en niet aan iets anders. Het blijft een risico.

[Voor 3% gewijzigd door poema op 22-12-2014 10:01]

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:50

InSanex

serenity now!

Mijn pipo is ook kapot, en ze boden me aan om hem hier in NL voor dat bedrag te laten maken.
Heb het eerlijk gezegd niet eens geprobeerd, ik heb garantie en ik wil dat ze het afhandelen.

Nu is die kwijt in de post, heb ik alsnog niets :)

Het weer in Halfweg

• RobertowNL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:43
InSanex schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:58:
Mijn pipo is ook kapot, en ze boden me aan om hem hier in NL voor dat bedrag te laten maken.
Heb het eerlijk gezegd niet eens geprobeerd, ik heb garantie en ik wil dat ze het afhandelen.

Ai, dat is balen. Hoe lang is hij onderweg? Mijn ervaringen met PostNL is dat ze soms roepen dat het kwijt is en vervolgens nog wel in China opduikt :+ (2 maal gehad).

• ernstblaauw
InSanex schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:58:

Hmmm.. Hoe duur is het opsturen naar hun (verzekerd)?

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als iemand nog een P4 zoekt,
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
28% off coupon voor deze

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:51
Helaas verandert de vanaf prijs dan weer terug en is die met de code wel wat goedkoper maar niet de superprijs die ik hoopte 😊
Ik hou het nog maar even bij mijn m8pro.

• Hoppa!
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-06 21:09
De hele week druk in overleg geweest met Banggood over mijn Pipo M8pro. Zoals eerder beschreven deed het ding helemaal niets meer. Ik heb hem langer dan een jaar geleden besteld, maar heb hem korter dan een jaar in huis. Typisch grensgevalletje dus. Helaas zijn er bij Banggood geen twijfels over de garantie:

"We have no business with this". Paar keer heen en weer gemaild, niet te vermurwen.

Nou ja, dus het ding zelf maar opengebroken en het euvel bleek dus (tweede keer dat ik dit meemaak) een hangende resetknop te zijn. Overigens een resetknop die niet gemaakt is om vaker dan 5x in te drukken want ik denk niet dat hij het nog lang uithoudt. Slecht gemaakt. In het hele proces is ook de SD-kaart lezer in het apparaat gesneuveld, dus daar hoef ik ook geen gebruik meer van te maken.

Gelukkig werkt de Pipo nu verder weer wel, dus geen haast met een vervangend apparaat. Blijft, op een wat inconsistent touch-scherm, toch een fijn apparaatje.

• Timminator
  • Registratie: december 2007
Dan heb ik geluk want heb wel zeker 100x de reset knop op mijn m8pro moeten gebruiken.

• bigfoot1942
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
mtoni schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:45:
Vandaag een Pipo P4 bezorgd gekregen. Als een kind zo blij met dit apparaat. Ik heb gelijk de RileyRom 1.9 er op gezet en, mede dankzij de uitgebreide documentatie, verliep alles heel soepel. Wat een mooie en soepele tablet. Met de nieuwest Antutu versie (5 geloof ik) kom ik aan +/- 34k score.
[...]

Op een aantal sites staat dat de P4 dual band 2.4ghz en 5ghz ondersteunen. Maar kunnen jullie (degenen met een P4), wifi netwerken op 5ghz vinden?
Ik kwam er ook achter dat de P4 2.4GHz only is, best irritant omdat 5GHz een van de features was waarop ik m had uitgezocht. Of zou het iets softwarematigs kunnen zijn?

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 26-11 11:28
Met mijn P9kan ik ook geen 5ghz vinden.

• InSanex
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16:50

InSanex

serenity now!

Voor het verzenden was ik 23 euro kwijt (verzekerd)

Het weer in Halfweg

• poema
Ik heb mijn Pipo P9 dus retour gestuurd richting Merimobiles. Vraag me af of het handig is om ook bij Paypal een dispute te beginnen vanwege het defect.

• rauwst
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 27-11 15:05
Heeft er iemand al een mooie cover gevonden voor de P4?

• agaam
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:25

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
rauwst schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:49:
Heeft er iemand al een mooie cover gevonden voor de P4?
Deze is wel mooi

Die is mooi

En ook wel

• rob2011
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 26-11 21:19
8)7 Kan iemand mij ff helpen heb de pipo p9 met de Riley 1.6 ROM maar wil die navigatie balk onder aanpassen wil dat auto hide uitzetten. Maar dit lukt me niet. 8)7

• dangerousp
  • Registratie: oktober 2003
Ik begin steeds blijer te worden met mijn p8. Het scherm is echt rete scherp. Wifi is vaak wat slechter bij China tabs, maar vergelijkbaar met mijn nexus 5. Hij is wel wat trager dan mijn nexus, maar voor wat ik er mee doe snel zat. Ik heb hem nu op flight mode met wifi aan en locatie bepaling uit en nu gaat de batterij een zeer respectabele tijd mee, zeker in stand by. Eerste 2 dagen liep hij 2x vast en nu geen 1 keer meer.

• loneranger56
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-11 12:15
ff vraagje....
Voor mijn buurmeisje een Pipo P9 besteld.
Welke HDMI aansluiting zit hierop, Micro of Mini?
Verschillende bronnen geven verschillende info.

Heeft iemand ook een adres voor een leuke cover voor deze tablet?
Moet een witte zijn.... Grrrrr meisjes!!

[Voor 26% gewijzigd door loneranger56 op 28-12-2014 11:09]

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
loneranger56 schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:03:
ff vraagje....
Voor mijn buurmeisje een Pipo P9 besteld.
Verschillende bronnen geven verschillende info.

Heeft iemand ook een adres voor een leuke cover voor deze tablet?
Moet een witte zijn.... Grrrrr meisjes!!
er zit een mini HDMI op, maar pak wel de goeie want hij moet lange aansluiting hebben,
Deze Hdmi

leuke cover voor deze tablet
Heb alleen deze kunnen vinden, teminste de witte
Zwart zijn ze er wel genoeg,

[Voor 18% gewijzigd door agaam op 29-12-2014 00:17]

• loneranger56
agaam schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:58:
[...]

er zit een mini HDMI op, maar pak wel de goeie want hij moet lange aansluiting hebben,
Deze Hdmi

leuke cover voor deze tablet
Heb alleen deze kunnen vinden, teminste de witte
Zwart zijn ze er wel genoeg,
De link voor de cover die je stuurde is voor de Pipo M9, ik zoek er een voor de Pipo P9
Of zit hier geen verschil in?
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hdmi kabel, de link die je geeft leidt naar een onduidelijk plaatje met alleen de omschrijving "HDMI kabel"

Of hebben de pipo M9 en P9 dezelfde HDMI aansluiting?

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
loneranger56 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:46:
[...]

De link voor de cover die je stuurde is voor de Pipo M9, ik zoek er een voor de Pipo P9
Of zit hier geen verschil in?
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor hdmi kabel, de link die je geeft leidt naar een onduidelijk plaatje met alleen de omschrijving "HDMI kabel"

Of hebben de pipo M9 en P9 dezelfde HDMI aansluiting?
nee er zit geen verschil in de maat van m9 of p9.
de hdmi cabel is ook M9 P9 is de juiste van bitspeed

• rauwst
Ook geschikt voor de p4?

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02:44
Heb via Starcopy een P4 gekocht en die is vanmiddag binnen gekomen.
En na een beetje aanrommelen toch maar Rileyrom 2.0 erop.

Nu werkt ie prima, en herkent ook mijn 64gig sd kaart, en heeft hem zelf geformatteerd.
Nu begrijp ik van de Rileyrom uitleg dat hij fat 32 is geformatteerd. Dit lijkt me een beetje vreemd en ik wil dit dus checken.. wat gebeurt er.. mijn SD kaart wil er niet uit.

Duw hem in en hij zou net als in de telefoon eruit moeten wippen, maar.. dadoediedusnie.
Doe ik iets verkeerds?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Kaizah
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 00:52
In oktober bestelde P9 van Banggood is gisteren eindelijk in mijn handen gekomen. Blijkt na testen van mijn exemplaar dat er een klein witte stofhaar of haarscheur te zitten boven de camera lens.

Hij zit tussen de camera lens en glazen bescherming in!

Dit resulteert dat hij geen focus kan vasthouden en of moeite heeft met scherpstellen.

Ik heb Banggood al een mail geschreven maar ik ben bang voor de terugzend procedure. Het heeft mij namelijk bijna 2 maand geduurd voordat ik hem ontving, bij verzendoptie van 5-25 dagen.

Aldus mijn eerste ervaring met BG :'(

• Hoppa!
Kaizah schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:16:
In oktober bestelde P9 van Banggood is gisteren eindelijk in mijn handen gekomen. Blijkt na testen van mijn exemplaar dat er een klein witte stofhaar of haarscheur te zitten boven de camera lens.

[afbeelding]

Dit resulteert dat hij geen focus kan vasthouden en of moeite heeft met scherpstellen.

Ik heb Banggood al een mail geschreven maar ik ben bang voor de terugzend procedure. Het heeft mij namelijk bijna 2 maand geduurd voordat ik hem ontving, bij verzendoptie van 5-25 dagen.

Das vervelend. Aan de andere kant, gebruik je die flutcamera op zo'n Chinatab ooit? Zo niet, dan zou ik gewoon aansturen op een deel van je aankoopbedrag terug.

Twee maanden is trouwens wel erg lang voor een redelijk makkelijk leverbare tablet.

Ik heb vandaag een opvolger voor mijn Pipo M8pro besteld, resetknop bleef nu weer hangen en ik weet niet hoe vaak ik dit ding nog open kan maken voordat hij definitief de geest geeft. Het is een Teclast geworden, dus dit topic zal ik niet veel meer bezoeken!

• avusben
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 31-12-2014
Had mij onlangs tweedehands een pipo M9 pro aangeschaft. deze werkte uitstekend, kon die rooten of unrooten. Het unrooten was nodig on via yelo van telenet tv te kijken. Het enige minpunt dat ik er aan vond was dat gps niet werkte. Hij zag amper 1 of geen sateliet. Batterijduur daarentegen vond ik uitstekend.

Spijtig genoeg heeft mijn kleinzoon die laten vallen en tablet heeft die val niet overleefd.

Heb mij nu via bitspeed computers ui Tilburg , die pipo tablets invoeren een pipo p9 gekocht. De laatste
firmware was al geinstalleerd en nederlandse taal ingesteld.

Naargelang ik hier op het forum al heb gelezen heb ik met de p9 identieke problemen gehad.
Waaronder het plots uitvallen , niet meer willen opstarten omdat batterijduur inens naar 1 % was getuimeld.
Na 18 u opladen stond hij op 24 %. Twee uur later was dat plots 100 %.
Heb zo ongeveer een week die kuren meegemaakt.
Wat ook niet lukte was om hem te unrooten. Bij een check gaf hij aan geroot te zijn, wat ook zo was. Want
yelo van telenet gaf aan dat tablet was geroot en dan mag je het vergeten om te tv of film te kijken.
Maar je kon er niet opgeraken als root. Heel ergerlijk.

Wat ik ook heel ergelijk vond was dat simpele apps niet konden worden geinstalleerd, tablet was
niet compatibel. Een voorbeeld : gps test , maar zo waren er vele die ik op m9 pro wel kon installeren.

Zo geraak je natuurlijk niet verder en heb je een tablet waar je niet veel mee kan doen.

Heb dan besloten om de tablet te flashen met Rileyrom 1.8. Dat flashen is zonder problemen verlopen.
Kan nu wel alle apps installeren, gps werkt en batterijduur is uitstekend.
Heb die vorige kuren ondertussen niet meer gekregen en tablet doet wat hij moet doen, goed werken.

Ik kon nu wel als root op tablet, maar blijkbaar ben ik misschien wat te ijverig geweest en heb hem compleet ge-unroot. Kan nu wel tv kijken , maar kan hem niet meer rooten.
Als ik superuser opstart vraagt hij om de su binary te installeren maar dat lukt natuurlijk niet omdat je
daar blijkbaar root moet voor zijn.

Nu is mijn vraag, hoe moet ik dat nu doen om dat terug geroot te krijgen. Maar wel zo dat ik een temp unroot kan doen. :?

• Jamesl
Kaizah schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:16:

[afbeelding]

Lullig! Mijn glazen bescherming valt er steeds af dus heb het masr vastgepakt met plakband, gebruik die camera toch nooit :)

• lennardd21
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Heb nu een tijdje een pipo p4 met riley rom 1.6. Ik wil nu graag riley rom 2.0 maar hoe installeren jullie die kan het nergens vinden of kijk er over heen 8)7

• bigfoot1942
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
SP flash tool!

• Chame_Wizard
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17-07-2015

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Laatse Pipo Tablet(U1) die ik had was eind november 2012,de S1 is nog steeds een dualcore. :'(

[Voor 28% gewijzigd door Chame_Wizard op 05-01-2015 09:27]

FOSS & PS4 ftw!!

• Kaizah
Vraag,

Mijn pipo p9 wordt niet herkent als ik hem via de kabel aan mijn tablet aansluit. Dat heb ik getest op mijn win7 x64 USB2 laptop, mijn werkpc met win8.1 x64 USB3 en een ander win7 x64 USB2 laptop.

Ik krijg dan te zien dat de tablet aan het laden is, maar ontvang geen driver installatie popup of MTP popup. Heb ik een faulty unit?

Daarnaast heb ik 2 verschillende kabels gebruikt en de orginele, geen verschil.

Mooie unit maar ik krijg steeds meer de neiging om hem terug te sturen.

Ik heb vandaag een screenshot gemaakt van de battery page, over een tijdsduur van 10 uur zijn er 5 van die verticale drops te zien. Hij slaat ook vaak uit, wat ik nog niet als probleem ervaar aangezien hij ook in 5 seconden is opgestart.

EDIT:

Aangezien ik toch bezig met met problemen, mijn micro SD kaart blijft er niet in zitten. Nadat ik hem erin druk krijg ik te zien: preparing sd card. Maar als ik mijn hele nagel gebruik om de microsd erin te duwen veert hij helemaal weer terug.

Geweldige product. Kan iemand bevestigen dat dit allemaal heeft gewerkt? Anders wil ik gewoon geld terug en zoek ik het wel ergens anders.

[Voor 21% gewijzigd door Kaizah op 05-01-2015 22:50]

• Jan_2teP
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-04 13:13
Sinds 31-12-2014 heb ik ook mijn Pipo P9
De SD-card stop je er in met een afgebroken/afgeknipte plastic koffie-
roerstick.
Want hij moet er eerst wat dieper in, om er in geklikt te blijven.
Lukt dat niet in een vloeiende beweging, dan blijft het tablet bezig met
'SD-kaart voorbereiden'. De remedie is dan het tablet, met de vastgeklikte
sd-kaart er in even opnieuw op te starten dmv de Aan/uit toets wat langer in te
drukken. Kies opnieuw opstarten (Reboot) en daarna kun je de sd-kaart
beschrijven.

De Rockchip USB-drivers heb je nog niet geinstalleerd.
Daarom krijg je geen verbinding.
Laat Windows NIET de drivers kiezen maar wijs de lokatie zelf aan.
In het nieuwe firmware pakket van Riley 1.8 zitten de USB-drivers.
Met daarbij de handleiding hoe ze te installeren.
Zie pagina 1 van dit topic voor de download lokatie.

Tevens beveel ik aan om de firmware die er opzit meteen te vervangen
door de Pipo_P9_wifi_RileyROM_1.8. Of de 3G versie ipv de WiFi versie,
als je er net als ik een sim-kaart in hebt. Je battery-drain is dan ook opgelost.
Twee vliegen in een klap. Begin met USB-driver installatie en daarna flashen.
Let op: bij flashen van dit tablet is USB 3.0 echt uit den boze.
Verbind dit tablet dus met een USB 2.0 poort.
Ook een USB verdeler nooit gebruiken.

Vooralsnog nog heb ik geen zaken gemerkt die afbreuk doen aan de kwaliteit.
Maar wel twee waarschuwingen:
Ik weet dat de Aan/Uit knop en de Esc knop kwetsbaar zijn.
Druk daar niet te hard op. Bedien ze met beleid. Heel zachtjes er op drukken.
Gebruik bijv. de achterkant van je vinger.
Wat zeer kwetsbaar is, is de camera achterop.
Die steek flink wat uit de behuizing.
Ik heb eronder een rubberstripje van 2,5 mm dik geplakt, zodat, wanneer je de tablet
op tafel legt het rubber de tafel raakt en niet het camera beschermglas.
Doe je dat niet dan zal er een scheur rondom het glas onstaan en zal het glas er afvallen

[Voor 25% gewijzigd door Jan_2teP op 06-01-2015 00:29]

• Kaizah
Ik heb de SD-card dus met een langwerpige voorwerp tot dat hij niet verder kon erin gedrukt. Hij schiet er gewoon weer uit.

De RileyRom flash procedure was ik aan het volgen. Mijn pc herkent hem simpelweg niet eens, hij ziet niets. Ook niet een other/unknown device. En dat op 3 pc's met 3 verschillende kabels.

Ik heb de rockchip driver assistent van rileyrom gebruikt en de nieuwste van de rockchip website. Geen verschil.

USB2.0 is idd noodzakelijk, maar om te testen om dat het niet werkte probeerde ik het op de USB3.0

• Hoppa!
Kaizah schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:13:
Ik heb de SD-card dus met een langwerpige voorwerp tot dat hij niet verder kon erin gedrukt. Hij schiet er gewoon weer uit.

De RileyRom flash procedure was ik aan het volgen. Mijn pc herkent hem simpelweg niet eens, hij ziet niets. Ook niet een other/unknown device. En dat op 3 pc's met 3 verschillende kabels.

Ik heb de rockchip driver assistent van rileyrom gebruikt en de nieuwste van de rockchip website. Geen verschil.

USB2.0 is idd noodzakelijk, maar om te testen om dat het niet werkte probeerde ik het op de USB3.0
Heb je nog ergens een laptop met XP of Vista liggen? Ik krijg die Rockchips ook met geen mogelijkheid geflasht onder Windows 7/8. Als je dat met die drivers eenmaal fout hebt zitten is het een grote ellende om het weer goed te krijgen (althans, dat was bij mij zo).

• Kaizah
Werkt het als ik windows xp virtual machine installeer?

Maar het is in mijn geval volgens mij raar dat hij helemaal niets herkent, bij 3 pc's niet.

Ze proberen niet eens een apparaat te installeren en naar drivers te zoeken. Dat zou op zijn minst moeten gebeuren toch? Ook tablet helemaal geen MTP popup.

[Voor 69% gewijzigd door Kaizah op 06-01-2015 09:32]

• Jan_2teP
Re: P9
Virtual machine is nergens voor nodig.
Ik heb Windows 7 Home Premium 64 bits.
Met de USB drivers uit het Riley pakket was het
in een keer goed.
Volgens zijn handleiding doen zodat jij de baas blijft!
Bij de installatie van de USB drivers moet je je niet overgeven aan Microsoft.
Ook de "Autoinstaller Windows 7 / 8.1 Rockchip driver" op pagina 1 van
dit topic is goed.
Ik gebruik de Total Commander app met LAN en OTG plugin
als bestandsbrowser. Kun je ook op een USB stick komen.
Alles werkt gewoon goed.
Gebruik de USB bus die naast de Mic aansluiting zit op
je tablet en niet Host.
Host is voor de OTG kabel met USB-stick

Tip:
Pak in Windows een herstelpunt zodat je je foute USB driver installatie ongedaan maakt
en begin opnieuw zoals het hier geadviseerd wordt.

[Voor 55% gewijzigd door Jan_2teP op 06-01-2015 09:47]

• Kaizah
Ik denk dat ik gewoon een slechte productie versie gekregen heb. 3 problemen al gespot in effectief 3 uur spelen. Ik hoor graag als ik het fout heb.

• poema
De kwaliteit bij Pipo is gewoon om te huilen. Wat heb ik een spijt van mijn aanschaf (P9).

• Kaizah
Vertel Poema welke problemen heb jij? anders zeg ik dat ik geld terug wil

• poema
Die van mij is retour gegaan vanwege een nietwerkende power knop. Maar ik zag ook al een dooie pixel en stof tussen lcd en digitizer (heel irritant). Verder was het zo dat als je de tablet bij de hoek pakte het kraakte.

• Kaizah
Update,

Ik heb in mijn ijverigheid 2 punten opgelost.

Ik had in mijn oude HTC Touch HD nog een 8 gb microsd liggen welke wel goed erin bleef klikken. Het verschil is dat deze een milimeter dikker is dan mijn nieuwe 32 gb versie. Wellicht met wrikken zal deze ook passen.

Daarnaast heb ik op mijn werk 2 Blackberry USB micro kabels meegenomen op werk. Deze werkte allebei direct!!! Ongelooflijk dat de meegeleverde kabel gewoon niet werkte, mijn galaxy s2 kabel niet werkte, op amazon bestelde set van 5 niet werkte.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Kaizah schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:13:
Ongelooflijk dat de meegeleverde kabel gewoon niet werkte, mijn galaxy s2 kabel niet werkte, op amazon bestelde set van 5 niet werkte.
Dat de meegeleverde kabels niet werkten is bizar.
Maar als er een ding niet standaard is dan is het wel de USB kabel. Ik heb kabels die wel en niet mijn telefoon laden. Maar die dan weer wel of niet een data verbinding maken. Of een kabel die wel laadt, maar heel langzaam en een andere kabel met dezelfde lader die het weer heel snel mijn Nexus 5 laadt, maar niet de Samsung van mijn vrouw.

Ik heb aan mijn Pipo 9 een USB harddrive gehangen via een OTG Y kabel. De voeding komt uit een powerbank. Of dat werkt is afhankelijk van de kabels die ik gebruik. Maar als ik een werkende combinatie heb, dan wil dat niet zeggen dat mijn andere USB drive er dan wel op werkt.

Een ding is bij de Pipo wel van belang, het metalen deel van de connector moet iets langer zijn dan gewoon om dieper de tablet in te kunnen.

• Jamesl
poema schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:17:
Die van mij is retour gegaan vanwege een nietwerkende power knop. Maar ik zag ook al een dooie pixel en stof tussen lcd en digitizer (heel irritant). Verder was het zo dat als je de tablet bij de hoek pakte het kraakte.
De power knop is inderdaad een probleem bij de P9.

Verder heb ik ook een plekje op mijnn scherm, soort luchtbelletje. Mijn camera beschermglaasje valt er continue af en zit vastgeplakt met plakband en ja mijn tablet kraakt ook.
Kut kwaliteit dan? Ja en nee, de dingen die ik opnoemde is inderdaad een teken van slechte kwaliteit maar de tablet zelf is (in mijn ogen) geweldig,de processor is razendsnel, alles laadt snel en alle games draaien.

De tablet kostte +-150 euro en dat is ie zeker waard, ik zou niet voor 400+ euro een andere tablet willen.
Deze mankementen belemmeren in ieder geval niet mijn dagelijks gebruik en je weet als je een Chinese tablet koopt dat er dingen mis zijn/gaan, dat zit ook in de prijs.

Volgens mij is die powerknop trouwens wel te fixen had ik hierboven wel gelezen dacht ik.

• stervis
Ik ondervind wel hier en daar wat issues met m'n Pipo P4...

Zo nu en dan valt ie gewoon uit, soms met wat batterij percentage weg. En soms reageert ie echt heeeeel traag en lijkt het alsof hij er echt veel moeite mee hebt.

Draai nu RileyRom 2.1

Moo, I say.

• Hoppa!
Tja, ik heb een haat/liefde relatie met mijn Pipo M8. Ik vind het 9,4 inch formaat echt goddelijk. Fijne aspect ratio voor films, maar toch niet zo groot als 10,1 (wat ik te groot vindt). Helaas is hij na een jaar langzaam aan het sterven. Rot contact (vermoedelijk bij de resetknop) zorgt er voor dat hij vaak niet op te starten is. Na een paar keer de resetknop indrukken reageert hij dan weer op de powerknop, maar het euvel doet zich steeds vaker voor. Ik kan er dus niet meer van op aan, en zeker zakelijk is dat killing.

Daarnaast kraakt het ding aan alle kanten en was de stockRom om te janken zo slecht. De SD-card lezer is van dusdanige kwaliteit dat ik mijn SD-kaartje er in kwijt ben geraakt.

Maar ja, hij is met wat getweak wel gewoon snel en zijn opvolger, de P7, is voor iets meer dan € 100,- te koop, met RK 3288 is dat geen geld. Toch koop ik hem niet.

• rauwst
Mijn pipo p4 gaat eigenlijk wel lekker. Draai riley 2.0 en de accu doet t prima.

Alsnog aan te raden om riley 2.1 er op te zetten?

• Jamesl
Was er trouwens nou een manier om WiFi te verbeteren op de p9? Of moet je dan allemaal dingen gaan solderen zoals iemand hierboven heeft gedaan?

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 20:50

LoCuTuS2000

Resistance is futile

rauwst schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:56:
Mijn pipo p4 gaat eigenlijk wel lekker. Draai riley 2.0 en de accu doet t prima.

Alsnog aan te raden om riley 2.1 er op te zetten?
2.0 is de nieuwste, al enige tijd geen updates voor de P4 bij Freaktab.

• Kaizah
Update 2 om toch maar weer wat positieve berichten achter te laten over mijn pipo p9 en bevindingen. (Die zijn er wel).

Ik heb geen random restarts meer ervaren sinds het flashen naar rileyrom, wat ik wel had op de stock versie van Pipo. Langzaam aan ben ik hem aan het updaten met de apps dat ik graag gebruik.

Mijn overal ervaring in gebruik is zeer goed. Daar valt niets over te zeggen.

• stervis
LoCuTuS2000 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 07:35:
[...]

2.0 is de nieuwste, al enige tijd geen updates voor de P4 bij Freaktab.
2.1 (of 2.0.1) is er ook, maar is niet officieel en het is een te kleine update op wat issues.

Moo, I say.

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Heeft Pipo alleen nog maar 10" tablets met RK3288? Nee,toch?

[Voor 3% gewijzigd door Chame_Wizard op 08-01-2015 22:25]

FOSS & PS4 ftw!!

• dangerousp
Chame_Wizard schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:25:
Heeft Pipo alleen nog maar 10" tablets met RK3288? Nee,toch?
Ik heb een Pipo P8 met 7,85".. dus nee.

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

dangerousp schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Ik heb een Pipo P8 met 7,85".. dus nee.
oh gutje toch.

FOSS & PS4 ftw!!

• dangerousp

• loneranger56
Vandaag de Pipo p9 van banggood binnen...
Eerste indruk, aardig apparaat, nog steeds de stockrom erop.
Een dingetje.....er zat alleen een chinese manual bij.
Mijn buurmeisje kent geen chinees (ik overigens ook niet)

Weet iemand een linkie naar een engelse handleiding of, als die er is een nederlandse?

• Wazzup!
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:24
Heb er nog even overgedacht om mijn m9 dus zonder pro voor zo'n p9 te vervangen.

Alleen mijn m9 gaat als de firmware er pas op staat als de brandweer tot je een maandje of zoiets verder bent (met dezelfde apps). Er krijgt dan random freezes waar je een ongeluk van krijgt soms wel een paar minuten staat alles zo'n beetje vast en daarna werkt het weer normaal. Heb ik gewoon pech met dat ding of komt dat vaker voor? Verschillende roms geprobeert. Nu staat er rileyrom 2.5.3 op wie weet houd die het langer vol.
Daarom twijfel ik nogal om weer een Pipo (p9) te nemen.

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

7,85" tablets,doe maar dan 7". :+

FOSS & PS4 ftw!!

• Jamesl
loneranger56 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:38:
Vandaag de Pipo p9 van banggood binnen...
Eerste indruk, aardig apparaat, nog steeds de stockrom erop.
Een dingetje.....er zat alleen een chinese manual bij.
Mijn buurmeisje kent geen chinees (ik overigens ook niet)

Weet iemand een linkie naar een engelse handleiding of, als die er is een nederlandse?
Volgens mij niet maar als die er is dan zou die op de site van Pipo moeten staan.
Als ik ff snel kijk zie ik iig niks: http://www.pipo.cn/En/ind...uct&a=show4&id=342&type=2

Wat wil je trouwens weten van de handleiding?

• Daytona
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:38

Daytona

Autoracen is voor watjes

Chame_Wizard schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:25:
[...]

7,85" tablets,doe maar dan 7". :+
Hoezo?

• Chame_Wizard

Chame_Wizard

PenguinOS fan

Is makkelijk mee te nemen als je geen grote ruimte heb. :P

FOSS & PS4 ftw!!

• loneranger56
Jamesl schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:17:
[...]

Volgens mij niet maar als die er is dan zou die op de site van Pipo moeten staan.
Als ik ff snel kijk zie ik iig niks: http://www.pipo.cn/En/ind...uct&a=show4&id=342&type=2

Wat wil je trouwens weten van de handleiding?
Idd....wat moet je met die handleiding, maar ik dacht omdat BG de tablets ompakt naar hun eigen verpakking, de manual (wat al een groot woord is) vergeten was erbij te stoppen.
Als er zoiets is dan is het pakketje voor mijn buurmeisje compleet. Dit is haar eerste tablet

• sjaak 1952
  • Laatst online: 11-01-2015
Ben sinds november 2014 in het bezit van een pipop1 , met een retina scherm. De tablet voldoet prima, er zit een batterij in van 10000 mha, verder is de snelheid van de rockchip zeer goed te noemen, de camera is een van de mindere punten, ook het geluid laat te wensen over, maar verder is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed te noemen.

Knip, Lijkt behoorlijk op spam, de shop info is verwijderd

[Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 11-01-2015 18:29]

• rauwst
Ik wil graag een sd kaart voor mn pipo p4 kopen. Maken de specs (snelheid of t merk oid) nog iets uit? Max 64 ga of 32?

Ook maar eens een cover bestellen. T9 is van het zelfde formaat right?

• J.Hospes
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 30-12-2019
Heb mijn pipo p9 afgelopen vrijdag ontvangen (2dec besteld bij banggood) en met weinig moeite de rileyrom 1.8 geïnstalleerd: top! De enige foutmelding die ik krijg is in mijn galerij. Vervolgens gaat de tablet op schermvergrendeling, maar zodra ik de tablet weer van schermvergrendeling af haal is deze meteen weer terug in de galerij. Zijn er meer met deze foutmelding?

Vraag 2: om het kapot gaan van de aan uit knop te voorkomen: zit er een functie op de tablet waardoor deze op schermvergrendeling gaat en er weer vanaf dmv het sluiten van de hoes (wat ook werkt op bijv. een ipad)?

• ernstblaauw
poema schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 21:17:
Via welk bedrijf heb jij het retour gestuurd? Ik moet de mijne ook terugsturen naar China en ben nu op zoek naar de meest handige methode (betrouwbaar, betaalbaar en redelijk snel). Is PostNL het meest geschikt hiervoor?

• poema
Ja, met PostNL verstuurd. Is inmiddels al een maand geleden en nog geen bericht gekregen dat de tablet is aangekomen. begint nu wel een beetje een horror verhaal te worden; zodadelijk ben ik 191,- (tablet)+24,30(retourzenden)=215,30 euro kwijt. + de nodige stress.

• Remcom00
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14-10 09:15

Remcom00

hij is gek

rauwst schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:21:
Ik wil graag een sd kaart voor mn pipo p4 kopen. Maken de specs (snelheid of t merk oid) nog iets uit? Max 64 ga of 32?

Minimaal class 10 en niet uit China kopen, is amper goedkoper en die dingen gaan veel sneller stuk.

hoidoei

• rauwst

• Markiboj97
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 04-05 12:12
Ik heb na aanleiding van deze review 1tje gekocht: http://nl.hardware.info/r...aarten-op-tafel-conclusie

Ik heb de Adata MicroSDHC Premier UHS-I 32GB, en die doet t prima. omdat de pipo maar 32GB ondersteund en dit de snelste en goedkoopste is :D
Enige probleem dat ik regelmatig merk is dat de sd ontkoppeld is, dan ff eruit halen en er weer indoen fixt het probleem. Maar het blijft behoorlijk vervelend

• ernstblaauw
poema schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:12:
Ja, met PostNL verstuurd. Is inmiddels al een maand geleden en nog geen bericht gekregen dat de tablet is aangekomen. begint nu wel een beetje een horror verhaal te worden; zodadelijk ben ik 191,- (tablet)+24,30(retourzenden)=215,30 euro kwijt. + de nodige stress.
Heb je hem niet verzekerd verstuurd? Dat wil ik eigenlijk wel doen.

Ik heb deze van 64GB erin zitten, werkt prima:
pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB

[Voor 35% gewijzigd door ernstblaauw op 12-01-2015 22:25]

• Jan_2teP
Ik heb in mijn P9 deze er inzitten:
64GB Transcend 300x microSDXC UHS-I produktcode TS64GUSDU1
en die rolt voor maar EUR 29,80 op je mat thuis
Een snelle 45MB/s kaart.
Werkt prima zo uit de verpakking.
pricewatch: Transcend MicroSDXC Class 10 UHS-I 64GB

• Jamesl

• poema
ernstblaauw schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:22:
[...]

Heb je hem niet verzekerd verstuurd? Dat wil ik eigenlijk wel doen.

[...]

Ik heb deze van 64GB erin zitten, werkt prima:
pricewatch: Sandisk Extreme microSDXC UHS-I 64GB
Nee, niet verzekerd verstuurd. Merimobiles vergoed maar tot $25,-. Dispute inmiddels laten oplopen tot een claim bij Paypal.

• J.Hospes
Pipo p9:

De enige foutmelding die ik krijg is in mijn galerij. Vervolgens gaat de tablet op schermvergrendeling, maar zodra ik de tablet weer van schermvergrendeling af haal is deze meteen weer terug in de galerij. Zijn er meer met deze foutmelding?

Vraag 2: om het kapot gaan van de aan uit knop te voorkomen: zit er een functie op de tablet waardoor deze op schermvergrendeling gaat en er weer vanaf dmv het sluiten van de hoes (wat ook werkt op bijv. een ipad)?

• ernstblaauw
poema schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Nee, niet verzekerd verstuurd. Merimobiles vergoed maar tot $25,-. Dispute inmiddels laten oplopen tot een claim bij Paypal.
Ok, dat wil ik eigenlijk wel doen. Banggood vergoedt de helft van de goedkoopste verzender (moet ik zelf uitzoeken). In hoeverre is Paypal hier dan bij betrokken? Kunnen die je dan ook helpen bij problemen met retourzendingen?

• RobertowNL
poema schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:12:
Geduld hebben. Kan zo maar een week of 6 duren.
Overigens had je voor minder dan €1.50 de verzekering er bij kunnen nemen. Beetje jammer om op zoiets te besparen (gezien het risico) maar daar kan je nu niets meer aan veranderen.

Wat geeft de track en trace van PostNL nu aan?
Probeer hem eens te traceren om deze sites:
https://tracktrace.postnl.../SearchBasic.aspx?lang=en
https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Geeft vaak (net) wat meer informatie dan de standaard site van PostNL

• stervis
Hoe kom ik van die trage haper momenten af op m'n Pipo? Ander parameter file gebruiken?

Moo, I say.

• poema
RobertowNL schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:27:
[...]

Geduld hebben. Kan zo maar een week of 6 duren.
Overigens had je voor minder dan €1.50 de verzekering er bij kunnen nemen. Beetje jammer om op zoiets te besparen (gezien het risico) maar daar kan je nu niets meer aan veranderen.

Wat geeft de track en trace van PostNL nu aan?
Probeer hem eens te traceren om deze sites:
https://tracktrace.postnl.../SearchBasic.aspx?lang=en
https://www.internationalparceltracking.com/#/search

Geeft vaak (net) wat meer informatie dan de standaard site van PostNL
Zo, die bovenste link gaf idd vrij duidelijke informatie omtrend het pakket:"onderweg voor bezorging"

• rauwst
In een p4?

Markibiy97 zegt hierboven dat er max 32gb in gaat.

• ernstblaauw
rauwst schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:25:
[...]

In een p4?

Markibiy97 zegt hierboven dat er max 32gb in gaat.
Nee, P9. Volgens mij doet mijn P9 trouwens officieel ook alleen maar 32GB.

• RobertowNL
ernstblaauw schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Nee, P9. Volgens mij doet mijn P9 trouwens officieel ook alleen maar 32GB.
99% van de tijd pakken ze ook 64GB kaartjes.

Edit: Even geprobeerd dus en hij pakt mijn 64Gb Sandisk kaartjes prima.

[Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 14-01-2015 12:01]

• rauwst
Das raar maar goed nieuws :)

• poema
Mijn Pipo P9 is inmiddels bij Merimobiles aangekomen. Zij willen echter de tablet doorsturen naar Pipo voor onderzoek alvorens tot vergoeding over te gaan. Gelukkig zit Paypal er tussen en zodra zij bevestiging krijgen van Merimobiles dat de tablet is aangekomen wordt het aanschafbedrag door Paypal vergoed. Hopelijk krijg ik ook nog de verzendkosten van Merimobiles zelf terug. En dan lekker kijken voor een tablet in Vraag&Aanbod :)

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
J.Hospes schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:05:
Heb mijn pipo p9 afgelopen vrijdag ontvangen (2dec besteld bij banggood) en met weinig moeite de rileyrom 1.8 geïnstalleerd: top! De enige foutmelding die ik krijg is in mijn galerij. Vervolgens gaat de tablet op schermvergrendeling, maar zodra ik de tablet weer van schermvergrendeling af haal is deze meteen weer terug in de galerij. Zijn er meer met deze foutmelding?

Ik denk dat je deze bedoeld: met dank aan loneranger56 _/-\o_ voor de link
https://play.google.com/s...bot.apps.powerswitch.demo

of deze:
https://play.google.com/s...danielkao.autoscreenonoff

• J.Hospes
Bedankt voor de tips! De eerste link werkt op basis van licht, voor het sluiten van de tablet met de hoes is dit perfect. Het scherm weer aankrijgen is bij deze app niet mogelijk. De andere app werkt met een proximity sensor die volgens mij niet op deze tablet it. Het scherm weer aan krijgen is nu nog het enige probleem. Dit lukt trouwens regelmatig door iets te doen met de tablet (overheen met hand/vingers) maar ik heb nog niet uitgevonden hoe het precies moet.

De zoektocht gaat verder.

• J.Hospes
[quote]J.Hospes schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:21:
[...]

Het is opgelost!! Met behulp van jouw gestuurde app POWERSWITCH DEMO die mij pipo p9 scherm afsluit bij het sluiten van mijn hoesje en de app GRAVITY SCREEN ON/OFF die het scherm weer aanzet m.b.v. bewegingssensoren. Voor iedereen die problemen heeft net de powerbutton van de pipo of deze wil voorkomen; volg de bovenstaande stappen!

Bedankt agaam _/-\o_

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
J.Hospes schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:47:
[quote]J.Hospes schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:21:
[...]

Het is opgelost!! Met behulp van jouw gestuurde app POWERSWITCH DEMO die mij pipo p9 scherm afsluit bij het sluiten van mijn hoesje en de app GRAVITY SCREEN ON/OFF die het scherm weer aanzet m.b.v. bewegingssensoren. Voor iedereen die problemen heeft net de powerbutton van de pipo of deze wil voorkomen; volg de bovenstaande stappen!

Bedankt agaam _/-\o_
Dus als ik het goed begrijp gebruik jij deze 2 apps, voor je scherm? aan en uit
https://play.google.com/s...bot.apps.powerswitch.demo
https://play.google.com/s...xnor.gravityscreenofffree

• J.Hospes
Dat klopt helemaal!

• Koopmans
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-11 11:35

• RobertowNL

• Koopmans
ah, had de free shipping niet gezien, thanks

• Jamesl
Wat heb jij bie die eerste app ingesteld? :)

• Koopmans
Heb de p4 besteld...
Nu nog even inlezen hoe het zit met roms voor deze tablet
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee