Mijn bestelling is al even geplaatst. Ik wacht alleen nog op de levering
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 27-08-2013 10:41 ]
and thanks for all the fish.
Mijn bestelling is al even geplaatst. Ik wacht alleen nog op de levering
[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 27-08-2013 10:41 ]
Ook deze krijg ik dus helaas niet geinstalleerd... Als ik de drivers wil updaten, geeft ie aan dat er geen recentere/nieuwere drivers beschikbaar zijn, ondanks dat ik de map aan geef waar de goede driver staat. Als ik de driver verwijder en de tablet erna opnieuw aan sluit, installeert hij dus weer automatisch de "foute" driver....starcopy schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:32:
[...]
Heb je het ook al geprobeerd met de originele drivers van Pipo? Die had ik er NL al op staan toen ik de Riley geinstalleerd heb.
http://www.pipo.cn/En/ind...About&a=gujian_show&id=70
Wel ff alles verwijderen wat je al hebt.![]()
Hier overigens ook W7 64 ultimate, en eigenlijk geen problemen gehad. Al kon ik wel kiezen welke drivers ik wilde installeren.
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Wat ik al aangaf.michealmcdermot schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:49:
[...]
Ook deze krijg ik dus helaas niet geinstalleerd... Als ik de drivers wil updaten, geeft ie aan dat er geen recentere/nieuwere drivers beschikbaar zijn, ondanks dat ik de map aan geef waar de goede driver staat. Als ik de driver verwijder en de tablet erna opnieuw aan sluit, installeert hij dus weer automatisch de "foute" driver....
Ik verwachte je vraagl3art schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:36:
Dat is inderdaad erg netjes. En dat was met wifi aan? Of alles uit?
Nope.mcauseway schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:32:
Iemand enig idee of hetzelfde meegemaakt??
Ik probeer het vandaag ff op mijn laptop uit, mocht ik een oplossing vinden laat ik het je weten.michealmcdermot schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:49:
[...]
Ook deze krijg ik dus helaas niet geinstalleerd... Als ik de drivers wil updaten, geeft ie aan dat er geen recentere/nieuwere drivers beschikbaar zijn, ondanks dat ik de map aan geef waar de goede driver staat. Als ik de driver verwijder en de tablet erna opnieuw aan sluit, installeert hij dus weer automatisch de "foute" driver....
[ Voor 23% gewijzigd door starcopy op 26-08-2013 10:31 ]
CameraArrived schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:36:
Wat ik nog wel steeds heb is dat de tablet 3 keer tikt als ik hem opstart. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hebben die chinezen er dan gewoon stiekem een reincarnatie van Joop van Tellingen in gestopt...RobertowNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:15:
[...]
Camera
Mijn M7pro is er nog (lang) niet. Blijkt om een of andere reden door China Post terug gestuurd te zijn naar de verkoper. Morgen maar op Aliexpress bestellen; met DHL voor 275 dollar (ex coupon).
Bedankt voor de tip. Vandaaag oude laptop bij schoonzus opgehaald met xp... Wat denk je, meteen wordt de Pipo M8 herkend en wordt de rockchip driver 2x geinstalleerd....maartend schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:52:
[...]
Wat ik al aangaf.
Daarom, oude kale computer zoeken met XP erop. Loskoppelen van internet en dan dat rileypakket via USB of zoiets installeren. Geheid dat die Pipo drivers er dan nog niet op staan.
Bedankt voor het meedenken Starcopy. Echter lukt dit me niet. Drivers allebei verwijderd in apparaatbeheer en Rockchip Batchtool 1.7 opgestart (start bij mij direct in het engels op overigens). Krijg dan de volgende melding als ik op Switch druk:starcopy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:52:
[...]
Ik probeer het vandaag ff op mijn laptop uit, mocht ik een oplossing vinden laat ik het je weten.
Net uitgeprobeerd en de oplossing hier was heel simpel. Tablet aansluiten, bestaande driver er uit gooien. Niet afkoppelen maar rkbatchtool van pipo opstarten. Ivm chinees knop linksonder indrukken en en onderste veld aanvinken. Alles is nu Engels. Dan op switch drukken. Nu kun je de drivers zelf installeren en dus ook kiezen. Hierna moet het werken.
[ Voor 41% gewijzigd door michealmcdermot op 26-08-2013 20:54 ]
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Had ik dus gedaan (toegevoegd aan mijn laatste reactie. Je was me voorstarcopy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:55:
Probeer maar eens uit wat ik schrteef, hier werkte dat nu al op 2 verschillende pc/laptops sinds vanmiddag. En niks afgesloten of oude xp. Gewoon 7 64b met internet actief.
Een hele grote vraag. Heb je de sd kaart eruit gehaald? Moet ABSOLUUT gebeuren.michealmcdermot schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:46:
[...]
Bedankt voor de tip. Vandaaag oude laptop bij schoonzus opgehaald met xp... Wat denk je, meteen wordt de Pipo M8 herkend en wordt de rockchip driver 2x geinstalleerd....
Allebei een keer opnieuw opgestart, maar nog steeds hetzelfde, debug mode niet aangevinkt staan, en ook driver installeren met windows update staat uit. Wifi staat uit... USB storage mode staat ook uit...
GRRRRRRRRRRRR.
Toch bedankt voor het meedenken!
[...]
Bedankt voor het meedenken Starcopy. Echter lukt dit me niet. Drivers allebei verwijderd in apparaatbeheer en Rockchip Batchtool 1.7 opgestart (start bij mij direct in het engels op overigens). Krijg dan de volgende melding als ik op Switch druk:
http://imageshack.us/photo/my-images/809/d3pz.jpg/
Als ik daarna in schijfstations bij apparaatbeheer laat zoeken naar gewijzigde apparaten, worden de twee rockchip drivers weer geinstalleerd...
Doe ik iets verkeerd?![]()
Alvast bedankt
Heb er nog geen SD kaart in gehad...maartend schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:54:
[...]
Een hele grote vraag. Heb je de sd kaart eruit gehaald? Moet ABSOLUUT gebeuren.
Bij de Riley rom had ik bijna geen bereik en viel de wifi geregeld uit. Dat had ik bij de stockrom bijna niet. Nu ik deze rom heb is de ontvangst 100x beter.Kwakkel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:42:
Hoe kan de software van een andere rom invloed hebben op het bereik van de wifi?
In een rom zitten natuurlijk ook drivers. Net zo goed als de ene rom energie vriendelijker kan zijn dan de ander. Als er met de drivers iets mis is, of ze niet geoptimaliseerd zijn, kan dit al betekenen dat de ontvangst minder/slechter is.Kwakkel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:42:
Hoe kan de software van een andere rom invloed hebben op het bereik van de wifi?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Inmiddels werkt het hier ook niet meer als ik probeer om de drivers opnieuw te installeren. Ze blijven ergens in Windows gewoon staan en bij een nieuwe install pakt hij gewoon die oude drivers weer. Ben nu aan het zoeken in welke map ze staan en wat er eventueel nog in de registry aan sleutels staat.michealmcdermot schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:03:
[...]
Had ik dus gedaan (toegevoegd aan mijn laatste reactie. Je was me voor
Ten eerste ken ik die rom niet, maar bij een rom kan zoveel fout gaan natuurlijk. Een rommaker gaat rommelen aan een rom, dingen verwijderen, dingen toevoegen, etc. Dus dan zou er ook zomaar per ongeluk misschien iets verwijderd kunnen worden, wat eigenlijk niet verwijderd had moeten worden.Kwakkel schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:01:
Thanks l3art, nooit bij stilgestaan dat de modders de drivers ook nog konden aanpassen.
Dan lijkt t mij wel raar dat de RileyRom problemen heeft, waar de stock rom dat niet heeft. Of is dat dan een verkeerd uitgedraaide optimalisatie van de stockdrivers door Riley?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Gelukkig maar. Niet meer kunnen ontdekken wat het probleem nu is/was?michealmcdermot schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:21:
Heel vreemd, maar vnv nogmaals op de andere computer (ook met W7 x64) geprobeerd en nu krijg ik geen foutmelding meer, als ik reboot2flash klik...
Oftewel het flashen is gelukt! Nu aan het spelen
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Stranger__NL op 29-08-2013 09:29 ]
Mooi dat het dus een software bug was, ik hoop dat je er nu van kan genietenStranger__NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:38:
Kleine update: mijn Pipo m9Pro resette af en toe. Lijkt een softwarebug i.c.m. meerdere wifi-hotspots. Net nieuwe rom erop gezet (deze:http://www.arctablet.com/blog/forum/pipo-max-m9/pipo-m9-pro-3g-model-custom-root-android-4-2-2-firmware-20130822/) en hij lijkt het nu veel beter te doen.
Voelt over het algemeen sneller aan, standaard Engels (de out-of-the-box was Chinees toen ik 'm resette)
Flashen was in een minuutje of 2 gepiept.
Je hebt gelijk dat een groter scherm meer van de batterij vraagt. Ik heb toch gekozen voor de m9 omdat ik JUIST dat scherm wil. En die oplader is eigenlijk altijd wel dichtbijKitser schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:17:
Wat ik wel belangrijk vind is de aanraak gevoeligheid van het scherm. Ik vond dat de Pipo m9 (niet pro ) af en toe niet goed reageerde of iets te laat reageerde. Hoe ervaren jullie dat bij de m9 pro en bij de m8 pro?
[ Voor 44% gewijzigd door Zalmanman op 30-08-2013 23:05 ]
[ Voor 39% gewijzigd door mbr01 op 01-09-2013 11:28 ]
Check.
Het is zeer afhankelijk van de site hoe de garantie in China verloopt. Heb zelf 170 euro betaald en de garantie was top. Uiteindelijk zonder gezeur geld terug gekregen (en shopcredit voor verzenden).Tablet gewoon in NL aangeschaft met NL garantie (alt0128.com) en op voorraad. Prijsverschil met zelf bestellen, koerier, btw, invoerrechten woog bij mij niet op tegen de zekerheid van een NL leverancier.
Wellicht eens op zoek gaan naar een HDMI kabel met een iets langere connector? Die van mij paste primaHet tablet maakt inderdaad waar wat in het review is geschreven. Alleen "zit" mijn hdmi kabel niet goed in de enigszins verzonken hdmi poort waardoor de verbinding steeds verloren gaat. Moet dat nog eens met een andere kabel proberen. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Van beiden geen last gehad, lijkt inderdaad op de afscherming van de speakers of de speaker kabeltjes die ergens contact maken met een lekstroom.Andere hardware opmerkingen:
- Een lichte niet storende ruis in de rechter speaker.
- Regelmatig een lichte niet storende tik via de speakers zelfs als ze uit staan. Mogelijk iets met de afscherming van het scherm?
Zal binnenkort even een algemene link richting elke ROM section van Slatedroid (en wellicht een paar andere fora) maken. We kunnen niet alle ROMS in de OP opnemenCustom rom:
Ik had mijn oog laten vallen op Metarom van Lambstone:
http://www.slatedroid.com/topic/78273-metarom-v0003/ (toevoegen aan V&A?)
Weet niet hoe erg je je er aan stoort maar als je even zoekt, die is vrij makkelijk te vervangen (1 bestandje). Weet zo even niet meer waar het stond.Tot nu toe prima tevreden met Rileys v1.7 behalve het afschuwelijke opstartscherm.
Check, als niks toegevoegd.Accessoires:
Als hoes heb ik de volgende gekocht:
http://www.pandawill.com/...pipo-m8-m8pro-p74509.html (toevoegen aan V&A?)
Dat is de reden dat ik zelf die covers niet gebruik. Liever zo'n soort case die lekker dun is en niet te veel bedekt maar dat is persoonlijke voorkeur.Stevige map, handig als je het tablet in een tas of koffer met stoppen. Enige punt is dat de licht sensor lijkt afgeschermd wordt. Moet naast de front camera zitten dus moet op te lossen zijn door het gat iets groter te maken.
Die software knoppen vindt ik zelf zeer onhandig vandaar dat ik het heb aangedragen. Overigens doen de knoppen nog steeds hun werk om in de recovery te komen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.Diversen:
Eerder in dit topic is gesproken over de hardware buttons te remappen naar volume +/-. Ik heb dat niet gedaan omdat je de software buttons toch niet kwijt kunt raken. Voor dat laatste was een tip of een app die zou kunnen werken, maar het resultaat was dat ik opnieuw kon flashen.
Maar ik vraag mij sowieso af of het handig is. Die hardware buttons zijn ook onderdeel van een reset procedure als alles vast zit. Ik heb dat 1 keer moeten gebruiken toen het flashen verkeerd ging. Dus ik neem geen risico met die knoppen.
Net even gekeken, maar ik durf niet te zeggen hoe officeel het nu is (het lijkt er wel op). Er zijn helaas zoveel sites die claimen dat ze officeel zijn maar dit daadwerkelijk niet zijn dat ik een beetje septisch ben als de site niet op de com.cn site van de fabrikanten vermeld staat.Tot slot, Pipo heeft een NL site: http://www.pipo.com.nl/
Hier beloven ze 1 jaar garantie en tot 5 jaar reparatie in lokale service centra met verwijzing naar de garantiekaart in de verpakking .... die helaas in het Chinees is.
Weet iemand hier meer over?
[ Voor 5% gewijzigd door Kitser op 01-09-2013 18:36 ]
Morgen kan ik het (hopelijk) vertellen, M8pro gehad en de M7pro 3G onderweg.Kitser schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:35:
Heeft hier iemand al een m7 pro? Het lijkt mij ook een mooie. Mooi formaatje.
Heeft iemand een tablet met een lage (bv m8 pro) en een hoge(bv pipo m9 pro) resolutie naast elkaar kunnen houden om te zien of een hogere resolutie inderdaad zoveel performance moet inleveren?
'k Had een email gestuurd naar de klantenservice (met .nl op het einde) maar kreeg een failed delivery..Lucien56 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:52:
Tot slot, Pipo heeft een NL site: http://www.pipo.com.nl/
Hier beloven ze 1 jaar garantie en tot 5 jaar reparatie in lokale service centra met verwijzing naar de garantiekaart in de verpakking .... die helaas in het Chinees is.
Weet iemand hier meer over?
Kijk eens aan. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Als de performance hetzelfde (of beter is) ga ik waarschijnlijk ook voor de M7pro (non 3g) Ik hoor graag je bevindingen.RobertowNL schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:33:
[...]
Morgen kan ik het (hopelijk) vertellen, M8pro gehad en de M7pro 3G onderweg.
De eerste tablet had een probleem met de batterij (probleem komt af en toe vaker voor, vooral bij de eerste batch die ik had).Kitser schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:33:
[...]
Kijk eens aan. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Als de performance hetzelfde (of beter is) ga ik waarschijnlijk ook voor de M7pro (non 3g) Ik hoor graag je bevindingen.
Waarom heb je de M8pro weggedaan?
Verwijderd
Hopelijk kan ik er ook snel over berichten, die van mij zit in de post...Kitser schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:35:
Heeft hier iemand al een m7 pro? Het lijkt mij ook een mooie. Mooi formaatje.
Heeft iemand een tablet met een lage (bv m8 pro) en een hoge(bv pipo m9 pro) resolutie naast elkaar kunnen houden om te zien of een hogere resolutie inderdaad zoveel performance moet inleveren?
[ Voor 17% gewijzigd door RobertowNL op 02-09-2013 20:14 ]
Mooi dat je niets hoefde bij te betalen. Ben benieuwd wat je van de performance vindt tov de M8pro.RobertowNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:10:
Vanmiddag binnen, nog niet echt naar gekeken. Alleen de GPS even snel getest
De DHL meneer hoefde niks te hebben aan de deur, maar dat komt vast door de omschrijving van de Chinees
Hoe lang duurde het bij jou dat je de eerste fix had? Met de gpsVanmiddag binnen, nog niet echt naar gekeken. Alleen de GPS even snel getest
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik de firefox browser en die is vrij rap moet ik zeggen. Hier voor de chrome brower gebruikt en die was ook gewoon goed.Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:48:
Jep, ik heb een aantal youtube videos gecheckt en wat mij opviel was dat het browsen traag is. Ik weet niet of dat kwam door wifi en browserprogramma, maar het was wel frappant dat meerdere videos van diverse uploaders dat aantoonden.
Als er standaard geen stock opzit dan kan je dat toch zelf opzetten?
Volgens jou kan ik beter pipo links laten omdat ik niet wil tweaken? Dus je geeft aan dat het instabiel is en niet meteen goed werkt?
Moah, wat is een noob? Ik heb sinds 2 maand een m8pro en heb voortijd nooit wat met Android, laat staan een tablet, te maken gehad. Na 2 weken prutsen met de verschillende apps om te kijken hoe wat en waar heb ik de stap genomen op te proberen om de boel te flashen.Arrived schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:46:
[...]
China tabs zijn denk ik (mijn menig) niet echt weg gelegd voor n00bs. Ik denk wel als je wat tijd stopt in het lezen op forums ed dan ben je zo een pro in China tabs tweaken!
Niet precies gecheckt. In het raam gelegd en na een paar minuten gekeken. Buiten wel redelijk snel een fix, maar dat was vlak na de eerste fix.agaam schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:30:
[...]
Hoe lang duurde het bij jou dat je de eerste fix had? Met de gps
Het is idd niet heel moeilijk en er is genoeg infostarcopy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:39:
[...]
Moah, wat is een noob? Ik heb sinds 2 maand een m8pro en heb voortijd nooit wat met Android, laat staan een tablet, te maken gehad. Na 2 weken prutsen met de verschillende apps om te kijken hoe wat en waar heb ik de stap genomen op te proberen om de boel te flashen.
Het enige wat van belang is dat je eerst goed leest en vragen stelt over de te volgens stappen en welke rom het beste is. Maar iedereen die geen 2 linkerhanden heeft, kan het.
O dat meen je het zit jou ook niet mee he pfff.RobertowNL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:16:
[...]
Niet precies gecheckt. In het raam gelegd en na een paar minuten gekeken. Buiten wel redelijk snel een fix, maar dat was vlak na de eerste fix.
Overigens gaat de PIPO weer retrour naar China voor een swap, ik heb weer het geluk dat hij niet wil opladen
[ Voor 3% gewijzigd door whackertje op 06-09-2013 12:59 ]
Nope, wel de 1.3a. Ik test deze dan wel even.
Je moet een lader vinden met een stekker van 2,5mm*10mm die 5V bij 2,5A levert. Waarschijnlijk zit die wel in een universele adapter. Kan je anders geen plug kopen en die vervangen?marcelmg2 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:06:
Net mn Pipo M9pro wifi in gebruik genomen. Eerste indruk: wow....
Ik kom van een Nexus 7 en we hebben ook en iPad2 thuis, maar dit scherm is echt top.
WIFI is erg goed, dat geluk heb ik dan wel weer. Gewoon 4 streepjes, ook op 5-6m afstand van de router. Snelheid is OK. Zal met wat getweak wel hoger worden, maar zeker goed genoeg. Wel een grote tegenvaller: mn oplader doet het niet. Rode lampje gaat niet branden. Wie weet waar ik een vervangende lader kan kopen, NU.....anders ben ik over 16% klaar
[ Voor 6% gewijzigd door Zalmanman op 07-09-2013 20:41 ]
http://www.aliexpress.com...pro-3g-US/1266606192.htmlZalmanman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:28:
[...]
Nope, wel de 1.3a. Ik test deze dan wel even.
EDIT:
Still sucks(Er zit nog een stuk plastic over de achterkant. Dat is protective spul van RH, toch?)
[...]
Je moet een lader vinden met een stekker van 2,5mm*10mm die 5V bij 2,5A levert. Waarschijnlijk zit die wel in een universele adapter. Kan je anders geen plug kopen en die vervangen?
Die is niet voor mij maar voor @marcelmg2:Arrived schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:06:
[...]
http://www.aliexpress.com...pro-3g-US/1266606192.html
Misschien een optie voor je?
Wat betreft mijn wifi, Riley heeft een update voor versie 1.3a geüpload: versie 1.5marcelmg2 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:06:
knip7
Wel een grote tegenvaller: mn oplader doet het niet. Rode lampje gaat niet branden. Wie weet waar ik een vervangende lader kan kopen, NU.....anders ben ik over 16% klaar
De M9(?)/M9Pro heeft wel microUSB maar daarover kan je niet laden. Er is een speciaal plugje (2,5*10mm) voor nodig om te laden.418O2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:10:
Mijn s1pro heeft gewoon microusb, de andere pipoos niet?
[ Voor 12% gewijzigd door Zalmanman op 08-09-2013 12:14 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Bedankt voor het aanbod. Inmiddels heeft Retailheaven gereageerd en ze sturen me morgen een vervangende oplader op.Die hab ik dan dinsdag. Dat red ik nog wel...starcopy schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:31:
Zoals al geschreven, kabel en autolader liggen hier. Een nieuwe krijg je hier in Nl zo maar niet. Ik heb alleen deze gevonden:
http://www.ruttenelektros...b-voedingsadapter-5vdc-a/
Maar dan heb je nog steeds een kabel nodig en die is alleen in Cnina te koop.
Alleen woon ik 3 kwartier rijden van af. Aalten om precies te zijn.
Ah, dan zal dat het zijn. Moet ook toegeven dat ik niet het hele topic heb gelezen. De U1 is ook niet echt populair zo lijkt het. De Riley rom is wel erg prettig, nog geen gekke bugs tegengekomen.418O2 schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:19:
De s1pro is niet populair, ik praat er alleen vaak over. Er is 1 andere user die hem heeftik wou gewoom voor weinig geld een pipo
merk alleen wel dat ik hem minder gebruik dan verwacht.
Nu die rileyr geflashed (is er ook net voor de s1 pro). Ben benieuwd
u1 is dualcore toch?Smarron schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:43:
[...]
Ah, dan zal dat het zijn. Moet ook toegeven dat ik niet het hele topic heb gelezen. De U1 is ook niet echt populair zo lijkt het. De Riley rom is wel erg prettig, nog geen gekke bugs tegengekomen.
Ik heb de U1 trouwens voor € 75,- gekocht, ook wel een koopje. Wel 2ehands, maar hij is echt zo goed als nieuw.
[ Voor 27% gewijzigd door Eelke Spaak op 09-09-2013 14:40 ]
Ja die heeft wel een iets lagere resolutie maar ook een andere form factorEelke Spaak schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:39:
Heeft iemand ervaring met deze Pipo M6, quad core met retina scherm? En is PandaWill een goede plek om hem te bestellen?
(Edit: ik zag veel M9Pro voorbij komen in dit topic, maar die heeft een veel lagere resolutie? En lijkt ouder? Of vergis ik me daarin? De nummering is misschien misleidend, als M6 nieuwer is dan M9)
Zelfde ROM, totaal geen problemen.michealmcdermot schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:14:
Heb nu een paar weken de Pipo M8 Pro 4.2.2 RileyROM 1.9 draaien, echter twee nadelen. Ik vind de snelheid/wifi niet echt denderend, heb echter niet echt referentiemateriaal.
Maar het irritantste vind ik wel dat hij regelmatig vast loopt als ik hem een dag niet gebruikt heb. Dan moet ik hem eerst resetten achter met een paperclip, en kan ik hem weer opnieuw opstarten.
Iemand meer ervaring hiermee? Of een andere goede rom ter aanbeveling die ik eens kan gebruiken?
Waar doe je dat precies?418O2 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:05:
Netjes de cache wipe gedaan?
Yepz, netjes en precies de instructies gevolgd...418O2 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:05:
Netjes de cache wipe gedaan?
[ Voor 60% gewijzigd door michealmcdermot op 10-09-2013 11:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq