Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
De Rom bevalt mij erg goed, maar ik heb geen vergelijkings-materiaal.

Ik kan op mijn werk de hele dag audio streamen, regelmatig wat surfen of youtube bekijken wat apps installeren ed. grootste deel van de tijd het scherm actief, en na 9 uur zat er nog zo'n 15% in.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Sneezzer schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:38:
De Rom bevalt mij erg goed, maar ik heb geen vergelijkings-materiaal.

Ik kan op mijn werk de hele dag audio streamen, regelmatig wat surfen of youtube bekijken wat apps installeren ed. grootste deel van de tijd het scherm actief, en na 9 uur zat er nog zo'n 15% in.
Ja het gaat mij voornamelijk om de ervaring in standby. Hier had ik bijvoorbeeld op 1.7 dat wanneer ik hem een nacht in standby had er 2% per uur af ging (wifi stond uit etc). Dus als dit op de 1.9 rom beter is zal ik die ook flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaphod
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 16:13

Xaphod

Inara profiel

loneranger56 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:16:
De Pipo M9 (nonPro) die ik voor de M7 Pro had waren er problemen als er apps vanuit de playstore bijgewerkt moesten worden. De tablet was gedurende de tijd dat er bijgewerkt werd totaal onbruikbaar.
Dit lag (ligt) aan het langzame NAND-geheugen wat in deze batch van de M9 toegepast is. Dit kon wel 15 tot 30 minuten duren, daarna was de tablet gewoon bruikbaar.
Ha, die heb ik ook.(M9 max)
Nu snap ik ook waarom hij soms zo langzaam is, (bij het bijwerken dus).
Zou een externe sd kaart helpen?

https://inara.cz/elite/cmdr/425104/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degranulatie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 14:20
Sneezzer schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:25:
Ik heb mijn Pipo P4 binnen (2 stuks, ook voor de vriendin ;-).

Meteen Rileys rom 1.9 er op gezet en alles werkt super, echter vergeet hij de WiFi als ik hem uit heb gehad, iemand tips?

Edit: komt door de instellingen die ik op het werk er op moet zetten....
Ik was ook aan het denken om een P4 te kopen.... Is er eigenlijk een goede hoes/case voor, hoe steviger hoe beter omdat de kids er ook mee gaan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
degranulatie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:05:
[...]

Ik was ook aan het denken om een P4 te kopen.... Is er eigenlijk een goede hoes/case voor, hoe steviger hoe beter omdat de kids er ook mee gaan spelen....
Als je een stevige zoekt, is dit de beste denk ik.

http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1436.l2649

Zelf heb ik deze besteld.

http://www.banggood.com/F...IPO-TALK-T9-p-929963.html

Mocht je zelf nog willen zoeken: Voor de P4 is er geen case te vinden. Voor de T9 wel. Komt omdat beide modellen van de buitenkant uit volledig gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Heb nu een tab 3 lite 7" prima voor browsen, games (clash of clans, battle glory) alleen de kijkhoek soms wat irri(of wennen kan ook dat zijn) Een m8 trekt mijn interesse, iemand deze in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:23:
Heb nu een tab 3 lite 7" prima voor browsen, games (clash of clans, battle glory) alleen de kijkhoek soms wat irri(of wennen kan ook dat zijn) Een m8 trekt mijn interesse, iemand deze in gebruik?
Welke, de pro of de HD? Zijn overigens beide verouderd en bij de shops veel te duur. Dan is de P4 een betere optie. Ik heb hier de 8pro en de 9pro. P4 is onderweg, maar ligt in het inmiddels beroemde niemandsland Urumqi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtoni
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 21:01
Vandaag een Pipo P4 bezorgd gekregen. Als een kind zo blij met dit apparaat. Ik heb gelijk de RileyRom 1.9 er op gezet en, mede dankzij de uitgebreide documentatie, verliep alles heel soepel. Wat een mooie en soepele tablet. Met de nieuwest Antutu versie (5 geloof ik) kom ik aan +/- 34k score.

Ik heb de WIFI-versie bij Bitspeed gekocht. Echter raak ik in verwarring omdat de android instellingen wel 3g opties tonen. Heb ik dan toch een 3g versie of is dit puur software matig? Ik heb in ieder geval de 3g-ROM versie van Riley gebruikt. Op een aantal sites staat dat de P4 dual band 2.4ghz en 5ghz ondersteunen. Maar kunnen jullie (degenen met een P4), wifi netwerken op 5ghz vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

starcopy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Welke, de pro of de HD? Zijn overigens beide verouderd en bij de shops veel te duur. Dan is de P4 een betere optie. Ik heb hier de 8pro en de 9pro. P4 is onderweg, maar ligt in het inmiddels beroemde niemandsland Urumqi.
P4? Die ik nu heb bevalt goed maar wil denk ik een 10" al is 7/8 wel ideaal zeker voor wat ik er mee doe.

Heb hem even opgezocht, ziet er erg goed uit! Ook qua specs.

[ Voor 18% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-10-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41

LoCuTuS2000

Resistance is futile

mtoni schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:45:
Vandaag een Pipo P4 bezorgd gekregen. Als een kind zo blij met dit apparaat. Ik heb gelijk de RileyRom 1.9 er op gezet en, mede dankzij de uitgebreide documentatie, verliep alles heel soepel. Wat een mooie en soepele tablet. Met de nieuwest Antutu versie (5 geloof ik) kom ik aan +/- 34k score.

Ik heb de WIFI-versie bij Bitspeed gekocht. Echter raak ik in verwarring omdat de android instellingen wel 3g opties tonen. Heb ik dan toch een 3g versie of is dit puur software matig? Ik heb in ieder geval de 3g-ROM versie van Riley gebruikt. Op een aantal sites staat dat de P4 dual band 2.4ghz en 5ghz ondersteunen. Maar kunnen jullie (degenen met een P4), wifi netwerken op 5ghz vinden?
Je had ook de Wifi ROM moeten gebruiken, de 3G rom is voor de variant met een simkaart slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:46:
[...]

P4? Die ik nu heb bevalt goed maar wil denk ik een 10" al is 7/8 wel ideaal zeker voor wat ik er mee doe.

Heb hem even opgezocht, ziet er erg goed uit! Ook qua specs.
Ik heb er hier al ff 1 gehad, en dus ook een mooi vergelijk met de M8pro kunnen maken. Qua buitenafmetingen is hij een stuk kleiner, maar scherm diagonaal scheelt amper een centimeter. Ook de snelheid en de kwaliteit van het scherm zijn een stuk beter. Net zo als Wifi. En voor rond de 145 euro krijg je veel bang voor je buck. Daar kan een Samsung niet tegenop in die prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
Heb al meer als 6 maanden de pipo max m9 pro draaien op 1,7 ghz en 768Mhz DDR3
En nog steeds tevreden

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
RobertowNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Het is ondertussen gelukt ;)
[afbeelding]

Xposed framework:
- Xposed Additions --> hardware back button volume maken: lange druk is vol- korte druk is vol+
- GravityBox --> doorzichtige notificatiebalk, aangepaste toggels, aangepaste Google Exp launcher (meer ruimte).

Build.prop:
'ro.rk.systembar.voiceicon=false (stond bij mij 2x in het build prop, beiden nu op false).

SystemUI.APK
Aangepast zodat de pijl in horizontale modus niet meer te zien is, waar ik de tablet 99% van de tijd in gebruik :P.
Kwestie van de APK decomply, XML aanpassen, recomply, aangepaste files overzetten naar oude APK met 7zip/winrar en daarna de systemUI vervangen op de tablet.

Nu eindelijk helemaal blij met de tablet :D
hoe stel ik dit in?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
De vraag zal eerder zijn: werkt dit nog? Die truc was NL voor Android 4.2, en op de M series werkte het met 4.4 niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

starcopy schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Ik heb er hier al ff 1 gehad, en dus ook een mooi vergelijk met de M8pro kunnen maken. Qua buitenafmetingen is hij een stuk kleiner, maar scherm diagonaal scheelt amper een centimeter. Ook de snelheid en de kwaliteit van het scherm zijn een stuk beter. Net zo als Wifi. En voor rond de 145 euro krijg je veel bang voor je buck. Daar kan een Samsung niet tegenop in die prijsklasse.
Mijn interesse is erg gewekt! :)

Waar is ie et goedkoopst? :D

En voor pipo zijn er ook roms te dll? (Als in actieve community,merk?) En ik neem aan dat ie op kk draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
iNFiNiTY- schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:06:
[...]

Mijn interesse is erg gewekt! :)

Waar is ie et goedkoopst? :D

En voor pipo zijn er ook roms te dll? (Als in actieve community,merk?) En ik neem aan dat ie op kk draait...
Hij draait zelfs op de nieuwste KK 4.4.4.4. ;)

Als ik een advies mag geven, koop hem bij Banggood. Die geven tenminste een goede garantie en willen je ook nog wel eens te gemoed komen bij de verzendkosten naar China toe. En ze hebben ook nog de coupon newbg (of NEWBG) voor 5% korting. Ook kun je een 2e account aanmaken met een ander email adres. Kun je jezelf een bon sturen zodat je bij aankopen boven de $ 100, $10 korting krijgt. Is alleen maar 3 dagen geldig, daarna zal je een nieuwe moeten sturen. Alleen, het is wel het een of het ander. Beide tegelijk gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ok goed zal es koekeloeren...

Gebruik em zeg maar als luxe extra en voor game uitbreidingen (commander bf4 etc.) Want heb zelf wp 8.1. Altijd wachten... dus dan maar de tab erbij even.. nu merk ik dat deze tab nu alles perfect draait enzo ook qua games (clash of clans, battle glory etc.) Maar met modern combat of six guns merk ik dat het beter kan... en dat wil ik dan ook.. ben nu ook aardig uit getweaked met deze tab 3 lite en kk zie ik ook niet 123 gebeuren dus goedkoop en wat betere specs (mag iets groter, hoef niet) en kwam uit bij de pipo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mijn M9pro is onbruikbaar.

Opeens wilde de tablet niet meer opladen.
De 230V lader lijkt te werken (lamp licht op) en als ik 'm inplug zie ik even dat rode lampje in de tablet heel kort oplichten.
Heb het met een USB-pipo-kabel-lader geprobeerd; zelfde resultaat.
Ik zie dat de tablet niet opgeladen wordt omdat deze rode lamp niet meer oplicht.
Tablet is ook leeg en gaat dus ook niet meer aan.

Geen idee hoe dit is gekomen; had nooit ergens last van. Ook niets aparts mee gedaan.
Heb ik nu een dode tablet of?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Piet91 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:01:
Mijn M9pro is onbruikbaar.

Opeens wilde de tablet niet meer opladen.
De 230V lader lijkt te werken (lamp licht op) en als ik 'm inplug zie ik even dat rode lampje in de tablet heel kort oplichten.
Heb het met een USB-pipo-kabel-lader geprobeerd; zelfde resultaat.
Ik zie dat de tablet niet opgeladen wordt omdat deze rode lamp niet meer oplicht.
Tablet is ook leeg en gaat dus ook niet meer aan.

Geen idee hoe dit is gekomen; had nooit ergens last van. Ook niets aparts mee gedaan.
Heb ik nu een dode tablet of?...
Welke omgeving zit je? Ik heb hier een ander type lader met een hoger amperage en een euro stekker. En in geval van nood ook nog wel een originele lader over. Als je in de Achterhoek zit zou je het hier kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:23:
Welke omgeving zit je? Ik heb hier een ander type lader met een hoger amperage en een euro stekker. En in geval van nood ook nog wel een originele lader over. Als je in de Achterhoek zit zou je het hier kunnen testen.
Hmm, misschien te vroeg wanhopig geworden.

Probeerde het net nog een keer en nou licht op de tablet de rode lamp wel op. En ik kreeg weer beeld.
Tablet zal wel uitzonderlijk veel ontladen zijn geweest. Toch raar; voordat de tablet niet meer wou opstarten en niet meer leek op te laden heeft ie de hele nacht aan de lading gelegen.
Heb toen alleen niet opgelet of die wel opgeladen werd toen.

Anywho; ligt nu aan de lading dus zo eens kijken of er nog leven in zit.
Gelukkig Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/sunnyboy_sarcasme.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-08 22:44
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een pipo p4 gekocht, prachtig ding met een super scherm. Maar ik heb hem nu een week maar de batterydrain is nog steeds ongelofelijk hoog, ze zeggen dat het komt door het inwerken van de accu, maar 6% met wifi en alles uit snachts is me toch teveel en overdag tussen de 10 en 40!%. En ik ben wel benieuwd hoe je kan zien of je de 3g versie hebt, ik had de opties in de originele versie en ik heb ook een slot ervoor, die wel dichtzit met een stukje plastic.
Alvast heel erg bedankt!

btw heeft er iemand behoefte aan een review of dat ik iets ga testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Markiboj97 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:21:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een pipo p4 gekocht, prachtig ding met een super scherm. Maar ik heb hem nu een week maar de batterydrain is nog steeds ongelofelijk hoog, ze zeggen dat het komt door het inwerken van de accu, maar 6% met wifi en alles uit snachts is me toch teveel en overdag tussen de 10 en 40!%. En ik ben wel benieuwd hoe je kan zien of je de 3g versie hebt, ik had de opties in de originele versie en ik heb ook een slot ervoor, die wel dichtzit met een stukje plastic.
Alvast heel erg bedankt!

btw heeft er iemand behoefte aan een review of dat ik iets ga testen?
Ligt aan de software, je moet deze rom flashen.

Hier een guide:
René90 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:39:
Uitleg om de p4 te flashen (zorg voor voldoende accu)
-download de rileyrom 1.6 (wifi moet je kiezen want de 3g modellen worden nog niet verscheept dacht ik) http://www.freaktab.com/s...po-P4-RileyROM-1-6-RK3288

-pak het uit, daarna naar de map usb_drivers en pak 'rk_driverassistant' uit. Dubbelklik op "Driverinstall", eerst even "deinstall driver" en daarna 'install driver". Als dat gelukt is ga je door:

-Dubbelklik in de hoofdmap op "androidtool", sluit vervolgens de pipo p4 aan met de meegeleverde usb kabel op een usb 2.0 poort. Schakel de pipo uit door lang op de uit knop te drukken, vervolg druk je lang op de vol+ en power knop. Je zal hem eerst horen inschakelen door het geluidje van de pc, en op het scherm van de pipo. Blijf echter drukken totdat er iets van 'found one loader device" in de androidtool staat.

-klik op lowerformat

-klik op run

-wachten, ik had toen hij helemaal op 100% was en klaar dat ik zelf op de powerknop moest drukken en toen ging hij hem installeren. Maar heb dus eerst even geduld en check of in de androidtool alles 100% is.

Paar issues met 1.6: nova launcher (of vergelijkbaar) is nodig, anders werkt auto rotation niet, en google now launcher werkt nog niet. Verder heb ik geen problemen gemerkt :)

Als er weer een nieuwe ROM komt kan je door bovenstaande stappen het weer gewoon flashen.

En tja, dit is hoe ik het deed en toen ging het prima. Maar zoals je in al die verhaaltjes leest, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het apparaat, op eigen risico dus.
Zou m eerst voor de zekerheid even rooten met Rootgenius, gewoon downloaden, tablet aan je pc hangen en draaien.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Remcom00 op 27-10-2014 19:49 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
Remcom00 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:46:
[...]

Ligt aan de software, je moet deze rom flashen.

Hier een guide:

[...]

Zou m eerst voor de zekerheid even rooten met Rootgenius, gewoon downloaden, tablet aan je pc hangen en draaien.
Dat was het eerste wat ik heb gedaan ;)

K zal morgen wel even kijken of ik het wel goed gedaan heb dan, toch bedankt.
Iemand nog een idee hoe je kan checken of je 3g hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Heb je een simkaart slot?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:37

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Markiboj97 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:59:
[...]

Dat was het eerste wat ik heb gedaan ;)

K zal morgen wel even kijken of ik het wel goed gedaan heb dan, toch bedankt.
Iemand nog een idee hoe je kan checken of je 3g hebt?
Je hebt een Non-3g. Aangezien het slot dicht zit.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Piet91 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:50:
[...]

Hmm, misschien te vroeg wanhopig geworden.

Probeerde het net nog een keer en nou licht op de tablet de rode lamp wel op. En ik kreeg weer beeld.
Tablet zal wel uitzonderlijk veel ontladen zijn geweest. Toch raar; voordat de tablet niet meer wou opstarten en niet meer leek op te laden heeft ie de hele nacht aan de lading gelegen.
Heb toen alleen niet opgelet of die wel opgeladen werd toen.

Anywho; ligt nu aan de lading dus zo eens kijken of er nog leven in zit.
Gelukkig [afbeelding]
Is inderdaad een mogelijkheid. Ik hoop dat het opgelost is, zo niet dan misschien toch nog optie 1. Ik heb ook nog een reserve accu liggen. Weliswaar voor de M8pro, maar om te testen zal het voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
voor iedereen met een pipo max 7 pro
CyanogenMod is gebouwt door http://www.freaktab.com/member.php?56356-fishpepper
en een "WIP"
work in progress
http://www.freaktab.com/s...430&viewfull=1#post242430

[ Voor 13% gewijzigd door robinjoo1 op 29-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Max 7 pro? Hij staat gepost bij de ''normale'' M7pro.
Maar goed, goed nieuws ja :D

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:37
Zo na wat gelezen te hebben hier, gisteren een P1 besteld, hopelijk leveren ze snel.
Hiervoor al eens een onda v975m gehad. Die was super zolang de gui niet vastliep.
Hier lees k daar niet echt iets van dus denk k wel dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Maar nog niet te vertrouwen. Werkt niet goed op dit moment. Dus tenzij je in een boot lus wil vallen, zou ik nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 16:13
Ik wil dus de Pipo P9 kopen van http://www.banggood.com/P...t-With-Case-p-952162.html

Maar dan had ik nog een vraagje over de lieve gasten bij de douane.
Maakt het uit welke shippingmethode ik gebruik? Ik wilde namelijk voor 5 euro kiezen dat die binnen 7 werkdagen er is maar als dat de kans vergroot dat die opgemerkt word dan sla ik het wel over haha.

En hoeveel kosten zou ik dan evt kunnen verwachten? Ik heb totaal geen ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:13:
Ik wil dus de Pipo P9 kopen van http://www.banggood.com/P...t-With-Case-p-952162.html

Maakt het uit welke shippingmethode ik gebruik? Ik wilde namelijk voor 5 euro kiezen dat die binnen 7 werkdagen er is maar als dat de kans vergroot dat die opgemerkt word dan sla ik het wel over haha.

En hoeveel kosten zou ik dan evt kunnen verwachten? Ik heb totaal geen ervaring hiermee.
Ik zou Netherlands direct mail pakken voor die 8 cent. De andere is DHL en dat is vragen om extra kosten ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

De gratis shipping optie is via swiss post geloof ik, en is bij mij al 3 keer zonder extra kosten binnen 2 weken geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:13:

Ik heb het gedaan, kostte me 5 euro extra voor de verzending en 45 euro douane. Daarnaast merkte ik geen verschil met de levertijd aangezien banggood mijn tablet 1.5week op processing liet staan. Ik heb btw de pipo p4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Markiboj97 schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:56:
[...]

Ik heb het gedaan, kostte me 5 euro extra voor de verzending en 45 euro douane. Daarnaast merkte ik geen verschil met de levertijd aangezien banggood mijn tablet 1.5week op processing liet staan. Ik heb btw de pipo p4.
Welke heb jij gekozen dan? Er zijn 3 opties:

1. Air Parcel Register (Free shipping & 7-25 business days)
2. Netherland Direct Mail (Untracked) (€0.07 & 7-10 business days)
3. EMS Express Mail Service (€12.96 & 4-8 business days)
4. Expedited Shipping Service (€6.43 & temporarily 7-12 business days due to delays)

En zal ik nr 2 kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:44:
[...]

4. Expedited Shipping Service (€6.43 & temporarily 7-12 business days due to delays)

En zal ik nr 2 kiezen?
Yup, neem 2. Snelste en zekerst. 3 is gegarandeerd betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:44:
[...]

En zal ik nr 2 kiezen?
Nr2 ziet er idd het beste uit.
Zelf denk ik dat ik nr4 had. was toen 3-7dagen, na wat opgezocht te hebben is die ook gegarandeerd betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Laatst online: 19-09 21:43
Ik heb nr 1 gebruikt en niks hoeven te betalen. Het duurde wel lang voordat mn P9 er was. Overigens was nr 2 niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 12:07
Ik zie dat de meeste covers voor de P9 zijn, (waar) zijn er ook covers te vinden voor de P4?

Ik heb enkel een leren kunnen vinden die ik spuuglelijk vind.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 11:18
ook de P9 besteld op 9 October bij banggood, nog steeds in transit en nog niet in Nederland. keuze 2 was er niet.

Kan niet wachten tot ie er is en dan met de info uit dit topic een andere rom erop :-)

[ Voor 28% gewijzigd door discusws op 05-11-2014 20:50 ]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
discusws schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:48:
ook de P9 besteld op 9 October bij banggood, nog steeds in transit en nog niet in Nederland. keuze 2 was er niet.

Kan niet wachten tot ie er is en dan met de info uit dit topic een andere rom erop :-)
Dan is het tussen de 7 - 25 werkdagen toch? Ik had wel de tweede optie, kost mij 90 eurocent en zou het pakket binnen 5 tot 10 werkdagen in huis zijn.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik heb hem gisteren besteld via Banggood via die optie 2, status staat op verzonden maar ik kan hem niet tracken.

denk dat ik hem over 2 weken heb, als ik geluk heb zelfs eind volgende week maar daar gok ik maar niet op :P

@Svorstenberg hoeveel werkdagen heeft die erover gedaan nadat het pakket op verzonden stond? En jij kon hem ook niet tracken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Jamesl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:45:
Ik heb hem gisteren besteld via Banggood via die optie 2, status staat op verzonden maar ik kan hem niet tracken.

denk dat ik hem over 2 weken heb, als ik geluk heb zelfs eind volgende week maar daar gok ik maar niet op :P

@Svorstenberg hoeveel werkdagen heeft die erover gedaan nadat het pakket op verzonden stond? En jij kon hem ook niet tracken toch?
Klopt, kan hem niet tracken. Ik heb hem net een uurtje geleden besteld trouwens!

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Over het algemeen met die optie meestal binnen 12 dagen in huis, maar natuurlijk geen garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:52:
Over het algemeen met die optie meestal binnen 12 dagen in huis, maar natuurlijk geen garantie. :)
We zullen het zien! Hoe sneller, hoe beter!

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
@Jamesl @svorstenberg
ben heel benieuwd naar jullie bevindingen over de P9.
de mooiste review komt in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:52:
12 werkdagen of 12 normale dagen? haha
agaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:56:
@Jamesl @svorstenberg
Ik zal mijn bevindingen hier posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
agaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:56:
@Jamesl @svorstenberg
P4 :P

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Jamesl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:57:
[...]

12 werkdagen of 12 normale dagen? haha

[...]

Ik zal mijn bevindingen hier posten :D
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/15029263/Capture3.PNG

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
svorstenberg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:05:
Ik zie dat de meeste covers voor de P9 zijn, (waar) zijn er ook covers te vinden voor de P4?

Ik heb enkel een leren kunnen vinden die ik spuuglelijk vind.
Zoeken op T9. P4 is identiek, en daarom vind je bijna niets. Ik heb bij BG een klem case besteld, dat bevalt me het beste ipv die (nep) leren dingen.

Ding is alleen bijna geen andere shop te bestellen. Het voortijd al een stel refunds van andere gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ja, toch wel he? Ik dacht dat die enkel voor de P9 was omdat ik van mening was dat de P9 wel wat groter formaat had...

Jammer! :(

Maar bij banggood hebben ze hem enkel in het zwart en ik wil juist de wit/oranje. Alieexpress verkoopt het ook volgens mij!

http://www.aliexpress.com...Cover-TPU/1993681251.html

Gaat niet via Paypal, maar creditcard nodig, en met free-shipping duurt het een eeuwigheid.

[ Voor 64% gewijzigd door stervis op 05-11-2014 22:38 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:30:
[...]

Zoeken op T9. P4 is identiek, en daarom vind je bijna niets. Ik heb bij BG een klem case besteld, dat bevalt me het beste ipv die (nep) leren dingen.

Ding is alleen bijna geen andere shop te bestellen. Het voortijd al een stel refunds van andere gehad.
Dat ding krast wel verschikkelijk snel. De gehele kwaliteit van die case is een pak minder dan die van mijn M7pro helaas. Maar goed wel dun licht en als stand te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Weet iemand hoe je een factory reset doet van een P9. Ik ben op google aan het zoeken geweest en ik kan veel info vinden over pipo en reset. Maar dan wordt er verwezen naar de volume knoppen. Maar die heeft een P9 niet.

edit:

gevonden, softwarematig kan het. vanuit instellingen->backup. Leuk si dat hij daarna volkomen op Chinees staat.

[ Voor 23% gewijzigd door Ortep op 06-11-2014 13:50 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ortep schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:36:
Weet iemand hoe je een factory reset doet van een P9. Ik ben op google aan het zoeken geweest en ik kan veel info vinden over pipo en reset. Maar dan wordt er verwezen naar de volume knoppen. Maar die heeft een P9 niet.

edit:

gevonden, softwarematig kan het. vanuit instellingen->backup. Leuk si dat hij daarna volkomen op Chinees staat.
Misschien werkt dit?

http://www.freaktab.com/s...ons-for-Manual-Flash-Mode
P9 staat er niet tussen maar die behuizing is ook voor andere Pipo tablets gebruikt.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Remcom00 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:52:
[...]

Misschien werkt dit?

http://www.freaktab.com/s...ons-for-Manual-Flash-Mode
P9 staat er niet tussen maar die behuizing is ook voor andere Pipo tablets gebruikt.
Ik heb het via de software gedaan. Het ging mij er om dat hij leeg was/werd. Dat hij op Chinees staat vind ik niet echt een probleem. Ik heb hem teruggestuurd omdat de GPS niet aan de praat te krijgen was. Nu afwachten wat de oplossing zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de aankoop 2 keer fout was gegaan (slechte verkopers) is de aankoop dit keer goed verlopen en heb ik mijn Pipo P9 dan eindelijk binnen! Wat een mooi en snel ding zeg!
overigens mijn eerste tablet ooit. Ik ben al een paar weken actief aan het meelezen in dit topic en heb als leek op dit gebied wat vragen:
Wat is het voordeel van een andere ROM installeren? aangezien de p9 het perfect doet.
Wat word er precies bedoeld met 'batterij calibreren' en hoe moet dit?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Andere ROM is voor sommigen een oplossing voor tablets die niet helemaal perfect lopen, je hebt hem pas net dus misschien loop je binnenkort toch tegen wat foutjes aan. De originele ROM is niet zo slecht echter heb ik al wel een paar vastlopers gehad, met RileyROM 1.6 heb ik dat nog niet gehad.
Over de batterij, zoals de meeste nieuwe apparaten gaat de accu na een aantal keer opgeladen te zijn al langer mee dan de eerste keer gebruik. Volgens mij is het niet nodig om hem speciaal te kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:29:
Nadat de aankoop 2 keer fout was gegaan (slechte verkopers) is de aankoop dit keer goed verlopen en heb ik mijn Pipo P9 dan eindelijk binnen! Wat een mooi en snel ding zeg!
overigens mijn eerste tablet ooit. Ik ben al een paar weken actief aan het meelezen in dit topic en heb als leek op dit gebied wat vragen:
Wat is het voordeel van een andere ROM installeren? aangezien de p9 het perfect doet.
Wat word er precies bedoeld met 'batterij calibreren' en hoe moet dit?

alvast bedankt.
Waar heb je hem gekocht?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus een andere ROM installeren heeft als voordeel dat 'foutjes' verholpen zijn? Omdat ik hem inderdaad net heb en na ongeveer een uur al in de oplader moest ben ik er nog geen 1 tegen gekomen.
Dat de batterij na een paar keer opladen langer mee gaat wist ik inderdaad. Was alleen benieuwd naar wat het kalibreren van de batterij inhoud en wat voor een voordelen dat heeft.

Ik heb hem bij Aliexpress gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-B
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 12:28
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:27:
Ok, dus een andere ROM installeren heeft als voordeel dat 'foutjes' verholpen zijn? Omdat ik hem inderdaad net heb en na ongeveer een uur al in de oplader moest ben ik er nog geen 1 tegen gekomen.
Dat de batterij na een paar keer opladen langer mee gaat wist ik inderdaad. Was alleen benieuwd naar wat het kalibreren van de batterij inhoud en wat voor een voordelen dat heeft.

Ik heb hem bij Aliexpress gekocht.
het kalibreren van de batterij betekent volgens mij gewoon dat de android OS weet hoeveel stroom de batterij precies kan vasthouden

zodat ie kan uitrekenen wat 1%-100% is

je kan het trouwens alleen doen als je rooted bent

en als je rooted bent er staat een mooi app op de playstore die je kan helpen ermee dan :)

battery calibration

[ Voor 10% gewijzigd door Leon-B op 06-11-2014 17:31 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ik ben sowieso van plan om direct naar die RileyRom te gaan zodra ik m'n P4 binnen heb.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
jazeker ook de P4 komen in de OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 10:59

neanderthaler

Are friends electric?

Heb een M1 met standaard rom overgenomen van medetweaker en was er aanvankelijk wel blij mee; heb hem eigenlijk alleen voor films en series, die ik eerst download op de pc of laptop. Netflix ging ook redelijk, dat was een meevaller. Ook XBMC gaat vloeiend. Internetten is een drama :')

Laatste tijd hangt hij steeds vaker in applicaties en afspelen van hd-video's gaat niet meer zo vloeiend, ik moet nog wel eens van video-app wisselen voor het beste resultaat.

Met de dual core 1.6gbz chip en quad core gpu verwacht ik eigenlijk betere prestaties. Ik heb niet zo veel verstand van Android, dat helpt ook niet echt. Als je een Android normaal uitschakelt, gaan dan alle processen op de achtergrond ook echt uit, of gaan die met opnieuw opstarten ook weer allemaal mee? Was mij al eens opgevallen dat downloads in de taakbalk bleven staan, ook wat andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ik kwam er eergisteren achter dat ik vergeten was een adres op te geven....

Maar de order staat ook al 3 dagen op 'ready to process'....

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Voor hen die op zoek zijn naar een cover voor de P4:
http://www.aliexpress.com...Cover-TPU/2027996557.html

heb hem 25-10 besteld, woensdag werd hij aangeboden (was niet thuis en hij was aangetekend met legitimatie verstuurd, dus heb hem gisteren opgehaald).

Ziet er goed uit (en dus redelijk vlot geleverd). Zodra ik hem kan testen zal ik vertellen hoe hij bevalt (de P4 - op dezelfde datum bij ali besteld - is nog niet binnen :o :+ ).

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Maestro.mosjuh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:05:

heb hem 25-10 besteld, woensdag werd hij aangeboden (was niet thuis en hij was aangetekend met legitimatie verstuurd, dus heb hem gisteren opgehaald).

Ziet er goed uit (en dus redelijk vlot geleverd). Zodra ik hem kan testen zal ik vertellen hoe hij bevalt (de P4 - op dezelfde datum bij ali besteld - is nog niet binnen :o :+ ).
Prima cover voor het geld, alleen krast de achterkant als een malle (zacht plastic, maar niet van dat flubberspul).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Maestro.mosjuh schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:05:

Ben wel even benieuwd naar een 'real-life' foto! :)

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
svorstenberg schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:40:
[...]

Ben wel even benieuwd naar een 'real-life' foto! :)
Plastic achterkantje ziet er cheap uit, en als je de cover open doet en tegen de achterkant houdt gaat het scherm waar uit door blijkbaar een te sterke magneet / gevoelige sensor. Dat is voornamelijk nogal vervelend. Qua stand is hij wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik ben aan het rondkijken voor een cover voor een P9. Maar daar is niet echt veel voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ortep schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:03:
Ik ben aan het rondkijken voor een cover voor een P9. Maar daar is niet echt veel voor te vinden.
Zoeken op M9 en/of M9Pro, zelfde behuizing, meer keus.
Ik heb nog een blauwe P9 flip cover liggen mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:15

Nicap

Tsssk....

Als ik zoek op aliexpress of de vele Chinese webshops vind ik niet echt wat. Weet iemand een handige wall mount voor een M9pro? Het mag ook een universele zijn.

Lijkt me dat die dingen er toch wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Daytona schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:05:
[...]

Zoeken op M9 en/of M9Pro, zelfde behuizing, meer keus.
Ik heb nog een blauwe P9 flip cover liggen mocht je interesse hebben.
en ik heb hem nog in het zwart :) mocht je interesse hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Op mijn P9 met RileyROM 1.5.1 werkt mijn lock-knopje regelmatig niet, en dan vooral als ik hem na gebruik wil locken. Andersom (unlocken van het scherm) werkt juist wel. Komt het probleem van een niet consequent werkend lockknopje bij jullie bekend voor? Of is dit een hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Een 'interessant' artikel van de Consumentenbond over het bestellen van Chineze tablets op Chineze websites en 'free shipping'.

Naar mijn mening een naiv en slecht onderzocht artikel...

http://www.consumentenbon...ebshop-aliexpress-review/

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik zit nog te twijfelen tussen de PiPo P4 en de nieuwe P8. Over deze laatste nog niet veel gelezen, maar hij lijkt me iets compacter dan de P4. P8 heeft een hogere resolutie kleiner scherm, met hogere resolutie, maar een kleinere batterij. Prijzen zijn nagenoeg gelijk.

Tot morgen wachten in de 11:11 sale bij aliexpress, met 15% korting en 7 dollar coupon.. dan is de prijs hopelijk erg strak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dangerousp schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:02:
Ik zit nog te twijfelen tussen de PiPo P4 en de nieuwe P8. Over deze laatste nog niet veel gelezen, maar hij lijkt me iets compacter dan de P4. P8 heeft een hogere resolutie kleiner scherm, met hogere resolutie, maar een kleinere batterij. Prijzen zijn nagenoeg gelijk.

Tot morgen wachten in de 11:11 sale bij aliexpress, met 15% korting en 7 dollar coupon.. dan is de prijs hopelijk erg strak :)
Ik vind het elke keer weer verbazend. Iedereen kijkt alleen naar de prijs, maar vergeet dat je soms ook garantie nodig hebt. En laat dat nu bij heel veel shops niet deugen. Waarom wil je 10 dollar uitsparen, en later gaan klagen omdat een eventuele garantie niet of nauwelijks opgepakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
starcopy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:17:
[...]

Ik vind het elke keer weer verbazend. Iedereen kijkt alleen naar de prijs, maar vergeet dat je soms ook garantie nodig hebt. En laat dat nu bij heel veel shops niet deugen. Waarom wil je 10 dollar uitsparen, en later gaan klagen omdat een eventuele garantie niet of nauwelijks opgepakt wordt?
Ik neem het risico, het gaat niet om 10 dollar besparen. Ik heb hem nu gekocht voor 135 euro.. Das een stuk minder dan welke tablet met vergelijkbare specs op de nl markt. Opsturen naar China vind ik in de meeste gevallen toch geen optie ivm verzendkosten en de periode dat je hem kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:43:
[...]

Ik neem het risico, het gaat niet om 10 dollar besparen. Ik heb hem nu gekocht voor 135 euro.. Das een stuk minder dan welke tablet met vergelijkbare specs op de nl markt. Opsturen naar China vind ik in de meeste gevallen toch geen optie ivm verzendkosten en de periode dat je hem kwijt bent.
Heb je de P8 voor die prijs gekocht? Welke coupons heb je gebruikt (hoe krijg ik die)? Ik zit nu te twijvelen of ik wel of niet een tablet zal kopen, maar voor die prijs doe ik het. Ik zit ook te denken aan een p4 of p8, waarbij ik de resolutie en 4:3 verhouding van de p8 een plus vind, maar de 8,9 inch van de p4 ook weer beter vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:43:
[...]

Ik was bij BG € 135 kwijt voor de P4 inclusief verzendkosten. Garantie daar is ook garantie. Tot op zekere hoogte willen ze zelfs nog wel eens meebetalen aan de verzendkosten. Tenzij je ze kunt overtuigen dat de boel echt kapot is. Heb zo al een aantal refunds gehad of een nieuwe opgestuurd zonder de oude retour te moeten sturen.

Tablets hier zijn overpriced en under budget wat HW betreft, en de goedkopere zoals bij intertoy's, bouwmarken, mediamarkt, en ga zo maar door, komen ook allemaal uit China. Zit er alleen een ander plaknaampje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
starcopy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:19:
[...]

Ik was bij BG € 135 kwijt voor de P4 inclusief verzendkosten. Garantie daar is ook garantie. Tot op zekere hoogte willen ze zelfs nog wel eens meebetalen aan de verzendkosten. Tenzij je ze kunt overtuigen dat de boel echt kapot is. Heb zo al een aantal refunds gehad of een nieuwe opgestuurd zonder de oude retour te moeten sturen.

Tablets hier zijn overpriced en under budget wat HW betreft, en de goedkopere zoals bij intertoy's, bouwmarken, mediamarkt, en ga zo maar door, komen ook allemaal uit China. Zit er alleen een ander plaknaampje op.
Ik zie hem voor 190 dollar op banggood, volgens mij maximaal 10 dollar korting toch?

Ik heb de mijne gisteren tijdens de 11:11 sale op aliexpress gekocht voor 163 dollar inclusief snelle verzending .. Helaas staat de euro slecht tegenover de dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Dat is een mooie prijs hoor. Ik was iets duurder uit, zelfs met een 5% kortingscode van Banggood.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dangerousp schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:12:
[...]

Ik zie hem voor 190 dollar op banggood, volgens mij maximaal 10 dollar korting toch?

Ik heb de mijne gisteren tijdens de 11:11 sale op aliexpress gekocht voor 163 dollar inclusief snelle verzending .. Helaas staat de euro slecht tegenover de dollar
Klopt, ik had alleen nog de betere koers en een speciale coupon. Maar de mijne wordt opnieuw opgestuurd, die in Urumqi ligt is afgeschreven door BG.

Intussen zit ik al smoesjes te bedenken waarom mijn M9pro aan vervanging toe zou zijn. Waarom moet mijn vrouw beter hebben. :P

Korting is er altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik zat nou net is goed naar mijn order te kijken dit is de status:
Order Processing
Nov/04/2014 15:47:56
4
Shipped
Nov/09/2014 02:45:10

Dus hij is zondag 9 november verzonden (met de boot?), en gaat vanaf dat moment dat de 7-10 werkdagen periode in? of moet ik die vanaf 4 november berekenen?

Ik ben een beetje ongeduldig als ik iets besteld heb 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Jamesl schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:40:
Ik zat nou net is goed naar mijn order te kijken dit is de status:
Order Processing
Nov/04/2014 15:47:56
4
Shipped
Nov/09/2014 02:45:10

Dus hij is zondag 9 november verzonden (met de boot?), en gaat vanaf dat moment dat de 7-10 werkdagen periode in? of moet ik die vanaf 4 november berekenen?

Ik ben een beetje ongeduldig als ik iets besteld heb 8)7 ;w
Nee joh, niets gaat met de boot. Je moet alleen mazzel hebben dat het een plekje in het vliegtuig krijgt. Kleine pakketjes zijn meestal wat sneller en grotere duren wat langer.

Periode dat hij verzonden is, dan gaat het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Over een week hoop ik mijn P4 in huis te hebben :)

Moo, I say.

• Jamesl
Dan zal die vast ergens volgende week komen :)
Laten we hopen maandag :p

• kareltje01
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo allen. Ik hoop 1 dezer dagen een Pipo P9 binnen te krijgen (op 03-11 besteld bij Banggood met EMS Express mail, hij is nu in transit volgens de tracking code) en ik wil er graag een custom rom op zetten. Nu heb je de keuze uit een RILEY- rom of een OMA-rom, maar ik krijg niet helemaal helder wat de voor- en nadelen van beide roms zijn. De OMA-rom heeft wel als voordeel dat deze de recentste android-versie heeft van de twee. Ook heb je bij de OMA-rom de lastige keuze uit allerlei kernels etc. Kan iemand mij helpen mbt deze (voor mij) lastige keuzes? Ik hoor het graag. Bedankt alvast.

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 20:28
Zou ik ook graag willen weten mijn pipo 9 komt als het goed is volgende week.
Ik zag zelfs een ROM die 4gb als mem claimt ipv de huidige 2. Ik doe er alleen maar games mee en verder niks. Voor mij is de batterij en de hoeveelheid games belangrijk.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
heb nu ook al 2 maanden de p9, prachtige tablet, veel opties maar jammer dat die rileyrom zoveel fouten heeft :s hangt vaak vast bij mij en soms als ik iets aantik geeft hij een rode balk rondom het scherm voor een milliseconde (valt wel hard op)

heb ik iets fout gedaan? :/

• ernstblaauw
RileyROM 1.7 is uit voor de P9: http://www.freaktab.com/s...9384-Pipo-P9-RileyROM-1-7
Het heeft dezelfde kernel als 1.6 en is gebaseerd op een 3G firmware van Pipo (maar draait ook op wifi-only).

Verwijderd

kareltje01 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:30:
Hallo allen. Ik hoop 1 dezer dagen een Pipo P9 binnen te krijgen (op 03-11 besteld bij Banggood met EMS Express mail, hij is nu in transit volgens de tracking code) en ik wil er graag een custom rom op zetten. Nu heb je de keuze uit een RILEY- rom of een OMA-rom, maar ik krijg niet helemaal helder wat de voor- en nadelen van beide roms zijn. De OMA-rom heeft wel als voordeel dat deze de recentste android-versie heeft van de twee. Ook heb je bij de OMA-rom de lastige keuze uit allerlei kernels etc. Kan iemand mij helpen mbt deze (voor mij) lastige keuzes? Ik hoor het graag. Bedankt alvast.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb de p9 nu ongeveer een week in gebruik en bevalt me (buiten een paar keer vastlopen) Erg goed.
Wellicht dat het met een costum ROM nóg beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Law0070 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:19:
heb nu ook al 2 maanden de p9, prachtige tablet, veel opties maar jammer dat die rileyrom zoveel fouten heeft :s hangt vaak vast bij mij en soms als ik iets aantik geeft hij een rode balk rondom het scherm voor een milliseconde (valt wel hard op)

heb ik iets fout gedaan? :/
In het P1 topic op Freaktab staat dat die rode rand verdwijnt als je developer's settings uitzet. Ik weet niet of dat hetzelfde werkt op de P9.

http://www.freaktab.com/s...322&viewfull=1#post235322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik snap niet dat ik op 5 november een mailtje kreeg van banggood dat die verzonden is en dat er nu in de status opeens staat dat die op 9 november pas verzonden is..

Zouden ze gewoon de datum veranderen zodat ze binnen een bepaalde levertijd kunnen leveren? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Jamesl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:55:
Ik snap niet dat ik op 5 november een mailtje kreeg van banggood dat die verzonden is en dat er nu in de status opeens staat dat die op 9 november pas verzonden is..

Zouden ze gewoon de datum veranderen zodat ze binnen een bepaalde levertijd kunnen leveren? :p
Ik heb ook maar even naar mijn order gekeken en precies hetzelfde! Op 8-11 een mailtje gekregen met dat m'n order verzonden was, nu kijk ik bij de details op de site staat er 13-11.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vanwege het Urumqi verhaal lopen ze daar ff flink in de problemen. Dat komt nu allemaal samen. Zowel de nieuwe verzendingen, als de refunds, en de oplossingen voor wat niet ontvangen is. Ze doen wat ze kunnen, maar daardoor sluipen er ook weer nieuwe fouten in. En jammer genoeg verbeteren ze die ook nog. Kreeg een coupon met 95% korting daardoor. Helaas werd na het bestellen de order wel gecanceld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:43:
Vanwege het Urumqi verhaal lopen ze daar ff flink in de problemen. Dat komt nu allemaal samen. Zowel de nieuwe verzendingen, als de refunds, en de oplossingen voor wat niet ontvangen is. Ze doen wat ze kunnen, maar daardoor sluipen er ook weer nieuwe fouten in. En jammer genoeg verbeteren ze die ook nog. Kreeg een coupon met 95% korting daardoor. Helaas werd na het bestellen de order wel gecanceld. :+
Wat is het Urumqi verhaal?
Haha dus mijn order is wel pas 9de verzonden? :p

Wel raar zeg! Maargoed ik verwacht hem volgende week en als het goed is blijft dat zo hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ze hebben, en nog een stel andere shops, een goedkopere methode van versturen gezocht. En dat ging met Chinapost via een nieuwe standplaats aan de andere kant van China. Wat blijkt, dat Urumqi airport ligt in Kazachstan en daar houden ze toch niet zo van Chinezen. Politiek en zo.

Resultaat: opzettelijke vertragingen van maanden en 80% van de pakjes of retour afzender of domweg verdwenen. En leg dat dan maar eens uit aan je klanten.
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste