Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:41

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op de Pipo P4 draai ik nu Oma v1.3 ROM en die draait goed, zonder battery drain. Wel heb ik wifi uitgezet tijdens sleep (alleen tijdens opladen wifi aan) en heb nu een redelijke standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
LoCuTuS2000 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:52:
Op de Pipo P4 draai ik nu Oma v1.3 ROM en die draait goed, zonder battery drain. Wel heb ik wifi uitgezet tijdens sleep (alleen tijdens opladen wifi aan) en heb nu een redelijke standby tijd.
Was de 1.5.1 toch nog niet wat het beloofde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

starcopy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:38:
[...]

Was de 1.5.1 toch nog niet wat het beloofde?
Niet meer getest, die Oma ROM doet het prima, 1.5 deed het nog niet goed. Oma is wel wat meer bloated than Riley, misschien flash ik nog wel een keer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
LoCuTuS2000 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:08:
[...]

Niet meer getest, die Oma ROM doet het prima, 1.5 deed het nog niet goed. Oma is wel wat meer bloated than Riley, misschien flash ik nog wel een keer dan :)
Ik twijfel op dat punt ff. De P4 ligt al in Nederland, (binnen 5 dagen) maar omdat deze niet voor mezelf is heb ik niet te veel tijd om er mee te testen.

Maar volgens Randy is de1.5.1 Wifi weer zuiniger in batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

starcopy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:25:
[...]

Ik twijfel op dat punt ff. De P4 ligt al in Nederland, (binnen 5 dagen) maar omdat deze niet voor mezelf is heb ik niet te veel tijd om er mee te testen.

Maar volgens Randy is de1.5.1 Wifi weer zuiniger in batterij verbruik.
Net geinstalleerd de 1.5.1 zal morgen wel weer even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

lennardd21 schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 00:40:
[...]

Hoe bevalt ie? Nog steeds de originele software
Erg goed.

- Prima batterijduur (al kan ik hier nog niet heel veel over zeggen, ik moet nog uitgebreid testen).
- Erg mooi scherm, mag misschien alleen wel wat feller maar erg goede kleuren, lijken erg natuurgetrouw (heb niks om mee te meten maar wel vergelijkingsmateriaal).
- Solide build, niet licht maar zeker ook niet te zwaar.
- Enorm snel, hij raast overal zonder moeite doorheen. Ik heb bijvoorbeeld ook een Huawei Ascend P7 en een Nexus 7 2013 en die willen nog wel eens aarzelen bij het laden van bijvoorbeeld de Playstore of een webpagina maar met de P4 is er geen enkele slowdown of lag.

Er komt waarschijnlijk nog een uitgebreide review maar daar heb ik nu geen tijd voor, als ik nog dingen moet testen laat het dan even weten.

Ik draai trouwens de RileyRom omdat daar ook de laatste updates van Pipo bij zitten, de stock software die er op stond, een oude build had wat kleine bugs (af en toe een kleine vastloper of 'overslaan' bij een video of en problemen met het terugschieten van de brightness).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Mijn P4 is eindelijk in de buurt, wel frusterend dat ik hem al begin juli besteld heb en nu pas binnen krijg :'). Maar in ieder geval goede verhalen te lezen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
shit me seller verwacht dat ie me pipo pas 20 september kan versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lennardd21 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:45:
shit me seller verwacht dat ie me pipo pas 20 september kan versturen
Heb je de witte of de 3G soms besteld? Dat is zo ongeveer de vroegste leverdatum voor die 2.

Ik heb vorige week maandag besteld, en hij ligt al sinds vrijdag bij postNL.

[ Voor 12% gewijzigd door starcopy op 25-08-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
starcopy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:46:
[...]

Heb je de witte of de 3G soms besteld? Dat is zo ongeveer de vroegste leverdatum voor die 2.

Ik heb vorige week maandag besteld, en hij ligt al sinds vrijdag bij postNL.
nee gewoon een zwarte zonder 3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lennardd21 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:48:
[...]

nee gewoon een zwarte zonder 3g
Dan zou ik een refund vragen en hem ergens anders bestellen. BG met coupon op dit moment iets van 135 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
starcopy schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:51:
[...]

Dan zou ik een refund vragen en hem ergens anders bestellen. BG met coupon op dit moment iets van 135 euro.
Bedankt voor de tip dat maar ff doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik kan het bericht hier niet meer terugvinden, maar er was iemand die problemen had met met een Belgische tv app.

Ik kwam onderstaande tegen over een oplossing hiervoor.

enabling the option called 'Force 4x MSAA' in Settings --> Developer Options --> Hardware Accelerated Rendering.

De persoon in kwestie had het met de Zweedse app, en daar werkte het nadat de settings aangepast waren.

Edit: Nieuwtje.

Ik las net dat ze op Freaktab de sourcecode van de Pipo tablets krijgen die niet meer door Pipo zelf ondersteund worden. Hierdoor komen er toch nog weer verbeterde versies uit voor in elk geval de M7pro, M8pro, en andere oudere types. De link met het eigenlijke bericht staat hieronder, dus toch nog een beetje goed nieuws voor de oudere modellen.

http://www.freaktab.com/s...rt-on-Discontinued-Models

[ Voor 38% gewijzigd door starcopy op 26-08-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

LoCuTuS2000 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:58:
[...]

Net geinstalleerd de 1.5.1 zal morgen wel weer even melden.
Update, vanochtend uit laptoptas gehaald nadat ik hem gister op 50% er in had gestopt. Resultaat, tablet uit, accu leeg.

Battery drain nog steeds actief. Grmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

Update, vanochtend uit laptoptas gehaald nadat ik hem gister op 50% er in had gestopt. Resultaat, tablet uit, accu leeg.

Battery drain nog steeds actief. Grmbl
Zou die libril-rk29-dataonly truc misschien werken van de M series? Als hij hier vanmiddag binnenkomt, zal ik daar in elk geval ff naar kijken. Probleem is hetzelfde weer als de andere modellen. 3G drain.

Edit:

De P4 is net afgeleverd. Op zich niet gek, 18-8 besteld, 26-8 in handen. Een geen opslag hoeven te betalen. d:)b

Eerste indruk is prima, wel veel compacter dan mijn M9pro.

[ Voor 15% gewijzigd door starcopy op 26-08-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45
met versie 1.3 heb ik geen battery drain...
en hebben jullie hier wel last van met 1.51?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Yes me pipo is verzonden Gelukkig stuk eerder dan gepland want dat was namelijk 20 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Laatst online: 19-09 21:43
Ik zie veel reacties over de P4. Ik twijfel zelf tussen een P4 en P9. Is er een reden waarom de P4 zoveel populairder is? Of ligt het puur aan het handigere formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Formaten tussen de 7.9 en 8.9" zijn op het moment erg 'hip', al zou ik zelf echt niet kleiner willen als 10.1".
Daarnaast is de P4 aardig wat goedkoper en al wat langer verkrijgbaar als de P9.
Tenzij er op de IFA een tablet gepresenteerd wordt die beter aan mijn wensen voldoet, ga ik ook een P9 bestellen. Riley op Freaktab heeft onlangs van Pipo een P9 ontvangen voor Rom development. Met de ondersteuning zit het dus wel goed. En review van hem zit er ook aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaffe
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik kom er echt niet meer aan uit. Heb het kopen van een tablet altijd uitgesteld omdat ik de ipad zo duur vond. Nu met de opkomst van de chinese tablets zie ik mij wel een kopen. Dan beginnen rondzoeken en pipo leek me het beste merk? Maar ik kom niet uit aan die benamingen. Welke is de "beste" tablet die zij op het moment te koop hebben? Ik dacht de pipo p1? Maar die is op het moment niet meer verkrijgbaar als ik rondkijk. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
P4 is een prachtig apparaat, maar die hier ligt heeft een probleem. }:|

Hij geeft maar 12Gb aan ipv 32Gb. Ook is het niet mogelijk om hem te flashen. Krijg alleen maar foutmeldingen. Al een melding naar BG gedaan, eens kijken hoe ze er mee omspringen. Lijkt me een doa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
starcopy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:02:
P4 is een prachtig apparaat, maar die hier ligt heeft een probleem. }:|

Hij geeft maar 12Gb aan ipv 32Gb. Ook is het niet mogelijk om hem te flashen. Krijg alleen maar foutmeldingen. Al een melding naar BG gedaan, eens kijken hoe ze er mee omspringen. Lijkt me een doa.
Foutje op de website van banggood, in de tmall van pipo staat ook dat het 2GB + 16GB is.

[ Voor 17% gewijzigd door René90 op 27-08-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Heb een 16gb besteld dat zou ook wel 12gb zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Kaffe schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:51:
Ik kom er echt niet meer aan uit. Heb het kopen van een tablet altijd uitgesteld omdat ik de ipad zo duur vond. Nu met de opkomst van de chinese tablets zie ik mij wel een kopen. Dan beginnen rondzoeken en pipo leek me het beste merk? Maar ik kom niet uit aan die benamingen. Welke is de "beste" tablet die zij op het moment te koop hebben? Ik dacht de pipo p1? Maar die is op het moment niet meer verkrijgbaar als ik rondkijk. Kan iemand me helpen?
Het is toch niet zo moeilijk, zowel de P1, P4, P8 en P9 zijn op basis van dezelfde Rockchip RK3288 SoC. De prestaties tussen de tablets zijn vergelijkbaar (verschillen in schermresolutie daargelaten). Kies degene wiens schermdiagonaal, beeldverhouding en resolutie je voorkeur heeft.
En de Ipad en 'chinese tablets' zijn zo'n beetje de uitersten in de tablet markt, dus daar tussenin vind je nog stapels Samsungs, Asussen, Acers, Lenovo's, HP's etc om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Met welke shops hebben jullie goede ervaringen? Ik lees dat banggood, aliexpress en bitspeed betrouwbaar zijn. Welke shops kunnen jullie nog meer aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:39:
[...]

Foutje op de website van banggood, in de tmall van pipo staat ook dat het 2GB + 16GB is.
Klopt ook wel, maar dat verkopen ze niet. >:)

Maar een probleem heb ik wel. Ik kan niet flashen. En als ik er een usb kaartje indruk, wordt deze ook niet weergegeven.

Tijdens het flashen krijg ik: lower format fail, en uit met de pret. Of ik nu debug aan of uit zet, maakt niets uit.

[ Voor 13% gewijzigd door starcopy op 27-08-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geode ervaring met deze shop in finland plus geen invoer rechten http://www.freewebstore.org/tabletv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:33:
Ik heb zelf geode ervaring met deze shop in finland plus geen invoer rechten http://www.freewebstore.org/tabletv
Maar wel de prijs naar euro's 1 op 1 omgezet. Kun je toch beter gokken op de Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
starcopy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:25:
[...]

Klopt ook wel, maar dat verkopen ze niet. >:)

Maar een probleem heb ik wel. Ik kan niet flashen. En als ik er een usb kaartje indruk, wordt deze ook niet weergegeven.

Tijdens het flashen krijg ik: lower format fail, en uit met de pret. Of ik nu debug aan of uit zet, maakt niets uit.
Ik heb nog maar niet geprobeerd te flashen, voorlopig op stock rom werkt alles prima. Tevens de pipo nu in de T9 case zitten (welke ook de originele case is voor de P4) en past perfect. Alle uitsparingen kloppen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
starcopy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:46:
[...]

Maar wel de prijs naar euro's 1 op 1 omgezet. Kun je toch beter gokken op de Chinees.
Ik sta op het punt er eentje bij banggood te bestellen. Welke shipping optie hebben jullie genomen? Is er verschil tussen de verzendmethodes wat betreft de behandeling bij de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ernstblaauw schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:19:
[...]

Ik sta op het punt er eentje bij banggood te bestellen. Welke shipping optie hebben jullie genomen? Is er verschil tussen de verzendmethodes wat betreft de behandeling bij de douane?
Ik kon zelfs nog kiezen voor NL direct zonder T&T, dus ff geprobeerd. Maar kreeg toch een T&T van Swiss post. Ging supersnel maandag verstuurd, week later dinsdag in huis. En geen extra cadeautje erbij. ;)

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Mijn P4 lijkt toch wel weer wat beter te gaan met de batterij. Hij heeft namelijk een hele dag in mijn tas gezet en maar 4% accu verloren.

• René90
LoCuTuS2000 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:27:
Mijn P4 lijkt toch wel weer wat beter te gaan met de batterij. Hij heeft namelijk een hele dag in mijn tas gezet en maar 4% accu verloren.
Is dat met die oma rom? Ik heb de stock rom en er is nu in de nacht iets van 40-50 af gegaan (wifi stond aan). Het flashen van die oma rom kreeg ik een melding bij 'fail lower format' dus kan nu niet iets anders erop flashen. Iemand hier een idee? (windows 7)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Is dat met die oma rom? Ik heb de stock rom en er is nu in de nacht iets van 40-50 af gegaan (wifi stond aan). Het flashen van die oma rom kreeg ik een melding bij 'fail lower format' dus kan nu niet iets anders erop flashen. Iemand hier een idee? (windows 7)
Je kunt lowformat overslaan. Dus alleen maar switch en run gebruiken bij de Riley rom.

• René90
starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:16:
[...]

Je kunt lowformat overslaan. Dus alleen maar switch en run gebruiken bij de Riley rom.
Waarom is lowformat voor bedoeld dan? En moet je eigenlijk een usb 2.0 poort hebben, dan kan ik beter wachten tot ik weer mijn oude netbookje tot mijn beschikking heb zodat ik mijn tablet niet brick.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Waarom is lowformat voor bedoeld dan? En moet je eigenlijk een usb 2.0 poort hebben, dan kan ik beter wachten tot ik weer mijn oude netbookje tot mijn beschikking heb zodat ik mijn tablet niet brick.
Bij de oudere modellen om het geheugen leeg te maken voordat het geflashed wordt. Hier waarschijnlijk ook, maar blijkbaar is dat niet te doen. Riley lukt het bij geen van zijn P series modellen. Dus eigenlijk overschrijf je de oude rom dan gewoon als alleen switchen run kiest. Van die usb poort zou ik het niet weten, maar inderdaad, zeker is zeker.

• René90
starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Bij de oudere modellen om het geheugen leeg te maken voordat het geflashed wordt. Hier waarschijnlijk ook, maar blijkbaar is dat niet te doen. Riley lukt het bij geen van zijn P series modellen. Dus eigenlijk overschrijf je de oude rom dan gewoon als alleen switchen run kiest. Van die usb poort zou ik het niet weten, maar inderdaad, zeker is zeker.
Thanks voor de uitleg, dan wacht ik nog even op locutus met de ervaring over de battery drain. Heb beide rom's alvast klaar staan op een usb stick in ieder geval
Dus de Oma 1.3 en de rilay 1.5.1

Wat me op viel bij het batterijverbruik was dat 'mobiel signaal' continue aan staat (3G blijkbaar). Ik heb bij de instellingen onder "meer" -> "mobiele netwerken" even de vinkjes weg gehaald bij datagebruik en nog iets vergelijkbaars. Nu eens kijken of hij dan niet meer batterij blijft verbruiken voor mobiel signaal. Verder lijkt het namelijk in orde want wifi gaat gewoon uit en ook het scherm pakt geen batterij als hij in standby staat.

Edit: inmiddels oma 1.3 draaien, even kijken wat dat doet :)

[ Voor 26% gewijzigd door René90 op 28-08-2014 13:54 ]

• ernstblaauw
Zo, heb net de Pipo P9 bij banggood, inclusief deze cover:
http://www.banggood.com/T...PO-M9-Tablet-p-88694.html

Ik heb gekozen voor de gratis verzendmethode, ik zal dus nog even geduld moeten hebben voordat ik de tablet heb :(. Dan heb ik gelukkig nog wat tijd om me te verdiepen in de ROMs die er zijn ;)

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Vreemd, ik kan geen Pipo P9 vinden op banggood, terwijl ik daar het liefst bestel?
Mijn laatste bestelling daar was trouwens binnen twee weken in huis met de gratis Sweden Post optie.

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
Daytona schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:14:
Vreemd, ik kan geen Pipo P9 vinden op banggood, terwijl ik daar het liefst bestel?
Mijn laatste bestelling daar was trouwens binnen twee weken in huis met de gratis Sweden Post optie.
Kijk hier eens.

• René90
Daytona schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:14:
Gebruik wel even de 5% coupon

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• René90
Op de 1.3 OMA verlies ik 4% per uur in standby (wifi gewoon volledig uit). Iemand meer info over de 1.5.1 rom?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:29:
Op de 1.3 OMA verlies ik 4% per uur in standby (wifi gewoon volledig uit). Iemand meer info over de 1.5.1 rom?
Wifi bij de instellingen volledig uitzetten als de tablet in slaapstand gaat. Was 1 van de oplossingen die ik hierover heb gevonden. Ik zoek de instelling wel op, kunnen we zien of we over hetzelfde praten.

Edit: For battery drain set "Keep Wi-Fi on during sleep" to Never (settings/wifi/advanced).

[ Voor 18% gewijzigd door starcopy op 28-08-2014 19:40 ]

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

René90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Momenteel draai ik Riley 1.5.1 met wifi op disabled tijdens sleep.

• René90
starcopy schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:38:
[...]

Wifi bij de instellingen volledig uitzetten als de tablet in slaapstand gaat. Was 1 van de oplossingen die ik hierover heb gevonden. Ik zoek de instelling wel op, kunnen we zien of we over hetzelfde praten.

Edit: For battery drain set "Keep Wi-Fi on during sleep" to Never (settings/wifi/advanced).
Die stand heb ik ook op de OMA rom, maar nog steeds die Drain.
LoCuTuS2000 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:24:
[...]

Momenteel draai ik Riley 1.5.1 met wifi op disabled tijdens sleep.
En hoeveel ben jij kwijt per uur gemiddeld? Anders flash ik morgen ook even naar 1.5.1

Is dat ook simpelweg de androidtool en "run" klikken?

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

René90 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:21:
[...]

Die stand heb ik ook op de OMA rom, maar nog steeds die Drain.
[...]

En hoeveel ben jij kwijt per uur gemiddeld? Anders flash ik morgen ook even naar 1.5.1

Is dat ook simpelweg de androidtool en "run" klikken?
In 14 uur tijd 9%. Heb 5 minuten het apparaat gebruikt :)

• René90
LoCuTuS2000 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:43:
[...]

In 14 uur tijd 9%. Heb 5 minuten het apparaat gebruikt :)
Dan ga ik morgen ook even die 1.5.1 installeren :)

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

@René90 & robspijk; bedankt voor de tips.
Lang genoeg gewacht op 'the next best thing', P9 besteld met korting. Kan m'n half gare Kruidvat rk3066 bijna met pensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Inderdaad, er is altijd een nieuwe betere. Ik heb steeds lopen kijken naar de Galaxy Tab S 8.4 totdat ik deze toevallig tegen kwam. Hij lijkt helemaal geweldig. Sneller en groter dan mijn Nexus 7 (2013) met een goed scherm, maar toch kleiner dan 10" wat goed uit komt.
Nou heb ik het Scherm van de tab S gezien en ik ben heel erg benieuwd wat ik van deze ga vinden. Ik ben erg benieuwd!
Nu nog een weekje wachten en meelezen....

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Daytona schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:47:
@René90 & robspijk; bedankt voor de tips.
Lang genoeg gewacht op 'the next best thing', P9 besteld met korting. Kan m'n half gare Kruidvat rk3066 bijna met pensioen
Ik ben dus ook aan het wachten op de P9. Als ik kijk naar de ROMs van Riley, dan lijkt het dat de ontwikkeling voor de P4 verder is (1.5.1 vs 1.3). Of kan ik dat niet opmaken obv het versienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Riley meestal pas als Pipo een update heeft uitgebracht, voor de P9 zijn minder updates van Pipo omdat die minder lang te koop is dus Riley heeft ook minder versies uitgebracht.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Ik zie net dat Riley een nieuwe ROM voor de P9 heeft uitgebracht: versie 1.4
http://www.freaktab.com/s...-1-3-AND-1-4-%28RK3288%29

Er is daar nog weinig activiteit in de thread, kennelijk zijn er nog niet zoveel P9 bezitters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Wil hier iemand misschien mijn test afronden? Ik kreeg van Randy een file om het drain probleem te verminderen. Maar omdat ik de P4 slechts tijdelijk gehad heb, ben ik er dus niet achter gekomen of het ook voldoende was. De basis van de file is eigenlijk een oplossing die bij de M9pro voor JB4.3 gedacht was omdat daar de drain ook erg speelde. En bij een aantal KK4.4 users werkte dat ook. Naar aanleiding daarvan heb ik Randy gevraagd of hij voor de P4 ook nog een file met die aanpassing wilde maken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here is a file you can flash with CWM or TWRP....but I don't think we have one for this tablet.

So, extract the libril-rk29-dataonly.so and replace the same file in system/lib. Give it rwx permissions.

https://drive.google.com/...1Q3FtdmM/edit?usp=sharing
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de file uitgepakt en handmatig in de P4 gekopieerd en rechten gegeven met ROOTbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
starcopy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:04:
Wil hier iemand misschien mijn test afronden? Ik kreeg van Randy een file om het drain probleem te verminderen. Maar omdat ik de P4 slechts tijdelijk gehad heb, ben ik er dus niet achter gekomen of het ook voldoende was. De basis van de file is eigenlijk een oplossing die bij de M9pro voor JB4.3 gedacht was omdat daar de drain ook erg speelde. En bij een aantal KK4.4 users werkte dat ook. Naar aanleiding daarvan heb ik Randy gevraagd of hij voor de P4 ook nog een file met die aanpassing wilde maken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Here is a file you can flash with CWM or TWRP....but I don't think we have one for this tablet.

So, extract the libril-rk29-dataonly.so and replace the same file in system/lib. Give it rwx permissions.

https://drive.google.com/...1Q3FtdmM/edit?usp=sharing
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de file uitgepakt en handmatig in de P4 gekopieerd en rechten gegeven met ROOTbrowser.
Draaide jij de 1.5.1 of de oma 1.3 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:38:
[...]

Draaide jij de 1.5.1 of de oma 1.3 rom?
De 1.5.1. Alleen heb ik de P4 aan de eigenaar overhandigd. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
starcopy schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:39:
[...]

De 1.5.1. Alleen heb ik de P4 aan de eigenaar overhandigd. ;w
Ik zal hem maandag wel even in de root zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
René90 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:45:
[...]
Ik zal hem maandag wel even in de root zetten ;)
Dank je. Vergeet niet de oude eerst te hernomen, ander kun je niet terug. ;)

Maar is geen root he. system/lib. Give it rwx permissions.

Ik gebruik de app root browser ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ik draai Riley Rom 1.5 en ik heb net de Xposed Module DS Battery Saver gedownload, die moet er voor zorgen dat het apparaat altijd in deep sleep gaat (je kunt instellen dat het apparaat na een bepaalde tijd wakker word gemaakt voor notificaties).
Als dat werkt betekent het waarschijnlijk dat dat normaal niet goed gebeurt.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Remcom00 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 01:21:
Ik draai Riley Rom 1.5 en ik heb net de Xposed Module DS Battery Saver gedownload, die moet er voor zorgen dat het apparaat altijd in deep sleep gaat (je kunt instellen dat het apparaat na een bepaalde tijd wakker word gemaakt voor notificaties).
Als dat werkt betekent het waarschijnlijk dat dat normaal niet goed gebeurt.
Deep sleep gaat hij wel in met 1.5.1 heb ik al gezien, dus dat lijkt me niet zozeer de issue. En komt goed Starcopy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Dit is mijn battery usage op Riley 1.5.1. Tablet heb ik de afgelopen dagen een half uur voor PDFs gebruikt, een beetje mee gebrowsed en een uurtje XBMC gebruikt om videos mee te streamen vanaf de NAS.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/56888601/Screenshot_2014-08-31-08-35-10.png

Net de libril-rk29-dataonly.so vervangen, ben benieuwd of dat heel veel gaat helpen. Maar vind dit al niet dramatisch. Wifi is uit tijdens sleep, behalve aan de lader.

Grappig is wel dat eerst Google Now Launcher niet beschikbaar was, en nu het vervangen van libril-rk29-dataonly.so opeens wel.

[ Voor 12% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 31-08-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
LoCuTuS2000 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 08:43:
Dit is mijn battery usage op Riley 1.5.1. Tablet heb ik de afgelopen dagen een half uur voor PDFs gebruikt, een beetje mee gebrowsed en een uurtje XBMC gebruikt om videos mee te streamen vanaf de NAS.

[afbeelding]

Net de libril-rk29-dataonly.so vervangen, ben benieuwd of dat heel veel gaat helpen. Maar vind dit al niet dramatisch. Wifi is uit tijdens sleep, behalve aan de lader.

Grappig is wel dat eerst Google Now Launcher niet beschikbaar was, en nu het vervangen van libril-rk29-dataonly.so opeens wel.
Bij mij draait hij nu ook beter, alleen kan ik hem wel maar tot 91% opladen (hele nacht erin gezeten). Ik ga ook maar even die libril vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
ik heb gisteren mijn pipo p4 ontvangen van bitspeed, vannacht om 01:30 aan de lader (11%) gehangen, en vanmorgen, om 09:00 stond hij op 86% (en wil niet verder) , tevens werkt youtube ZEER slecht (lange laadtijden) terwijl mijn HTC one en een andere (goedkope Kruidvat) zonder problemen werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door pawarana op 31-08-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Edit: niet meer nodig

[ Voor 89% gewijzigd door René90 op 01-09-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Gisteren de P9 besteld en shipping @3 euro gekozen zodat ik binnen 3-7 dagen hem in huis heb. Werk in de bewaking en ga soms eenzame nachten tegemoet :) heb de P9 gekozen omdat een 10 inch scherm toch het interessantste is, zie niet het nut van een 7-9 inch scherm als m'n Mi3 al 5 inch is.

Zal proberen enkele ervaringen te delen als ik hem in m'n bezit heb, eerste tablet die ik bezit maar mits ik bekend ben met chinese smartphones zal een chinese tablet ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
Geen updates meer voor de M8Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:15
Nodig dan? met de laatste KK Riley Rom en het omzetten naar ART runtime ipv Dalvik draait mijn M8Pro als nooit tevoren en ben ik er zeer tevreden over. Voorlopig dus ook nog geen behoefte aan een nieuwe tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Timminator schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:59:
[...]

Nodig dan? met de laatste KK Riley Rom en het omzetten naar ART runtime ipv Dalvik draait mijn M8Pro als nooit tevoren en ben ik er zeer tevreden over. Voorlopig dus ook nog geen behoefte aan een nieuwe tablet.
Dat herken ik absoluut, maar mogelijk dat er nog wat streamlining komt. Mijne slaat met de laatste riley soms vast, beeld ziet er dan uit als een tv met storing en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:15
maartend schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:04:
[...]

Dat herken ik absoluut, maar mogelijk dat er nog wat streamlining komt. Mijne slaat met de laatste riley soms vast, beeld ziet er dan uit als een tv met storing en dergelijke.
Dat vastlopen/storing herken ik (gelukkig) niet. Laatste Rom al een keer opnieuw geflasht? Is het bij een bepaalde app? Ik dacht ergens een keer gelezen hebben dat niet alle apps goed overweg kunnen met ART. Als je die vastlopers altijd bij dezelfde app hebt zou je misschien kunnen kijken of de runtime terug op Darvik zetten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Arctablet gaat verder werken aan een aantal tablets die niet meer door Pipo ondersteund worden. En daar hoort de M8pro ook bij. Alleen op wat voor termijn is nog niet precies bekend. Ze moeten eerst de sourcefiles van Pipo krijgen voordat ze er mee aan de slag kunnen. De afspraak ligt er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
@Timminator ; gebuert me voornamelijk bij Firefox

@starcopy thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Heeft iemand last (of heeft info) over een "paarse" gloed als de p4 aangesloten wordt op een tv dmv Hdmi.
Op mijn Tv (TX-P42V20 plasma Panasonic) zie ik die "paarse gloed" en op een philips tv niet (zelfde kabel).
Is dit probleem herkenbaar? en is hiervoor een fix uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pawarana schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:48:
Heeft iemand last (of heeft info) over een "paarse" gloed als de p4 aangesloten wordt op een tv dmv Hdmi.
Op mijn Tv (TX-P42V20 plasma Panasonic) zie ik die "paarse gloed" en op een philips tv niet (zelfde kabel).
Is dit probleem herkenbaar? en is hiervoor een fix uit?
Lijkt me duidelijk...als je het op de Panasonic wél hebt en op de Philips niet...wat zou dan het probleem kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:51:
[...]

Lijkt me duidelijk...als je het op de Panasonic wél hebt en op de Philips niet...wat zou dan het probleem kunnen zijn ?
erg kort door de bocht....

en als ik meerdere hdmi apparaten op mijn tv zijn aangesloten.... (dit is toch wel erg aannemelijk 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pawarana schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:32:
[...]

erg kort door de bocht....

en als ik meerdere hdmi apparaten op mijn tv zijn aangesloten.... (dit is toch wel erg aannemelijk 8)7 )
Als het op de ene tv het geval is en op de andere niet is het toch duidelijk dat het aan de tv ligt?
Al ee andere hdmi poort geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:48:
[...]

Als het op de ene tv het geval is en op de andere niet is het toch duidelijk dat het aan de tv ligt?
Al ee andere hdmi poort geprobeerd?
alle poorten zelfde probleem
Ik heb vele apparaten aangesloten op mijn tv, nog nooit een probleem, dan is het toch duidelijk dat het NIET aan die tv ligt.
De pipo geeft een singaal via Hdmi waar mijn tv niet overweg mee kan, mijn vraag is nu; heeft iemand zijn pipo aangesloten op een tv via een kabel en wat voor een type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
pawarana schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:27:
[...]

alle poorten zelfde probleem
Ik heb vele apparaten aangesloten op mijn tv, nog nooit een probleem, dan is het toch duidelijk dat het NIET aan die tv ligt.
De pipo geeft een singaal via Hdmi waar mijn tv niet overweg mee kan, mijn vraag is nu; heeft iemand zijn pipo aangesloten op een tv via een kabel en wat voor een type?
Geen P4, maar wel meerdere andere Pipo's. Gewoon via een straight Hdmi kabel met aan 1 kant een verloopstekker naar micro. Zowel op mijn LG als mijn Philips gewoon beeld. Dit zijn echter wel Led tv's, geen plasma. Het lijkt er meer op dat je Plasma de resolutie niet aan kan welke door de Pipo gebruikt wordt. Welk bouwjaar is je Plasma?

Wat je nog zou kunnen proberen is kijken of er een software update voor je Panasonic is. Dat wil ook nog al eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
starcopy schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 19:09:
[...]

Geen P4, maar wel meerdere andere Pipo's. Gewoon via een straight Hdmi kabel met aan 1 kant een verloopstekker naar micro. Zowel op mijn LG als mijn Philips gewoon beeld. Dit zijn echter wel Led tv's, geen plasma. Het lijkt er meer op dat je Plasma de resolutie niet aan kan welke door de Pipo gebruikt wordt. Welk bouwjaar is je Plasma?

Wat je nog zou kunnen proberen is kijken of er een software update voor je Panasonic is. Dat wil ook nog al eens helpen.
thnx voor het testen, tv uit 2010, geen updates voor tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
reso=ok beeld ziet er flets uit met een "paarse" gloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Ik kom er achter dat op de standaard firmware GEEN speedtest.net uit de google playstore kan instaleren?
heeft iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
morgen komt me pipo p4 binnen nu nog even kijken hoe ik hem ga update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
pawarana schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 20:18:
Ik kom er achter dat op de standaard firmware GEEN speedtest.net uit de google playstore kan instaleren?
heeft iemand een idee hoe dat kan?
Had ik ook met bepaalde apps (wel vaker met China tabs gehad). Na de riley 1.5.1 rom geen gedoe meer gehad. Nu draai ik riley 1.6 trouwens, daar zit de nieuwe firmware van pipo in met een nieuwe kernel. Even checken wat de batterij doet vannacht.

[ Voor 16% gewijzigd door René90 op 02-09-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Inmiddels ook in het bezit van een p4

Plussen
-batterij (ca 5 uur met gt racing 2)
-touchscreen reageert goed, ook aan de randen
-wordt nooit heet, bij normaal gebruik niet eens warm
-scherm is prima, op contrast na
-ideaal om te gamen/film kijken. De bijpassende hoes houdt hem perfect overeind.

Minnen
-speaker vervormt snel en kan niet hard
-WIFI snelheid is erg laag, vermoed dat het een b/g chip is (max rond 22 mbit)
-batterij loopt verder leeg bij opladen via USB tijdens gebruik.
-irritant klepje neemt directe toegang tot HDMI en USB weg.
-16/10 verhouding vind ik voor web browsen niet ideaal, vooral niet met de Android nav onderin.
-de bijpassende hoes ligt niet echt lekker in de hand.

Voor het geld een prima aankoop.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

srekaewt schreef op woensdag 03 september 2014 @ 00:35:
Inmiddels ook in het bezit van een p4

Plussen
-batterij (ca 5 uur met gt racing 2)
-touchscreen reageert goed, ook aan de randen
-wordt nooit heet, bij normaal gebruik niet eens warm
-scherm is prima, op contrast na
-ideaal om te gamen/film kijken. De bijpassende hoes houdt hem perfect overeind.

Minnen
-speaker vervormt snel en kan niet hard
-batterij loopt verder leeg bij opladen via USB tijdens gebruik.
-irritant klepje neemt directe toegang tot HDMI en USB weg.
-16/10 verhouding vind ik voor web browsen niet ideaal, vooral niet met de Android nav onderin.
-de bijpassende hoes ligt niet echt lekker in de hand.

Voor het geld een prima aankoop.
Wil toch even reageren op je minpunten:

Deze WIFI is juist erg sterk voor een China Tablet, het is in ieder geval voldoende om een 1080P MKV film van 10GB te streamen, dat is mij eerder niet gelukt met goedkope tablets.

Had je al gezien dat je deze kan minimaliseren met de >> die naar beneden wijzen? Dan verdwijnen de bovenste en onderste balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
En er is een nieuwe firmware voor die battery drain, check de rrileyrom 1.6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candy1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 09:56
pawarana

Ik heb een plasma panasonic en heb geen enkel probleem om te kijken via hdmi met mn pipo p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
René90 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:32:
[...]

Had ik ook met bepaalde apps (wel vaker met China tabs gehad). Na de riley 1.5.1 rom geen gedoe meer gehad. Nu draai ik riley 1.6 trouwens, daar zit de nieuwe firmware van pipo in met een nieuwe kernel. Even checken wat de batterij doet vannacht.
Ik heb die Riley 1.6 rom ,maar weet niet goed hoe dit te doen,en kan dit fout gaan, en kan er nog terug naar de stock rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
candy1 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:32:
pawarana

Ik heb een plasma panasonic en heb geen enkel probleem om te kijken via hdmi met mn pipo p1
dank je, ik heb een pipo4 in combinatie met pana v20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candy1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 09:56
Zonder ervaring ,tja het blijft min of meer een gok.

Soms gaat er iets mis en raakt je tablet bricked kortom hij doet helemaal niks meer.

Veel mensen op dit forum doen alsof het niks voorsteld maar er kan genoeg mis gaan.
Ook op tweakers exotische tablet forum word er luchtig over gedaan.

Eenmaal onder de knie zal het best mee vallen.

Als je niet kan terug vallen op iemand om je te helpen als het mis gaat zou ik er niet zomaar aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Uiteindelijk toch maar de knoop gehad, ik ga de pipo p4 bestellen. Iemand nog tips/kortingcodes waar ik het kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
candy1 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:25:
Zonder ervaring ,tja het blijft min of meer een gok.

Soms gaat er iets mis en raakt je tablet bricked kortom hij doet helemaal niks meer.

Veel mensen op dit forum doen alsof het niks voorsteld maar er kan genoeg mis gaan.
Ook op tweakers exotische tablet forum word er luchtig over gedaan.

Eenmaal onder de knie zal het best mee vallen.

Als je niet kan terug vallen op iemand om je te helpen als het mis gaat zou ik er niet zomaar aan beginnen.
Jij hebt wel een erg negatief beeld van de gemiddelde tweaker zeg. Hulp gaat vaak zelfs zo ver dat iemand zegt, ik wil wel komen, of kom maar hier.

En misschien dat jij in telefoon termen denkt als het over flashen gaat, maar zeker bij een Pipo stelt het niets voor. Wat je wel moet doen is: RTFM. En vooraf, niet nadat je de boel om zeep hebt geholpen. En begrijp je wat niet, vraag eerst, doe later.

Maar met jouw mentaliteit zul je niet verder komen dan een Samsung bij de mediamarkt kopen.

Sorry voor de reactie, maar dit soort kortzichtige opmerkingen kun het leuke aan een hobby compleet om zeep helpen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Vandaag pipo p4 ontvangen mooi apparaat alleen de batterij drain moet ik nog even fixen.
Ga nog even uitzoeken hoe ik hem kan updaten iemand enig idee waar ik kan zien welke versie ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Ik merk nu toch wel dat ik bepaalde apps niet kan krijgen op de play store, is er toevallig iemand in de omgeving van Alkmaar noord die kan flashen voor een eventuele vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
pawarana schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:44:
Ik merk nu toch wel dat ik bepaalde apps niet kan krijgen op de play store, is er toevallig iemand in de omgeving van Alkmaar noord die kan flashen voor een eventuele vergoeding?
Zelf flashen is echt niet moeilijk ofzo :9

Windows xp + usb 2.0 en er kan vrijwel niks fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
René90 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:04:
[...]

Zelf flashen is echt niet moeilijk ofzo :9

Windows xp + usb 2.0 en er kan vrijwel niks fout gaan.
kale windows XP, niet aan internet hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Uxstyle schreef op woensdag 03 september 2014 @ 20:58:
Uiteindelijk toch maar de knoop gehad, ik ga de pipo p4 bestellen. Iemand nog tips/kortingcodes waar ik het kan bestellen?
BG heeft/had, dat weet ik niet precies meer, een actie met korting. Dan komt hij op iets van 135 euro uit. Er is misschien nog goedkoper te vinden, maar daar hebben ze wel de betere garantie afhandeling als je eens een probleem mocht krijgen.
maartend schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:16:
[...]

kale windows XP, niet aan internet hangen.
Win7 64B gaat anders ook prima hoor. Probleem op dit moment ligt eerder in de veranderde volgorde van knopjes drukken.

Jammer genoeg woon ik een kleine 200Km weg, anders had ik het wel willen doen. Ook zonder vergoeding. Maar geef aan wat je precies hebt, en dan is er wel een handleiding in elkaar te zetten. Wel aan denken, een backup heeft geen zin. Je zal alles opnieuw moeten installeren. Dat is om te voorkomen dat je oude dingen van de rom zelf per ongeluk terug zet.

[ Voor 27% gewijzigd door starcopy op 03-09-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Thanks, maar banggood heeft ze niet meer op voorraad. Bij andere sites kom ik aanzienlijk duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
[...]

Win7 64B gaat anders ook prima hoor. Probleem op dit moment ligt eerder in de veranderde volgorde van knopjes drukken.

Maar geef aan wat je precies hebt, en dan is er wel een handleiding in elkaar te zetten.
thnx, w7i5 en een pipo p4 16gb bij bitspeed.nl gekocht

• maartend
pawarana schreef op woensdag 03 september 2014 @ 22:44:
Gatver.
Je bent een week te laat. Afgelopen wkns in Amsterdam gewerkt en aankomend wknd weer. had hem dus kunen laten brengen en dan dit wknd laten ophalen.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:01:
[...]

Gatver.
Je bent een week te laat. Afgelopen wkns in Amsterdam gewerkt en aankomend wknd weer. had hem dus kunen laten brengen en dan dit wknd laten ophalen.
Wat doet een polder struiner zoals jij in het wilde Amsterdam? ;)
pawarana schreef op woensdag 03 september 2014 @ 23:54:
[...]

thnx, w7i5 en een pipo p4 16gb bij bitspeed.nl gekocht
Dan moet het geen probleem zijn. Als me er al niet 1 voor is, dan maak ik morgen ff een (hopelijk) simpele handleiding voor je. Kan er alleen geen plaatjes bij doen, die moeten ff uit de uitleg voor de M series komen dan.

• maartend
starcopy schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:18:
[...]

Wat doet een polder struiner zoals jij in het wilde Amsterdam
Als je aankomende zaterdag vanaf 23.00 uur in de rij staat bij de NDSM om het pontje te pakken en er staat daar bij de laatste barier een idioot t te bleren, zeg dan en hoi tegen me.
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste