Winamp Knopje in kast

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Misschien lijkt dit commentaar van een stuurman aan wal, maar met 4 knoppen zijn in feite alleen al door tegelijk aan en uit 4x3x2=28 combinaties te maken.
Plus lang en kort inhouden van een enkele toets maakt dit dus 32 mogelijkheden met 4 knoppen.

Daarmee bedoel ik dus dat het proggie kijkt naar button-down en button-up (beetje zoals met een muis), en dat je dan net als met een je ctrl, alt en shift toets allerlei verschillende combinaties kan maken.
Hierbij zou je de volgorde van indrukken ook nog wat uit kunnen laten maken.

En als ik het goed begrijp is dat uitlezen van de seriële poort dus geschreven in assembler, waarvan jullie geen source hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
En toen had dit topic 201 reply's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We maken nu gebruik van simpele assembly code om de serieele poort uit te lezen. Om dit in windows2000 aan de gang te krijgen zijn er al dll's geschreven die we in volgende versies zullen gaan gebruiken zodat ook win2k users (ikzelf ook) COMControll kunnen gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah wel tof man, alleen ben ik vergeten spul te gaan halen 2day (btw De BananeKoning hiero bij TS :) )
Dat wordt dus maandag ff mn troep gaan halen, ik denk alleen dat ik het met losse wires ga doen, alleen heeft iemand een goed idee om die dingen een beetje bij elkaar te houden ? Dus zoiets als er ook in een gewone serieele kabel zit (naja er omheen dus). Want ik heb (nog) geen multimeter en mn broer die er wel een heb is dus in het buitenland. Dus lenen gaat een beetje moeilijk. Heeft iemand hier goeie ideeen over ? Zo ja inc. dan ook ff de prijs ongeveer, dan weet ik wat ik ongeveer eraan kwijt ben, of het moet zijn dat het egt geen tiet kost, dan zeg da ook maar :)

MsssL De BananeKoning AKA [Sla!ne]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 23:00 schreef FoofMan het volgende:
We maken nu gebruik van simpele assembly code om de serieele poort uit te lezen. Om dit in windows2000 aan de gang te krijgen zijn er al dll's geschreven die we in volgende versies zullen gaan gebruiken zodat ook win2k users (ikzelf ook) COMControll kunnen gaan gebruiken ;)
Precies !!!

In verband met de komst van ADSL heb ik mn delphi pc moeten inleveren, das nu mn linux server, daardoor ben ik vandaag de hele dag (zaterdag) bezig geweest met t installen van Windows ME op de ene HD en Windows 98 met Delphi op de andere, nu kan ik met mn ASUS A7V bordje fijn bij t opstarten kiezen tussen de hd's (door net na het geheugentel scherm op escape te drukken, staat alleen nergens in de handleiding maar werkt wel).
Voordeel van het werken aan mn echte pc is:
A: meer Geheugen
B: meer MHZ en
C: Dual Monitor :P

Morgen ga ik verder met COMControll, verwacht morgen maar een preview !!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40
gaaf, kan niet w88 omdit in 2000 te laten werken.

past vast mooi bij m'n lcd schermpie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de windows2000 versie kan je dit weekend nog niet verwachten. Die komt (als het allemaal meezit) dan volgend weekend waarschijnlijk! Evenals nieuwe functies zoals meerdere knoppen tegelijk in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
Ik wacht ook in spanning af op de nieuws versie !!! :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

win2k heerst al, maar win2k met COMControll is natuurlijk helemaal roelerend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet! dan kan ik er ook vanalles mee, kan hij ook in mijn flexplex mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky20
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Op zaterdag 23 juni 2001 04:45 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Het proggie werkt nu vanuit het register, zou gewoon moeten werken. Ik heb nu echter al 2 mensen die na eeen reboot lles kwijt zijn, ik denk dat het aan de windows installatie ligt, maar vreemd is t wel.
Nou Bas, ik ben eruit hoor... het programma slaat alles pas op als je ook je com2 aangevinkt hebt! Wel raar, maar als het zo bewaard blijft vind ik het best hoor! :) Misschien heb ik nu ook het probleem voor wat anderen mensen ontdekt... ik hoop het wel!

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien mogelijk om behalve WinAmp te bedienen, misschien ook snelkopelingen (lees programma's) mee te starten, want dan kan je er (bijna) alles mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook op een andere manier het aantal knoppen uitbereiden:

Waarschijnlijk is het makkelijker als je twee knoppen PRECIES tegelijk indrukt. Dat kan, dan maak je toch een extra set schakelaars die twee aansluitingen doorverbinden? Het lijkt mij namelijk redelijk irritant om twee knoppen in te moeten drukken om een functie uit te voeren... (vooral als je pc op de grond staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Juist mijn knopjes af se...

hier vind je wat fotoos..wel slechte qua, met webcam gemaakt.

http://myearth.8m.com/casemod/winamp/

Werkt goed...thx Bas...

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 15:38 schreef newby het volgende:
Je kunt ook op een andere manier het aantal knoppen uitbereiden:

Waarschijnlijk is het makkelijker als je twee knoppen PRECIES tegelijk indrukt. Dat kan, dan maak je toch een extra set schakelaars die twee aansluitingen doorverbinden? Het lijkt mij namelijk redelijk irritant om twee knoppen in te moeten drukken om een functie uit te voeren... (vooral als je pc op de grond staat)
Inderdaad is het maken van een paar nieuwe knoppen een goed id!!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Is dit mogelijk:
Via een gewone seriele kabel een verlenging van de com-poort naar de voorkant van m'n kast maken (dus daar een com-poort aansluiting maken) en dan een soort afstandsbediening met een lange kabel eraan maken. Is het dan mogelijk om deze afst. hot te pluggen?
Want ik heb dat ding niet altijd nodig nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Laatst online: 12:40
com kan je toch wel gewoon tijdens het draaien erin pluggen?
ik denk dat het wel kan wat jij wil, maar weet niet hoelang de kabel maximaal kan zijn.

hoe zit het trouwens met de win2000 versie?
lukt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 15:50
Hallo Bas,

Is dit geen goed idee?

Afbeeldingslocatie: http://lekkerbelangrijk.dhs.org/~dennis/comnieuw.gif

op 1 compoort kan je dan 2x zoveel knopjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ehm ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 27 juni 2001 19:03 schreef bas_konings het volgende:
ehm ...
Zeg het eens...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Nou dat schema ... ehm

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met het win2k gedeelte. Ik heb al wel de juiste drivers gevonden, maar het wil nog niet echt goed werken. Dus daar ben ik nog mee bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_LU
  • Laatst online: 18-09 15:50
Op woensdag 27 juni 2001 23:09 schreef bas_konings het volgende:
Nou dat schema ... ehm
Wat snap je niet dan?

Ik las een stukje terug dat in andere schakelingen poortje 3 gebruikt werd voor dit soort dingen.
misschien kan je ze allebei wel gebruiken?
Zou wel 8-) zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potatoman
  • Laatst online: 12:58

Potatoman

koniwa

ff een vraagje: ik heb ook geprobeerd winamp knopjes te krijgen mbv dat proggie, maar als ik schakelaartjes er tussen zet doet er maar eentje het, ik geloof van 8 naar 4 op een brede seriële kabel (verloopstukje). Ik heb verder alle aansluitingen getest van 8 naar iets anders en van 4 naar iets anders, maar ik krijg die andere knopjes niet werkend, kan iemand mij helpen?

The cyclographing developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 09:19
Tsja, alles losmaken (solderen) en dan opnieuw proberen. Lijkt mij de enige oplossing. Aan 't progje ligt t niet

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het eerst gewoon even proberen door draadjes tegen elkaar te houden... Of een metalen draadje in een com-kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, ik wil ook wel even een overzichtelijke schakeling maken, als iemand anders die dan even wil posten... (ik heb op het moment geen webspace). Dan mail ik hem wel naar iemand (wie o wie, zeg het maar)

edit: Of icq-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Mijn knoppies zijn af!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het zijn dezelfde knoppies als op blz 4 ofzo al stonden, die zwarte vierkanten. Ik heb er ook bij ieder knoppie een led! Hij doet het heel goed (mag ook wel, na 5 uur :( )...

Boodschappenlijstje: (totaal: 32,20)
2 meter kabel
groene leds
4 knopjes
2 (1 reserve) female compoortdingetjes
2 (1 reserve) female compoortdingetjesbijelkaarhoudgevalindekleurgrijs :) lol

Het was eerst een heel geklooi om een winkel te vinden (de dichtsbijzijnde: 20 KM). Alles gekocht, en wat blijkt: 4 draads kabel gedaan inplaats van 5. Ik had nog dunne kleine draadjes, daar er een van om de grote heengewikkeld.

Daarna alles mooi afgetekend etc op een floppybay. Gaten geboord. Geen groot genoege boorkop te vinden, natuurlijk. |:( . Toen maar uitgevijld. Toen ik dat had gedaan, gaten geboord voor de leds. En daar ook geen boor voor te vinden. 4.8 mm, 6 mm. Geen 5 mm. Toen maar alles 4.8 gedaan, en 1 geprobeert uit te vijlen. Die werd 6.5 mm |:( ...
Knoppies erin, ledjes erin (bij een de laatste mm met LIJM opgevuld). Toen alles solderen: na een uurtje alles gedaan, maar natuurlijk alle leds (op een na) verkeerd om. Het kleine priegelwerk aan de female compoort overnieuw gedaan odmat ik niet wist waar het aan lag... Uiteindelijk wel alles klaar. Een beetje scheef, maar het is er wel.

(geen foto's, ik heb geen webcam :'( . Wel aan 't sparen).

Dat was het. Meer info: ICQ

Edit: typo's...

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, hier mijn idee, met 12 knoppies:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/newbynl/schakeling.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Xjes zijn niet erg mooi...

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
welke X-jes?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 07:51
Dat is weer zo'n grapje van geocities. Probeer deze eens: http://www.geocities.com/newbynl/schakeling.jpg

edit:

Even dat schema bekeken. Die derde serie knopjes is dus gewoon hetzelfde als de eerste en tweede tegelijk indrukken. Lijkt me niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
IS niet nuttig :)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestaat ook een schema die je op com poort aansluit en je met een afstandsbediening je helecomputer bestuurt en er is ook een plugin voor winamp zo dat je alle functies kan besturen met de ab. het heet iets met winlirc meer weet ik niet komt mischien wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het dus ook maken:
Dit heb ik dan toch nodig?

4 drukschakelaars.
verlengkabel voor com-poort.
draad.

Als ik iets vergeet, zeg het dan ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Op zondag 01 juli 2001 12:52 schreef _Robzilla_ het volgende:
Ik wil het dus ook maken:
Dit heb ik dan toch nodig?

4 drukschakelaars.
verlengkabel voor com-poort.
draad.

Als ik iets vergeet, zeg het dan ff
soldeerapparaat, soldeertin, FEMALE verlengkabel voor com-poort.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

female, zit er dan een male aant einde? want je moet toch male hebben lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Op zondag 01 juli 2001 13:10 schreef _Robzilla_ het volgende:
female, zit er dan een male aant einde? want je moet toch male hebben lijkt me
nee. Jem oet female - famale hebben. Knip je door en kan je er 2 ( :9~ ) maken!!

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je dan die draden vastmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi proggie man!
Maar ik zit met ene probleempje.
Ik heb een pentium 1 200 en ik heb 2 com-poorten, maar 3 apparaten (muis, modem(=verdeelkast), winamp knoppen)

Nou zit me muis in com1 en me modem in com2

Wat raden jullie mij aan om dit op t lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 14:37 schreef zonietdantochwel het volgende:
Mooi proggie man!
Maar ik zit met ene probleempje.
Ik heb een pentium 1 200 en ik heb 2 com-poorten, maar 3 apparaten (muis, modem(=verdeelkast), winamp knoppen)

Nou zit me muis in com1 en me modem in com2

Wat raden jullie mij aan om dit op t lossen?
Als je een intern modem hebt, modem compoort op com 3 zetten.

Als t een externe is, nieuwe muis kopen :)

En anders ff wachten op de volgende versie, met com 3 / 4 onderstening.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe staat het met de ondersteuning voor windows 2000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met de win2000 ondersteuning maar mooi weer gooit roet in het eten ;)

Ik hoop volgende week het voorelkaar te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook ff een proggie gemaakt, doet presies hetzelfde, maar dan 1 COM ondersteuning. Maar hij doet et ook onder W2k :)
Hij kan ook com 3 en 4 aan, dus wees snel... :)

url:
http://www.csw.nl/kixass/wcc.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 18:29 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb ook ff een proggie gemaakt, doet presies hetzelfde, maar dan 1 COM ondersteuning. Maar hij doet et ook onder W2k :)
Hij kan ook com 3 en 4 aan, dus wees snel... :)

url:
http://www.csw.nl/kixass/wcc.zip
Je hebt niet eens de moeite genomen om een nieuwe readme te maken, deze is gewoon uit mijn readme gejat, ik wil je dus ff wijzen op t auteurs recht en je verzoeken dit te veranderen. Zoals het er nu uit ziet is het een kopie van mijn readme, hier heb ik je het recht niet voor gegeven.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Laatst online: 09:05
is er al iemand zo ver dat er een proggie is die dit zelfde kan met andere programmas zoals windvd of powerdvd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 19:41 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Je hebt niet eens de moeite genomen om een nieuwe readme te maken, deze is gewoon uit mijn readme gejat, ik wil je dus ff wijzen op t auteurs recht en je verzoeken dit te veranderen. Zoals het er nu uit ziet is het een kopie van mijn readme, hier heb ik je het recht niet voor gegeven.
kijk dat dacht ik nou ook. :(

BTW het proggie werkt niet met de knoppen voor COMControll. Tenminste niet bij mij onder win2k!! Ik vind de GUI ook maar K*T (niet dat ik het beter kan, maar goed) Ik wacht wel op COMControll voor win2k!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem alleen maar ff gemaakt, omdat ik hem onder w2k nodig had hoor! Als je wil mag je zo de source hebben!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k*tzooi man!! dit is B-) maaru ik kan het helaas maar 1x aansluiten! op mijn andere com zit de ontvanger van mijn zapper voor de PinnacleSYS PCTV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat de beta 5 nog niet is uitgekomen.

We hopen hiermee meteen een goede versie te maken (die hopelijk ook windvd of powerdvd ondersteunt :-)))

Groeten Joost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 09:58 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb hem alleen maar ff gemaakt, omdat ik hem onder w2k nodig had hoor! Als je wil mag je zo de source hebben!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
sorry, het was niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen. Ik denk dat ik mij iets beter had moeten verwoorden. Ik bedoel, ik kan geen eens programmeren. Wat ik eigenlijk zeggen wou is dat het progje bij niet werkt en dat ik de GUI van COMControll makkelijker vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, maar die GUI is bijna hetzelfde, alleen heeft ie maar 1 com poort, en wat doet ie niet dan? Anders moet je hem nog een keer dll'en, kep hem al een paar keer geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het idee kan dan wel gejat zijn, maar ja als je met her orgineel nix kan omdat je 2000 heb dan moet je maar voor de gejatte zooi gaan tot het echt ook compatible is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg ik, ik heb het in het begin ook voor mezelf gemaakt, ik heb ook W2K, maar ik dacht er opeens aan dat heelveel mede-tweakers ook W2K hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje, je hebt het in Visual Basic geschreven toch? Heb je een dll gebruikt voor het aansturen in win2k? Of zit er zoiets standaard in vb ingebakken?

Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit standaard een MSComm object bij, van M$, dat werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een afstands bediening lijkt me nog veel handiger en leuker..infrarood ofsow..

possible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een IR-ledje op je com poort zet is alles mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

ik heb zo'n infrarood speeltje van mn Pinnacle Studio PCTV, maar dit werkt dus standaard niet met Commcontrol, spijtig

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Even dat schema bekeken. Die derde serie knopjes is dus gewoon hetzelfde als de eerste en tweede tegelijk indrukken. Lijkt me niet echt nuttig.
Ehm, dan hoef je ze dus niet tegelijk in te drukken, dat heb ik zelf liever. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten

edit:
Ik heb een aansluiting op mijn a7v voor een of ander infrarood ding, kun je daar iets mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Momenteel heb ik een preview versie van Beta 5 af !!!

Ik zal m zo snel mogelijk online zetten, er zitten wel een drietal mij bekende bugs in, maar die staan in de bijgeleverde bug.txt :)

Mocht je dan nog andere vinden laat t me dan ff weten.

Ik zal de link overigens alleen hier posten en niet op de site.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:26 schreef H3AdTr1P het volgende:
ik heb zo'n infrarood speeltje van mn Pinnacle Studio PCTV, maar dit werkt dus standaard niet met Commcontrol, spijtig
die heb ik ook! ik heb wel de Pinnacle PCTV Pro >:) had geld over!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 10:26 schreef Wikkes het volgende:
een afstands bediening lijkt me nog veel handiger en leuker..infrarood ofsow..

possible?
Tuurlijk, om maar wat te noemen:
http://www.tweakhardware.com/guide/remote/
http://home.wanadoo.nl/novh/
http://www.lirc.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
De download is te vinden op:

http://bkonings.minddigger.com/download/ccntrlb5pre.zip

Graag reacties !!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hie vinden jullie m?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Ik ben 'm aan 't downen, niet zo snel ;)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
[oeps 2x]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hij is wat groter geworden vrees ik :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Ik hebbum. Hij werkt prima, en hij's helemaal top. Alleen wil 'ie geloof ik niet saven :( .

Prima layout. Supermooi logo, alleen in de taskbar (?) vind ik 'm LELIJK. Erg ugly. Maar voor de rest issie prima.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
misschien is het leuk dat als je met de linkermuisknop op dat ico in de systray klikt dat ie naar voren komt, weer een keer klikken, dat ie weer weg springt, en dan de rechtermuisknop voor dat menuutje, en het ico in de systray is niet echt dat je zegt scherp, beetje vaag ziet het eruit

verder issie echt koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Doe alsjeblieft dat lelijke splash screen wel! Bij booten is dit foeilelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
SONiCBOOM heeft gelijk. het is heeeeeel erg ugly :r :r

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 10:47 schreef ikbenveldmuis het volgende:
misschien is het leuk dat als je met de linkermuisknop op dat ico in de systray klikt dat ie naar voren komt, weer een keer klikken, dat ie weer weg springt, en dan de rechtermuisknop voor dat menuutje, en het ico in de systray is niet echt dat je zegt scherp, beetje vaag ziet het eruit

verder issie echt koel!
Dit volg ik niet ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
We gaan er nog een optie inbouwen dat je het splash screen kan disablen, maar hij blijft er wel in.

We doen dit omdat ik enkele mails heb ontvangen van personen dat het programma niks zou doen. Maar hij verschijnt dus gewoon in de systray !!!

Ook ga ik net als in winamp enkele icoontjes toevoegen waaruit men kan kiezen :) dus nog ff geduld aub.

Maaruh hoe bevalt ie verder? werkt de custom functie goed? (Die vind je per button onderaan in de lijst). Alleen com1 custom functie doet het overigens, de andere knoppen gebruiken alleen custom als je de com1 custom configureerd.

Dat ie niet saved is bekend ... eigenlijk saved ie wel, maar hij leest het alleen niet meer uit ... waarom zie ik helaas niet zo snel, de source is nogal groot namelijk.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Wat ik niet zo goed begrijp is dat dit topic nu al een hele tijd draait en niemand nog heeft geopperd om die laatste L weg te halen. Hou de naam desnoods hetzelfde maar verander dan de beschrijving bij Winamp.com zodanig dat het gewoon engels is. ;)

Dit is dus opbouwend bedoeld, niet als taalfoutgezeur. Ik denk dat een stuk meer mensen het zullen downloaden als het gewoon goed geschreven is. Het is dus control, met één L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je wilt het niet geloven maar mijn live kapt er nu net mee terwijl ik dit proggie aan t teste ben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das K*T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dach dat versie 5 ook w2k enabled was???
bij mij vertoont hij zo een beetje hetzelfde gedrag als de vorige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een nieuwe versie, met :
- Multi-Com Support
- Per compoort een profiel aanmaken, voor bijvoorbeeld, 1 voor Winamp, 1 voor WinDVD (nog in de maak)
- Dis- en Enablen
- Verbeterde knoppen functie

Je kan hem downloaden op http://www.csw.nl/kixass/mcc.zip

Zeg ook ff wat je er van vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kun je aub een ander topic starten voor jouw proggie dan?
Je post dan gewoon de link wel in t topic maar het is duidelijker over welk proggie de beide topics gaan.

Win2k is niet onderteund, dit komt daarna, lees t hele topic maar.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Mmm je hebt gelijk met 1x een L |:(
Ik zal t veranderen

Het is geen L !!! maar een één (1) :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb ff getest met een los knopje aan mijn COM1 en het werkt :D

Ennuh... goed dat je die 2e L weg gaat halen, ik vond hem wel oenig...

En nog een idee: maak de reactietijd op een knopje wat langer, want nu als ik zeg maar 'stotter' op het knopje, ga ik meteen 5 liedjes verder :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ok nou kan het zijn dat ik te snel heb gelezen maar goed:

als je nou.. een com-stekkertje maakt, met een infrarood knobbel er op (die je boven in je case bouwt ofzo)

en dan een afstands bediening maakt.

is het dan alleen van --> comcontroll instellen, en de infrarood goed instellen en hij doet het?

dat zou ik nl wel erg handig vinden!! :7

(had nog nooit in dit topic gekeken omdat het zo groot was)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie dat inderdaad maken? Met een infrarood led en een sensor? Zou wel gaaf zijn. Het moet wel mogelijk zijn.

Ik ben zelf hier al eens mee bezig geweest maar ik kom niet uit het programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 19:50 schreef Viper3.5 het volgende:
Kunnen jullie dat inderdaad maken? Met een infrarood led en een sensor? Zou wel gaaf zijn. Het moet wel mogelijk zijn.

Ik ben zelf hier al eens mee bezig geweest maar ik kom niet uit het programmeren.
De hardware is vrij makkelijk, zie de links die ik ergens hierboven postte.
Qua software zou je zelf wat kunnen gaan brouwen, maar daar zijn al goede progs voor beschikbaar (zie de links op http://home.wanadoo.nl/novh/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb de win2k versie ook even uitgeprobeerd (de gekaapte versie {no offence})

Probleem:
Alleen button 4 werkt, met alle pinnetjes. Als ik met een ijzerdraadje de goede pinnetjes verbind, werkt steeds de optie ingesteld bij button 4, welke pinnetjes dan ook. Soms doet doet ie wel eens een andere command, maar meestal niet.

Voor de duidelijkheid, ik draai dus onder win2k... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Zo vandaag is de volgende preview van beta 5 weer af, hij is bijna klaar, alleen de custom functie moet nog eens worden nagekeken. Voor alle 4 de compoorten wordt nu namelijk de custom functie zoals opgegevens bij com1 uitgevoerd.

Voor de rest is hij af (denk ik).

De volgende funcies/verbetringen ten opzichte van de vorige versie zitten erin:

Alles wordt nu weer gesaved
System tray icon kan nu worden geselecteerd
Splashscreen kan uit/aan (nu staat ie standaard uit maar in de installer van beta 5 komt ie aan, met t vinkje kan ie dan weer uit).

Graag wederom jullie commentaar !!!

zodra hij online staat is ie te vinden op
http://bkonings.minddigger.com/download/cctrlb5pre2.zip

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had je nog gemeeld, had je die nog gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 14:30 schreef KixAss456 het volgende:
Ik had je nog gemeeld, had je die nog gezien?
Ja heb ik gezien, bedankt voor je hint.
We hebben dit zelf ook al gezien maar vonden dat het zo ook wel werkt, stuk makkelijker voor ons.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer denk je dat ie onder win2k gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kom op geef eens wat feedback !!!
Schiet niet echt op zo !!!

Wij hebben alweer een nieuwe versie gemaakt, volgens ons is ie wel zover af, maar voor de zekerheid beta 5 preview 3.

Als het goed is is nu alles functioneel.

hier de link:

http://bkonings.minddigger.com/download/cctrlb5pre3.zip

kan trouwens ff duren voor ie online staat, zijn wat server probleempjes geloof ik ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 12:53 schreef KixAss456 het volgende:
Ik heb ook een nieuwe versie, met :
- Multi-Com Support
- Per compoort een profiel aanmaken, voor bijvoorbeeld, 1 voor Winamp, 1 voor WinDVD (nog in de maak)
- Dis- en Enablen
- Verbeterde knoppen functie

Je kan hem downloaden op http://www.csw.nl/kixass/wcc.zip

Zeg ook ff wat je er van vind!
Ziet er goed uit die mcc.zip !!!
Alleen werkt de installer niet bij mij in Windows ME !!! maar als ik m gewoon uitpak kan ik m wel runnen. Vooral het aboutscherm is mooi. Echter een vraagje, waarom moet ik met mijn knoppen de cd-rom-la open en dicht kunnen doen? ik heb immers knoppen op de drive zelf !!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat ie niet te downen valt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 23:59 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Echter een vraagje, waarom moet ik met mijn knoppen de cd-rom-la open en dicht kunnen doen? ik heb immers knoppen op de drive zelf !!!
Normaal zou je er idd niks aan hebben
maar op mijn mobiele mp3/divx speler zit een stealth cd rom mod en zo kan ik hem dus open doen als ik geen beeldscherm etc heb.

alleen jammer dat ik wcc.zip niet kan downen en beta5preview3 niet kan downnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 20:41

jw

ik had nog een vraagje over die bedrading,
ik heb een female/female stekker doorgeknipt, en zag daarna pas dat je met een 'hele' beter kon testen.

Nu ben ik aan het prutsen geweest met die kleuren, dat lukt dus bij mij voor geen meter,
volgens mij is kleur geel nr. 4
want als ik het witte draadje er tegenaan houd, dan ik knop 3 ingedrukt en als ik de lichtgroene er tegen aan houd, dan knop4, voor de rest werkt GEEN ENKEL draadje,

wie weet waar dit aan ligt? (misschien aan een verkeerde kabel / cross...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 00:06 schreef newby het volgende:
Toch wel jammer dat ie niet te downen valt... :'(
Is verholpen, je moet http://www.csw.nl/kixass/Mcc.zip hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

offtopic:
[quote]
Ik can 300 wroden pre minutu typne
[/quote]

LOL :D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 09:51 schreef Demoniac het volgende:
offtopic:
[..]

LOL :D
erg toepasselijk :)

Nee, maar dat komt omdat ik de naam heb verandert, in het andere topic staat ie wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 23:56 schreef bas_konings het volgende:
Kom op geef eens wat feedback !!!
Schiet niet echt op zo !!!

Wij hebben alweer een nieuwe versie gemaakt, volgens ons is ie wel zover af, maar voor de zekerheid beta 5 preview 3.

Als het goed is is nu alles functioneel.

hier de link:

http://bkonings.minddigger.com/download/cctrlb5pre3.zip

kan trouwens ff duren voor ie online staat, zijn wat server probleempjes geloof ik ...
De link doet het nu !!!
Helaas zit er een klein bugje in.
Er wordt één regkey niet aangemaakt die er wel moet zijn.

daarvoor ook ff de volgende file runnen:
http://bkonings.minddigger.com/download/cctrlb5pre3bugfix.reg

Nothing to see here

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste