Okee het volgende is mijn bedoeling:
Volgende week maandag 25 Juli, mochten we dit niet halen uiterlijk de vrijdag aansluitend zal ik de nieuwe versie releasen.
De functionaliteiten zijn al af, maar ik wil nog wat restylen (layout) en mischien nog wat Winamp functies toevoegen.
Hierin zullen Foofman en ik de volgende nieuwe functies plaatsen (waarbij het merendeel van de functies door foofman is toegevoegd, dus bedank hem daar ook ff voor

)
1. Winamp mag elders worden geïnstaleerd
2. Het wordt mogelijk een Custom functie uit te voeren
3. COM1 tot en met COM4 worden nu ondersteund
4. De code is nu opgeruimder.
5. Maximaal 16 knoppen (4com*4schakelaars=16knoppen)
6. Nieuwe icoon voor exe (als iemand wat wil maken mail je t me maar (de mooiste wint)
Ook zal ik het programma restylen.
Verder zal ik ook een handling schrijven met wat pics die ik uit dit topic heb (met de nodige credits natuurlijk, wil je dit niet mail me dan ff), ik zal proberen dit in een Windows Help file te proppen.
Als deze versie goed blijkt te werken zal er worden gekeken naar de Tijdfunctie (langer in drukken is andere functie) en meerdere knoppen tegelijk. Deze zullen samen in één release uitkomen maar het licht aan de kwaliteit van Beta 5 wat we er mee doen.
Hierna denk ik dat het redelijk is om RTM te gaan

(Niet echt RTM hoor het blijft FREEWARE)
De source wordt vooralsnog NIET vrijgegeven.
Wel wil ik kwijt dat de data die ik terugkrijg altijd (afhankelijk van de schakelaar) dezelfde is, ik kan dus niet bepalen welke data er verstuurd wordt.
tegen betaling is trouwens alles te koop
Overigens kan het best zijn dat Zaterdag al een preview beta 5 beschikbaar zal zijn.