Aangezien mijn topic weg was post ik het hier nog maar es.
Ik heb dus een progie geschreven waarmee men 4 knoppen op de seriele poort kan aansluiten en hiermee Winamp kan bedienen. (play, pause, next etc. men kan per knop de functie instellen)
Hardstikke handig voor een casemod dus
Hij staat nu ook op winamp.com
heb al vier sterren met de oude versie
alleen daar staat nog een oude versie, maar een nieuwere is te downloaden van mijn site bkonings.minddigger.com (was oorspronkelijk www.bkonings.com maar namezero is aan t dreigen dit op te zeggen ...)
Aan een nieuwe versie word gewerkt.
Zover mij bekend zit er in de Beta1 (huidige versie) twee bugs
1. de eerste keer dat het programma start geeft ie een error, zou de tweede keer starten opgelost moeten zijn.
2. Als het programma start start winamp meteen ook mee, dit komt door een stukje code dat controleerd of winamp al actief is, als er een knop word ingeduwd en winamp loopt niet start ie winamp op.
Indien andere meer bugs weten kan men dat hier of via een mailtje laten weten
Mijn mail: bas@minddigger.com
Ik heb dus een progie geschreven waarmee men 4 knoppen op de seriele poort kan aansluiten en hiermee Winamp kan bedienen. (play, pause, next etc. men kan per knop de functie instellen)
Hardstikke handig voor een casemod dus
Hij staat nu ook op winamp.com
heb al vier sterren met de oude versie
alleen daar staat nog een oude versie, maar een nieuwere is te downloaden van mijn site bkonings.minddigger.com (was oorspronkelijk www.bkonings.com maar namezero is aan t dreigen dit op te zeggen ...)
Aan een nieuwe versie word gewerkt.
Zover mij bekend zit er in de Beta1 (huidige versie) twee bugs
1. de eerste keer dat het programma start geeft ie een error, zou de tweede keer starten opgelost moeten zijn.
2. Als het programma start start winamp meteen ook mee, dit komt door een stukje code dat controleerd of winamp al actief is, als er een knop word ingeduwd en winamp loopt niet start ie winamp op.
Indien andere meer bugs weten kan men dat hier of via een mailtje laten weten
Mijn mail: bas@minddigger.com
Nothing to see here