Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:19:
Het zal wel weer aan mij liggen maar ik zie echt totaal het probleem niet met die AFK rule.
Als je langere tijd niets heb gedaan moet je even opnieuw inloggen... big deal.
Dat er nu gelijk "gedreigd" wordt met het niet verlengen van het abonnement vind ik persoonlijk op zijn zachts gezegd zwaar overdreven, wellicht een emotionele reactie...
Jij ziet het probleem niet met de AFK rule en waarom die in het spel zit. Ik vraag me wel af wat het probleem is dat dit na woensdag nog steeds in de game moet. Dreigen met abo stop zetten is het ook niet zo zeer, maar bij voorgaande MMO's hield ik ook op met spelen door zulke irritaties en als ik me aan 1 ding erger, ga ik me snel aan meer zooi ergeren. Dat bedoel ik met uiteindelijk helemaal niet meer spelen. Na 1.0 ben ik helemaal klaar met domme zooi (hoe klein dan ook) in een spel en is wat ik kan hebben al veel minder, gelukkig heeft 2.0 al aardig wat weggepoetst maar nog niet alles, een AFK kick erbij zie ik gewoon als een stap achteruit. Ja, het is een kleine annoyance, zal ik ook niet ontkennen, maar een annoyance none the less.
ThaRabbit schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:26:
[...]
Dat ligt zeker niet aan jou, ook ik vind dit overdreven en idiote reacties
Het argument dat dit niets op zal lossen is ook volledig onjuist, al die AFK mensen krijgen constant locatie en status updates betreffende de wereld om zich heen; dat is onnodige server belasting en kan - in massa - zeker problemen veroorzaken voor de rest.
Daar betaal ik geloof dus een fee voor? Ik betaal per maand, niet per uur, wat ik die 720 uur wil doen voor die 10 euro mag ik dus lekker zelf weten, thanks. Als SE dat niet voldoende vindt voor hun server kosten, moeten ze daar maar eens naar kijken.
Waar kun je je druk om maken zeg

En waar maak jij je druk om na woensdag, nu je prima in kan loggen? Na die AFK kick ga je echt niet veel beter inloggen. Over 2 weken is het ook gedaan met een aardige portie van de drukte en halverwege september zouden er server transfers komen (wat toevallig, precies nadat de trial periods zo'n beetje zijn afgelopen).