Toch erg jammer dat ze het doen. De VK3601 is gewoon een hele goede medium zonder (IMHO) OP te zijn. Wil je een zware (Duitse) medium die niet heel snel is, maar wel goede armor and een goede gun, dan kies je de VK3601, wil je een snelle, maar met mindere armor, dan kies je 1 van de andere duitse mediums. OP mediums zijn (IMHO) de type 59 en de Super Pershing, die zijn zelfs met een heavy frontal moeilijk te pennen, een VK3601 is voor elke T5/6 heavy goed te pennen. Ik snap wel dat als ze 1 medium moeten kiezen als een tier 5 heavy, dat ze de vk3601 nemen, maar waarom gewoon geen nieuwe T5 heavy introduceren en de vk3601 als tier 6 medium houden?redwing schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
Nu al ???? Volgens mij waren ze dit in beta al van plan om te gaan doen
Ik verwacht van wel aangezien dit een verandering van tier is (in tegenstelling tot veel veranderingen de laatste tijd). Of ze je ook de VK als tier5 heavy geven weet ik niet maar lijkt me wel logisch.VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:17:
Ik hoop wel dat ik dan ook die VK3002 M krijg, zal toch wel? Net als met de veranderingen toen in de Amerikaanse heavy lijn, je hield gewoon je T34/T30 en kreeg de vervangende tank erbij.
[removed]
Zucht.. Daar gaat het helemaal niet om. Het is helemaal niet erg om af en toe bottom tier te zijn, maar de discussie ging over de constatering van meerdere spelers hier dat je de laatste tijd vaak 2 tiers hoger wordt ingedeeld met *insert willekeurige tank t/m T8*. Niemand heeft gezegd dat er geen fun uit te halen is, het zou gewoon fijner zijn als het meer 50/50 is. Af en toe heb je het als je top tier bent dan wat 'makkelijker' (dit is ook nog maar relatief natuurlijk) en soms moet je wat meer moeite doen omdat je bottom tier bent.BTU_Natas schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:11:
Het is makkelijker om top tier te zijn, maar als dat je doel is en daar je fun uithaalt.. Zou ik Tier10 gaan rijden.. Problem solved
Daar komt ook nog bij dat het voertuig afhankelijk is. De Comet die jij als voorbeeld aandroeg kan makkelijker met hoge tiers omgaan omdat het sowieso al een support/flanker tank is. Daar verandert de tier niet zoveel aan. Zelfde geldt bijv. voor een TD als de T28 Prot. Met die tank vind ik in T10 battles terecht komen nooit erg, want je bent toch al veroordeeld tot de achterste linie en bovendien zit er gewoon een dikke gun op waarmee je T10 tanks ook kan dmg-en.
Andere tanks, zoals de M6, hebben wat meer moeite met hogere tiers en daarvoor lijkt de MM de laatste tijd wat minder vergeeflijk.
Ik heb hem al, lijkt me sterk dat ze hem afpakkenredwing schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:21:
[...]
Ik verwacht van wel aangezien dit een verandering van tier is (in tegenstelling tot veel veranderingen de laatste tijd). Of ze je ook de VK als tier5 heavy geven weet ik niet maar lijkt me wel logisch.
Maar, het is wel jammer, de VK3601 was idd een fijne medium, niet OP en kon makkelijk meerdere rollen vervullen, van sniper naar flanker naar heavy. Beetje manusje van alles.
People as things, that’s where it starts.
Dat dacht ik ook over mijn T50-2.....VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:23:
[...]
Ik heb hem al, lijkt me sterk dat ze hem afpakken
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
@ Defiler
De MM is niet gebasseerd op je eigen level. Behalve als je tier 1/ tier 2 rijd of tier 10. deal with it
En nee ik ga je niet pm'en, en hou in godsnaam op mij te vertellen wat ik wel en niet moet doen.
@ Mr_size Ik moet je helaas teleur stellen maar zonder de goede cijfers kan niemand hier bepalen of de Tier spread eerlijk verdeeld wordt. Gisteren ben ik in 11 potjes met mijn Kv1 8x top tier geweest. Zegt dat iets? Neej, roept het andersom emoties op? Ja, en die begrijp ik best, maar het heeft niks met oneerlijk te maken.
De MM is niet gebasseerd op je eigen level. Behalve als je tier 1/ tier 2 rijd of tier 10. deal with it
En nee ik ga je niet pm'en, en hou in godsnaam op mij te vertellen wat ik wel en niet moet doen.
@ Mr_size Ik moet je helaas teleur stellen maar zonder de goede cijfers kan niemand hier bepalen of de Tier spread eerlijk verdeeld wordt. Gisteren ben ik in 11 potjes met mijn Kv1 8x top tier geweest. Zegt dat iets? Neej, roept het andersom emoties op? Ja, en die begrijp ik best, maar het heeft niks met oneerlijk te maken.
Die is gewoon verdwenen, niet een tier verhoogd of verlaagd ofzo.
Al zou het wel cool zijn geweest als ze er een premium van hadden gemaakt, net als met de T34
Voor de vk36.01h vraag ik me af deze wel tier 5 wordt. Er staat 'just as the vk36.01h', maar niet erg duidelijk of dit zowel op tier5 als heavy slaat, in plaats van alleen op het 'heavy' gedeelte. Immers, anders zou dat betekenen dat als beide vk's naar tier5 gaan er een gat zit op tier 6 voor heavies.
Op FTR staat het ook anders, misschien wel duidelijker: - VK3001H will move to tier 5 (will be rebalanced and changed into a heavy tank), VK3601H will become a heavy tank
Op FTR staat het ook anders, misschien wel duidelijker: - VK3001H will move to tier 5 (will be rebalanced and changed into a heavy tank), VK3601H will become a heavy tank
[ Voor 39% gewijzigd door Riegah op 08-08-2013 16:41 ]
@BTU_natasBTU_Natas schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:32:
@ Defiler
8 potjes is ook nauwelijks een statistisch cijfer. Ik baseer me liever op de 100 potjes die ik gespeeld heb en de andere waarnemingen van spelers die op dit forum zitten.
En inderdaad, goed dat je mijn eigen posts onderschrijft, we hebben geen harde data. Behalve een paar forum mensen die het spelletje al wat langer spelen en dit opgepikt hebben na de laatste patch. Dat maakt het wat harder dat er wel een verandering is geweest.
Ik denk niet dat we het hier heben over een onderbuik gevoel, dit is geen wargaming forum. Dus ik ben het niet met je eens dat het een "gevoel" is. Daarvoor heb ik het teveel gezien.
En voel je eens wat minder aangevallen
laat ik dit maar wegstrepen, anders ontplof je helemaal omdat ik weer zeg wat je moet doen.
[ Voor 3% gewijzigd door defiler1974 op 08-08-2013 16:42 ]
Gat wordt opgevuld door de VK3002 M he. Hoewel, dan moeten dus 2 tanks naar dat ding leiden, hmm, WG is weer lekker duidelijk.Riegah schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:37:
Voor de vk36.01h vraag ik me af of 'just as the vk36.01h' inderdaad op zowel tier5 als heavy slaat, of alleen op het 'heavy' gedeelte. Immers, dan zou betekenen dat als beide vk's naar tier5 gaan er een gat zit op tier 6 voor heavies.
FTR staat het bijvoorbeeld wel zo: - VK3001H will move to tier 5 (will be rebalanced and changed into a heavy tank), VK3601H will become a heavy tank
Sowieso is de 3001H als heavy een lachtertje, hij heeft minder pantser dan een Panzer 4
[ Voor 6% gewijzigd door RobinHood op 08-08-2013 16:43 ]
Dat is een medium tochVasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:41:
[...]
Gat wordt opgevuld door de VK3002 M he. Hoewel, dan moeten dus 2 tanks naar dat ding leiden, hmm, WG is weer lekker duidelijk.
Idd, ik kan het niet staven met harde cijfers, maar het is gewoon een eigen constatering die ik hier bevestigd zie. Vooral met die M6 heb ik er zelf veel last van gehad, met andere tanks maakt het me minder uit zoals ik al zei. Maar genoeg erover nu, de punten zijn wel gemaakt denk ik
Wordt de 3601 na meer dan een jaar na aankondiging dan toch echt een heavyRiegah schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:37:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Hmm de VK 3601 te vroeg verkocht precies en is voor mij ergens wel logisch om er een heavy van te maken. Speelde die wel vaker als heavy dan als medium vond het een sterke medium tank.
Wat MM betreft, ik heb nu ook wel vaker het gevoel dat ik in bepaalde matches niet veel kan uitspoken terwijl dat vroeger minder was. Hangt heel erg af per tank natuurlijk (op TD's is het meestal te doen, op heavy met slechte guns een totale ramp) maar heb nu potjes waar ik werkelijk niks kan pennen en kan me niet voorstellen dat ik dat vroeger ooit gehad heb. Je speelstijl aanpassen is het enige dat je kan doen maar is niet altijd even leuk als je soms tot 6-7 maal na elkaar bottom tier bent in trage heavy.
Iets wat vroeger ook minder voorkwam (was meer een mix).
Zou het eens moeten opschrijven in welke mm ik terecht kom dan hebben we bewijzen :-) Iets voor XVM?
Maar om representatief te zijn zal hier heel wat matches in gestoken moeten worden natuurlijk.
Wat MM betreft, ik heb nu ook wel vaker het gevoel dat ik in bepaalde matches niet veel kan uitspoken terwijl dat vroeger minder was. Hangt heel erg af per tank natuurlijk (op TD's is het meestal te doen, op heavy met slechte guns een totale ramp) maar heb nu potjes waar ik werkelijk niks kan pennen en kan me niet voorstellen dat ik dat vroeger ooit gehad heb. Je speelstijl aanpassen is het enige dat je kan doen maar is niet altijd even leuk als je soms tot 6-7 maal na elkaar bottom tier bent in trage heavy.
Iets wat vroeger ook minder voorkwam (was meer een mix).
Zou het eens moeten opschrijven in welke mm ik terecht kom dan hebben we bewijzen :-) Iets voor XVM?
Maar om representatief te zijn zal hier heel wat matches in gestoken moeten worden natuurlijk.
Het voordeel is wel dat de VK3601 minder zwaar wordt voor de MM, volgens mij zijn meds namelijk 20% zwaarder dan heavy's. Dus betere MM. Hopelijk houdt ie wel de Konisch, eigenlijk moet ie zelfs een kanon erbij krijgen, anders is het de zwakste heavy van tier 6.
De M6 heeft het leuke 90mm kanon.
KV-1s 122mm [voor nu]
KV-2 107mm en 152 derp
T-150 107mm
ARL-44 vanalles en nogwat met veel pen.
Churchill met 77mm: hoge RoF, accuraat, leuke pen.
En dan de VK: korte 88 met lage alpha en lage pen. Misschien de lange 88? Of superlange 75 van de Panther?
De M6 heeft het leuke 90mm kanon.
KV-1s 122mm [voor nu]
KV-2 107mm en 152 derp
T-150 107mm
ARL-44 vanalles en nogwat met veel pen.
Churchill met 77mm: hoge RoF, accuraat, leuke pen.
En dan de VK: korte 88 met lage alpha en lage pen. Misschien de lange 88? Of superlange 75 van de Panther?
[ Voor 4% gewijzigd door RobinHood op 08-08-2013 16:54 ]
Of hoge reload met die korte 88 en een penetration buff.
Zie het tegen die tijd wel zolang hij maar geen tier lager word.
Zie het tegen die tijd wel zolang hij maar geen tier lager word.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
als ie zelfde guns houdt en naar tier 5 gaat \o/ hell yespsychoclown schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:45:
[...]
Wordt de 3601 na meer dan een jaar na aankondiging dan toch echt een heavy
VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:53:
Het voordeel is wel dat de VK3601 minder zwaar wordt voor de MM, volgens mij zijn meds namelijk 20% zwaarder dan heavy's. Dus betere MM.
Geen zwaardere weging dus (zwaardere weging betekent overigens niet slechtere MM).All heavy tanks receive 20% extra weight.
All SPGs receive 25% extra weight.
Individual Weights:
Tier 9 and 10 medium tanks receive 20% extra weight.
Tier 8, 9 and 10 tank destroyers receive 20% extra weight.
En dan zijn er verder nog wat specifieke uitzonderingen zoals de eerder genoemde Comet die de weging krijgt van een heavy. Dit zie je ook in de lijst met tanks: Comet bovenaan, dan de T7 heavies, dan pas de andere tier 7 meds.
Pen buff voor de 88 lijkt me sterk, dan issie weer OP, hij doet flink schade namelijk vergeleken met andere tier 6 medium kanonnen [vergeet niet dat hij ook op de VK3001P en VK3002DB wordt gebruikt], want de 85mm van de russen heeft leuke pen, maar lage schade, net als dat ding van de Britten.
Konisch met RoF buff, speciaal voor de VK, dat kan misschien nog wel. Maar, dan heb ik het over een RoF richting de 15 of meer, want, het is wel een heavy, en eigenlijk lijkt me dat ook sterk. Pen is ook niet super, schade ook niet.
Lange 88 dan maar? Met lagere RoF?
Konisch met RoF buff, speciaal voor de VK, dat kan misschien nog wel. Maar, dan heb ik het over een RoF richting de 15 of meer, want, het is wel een heavy, en eigenlijk lijkt me dat ook sterk. Pen is ook niet super, schade ook niet.
Ik geef toch aan dat het niet te baseren valt op een paar potjes? En ook niet op 100. Maar ik denk dat als je de getallen van miljoenen potjes zou hebben, we wel kunnen praten.defiler1974 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:40:
[...]
@BTU_natas
8 potjes is ook nauwelijks een statistisch cijfer. Ik baseer me liever op de 100 potjes die ik gespeeld heb en de andere waarnemingen van spelers die op dit forum zitten.
En inderdaad, goed dat je mijn eigen posts onderschrijft, we hebben geen harde data. Behalve een paar forum mensen die het spelletje al wat langer spelen en dit opgepikt hebben na de laatste patch. Dat maakt het wat harder dat er wel een verandering is geweest.
Ik denk niet dat we het hier heben over een onderbuik gevoel, dit is geen wargaming forum. Dus ik ben het niet met je eens dat het een "gevoel" is. Daarvoor heb ik het teveel gezien.
En voel je eens wat minder aangevallenDit is een forum over een spelletje en de discussie is wel de moeite waard als iedereen een goede contributie kan doen.
laat ik dit maar wegstrepen, anders ontplof je helemaal omdat ik weer zeg wat je moet doen.
Ik ben zelf ook een ervaren speler (http://www.noobmeter.com/player/eu/BTU_Natas/500777956/) en speel ook met andere ervaren spelers, en die gaan niet mee in jouw beeld. Ik voel me niet aangevallen, ik geef gewoon antwoord terug, en ik kan mij niet herkennen in het beeld dat hier wordt gestelt.
En je bent nu van wat ik moet doen, naar een aanname van wat ik zou moeten voelen volgens jouw. gegaan
Verwijderd
Huh VK3601 geen goede gun? Ik heb daar niet veel last van gehad dan kon je aardige dmg mee uitrichten.
Ook de conish geprobeerd omdat die iets meer pen had maar aangezien ik op de 8,8 cm KwK 36 L/56 niet echt last had van pen toch voor de 8.8 kwk gekozen.
Ook de conish geprobeerd omdat die iets meer pen had maar aangezien ik op de 8,8 cm KwK 36 L/56 niet echt last had van pen toch voor de 8.8 kwk gekozen.
Hmmm was vroeger toch wel erger, StuG vs IS-4's. Weet nog dat ik met m'n stock panzer III Ausf. A een Tiger tegenkwam. Grinding de Jagdpanzer IV en dan T9-10's tegenkomen.....Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:46:
Wat MM betreft, ik heb nu ook wel vaker het gevoel dat ik in bepaalde matches niet veel kan uitspoken terwijl dat vroeger minder was.
Denk dat alles vanaf T3 een kans had om T10 tegen te komen..enne KV as Derpmeister 1 derping T5's en lager T met 1 schot (en sommige T6's)
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Hij is goed voor een medium ja, maar, als je kijkt naar wat alle andere heavies van tier 6 hebben, is de korte 88 behoorlijk ruk, nog erger dan de 77mm op de Churchill en die vindt ik al beneden de maat.
Willen ze de VK36 speelbaar houden als heavy, zal er echt wel wat anders opkomen, misschien dus de lange 88, omdat de KV-1S, T-150, KV-2 en ARL-44 vergelijkbare kanonnen hebben op tier 6.
Willen ze de VK36 speelbaar houden als heavy, zal er echt wel wat anders opkomen, misschien dus de lange 88, omdat de KV-1S, T-150, KV-2 en ARL-44 vergelijkbare kanonnen hebben op tier 6.
Dan zou die dezelfde topgun hebben als diens opvolger de Tiger. Dat zou wel een beetje vreemd zijn imo, aangezien ik die lange 88 voor T7 al echt een goede gun vind. Kon er zelfs op T8 met de Tiger II al goed mee uit de voeten. Op T6 wordt het dan helemaal feestVasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:05:
Hij is goed voor een medium ja, maar, als je kijkt naar wat alle andere heavies van tier 6 hebben, is de korte 88 behoorlijk ruk, nog erger dan de 77mm op de Churchill en die vindt ik al beneden de maat.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 08-08-2013 17:14 ]
Je moet dan wel vergelijke met de guns die tier 6 heavy's hebben hé. Dan is de pen aan de lage kant, de pen van de konische is wel gewoon goed voldoende. Zelfs aan de lage kant volgens jouw, dan zou de korte 88 zeker wel een pen buf moeten krijgen.VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:00:
Pen buff voor de 88 lijkt me sterk, dan issie weer OP, hij doet flink schade namelijk vergeleken met andere tier 6 medium kanonnen [vergeet niet dat hij ook op de VK3001P en VK3002DB wordt gebruikt], want de 85mm van de russen heeft leuke pen, maar lage schade, net als dat ding van de Britten.
[ Voor 6% gewijzigd door thijsco19 op 08-08-2013 17:20 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Tja, de KV-1S heeft een topgun die maar een tikje minder is dan de topgun van de IS, vooral langere reload.
Topgun van de T-150 is anders dan de topgun van de KV-3, maar heel goed bruikbaar [zit ook op de KV-5, die tier 8 is], pen is misschien super hoog, maar goede RoF en 300 gem. schade is best netjes voor een Tier 6 heavy.
Topguns van de ARL-44 zijn helemaal feest. De 105 is vergelijkbaar met de russische 107 qua schade, pen, acc, en RoF en de 90mm heeft zeer hoge pen[212mm] met wat minder alpha. Aimtime is telkens wel erg hoog.
Dus, ik zie de VK36 wel de lange 88 krijgen met lagere RoF en hogere aimtime, of om eens een ander soort heavy te hebben, de lange 75.
Pen van de konisch is slecht voor een tier 6 heavy, alleen de Churchill VII heeft een slechtere pen.157mm is te weinig, de KV-1s heeft 175mm, de T-150 167mm en de ARL-44 212mm.
Topgun van de T-150 is anders dan de topgun van de KV-3, maar heel goed bruikbaar [zit ook op de KV-5, die tier 8 is], pen is misschien super hoog, maar goede RoF en 300 gem. schade is best netjes voor een Tier 6 heavy.
Topguns van de ARL-44 zijn helemaal feest. De 105 is vergelijkbaar met de russische 107 qua schade, pen, acc, en RoF en de 90mm heeft zeer hoge pen[212mm] met wat minder alpha. Aimtime is telkens wel erg hoog.
Dus, ik zie de VK36 wel de lange 88 krijgen met lagere RoF en hogere aimtime, of om eens een ander soort heavy te hebben, de lange 75.
Pen van de konisch is slecht voor een tier 6 heavy, alleen de Churchill VII heeft een slechtere pen.157mm is te weinig, de KV-1s heeft 175mm, de T-150 167mm en de ARL-44 212mm.
Leg mij eens uit waarom een prima gebalanceerde medium een nieuwe gun nodig heeft als alleen het label van de tank van med --> heavy gaat en zijn MM weight verandert?
Met lagere RoF en hogere aimtime zou het kunnen idd. Ik realiseer me nu voornamelijk dat ik te weinig T6 heavies heb gespeeld, want die stats zijn behoorlijk impressive
KV-1S staat nog wel hoog op het lijstje bijv. Heb echter de voorkeur gegeven aan de USA heavy lijn, aangezien de T29 gewoon geweldig is om in je garage te hebben
En vond de M6 met topgun ook erg prettig, is ook een erg sterke T6 heavy.
KV-1S staat nog wel hoog op het lijstje bijv. Heb echter de voorkeur gegeven aan de USA heavy lijn, aangezien de T29 gewoon geweldig is om in je garage te hebben
Omdat het geen medium meer is maar een heavy?
WG kennende slopen ze de beste motor er uit en wordt ie opeens 5 ton zwaarder. Dan is het net een Tiger P, en een tiger met korte 88 is knudde.
WG kennende slopen ze de beste motor er uit en wordt ie opeens 5 ton zwaarder. Dan is het net een Tiger P, en een tiger met korte 88 is knudde.
Als die VK tier 6 heavy wordt met een lange 8.8 dan wordt het leuk
En daarom is het ook zo'n onzinnige discussie zonder eventuele wijzigingen te kennen.
Die gun voorstellen op een ongewijzigde 3601 (sorry een heavy 3601
) is aardig los van realiteit.
Die gun voorstellen op een ongewijzigde 3601 (sorry een heavy 3601
[ Voor 7% gewijzigd door djengizz op 08-08-2013 17:33 ]
Korte 88/konisch blijven gebruiken op een onaangepaste tier 6 heavy is ook aardig los van de realiteit
Dat 77mm ding van de Churchill 7 is al ruk, en die heeft tenminste nog een wat hogere pen.
Dat 77mm ding van de Churchill 7 is al ruk, en die heeft tenminste nog een wat hogere pen.
Want?VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:40:
Korte 88/konisch blijven gebruiken op een onaangepaste tier 6 heavy is ook aardig los van de realiteit
Als ik de churchill 7 de churchill 6 ga noemen heeft ie ook een nieuwe gun nodig? Die tank verandert toch verder niet dus je speelstijl ook niet?
Zie het als een SP die eigenlijk een heavy is (en zo speelt) met het verkeerde label.
Officiële bewapening van de VK 3601 (H) zou een 75mm KwK 42 L/70 of een 88mm KwK 36 L/56 zijn geweest, dus vergeet die lange 88mm KwK 43 L/71 maar.
Kuch die van de Tiger is ook de L/56, en toch heeft die de L/71. WG geeft geen ruk om welke wapens op welke tanks zouden komen.wsLy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:45:
Officiële bewapening van de VK 3601 (H) zou een 75mm KwK 42 L/70 of een 88mm KwK 36 L/56 zijn geweest, dus vergeet die lange 88mm KwK 43 L/71 maar.
De kans dat WG er alleen maar een stickertje Heavy overheen plakt, lijkt me sterk. Want: Wargaming. Zou mij weinig verbazen als ze de 750pk motor eraf halen en dat ding opeens langzamer maken "want het is een heavy en geen medium"djengizz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:44:
[...]
Want?
Als ik de churchill 7 de churchill 6 ga noemen heeft ie ook een nieuwe gun nodig? Die tank verandert toch verder niet dus je speelstijl ook niet?
Zie het als een SP die eigenlijk een heavy is (en zo speelt) met het verkeerde label.
Pure speculatie en voor hetzelfde geld loopt het compleet anders of wijzigen ze niks.VasZaitsev schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:50:
De kans dat WG er alleen maar een stickertje Heavy overheen plakt, lijkt me sterk. Want: Wargaming. Zou mij weinig verbazen als ze de 750pk motor eraf halen en dat ding opeens langzamer maken "want het is een heavy en geen medium"
Eventuele wijzigingen zouden de gun keuze moeten dicteren, niet een random voorstel gebaseerd op speculatie.
Toch leuk, 3 dagen premium account voor praktisch niks doenThe Russian server of World of Tanks is celebrating its third anniversary, and for this occasion, we want you to complete a very special mission in game. Will you accept it?
Your goal is to win one victory in a random battle within the allowed time: from Friday 9th August 08:00 until Tuesday 13th August 07:30 CEST (GMT+2). If you manage to complete this very hard ordeal, you will be rewarded with three days of premium account time.
Of course, you can only win the reward once during the time period.
Ho ho, we moeten er wel binnen het timeframe van 4 dagen een HELE match mee winnen!psychoclown schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:11:
[...]
Toch leuk, 3 dagen premium account voor praktisch niks doen
Enne best aardig die 8.8 sneak peak!
- VK3601H is een van mijn favo tanks, ik ben benieuwd of de rebalance en reclassification daar verandering in aan gaat brengen
- Tundra ziet eruit als een hele toffe map
- De T-34-3 lijkt stiekem wel een beetje op de Type 59
- De Medium tank Object 416 ziet er echt baas uit
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wat ik in ieder geval wel ga doen is even snel de VK3001H grinden, gratis tankjes zijn altijd leuk om te krijgen
Verwijderd
Hoi allemaal! Na 2,5 jaar ben ik weer begonnen met WoT. Het is toch leuker als je je WoT-ervaringen met anderen kunt delen en van anderen kunt leren, dus het leek me een goed idee om me hier te registreren 
Er is wel een hoop veranderd sinds de beta-tijd zeg! Het spel ziet er stukken beter uit en er zijn inmiddels zó veel tanks dat ik niet weet met welke tree ik moet beginnen. Wel handig dat ik begin 2012 alweer wilde spelen en toen al een account heb gecreërd. Daardoor staat er al een T2 Light (invite code), Tetrarch, T127, Minimaus (bonus codes) en Type 59 (destijds gekocht) in mijn garage
Het was trouwens top dat er in de TS een korte manual staat, hulde daarvoor! Kon ik mijn inmiddels vergeten WoT kennis even snel mee ophalen.Ik heb wel direct al een vraag: ik zag in de TS ook wat staan over een in-game channel. Is dat ook voor een newbie zoals ik, die verder (nog) niemand van GoT kent?
Bij voorbaat dank en succes iedereen op het strijdveld!
Er is wel een hoop veranderd sinds de beta-tijd zeg! Het spel ziet er stukken beter uit en er zijn inmiddels zó veel tanks dat ik niet weet met welke tree ik moet beginnen. Wel handig dat ik begin 2012 alweer wilde spelen en toen al een account heb gecreërd. Daardoor staat er al een T2 Light (invite code), Tetrarch, T127, Minimaus (bonus codes) en Type 59 (destijds gekocht) in mijn garage
Het was trouwens top dat er in de TS een korte manual staat, hulde daarvoor! Kon ik mijn inmiddels vergeten WoT kennis even snel mee ophalen.Ik heb wel direct al een vraag: ik zag in de TS ook wat staan over een in-game channel. Is dat ook voor een newbie zoals ik, die verder (nog) niemand van GoT kent?
Bij voorbaat dank en succes iedereen op het strijdveld!
Doe je goed, veel mensen zullen jaloers op je type 59 zijn!
Het channel 'Gathering of Tanks' is public dus iedereen mag joinen
Het channel 'Gathering of Tanks' is public dus iedereen mag joinen
gewoon het kanaal gathering of tanks in-game ingaan. daar vind je denk ik wel wat je zoekt. Of join even ts3.gatheringoftanks.nl op teamspeak
Verwijderd
Damn... Ik ben nu helemaal weg van de Cruiser MK II. Wat is dat een fijne tier 3 tank
Ik ben zelf nog niet heel erg lang bezig, maar het is wel een leuk spel. Heb nog maar 1 tier 4 tank, maar dat komt vanzelf wel goed.
Maakt jullie GOT2 clan vaak platoons? dan wil ik wel meedoen, als jullie mij accepteren als low level low tier player ^^
Ik ben zelf nog niet heel erg lang bezig, maar het is wel een leuk spel. Heb nog maar 1 tier 4 tank, maar dat komt vanzelf wel goed.
Maakt jullie GOT2 clan vaak platoons? dan wil ik wel meedoen, als jullie mij accepteren als low level low tier player ^^
Zijn er mensen met de premium Panther/M10? Volgens deze site (http://www.vbaddict.net/s...upby=0&fieldname=creditsn) is het een goede creditmaker. Komt dat overeen met de ervaringen van de bezitters? En qua fun-factor? Als ik puur naar de specs kijk valt mij de relatief lage penetratie op. Hoe valt dat in de praktijk uit? Alvast bedankt voor de reacties.
Ik denk niet dat ik dit ooit nog kan verbeteren:
Victory!
Map: Arctic Region
Date: donderdag 8 augustus 2013 22:14:06
Vehicle: T28 Prototype
Exp: 5.624 (x2) + Credits: 90.574
Achievements: : Kolobanov's Medal, Radley-Walters's Medal, Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Dmg: 7.757
Base XP: 1875 (zonder premium)
Heb de laatste 7 tanks gekilled en stond tegen de laatste 6 in m'n eentje. Levert die geniale Kolobanov's op

Replay:
http://wotreplays.com/sit...ion-mr_size-t28_prototype
Dit was echt een match waarin alles meezat, enemy team was natuurlijk niet echt slim om zich 1voor1 af te laten knallen. Vond ik niet zo erg
Victory!
Achievements: : Kolobanov's Medal, Radley-Walters's Medal, Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Heb de laatste 7 tanks gekilled en stond tegen de laatste 6 in m'n eentje. Levert die geniale Kolobanov's op

Replay:
http://wotreplays.com/sit...ion-mr_size-t28_prototype
Dit was echt een match waarin alles meezat, enemy team was natuurlijk niet echt slim om zich 1voor1 af te laten knallen. Vond ik niet zo erg
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 09-08-2013 09:44 ]
Gefeliciteerd. Kolobanov is wat mij betreft nog steeds een van de mooiste epic's.Mr_Size schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:03:
Ik denk niet dat ik dit ooit nog kan verbeteren:
Victory!
Voor een T7 prem is ie ok en de fun factor is zeker aanwezig; gun heeft lage alpha damage maar is nauwkeurig genoeg om voor de weakspots te gaan en schiet elke 4+ seconde.blonderulez schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:43:
Zijn er mensen met de premium Panther/M10? Volgens deze site (http://www.vbaddict.net/s...upby=0&fieldname=creditsn) is het een goede creditmaker. Komt dat overeen met de ervaringen van de bezitters? En qua fun-factor? Als ik puur naar de specs kijk valt mij de relatief lage penetratie op. Hoe valt dat in de praktijk uit? Alvast bedankt voor de reacties.
Snelheid is ook ok...zeker voor een premium tank en stelt je in staat om te flanken.
Goede ROF en DPM is niet slecht maar het blijft een supporter/sniper
Heb hem zelf gekocht toen ie voor 50% van de prijs te krijgen was, het volledige bedrag zou ik er niet voor betalen.
Credits:
Voor de echte moneymakers moet je een T8 kopen. Manther doet het wel lekker voor een T7 medium (veel competitie heeft ie trouwens ook niet als een prem. medium), dit zijn mijn (prem. acc.) earning stats voor de Manther:
All Time
Received 6,384,603
Fine for causing damage to allies -10,530
Compensation for damage caused by allies 2,466
Auto-repair vehicle -732,161
Auto-resupply ammunition -359,294
Auto-resupply consumables 0
Earned Credits 5,285,084
Average Earning per Battle (154 battles) 34,319
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Ik heb mijn WoT Modpack voor 0.8.7 een kleine update naar v2.2 gegeven, deze is HIER en in mijn signature te vinden.
Wijzigingen:
- Skip intro movie
- Beter zichtbare Railway Carts
- Update van Contour Mod met de nieuwe LTP tank
- Grandpa's 4 Level Sniper Mod (2x, 4x, 8x, 10x)
- Betere zoom-out mod die verder uitzoomt
Veel plezier ermee
Wijzigingen:
- Skip intro movie
- Beter zichtbare Railway Carts
- Update van Contour Mod met de nieuwe LTP tank
- Grandpa's 4 Level Sniper Mod (2x, 4x, 8x, 10x)
- Betere zoom-out mod die verder uitzoomt
Veel plezier ermee
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb ook de Manther, gekocht toen in de 50% aanbieding zat.
Hij is lekker snel en mobiel genoeg. Beetje vergelijkbaar met mijn Comet.
Kanon is goed genoeg, weinig schade en lage pen, maar heel vaak een beetje schade is vanzelf heel veel. Leuk om mensen te permatracken of de motor kapot te schieten.
Het leuke is dat hij nog best veel kan bouncen, zeker met de mantlet. Lijkt ook helemaal niet zo vaak in de fik te vliegen, probleem is wel dat je ammorack snel sneuvelt.
En, hoge snelheid + hoog gewicht [50 ton] is rammen een strategie die zeker kan helpen. Vooral Russische tanks zijn licht dus rambaar, je weegt evenveel als een IS.
Mijn leukste keer met de Manther was toen ik in Fjords over een KV-1s reed die dacht hulldown te kunnen schuilen voor mij. Kostte mij veel HP, maar hij ging dood.
Voor tier 7 is een SU-122-44 ook een goede optie. Doet heel veel schade per minuut [390 x 8] en kan veel hebben door zijn schuine pantser.
De TOG II is ook een geweldige creditmachine voor zijn geld, zeker als je in platoon gaat met nog eentje. Veel hitpoints en een moordend kanon.
Maar, het echte geld krijg je toch echt bij T8. Mijn KV-5 verdient met een normaal potje bijna 2x zoveel als een Manther. En de KV-5 is dan nog eens een tank met aardig wat zwakke plekken.
Hij is lekker snel en mobiel genoeg. Beetje vergelijkbaar met mijn Comet.
Kanon is goed genoeg, weinig schade en lage pen, maar heel vaak een beetje schade is vanzelf heel veel. Leuk om mensen te permatracken of de motor kapot te schieten.
Het leuke is dat hij nog best veel kan bouncen, zeker met de mantlet. Lijkt ook helemaal niet zo vaak in de fik te vliegen, probleem is wel dat je ammorack snel sneuvelt.
En, hoge snelheid + hoog gewicht [50 ton] is rammen een strategie die zeker kan helpen. Vooral Russische tanks zijn licht dus rambaar, je weegt evenveel als een IS.
Mijn leukste keer met de Manther was toen ik in Fjords over een KV-1s reed die dacht hulldown te kunnen schuilen voor mij. Kostte mij veel HP, maar hij ging dood.
Voor tier 7 is een SU-122-44 ook een goede optie. Doet heel veel schade per minuut [390 x 8] en kan veel hebben door zijn schuine pantser.
De TOG II is ook een geweldige creditmachine voor zijn geld, zeker als je in platoon gaat met nog eentje. Veel hitpoints en een moordend kanon.
Maar, het echte geld krijg je toch echt bij T8. Mijn KV-5 verdient met een normaal potje bijna 2x zoveel als een Manther. En de KV-5 is dan nog eens een tank met aardig wat zwakke plekken.
Manther is Panther/M10 neem ik aan.Grouchy schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:24:
[...]
...............................
Credits:
Voor de echte moneymakers moet je een T8 kopen. Manther doet het wel lekker voor een T7 medium (veel competitie heeft ie trouwens ook niet als een prem. medium), dit zijn mijn (prem. acc.) earning stats voor de Manther:
All Time
Received 6,384,603
Fine for causing damage to allies -10,530
Compensation for damage caused by allies 2,466
Auto-repair vehicle -732,161
Auto-resupply ammunition -359,294
Auto-resupply consumables 0
Earned Credits 5,285,084
Average Earning per Battle (154 battles) 34,319
Maar een enkele keer op het slachtveld gezien.
34k gem per battle is wel netjes zeg.
Platoon van 3 van die dingen met een spotter geeft de term focusfire een heel nieuwe dimensie..VasZaitsev schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 02:09:
Voor tier 7 is een SU-122-44 ook een goede optie. Doet heel veel schade per minuut \[390 x 8] en kan veel hebben door zijn schuine pantser.
dat moet inderdaad wel lukken.psychoclown schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:11:
[...]
Toch leuk, 3 dagen premium account voor praktisch niks doen
Geld ook voor eukuwerti schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:01:
[...]
dat moet inderdaad wel lukken.grote vraag is: hoe kom je op de russian-server? of geldt dit ook voor EU?
Frustrerende pot gisteravond >_< wilde mijn hellcat even dubbelen voor het slapen gaan, op Karelia, we moeten verdedidgen dus lekker campen denk ik dan.
Helft van team speeld kiekeboe om de hoek en wordt dus toch afgeslacht
terwijl ik de match van mijn leven speel. zit ik daar op het einde van de battle met nog 2 minuten op de klok 2600+ dmg gedaan, 3 kills en ingesloten door de 4 vijanden die over zijn ..
(nummer 2 in dmg van mijn team zat op 700+)
Echt zo'n score haal ik volgens mij nooit meer met de hellcat, maar verlies ik gewoon
raaaahhhhh
Helft van team speeld kiekeboe om de hoek en wordt dus toch afgeslacht

Echt zo'n score haal ik volgens mij nooit meer met de hellcat, maar verlies ik gewoon

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Altijd zonde dat soort potjes, maar toch haal je daar wel plezier uit. Aan jou heeft het iig niet gelegenBokkie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:27:
Frustrerende pot gisteravond >_< wilde mijn hellcat even dubbelen voor het slapen gaan, op Karelia, we moeten verdedidgen dus lekker campen denk ik dan.
Helft van team speeld kiekeboe om de hoek en wordt dus toch afgeslachtterwijl ik de match van mijn leven speel. zit ik daar op het einde van de battle met nog 2 minuten op de klok 2600+ dmg gedaan, 3 kills en ingesloten door de 4 vijanden die over zijn ..
Echt zo'n score haal ik volgens mij nooit meer met de hellcat, maar verlies ik gewoonraaaahhhhh
Maar die score ga je echt nog wel verbeteren hoor! Toen ik nog niet zo lang speelde heb ik de Hellcat een potje of 60 gespeeld en was ik er vrij n00b mee. Heb hem nu sinds 3 dagen weer teruggekocht en ik ga als de brandweer met dat ding. Zit in de meeste potjes, zeker als ik toptier ben, in no time aan de 2K dmg. Gisteren één potje met dat ding gespeeld, gelijk 8 kills
Heb ik trouwens met die pot die ik gisterenavond postte een nieuw XP record gevestigd onder de tweakers hier? Had 2812 XP incl premium.
Oh nee, Shockwave heeft 2820 en ik zie Coyotee met een giga score van 3487.. Ah well
Ugh.. gisteren weer een dag dat niks wilde lukken... randoms niet, cw niet en tc niet. Eergisteren was erg.. maar gisteren was nog een tikkeltje erger... ik had door willen spelen voor de 30 kills, maar ik ben maar gestopt om verdere ergenis te voorkomen, wat een hersenloze idioten gisteren..
Ik heb zelf met de Panzer 4 een score van 3200 gehaald met Premium. Dit was wel een dubbel omdat het de eerste win was.Mr_Size schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:38:
[...]
Altijd zonde dat soort potjes, maar toch haal je daar wel plezier uit. Aan jou heeft het iig niet gelegen
Maar die score ga je echt nog wel verbeteren hoor! Toen ik nog niet zo lang speelde heb ik de Hellcat een potje of 60 gespeeld en was ik er vrij n00b mee. Heb hem nu sinds 3 dagen weer teruggekocht en ik ga als de brandweer met dat ding. Zit in de meeste potjes, zeker als ik toptier ben, in no time aan de 2K dmg. Gisteren één potje met dat ding gespeeld, gelijk 8 kills![]()
Heb ik trouwens met die pot die ik gisterenavond postte een nieuw XP record gevestigd onder de tweakers hier? Had 2812 XP incl premium.
Oh nee, Shockwave heeft 2820 en ik zie Coyotee met een giga score van 3487.. Ah well
Replay hiervan @ http://wotreplays.com/sit...rg-yagermeister-pzkpfw_iv
-Te huur
Ken het. Gisteren een potje met 6600dmg+ op mijn E100 en nog verloren. Op het eind was ik over tegen nog 7 tanks en heb daar nog 2 van kunnen afmaken tot een isu besloot HE te knallenBokkie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:27:
Helft van team speeld kiekeboe om de hoek en wordt dus toch afgeslachtterwijl ik de match van mijn leven speel. zit ik daar op het einde van de battle met nog 2 minuten op de klok 2600+ dmg gedaan, 3 kills en ingesloten door de 4 vijanden die over zijn ..
Echt zo'n score haal ik volgens mij nooit meer met de hellcat, maar verlies ik gewoonraaaahhhhh
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zeker nice, maar die scores die ik postte waren dus zonder dubbel hè? Wel met premium. Incl. dubbel was die pot van mij 5624 XP waardYagermeister schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:43:
Ik heb zelf met de Panzer 4 een score van 3200 gehaald met Premium. Dit was wel een dubbel omdat het de eerste win was.
Replay hiervan @ http://wotreplays.com/sit...rg-yagermeister-pzkpfw_iv
@wontcachme: alleen tegen 7 tegenstanders? Geen probleem joh
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 09-08-2013 09:52 ]
Lijkt mee een aanzienlijke kanshebber voor dit eventMr_Size schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:03:
Victory!
Als 3 daarvan tier X zijn en de andere vrij pijnlijke guns hebben dan is 16sec reload wel veelMr_Size schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:51:
@wontcachme: alleen tegen 7 tegenstanders? Geen probleem joh
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Yup, het enige wat ik er jammer aan vind is dat een cap-victory ook telt. Ik heb zelf 2 Kolobanov medailles waarvan er eentje niet echt epic was. Ik zag nl. dat we aan het verliezen waren en ben naar hun cap gegaan en na een tijdje kwam er nog eentje. Ik zat toen op 80% cap en de meeste enemy tanks zaten halverwege tussen de caps in. 1tje kwam echter wel decappen, schiet op de andere in cap en killt hem waarna ik hem afschiet. Aangezien de rest van het team net voor het einde van de cap werden afgeknalt kon ik de cap afmaken met nog 5 of 6 tegenstanders over.Lector schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:11:
[...]
Gefeliciteerd. Kolobanov is wat mij betreft nog steeds een van de mooiste epic's.
[removed]
Zo, gisteren weer eens lekker gespeeld. Met name de Champion TC (20 battles in T32 en 13 90 met 16 wins) ging heel leuk:
Alleen de damage output en daarmee de WN6 rating vielen tegen. Dit is weer het gevolg van de TC battles.
Belangrijkste is dat ik eindelijk de 57% winrate heb bereikt. Of eigenlijk, ik sta nu op 56,54%.
Name | Total | Per battle |
Victory ratio: | 69.35% | |
Battles: | 62 | |
Efficiency(v2): | 1851.07 | |
WN6: | 1733.36 | |
Average tier: | 8.48 | |
Experience: | 58165 | 938.15 |
Capture points: | 232 | 3.74 |
Defense points: | 108 | 1.74 |
Damage: | 105975 | 1709 |
Kills: | 74 | 1.19 |
Spotted: | 89 | 1.44 |
Alleen de damage output en daarmee de WN6 rating vielen tegen. Dit is weer het gevolg van de TC battles.
Belangrijkste is dat ik eindelijk de 57% winrate heb bereikt. Of eigenlijk, ik sta nu op 56,54%.
[ Voor 7% gewijzigd door BramSd op 09-08-2013 10:17 ]
Epic T29 pot, toptier op siegfriedline..
nou, eindelijk de IS kunnen kopen. wat is vlgs jullie het beste lijstje aan extras, speelstijl is voornamelijk tweede lijn rijden en dan de tegenstanders flanken.
heb nu alleen cammoflage-net, maar heb nog twee slots over.
heb nu alleen cammoflage-net, maar heb nog twee slots over.
Thanks voor de tip! Hoef er niet eens een replay o.i.d. voor in te dienen. Afwachten tot na 15 augustus dus! Nu hopen dat ik 1e wordt in T8, win ik een Type 59perpixel schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:04:
Lijkt mee een aanzienlijke kanshebber voor dit eventhttp://worldoftanks.eu/en...res-tank-destroyer-month/
rammer, vert stab en vent heb ik op al mijn russische heavy's
Leuke TD actie! Zal er vanavond of morgen eens mee bezig gaan. Gisteren in 10 potjes de 30 kills bij elkaar
En toen kwam het verval
Nouja geeindigd met 2311 wn7..
Ik gok trouwens dat embryonic journey voor de 15 jaar premium gaat...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_-_480-mI8Y]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0DT51a7ghhU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_-_480-mI8Y]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0DT51a7ghhU]
Ik had met mijn hellcat ook een score van 1652 base xp oid, maar ga er niet van uit dat ik in de top 50 sta
Ja, van deze match hoorde ik van de week. Nog niet gekeken, ga ik vanavond zeker doen. Gelukkig is de Hellcat geen T8 tankperpixel schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:35:
Ik gok trouwens dat embryonic journey voor de 15 jaar premium gaat...
[video]
[video]
* BTU_Natas laad gold shells in de object 268
Verwijderd
Ja kijk zelfs nog niet aan gedacht dus ik het gewoon helemaal niet meer proberen
wens je alvast veel geluk
Hey,
Ik kreeg vandaag zo'n 3 dagen premium account, wat zijn daar nou precies de voordelen van en hoe werkt het? Heb het nooit eerder gehad.
Ik kreeg vandaag zo'n 3 dagen premium account, wat zijn daar nou precies de voordelen van en hoe werkt het? Heb het nooit eerder gehad.
50% meer credits en xp per battle.
Let me specify that, 50% meer XP en bruto credits. Na aftrek van kosten ongeveer 2x zo veel netto credits.BTU_Natas schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:19:
50% meer credits en xp per battle.
Ja, wil ik ook proberenVerwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:46:
Lol dacht ik ga ook meedoen met de Hellcat nvm

Die nieuwe medium lijn ga ik zeker spelen. Vrees alleen voor een rampzalige gun depression
Ik ga eerst weer Free xp potten, voor ik weer tanks unlock, stock tanks stinken hard.
Die Embryo heeft trouwens zieke stats zeg:
http://www.noobmeter.com/...bryonicjourney/502605082/
WN7 van 4140 over de laatste 7 dagen. Daar zat o.a. die epic match bij, maar dan nog
Hij speelt wel buitensporig veel met de Hellcat, dus klein beetje sealclubberig is het wel, maar toch..
WN7 van 4140 over de laatste 7 dagen. Daar zat o.a. die epic match bij, maar dan nog
Als je echt voor een prijs wil gaan in die td competitie zou ik wegblijven van tier 4,5 en 10. Dat zijn de populairste td tier's en daar zullen dus ook de meeste mensen het proberen.
Ik heb respect voor de foutloosheid waarmee embryonicjourney speelt, maar vind hem er wel uitzien als een enge vent...
Ik heb respect voor de foutloosheid waarmee embryonicjourney speelt, maar vind hem er wel uitzien als een enge vent...
[ Voor 27% gewijzigd door perpixel op 09-08-2013 11:27 ]
Mr size een beetje sealclubben? LOL maak daar maar massive sealclubbing van! Hij rijdt alleen in de hellcat en t49. Niet dat het niet knap is...
pff whatever ... ik las verkeerd
anyways, gisteren niet veel gespeeld. Echter de potjes die ik had waren prima
Blijf de AT7 een mooi ding vinden, anderen ook ervaring met dit ding?
anyways, gisteren niet veel gespeeld. Echter de potjes die ik had waren prima
Blijf de AT7 een mooi ding vinden, anderen ook ervaring met dit ding?
[ Voor 158% gewijzigd door dynosu op 09-08-2013 11:31 ]
Je leest mijn bericht verkeerd, ik geef hem gelijk.
Kan jij kappen mijn berichten negatief te lezen?
Kan jij kappen mijn berichten negatief te lezen?
Wat me idd aan die gast op valt is dat hij gewoon geen hp verliest. Hij vangt geen schoten. Zou graag meer van zijn spel zien.
Hij streamt best vaak op twitch. Regelmatig even kijken of hij online is.
Wat ik iig zie is dat hij continue naar andere kanten van het veld aan het rijden is en ook precies weet waar alle tanks zitten/kunnen zitten. Daarnaast had hij in dit potje ook wel het geluk dat de tegenstanders goed meewerkten en hij een paar keer een mooi fikkie kon stokendramborleg schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:39:
Wat me idd aan die gast op valt is dat hij gewoon geen hp verliest. Hij vangt geen schoten. Zou graag meer van zijn spel zien.
[ Voor 6% gewijzigd door redwing op 09-08-2013 11:48 ]
[removed]
T49 heeft 'ie maar 101 battles in gedaan. Z'n tweede meest gespeelde tank is de M46 Patton en dan de IS3. Op basis van alle gespeelde tanks uit zijn lijst vind ik het niet massive clubbing, maar ik wil wel de kwalificatie 'beetje' upgraden naar 'redelijk'BTU_Natas schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:29:
Mr size een beetje sealclubben? LOL maak daar maar massive sealclubbing van! Hij rijdt alleen in de hellcat en t49. Niet dat het niet knap is...
Het blijft knap hoor, vooral dat hij het voor elkaar krijgt gewoon geen dmg te vangen. Heeft hij übercrew members met 200% camo per bemanningslid ofzo?
hij heeft 5 skills bemanning en rijd ook nog met cola. Volgens mij gebruikt hij geen camo-net en binocs, maar coated optics, rammer en GLD. Compleet ingesteld op snel damage doen dus. passief spel zit er bij hem niet in.
Een hellcat heeft ziek veel camoMr_Size schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
T49 heeft 'ie maar 101 battles in gedaan. Z'n tweede meest gespeelde tank is de M46 Patton en dan de IS3. Op basis van alle gespeelde tanks uit zijn lijst vind ik het niet massive clubbing, maar ik wil wel de kwalificatie 'beetje' upgraden naar 'redelijk'![]()
Het blijft knap hoor, vooral dat hij het voor elkaar krijgt gewoon geen dmg te vangen. Heeft hij übercrew members met 200% camo per bemanningslid ofzo?
I feel your pain....Bokkie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:27:
Ik had ook een avond waarin niets wilde lukken, mijn ergste situatie:
Met mijn ELC AMX in een Tier 8 encounter op Malinovka terecht gekomen. Wij zaten in de zuidelijke startpositie. Binnen de eerste minuut waren er al 4 teamgenoten dood. In eerste instantie bleef ik een beetje in een bosje aan de voet van de heuvel, daarna met een omweg over het open veld (capzone westelijk gepasseerd) om tussen hun linies door te glippen, daar de enemy arty gevonden en gekillen en de bodyguard van de arty werd door een teamgenoot afgemaakt. Echter als team kansloos in elkaar geschopt.
Uiteindelijke resultaat; ik was als tier 5 light in een tier 8 match de top dmg dealer (+/- 1250 hp damage, 3 kills, totale kills van mijn team: 4). De nr. 2 damage dealer was een T-34-1 met +/- 800 damage, daarna 2 tier 8's met iets tussen de 400-600 damage, de rest zat zo ongeveer op de 0
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
I know, heb er zelf ook 1oosterhofjf schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:59:
Een hellcat heeft ziek veel camoheb er zelf een camo netje op zitten. nagenoeg onzichtbaar.
@Seraphin, dat is wel een extreem voorbeeld van een falend team zeg. Mijn ervaring met ELC rijders, en light/scout tanks in het algemeen, is echter dat ze zelf altijd vrij weinig bijdragen aan de match. De meeste mensen denken dat scouten inhoudt: zo snel mogelijk naar voren rijden, daarmee zoveel mogelijk spotten en doodgaan binnen 1 min. Zo fkin nutteloos altijd, die mensen snappen niet dat een scout juist erg belangrijk is, juist ook later in een match.
Maar jij hebt het scouten op die ELC wel begrepen, helaas ben je een uitzondering.
Heeft iedereen vanaf gisteren/vandaag 3 dagen premium??
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ja, enige wat je ervoor hoeft te doen is 1x in een winnend team zitten..
Ohhh nice
Nou dat moet geen probleem zijn denk ik!
Vanavond maar is ff lekker met tankies rondscheuren!
Vanavond maar is ff lekker met tankies rondscheuren!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
doen ze toch wel netjes daar bij wargaming. Hoeveel mensen zouden nou na die 3 dagen denken: "goh dat was toch wel fijn. laat ik er een tijdje bij doen".
Ja vertel mij wat had 90+% win in 17 potjes tot ik na CW begon te platoonen op EU1 (net toen je wegging) en man o man wat een bagger potjes. Uiteindelijk naar EU2 verhuist en 8/8 gewonnen..wontcachme schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:46:
[...]
Ken het. Gisteren een potje met 6600dmg+ op mijn E100 en nog verloren. Op het eind was ik over tegen nog 7 tanks en heb daar nog 2 van kunnen afmaken tot een isu besloot HE te knallen. In totaal 1100xp voor een loss en 80k+ credits
De teamplay en de winrate van TCs is leuk maar afgezien daarvan best wel saai. Desalniettemin leuke scoreBramSd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:14:
Zo, gisteren weer eens lekker gespeeld. Met name de Champion TC (20 battles in T32 en 13 90 met 16 wins) ging heel leuk:
Tweede account van MacBue, statspadden doet hij wel maar desalniettemin een erg goede speler.Mr_Size schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:25:
Die Embryo heeft trouwens zieke stats zeg:
WN7 van 4140 over de laatste 7 dagen. Daar zat o.a. die epic match bij, maar dan nogHij speelt wel buitensporig veel met de Hellcat, dus klein beetje sealclubberig is het wel, maar toch..
Overigena had iemand anders ook al de update van WoT assistant gezien? Ziet er gelikt uit zeg
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 09-08-2013 13:29 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)