Ik dénk dat 'ie de switches bedoelt bij de instellingen
Voornamelijk de nieuwe recents/app switcher. Erg cool dat apps meerdere entries kunnen hebben (zodat je bijv. meerdere documenten "apart" er in ziet staan en meteen daarheen kan switchen). Maar de, fancy, manier van weergave zie ik geheel het nut niet van in. Nu moet je, als je naar app X wilt (bijv. de zesde) eerst scrollen naar ongeveer het goede punt en dan die app kiezen. Op de oude manier is het recents klikken, overzicht van alle recent geopende apps, click. Veel en veel sneller (imho).@Brad Pitt, waar was je niet tevreden over dan?
De nieuwe notificaties zijn imho ook bagger. Als je meerdere Whatsapp berichten binnen krijgt kon je daarvan vroeger de laatste 6 of 8 of zo in je notificatiebalk lezen. Nu staat er alleen dát je nieuwe berichten hebt. Begreep dat apps hiervoor moeten worden aangepast dus da's wellicht slechts een kwestie van tijd.
Het gebruik van meer transparantie bij het openen van dingen trok ik ook niet, maar kan een G3-ding zijn.
Buiten dat was Kitkat op de G3 mijns inziens minimaal even snel en smooth en ging de accu langer mee maar dat kan uiteraard een LG issue zijn. Ga uiteraard op de N7 ook nog wel even LP proberen, nog geen tijd voor gehad, en draait 'ie daarop wél helemaal naar wens
Nickname does not reflect reality