Zelf was ik blij dat hij kwam, maar had verwacht dat het eerste jaar nog wat stroef zou gaan en hij zich behoorlijk moest aanpassen. Zijn voornaamste toevoeging naast de assists en goals is het feit dat veel spelers nog niet tegen hem gespeeld hebben. Dit zorgt voor onvoorspelbaarheid in zijn spel, iets dat de afgelopen anderhalf jaar langzaam maar zeker uit Barcelona is weggesijpeld. Als Tata Martino echt een impact wilt maken in Barcelona zal hij er voor moeten zorgen dat het spel minder voorspelbaar wordt, er meer wisselingen van positie plaats vinden, een stuk meer verticale runs in de 16 komen en Messi de bal niet op hoeft te halen op eigen helft. Messi speelt nu veel te ver van de 16 af, dat gecombineerd met blessures zorgt er voor dat het op het moment niks is. Ondanks dat Neymar een extra impuls geeft is het spel te statisch, daar moet echt hard aan gesleuteld worden.Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:44:
[...]
Het was na de Confederations Cup, en ruim daarvoor eigenlijk ook al, al wel duidelijk dat Neymar een speciaal talent is, maar ik ben diep onder de indruk van zijn spel tot nu toe bij Barcelona. Dat hij technisch en tactisch van ontzettend hoog niveau is, dat moge duidelijk zijn, maar vooral hoe dienstbaar hij zich opstelt naar zijn teamgenoten is nieuw voor mij. Altijd zoeken naar de pass, zo effectief mogelijk spelen: het egoïsme wat hij in Brazilië vaak (succesvol) liet zien is bijna volledig verdwenen. Indrukwekkende ontwikkeling!
Mooie goal van Cazorla, zeg.
Ik begin me toch zorgen te maken om Norwich City; 7-0 verliezen van Man City
Ik begin me toch zorgen te maken om Norwich City; 7-0 verliezen van Man City
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een keeper zeg, potverdorie! Wat kan ik genieten als ik hem in actie zie, dat is wel eens anders geweestTB1989 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:23:
[...]
- Victor Valdes die een fantastisch seizoen heeft tot nu toe, schijnt er in het laatste jaar echt nog alles uit te willen halen.

Zou ik ook doen als ik jou was. Wat slecht zeg.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
gatverdamme, wat een lekkere goal weer van ramsey zeg - uit stand
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Geslaagd voor de eerste test. Vijf punten los nu

http://www.dailymotion.co...iverpool-2-0-ramsey_sportTerryb47 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:48:
gatverdamme, wat een lekkere goal weer van ramsey zeg - uit stand
Gister verjaardag van mijn vriendin, s'middags familie, s'avonds vrienden, maar gelukkig kon ik tussendoor nog net even Arsenal - Liverpool kijken. Damn lekkere wedstrijd hoor met 2 heerlijke goals!
Hopen dat we volgend weekend minimaal 1 punt uit Manchester mee kunnen nemen
Hopen dat we volgend weekend minimaal 1 punt uit Manchester mee kunnen nemen

Damn die assist van Neymar..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Twee man poorten en hem bij de tweede paal heerlijk neerleggen, ik kan er van genieten
Verwarring alom bij Everton - Tottenham. Lukaku gaat wat onhandig door op Lloris (niet expres maar deed ook geen moeite om Lloris te ontwijken), Lloris krijgt een been tegen het hoofd, gaat een beetje knock-out.
Reservekeeper Friedel warmt zich op, Lloris wordt groggy meegenomen naar de zijlijn maar wil gewoon doorspelen. Duurde 2-3 minuten voordat hij zijn zin krijgt en Friedel weer mag gaan zitten...
Humor, al die verwarring. Maar ook zwak gecoached, neem dan gewoon een beslissing.
Reservekeeper Friedel warmt zich op, Lloris wordt groggy meegenomen naar de zijlijn maar wil gewoon doorspelen. Duurde 2-3 minuten voordat hij zijn zin krijgt en Friedel weer mag gaan zitten...
Humor, al die verwarring. Maar ook zwak gecoached, neem dan gewoon een beslissing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Erg zwak gecoached, je moet je keeper na zo'n knal gewoon in bescherming nemen en er af halen. Nu maar hopen dat het allemaal mee valt. En dat ze nog een doelpunt scoren

To dare is to do
Was ook gelijk het meest interessante van de wedstrijd.
1,5 uur van m'n leven die ik niet meer terug zal zien zo saai.

Mijn eerste reactie was 'ouchh'TB1989 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:11:
[...]
Twee man poorten en hem bij de tweede paal heerlijk neerleggen, ik kan er van genieten
Pass zo precies Door de benen, enorm goed gezien van hem. Hij doet het vooralsnog uitstekend.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben blij dat het geen pay-per-view was, want dan had ik me echt bekocht gevoeldGunner schreef op zondag 03 november 2013 @ 17:18:
Was ook gelijk het meest interessante van de wedstrijd.
Michel Vorm geeft een doodschop en krijgt rood. Rekik is er niks bij.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Doodschop? Da's weer erg overdreven. Meer onhandig dan met opzet, rood was wel terecht.
Volgens mij kreeg die knakker van Cardiff anders een flinke voet in z'n maag.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
De Stroot scoort en Roma op weg naar 11/11.
Roma staat nu op 1-1 met nog 15 minuten te spelen.
⏩ PVOutput☀️
Waarom is iedereen nu opeens voor Roma vraag ik me af? Alleen maar omdat Strootman daar speelt?
Leuk elftal verder hoor maar Juve en Napoli komen nu ook weer dichtbij en daar lees ik niets over.
Leuk elftal verder hoor maar Juve en Napoli komen nu ook weer dichtbij en daar lees ik niets over.
Ben niet voor Roma maar Door de prestaties wat deze club heeft geleverd, 31 punten uit 11 wedstrijden, valt het nu eenmaal op.
En ja, ben wel benieuwd hoe Strootman zich ontwikkeld, dus probeer wel eens een wedstrijd te zien van AS Roma.
En ja, ben wel benieuwd hoe Strootman zich ontwikkeld, dus probeer wel eens een wedstrijd te zien van AS Roma.
⏩ PVOutput☀️
Ik vraag me er af hoe je er bij komt dat 'iedereen nu voor Roma is', volgens mij hebben zich bar weinig Roma fans gemeld hier de afgelopen tijd. Sympathiek sta ik er wel tegenover, dit vanwege inderdaad Strootman maar ook Totti en De Rossi. Voor de rest kan de Serie A me toch wel gestolen worden, vind het eigenlijk maar niks om naar te kijken. Als er dan iemand moet winnen, dan het liefst Strootman.tweaker2010 schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:37:
Waarom is iedereen nu opeens voor Roma vraag ik me af? Alleen maar omdat Strootman daar speelt?
Totti en De Rossi spelen er al jaren, dus het zal dan idd toch aan Strootman liggen, vrees ik 
Hetzelfde verhaal als met Man Utd, geen bijzonder elftal opzich maar omdat van Persie er speelt wel.
Hetzelfde verhaal als met Man Utd, geen bijzonder elftal opzich maar omdat van Persie er speelt wel.
Ach dat zie je toch ieder jaar. Speelt Barcelona leuk dan komt er een karrevracht aan Barcelona fanboys online maar als die vervolgens weer verliezen gaan ze naar Madrid, Dortmund, Bayern, you name it. Lekker negeren.tweaker2010 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:26:
Totti en De Rossi spelen er al jaren, dus het zal dan idd toch aan Strootman liggen, vrees ik
PSN: Finally_Chris
Gloryhunters heb je overal, op dit forum lopen er ook een aantal. Zie je niet als hun club verliest, alleen als er wat te trollen of te vieren valt.
Maar misschien speelt Roma zo goed omdat Gervinho daar tegenwoordig zit?

Maar misschien speelt Roma zo goed omdat Gervinho daar tegenwoordig zit?
Wij ook niet. We zij het gewend inmiddelsAfvalzak schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:38:
maar ik zal er niet om huilen als het ze niet lukt.
[ Voor 53% gewijzigd door Gunner op 04-11-2013 13:39 ]
Er is een verschil tussen supporter, en de gunfactor
Arsenal gun ik de titel bijvoorbeeld dit jaar, mede door leuk voetbal (Liverpool overigens ook) maar ik zal er niet om huilen als het ze niet lukt.
Arsenal gun ik de titel bijvoorbeeld dit jaar, mede door leuk voetbal (Liverpool overigens ook) maar ik zal er niet om huilen als het ze niet lukt.
Iedereen opeens? Ik val dit topic al veel langer lastig hoor...tweaker2010 schreef op maandag 04 november 2013 @ 00:37:
Ik wacht al jaren op het moment dat de kwaliteit van de selectie er eindelijk uitkomt, dat komt eerder door de nieuwe coach dan door Strootman... Al speelt hij erg goed, maar niet beter dan Pjanic.
[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 04-11-2013 16:36 ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10...-net-heeft-verhuurd.dhtml
Deze man is niet helemaal goed in zijn bovenkamer, heeft al vaker vreemde uitspraken gedaan (zoals Johan Cabab). Mag hopen dat hij snel vertrekt, zet iedere keer weer de club voor lul.
Deze man is niet helemaal goed in zijn bovenkamer, heeft al vaker vreemde uitspraken gedaan (zoals Johan Cabab). Mag hopen dat hij snel vertrekt, zet iedere keer weer de club voor lul.
Geen wonder dat ze hem assassino noemen in Spanje. Man man man, zo'n slager wil je toch niet in je team hebben? 
Dit soort figuren ook niet
Ahww...

Mooi dat je er dus ook totaal niet op reageert, maar leuk terug komt met iets van Barcelona.

[ Voor 18% gewijzigd door Catorce op 06-11-2013 11:44 ]
Want dat filmpje van jou voegde echt iets toe? Het zijn allebei oude filmpjes van spelers die je als toeschouwer het bloed onder de nagels vandaan haaltTB1989 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:44:
[...]
Ahww...
Mooi dat je er dus ook totaal niet op reageert, maar leuk terug komt met iets van Barcelona.
Bovendien ben je de laatste tijd wel een beetje aan het mopperen op Real. Gisteren ook een reactie over de gebaartjes van Ronaldo terwijl een aantal spelers van jouw favoriete club dat ook wekelijks doen..
Mij maakt het niet uit, de hele Spaanse Liga kan mij gestolen worden. Maar waarom zou je je bezighouden met de club of spelers waar je een hekel aan hebt? Het is niet dat je daar (helaas) invloed op uit kunt oefenen.
[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 06-11-2013 11:56 ]
Ik kwam het filmpje toevallig (ja, echt...) tegen op een forum, moest er eigenlijk behoorlijk hard om lachen wat een volslagen gek Pepe kan zijn op het veld. Genoeg reden om te posten, maar mocht het toch als te provocatief beschouwd worden dan zal ik dergelijke filmpjes wel laten voortaan.CR1691 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:49:
[...]
Want dat filmpje van jou voegde echt iets toe? Het zijn allebei oude filmpjes van spelers die je als toeschouwer het bloed onder de nagels vandaan haalt. En ja van mij mag Pepe een inrichting in hoor.
Bovendien ben je de laatste tijd wel een beetje aan het mopperen op Real. Gisteren ook een reactie over de gebaartjes van Ronaldo terwijl een aantal spelers van jouw favoriete club dat ook wekelijks doen..
Mij maakt het niet uit, de hele Spaanse Liga kan mij gestolen worden. Maar waarom zou je je bezighouden met de club of spelers waar je een hekel aan hebt?
Mopperen op Real; Ronaldo zijn gebaartjes zijn niet zoals die bij Barcelona dat doen. Daar is ook zeker hier en daar wat op aan te merken, echter lijkt mij dat niet bij het vieren van doelpunten. Zelf heb ik ook een schurfthekel aan overdrijven na een overtreding hoor, dat zul je mij niet zo gemakkelijk zien verdedigen van welke ploeg dan ook. In het geval van Busquets word ik er wel wat moe van, mensen die echt wekelijks nog hem zien spelen kunnen zien dat het nauwelijks meer voor komt. Echter, vooral fans van Engelse clubs, blijven volhouden dat het een smeerlap is die wekelijks tegenstanders kaarten aan naait. Da's jammer. Spelers als Pedro en Alves kan ik zelf ook niet uit staan hoor, van mij mogen ze beiden weg. Neymar wordt ook gezien als duikelaar, maar daar ben ik zelf niet zo overtuigd van. Als ik zie wat hij aan schoppen krijgt...
Verder heb ik aan Real Madrid als club geen hekel moet ik zeggen, het zijn vaak simpelweg een aantal spelers of een trainer (Mourinho, who else?) waar ik me aan erger. Als Real Madrid zich wat beschaafder gaat opstellen, zoals de club bekend stond als 'gentleman's club', dan is er ook minder op aan te merken. Dat zou ik graag zien, dat zou La Liga ook ten goede komen en de spelers van de club ook in een beter daglicht stellen.
Maar, ook is er bij Barcelona genoeg te verbeteren. President mag weg, selectie mag wmb veranderd worden, nieuw stadion (mooi hoor Camp Nou, maar ontzettend gedateerd).
EDIT: Zie ook hier Kieft, ben ik het ook ontzettend mee eens: (en dat Alba daar debiel deed lijkt me nogal wiedes

Misschien ligt het aan mij en ben ik gewoon een zeikerd, dat kan ook
[ Voor 4% gewijzigd door Catorce op 06-11-2013 12:12 ]
Haal dat filmpje heel snel weg, die wedstrijd(en) hebben mij wekenlang slechte nachten bezorgd, wat heb ik veel nachtmerries gevoerd. Dat wil je niet weten!
Maar goed, die verwende nest kreeg een tik in het gezicht
Niet netjes van mij, foei!
Vanavond wel weer een lekkere wedstrijd gezien, eerste helft redelijk tot goed. Milan kon/deed vrijwel niets. Tweede helft begon toch wel spannender, zag de 2-2 al op het scoreboard staan.. maar Messi begint weer op stoom te raken(?) In ieder geval goed gecombineerd met Fabregas
Maar goed, die verwende nest kreeg een tik in het gezicht

Vanavond wel weer een lekkere wedstrijd gezien, eerste helft redelijk tot goed. Milan kon/deed vrijwel niets. Tweede helft begon toch wel spannender, zag de 2-2 al op het scoreboard staan.. maar Messi begint weer op stoom te raken(?) In ieder geval goed gecombineerd met Fabregas
Reacties over de CL horen in het [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014Satom schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:25:
3 punten binnen in de CL. Op naar komend weekend! United - Arsenal. Ozil versus die ene ex-Arsenal speler
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-11-2013 09:59 ]
Ben benieuwd naar zondag, als het Arsenal - United was zou ik er momenteel geen moment aan twijfelen dat Arsenal zou winnen, maar uit spelen bij United is toch net anders. Wel een mooie pot.
To dare is to do
WBA kon er ook winnen, dus waarom Arsenal in deze vorm niet?
MUFC is niet meer onaantastbaar, al mag je ze natuurlijk nooit onderschatten. Alles meer dan een punt is mooi meegenomen.
MUFC is niet meer onaantastbaar, al mag je ze natuurlijk nooit onderschatten. Alles meer dan een punt is mooi meegenomen.
[ Voor 52% gewijzigd door Gunner op 07-11-2013 11:36 ]
Als je uit in Dortmund kan winnen, (een hele knappe prestatie) dan kan je op Old Trafford ook gewoon winnen.
Zeker tegen een United die dit seizoen nog geen bal heeft laten zien.
Ploegen als Manu en Chelsea kunnen zó zakelijk spelen. Ook al spelen ze 'niet goed' dan winnen ze vaak nog. Ook de andere ploeg de indruk geven dat ze lekker aan het ballen zijn, maar ondertussen eigenlijk niets weggegeven en zelf heel efficient spelen.Gunner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:22:
Met een punt ben ik heel blij. Al is het nu wel de kans om te winnen van Manu...
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 07-11-2013 11:42 ]
United blijft een gevaarlijke ploeg. Ik hou in ieder geval een slag om de arm en verwacht niets, kan het alleen maar meevallen.
Zeg ik dan dat ze er niet kunnen winnen? Nee, ik zeg alleen dat ik het als zekerheidje had gezien als Arsenal thuis zou spelen.Gunner schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:22:
To dare is to do

Pfft.. Wat een snelheid
⏩ PVOutput☀️
Zo, laat me raden: Jesus Navas? Die is me toch een partij snel, niet te geloven
Heb je Fox voor het buitenlands voetbal, op Fox 2 is Liverpool - Fulham...op Fox 4 is herhaling van AZ (EL duel) 
Koopt Chelsea verdedigers of keepers van de tegenpartij om?
Wéér een enorme blunder waar ze uit scoren.

Koopt Chelsea verdedigers of keepers van de tegenpartij om?
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 09-11-2013 17:00 ]
Gatverdamme, even in de 94ste minuut nog een penalty versieren - het was een pure schwalbe.
Inderdaad ^^ was echt helemaal niets bij. Zwak optreden van de scheids.
Ach, The Special One laat 2 punten liggen. Dat is nog steeds beter dan 3 punten
Mourinho heeft al lang niet meer thuis verloren toch? Dan komt hij vandaag wel erg goed weg :-)
Tomorrow is not today!
Pfff. Heb vandaag voor het eerst Norwich City live op TV gezien, en de eerste helft werden ze weggespeeld door West Ham, en was de 0-1 voorsprong voor WHU een magere afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Ik weet niet wat er in de thee zat, maar de tweede helft was het omgekeerd. Beetje mazzel dat Jaskelainen eerst de bal losliet en daarna zijn fout verergerde door een pingel te veroorzaken, maar de 2-1 van Snodgrass (perfecte vrije trap) en de 3-1 in blessuretijd van Leroy Fer waren een goede afspiegeling van de tweede helft.
Eindelijk een goede overwinning
Eindelijk een goede overwinning
Pfff, ik zie net de "pingel" van Chelsea op MotD. Die scheidsrechter mogen ze wel een tijdje op non-actief stellen, veel belachelijker zie je ze niet. Die kan zo te zien de druk van fluiten bij een grote club niet aan. Dat Mourinho het een pingel vond, zegt eigenlijk al genoeg
Die penalty van Hazard? Dat is gewoon belachelijk, hun hadden keihard met 2-1 moeten verliezen.
Mijn god wat staat die Krul fantastisch te keepen! Die doet even een sollicitatie naar een basisplaats in Oranje.
Als Newcastle deze pot van Tottenham wint staan ze gewoon op gelijke hoogte met hun. Goede comeback na een dramatische start van de competitie.
Als Newcastle deze pot van Tottenham wint staan ze gewoon op gelijke hoogte met hun. Goede comeback na een dramatische start van de competitie.
[ Voor 39% gewijzigd door CR1691 op 10-11-2013 14:42 ]
Krul speelt inderdaad een fantastische pot, Spurs daarentegen.... Man man man wat een flauw en ongeïnspireerd spel, zo verdien je ook te verliezen
To dare is to do
Het is vreemd dat een team als Tottenham met zat creatieve spelers, zo flauw en fantasieloos speelt.
Inderdaad, maar nu snap ik ook niet dat als je spits totaal niet wordt gevonden dat je er dan nog een spits bij zet en er een middenvelder af haalt. Breng dan Holtby en probeer wat te forceren.
To dare is to do
Lekkere overwinning voor Newcastle! Geweldig resultaat na de overwinning op Chelsea
.
De woordspelingen komen al "een Krul defeat" (even in het Engels uitspreken). Krul heeft volgens Sky Sports 14 reddingen gemaakt in deze wedstrijd, en dat maakt hem koploper voor dit seizoen in de PL.
Verwijderd
En dat nog wel uit voor Newcastle. Verrassingen blijven blijkbaar niet alleen beperkt tot de eredivisie.
Idd, City staat 1 - 0 achter bij Sunderland.Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:29:
Verrassingen blijven blijkbaar niet alleen beperkt tot de eredivisie.

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 10-11-2013 15:32 ]
Newcastle heeft echt wel een sterk team hoor. Zoveel minder dan Tottenham zijn ze echt niet. Krul, Debuchy, Santon, Cabaye, Sissoko, Tiote en Ben Arfa zouden ook niet misstaan bij clubs uit de top.
Verwijderd
Leuk voor Sunderland natuurlijk. Benieuwd of ze het over de streep weten te trekken.chim0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:31:
[...]
Idd, City staat 1 - 0 achter bij Sunderland.
Balen trouwens dat Feyenoord eerst om 16:30 moet spelen. Om 17:00 is er die heerlijke wedstrijd op Old Trafford!
Teh fuq?Bij streekderby’s staat er altijd meer op het spel dan de punten en dat was zondagmiddag bij Salernitana en Nocerina niet anders. De wedstrijd tussen de clubs uit Zuid-Italië, gespeeld in de Lega Pro, werd echter al na 21 minuten gestaakt. Het had niet eens veel gescheeld of het duel was niet eens begonnen.
Spelers van de bezoekende partij, Nocerina, ontvingen voor de wedstrijd doodsbedreigingen van de eigen fans en bleven uit grote angst in de spelersbus zitten. Na inmenging van de competitieorganisatie werd er alsnog afgetrapt, maar Nocerina had een truc bedacht om zo snel mogelijk het Stadio Arechi in Salerno weer te kunnen verlaten. Al na twee minuten voerden de gasten drie ‘tactische’ wissels door en in de resterende zeventien minuten verlieten liefst vijf spelers geblesseerd het veld. Twee spelers kregen ook nog een rode kaart na een opstootje.
Hierdoor stonden er te weinig spelers op het veld en was de arbiter genoodzaakt de derby te staken. Na het duel besloot de volledige directie van Nocerina op te stappen en mochten de spelers niet met de media praten. De competitieleiding van de Lega Pro is een onderzoek gestart. Carlo Perrone, de trainer van Salernitana, sprak een ‘verschrikkelijke bladzijde in de voetbalgeschiedenis’. Nocerina komt overigens uit Nocera Inferiore, een stad waar de maffia met regelmaat opduikt.

Van Persie niet in de basis bij United tegen Arsenal. Raar.
BBC zegt van wel.BeefHazard schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:14:
Van Persie niet in de basis bij United tegen Arsenal. Raar.
Sky weer van niet. Ben niet aan het kijken, staat ie er wel of niet in?
Van Persie speelt gewoon. Arsenal iets verzwakt doordat vier spelers (inclusief Mertesacker en Rosicky) ziek zijn geworden
Knappe verdedigende prestatie van Sunderland, Man City was ook wat fantasieloos. Ze misten Silva duidelijk, de 1-0 winst van Sunderland maakt het onderaan ook spannender.
Knappe verdedigende prestatie van Sunderland, Man City was ook wat fantasieloos. Ze misten Silva duidelijk, de 1-0 winst van Sunderland maakt het onderaan ook spannender.
Mwah ik prefereer Flamini over Rosicky.
1-0 voor united. Verschrikkelijk frustrerend en haatopwekkend dat uitgerekend die ene scoort.
1-0 voor united. Verschrikkelijk frustrerend en haatopwekkend dat uitgerekend die ene scoort.
Here, FTFY.Kaap schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:44:
Mwah ik prefereer Flamini over Rosicky.
1-0 voor united. Verschrikkelijk frustrerend en haatopwekkend dat uitgerekend die ene Van Persie scoort.
Ik zal zijn naam niet uitspreken hoor
Arsenal speelt niet zo best vind ik, al geven ze eigenlijk ook weinig weg. Beide keepers hebben weinig te doen gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 10-11-2013 18:03 ]
Inderdaad zuur dat uitgerekend hij weer scoort, niemand die met hem meeloopt. ramsey loopt zelfs naar voren...tis gewoon slecht verdedigd.
verder niet echt kansen, wist niet eens dat United met een extra CB op het middenveld speelde. Gaat nu denk ik wel een leukere wedstrijd worden.
verder niet echt kansen, wist niet eens dat United met een extra CB op het middenveld speelde. Gaat nu denk ik wel een leukere wedstrijd worden.
Jones speelt wel vaker op het middenveld.
Het is inderdaad geen wedstrijd om over naar huis te schrijven. De goal was mooi afgewerkt, maar verder was de knie in Vidic's gezicht het spannendste van de 1e helft.
Dat dacht ik al
Flinke kans voor Rooney net zeg, pff. Ik zie de 2-0 wel meer in de lucht hangen dan de 1-1 op het moment.
Dit is dus het zakelijke Utd zoals ik al zei. Jammer dit...
Tja helaas, maar we staan nog steeds bovenaan. Dit soort grote wedstrijden mag je verliezen, als je elders de punten maar pakt.
Heel jammer.. Had meer van deze wedstrijd verwacht.Vos schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:06:
Dit is dus het zakelijke Utd zoals ik al zei. Jammer dit...
Ja ik ook, vond Ozil erg tegenvallen. Creëerden heel erg weinig vandaag.
Inderdaad jammer, helaas zijn topwedstrijden tegenwoordig vaker saai dan vermakelijk. Wedstrijd werd nu beslist uit een doodspel moment, maar vandaag was niet 1 van de teams beter dan de andere. Zoals ik had voorspeld was 2de helft een stuk leuker om te zien. En Wenger is dan echt niet bang om meerdere aanvallende spelers erin te gooien om te proberen iets te forceren. Dat zag je eerder vandaag AVB dus niet doen dan blijf je meer van hetzelde houden.
Met Ozil wordt het steeds minder lijkt het (moe?) maar dan had ie in de afgelopen wedstrijden steeds nog wel een paar mooie acties of passes. Vandaag kwamen veel van z'n passes niet aan
Met Ozil wordt het steeds minder lijkt het (moe?) maar dan had ie in de afgelopen wedstrijden steeds nog wel een paar mooie acties of passes. Vandaag kwamen veel van z'n passes niet aan
Werd in Madrid toch altijd standaard gewisseld rond de 70e minuut?Terryb47 schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:14:
Blijkbaar had Mourinho dit in de gaten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Atletico zojuist geëindigd in gelijkspel, Real gisteren gewonnen. Dadelijk kijken wat Barca gaat doen!
Nooit geweten dat hij de duitse vdVaart wasBospa01 schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:49:
[...]
Werd in Madrid toch altijd standaard gewisseld rond de 70e minuut?
Blijkbaar had Mourinho dit in de gaten
maar Mourinho vond Benzema ook te licht (of te lui?) voor de engelse competitie. Kan het enigzins wel begrijpen dat niet iedereen het meteen kan bijbenen.
0-2 voor, maar Messi werd al vroeg gewisseld. Opnieuw geblesseerd?chim0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:52:
Atletico zojuist geëindigd in gelijkspel, Real gisteren gewonnen. Dadelijk kijken wat Barca gaat doen!
[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 10-11-2013 21:56 ]
Ik zie het, dan loopt mijn site dus niet 2 maar 3 uur voor, dus Messi heb ik niet gezien.Satom schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:55:
[...]
0-2 voor, maar Messi werd al vroeg gewisseld. Opnieuw geblesseerd?
Messi weer geblesseerd, helaas. Wedstrijd was verder niet veel soeps van Barcelona, alhoewel ik Bartra echt heel goed vond spelen. Song ook, had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen. Hij doet het dit seizoen elke keer als hij speelt behoorlijk goed, om eerlijk te zijn.
Opvallend: Lorenzo Buenaventura was de physical coach die met Messi aan de slag ging na de vele blessures tijdens Rijkaard. Deze man vertrok samen met Pep Guardiola toen hij Barcelona verliet en is ook weer met hem mee gegaan naar Bayern. Sindsdien sluipen de blessures langzaam aan weer terug bij Messi, met de afgelopen 6-7 maanden als absoluut dieptepunt. 3 blessures al dit seizoen, 5 dit jaar. Vrijwel allemaal bovenbeen, spieren die de hamstring ondersteunen of de hamstring zelf. Deze coach werkte aan zijn dieet, trainingen en massages, wellicht heeft hij toch erg veel invloed gehad op Messi.
Opvallend: Lorenzo Buenaventura was de physical coach die met Messi aan de slag ging na de vele blessures tijdens Rijkaard. Deze man vertrok samen met Pep Guardiola toen hij Barcelona verliet en is ook weer met hem mee gegaan naar Bayern. Sindsdien sluipen de blessures langzaam aan weer terug bij Messi, met de afgelopen 6-7 maanden als absoluut dieptepunt. 3 blessures al dit seizoen, 5 dit jaar. Vrijwel allemaal bovenbeen, spieren die de hamstring ondersteunen of de hamstring zelf. Deze coach werkte aan zijn dieet, trainingen en massages, wellicht heeft hij toch erg veel invloed gehad op Messi.
Ook weer typisch dit. Eerst wordt Ozil de hemel in geprezen en nu wint Man Utd (door een corner nota bene) en kan Ozil er opeens niets meer van. Hij speelde niet best, maar hij heeft wel wat meer krediet verdient hoor.Terryb47 schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:14:
Slaat ook nergens op. Ozil is geweldig. Ik ben het wel eens dat hij iets meer uithoudingsvermogen zou kunnen kweken, maar goed.tweaker2010 schreef op maandag 11 november 2013 @ 00:39:
[...]
Ook weer typisch dit. Eerst wordt Ozil de hemel in geprezen en nu wint Man Utd (door een corner nota bene) en kan Ozil er opeens niets meer van. Hij speelde niet best, maar hij heeft wel wat meer krediet verdient hoor.
Arsenal heeft gewoon een echte goalgetter nodig. Giroud is, by all means, een goede voor op de bank.
Onzin, ik zeg volgens mij nergens dat hij er niets van kan? Maar feit is dat Ozil in de afgelopen wedstrijden minder speelt en niet echt bepalend is geweest.
Doet er niets vanaf hoe goed Ozil is. Alleen verwacht je juist van iemand van zijn kaliber dat hij in die grote wedstrijden net wat extras brengt
Doet er niets vanaf hoe goed Ozil is. Alleen verwacht je juist van iemand van zijn kaliber dat hij in die grote wedstrijden net wat extras brengt
Ik heb Oezil gisteren alleen maar balverlies zien lijden en lange ballen zien geven over de breedte die niet aankwamen. Dat soort dingen heb ik hem bij Real nooit zien doen. Maar goed, hij heeft bij mij afgedaan op het moment dat ie daar naar toe ging.
Verder vond ik het, in tegenstelling tot velen hier, wel een geweldige wedstrijd om naar te kijken. Zat echt werkelijk alles in: strijd, passie, tempo, techniek. En wat blijft die Rooney toch een geweldenaar. Die maakt me een partij meters, niet normaal! Rent en vliegt over dat veld. Ik heb er nog geen eentje gezien bij United die zo hard werkt als hij. Die overtreding was dan weer jammer, maar dat zal wel frustratie zijn.
Verder vond ik het, in tegenstelling tot velen hier, wel een geweldige wedstrijd om naar te kijken. Zat echt werkelijk alles in: strijd, passie, tempo, techniek. En wat blijft die Rooney toch een geweldenaar. Die maakt me een partij meters, niet normaal! Rent en vliegt over dat veld. Ik heb er nog geen eentje gezien bij United die zo hard werkt als hij. Die overtreding was dan weer jammer, maar dat zal wel frustratie zijn.
Tis wat als een speler ervoor kiest elders te gaan voetballen nadat zijn club 2 aanvallende middenvelders (Bale & Isco) heeft aangeschaft.chim0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:50:
Maar goed, hij heeft bij mij afgedaan op het moment dat ie daar naar toe ging.
Niet iedere speler wil voor veel geld op de bank zitten Chim0.
Dat is dezelfde Rooney die onlangs nog werd afgeslacht notabene door eigen fans omdat ie lui en ongeinteresseerd erbij liep, volgens mij kijk je niet zo vaak naar engels voetbalchim0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:50:
Ik heb er nog geen eentje gezien bij United die zo hard werkt als hij. Die overtreding was dan weer jammer, maar dat zal wel frustratie zijn.

Welke frustratie? United stond notabene 1-0 voor....Rooney had echt makkelijk 2x geel en rood kunnen krijgen.
==
edit: schijnbaar is Ozil nu ook ziek of was dat al (en kan niet naar duitsland afreizen voor de interlands), naast Mertesacker, Rosicky en Gnabry. Er heerst dus een virus bij Arsenal, mag geen excuus zijn, maar dat verklaart een hoop.
[ Voor 26% gewijzigd door Terryb47 op 11-11-2013 12:53 ]
In mijn ogen heeft Real Oezil te makkelijk laten gaan.Kaap schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:12:
[...]
Tis wat als een speler ervoor kiest elders te gaan voetballen nadat zijn club 2 aanvallende middenvelders (Bale & Isco) heeft aangeschaft.
Niet iedere speler wil voor veel geld op de bank zitten Chim0.
Ik kijk niet naar United, maar ik weet wat ik gisteren heb gezien en dat was een keihard werkende Rooney.Terryb47 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:17:
[...]
Dat is dezelfde Rooney die onlangs nog werd afgeslacht notabene door eigen fans omdat ie lui en ongeinteresseerd erbij liep, volgens mij kijk je niet zo vaak naar engels voetbal
Ik denk dat ie heel graag wilde scoren, maar het niet lukte.Welke frustratie? United stond notabene 1-0 voor....Rooney had echt makkelijk 2x geel en rood kunnen krijgen.
En twee keer geel klopt: die ene keer dat de bal uitging en dat ie doorliep op een speler en daarna die schaar sliding met twee benen van achteren. Was allebei onnodig, wat duidt op frustratie.
En het heet Wenger?Er heerst dus een virus bij Arsenal.
[ Voor 59% gewijzigd door chim0 op 11-11-2013 21:52 ]
Ozil is gewoon verstandig geweest en ergens heengegaan waar hij wel aan voetballen toe komt. Dan kan je wel zeggen dat ie zijn mond open had moeten doen en eisen dat ie zou spelen, maar denk toch echt dat hij dan aan het kortste eind had getrokken. Maakt dat hem een zielig jochie? Sorry hoor, maar ik vind jouw rant eerder zielig...
Over Bale, tsja het is nog steeds buitensporig veel geld voor een speler. Of hij zich echt gaat bewijzen als vaste kracht moet nog blijken. Ik hoop het voor hem, maar lukt het niet dan zie ik hem graag terugkeren naar Spurs
Over Bale, tsja het is nog steeds buitensporig veel geld voor een speler. Of hij zich echt gaat bewijzen als vaste kracht moet nog blijken. Ik hoop het voor hem, maar lukt het niet dan zie ik hem graag terugkeren naar Spurs
To dare is to do
Naar mijn mening is Oezil een te bescheiden jongen en ik zou graag zien dat, met zijn kwaliteiten, er iets meer pit in zit.Slaapje schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:22:
Maakt dat hem een zielig jochie?
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 11-11-2013 21:53 ]
Een bijzondere mening, want vorig seizoen was hij in jouw ogen nog 'de absolute wereldklasse'. Maar nu ineens niet meer?chim0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:50:
Is geen rant, is gewoon een mening.
Ik heb het ook niet over zijn voetbalkwaliteiten, maar over zijn persoonlijkheid.Gunner schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:52:
[...]
Een bijzondere mening, want vorig seizoen was hij in jouw ogen nog 'de absolute wereldklasse'. Maar nu ineens niet meer?
Maar goed, ik vind dat Real hem te makkelijk heeft laten gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum