Gisteren Sleepy Hollow gezien, maar ik ben het nu alweer kwijt in tegenstelling tot de Tim Burton film, geen goed teken..
• Big School, flauwe Britse humor tot nu toe en de 'next time on' heeft me niet echt weten te overtuigen. Speelt zich af op een middelbare school. Comedy, ±22 minuten/aflevering
• Dads, niet mijn humor/serie/karakters en vast leuk als je zelf ook niet overweg kan met je vader. Misschien dat het 'gaming company' aspect nog belicht gaat worden, maar als het alleen een asian schoolgirl dressup wordt, hoeft het van mij niet. Familie, comedy, ±22 minuten/aflevering
• Brooklyn Nine-Nine, ik heb Andy Samberg nooit echt leuk gevonden (Jizz in my pants etc.), maar hier doet ie het wel leuk. Leuke cast, benieuwd hoe de karakters zich gaan ontwikkelen. Politie, comedy, ±22 minuten/aflevering
Peaky Blinders, Sleepy Hollow en Masters of Sex heb ik ook nog als pilots staan.
• Dads, niet mijn humor/serie/karakters en vast leuk als je zelf ook niet overweg kan met je vader. Misschien dat het 'gaming company' aspect nog belicht gaat worden, maar als het alleen een asian schoolgirl dressup wordt, hoeft het van mij niet. Familie, comedy, ±22 minuten/aflevering
• Brooklyn Nine-Nine, ik heb Andy Samberg nooit echt leuk gevonden (Jizz in my pants etc.), maar hier doet ie het wel leuk. Leuke cast, benieuwd hoe de karakters zich gaan ontwikkelen. Politie, comedy, ±22 minuten/aflevering
Peaky Blinders, Sleepy Hollow en Masters of Sex heb ik ook nog als pilots staan.
Black Mirror is erg goed. Totaal iets anders als Touch of Cloth, wel met zelfde liefde gemaakt. Aanrader, vooral ook vanwege het thema: Hoe ontwricht je de samenleving middels nieuwe media.analogworm schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:30:
[...]
Nadat ik a Touch of cloth had bekeken eens even gekeken wat diens maker Charlie Booker eerder al had gemaakt. Niet bepaald 2013-2014 of humoristisch, maar wel noemenswaardig voor wie het nog niet gezien hebben. Black Mirror. Ik heb nu 1 aflevering gezien en potverdriedubbels heftig zeg!
(wel ook maar 6 afleveringen)
.
Degene die Andre Braugher (Cpt. Marcus Chaplin in Last Resort) voor een comedy gecast heeft mag wat mij betreft overladen worden met heel veel random awards.Wiethoofd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
Sleepy hollow vond ik veelbelovend klinken maar de pilot heeft mij totaal niet overtuigd, geef het ook nog maar een aflevering of 2 anders gaat hij er hier ook weer uitVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:45:
Gisteren Sleepy Hollow gezien, maar ik ben het nu alweer kwijt in tegenstelling tot de Tim Burton film, geen goed teken..
Sagaris schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:55:
[...]
Degene die Andre Braugher (Cpt. Marcus Chaplin in Last Resort) voor een comedy gecast heeft mag wat mij betreft overladen worden met heel veel random awards.

Brooklyn 99 was op zich best kijkbaar. Niet hoogstaand, maar het had erger gekund. Ik blijf wel in een deuk liggen elke week om Who's line is it anyway. Vandaag ook weer en dit keer met eyecandy
En nu voel ik aan mijn water dat er komende posts een Raven post langs komt met plaatjes
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
wontcachme schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:01:
[...]
En nu voel ik aan mijn water dat er komende posts een Raven post langs komt met plaatjes![]()

Eyecandy kan ik die dames niet echt noemen, maar smaken verschillen gelukkig.
Niet geweldig maar ook niet lelijkVerwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:08:
[...]
[afbeelding]
Eyecandy kan ik die damens niet echt noemen, maar smaken verschillen gelukkig.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Brooklyn 99 staat niet op mijn lijstje, dus geen pics van mijn kant (dit keer
).
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hmm, beter lezen
Maar die ook niet

Maar die ook niet
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Duck Dynasty
Mensen in de trein moeten vast raar hebben opgekeken.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
En alle 3 komen op het 'te volgen' lijstje. Een Britse crime, een met degelijke horror/fantasy/history/humor en een met seks, humor en Lizzy Caplan en een ontzettende score (de soundtrack).Wiethoofd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
Bij Masters of Sex zelf beseffen dat je een baanbrekend idee hebt, maar anderen niet van het nut/doel kunnen overtuigen, zelfs met bewijs/voorbeelden is goed verbeeld. En Lizzy Caplan als die assistente met d'r eigen wil

De muziek onder deze scene (±38 minuten) is zo goed, mooie scene in combinatie met de 'zwaarte' van de situatie, ik krijg elke keer weer een traantje, zo goed is de scene+muziek en hoe belangrijk die studie eigenlijk is (ga gewoon kijken!)
Laatste zin is hier op 10 seconden te horen.spoiler:If you want to answer a question like: how does an orgasm feel for a woman, it's not so easy to see it in the numbers.
> How does it feel?
It's like trying to describe salt to someone who's never tasted salt.
> I've tasted salt.
Not the way I've tasted salt.
> Go ahead.
How does an orgasm feel for a woman? Fantastic.
Lizzy Caplan: Party Down! Mooi mensWiethoofd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:27:
En Lizzy Caplan als die assistente met d'r eigen wil
Inderdaad, blijft een mooie actrice om te zien
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Eerste episode van Sleepy Hollow gekeken en mij er prima mee vermaakt. Echter ben ik bang dat dit verhaal over meerdere seizoenen gerekt gaat worden, terwijl waarschijnlijk één seizoen al aan de lange kant gaat worden. Nog even een paar afleveringen zien in ieder geval.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
King & Maxwell Cancelled After One Season
Verwijderd
Ik ben weer een beetje begonnen met series kijken.
Arrow krijgt een 8,1. Ik ben bij aflevering negen en ik vraag me af of de serie beter gaat worden en of ik door zal gaan. Wordt de serie nog beter?
Parkour is een beetje een uitgemolken concept. En de verhaallijnen die ik interessant vindt daar zit heel weinig schot in. Plus het ligt er een beetje dik boven op. Er sterft van alles behalve als het ook maar een half interesante persoon is, die raakt een beetje gewond en ontsnapt.
--
P.s. begonnen met de 1ste aflevering van homeland s2, was bang dat het na het geweldige s1 niet zo heel veel kon worden, maar het voelt wel meteen weer goed.
Arrow krijgt een 8,1. Ik ben bij aflevering negen en ik vraag me af of de serie beter gaat worden en of ik door zal gaan. Wordt de serie nog beter?
Parkour is een beetje een uitgemolken concept. En de verhaallijnen die ik interessant vindt daar zit heel weinig schot in. Plus het ligt er een beetje dik boven op. Er sterft van alles behalve als het ook maar een half interesante persoon is, die raakt een beetje gewond en ontsnapt.
--
P.s. begonnen met de 1ste aflevering van homeland s2, was bang dat het na het geweldige s1 niet zo heel veel kon worden, maar het voelt wel meteen weer goed.
Erg jammer, al kan ik het ergens ook wel begrijpen. Er zaten een paar verhalen in die daadwerkelijk waren geschreven door Baldacci, maar de afleveringen die dat niet waren, waren ook meteen de saaiste. Vond het verhaal niet verkeerd, maar niet super en er had van mij wel iets meer vaart in de rode draad mogen zitten.
Ik verwachtte er weining van, maar inderdaad vermakelijk. Zal wellicht een "case of the week" richting uit gaan met op de zo nu en dan de headless horseman rooie lijn. Ik geef het in ieder geval een kans.Phyxion schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 23:03:
Eerste episode van Sleepy Hollow gekeken en mij er prima mee vermaakt. Echter ben ik bang dat dit verhaal over meerdere seizoenen gerekt gaat worden, terwijl waarschijnlijk één seizoen al aan de lange kant gaat worden. Nog even een paar afleveringen zien in ieder geval.
Oeh, peaky blinders lijkt me wel erg tof. De trailer zet in ieder geval een gave sfeer neer!Wiethoofd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:37:
Er zijn iig al 2 afleveringen om je over te halen.analogworm schreef op zondag 22 september 2013 @ 14:18:
Oeh, peaky blinders lijkt me wel erg tof. De trailer zet in ieder geval een gave sfeer neer!
Masters of Sex begint schijnbaar pas op 29 september, de pilot is echter al een tijdje beschikbaar, waarom is dit niet op Netflix, tijd voor een marathon hiervan
Episode 2 is ook al uitWiethoofd schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:59:
[...]
Er zijn iig al 2 afleveringen om je over te halen.Als E01 het niet wist te doen weet E02 je wel overtuigen
Masters of Sex begint schijnbaar pas op 29 september, de pilot is echter al een tijdje beschikbaar, waarom is dit niet op Netflix, tijd voor een marathon hiervan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Same, maar met case-of-the-week gaat het hier onmiddelijk weer van de kijklijst afbongholio schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:53:
[...]
Ik verwachtte er weining van, maar inderdaad vermakelijk. Zal wellicht een "case of the week" richting uit gaan met op de zo nu en dan de headless horseman rooie lijn. Ik geef het in ieder geval een kans.
Peaky Blinders lijkt een Underbelly-ripoff? Heeft er veel van in ieder geval, afgaande op de sfeer.
Ex-Gibbler:
Straks naar Alexis (nieuwe Castle
) kijken
Ze heeft wel een punt, maar als het nou vorig jaar was geweestI can't believe the #Emmys didn't acknowledge that today is Full House's 26th Birthday. Whatevs.
Straks naar Alexis (nieuwe Castle
Oscar Wilde
Castle wordt vannacht pas uitgezonden toch?
Neil blijft een baas
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=foOH8jAZodg]
Neil blijft een baas
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=foOH8jAZodg]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Is al te vinden. Denk uit Canada ofzoSpike_wolf schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:54:
Castle wordt vannacht pas uitgezonden toch?
With ^, stond al online op de wel bekende plekken.
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 23-09-2013 17:42 ]
Oscar Wilde
Het is vrijdag zo ver!
http://whatculture.com/tv...friday-27th-september.php
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PtXtIivRRKQ]
http://whatculture.com/tv...friday-27th-september.php
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PtXtIivRRKQ]
[ Voor 19% gewijzigd door wagenveld op 23-09-2013 17:55 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Mom = Meh. Vond er niet superveel aan
The Blacklist = Best goed. Zit potentieel in en kijkt lekker weg
Hostages = Weet het nog niet. Kan veel kanten op, maar het hangt af hoe de komende eps gaan.
The Blacklist = Best goed. Zit potentieel in en kijkt lekker weg
Hostages = Weet het nog niet. Kan veel kanten op, maar het hangt af hoe de komende eps gaan.
Sleepy Hollow bevalt mij wel, maar zoals hierboven ook al wordt gezegd; als het een case of the week wordt gaat ie er vanaf. Hier ben ik dus ook bang voor bij the Blacklist, deze ga ik ook pas kijken als ik daar duidelijkheid over heb.
To dare is to do
Verwijderd
blacklist, hostages, sleepy hollow en downton abbey seizoen 4 vanavond even zien. En morgen marvels shield natuurlijk, dat lijkt me de topper te worden van dit najaar.
Bij de Emmy's kwam dit voorbij:
Heb even zitten Googlen, maar kan niet terugvinden waar ie dat precies doetOutstanding supporting actor miniseries or movie goes tospoiler:He's the only actor ever to utter the words "Star Trek" on "Star Trek".James Cromwell.
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 24-09-2013 12:57 ]
Oscar Wilde
Gevonden: Vanaf ca. 1:21
Your Friendly Neighborhood Moderator
By Any Means voelt aan als Dark Blue + Leverage in Londen... Wel benieuwd naar de tweede aflevering.
Heb ook nog SAF3 (spreek uit: safe) staan, Baywatch + brandweer aan de trailer te zien?
Heb ook nog SAF3 (spreek uit: safe) staan, Baywatch + brandweer aan de trailer te zien?
The Blacklist begon goed. Veel potentieel voor een behoorlijk dikke rode draad, naast vanzelfsprekend de case van de week, of case van de 2, 3 weken hier en daar. Kan best spannend worden al ligt een ding er wel heel dik boven op:
spoiler:
Hij is haar vader. Geen spoilers gelezen of iets dergelijks, maar dit kan gewoon niet anders.
Blacklist ga ik dan ook maar even kijken.
By any means een combo van darkblue en leverage? Dan hoop ik dat het season 1 van leverage is.. Darkblue was overigens een topper.
Sleapy Hollow gaat uit mijn watchlist, case of the week en het ziet eruit als een Micheal Jackson clip..
Jammer dat Ray Donovan al afgelopen is, erg goede serie!
Volg nu Hell on Wheels, Breaking bad, Boardwalk empire, Sons of Anarchy en Strikeback. Verder nog wat matige filler series.. Homeland en Person of interest beginnen binnekort ook weer
By any means een combo van darkblue en leverage? Dan hoop ik dat het season 1 van leverage is.. Darkblue was overigens een topper.
Sleapy Hollow gaat uit mijn watchlist, case of the week en het ziet eruit als een Micheal Jackson clip..
Jammer dat Ray Donovan al afgelopen is, erg goede serie!
Volg nu Hell on Wheels, Breaking bad, Boardwalk empire, Sons of Anarchy en Strikeback. Verder nog wat matige filler series.. Homeland en Person of interest beginnen binnekort ook weer
Vanavond de laatste Who's line is it anyway van dit seizoen
. Maar kwam er net wel achter dat in juli er al een 2e seizoen is besteld van 24 eps 
En Army Wives is gecancelled
En Army Wives is gecancelled
Verwijderd
Nu al?wontcachme schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:18:
Vanavond de laatste Who's line is it anyway van dit seizoen

Verwijderd
Voor de Whedon fans, Whedonesque is open voor nieuwe leden:
http://whedonesque.com/comments/31875
Go S.H.I.E.L.D.S.
http://whedonesque.com/comments/31875
Go S.H.I.E.L.D.S.

Shield heeft in de eerste 10 minuten al een stel leuke momenten, Coleson FTW 
"Welcome to level seven" lol
En leuk om Maria weer te zien
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 25-09-2013 09:35 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik heb gisteren hostages gezien, erg leuk. Wel even wennen omdat ik bij aflevering 9 van seizoen 1 van american horror story ben en daarin zit dezelfde hoofdpersoon 
En de vrouwelijke gegijzelde mag eruit, geen aantrekkelijke vrouw en het oog wil ook wat. Dus hopelijk gaat die dood of gaan ze in aflevering 3 een ander gezin gijzelen. Maar even zien hoe het verhaal loopt. Even zien welke kant de serie opgaat, veel is mogelijk.
En de vrouwelijke gegijzelde mag eruit, geen aantrekkelijke vrouw en het oog wil ook wat. Dus hopelijk gaat die dood of gaan ze in aflevering 3 een ander gezin gijzelen. Maar even zien hoe het verhaal loopt. Even zien welke kant de serie opgaat, veel is mogelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 09:37 ]
Mom gisteren tien minuten gezien, wat een irritante hoofdrolspeelster. Dat wordt het niet (was overigens ook niet veel aan verder).
Verwijderd
Nee, Grrr Argh monsterSpike_wolf schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:34:
Shield heeft in de eerste 10 minuten al een stel leuke momenten, Coleson FTW
Welcome back
Zoals deze?:[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pW9JYCK0GxI]Bremg schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:21:
NCIS & NCIS LA zijn weer begonnen
Oscar Wilde
Ik ben zeker niet teleurgesteldVerwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:15:
[...]
Nee, Grrr Argh monster*sniff*
![]()
![]()
Welcome back
Humankind… be both.
Verwijderd
Echt genoten van de Whedon momenten weerSpike_wolf schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:29:
[...]
Ik ben zeker niet teleurgesteldben heel benieuwd naar de volgende ep.
Vanavond weer kijken maar dan de HD versie, was al blij dat ik het semi live kon zien

De Whedon momenten waren zoals altijd weer geweldig, het vooruitzicht naar eindelijk weer wekelijkse Whedon momenten maakt me weer helemaal vrolijk, zeker na hem twee weken geleden ontmoet te hebben
Humankind… be both.
"There must be a lightbulb out"_O- 
epic binnenkomst

epic binnenkomst
[ Voor 27% gewijzigd door wontcachme op 25-09-2013 11:41 ]
In de trailer leek dat allemaal erg stoer maar in de aflevering zat er een behoorlijke twist inwontcachme schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:40:
"There must be a lightbulb out"_O-
epic binnenkomst
Verder was het een toffe ep, het maakt voorlopig mijn verwachtingen waar.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Voor Hostages is wel elk cliche in het boek gebruikt zeg. De typische introductie van de bad guy in de eerste scene. Tienerdochter zwanger? Tienerzoon zit te rommelen met drugs en vader gaat vreemd. Pfff. Zelfs de plottwist is maar meh.
Die gaat er weer vanaf.
Die gaat er weer vanaf.
Verwijderd
Ik denk bij mij ook, maar ik kijk het nog ff aan. Vooral dat vriendelijke gedoe van die ene gijzelnemer vind ik zo fout, er gaat ook niemand dood enzo.Moby schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:48:
Voor Hostages is wel elk cliche in het boek gebruikt zeg. De typische introductie van de bad guy in de eerste scene. Tienerdochter zwanger? Tienerzoon zit te rommelen met drugs en vader gaat vreemd. Pfff. Zelfs de plottwist is maar meh.
Die gaat er weer vanaf.
Mag een reis-serie ook gepimpt worden hier, een Vlaamse nog wel?
http://demensen.be/nl/producties/reizen-waes
Zijn 8 afl, de raarste oorden worden bezocht, zijn er 4 geweest nu. Moeite waard.
http://demensen.be/nl/producties/reizen-waes
Zijn 8 afl, de raarste oorden worden bezocht, zijn er 4 geweest nu. Moeite waard.
Ik vond Agents of Shield erg middelmatig.
Coulson en May lijken prima maar al die andere lijken zo verschrikkelijk saai en "standaard"
Van die types die je in elk willekeurig Disney programma voorbij ziet huppelen.
Teleurgesteld ...
Coulson en May lijken prima maar al die andere lijken zo verschrikkelijk saai en "standaard"
Teleurgesteld ...
Smiling as the shit comes down...
Ik had het ook, zojuist gekeken en had er meer van verwacht. Vooral de decoren vond ik soms zo nep dat het me op ging vallen, jammerScrooLoose schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:02:
Teleurgesteld ...
Maar ik geef niet zomaar op en blijf lekker verder kijken
Verwijderd
Op Firefly na zijn Whedon's pilots meestal ruk 
Kan alleen maar beter worden, alle ingredienten zijn aanwezig
Kan alleen maar beter worden, alle ingredienten zijn aanwezig
Samen met POI een drukke avond.
Verwijderd
LOL dat had ik dus ook, ik dacht al, ik mis iets

The Blacklist kwam ook goed binnen zeg, hallo

The Blacklist kwam ook goed binnen zeg, hallo
Soo the blacklist is een blijvertje hier, begint goed.
Sleepy Hollow is nog wel leuk, maar ben bang dat als t zo doorgaat wel zal vervelen.
Zoveel nieuwe afleveringen te gaan, even goed ervoor zitten
Sleepy Hollow is nog wel leuk, maar ben bang dat als t zo doorgaat wel zal vervelen.
Zoveel nieuwe afleveringen te gaan, even goed ervoor zitten
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik had hetzelfde gevoel er (helaas) bij. Lijkt overigens heel erg case-of-the-week te gaan worden. We zullen het zien, Joss heeft in ieder geval alleen maar de pilot geschreven zag ik. Kans is dat de rest dan nog minder wordtScrooLoose schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:02:
Teleurgesteld ...
Eerste episode van Person of Interest was helaas ook een beetje een dertien-in-een-dozijn aflevering, maar verder wel nice
Verwijderd
Alle Whedon shows zijn case of the week, alleen loopt er altijd een grote rode draad doorheen.
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 01:48:
Wat had je dan verwacht? Toch niet superhelden he
Maar dat niet alleen, vond de pilot veel te 'luchtig' en geforceerd humoristisch, had wel een wat serieusere aanpak verwacht.
Heb je The Avengers wel gezien?
Dat zit wel Schnorr.
Dit was gewoon slecht. The avengers niet
Wat had je dan verwacht? Dat Robert Downey Jr. himself langs zou komen?
Dat zit wel Schnorr.
The Avengers is ook overrated kaasSlapstick schreef op donderdag 26 september 2013 @ 02:15:
Dit was gewoon slecht. The avengers niet
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En die special effects dan. Die explosie was dan wel goed maar onder die helicopter hangen was wel heeeeel erg green-screen. Nog maar te zwijgen over die vechtscene in dat appartement. Jammer, had er toch echt meer van verwacht maar ik blijf het (voor nu) wel gewoon kijken.
Je hebt duidelijk nog nooit naar Scyfy gekeken?Sypher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:12:
En die special effects dan. Die explosie was dan wel goed maar onder die helicopter hangen was wel heeeeel erg green-screen. Nog maar te zwijgen over die vechtscene in dat appartement. Jammer, had er toch echt meer van verwacht maar ik blijf het (voor nu) wel gewoon kijken.
Ben inderdaad benieuwd wanneer het cancelled berichtje komtVerwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:30:
Summer Glau was wel kapot stuk, maar gered
Uh oh Summer Glau in de serie
De Summer curseVerwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 03:30:
Summer Glau was wel kapot stuk, maar gered
Uh oh Summer Glau in de serie

Straks South Park en CSI die weer zijn begonnen

Oscar Wilde
Tuurlijk wel! Maar voor een non-Syfy programma verwachtte ik toch wat meerTouchdomex schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:54:
[...]
Je hebt duidelijk nog nooit naar Scyfy gekeken?
Sleepy Hollow is voor mij een blijvertje. De humor is geweldig, de verhalen zijn pakkend en blijkbaar ben ik één van de weinige maar ik heb echt niets tegen een case of the week.
Agents of SHIELD moet ik nog kijken dus kan ik nog niet over oordelen. NCIS was ook weer begonnen dus ook dat feest gaat weer door.
Agents of SHIELD moet ik nog kijken dus kan ik nog niet over oordelen. NCIS was ook weer begonnen dus ook dat feest gaat weer door.
De nieuwe Michael J Fox show is ook wel erg leuk
Veel series die ik heb gevolgd de laatste jaren zijn gestopt:
- House
- Breaking Bad
- Dexter
- Spartacus
Is het niet vaak zo dat TV zenders ervoor zorgen dat als hun parade paardje af is ze gelijk iets nieuws van hetzelfde kaliber hebben?
Ik bedoel, veel goede series stoppen dat moet ruimte creëren voor nieuwe?
enige serie die we leuk vinden nu zijn:
- Game of thones
- The American
- Arrow ( eigenlijk niet, te tenenkrommend soms)
Wellicht dat we binnenkort beginnen met Sopranos, had ooit S1 gezien was wel leuk.
Voor voor de rest? Voor mijn gevoel duurt het nog ff voordat er een serie komt uit dit rijtje toch?
- 24
- Dexter
- Prison break
- Lost
- house
- breaking bad
toch?
- House
- Breaking Bad
- Dexter
- Spartacus
Is het niet vaak zo dat TV zenders ervoor zorgen dat als hun parade paardje af is ze gelijk iets nieuws van hetzelfde kaliber hebben?
- Game of thones
- The American
Wellicht dat we binnenkort beginnen met Sopranos, had ooit S1 gezien was wel leuk.
Voor voor de rest? Voor mijn gevoel duurt het nog ff voordat er een serie komt uit dit rijtje toch?
- 24
- Dexter
- Prison break
- Lost
- house
- breaking bad
toch?
w00t
Wikipedia: Mad Men en Wikipedia: Boardwalk Empire schieten mij te binnen.
Mad Men is bezig met zijn laatste seizoen (uitgespreid over 2 jaar) en Boardwalk Empire gaat nog wel even door
Mad Men is bezig met zijn laatste seizoen (uitgespreid over 2 jaar) en Boardwalk Empire gaat nog wel even door
24 Live another day begint in Lente 2014.FireStarter schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:02:
Veel series die ik heb gevolgd de laatste jaren zijn gestopt:
- House
- Breaking Bad
- Dexter
- Spartacus
- Game of thones
- The American
- 24
- Dexter
- Prison break
- Lost
- house
- breaking bad
toch?
http://screenrant.com/24-...nother-day-premiere-date/
Als een show eindigt dan wilt dat neit zeggen dat een vervangde show van het zelfde kaliber is. De show moet nog altijd eerst aanslaan bij het publiek
Weer een grote, zo niet 1 van de grootste Hollywood sterren die een uitstapje maakt naar series.
http://www.nu.nl/film/358...dolfini-in-hbo-serie.html
Das een miniserie en daar loopt De Niro dus geen gevaar om later getypecast te worden door 8 seizoenen back to back case-of-the-week episodes die er alleen maar zijn om de rode draad te rekken of te verbloemen dat de rode draad niet sterk genoeg is om de serie aan de hangenMoby schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:17:
Weer een grote, zo niet 1 van de grootste Hollywood sterren die een uitstapje maakt naar series.
Mijn oplossing voor dit (en dus ook het caseoftheweek-risico), is een paar jaar afwachten voordat je begint te kijken. Voorkomt teleurstellingen
Series worden steeds belangrijker dan films en er wordt tegenwoordig ook steeds meer en meer geld in geinvesteerd vergeleken met vroeger. Goede zaak, want ik vind series eigenlijk leuker dan films.
Verwijderd
Echt dramatisch afleidend die slechte special effects. Vooral die auto op het einde krulde mijn mondeinden van naar beneden.Sypher schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:09:
[...]
Tuurlijk wel! Maar voor een non-Syfy programma verwachtte ik toch wat meer
Is het al morgen?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Het maakt weinig uit, maar het is altijd wel leuk om te kijken als je er toch de tijd voor hebt. Het is niet alsof de serie 1 op 1 aansluit met de film, al zul je sommige karakters dan beter kunnen plaatsen.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:56:
kan ik het beste de film the avengers eerst zien voordat ik marvel shield ga kijken?
In het begin had ik zoiets van, who died?....
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.