Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.660 views

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:56:
kan ik het beste de film the avengers eerst zien voordat ik marvel shield ga kijken?
Ik zou het wel kijken, heb je net wat meer achtergrond.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Raven schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:47:
In het begin had ik zoiets van, who died?....
Ik dacht oh shit toch niet Morgan :X Kreeg ik bijna gelijk ook nog :X

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:57:
[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik stelde mezelf al vrij snel gerust omdat dat totaal onlogisch zou zijn en veel te duur geweest was :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

In Hillywoodland weet je tegenwoordig maar nooit (zie NCIS) :X

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:57:
[...]

Same here....

Morgan O+ :P

Morgen/vannacht Grey's Anatomy weer :) Eens kijken of Webber nog rookt zoals aan het einde van het vorige seizoen :X

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 26-09-2013 21:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:03:
In Hillywoodland weet je tegenwoordig maar nooit (zie NCIS) :X
Nouja, voor een eerste aflevering van een seizoen zie je dat amper gebeuren, simpelweg omdat een starring acteur uit voorgaande seizoenen zowiso voor een aflevering meer kost dan een random figurant of een rol die eens per seizoen eens voorbij komt, en daarbij zorgt dat er ook voor dat die acteur voor het hele seizoen DVD royalties krijgt en al die zut. Dat is de grootste reden waarom personages altijd aan het einde van een seizoen sterven en je een hele enkele keer het lichaam in de eerste aflevering van een volgend seizoen onherkenbaar ziet, alleen de benen ofzo. Dan is het niet de acteur en veel goedkoper.

Halverwege een seizoen is een ander verhaal, maar voor een eerste aflevering is het simpelweg veel te duur voor wat je er als studio voor terug krijgt.
Toch jammer dat dit soort analyse de spanning altijd redelijk vlot doet verdwijnen :P

Humankind… be both.

Verwijderd

Oh vandaar dat ze een bepaald persoon in NCIS al heel vroeg laten gaan en niet halverwege ;)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Tuurlijk gebeurt het wel eens. Maar het gebeurt zelden.

Humankind… be both.

Verwijderd

Daarom zeg ik, je weet maar nooit.

Zometeen na The Michael J. Fox show, Craig kijken.. Julia Stiles is op bezoek :9

• Spike_wolf

Spike_wolf

Je weet nooit, en props voor de shows die je juist op die manier verassen, maar bij CSI zag ik het zeker niet gebeuren :)

Julia Stiles *O*

Humankind… be both.

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Bedankt voor de tip voor The black list en peaky blinders!

Beide erg goede series. Blacklist is helaas wel case of the week maar wel erg goed uitgevoerd.
Groot budget alles ziet er goed uit. Veel actie waar ik niks op aan te merken heb (dat is helaas vaak niet het geval). Reloads, geen ontploffende auto's, ramen gaan stuk als je er op schiet, auto's zijn niet van hollywood staal enz. Nu maar hopen dat het verhaal een beetje sterk blijft. De opzet met die vader/dochter shit is wel een beetje lame maar het komt er mee weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:56:
kan ik het beste de film the avengers eerst zien voordat ik marvel shield ga kijken?
Hoewel het idd niet noodzakelijk is, is het wel aan te raden om Marvel's films gezien te hebben. Zeker in de eerste helft werdt er redelijk veel verwezen naar gebeurtenissen uit The Avengers (en in mindere mate ook Iron Man). Maakt de serie toch net een stukje leuker als je de referenties kent (vind ik). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostname schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 00:05:
[...]

Hoewel het idd niet noodzakelijk is, is het wel aan te raden om Marvel's films gezien te hebben. Zeker in de eerste helft werdt er redelijk veel verwezen naar gebeurtenissen uit The Avengers (en in mindere mate ook Iron Man). Maakt de serie toch net een stukje leuker als je de referenties kent (vind ik). :)
iron man 1 ga ik weer eens herzien, kan ik gelijk de nieuwe delen 2 en 3 meepakken. En The Avengers heb ik ook al op de nas en op netflix. Zal die eerst even zien, heb toch erg veel nog liggen. En ik kijk persoonlijk liever gelijk een episode of 2 a 3 in 1 keer ipv elke week wachten op een nieuwe aflevering (al zijn er uitzonderingen voor series met de kwaliteit van Banshee en Game of Thrones).

Gisteren house of sex episode 1 en 2 even gezien, fijn dat er ook wat series zijn die wat langer duren dan de standaard 40 minuten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:14:
[...]

iron man 1 ga ik weer eens herzien, kan ik gelijk de nieuwe delen 2 en 3 meepakken. En The Avengers heb ik ook al op de nas en op netflix. Zal die eerst even zien, heb toch erg veel nog liggen. En ik kijk persoonlijk liever gelijk een episode of 2 a 3 in 1 keer ipv elke week wachten op een nieuwe aflevering (al zijn er uitzonderingen voor series met de kwaliteit van Banshee en Game of Thrones).

Gisteren house of sex episode 1 en 2 even gezien, fijn dat er ook wat series zijn die wat langer duren dan de standaard 40 minuten.
Masters of sex neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister Blacklist gekeken, die heeft zeker potentie. Er is weer een hoop te kijken. :)
Sleepy Hollow moet ik nog gaan bekijken, het begin zag er goed uit, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
Holy crap wat zijn er een hoop serie weer begonnen! Wordt een mooie zondag zo, lekker bankhangen en wat afleveringen afstrepen :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Honey Boo Boo in 't Frans, Spaans Indisch en nog een paar talen _O-

Oh, en Julia Stiles O+ :P
IMDB: 10 Things I Hate About Yo 111c u (1999) binnenkort maar weer eens opzoeken.

Voor wie het niet snapt: Craig Ferguson 2013 09 25

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 27-09-2013 10:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was haar wel aan het plagen zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: Boy Meets World (TV Series 1993–2000)
20 jaar geleden al weer :o Eigenlijk hadden ze het vervolg dinsdag moeten laten beginnen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire

Awesomeness

Nu er vandaag ook weer wat pilots bij zijn gekomen, heb ik na het kijken nog steeds niet een serie waarvan ik zeg "die ga ik zeker volgen!!". Ze missen allemaal wel wat, zo lijkt het. Vandaag ook weer The Michael J Fox Show en The Crazy Ones gekeken. Allebei ook niet echt boeiend genoeg. Wel af en toe wat grappigs, maar zelfs HIMYM heeft meer humor erin zitten (en die vind ik de laatste tijd ook erg matig, te serieus, geworden).

The Blacklist is niet onaardig, maar mist imo de sterke karakters (naast dat de CGI best mager is)
Marvel vond ik ook niet onaardig, maar de karakters zijn niet echt heel boeiend (erg inwisselbaar) en daarbij erg voorspelbaar.
Brooklyn Nine Nine is eigenlijk te flauw en te saai om te blijven volgen, net als Mom en Back In The Game is helemaal zonde van de goede acteurs. Van Rewind snap ik best dat ie al geannuleerd is, typisch SyFy om zo'n serie al vanaf het begin te verkrachten.

Ironside vond ik eigenlijk de enige die ik nog wel de moeite waard vind om verder te gaan volgen, maar ook die kan nog beter. Blacklist en SHIELD hebben nog wel potentie, maar die zie ik eigenlijk ook niet meer dan 1 seizoen maken (tenzij er iets gaat veranderen).
Er zit in ieder geval duidelijk geen nieuwe Person of Interest, White Collar, Castle of andere serie bij die gewoon vanaf het begin klikt.

Ik weet niet of ik de enige ben die het zo bekijkt, maar wat mij betreft is het qua nieuwe series erg mager.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2013 12:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn allemaal wat verwend/ouder aan het worden en smaken veranderen in de loop der jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:13:
We zijn allemaal wat verwend/ouder aan het worden en smaken veranderen in de loop der jaren ;)
Dat zal wel zo zijn, maar de reviews op internet zijn ook niet bepaald lovend. Ik zie veel onvoldoendes of magere voldoendes voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Grey's Anatomy:
spoiler:
Mac ;( ;w

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:11:
Nu er vandaag ook weer wat pilots bij zijn gekomen, heb ik na het kijken nog steeds niet een serie waarvan ik zeg "die ga ik zeker volgen!!". Ze missen allemaal wel wat, zo lijkt het. Vandaag ook weer The Michael J Fox Show en The Crazy Ones gekeken. Allebei ook niet echt boeiend genoeg. Wel af en toe wat grappigs, maar zelfs HIMYM heeft meer humor erin zitten (en die vind ik de laatste tijd ook erg matig, te serieus, geworden).

The Blacklist is niet onaardig, maar mist imo de sterke karakters (naast dat de CGI best mager is)
Marvel vond ik ook niet onaardig, maar de karakters zijn niet echt heel boeiend (erg inwisselbaar) en daarbij erg voorspelbaar.
Brooklyn Nine Nine is eigenlijk te flauw en te saai om te blijven volgen, net als Mom en Back In The Game is helemaal zonde van de goede acteurs. Van Rewind snap ik best dat ie al geannuleerd is, typisch SyFy om zo'n serie al vanaf het begin te verkrachten.

Ironside vond ik eigenlijk de enige die ik nog wel de moeite waard vind om verder te gaan volgen, maar ook die kan nog beter. Blacklist en SHIELD hebben nog wel potentie, maar die zie ik eigenlijk ook niet meer dan 1 seizoen maken (tenzij er iets gaat veranderen).
Er zit in ieder geval duidelijk geen nieuwe Person of Interest, White Collar, Castle of andere serie bij die gewoon vanaf het begin klikt.

Ik weet niet of ik de enige ben die het zo bekijkt, maar wat mij betreft is het qua nieuwe series erg mager.
Ik leef met je mee. Ik had veel meer van de verschillende nieuwe series verwacht, helaas. Maar ik vind ze tot nu toe nog wel leuk genoeg om door te kijken.

Nu maar hopen dat er bij de komende nieuwe series een flink goeie tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Wellicht zit er nog wat in de oude doos? ;)

* Config kijk season 2 van The Sopranos voor het eerst

[ Voor 43% gewijzigd door Config op 27-09-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoe oud moet die doos zijn? Ik zit tussendoor een serie uit de 60's te kijken :P Vanmorgen deze gezien:
- Do you know what you get if you feed a tribble too much?
+ A fat tribble.
- No. You get a whole bunch of hungry little tribbles.
+ Well, Bones, all I can suggest... is you open up a maternity ward.
_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
TOS helaas nooit gezien ;). Misschien eens een top10 bekijken ofzo :D

Ik heb trouwens de ultieme selectietool: beperkte vrije tijd. Ik wacht liever tot ze emmy's gaan winnen voordat ik er tijd in ga steken. De lijst met things to watch is al zo lang! (en de helft is al cancelled/ended).

Ik ga ook gewoon dingen weggooien...Community, New Girl, The Firm, The League, Boardwalk Empire...who has the time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Emmy's zijn voor mij totaal geen graadmeter eigenlijk, zat series die het verdienen maar nooit hebben gekregen of zelfs maar een nominatie hebben gekregen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:50:
De Emmy's zijn voor mij totaal geen graadmeter eigenlijk, zat series die het verdienen maar nooit hebben gekregen of zelfs maar een nominatie hebben gekregen :X
Zei het al ergens eerder, de Emmy's en Oscars zijn vooral voor marketing meer dan iets anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De grote winnaar "Breaking Bad" is dan toch echt wel een dikke aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Ja okee de Emmy's zijn niet de enige indicator...als een serie het 5 jaar uithoudt is ie het checken waard. Zo dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegt nog niets, ik kan zat langlopende series opnoemen waarbij ik van in slaap val :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
It's not a perfect system ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:21:
[...]
Masters of sex neem ik aan?
ja, hoe ik weer bij house komt, zal wel door die hoerenkast komen die erin zit. Wel een leuke serie, maar of het lang blijft boeien denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Nou precies dit. De lineup van de "Gratis" kanalen is helaas niet best dit najaar. Allemaal gekopieer en "Case of the week" spul. Zonde.

The Blacklist leek me na de trailer wel aardig. Na de eerste aflevering moet ik het nog zien. Vooral dat keren van een FBI convooi vond ik een dieptepunt. Zou in het echt zo nooit gebeuren.

Eigenlijk is het erbij halen van een rookie die dan vervolgens haar leidinggevende gaat vertellen wat ze moeten doen erg vreemd en ongeloofwaardig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Best geinig hoor, dat The Crazy Ones..

Maar

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jwcHDW41B0CTVkPm0sqTCAK2/full.jpg

Zal voor mij altijd Buffy blijven :/ Sorry Sarah.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vind haar ook helemaal geen comedy-actrice. Bij Buffy moest de humor ook nooit van haar afkomen (van wat ik me daar nog van herinner). Vind Robin Williams ook wat tegenvallen trouwens. Op de een of andere manier bevat deze comedy vrij weinig humor.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik vond de MJFS leuker dan The Crazy Ones. Kreeg van de laatste niet echt een smile op mijn gezicht.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Verwijderd

Van MJFS was ik ook niet onder de indruk :/ (meer irritatie eigenlijk :X)

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De allerlaatste aflevering van de IT Crowd was ook wel aardig, ze hebben op deze manier de serie goed afgesloten. Vooral Jen die weer met het Internet op de proppen komt. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 00:09:
Best geinig hoor, dat The Crazy Ones..

Maar

[afbeelding]

Zal voor mij altijd Buffy blijven :/ Sorry Sarah.
Buffy *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/buffy1070030_342550805878853_1158650662_n.jpg

Oscar Wilde

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hier sluit ik mij eigenlijk helemaal bij aan.
Wat ik nog kijk van het nieuwe spul:
- Sleepy Hollow (leuke sfeer, hopelijk gaat het niet teveel richting case of the week, maar so far so good).
- Masters of Sex (even afwachten waar het heengaat, so far so good, beetje Mad Men achtige sfeer).
- SHIELD (vond de pilot matig, maar ik ga zeker nog 1-2 episodes een kans geven).
- Low Winter Sun (alweer wat een 'oudere' pilot omdat het al een maand of twee bezig is, maar absoluut de moeite waard, leuk verhaal en goede sfeer).

Ik wil Hostages en Crazy Ones nog bekijken en zien of het wat is.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:59:
The Blacklist leek me na de trailer wel aardig. Na de eerste aflevering moet ik het nog zien. Vooral dat keren van een FBI convooi vond ik een dieptepunt. Zou in het echt zo nooit gebeuren.
De manier waarop ze thuis werd opgehaald met een helicopter en auto's sloeg ook nergens op, beetje de pilot interessant maken lijkt het wel door er wat effecten in te gooien.

Vond de show ook niet zo heel boeiend, laat hem er wel opstaan, maar ik denk dat ik niet het seizoen ga afmaken.

Verwijderd

Meer mensen die Atlantis gaan kijken?

Wikipedia: Atlantis (TV series)

Vanavond, BBC1, 21:25 NL tijd.

• jmxd
  • Niet online
Bedankt voor de tip, ik zet hem in sickbeard

Verwijderd

Mooie tip zeg, ik zet hem ook in sickbeard en wellicht kijk ik hem ook op de bbc, even zien hoe het uitkomt vanavond.

• MLPN
Ik ga Atlantis wel kijken, maar heb een trailer gezien en het zag er wel wat kinderlijk/low budgeterig uit. Hoop dat het gewoon een slecht gemonteerde trailer was en het dus allemaal mee valt.
De verhaallijn klinkt namelijk erg leuk

Verwijderd

Zo begon Doctor Who ook ;)

Maar we zullen het zien, hopelijk is het wat :9

• MLPN
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:03:
Zo begon Doctor Who ook ;)

Maar we zullen het zien, hopelijk is het wat :9
Daar heb je helemaal gelijk in en die werd veel beter inderdaad :).

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

MLPN schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 18:00:
Ik ga Atlantis wel kijken, maar heb een trailer gezien en het zag er wel wat kinderlijk/low budgeterig uit. Hoop dat het gewoon een slecht gemonteerde trailer was en het dus allemaal mee valt.
De verhaallijn klinkt namelijk erg leuk
Net de trailer op de BBC website gekeken, kwam bij mij niet "lowbudget" over. Tja het blijft een engelse serie en die hebben minder te besteden dan de meeste USA serie's.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Lekker explosief begin van Hawaii-Five-O :9

Atlantis druppelt hier lekker binnen, kan er nog niets over zeggen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crazy Ones, "comedy" :Z

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:26:
Meer mensen die Atlantis gaan kijken?
Yep! Was leuk ...

Heel anders, maar ook leuk : The Wrong Mans - http://thetvdb.com/index....ab=series&id=268943&lid=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

The Blacklist ziet er interessant uit, komende paar afleveringen maar kijken om te zien waar het heen gaat. Jammer genoeg was de relatie tussen de twee hoofdpersonen al vrij snel duidelijk (ook al is het nog niet gezegd).

Marvel's Agents of SHIELD ook maar een paar afleveringen kijken, ik was nog niet superblij, maar dat komt mogelijk deels door de hogere verwachtingen...

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlantis:

Zoals de omschrijving, zo is deze nieuwe serie helaas. Het is niet de Atlantis die ik voor ogen heb, met een groot geëvolueerd volk, wat dit niet is. Kan net zo goed in het oude Rome en Egypte afspelen. Is de pilot slecht? Nee, maar de naam is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 23:14:
Lekker explosief begin van Hawaii-Five-O :9
:Y

En nog word vervolgd ook :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
Raven schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:55:
[...]

En nog word vervolgd ook :/
Dat wordt dus wachten totdat ep 1 en 2 te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Stukje van The Michael J. Fox show gezien. Man, wat zie die MJF er verrot uit zeg en hij is niet zo oud.

Heeft ie onlangs een instorting gehad en gelijk daarna een de serie opgenomen ofzo?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:17
Hij speelt niet dat hij parkinson heeft, hij heeft het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat ie parkinsons heeft? :X

Was ook op bezoek bij Jimmy Fallon, heb het niet uit kunnen kijken, dat was echt pijnlijk om te zien :/

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Oh dat wist ik niet. Ik wens hem heel veel sterkte met zijn ziekte..en serie want dat is 3x niks.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons en The Mentalist zijn weer begonnen :)
En Castle een dag te vroeg? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel zo fijn, maandag is in NL al zo karig met kijkspul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:38:
Was ook op bezoek bij Jimmy Fallon, heb het niet uit kunnen kijken, dat was echt pijnlijk om te zien :/
Toen had hij volgens mij expres zijn medicijnen niet ingenomen. Mijn vader heeft parkinson al meer dan 15 jaar en heeft inmiddels ook een hersenoperatie gehad die MJF nog moet ondergaan (als hij dat aandurft, het is een risicovolle operatie met o.a. kans op overlijden / verlamd raken).

Met medicijnen merk je het ook wel, maar je ziet als je de ziekte kent wel dat hij toen zijn medicijnen niet had genomen.

Zelf kijk ik de serie niet omdat ik het te confronterend vind. Mocht iemand er meer over lezen, mijn vader schijft columns over zijn ziekte, hier te vinden. Dit vind ik een alleraardigste (klik hier) , gaat over dit apparaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.parkinsonplaza.nl/import/assetmanager/9/989/230/penismeter.png
Rara wat is dit :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Lekker moeilijk met die bestandsnaam. Maar je wilt melden dat jouw 10 cm er niet op zit? :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:05:
[...]

Wel zo fijn, maandag is in NL al zo karig met kijkspul :+

But first!:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Simpsons.S025E01.jpg
Pun(ishment) :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Zo, mijn lijstje in SickBeard ook maar klaar gezet:

Bad Teacher (Voor het vrouwtje)
Believe (Ziet er mysterieus uit)
Helix (SciFi, altijd leuk om te proberen)
Hostages (Hou wel van thrillers)
Intelligence (Josh Holloway, altijd een goede acteur gevonden, maar nu high-tech)
Ravenswood (Poster spreekt me aan)
The Blacklist (Spreekt me ook aan op een of andere manier)

Moet nu ook rekening houden met het vrouwtje, die moest nooit wat van series weten, werd gek van mij met series kijken, en heeft nu al aardig wat series ontdekt op mijn HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gister even Hostages gezien, viel mij reuze mee. Werd tegen het einde wel heel erg van "ze-gaan-dit-toch-niet-zo-kunstmatig-verlengen", maar deden het toch. Volgende aflevering nog even zien (en misschien die daarna), mits het dan nog in dezelfde situatie is dan gaat deze ook richting de container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Phyxion schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:47:
Gister even Hostages gezien, viel mij reuze mee. Werd tegen het einde wel heel erg van "ze-gaan-dit-toch-niet-zo-kunstmatig-verlengen", maar deden het toch. Volgende aflevering nog even zien (en misschien die daarna), mits het dan nog in dezelfde situatie is dan gaat deze ook richting de container.
Met Hostages had ik het idee dat ik het beter had kunnen waarderen als case of the week show. Dit gaat gewoon te langdradig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Atlantis viel mij heel erg tegen, dat klonk in eerste instantie interessant, maar dat ging helemaal nergens over. De CGI zat opzich prima in elkaar, maar dat was dan ook het enige, het verhaal en de acteerprestaties waren dramatisch. Denk niet dat ik de 2e aflevering nog een kans geef.

Masters of Sex is opzich wel geinig, nu 2 afleveringen gezien en het verhaal is best te doen, al had het van mij best een 45 min serie mogen zijn ipv 60, duurt voor het mooie net te lang.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32
Hello Ladies is hier alweer na 10 minuten van Sickbeard afgehaald. Eens kijken of de andere komedies wel een glimlach op mijn mond kunnen toveren.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Teckna schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:07:
[...]

Met Hostages had ik het idee dat ik het beter had kunnen waarderen als case of the week show. Dit gaat gewoon te langdradig worden...
Ik betwijfel of het heel erg case of the week gaat worden, maar elke keer oprekken zodat de president alsnog niet gedood wordt lijkt mij erg saai te worden. Hopelijk volgende week of die week daarna een andere groep die hostage gehouden wordt, of in ieder geval meer informatie waarom, anders is het echt heel snel de prullenbak in. Verder was de serie wel leuk namelijk en keek verder weg, maar het verhaal moet dan wel wat te verdragen zijn :)
Spike_wolf schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:21:

Masters of Sex is opzich wel geinig, nu 2 afleveringen gezien en het verhaal is best te doen, al had het van mij best een 45 min serie mogen zijn ipv 60, duurt voor het mooie net te lang.
60 minuten kan opzich prima, ben wel erg benieuwd waar het verhaal heen gaat. Meestal weet Showtime in ieder geval het eerste seizoen wel op aardige kwaliteit te houden, we shall see :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*
Phyxion schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]

60 minuten kan opzich prima, ben wel erg benieuwd waar het verhaal heen gaat. Meestal weet Showtime in ieder geval het eerste seizoen wel op aardige kwaliteit te houden, we shall see :+
Veel series kunnen best 60 minuten hebben, hier zie ik genoeg stukken die korter kunnen waarmee dezelfde aflevering in 45 minuten een stuk vlotter over komt. Maar die keus is hier natuurlijk niet omdat het een Showtime show is. Iets meer verhaal in een aflevering stoppen om het geheel wat vlotter te maken is wel een optie. De eerste twee afleveringen waren in mijn ogen wat te lang/langzaam.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Blackllst is verrassend goed.
Ik zag er tegenop, een "vrijwilliger" die 'even' komt vertellen wat er gaat gebeuren.

Stiekem dacht ik meer aan the mentalist / psych combinatie, maar het pakte toch best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 oktober komt dit moois weer, mijn favoriete reality show:

Afbeeldingslocatie: http://www.nbc.com/app2/img/default/scet/metaverse/1/3/4/8/9/1/2013_0828_Biggest_Loser_Hero_01-blank_970x400_JS.jpg

Kijk het al jaren, inmiddels draait op SBS6 een Nederlandse versie die ook wel ok is, maar de USA versie kan niet verslagen worden.

Als ik zo de titel lees gaat het deze keer over mensen die het niet gehaald hebben en een 2e kans krijgen, helemaal tof. Ik kijk die serie al jaren en vooral de mensen die erin spelen zijn erg mooie mensen (van binnen), ben benieuwd of ik weer net zo ga genieten als de afgelopen keren.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:07:
vooral de mensen die erin spelen ...
Spelen ?! 't is toch "reality" ? :+

(ik háát dat soort shows - maar ieder z'n meug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:22:
[...]

Spelen ?! 't is toch "reality" ? :+

(ik háát dat soort shows - maar ieder z'n meug)
Haten is zo'n offensief woord, ik kijk er niet naar ...
Ik kan me indenken dat er een markt voor is, 'aapjes kijken' maar tegenwoordig zijn nagenoeg alle realittyshows wel enigzins "scripted"

Ooit in een ver verleden, vond ik "american chopper" geweldig, maar nu is het zo gespeeld .. onwerkelijke gebeurtenissen, en vooral veel schelden en ruzie's onderling ....

Met daarbij "inteelt" in de serie's van chopper, naar count cars, die een object moet "waarderen" en dus bij cajun pawn terecht komt, enz... enz ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol @ Ex-Gibbler van Full House
31 days until the #KimmyGibblerCostumeContest. Get excited!
Er staan nog wat foto's van vorig jaar, leuk om Kimmy zo in leven te houden :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1nlSlFXTSLU]
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is in de loop der jaren ook geen spat veranderd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nee he :P https://twitter.com/andre...11627352688562177/photo/1

Ma Flodder immitatie: "Krijg nou de tering!"
http://www.sbs6.nl/progra...gina/over-under-the-dome/
Dat is snel :+

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 01-10-2013 21:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG

Kaley "Penny" Cuoco heeft een zus (Brianna)? :o
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1VEf5IzTjKK7bdSfwWiYcVNi/full.jpg

Hier moet toch TBBT iets mee kunnen toch? :D Iets met parallele werelden en met Sheldon klooien :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:29:
OMG

Kaley "Penny" Cuoco heeft een zus (Brianna)? :o
[afbeelding]

Hier moet toch TBBT iets mee kunnen toch? :D Iets met parallele werelden en met Sheldon klooien :D
Plaatje doet het niet..

Edit: Nevermind, aanschouw Briana Cuoco

https://www.google.nl/sea...oAA&biw=360&bih=567&dpr=3

Edit 2: ze is ook al in TBBT geweest met een guest appearance.

http://the-big-bang-theor...e/gueststar/Briana+Cuoco/

[ Voor 32% gewijzigd door xoniq op 02-10-2013 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Kijkt iemand hier Brooklyn nine-nine ? Ik heb gister de eerste twee afleveringen gezien, de eerste ging nog wel. De tweede word echt te flauw, vanavond eens kijken of aflevering 3 wat is anders kan hij weer weg.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:51
Ik heb hem klaar staan, maar heb er niet echt veel vertrouwen in.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Samuel L Jackson in Agents of SHIELD. Ze mogen die hele serie verkloten, als Mr. L Jackson maar van tijd tot tijd even langskomt vind ik het allemaal prima. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

FreshMaker schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:16:
Blackllst is verrassend goed.
Ik zag er tegenop, een "vrijwilliger" die 'even' komt vertellen wat er gaat gebeuren.
Het zou een stuk beter zijn als de FBI niet zo tenenkrommend incompetent zou zijn. Deze aflevering zetten ze 'Sinnerman' van Nina Simone in, een nummer dat je kent van de scene in de Thomas Crown Affair waarin Pierce Brosnan zijn meesterplan uitvoert dat iedereen op het verkeerde been zet. Maar hier zet James Spader z'n hoed op en wandelt kalmpjes het restaurant uit terwijl de hele FBI en RCMP blijkbaar was vergeten dat er ook een keuken met een uitgang bij een restaurant zit.

Wel leuk dat ze de Hofstadgroep noemden als een van de kopers van de intel van Spader.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
In slaap gevallen bij Hostages aflevering 2, die gaat dus de prullenbak in, ook Hello Ladies met Wheatley die vrouwen op probeert te pikken met ontzettend voorspelbare dialogen, situaties (en volgens mij zelfs plot) gaat die kant op.

Lucky 7 kon me met de pilot niet echt overtuigen, kijken of EP2 dat wel kan doen, maar zie het somber in :P

The Psychopath Next Door ook nog staan, de titel klinkt al veelbelovend :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:14:
...
The Psychopath Next Door ook nog staan, de titel klinkt al veelbelovend :>
De omschrijving is iets minder helaas :>

Maar ja beter een nep-redhead dan niets :+

edit:
ziet er uit als een snore-fest :X

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
IJzerlijm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:00:
[...]

Het zou een stuk beter zijn als de FBI niet zo tenenkrommend incompetent zou zijn. Deze aflevering zetten ze 'Sinnerman' van Nina Simone in, een nummer dat je kent van de scene in de Thomas Crown Affair waarin Pierce Brosnan zijn meesterplan uitvoert dat iedereen op het verkeerde been zet. Maar hier zet James Spader z'n hoed op en wandelt kalmpjes het restaurant uit terwijl de hele FBI en RCMP blijkbaar was vergeten dat er ook een keuken met een uitgang bij een restaurant zit.

Wel leuk dat ze de Hofstadgroep noemden als een van de kopers van de intel van Spader.
Haha toevallig dacht ik echt exact hetzelfde toen ik dat nummer hoorde. 'Oh gaan ze Thomas Crown nadoen' En toen de scene zich afspeelde inderdaad... Faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agents of Shield was weer lekker maar..

OMFG

FURY

Samuel L Jackson :o _/-\o_ Fish tank _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik vond aflevering 2 van Agents of Shield ook heel leuk, kijkcijfers zijn wel enorm gekelderd, maar dat mag voor mij de pret niet drukken.

Ik heb gisteren voor het eerst Blacklist gezien. Zeer vermakelijk, ben benieuwd of ze het nog een beetje vast weten te houden, Een incompetente FBI heeft me op een gegeven moment gemaakt af te haken van The Following. Want daar zaten faalhazen bij in die serie, niet normaal.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:14
Ik heb gisteren ook de 2de aflevering van Agents of Shield gezien en vond deze echt een heel stuk beter dan de 1ste aflevering. Hopelijk gaan ze zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickxZen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-09 14:52
Geweldige topic zoals altijd pik er altijd nieuwe series mee op maar reageer er nooit op. Ik wilde even delen welke nieuwe series ik heb opgepikt van deze topic.

Low Winter Sun (US)
Hostages
The Blacklist
Agents of S.H.I.E.L.D.
Brooklyn Nine-Nine
The Tomorrow People (2013)
Mob City
Helix

Als je nog meer series weet laat het me weten mijn lijstje in Sickbeard kan niet vol genoeg zijn :). Plus het feit dat Dexter en Breaking Bad zijn afgelopen RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19
Rip BrBa ja.. Dexter was al 4 seizoenen dood, naar mijn mening dan natuurlijk :) Volgde het zeker nog, maar ik keek er niet meer naar uit zoals dat in het begin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
De tweede episode van Agents of S.H.I.E.L.D. kon mij echt niet boeien. Te eendimensionaal. Ik moet nog maar zien of die serie de winter overleeft eerlijk gezegd, het doet me een beetje denken aan The Cape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Gisteren We Are Men, The Micheal J fox show en The Crazy ones. Ik vond het ze wel leuk, beter als Brooklyn Nine-nine die gaat eraf.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 12:10
The Blacklist leek me in eerste instantie wel aardig, maar nu is het tenenkrommend slecht zeg, bah. Zeer incompetent, zoals hierboven al werd aangehaald. Jammer maar helaas, die gaat eraf. Houden we verder weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Holy crap. Sleeping Hollow is al vernieuwd voor een 2e seizoen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:12:
Agents of Shield was weer lekker maar..

OMFG

FURY

Samuel L Jackson :o _/-\o_ Fish tank _O-
I bounced toen ik zijn stem hoorde :D
Dit soort zut maakt de hele show veel beter, en ik denk eigenlijk dat (bijna) elke aflevering zo'n stukje in Whedon style veel beter is dan de personages in de aflevering zelf mee nemen :P

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.