Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:39:
Anyway, heb nu Netflix en daar staan alle goeie series van Syfy ook op (Dr Who, Battlestar Galactica, Alphas).
Vergeet niet warehouse 13, Eureka etc.
Fantastisch en ook in hd in tegenstelling tot het kanaal zelf op ziggo...

zelf ben ik begonnen nu met dr. who op netflix. Nooit gezien op aflevering 1 na en dat leek me niks, maar nu ik wat meer episodes kijk bevalt het steeds beter. Volgens mij wel een serie voor jongeren, de monsters zijn niet echt heel realistisch en ook niet heel spannend, maar op de een of andere manier is het erg leuk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:02:
zelf ben ik begonnen nu met dr. who op netflix. Nooit gezien op aflevering 1 na en dat leek me niks, maar nu ik wat meer episodes kijk bevalt het steeds beter. Volgens mij wel een serie voor jongeren, de monsters zijn niet echt heel realistisch en ook niet heel spannend, maar op de een of andere manier is het erg leuk.
Mocht je wat bij zijn qua afleveringen dan zou je kunnen gaan lezen in: Topicreeks: [Serie] Doctor Who :P

De latere seizoenen worden wel 'volwassener', de verhaallijn en rode draad en (subtiele) verwijzingen zijn soms lastig om allemaal te spotten (en te verbinden) als je zo jong bent volgens mij.

HBO bij Ziggo schijnt nu iets van een seriemarathon te houden, mochten mensen zo willen kijken 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Wiethoofd op 03-09-2013 09:04 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dat belooft wat met dr who. Ik kan denk ik ook tijden vooruit. Op netflix Amerika staan al 8 of 9 seizoenen (nieuwe serie) en op netflix uk staan 68 seizoenen (1968-2013). Dat met 68 seizoenen vind ik wat vaag, maar dat is zo volgens moreflicks. Maarja, hoe dan ook, genoeg te zien.

Dus ik heb nog wel wat liggen , al kijk ik alleen de nieuwe serie :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:24:
...

Ja je zal eens zwart wit kijken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:12

page404

Website says no

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:24:
ah, dat belooft wat met dr who. Ik kan denk ik ook tijden vooruit. Op netflix Amerika staan al 8 of 9 seizoenen (nieuwe serie) en op netflix uk staan 68 seizoenen (1968-2013). Dat met 68 seizoenen vind ik wat vaag, maar dat is zo volgens moreflicks. Maarja, hoe dan ook, genoeg te zien.

Dr Who vind ik een van de meest epic en zo'n beetje de meest ondergewaardeerde serie die er bestaat. Alhoewel het er wat knullig uitziet, maar dat doen ze expres en is een verwijzing naar de originele (low-budget) serie uit de jaren '70. Dat verklaart misschien ook die 68 seizoenen (alhoewel het er volgens mij niet zoveel zijn). Ik zag volgens mij wel op de US Netflix de oude Dr Who, maar als aparte serie.
Het knappe van Dr Who vind ik dat ze een enorme suspense kunnen bouwen rond schijnbaar alledaagse concepten. Een van de engste afleveringen ging over een jongetje met een gasmasker op die alleen maar zei "mommy, where's my mommy". Brrrrr 8)7

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:34:
[...]

... Een van de engste afleveringen ging over een jongetje met een gasmasker op die alleen maar zei "mommy, where's my mommy". Brrrrr 8)7
Eerder lachwekkend IMHO. Van de reboot is de 1e encounter met de Cybermen met een dikke subwoofer pas "eng".

En verder DALEKS. Altijd goed :P

De orginele serie is super als je door de oude technieken heen kunt kijken en van verhaal gedreven series houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

page404 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:34:
"mommy, where's my mommy". Brrrrr 8)7
"Are you my mummy" is imo een van de meest creepy zinnen van de afgelopen 15 jaar :X :D
De hele aflevering vond ik niet heel eng ofzo, maar dat jochie was echt creepy.
Blink blijft verre weg wel mijn favoriete aflevering.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 01:41:
(ik doel echt niet op Raven.. echt niet.. :+ ).
Yeah right :+ Niet erg hoor O-)

* Raven gaat Mistresses verder kijken, leuke dames daar :9 :+

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 03-09-2013 10:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Ik reageerde een beetje bot en direct, sorry daarvoor.

Anyway het punt blijft het topic staat vol met kinderachtige meuk, dat is in ieder geval niet waarom ik dit topic bezoek. Maar dat zal aan mij liggen. Ik hoop hier te lezen over nieuwe series, goede series, meningen over de laatste afleveringen, waarschuwingen over slechte series e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Kinderachtig" blijft een mening he. Het kan voor een ander gewoon leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Als het buitenlands is kan het hier besproken worden. Dus al komt men met een post over Dora de Explorer dan zou het hier theoretisch kunnen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Ik denk dat 'stukfruit' mijn mening beter verwoord dan dat ik dat zelf kan. Dus laten we er maar over op houden.

Als ik mijn post die deze discussie startte opnieuw zou kunnen doen had ik het miss beter zo kunnen stellen: 'zouden we het in dit forum misschien wat minder over lekkere wijven, stripfiguren en allang afgelopen series kunnen hebben die als doelgroep tieners hebben'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het allang afgelopen series heb je een punt in dit topic maar voor de rest totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dus we mogen Las Vegas ook niet meer noemen :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

O die met dat netjes afgesloten verhaal. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
ehh ik heb het toch ook over dit topic?

En mijn 'probleem' met dit topic de laatste tijd is niet dat er af en toe een mooie dame of pokemon oid voorbij komt maar dat het redelijk standaard aan het worden is en de rest vd series ondergesneeuwd raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is voor series die nieuw zijn, of geen eigen topic hebben. En op dit moment is het aanbod gewoon vrijwel NUL.

En verder snap ik je gemopper niet wat betreft ondersneeuwen. Er is meer dan alleen dit topic he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik wou The Dukes Of Hazard toch ook nog wel even noemen als toffe jaren 80 serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:32:
Dit topic is voor series die nieuw zijn, geen eigen topic hebben
Series hoeven niet nieuw te zijn. Kunnen ook gewoon oude series zijn natuurlijk. Anders moet daar ook weer een nieuw topic voor aangemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had beter of achter de , kunnen zetten.

/me gaat editen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A Touch of Cloth was weer super :D Die scene met de bulldozer _O- Die opschriften op auto's, borden, muren etc. _O-

Alleen zwaar irritant dat een "seizoen" maar 2 eps telt :( Nu weer tot volgend jaar wachten voor 2 nieuwe eps 7(8)7 en kennelijk een 2 uur durende film..

spoiler: casting spoiler
Karen Gillan! :D

Nieuw seizoen Craig Ferguson :D

Geoff heeft een upgrade gekregen :D _/-\o_

En daar ging z'n hand... en Craig gaf hem een handjob _O-

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Upgrade? :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft nu een beweegbare linker arm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dus die kan nu ook (alleen maar) op en neer zoals de rechter? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Geoff 2.1 FTW! Net zo crappy als de voorgaande versie :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:19:
Zo, mijn lijst is klaar:
...
Sleepy Hollow
...
Lijkt me ook wel leuk ...
By the way : volgens m'n SickBeard is er in augustus een 'six minute preview' (op Fox) geweest. Maar op YouTube kan ik alleen iets van een minuutje of 3 vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D *O* _/-\o_ _O-

edit: weer een false positive: Face Off (Syfy)
Face Off is a competition/elimination series exploring the world of special-effects make-up artists and the unlimited imagination that allows them to create amazing works of living art. Each week the artists are tasked with using their considerable talent to create original movie-worthy characters such as aliens, human-animal hybrids, horror villains, cyborgs and others.

Challenges incorporate a wide range of skill sets including design, sculpting, molding and application. It all builds to incredible reveals of the competitors' finished work and the drama of one artist being sent home by the expert panel of judges.

Series judges include three-time Academy Award winner Ve Neill (Pirates of the Caribbean, The Hunger Games) and Hollywood veterans Glenn Hetrick (Heroes, Buffy the Vampire Slayer, The X-Files) and Neville Page (Lead Creature Designer on Avatar and Character Designer on Ridley Scott's Prometheus). The artists are mentored by Academy Award and Emmy Award winner Michael Westmore. Actress McKenzie Westmore hosts the series, bringing poise as well as the rich history of the Westmore family, a name synonymous with movie make-up.

In the end, one artist is declared the winner and takes home an amazing grand prize package: a VIP trip from Kryolan Professional Make-up to one of their 85 international locations, the 2013 Fiat 500 and $100,000!

Face Off is a production of Mission Control Media with Dwight D. Smith, Michael Agbabian and Derek Atherton serving as executive producers.

[ Voor 91% gewijzigd door Raven op 05-09-2013 10:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zo vandaag de laatste aflevering van White collar gezien, wat een gave serie is dat. Kan niet wachten op Seizoen 5

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Goner schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:56:
[...]

Lijkt me ook wel leuk ...
By the way : volgens m'n SickBeard is er in augustus een 'six minute preview' (op Fox) geweest. Maar op YouTube kan ik alleen iets van een minuutje of 3 vinden ...
Ik heb m ook toegevoegd aan sickbeard.
Die preview is alleen nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwehehe Geoffs mond deed het niet meer :P Dat zag er maf uit zeg :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

QI is ook weer begonnen, nu alleen nog tot morgen wachten voor de XL aflevering.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 00:35:
Bwehehe Geoffs mond deed het niet meer :P Dat zag er maf uit zeg :') :')
Welke ep? ;)
edit: Never mind, die met Vin Diesel dus :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 07-09-2013 10:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
MegaTronics schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:01:
QI is ook weer begonnen, nu alleen nog tot morgen wachten voor de XL aflevering.
Dit ook altijd. Heb de 30min-aflevering al gezien, XL heeft dan eigenlijk geen zin meer. Hoop wel dat de BBC wat consequenter wordt met het uitzendschema, dat was nogal rommelig afgelopen seizoen.

Sherlock seizoen 3 zou op 1 januari 2014 moeten beginnen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Leuk om te lezen: We are the QI Elves, the researchers behind the BBC comedy panel show QI - Ask Us Anything!

De XL afleveringen zijn idd het leukst, maar uit de antwoorden uit de thread hierboven blijkt dus dat er voor 2 uur per aflevering opgenomen wordt, er een ~45 minuten XL-aflevering uit wordt geknipt en daar vervolgens weer de 30 minuten versie van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wiethoofd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:52:
Leuk om te lezen: We are the QI Elves, the researchers behind the BBC comedy panel show QI - Ask Us Anything!

De XL afleveringen zijn idd het leukst, maar uit de antwoorden uit de thread hierboven blijkt dus dat er voor 2 uur per aflevering opgenomen wordt, er een ~45 minuten XL-aflevering uit wordt geknipt en daar vervolgens weer de 30 minuten versie van....
Waarom kunnen ze het niet anders doen 1 uur voor een XL en een normale 3 kwartier maken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Nee nee, helemaal niet.

Ik kom uit de goede tijd, van He-man, GI Joe en Inspector Gadget, Air Wolf en meer van dat moois. De gouden jaren 80 voor tv series.

En niet te vergen The A-Team die ik zelfs ontmoet heb, kwamen ze met een helicopter uit het leger aanvliegen, allemaal eruit, handtekeningen uitdelen en weer met de helicopter weg. Zo vet. Daar kan niks tegenop, zeker niet de power rangers :P

Check dan dit beeldmateriaal uit 1984:
YouTube: A-team arrives in Holland

Beelden van Schiphol en Beverwijk. Ik heb ze zelf gezien in de buurt van Amersfoort. Dat was nog eens een serie, zie die duizenden en duizenden fans in Beverwijk, er is geen enkele popgroep die dat nu zelfs nog voor elkaar krijgt. En dat was in de tijd zonder internet of mobiele telefoon.

Als je het nu bekijkt krijg je er nog kippevel van.
Ik heb ze ook bij mij in de buurt gezien, toch ontzettend jammer dat ik daar geen foto's van heb.
Compleet andere tijd, als kind liep je niet zomaar met een camera.
Ze riepen naar ons dat we vooral afstand moesten houden, wat ik vreemd vond, want je zag ze toch als mannen die zich niet zomaar omver lieten lopen. .. ;)

Hier nog best wat leuke info op te vinden.
Trouwens, check deze ook, zijn meerdere delen, erg leuk om te zien!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 11-09 12:59
Woensdag weer SoA, erg veel zin in! Momenteel is er maar weinig boeiends te vinden imo.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ja daar kijk ik ook wel echt weer naar uit. Overigens is Boardwalk Empire vandaag ook weer begonnen, en is Breaking Bad altijd nog een topper. Echt klagen mag ik dus niet.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-GL6-CKWymc]

*voegt toe, ziet er interessant uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Phyxion op 10-09-2013 14:18 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 17:50
Is nu eerste keer dat ik in dit topic terecht gekomen ben en zie eigenlijk door het bos de bomen niet meer O+

Heb nu toegevoegd in mijn SB :
Low Winter Sun : weet niet of het iets is. Maar met Mark Strong en Lennie James wil ik het gerust een kans geven

Sleepy Hollow : puur afgegaan op trailer
Blooklyn nine-nine : in het serietje castle, bones, ... Voor als er eens geen topserie is ;)
Hostages : niet helemaal zeker. Als ik het goed voor heb, is het dus een gans seizoen over één kidnapping als drukkingsmiddel om de president te vermoorden. We zullen wel zien
The Blacklist : open mind, laat maar komen
Agents of shield : geef ik alle kansen. Zie ik wel zitten. Zelfs al is het minder goed (Under The Dome - kwaliteit) blijf ik kijken
Betrayal : wil ik, na het zien van de trailer, wel een kans geven
Ironside : lijkt me de zoveelste good cop/bad cop serie maar dan met in een rolstoel
Tomorrow People : SB vindt de serie nog niet. Hopelijk vergeet ik het niet om die later toe te voegen. Hoewel ik ergens twijfel of ik wel veel zou missen

Dat in combinatie met de vele series die herbeginnen en ik ga een druk najaar tegemoet

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Kenhas schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:12:
Low Winter Sun : weet niet of het iets is. Maar met Mark Strong en Lennie James wil ik het gerust een kans geven
Ik volg hem sinds dag 1 en het heeft inderdaad wel potentie. Het is niet een serie die je direct bij de kladden grijpt, maar er zit genoeg mysterie om de personages heen dat je toch wel meer wil weten. Ik kijk hem voorlopig nog wel even verder, al moet ik die van gisteren nog steeds zien.

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 10-09-2013 22:05 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Allereerst, hallootjes in dit topic. Dankzij de medetweakers hier al een paar mooie series gevonden!
Anthirian schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:05:
[...]

Ik volg hem sinds dag 1 en het heeft inderdaad wel potentie. Het is niet een serie die je direct bij de kladden grijpt, maar er zit genoeg mysterie om de personages heen dat je toch wel meer wil weten. Ik kijk hem voorlopig nog wel even verder, al moet ik die van gisteren nog steeds zien.
Ik weet het niet met low winter sun. Ik heb wel voor spanning de tweedelige britse versie gekeken. En dan heb ik in mijn kop altijd weer dat de britse versie beter is.. omdat het, uh ja brits is.. Maarja nu ken ik het plot natuurlijk al en zie ik de verschillen.. ik kijk hem gewoon nog ff door, wie weet dat de yanks me nog weten te verrassen..
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:57:
A Touch of Cloth was weer super :D Die scene met de bulldozer _O- Die opschriften op auto's, borden, muren etc. _O-

Alleen zwaar irritant dat een "seizoen" maar 2 eps telt :( Nu weer tot volgend jaar wachten voor 2 nieuwe eps 7(8)7 en kennelijk een 2 uur durende film..
...
Ben benieuwd.. Lijkt me net zoiets als Sherlock.. telkens maar 3 afleveringen, maar zoooo goed!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niet alles is altijd beter uit UK qua series, er zijn remakes uit de US die vele malen beter zijn. Toegeven, je moet er om zoeken, maar ze zijn er zeker.

Net de laatste aflevering van Low Winter Sun gezien, en deze serie trekt mij nog steeds. Er zit een sfeer in die je niet vaak in series tegenkomt.

• Kenhas
Allé, heb A Touch Of Cloth ook maar toegevoegd ;)

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Phyxion schreef op woensdag 11 september 2013 @ 00:02:
Niet alles is altijd beter uit UK qua series, er zijn remakes uit de US die vele malen beter zijn. Toegeven, je moet er om zoeken, maar ze zijn er zeker.
Puur uit nieuwsgierigheid (niet als kritiek): noem er eens een paar? Die paar UK series waarvan ik de US versie bekeken geprobeerd te bekijken heb, waren origineel vele malen beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Bra-Jo op 11-09-2013 11:23 ]

Nomen nescio

• analogworm
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd Phyxion (eveneens uit interesse).

M.b.t A touch of cloth.. Jeetje wat is dat flauw zeg.. met DC an old man, 100% Tits and Ambition! Ze weten wel met alle cliche's de draak te steken hoor, erg grappig!

Verwijderd

analogworm schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:26:

M.b.t A touch of cloth.. Jeetje wat is dat flauw zeg.. met DC an old man, 100% Tits and Ambition! Ze weten wel met alle cliche's de draak te steken hoor, erg grappig!
Ook letten wat er op de achtergrond allemaal gebeurd, zoo droog _O-

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Kenhas schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:12:
[...]
Tomorrow People : SB vindt de serie nog niet. Hopelijk vergeet ik het niet om die later toe te voegen. Hoewel ik ergens twijfel of ik wel veel zou missen

[..]
Beetje OT maar ik heb hem (al een tijdje) gewoon in SB zitten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iZ1ABWdKsgqTX0An4MtJzcoT/full.png

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• analogworm
Beetje of topic.. Maar wat is SB?

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Sickbeard: http://sickbeard.com/
The ultimate PVR application that searches for and manages your TV shows
Automatically finds new and old episodes for you and it works with your current download client!

[ Voor 74% gewijzigd door Bra-Jo op 11-09-2013 13:59 ]

Nomen nescio

• Slaapje
Bra-Jo schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:23:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid (niet als kritiek): noem er eens een paar? Die paar UK series waarvan ik de US versie bekeken geprobeerd te bekijken heb, waren origineel vele malen beter.
Blijft persoonlijk natuurlijk, maar ik vind Shameless US beduidend beter dan de UK versie. Eerlijk gezegd vind ik UK over het algemeen ook sterker hoor.

To dare is to do

Verwijderd

Oh god, geluidseffecten bij Craig Ferguson, raap me op :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Heb gisteren Touch of Cloth bekeken nadat ik hier die titel had zien passeren. Enigste dat ik opgezocht had, was een afbeelding op Google. Hoofdacteurs gezien en "zag dat het goed was"

Dus hierop afgegaan

Afbeeldingslocatie: http://blogs.independent.co.uk/wp-content/uploads/2012/09/A-touch-of-cloth.jpg

Euhm, was niet helemaal wat ik verwachtte, om het met een understatement te zeggen ;) Niet negatief bedoeld hoor. Maar had ergens een serieuze detective serie verwacht en dat was het niet echt: serieus is het, euhm, niet echt en serie kan je het ook niet echt noemen aangezien er maar twee afleveringen zijn in het eerste seizoen.

Maar toen ik mijn verwachtingen beetje had aangepast, heb ik er wel van genoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zie je maar he >:) :> _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
En het zijn de kleine dingen die het hem doen. Eén voorbeeldje is een scene waarin hij in de spiegel kijkt en achter hem hangen affiches. Normaal gezien zou je dan denken dat die in spiegelschrift te zien zouden zijn. Nee dus.
Allemaal van die kleine dingetjes (hoewel dit nu misschien een flauw voorbeeld is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik heb een tijdje terug Bron/Broen (The Bridge) (Zweeds/deense serie) gekeken, en dacht eens de Amerikaanse versie te gaan kijken. Zelfde verhaal zo'n beetje, behalve dan dat het dit keer gaat over de streng bewaakte grens tussen Mexico en de Verenigde Staten, waar ook weer een in tweeën gehakt/gezaagd lichaam ligt. Ik ga hem zeker niet verder kijken, want na het eerste half uur van de eerste aflevering viel mij al meteen op:
-de acteurs aan Mexicaanse zijde spreken half Engels en Mexicaans: spreek dan gewoon Spaans aan Mexicaanse zijde, het is namelijk raar.
-de actrice die de autistische vrouw moet spelen, is duidelijk geen autistische vrouw, maar acteert het slecht. De Zweedse actrice acteerde het ook, maar deed dat véél beter.
-doordat het verhaal zoveel overeenkomsten heeft, en seizoen 1 van de Zweeds/Deense serie eenzelfde verhaal volgde, is wel duidelijk dat seizoen 1 erg voorspelbaar is van de Amerikanen.
-het is weer typisch Amerikaans allemaal met een hoop "domme actie" erin en "slecht gejat".

Ik vind in dit geval dit hetzelfde als bij de Zweedse Millennium-serie: de Amerikaanse versie is snel-snel-snel en vol met actie gevuld (nergens voor nodig bij Millennium) en volgt de lijn in het boek niet helemaal, terwijl de Zweedse extended versie 3 uur duurt, de lijn van het boek goed volgt en er de tijd voor neemt en zó ontzettend veel beter en realistischer is.

Jammer die Amerikaanse remakes van Scandinavische series, ik ga vanaf 22 sept. Bron/Broen (The Bridge) seizoen 2 lekker verder kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:26:
Oh god, geluidseffecten bij Craig Ferguson, raap me op :') _O-
Vanmorgen gezien :D _O-
En Alice Eve met inkijk :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jorn1986 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:06:
ik ga vanaf 22 sept. Bron/Broen (The Bridge) seizoen 2 lekker verder kijken :)
Hoe is je Deens ??
Of wacht je op ondertitels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@Goner: ja je hebt gelijk, ik zal daarna ook nog wel 2 weekjes moeten wachten op NL of EN subs :P

Toen ik een keer zonder subs ging kijken herkende ik wel een aantal woordjes, maar het was onvoldoende om het verhaal te kunnen volgen. Je gaat overigens wel steeds meer woordjes herkennen van het Deens en Zweeds.

[ Voor 54% gewijzigd door Jorn1986 op 13-09-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, er staan wat teasers op YouTube (zoek op BRON II BROEN TEASER) en daar zit Engelse ondertiteling bij ...
BBC gaat het blijkbaar uitzenden, maar kan nog niet vinden op het 2 of 4 wordt.

EDIT: ah, BBC Four blijkbaar .. en nog meer interessants :

http://www.bbc.co.uk/medi...bc-four-acquisitions.html

http://www.telegraph.co.u...hl-Borgen-The-Bridge.html

[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 13-09-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Jorn1986 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:06:

Ik vind in dit geval dit hetzelfde als bij de Zweedse Millennium-serie: de Amerikaanse versie is snel-snel-snel en vol met actie gevuld (nergens voor nodig bij Millennium) en volgt de lijn in het boek niet helemaal, terwijl de Zweedse extended versie 3 uur duurt, de lijn van het boek goed volgt en er de tijd voor neemt en zó ontzettend veel beter en realistischer is.

Jammer die Amerikaanse remakes van Scandinavische series, ik ga vanaf 22 sept. Bron/Broen (The Bridge) seizoen 2 lekker verder kijken :)
Ja De zweedse Millennium trilogie is ook zooo goed. Mooi gefilmd ook. En bij de amerikaanse remake had ik precies hetzelfde als jij... gewoon drie keer K%# met een hoofdletter K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@Goner: wat een prachtige trailer-compilatie van BBC4! Thanks for sharing. Helaas zit BBC4 niet in mijn zenderpakket, en het "live" bekijken vanuit Engeland kan dus niet. Dat wordt maar weer via minder legale kanalen meekijken :)

Trailer 1 van Bron/Broen 2:

Trailer 2 van Bron/Broen 2 inclusief EN subs:

Zin in! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

analogworm schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:12:
[...]
Ja De zweedse Millennium trilogie is ook zooo goed.
Is dat nou een serie of 3 speelfilms ?? Met Noomi Rapace ?
Heb de boeken net gelezen en wil het nu ook wil zien eigenlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Het zijn 3 films, en erg goed ook. De Amerikaanse (volgens mij hebben ze er nog maar 1 verfilmt) is ehm ja behoorlijk Amerikaans.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 10:12

page404

Website says no

Jorn1986 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:18:
@Goner: wat een prachtige trailer-compilatie van BBC4! Thanks for sharing. Helaas zit BBC4 niet in mijn zenderpakket, en het "live" bekijken vanuit Engeland kan dus niet. Dat wordt maar weer via minder legale kanalen meekijken :)

Trailer 1 van Bron/Broen 2:
[video]
Trailer 2 van Bron/Broen 2 inclusief EN subs:
[video]

Zin in! :Y
The Bridge is dit he? Die zit ook in de Nederlandse NetFlix :9

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees niks over ironside. Ik lees niks over welcome to the family?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op basis van de omschrijving heb ik er geen interesse in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

page404 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:07:
[...]
The Bridge is dit he? Die zit ook in de Nederlandse NetFlix
Seizoen 1 (van de Deens/Zweedse serie, niet de US) zit inderdaad bij Netflix, zie ik nu (wordt nog steeds aangevuld blijkbaar).
Hopelijk pikken ze seizoen 2 ook op als die gestart is op 22 september in Denemarken (en anders BBC4 kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Moby schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:06:
Het zijn 3 films, en erg goed ook. De Amerikaanse (volgens mij hebben ze er nog maar 1 verfilmt) is ehm ja behoorlijk Amerikaans.
Ik moest lachen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
de acteurs aan Mexicaanse zijde spreken half Engels en Mexicaans: spreek dan gewoon Spaans aan Mexicaanse zijde, het is namelijk raar.
-de actrice die de autistische vrouw moet spelen, is duidelijk geen autistische vrouw, maar acteert het slecht. De Zweedse actrice acteerde het ook, maar deed dat véél beter.
-doordat het verhaal zoveel overeenkomsten heeft, en seizoen 1 van de Zweeds/Deense serie eenzelfde verhaal volgde, is wel duidelijk dat seizoen 1 erg voorspelbaar is van de Amerikanen.
-het is weer typisch Amerikaans allemaal met een hoop "domme actie" erin en "slecht gejat".
Heb de Deense serie gezien en ben beginnen kijken naar de amerikaanse serie, gewoon om te zien hoe ze bepaalde zaken gingen oplossen. Ze konden het ook opgenomen hebben op de grens Amerika-Canada. Zou beter overeenkomen met het klimaat van Denemarken-Zweden. Vond het niet slecht geprobeerd. Is inderdaad niet van hetzelfde niveau als de originele versie.

Zie Diane Kruger wel graag spelen hoewel het in dit geval inderdaad wel beter kan.

Tja, overeenkomsten zijn beetje normaal é aangezien ze hetzelfde script volgen of toch gebaseerd is op het deense script.

JIJ weet dat het gejat is. Maar de Amerikanen niet. Het was dan ook niet echt de bedoeling waarschijnlijk dat mensen die de originele serie hebben gezien, deze versie zouden zien.

De Scandinavische series zijn gewoon hot in Amerika voor het ogenblik. Zo heb je ook The Killing, waarvan ik de Amerikaanse versie echt wel goed vind. Het regent beetje veel maar toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Moby schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:06:
Die films zijn ook als mini-serie uitgezonden, extended versies overigens :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

6 afleveringen ?
zie op Netflix deze : This collection brings together all six installments of the Girl with the Dragon Tattoo trilogy from the Swedish television miniseries, adapted from the wildly popular set of mystery novels by Stieg Larsson.

EDIT: oops, sorry ! is wel buitenlands maar niet echt 2013-2014 :o

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 13-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, 2 per film.

Maakt niet uit, de oude topics gaan/zijn dicht en een betere plek is er niet :P

[ Voor 72% gewijzigd door Raven op 13-09-2013 17:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:41:
Pilot van Ironside gezien maar vond het eigenlijk wel tegenvallen. Op zich een prima serie, maar een beetje 13 in dozijn. Gewoon standaard detective serie, maar die gast zit in een rolstoel. Voor de rest is er maar weinig verschil met de rest van het detectivegeschut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Sagaris schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 17:12:
[...]

Pilot van Ironside gezien maar vond het eigenlijk wel tegenvallen. Op zich een prima serie, maar een beetje 13 in dozijn. Gewoon standaard detective serie, maar die gast zit in een rolstoel. Voor de rest is er maar weinig verschil met de rest van het detectivegeschut.
Inderdaad, ook de seizoens teaser bracht daar geen verandering in. Het was aardig, maar dan kijk ik nog liever Castle. Het acteerwerk was wel in orde moet ik zeggen.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:51:
Op basis van de omschrijving heb ik er geen interesse in..
welcome to the family is denk ik wel grappig, kwam gisteren alleen per ongeluk twee duck dynasty's tegen op mijn nas, was dat even vergeten. Dus werd wat afgeleid.

Wat is dat duck dynasty toch tof.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kenhas schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:37:
[...]

Heb de Deense serie gezien en ben beginnen kijken naar de amerikaanse serie, gewoon om te zien hoe ze bepaalde zaken gingen oplossen. Ze konden het ook opgenomen hebben op de grens Amerika-Canada. Zou beter overeenkomen met het klimaat van Denemarken-Zweden. Vond het niet slecht geprobeerd. Is inderdaad niet van hetzelfde niveau als de originele versie.

Zie Diane Kruger wel graag spelen hoewel het in dit geval inderdaad wel beter kan.

Tja, overeenkomsten zijn beetje normaal é aangezien ze hetzelfde script volgen of toch gebaseerd is op het deense script.

JIJ weet dat het gejat is. Maar de Amerikanen niet. Het was dan ook niet echt de bedoeling waarschijnlijk dat mensen die de originele serie hebben gezien, deze versie zouden zien.

De Scandinavische series zijn gewoon hot in Amerika voor het ogenblik. Zo heb je ook The Killing, waarvan ik de Amerikaanse versie echt wel goed vind. Het regent beetje veel maar toch ...
Tsja, The Killing is al twee keer gecancelled dus daarover valt te twisten :+

• Kenhas
Ah, wist niet dat het al twee keer gecancelled is. Weet enkel dat ik de seizoenen tot nu toe allemaal goed vond ;)

• Slaapje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:41:
Ironside staat klaar, maar nog niet gezien. Wellicht vanavond even meepikken.

To dare is to do

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Gisteravond de miniserie (van 4 afleveringen) Southcliffe gekeken; niet al te hoog tempo en indrukwekkend hoe de emoties weer worden gegeven. De trailer doet het spannender lijken dan het is en imho vond ik de laatste aflevering wat tegenvallen in contrast met de eerdere 3.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Haven is weer begonnen :) , nog niet gekeken...

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit heeft de nieuwe aflevering net gekeken :)

Kazig en totaal onrealistisch zoals altijd, maar toch blijft het wel een van de weinige King-series die een heel leuk plaatsje in m'n kijklijst heeft weten te veroveren.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ja die haven.. Die zie ik zo af en toe voorbij komen op 13th street.. op zich wel geinige serie, maar om nou echt te volgen. Is dat het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
analogworm schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:17:
Ja die haven.. Die zie ik zo af en toe voorbij komen op 13th street.. op zich wel geinige serie, maar om nou echt te volgen. Is dat het waard?
Vind ik van wel. Concept is leuk om te volgen (beetje freak of the week) in een klein pittoresk dorpje. Deze serie blijft bij mij ook altijd een apart plaatsje in mijn kijklijst, en kijk er eigenlijk wel elke week naar uit.

De sfeer van het dorpje komt heel goed over naar mijn idee, en doet me veel denken aan Alan Wake(game) die juist ook weer veel sfeer weg had van een Stephen King boek.

/me heeft al tijden het intro van Haven als ringtone op zijn telefoon :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
hmm, misschien binnenkort maar eens het eerste seizoen checken.. (op volgorde)

[ Voor 9% gewijzigd door analogworm op 15-09-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe Sons of Anarchy (S06E01) gekeken. Vond de eerste vijf seizoenen best goed. Ben benieuwd of het zesde ook wat wordt. Imho zouden de meeste series het best kappen na 5 seizoenen. Eerste aflevering toch leuk genoeg om te blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welcome to the family gisteren even gezien (22 minuten), wel een aardige comedy. Het einde van aflevering 1 doet me wel erg verlangen naar aflevering 2. Ik vind het ook wel redelijk grappig voor een Amerikaanse serie. Ook leuke karakters, die blijf ik wel even kijken de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Slaapje schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:15:
[...]
Ironside staat klaar, maar nog niet gezien. Wellicht vanavond even meepikken.
Wat is dat voor Ironside ?? Als ik zoek krijg ik : Ironside is unavailable to stream ...

De Ironside die ik ken is overigens een serie over een detective in een rolstoel die liep (de serie dan) van 1967 - 1975 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:20:
[...]

Wat is dat voor Ironside ?? Als ik zoek krijg ik : Ironside is unavailable to stream ...

De Ironside die ik ken is overigens een serie over een detective in een rolstoel die liep (de serie dan) van 1967 - 1975 ...
Er is een remake, de pilot ervan is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar eens Sleepy Hollow aanslingeren, ben beniewd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja die gaat vanavond hier ook aan, zag er wel leuk uit in de trailer.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Holy Crap @ Sleepy Hollow :D

Dat is in elk geval één serie die ik ga volgen. Daar is heel veel leuks mee te doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik had eigenlijk gehoopt dat er nog een 2e seizoen van The Following aan zou komen en gezien het einde niet heel erg raar. Maar toch niet zo te zien :(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
RickvN schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:16:
Ik had eigenlijk gehoopt dat er nog een 2e seizoen van The Following aan zou komen en gezien het einde niet heel erg raar. Maar toch niet zo te zien :(
Komt gewoon een 2e seizoen van

"On March 4, 2013, the series was renewed for a second season to air in 2014.[3]"

[ Voor 12% gewijzigd door wontcachme op 17-09-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 20:57:

Nadat ik a Touch of cloth had bekeken eens even gekeken wat diens maker Charlie Booker eerder al had gemaakt. Niet bepaald 2013-2014 of humoristisch, maar wel noemenswaardig voor wie het nog niet gezien hebben. Black Mirror. Ik heb nu 1 aflevering gezien en potverdriedubbels heftig zeg!

(wel ook maar 6 afleveringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:15:
Holy Crap @ Sleepy Hollow :D

Dat is in elk geval één serie die ik ga volgen. Daar is heel veel leuks mee te doen :Y
zal die vanavond ook even zien, was alweer vergeten dat die binnengekomen was vannacht. Mooi dat het een aanrader is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Hehe, kruisbestuiving bij FOX tijdens Bones (naast Hawaii Five-0 de koning van de "sluikreclame"):
I'm glad we have Sleepy Hollow on the DVR
Overigens is laatstgenoemde een blijvertje. Ontzettende leuke twist op een sowieso al goed verhaal. Ben erg benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
wontcachme schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:21:
[...]

Komt gewoon een 2e seizoen van

"On March 4, 2013, the series was renewed for a second season to air in 2014.\[3]"
Ik dank u vriendelijk :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FL!PNEUS schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:02:
Hehe, kruisbestuiving bij FOX tijdens Bones (naast Hawaii Five-0 de koning van de "sluikreclame"):

[...]

Overigens is laatstgenoemde een blijvertje. Ontzettende leuke twist op een sowieso al goed verhaal. Ben erg benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.
Dat was wel een leuke opmerking ja :P

Sleepy Hollow is hier ook een blijvertje. Best leuke eerste ep :)
En dat Starbucks stukje _/-\o_ _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 17-09-2013 22:08 ]

Oscar Wilde

• Miss_80
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ik zie dat Sleepy Hollow door Fox wordt uitgezonden. Wordt het dan in Nederland en de US gelijkertijd uitgezonden? Ik kwam iets tegen op google over dinsdag de 17e maar kan dan niet terug vinden in de tv gids van FOX. De hele serie wordt niet genoemd op de site van FOX NL.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.