Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.657 views

Verwijderd

Nog wat series van Netflix die komen:

december 2013: Turbo: F.A.S.T. (Fast Action Stunt Team), de eerste kinder tv serie van Netflix met 56 afleveringen van 11 minuten elk.

Begin 2014 komt Marco Polo bij Netflix, overgenomen van het tv station Starz, tja, weet niet of het wat is.

Later in 2014 komt er een serie over Pablo Escobar, dat is weer tof natuurlijk.

En de klapper van 2014 komt in de herfst, een sf serie van de Wachowskis gasten, die ook achter The Matrix e.d. zitten. En aangezien dit het 2013 en 2014 topic is :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 13:54 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Helaas zijn dat ook de makers van drollen zoals Speed Racer en het keihard geflopte Cloud Atlas. Sinds The Matrix hebben ze eigenlijk niets goeds meer afgeleverd.

Dus het is nog even afwachten of dat iets wordt om enthousiast van te raken.

Dat zit wel Schnorr.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vond Cloud Atlas nog wel goed. Niet fantastisch, maar ik kon ’m wel waarderen.

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

"Van de maker(s) van" vind ik altijd zo goedkoop :P

Tenzij het Joss Whedon betreft :+

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
kendo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:50:
[...]
Ja, zelfmoord, snap je dat?

Het lijkt erop dat zelfmoord, depressie of verslaving schering en inslag zijn, bij jonge mensen in de entertainment branche.

Ben wel benieuwd hoe ze nu verder gaan. Zal wel een "killed in the line of duty" worden.
Wow, dat is wel schokkend nieuws, heb deze ochtend nog een aflevering gekeken :|

Het vervolg zal dan ook wel onzeker zijn, al hangt het er natuurlijk wel vanaf waar ze met de opnames zaten. :-(

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niemand hier die North America heeft gezien? Natuurserie van Discovery Channel met commentaar van Tom Selleck over, jawel, Noord America :+ Het is een beetje rommelig en de muziekkeuze is wat jammer, maar er zitten weer prachtige beelden tussen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

ja, north america, moet ik nog downloaden. Maar dat is toch met Rutger Hauer als verteller? Of is dat alleen voor Nederland. Ik hoorde dat laatst op de radio in de auto. Is toch van de makers van planet earth?

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

De laatste duck dynasty is weer erg grappig. Gewoon 20 minuten onzin zoals het hoort.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:48:
ja, north america, moet ik nog downloaden. Maar dat is toch met Rutger Hauer als verteller? Of is dat alleen voor Nederland. Ik hoorde dat laatst op de radio in de auto. Is toch van de makers van planet earth?
Ik heb de US versie gewoon (daar komt het ook weg), dat is met Tom Selleck:
Afbeeldingslocatie: http://www.beat102103.com/beat-breakfast-blog/wp-content/uploads/2013/01/tom-selleck.jpg
(voor als iemand de naam Tom Selleck niks zegt :+).

Het is inderdaad van de makers van Planet Earth, het is nu alleen echter puur door Discovery gemaakt en niet meer met samenwerking van de BBC. Het is niet een slechte serie, maar lang geen Planet Earth kwaliteit. Voor mij is de verschrikkelijke muziek en de rommelige samenstelling echt een groot minpunt. Toch zitten er echt prachtige stukjes bij, absoluut de moeite waard verder.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Dollhouse

nuff said

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Dollhouse is tof!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
Dollhouse is bedroevend slecht

Verwijderd

Bedroevend ja. Slecht, nee. Kon het beter? Ja absoluut. Desondanks geniet ik er nog steeds van.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:45:
Bedroevend ja. Slecht, nee. Kon het beter? Ja absoluut. Desondanks geniet ik er nog steeds van.
Precies! Vooral bij het 2e seizoen

Het kon veel beter maar slecht absoluut niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:45:
Genieten van de serie of het vrouwelijk schoon? Of beide :P

Eliza Dushku (Faith :D), Amy Acker (Fred :D ), Dichen Lachman O+ , Miracle Laurie.

In afwachting van Girl Meets World: 16 reasons why we wish Mr. Feeny had been our teacher... _/-\o_ _O-

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 23-08-2013 10:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:02
Phyxion schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:22:
Niemand hier die North America heeft gezien? Natuurserie van Discovery Channel met commentaar van Tom Selleck over, jawel, Noord America :+ Het is een beetje rommelig en de muziekkeuze is wat jammer, maar er zitten weer prachtige beelden tussen.
De beelden waren inderdaad weer prachtig, maar ik heb op een gegeven moment het geluid uit gezet.
Werd helemaal gek van dat commentaar, het leek wel of ie beschonken was.
Ook was het veel te zacht, en probeerde hij met de manier van praten veel te veel op Attenborough te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:24:
[...]

Genieten van de serie of het vrouwelijk schoon? Of beide :P ...
Niet eens dat, het concept spreekt mij gewoon aan. Maar ja Fox he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JeroenV_ schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:16:
[...]

De beelden waren inderdaad weer prachtig, maar ik heb op een gegeven moment het geluid uit gezet.
Werd helemaal gek van dat commentaar, het leek wel of ie beschonken was.
Ook was het veel te zacht, en probeerde hij met de manier van praten veel te veel op Attenborough te lijken.
Nee hoor, zo praat Tom Selleck gewoon (zo ook in Blue Bloods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@feliciaday Last day filming my #Supernatural ep, what a great episode, can't wait for everyone to see it!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7Qklou73xhA]
Charlie *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Wiethoofd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:08:
Derek maar even aan de database toegevoegd :9 (leuk TVrage ID :D)
Derek! O+
Gervais is een mafkees, maar dit doet ie fantastisch. Letterlijk een traantje weggepinkt bij de laatste aflevering, en da's heul zeldzaam.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:06:
(voor als iemand de naam Tom Selleck niks zegt :+).
Dan hoor je gewoon niet in dit topic thuis :+

Ik ga zo die serie eens meepakken, ik begrijp niet helemaal wat jullie over die muziek zeggen, meestal vind ik muziek uitstekend te pruimen terwijl anderen het echt niks vinden, dus ik heb goede hoop :+

Is the gadget show en top gear en mythbusters trouwens weer ten einde? Ik krijg die niet meer automatisch binnen namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Dan hoor je gewoon niet in dit topic thuis :+

Ik ga zo die serie eens meepakken, ik begrijp niet helemaal wat jullie over die muziek zeggen, meestal vind ik muziek uitstekend te pruimen terwijl anderen het echt niks vinden, dus ik heb goede hoop :+

Is the gadget show en top gear en mythbusters trouwens weer ten einde? Ik krijg die niet meer automatisch binnen namelijk.
De muziek past er vaak niet bij (misschien een paar keer dat het er in principe wel bij past) en dat is gewoon zonde. Het is duidelijk geen BBC want die had zeker die muziek er niet bij in gedaan. Is ook nergens voor nodig voor zo'n serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Craig Ferguson is na meerdere tussendoorse vakantieweekjes nu echt van de buis? -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:08:
Derek maar even aan de database toegevoegd :9 (leuk TVrage ID :D)
Hij blijkt vorig jaar al op channel 4 uitgezonden te zijn, dus iedereen kan hem al meepakken. Ik werd erop geattendeerd in het netflix topic door een andere tweaker.

En op usenet zie ik hem al staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:47:
Craig Ferguson is na meerdere tussendoorse vakantieweekjes nu echt van de buis? -O-
Een tijdelijke stop, zoals bij een hoop late shows en andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Stomme vraag: ik kwam een of andere low low low budget webserie tegen genaamd Who Cut The Cake. Ik heb er een ep van bekeken en er kwam me iemand bekend in voor, maar ik kom maar niet op de naam/tv serie waar ik haar uit ken. Iemand een idee wie dit is: https://dl.dropboxusercon...4601/Overig/Whoisthis.JPG ???

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vinden jullie Newsroom ook zo cringeworthy?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net A touch of Cloth gezien, tranen met tuiten van het lachen, alleen jammer dat er maar twee eps zijn in het 1e "seizoen" (morgen begint "seizoen" 2).

Wat een heerlijke onzin _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:40:
Net A touch of Cloth gezien, tranen met tuiten van het lachen, alleen jammer dat er maar twee eps zijn in het 1e "seizoen" (morgen begint "seizoen" 2).

Wat een heerlijke onzin _/-\o_ :D
Die Pierce Morgan foto scene _/-\o_ _/-\o_
MrVegeta schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:59:
Vinden jullie Newsroom ook zo cringeworthy?
Het is "anders". Het overhangende verhaal vind ik te nep. Wel erg toevallig allemaal op deze manier.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:06:
[...]

Die Pierce Morgan foto scene _/-\o_ _/-\o_ ...
Wat ook gaaf is dat er op de achtergrond van alles aan de hand is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:29:
Stomme vraag: ik kwam een of andere low low low budget webserie tegen genaamd Who Cut The Cake. Ik heb er een ep van bekeken en er kwam me iemand bekend in voor, maar ik kom maar niet op de naam/tv serie waar ik haar uit ken. Iemand een idee wie dit is: https://dl.dropboxusercon...4601/Overig/Whoisthis.JPG ???
Lijkt op http://www.imdb.com/name/nm0231437 en zij staat aangegeven als castmember op tv dotje com ;)

edit: Is de IMDB parser weer eens stuk? |:(

edit2: En ja hoor, IMDB: Las Vegas (TV Series 2003–2008) - IMDb (huh, die wordt wél geparsed :? ) kan weer genoemd worden, daar heeft zij in gespeeld :)

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 24-08-2013 22:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:20:
[...]

Lijkt op http://www.imdb.com/name/nm0231437 en zij staat aangegeven als castmember op tv dotje com ;)

edit: Is de IMDB parser weer eens stuk? |:(

edit2: En ja hoor, IMDB: Las Vegas (TV Series 2003–2008) - IMDb (huh, die wordt wél geparsed :? ) kan weer genoemd worden, daar heeft zij in gespeeld :)
Thats her. Herkende haar dus vanuit Brothers & Sisters (yes, i know). Maar idd ook Las Vegas herken ik nu

En om dit af te maken: de meest ***** cancellation ooit was Las Vegas. Die cliffhanger :X :X

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Here we go again..... :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Het is "anders". Het overhangende verhaal vind ik te nep. Wel erg toevallig allemaal op deze manier.
Sommige dialogen zijn echt zo slecht, er zitten best leuke karakters tussen zoals Neil, Sloan en Will maar er zitten ook een hele boel slechte tussen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:30:
[...]
...

En om dit af te maken: de meest ***** cancellation ooit was Las Vegas. Die cliffhanger :X :X
:(

The game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

kendo schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:05:
Ik lees net dat Cote de Pablo gestopt is met NCIS ;w http://www.tvguide.com/ne...lo-ncis-exit-1068428.aspx

Ik geloof alleen niet dat ze een "Sasha Alexander" gaan uithalen........gelukkig :)
Bedankt voor de spoiler, die serie is nog niet eens begonnen. :X

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Die Pierce Morgan foto scene _/-\o_ _/-\o_

[...]

Het verhaal is ook nep, dat krijg je de volgende episode te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

NET5 heeft het ondertussen ook gehoord, voor Rizzoli&Isles gisteravond begon (en nadat beide ep's voorbij waren) een in memoriam op tv.....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:30:
Maar idd ook Las Vegas herken ik nu
Ja, belachtelijk dat die gecancelled is :( :P
Nitai schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:19:
Bedankt voor de spoiler, die serie is nog niet eens begonnen. :X
Nou, spoiler? Ze werkt mee aan een "slot" voor haar karakter in de serie. Met google kan je ook vinden hoe en wat verder allemaal. Maar een spoiler lijkt het mij niet.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:59:
[...]

Ja, belachtelijk dat die gecancelled is :( :P

[...]

Nou, spoiler? Ze werkt mee aan een "slot" voor haar karakter in de serie. Met google kan je ook vinden hoe en wat verder allemaal. Maar een spoiler lijkt het mij niet.
Dat een van de hoofdpersonen uit de serie stopt is in mijn ogen anders een flinke spoiler. Dat zegt niet of ze vermoord wordt, verongelukt, zelfmoord pleegt, een andere baan zoekt of ergens een boerderij koopt en pont's gaat fokken, maar je weet wel dat het personage gaat verdwijnen. Meer dan ik bij veel series vooraf wil weten.
Vaak wordt er in de aanlopende afleveringen naar gehint, zet je aan het twijfelen, maar toch niet want een hoofdpersoon verdwijnt zelden, als ze dan toch verdwijnt is dat in een geval als dit toch een grote verrassing. Nu niet meer.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wat nou spoiler, het is gewoon nieuws dat je overal had kunnen lezen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sommige mensen lezen niet overal :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Buiten dit topic heb ik het zelf nog niet voorbij zien komen, zelfs de NCIS facebook pagina heeft het niet gemeld, en CBS is zelf heel goed in het spoilen van dingen op hun pagina's. Dus ik zou niet willen zeggen dat dit algemene informatie is die iedereen al zou moeten weten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:48:
Buiten dit topic heb ik het zelf nog niet voorbij zien komen, zelfs de NCIS facebook pagina heeft het niet gemeld, en CBS is zelf heel goed in het spoilen van dingen op hun pagina's. Dus ik zou niet willen zeggen dat dit algemene informatie is die iedereen al zou moeten weten :)
Mja, dan nog, als je dit soort dingen niet wil lezen heb je niks in dit topic te zoeken hoor. Dat gezeur over spoilers altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:07:
[...]

Dat een van de hoofdpersonen uit de serie stopt is in mijn ogen anders een flinke spoiler. Dat zegt niet of ze vermoord wordt, verongelukt, zelfmoord pleegt, een andere baan zoekt of ergens een boerderij koopt en pont's gaat fokken, maar je weet wel dat het personage gaat verdwijnen. Meer dan ik bij veel series vooraf wil weten.
Vaak wordt er in de aanlopende afleveringen naar gehint, zet je aan het twijfelen, maar toch niet want een hoofdpersoon verdwijnt zelden, als ze dan toch verdwijnt is dat in een geval als dit toch een grote verrassing. Nu niet meer.
Ziva een andere baan? Wat zou ze dan kunnen doen, mensen leren hoe ze iemand met een duim kunnen killen? Welke aflevering was het ook alweer dat ze daar een opmerking over maakte :P Rijinstructrice lijkt mij iig niet verstandig:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JF2ZbPpFSPw]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Twylight schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:49:
[...]

Mja, dan nog, als je dit soort dingen niet wil lezen heb je niks in dit topic te zoeken hoor. Dat gezeur over spoilers altijd
Kom hier al lang genoeg en hier wordt pas gesproken als de ep al is uitgezonden. Als ik achter loop dan mijd ik het topic, maar nu gaat het over het aankomende seizoen dat überhaupt nog niet begonnen is.

En dan nog, wil je het perse delen wat is er dan mis met een spoiler tag? Of als je een link plaatst niet het gelijk tekstueel samenvat wat er achter het linkje te vinden is? :X

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touch of Cloth is weer heerlijk _/-\o_

Mooi die subtiele en niet zo subtiele zaken op de achtergrond :D Zelfs de muziek doet mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Pawn Stars UK gezien? Wat een flauwe bende zeg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:42:
Iemand Pawn Stars UK gezien? Wat een flauwe bende zeg.. :/
Nope. Maar zag laatst een aankondiging op RTL5 of 7 voor een NL versie (wel met een andere naam). Zag er niet uit als veel soeps :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meen je niet :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
:N Buitenlandse TV series :9 Al zou je van schaamte bijna gaan emigreren (is Friesland niet al buitenland?)

Zei gisteren iemand tegen me dat ik House of Cards moest kijken, verwarde ik het met House of Lies :z
Al kan Kristen Bell een goede reden zijn om een serie te herinneren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

:N Buitenlandse TV series :9 Al zou je van schaamte bijna gaan emigreren (is Friesland niet al buitenland?)
...
Het was een reactie op die van mij over de Engelse versie van Pawn Stars..

Verwijderd

Net ep 1 van Chickens gekeken, wat een maffe Britse serie _O- :D

http://sky1.sky.com/chick...homas-to-star-in-chickens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NTSF:SD:SUV::

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rLl3HoEWMCCiFMf1Djp4rBEv/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nc3CZeIj9rnV4U5q8aksSF3d/full.png

Zo flauw :')

Jammer dat een zekere vampier niet te zien was, gemiste kans -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En daar hebben we allemaal met veel plezier naar gekeken. 8)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
En ik ken ook nog gewoon de intro zo uit mijn hoofd :X. Overigens geldt dat voor meedere serie's (Bassie en Adriaan, Chin Chan, Pokemon, Pokemon movie) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:18:
[...]

Gekeken? De serie loopt nog steeds hoor :+

Laatst erachter gekomen dat de eerste gele ranger (Thuy "Trini" Trang) op 27 jarige leeftijd is overleden :/
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/AmyJoJohnson-ThuyTrang.jpg
http://www.imdb.com/name/nm0870962

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 31-08-2013 18:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is veel te jong natuurlijk.

Ik had er geen idee van dat de serie nog steeds liep. Bijzonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sterker nog, Bulk (gespeeld door de oorspronkelijke acteur) is zelfs teruggekomen voor 2 seizoenen en aan het einde daarvan kwam Skull (ook oorspronkelijke acteur) ook nog even langs, met een limousine :o
Raven in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zag net ook dat de originele serie (Super Sentai) waarop Power Rangers gebaseerd is, al sinds 1975 loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die loopt inderdaad al een hele tijd. Eind vorig jaar een film van gezien, met flink wat rangers:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/%5BOver-Time%5D%20Super%20Hero%20Wars%20%5BECBC4537%5D.mkv_snapshot_01.07.46_%5B2012.11.11_19.05.03%5D.jpg
IMDB: Kamen Raidâ × Supâ Sentai Supâ Hîrô Taisen (2012) was dat geloof ik, kwam 'm tegen onder de naam "Super Hero Wars". Wel jammer dat het zonder subs niet te volgen is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 31-08-2013 18:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:18:
[...]

Nee nee, helemaal niet.

Ik kom uit de goede tijd, van He-man, GI Joe en Inspector Gadget, Air Wolf en meer van dat moois. De gouden jaren 80 voor tv series.

En niet te vergen The A-Team die ik zelfs ontmoet heb, kwamen ze met een helicopter uit het leger aanvliegen, allemaal eruit, handtekeningen uitdelen en weer met de helicopter weg. Zo vet. Daar kan niks tegenop, zeker niet de power rangers :P

Check dan dit beeldmateriaal uit 1984:
YouTube: A-team arrives in Holland

Beelden van Schiphol en Beverwijk. Ik heb ze zelf gezien in de buurt van Amersfoort. Dat was nog eens een serie, zie die duizenden en duizenden fans in Beverwijk, er is geen enkele popgroep die dat nu zelfs nog voor elkaar krijgt. En dat was in de tijd zonder internet of mobiele telefoon.

Als je het nu bekijkt krijg je er nog kippevel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat een comments bij dat filmpje, o.a.: B.A. a little disappointing... he came by plane/chopper *LOL* _O-
Waar was George "Hannibal" Peppard trouwens? Die zag ik niet in 't filmpje. Jammer dat ik daar niet bij kon zijn, toen was ik er nog niet :+

Maar series als A-Team, Air Wolf en Inspector Gadget vind ik ook wel leuk :D

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 31-08-2013 19:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hannibal was er volgens mij niet, wel face en b.a., er staat me iets bij dat hannibal niet mee was, maarja, ik was 10 jaar oud... Dus heel goed weer ik het niet meer.

Edit: in de comments staat dat b.a. En hannibal kennelijk ruzie hadden :D

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Nee nee, helemaal niet.

Ik kom uit de goede tijd, van He-man, GI Joe en Inspector Gadget, Air Wolf en meer van dat moois. De gouden jaren 80 voor tv series.

En niet te vergen The A-Team die ik zelfs ontmoet heb, kwamen ze met een helicopter uit het leger aanvliegen, allemaal eruit, handtekeningen uitdelen en weer met de helicopter weg. Zo vet. Daar kan niks tegenop, zeker niet de power rangers :P

Check dan dit beeldmateriaal uit 1984:
YouTube: A-team arrives in Holland

Beelden van Schiphol en Beverwijk. Ik heb ze zelf gezien in de buurt van Amersfoort. Dat was nog eens een serie, zie die duizenden en duizenden fans in Beverwijk, er is geen enkele popgroep die dat nu zelfs nog voor elkaar krijgt. En dat was in de tijd zonder internet of mobiele telefoon.

Als je het nu bekijkt krijg je er nog kippevel van.
Die heb ik ook allemaal met plezier gekeken hoor! :) De A-Team, Airwolf, Knightrider, MacGyver: allemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof dat jullie dat ook allemaal gezien hebben, de gouden jaren 80. Idem voor films, als je alleen al ziet wat er in 84 is uitgekomen, bizar. Zou tof zijn als we ooit weer zo'n tv jaar kunnen krijgen.

Power rangers kijk ik ook wel af en toe, maar dat is een stuk lastiger te behappen als je er niet mee opgegroeid bent. Het pakt toch niet zo lekker als een macguyver bijvoorbeeld.

Toch jammer dat dat soort shows er weinig zijn de afgelopen 2 a 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou het toejuichen als er een soort A-Team-achtige serie kwam. Ik vond de remake van Knightrider best leuk, maar het haalde het niet bij het origineel. De film van de A-Team vond ik tof, erg tof, maar was toch ook weer net niet helemaal de A-Team. Wellicht dus beter geen remakes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knightrider remake was inderdaad leuk, maar kans op verneuken is ook veel te groot inderdaad.
Raven schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:34:
[...]

Gekeken? De serie loopt nog steeds hoor :+

Laatst erachter gekomen dat de eerste gele ranger (Thuy "Trini" Trang) op 27 jarige leeftijd is overleden :/
[afbeelding]
http://www.imdb.com/name/nm0870962
Je krijgt met google images een porno film met haar te zien? Heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:12:
[...]

Die heb ik ook allemaal met plezier gekeken hoor! :) De A-Team, Airwolf, Knightrider, MacGyver: allemaal geweldig.
De orginele Battlestar Galactica, oude Doctor Who, Strijd der Planeten, The Powers of Matthew Star, Film van Ome Willem, Ren je Rot _/-\o_

Oja natuurlijk de echte V bij Veronica, was toen 1 van de spannenste series op de buis, en gewoon eng op bepaalde momenten :')

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Misschien even een buitenlandse series jaren ’80 thread openen? :p

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:27:
[...]

Je krijgt met google images een porno film met haar te zien? Heel apart
:? , weet niet waar jij op zoekt :+
(Heb hier safe search uitstaan, maar zie niets opvallends)

Zal mij niet verbazen als er een keer een xxx variant van de Power Rangers is gemaakt :P

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 01-09-2013 10:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het zou mij meer verbazen als je die nog niet gezien hebt :P
Dus waarschijnlijk bestaat het nog niet :+

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 01-09-2013 10:35 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O- , volgens mij zit daar wel een kern van waarheid in :+

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 01-09-2013 11:37 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, weer een false positive door het filter opgepikt, maar wel iets interessants :)
Heroes.Of.Cosplay.S01E03.1080i.....

De naam zegt het al, gaat over cosplay:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=usCOwOhLa_g]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jw-vWCrID7w]

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/cosplay-HarleyQuinn.jpg

Dat dus :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, dan pakken we die maar eventjes mee, er is verder toch geen zak te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Raven schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:28:
Hmm, weer een false positive door het filter opgepikt, maar wel iets interessants :)
Ik had ‘m al ingesteld staan, maar bij mij kan SB ‘m niet vinden. :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of het een recente release is, weet alleen dat dit bestand afgelopen nacht bij mijn bron online is gekomen. Er zit trouwens een bekende in deze aflevering: Gigi Edgley
Afbeeldingslocatie: http://www.farscape-germany.de/BilderCharaktere/Chiana/Chiana9.jpg
maar dan niet als Chiana van Farscape.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 10:52

page404

Website says no

Even uit de oude doos hoor, maar ik zag net de laatste aflevering van Sherlock seizoen 2. Is er iemand die iets snapt van de laatste scènes? Vanaf dat Sherlock en Moriarty op het dak staan? Ik ben vast blont of zo, maar ik heb geen clou wat daar nou gebeurde.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:28:

...
Wat een gemiep trouwens 8)7 (vooral die Yaya, wat is die hypocriet zeg)

Maar die Steamtrooper was wel gaaf (ep2) _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wie was Yaya ook alweer? Ben een ramp met namen :P Was het die met de schokdempers? :+

Ep1+2 zijn onderweg, die morgen maar eens kijken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die zich in 3d liet scannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZvV70nzXSSZdft1XmmiWQoJz/full.jpg
Dat is Yaya.

Heroes of Cosplay is wel leuk om te zien, je moet alleen wel continu in je hoofd houden dat het fictie is, het is verre van een goede representatie van wat er daadwerkelijk daar gebeurt. Maar het is reality TV, dus wat verwacht je :P

Ze zijn erg goed in een lunch date van een uur verknippen tot 30 seconden gemene opmerkingen :P
Iedereen lijkt een hekel aan elkaar te hebben en volledig gestressed te zijn en alles alleen maar voor het geld te doen.

Je moet voor de grap eens opzoeken wat Yaya, Victoria, Riddle en de rest allemaal zelf te vertellen hebben over hoe de show neergezet wordt.
Alleen Holly en Jessica worden redelijk echt neer gezet.

Die steampunk gozer ken ik verder niet, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het daadwerkelijk zo'n jammerende zielepiet is :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik, gemiep. Zo zonde dat Syfy zich er zo makkelijk vanaf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Erg jammer dat ze er zo'n drama van moeten maken. Als ze deze evenementen op een leukere manier, een echtere manier, hadden laten zien was het veel leuker geweest om te kijken en hadden ze geen twijfelaars en nay sayers helemaal uit de cosplay wereld weg gejaagd. De cosplay wereld bestaat immers uit vervelende, zeurende mensen die constant ruzie maken, op geld uit zijn en 7 dagen per week compleet gestressed zijn door hun obsessie met verkleedpartijtjes -O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat ook verder niet meer die serie kijken.

Alles word zo uit het verband getrokken, zelfs voor de kijker is er geen hol meer aan. En ik heb echt geen idee na 3 eps wat ze nou willen zeggen met de serie behalve gebitch heen en weer, foei Syfy *mept met Thor hammer*

/me gaan maar Nickelodean's Swindle kijken :P (Mijn avatar speelt erin O+ en Jennette McCurdy :9 en Gibbeh :D (van iCarly :P))

oeh smiley-fest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ik blijf hem wel volgen maar 'als fictie' en meer om een beetje te zien hoe ze allemaal bezig zijn met het maken van hun spullen, bewegend is dat toch leuker dan een paar foto's op twitter en facebook.
Wat van de verschillende conventies zien is ook wel aardig, maar qua 'verhaal' is het helemaal niks :P

[Edit]
En de interactie tussen Holly en Jessica is altijd het kijken waard :P

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 02-09-2013 22:24 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 10:52

page404

Website says no

Syfy was voor mij de reden om ooit een uitgebreid TV abo bij Ziggo te nemen. Ben er wel wat van terug gekomen. Vooral van die vage programmering word ik simpel; je kan geen serie volgen want het is opeens op een andere dag, of helemaal niet meer. En dan kotsen ze op één dag ineens 12 afleveringen achter elkaar uit. En dan die vage realityprogramma's...
Anyway, heb nu Netflix en daar staan alle goeie series van Syfy ook op (Dr Who, Battlestar Galactica, Alphas).

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Net als dat men op Fox de seizoensfinale van seizoen 1 van the walking dead uitzend.
Menig seriekijker weet natuurlijk dat seizoen 4 er al bijna aan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Blijkbaar kijkt iedereen hier naar the disney channel, telekids enz

Mocht iemand nog iets willen kijken met een beetje niveau: ik kreeg net homeland s3e01 binnen..

Zozo, grote jongen.

Beetje lurken hier, en dan in één van je zeldzame posts ook nog eens je forumgenoten een beetje dissen?

Ik begin me echt bijna af te vragen wat voor enorm belangwekkende dingen je nog meer post...

Groetjes, * Ramzzz

[ Voor 44% gewijzigd door Ramzzz op 03-09-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk dat het inderdaad een beter idee is om een "Buitenlandse Kinderseries 2013 - 2014" te maken ;)

* Stukfruit kijkt trouwens ook wel uit naar de Westworld-pilot van J J Abrams en het Nolan-broertje, maar dat lijkt nog even te gaan duren...

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 03-09-2013 00:14 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bremg schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:31:
Blijkbaar kijkt iedereen hier naar the disney channel, telekids enz
Stukfruit schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:35:
Ik denk dat het inderdaad een beter idee is om een "Buitelandse Kinderseries 2013 - 2014" te maken ;)
Way to go :F
Bremg schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:31:
Mocht iemand nog iets willen kijken met een beetje niveau: ik kreeg net homeland s3e01 binnen..
Fijn voor je. Post dat maar in het Homeland topic. Ik kijk weer uit naar Orphan Black en Utopia. Helaas is dat nog even wachten.

Don't judge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Uhm, series als Power Rangers, iCarly, Pokemon, enz. zijn toch ook allemaal kinderseries? Hoe moet ik het dan noemen?

Het kwam er misschien wat onsubtiel uit, maar het valt wel op dat er steeds meer over zulke series wordt gebabbeld. Een keertje moet natuurlijk kunnen, net zoals een grapje tussendoor best kan, maar pagina's vol met dat soort spul.. mja. Whatever floats your boat, maar die van mij gaat er niet van zweven.

Maar goed, aan de andere kant is het nu ook behoorlijk komkommertijd in serieland, dus misschien is het ook weer niet zo vreemd dat er nu meer over dat soort dingen wordt gepost.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:36:
Uhm, series als Power Rangers, iCarly, Pokemon, enz. zijn toch ook allemaal kinderseries? Hoe moet ik het dan noemen?

Het kwam er misschien wat onsubtiel uit, maar het valt wel op dat er steeds meer over zulke series wordt gebabbeld. Een keertje moet natuurlijk kunnen, net zoals een grapje tussendoor best kan, maar pagina's vol met dat soort spul.. mja. Whatever floats your boat, maar die van mij gaat er niet van zweven.

Maar goed, aan de andere kant is het nu ook behoorlijk komkommertijd in serieland, dus misschien is het ook weer niet zo vreemd dat er nu meer over dat soort dingen wordt gepost.
float = drijven niet zweven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeds? Als in altijd? Joh. Valt toch mee? En dan nog :P Er zijn hele ladingen 30 plussers die oude consoles kopen voor debiel veel geld :P Laat ze lekker.

Ik heb zelf gewoon lol met flauwe humor, het leven is al serieus genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Twylight schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:44:
[...]

float = drijven niet zweven ;)
Dat ligt geheel aan hoe je die uitspraak mentaal voor je ziet en de daardoor bijbehorende context :P
Ik weet dat het drijven en zweven kan betekenen. My Engrish is not so bad that I this not can understand!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:45:
Steeds? Als in altijd? Joh. Valt toch mee? En dan nog :P Er zijn hele ladingen 30 plussers die oude consoles kopen voor debiel veel geld :P Laat ze lekker.
Schapen lijken niet op koeien en appels niet op peren :P
Ik heb zelf gewoon lol met flauwe humor, het leven is al serieus genoeg :P
Hey, ik kijk Craig Ferguson, volgens mij zegt dat ook genoeg ;) Het is niet perse de humor die me niet aanstaat, het is de rest. Ik begrijp dat ze op de set van zulke series waarschijnlijk dikke lol zullen hebben, maar mijn interesse heeft het niet en blijkbaar ben ik daar niet helemaal alleen in.

Nogmaals, het boeit mij weinig als er af en toe zoiets tussendoor komt, maar het zou wel fijn zijn als er niet pagina's vol met discussies, foto's en weetjes over dat soort series ed. worden volgepompt :) Zelfde geldt overigens ook voor mooie dames (ik doel echt niet op Raven.. echt niet.. :+ ). Ben ik als vent absoluut enorm fan van, maar hele pagina's vol met dames horen thuis in het mooie meiden-topic. Dat topic open je om zulke plaatjes te bekijken, dit topic niet.

(en het zal vast ook iets te maken hebben met het hebben van te weinig tijd en toch dit (erg goede) topic willen kunnen volgen ;) )

Edit: zelfde geldt trouwens ook voor dit soort discussies, dus ik ga nu even een slotje op m'n mond plaatsen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 03-09-2013 01:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 01:41:

[...]

Dat ligt geheel aan hoe je die uitspraak mentaal voor je ziet en de daardoor bijbehorende context :P
Ik weet dat het drijven en zweven kan betekenen. My Engrish is not so bad that I this not can understand!
In die context bedoelde ik inderdaad :P maar nu je het zo zegt, vanaf nu zie ik voor altijd een zwevende boot voor me ;( _O-
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.