Buitenlandse TV Series 2013 - 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 240.655 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Twylight schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:25:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ryan Murphy has cast two talented, well-known actresses to lead his sexy HBO pilot.
Fox’s Fringe star Anna Torv and veteran performer Jennifer Jason Leigh (most recently seen on Showtime’s Weeds and ABC’s Revenge) have joined the cast of Open.

The pilot is described as “a modern, provocative exploration of human sexuality and relationships.” Anna Torv will play Windsor, “a yoga instructor in a long-term relationship with Holly (Jennifer Jason Leigh), but upon meeting Grace feels an instant connection.”

The actresses join actors Scott Speedman and Wes Bentley, who were previously announced.

Open is from American Horror Story writer-producer Murphy and Dexter co-executive producer Lauren Gussis; it’s produced by Fox 21.
Anna Torv, HBO en een Sexy serie. Klinkt goed :)
Hopen dat we eens zien wat er onder al die saaie FBI kleding zit ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 10:21
Fantomas schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:23:
-1 voor Under the dome, vind het tot op heden niet iets toevoegen aan wat bijvoorbeeld Jericho al eerder heeft gedaan.

Nadat ik las dat ze verlengd zijn voor een tweede seizoen heb ik het opgegegeven en ben ik het boek gaan lezen, daar zit in de eerste 5 hoofdstukken al meer actie in dan dat we in de serie tot op heden gezien hebben.

Anyway, ik stop voorlopig even met kijken. Mocht nu blijken dat ik het fout heb dan zal ik na afloop van het seizoen alsnog alles kijken, maar ik ben er bang voor dat het een opeenvolging van "standaard" afleveringen gaat worden.
[Serie] Under the Dome

Post daar eens :P Wil nog niets lezen over de serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:45:
[...]

[Serie] Under the Dome

Post daar eens :P Wil nog niets lezen over de serie :P
Aye, ok. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:10:
[...]

Het begin van het einde? (Zal een keer tijd worden :X)
Nee nee, ncis is leuk, die mag van mij gewoon blijven.

Hopelijk komt er een leuk knap nieuw meisje voor terug die een verhouding krijgt met dinozzo

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:42:
[...]

...

Hopelijk komt er een leuk knap nieuw meisje voor terug die een verhouding krijgt met dinozzo
Oeh noes, not again 8)7 :P

In other news:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YwwXGpmut4LFtCFMN0W0HssC/full.jpg
Eeeeejjjjjj

:D :o

The Fonz in de Late Late show :D

Insert Happy Days tune

Echt een icoon voor dit antiek figuur althans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:42:
[...]

Nee nee, ncis is leuk, die mag van mij gewoon blijven.

En Cote De Pablo mag ook blijven. :) Jammmer dat ze ermee stopt. Helemaal voor Dinozzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
NCIS is niet mijn meest favoriete serie meer. Maar wanneer ik dat afzet tegen al die kiddie, zombie, vampier series van tegenwoordig, Dan hoop ik dat NCIS er nog een paar seizoenen tegen aan gooit. :Y)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sarah Michelle Gellar Up for Reprising 'Buffy the Vampire Slayer' Role
The 'I Know What You Did Last Summer' actress says she will do another chapter as Buffy Summers if only there is 'the right story.'

Afbeeldingslocatie: http://www.aceshowbiz.com/images/news/sarah-michelle-gellar-up-for-reprising-buffy-the-vampire-slayer-role.jpg

It looks like there is a chance of the 1990s fan-favorite TV series "Buffy the Vampire Slayer" heading to big-screen in the future. E! Online pops a question about whether the Joss Whedon-created show will take the same route as "Veronica Mars", which has been revived by Kickstarter backers, to Sarah Michelle Gellar. From her answer, there is a glimpse of hope for fans.

"Joss and I always talk about [a movie]. But the thing with Buffy is that Buffy was a movie, and it ultimately didn't work as a film. And I mean, we had such miles to overcome when we were trying to do a TV show based on a movie," she says. "And one of the reasons is that the story works better over time. If there was ever the right story, we would do it. At this point, the stake would be my walker and I would be hobbling in."

Back in 2010, there was news of a "Buffy" reboot which was under development at Warner Bros. without Gellar or Whedon. Vanessa Hudgens was once linked to the said project, but her reps later slammed the report. Whedon, who is currently busy working on Marvel's much-anticipated "Avengers: Age of Ultron", was quite saddened by the news.

"I always hoped that Buffy would live on even after my death. But, you know, AFTER. I don't love the idea of my creation in other hands," Whedon told Kristin Dos Santos of E! Online. "But I'm also well aware that many more hands than mine went into making that show what it was. And there is no legal grounds for doing anything other than sighing audibly."

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 01-08-2013 09:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
shoot me now!

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Na nog een aflevering van Orange is the New Black te hebben gekeken gaat de rest toch echt de prullenbak in. Geen idee hoe je dit wilt vergelijken met het prachtige House of Cards.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smaken mogen gelukkig verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
kendo schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:27:
NCIS is niet mijn meest favoriete serie meer. Maar wanneer ik dat afzet tegen al die kiddie, zombie, vampier series van tegenwoordig, Dan hoop ik dat NCIS er nog een paar seizoenen tegen aan gooit. :Y)
Zo klinkt het net als afwisseling :) Procedurals zijn er ook erg veel, maar snap het punt idd wel.

Toch is het wel een van de beste in mijn ogen. Wel eens gedacht om te stoppen maar toch pakt het altijd wel weer. Jammer van Cote, maar zag het op de een of andere manier wel aankomen dat er weer wat zou gaan veranderen in de cast. Wel fijn dat is aangegeven dat de storyline afgesloten gaat worden en dat ze niet ineens weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven roept
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Qxc_3jTzoic]
om te schieten :+

edit: Ik zie net Roxy van Dead Like Me in Scary MoVie :o

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 02-08-2013 10:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Woh, zwaar einde voor de nieuwste ep van The Killing...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Verkeerde topic, whatever...

Net de laatste aflvering the bridge gezien: Wikipedia: The Bridge (Danish/Swedish TV series) Erg cool, mooie serie. Beetje jammer van de verminderde saturatie qua kleur van de hele serie, voegt weinig toe. Het lijkt behoorlijk populair de laatste tijd. Verder is het een aanrader. Mooi verhaal, niet te lang , goede karakters.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wtf, de Backstreet Boys bij Craig Ferguson?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze waren ook bij Jimmy Kimmel :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dqIqsA3kTA8]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
@ stukfruit: Vandaag is hun nieuwe album uit, dus dat moet gepromoot worden(anders koopt niemand het)

LOL @ Raven.

Ik heb al 2 weken geen van mijn series meer gevolgd(wel binnengehaald) Wegens een gebrek aan aanbod deze zomer, ben ik, geloof het of niet, begonnen met "Time Team" een archeologisch programma van Discovery uitgezonden van 1994 tot en met 2013. En ik vond dat altijd bijster interessant. Dus zoveel mogelijk binnen gehaald waardoor de rest nu aan de kant geschoven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
kendo schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:59:
@ stukfruit: Vandaag is hun nieuwe album uit, dus dat moet gepromoot worden(anders koopt niemand het)
Ik ben mijzelf nog even aan het beraden over hoe ik je reactie tot mij ga nemen, maar ik kan je alvast wel vertellen dat je een paar dagen achterloopt ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:45:
Wtf, de Backstreet Boys bij Craig Ferguson?
:o

* Raven mompelt iets over ^schuifelnummer dat herinneringen terugbrengt
Damn dat is lang geleden :P
IMDB: Kopps (2003) :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Orphan Black mist nog in het lijstje met lopende shows. 2e seizoen begint april 2014.

Moet zeggen dat de nieuwe series een vrij good 'meh' gehalte hebben naar mijn smaak. We zullen zien :D.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Trailer Sherlock Season 3 (SPOILERS)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ls2oFrfW1-s]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En de spoiler zit in de snor van Watson?

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 03-08-2013 10:15 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:15:
En de spoiler zit in de snor van Watson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Vanavond wat eps van het nieuwe seizoen van "Whose Line Is It Anyway" (US versie) bekeken. Omg _/-\o_ _/-\o_ _O- _O- _O-

Kwam af en toe niet meer bij :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Whose Line has that effect on people :P

Het nieuwe spel waar ze op de grond liggen met de camera boven ze is wel een briljante toevoeging!

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Spike_wolf schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:30:
Whose Line has that effect on people :P

Het nieuwe spel waar ze op de grond liggen met de camera boven ze is wel een briljante toevoeging!
Idd!. Net de laatste ep gezien met die zwemsters. Met die slaapzak situatie _O- _O-

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wontcachme schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:26:
Vanavond wat eps van het nieuwe seizoen van "Whose Line Is It Anyway" (US versie) bekeken. Omg _/-\o_ _/-\o_ _O- _O- _O-

Kwam af en toe niet meer bij :o
Ik heb alleen de eerste aflevering bekeken en ik vond het allemaal veel te geforceerd. Vooral die presentatrice die telkens zo nep aan het lachen is. Ook ergerde ik me dood aan dat hij wel vijf keer naar de commercials ging terwijl het een show van 30 minuten is :') ok, die zijn er dan wel uitgeknipt maar toch. Op het laatst ging hij zelfs naar de reclame en toen het weer begon was gelijk de aftiteling aan de beurt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:30:
Whose Line has that effect on people :P...
Alleen moet Aisha niet zo snel aftoeteren.. Ik had wel wat meer grappen en grollen met die synchroonzwemsters willen zien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Twylight schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:33:
[...]
ooral die presentatrice die telkens zo nep aan het lachen is.
Dat is geen nep lachen hoor, dat is gewoon Aisha, ze heeft een wat vreemde lach, maar daar is niets neps aan steeds :)
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:33:
[...]

Alleen moet Aisha niet zo snel aftoeteren.. Ik had wel wat meer grappen en grollen met die synchroonzwemsters willen zien O-)
Nouja dat is grotendeels editing, de opnames duren uiteraard drie keer zo lang als de aflevering en daar worden alleen de leukste grappen uit gehaald en strak achter elkaar gemonteerd, dat was vroeger ook al zo.

Het enige waar ik me aan erger is dat het geschreeuw van het publiek te hard in in vergelijking met de rest van het geluid, dat is wat vervelend kijken vindt ik.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:44:
[...]
...

Nouja dat is grotendeels editing, de opnames duren uiteraard drie keer zo lang als de aflevering en daar worden alleen de leukste grappen uit gehaald en strak achter elkaar gemonteerd, dat was vroeger ook al zo....
Het kan een gevoel zijn maar ik heb het idee dat Drew de slaapzak scene wel uit had laten spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal die serie ook eens tot mij nemen vanavond, ik snap werkelijk niet hoe jullie zoveel series kunnen bekijken allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:15:
ik zal die serie ook eens tot mij nemen vanavond, ik snap werkelijk niet hoe jullie zoveel series kunnen bekijken allemaal :P
Dit duurt maar 20 minuten dus is makkelijk te doen :P.

Overigens blijft The Vampire Diaries wel erg leuk :Y :Y. Heb nu alle eps gehad en blijf het zeker volgen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:15:
Ik heb geen gezin om voor te zorgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:19:
[...]

Ik heb geen gezin om voor te zorgen O-)
Dat scheelt een hoop. En verder veel multitasken :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:17:
[...]

Dit duurt maar 20 minuten dus is makkelijk te doen :P.

Overigens blijft The Vampire Diaries wel erg leuk :Y :Y. Heb nu alle eps gehad en blijf het zeker volgen :Y
Dat heb je snel gedaan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 20:22:
[...]
... En verder veel multitasken :P
Wat ook link is als er teveel afleiding in een ep zit, zal bijvoorbeeld niet de laatste keer zijn dat ik op verzenden vergeet te drukken na het opstellen een email :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kids pikken hier elke tv of ipad in waarop ik wil gaan kijken. Spelen ze buiten, denk je: ah, nu kan ik een aflevering van een serie zien, dan gaat daar een soort onzichtbare bel in de tuin af en komen ze binnen, zien ze ons voor de tv en komen ze erbij. Prima, alleen werkt dat niet echt als je bijv. zoals gisteren American Horror Story wil kijken. De kids zijn 3 en 5, dus dan ga je Camp kijken en dan gaan ze na 20 minuten vragen of ze netflix of barbapapa of weet ik niet wat voor ongein mogen kijken en gaan wij buiten zitten en zitten de kids voor de tv en dan denk je: waar is het misgegaan :X

Maar ik ga vanavond wat schade inhalen, heb 6 series op de planning staan, dus ik ben offline voor een tijdje :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Zodra ik ga multitasken vliegt een serie eruit :Y

Je (in dit geval een serie) bent interessant, of je bent het niet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Multi tasking werkt uiteraard niet bij alle series die ik kijk, maar er zijn best wat luchtige series die ik volg waarbij ik gemakkelijk werk kan verrichten terwijl hij op het tweede scherm aan staat, of wat huisklussen terwijl de tv aan staat enzo, tijdens het koken, eten en dat soort dingen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Dat dus.

Bij serieuze series blijf ik meestal wel kijken, maar dat verschilt ook per episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, er is vast een game of thrones topic, maar ik doe niet aan serie topics en post het lekker hier omdat jullie het ook willen weten:

http://thewertzone.blogsp...become-hbos.html?spref=tw

Even kort samengevat: het ziet er goed uit voor game of thrones, zo goed zelfs dat de geplande 8 seizoenen gehaald gaan worden. Dus we hebben nog 5 jaar kijkgenot op de buis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Michael J. Fox?

Damn, die gast is ook niet te klein te krijgen...respect hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er staat voor morgenochtend (vanavond in de VS) een "preview" klaar van Almost Human.

Ben benieuwd. Zou het (veel) meer zijn dan alleen een trailer?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Oh cool, wist niet dat Low Winter Sun co-geproduceerd werd door Endemol. Anyhoo, pilot gezien. Mark Strong fuck yeah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:51
Sagaris schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:44:
Oh cool, wist niet dat Low Winter Sun co-geproduceerd werd door Endemol. Anyhoo, pilot gezien. Mark Strong fuck yeah.
Vond het een sterke eerste aflevering. Deze ga ik wel volgen. Sowieso vind ik Mark Strong ook echt een goede acteur. Veel bekenden trouwens van andere AMC series in deze serie :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Heeft iemand het 3e seizoen van Luther al gezien? Keigoed weer! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep, maar te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik was al blij dat het 4 afleveringen waren in plaats van de 3 van vorige seizoenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 13-08-2013 22:09 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Eerste episode van Low Winter Sun was wel tof, blijf ik zeker even volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:19
Ramzzz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:18:
Heeft iemand het 3e seizoen van Luther al gezien? Keigoed weer! :)
Zeker weer goed! So... now what?

By Sickbeard staat Luther nu bij "ended", maar dat staat POI ook, dus hopelijk komt er een vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ray Donovan blijft ook echt top! Showtime blijft me verbazen met hun series.

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
GrooV schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:12:
Helemaal mee eens. Voor mij een van de beste nieuwe series die ik de laatste tijd heb gezien!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Hell on Wheels is ook weer begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Het lijstje van nieuwe series valt me erg tegen helaas :(

* GrooV is trouwens een beetje in de war met alle verschillende Buitenlandse TV series * topics

[ Voor 48% gewijzigd door GrooV op 14-08-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
GrooV schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:58:
* GrooV is trouwens een beetje in de war met alle verschillende Buitenlandse TV series * topics
Ja het is volgens mij normaal de bedoeling dat het zomer topic dicht gaat zodra het winter topic open is. Nogal irritant zoals het nu is idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:58:
...

Dat zal nooit wennen zijn, maar blame de Amerikanen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Tsja, beide seizoenen hebben iets overlap, en series zonder eigen topic worden toch besproken in beide topics, je moet alleen even kijken of het een 'zomer-' of 'winterserie' is voordat je post.

Dat er series aflopen zodra het winterseizoen al begonnen is kunnen we weinig aan doen :9

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je kan volgens mij veel beter gewoon 2x per jaar een topic openen, twee posts onder elkaar, 1 voor oud spul en 1 voor nieuw spul.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:55:
Je kan volgens mij veel beter gewoon 2x per jaar een topic openen
Zomer topic en een winter topic :?
twee posts onder elkaar, 1 voor oud spul en 1 voor nieuw spul.
Nieuwe series en een post met 'returning'....

Dat ze tegelijk open kunnen staan is gewoon omdat zomer series eindigen tijdens het winter seizoen en vice versa (al is bij het laatste minder uitloop).

• GrooV
Nu staan er 3 open, 2012/2013, 2013/2014 en de zomer

Ownee 2

[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 15-08-2013 16:27 ]

Verwijderd

Ik pleit voor 1 groot topic met alles door elkaar. En dat zeg ik elk jaar en elk jaar is er ook deze discussie en niemand doet ooit wat met mijn mening :P

Ik ben zelf trouwens benieuwd naar biggest loser holland. Zal wel een zwaar slap aftreksel van de originele show worden, maar die originele show is zo goed en volgens mij ben ik ook de enige hier die dat daadwerkelijk elk jaar kijkt, maar ik ga eens zoeken op mijn tv of die ook sbs6 wil ontvangen, kijk die zender nooit, maar hiervoor maken we een uitzondering.

In iedergeval voor episode 1 en dan zie ik wel of er iemand ze gaat uploaden, dan ga ik het verder op die manier natuurlijk kijken.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 17:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:51:
Ik pleit voor 1 groot topic met alles door elkaar. En dat zeg ik elk jaar en elk jaar is er ook deze discussie en niemand doet ooit wat met mijn mening :P...
Nog meer chaos zeker :X

Verwijderd

Van mij mag alles wat ik interessant vind op tweakers wel in 1 groot topic, maak ik er een rss feed van en klaar ben ik :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:52:
[...]

Van mij mag alles wat ik interessant vind op tweakers wel in 1 groot topic, maak ik er een rss feed van en klaar ben ik :P
Nog meer zut lezen die je niet hoeft te lezen, nee dank je. Ik lees een heleboel topics niet, juist omdat mijn interesse in het onderwerp er niet is.

En arme modjes :+

Verwijderd

Nou, die modjes heb ik niet nodig :P

Maar even wat positiefs: duck dynasty seizoen 4 aflevering 01 is vanochtend om 06:43 binnengekomen hier zie ik net. Ik ga even snel de kids op bed brengen om mij te kunnen concentreren op wat kwaliteits tv :+

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb hem gezien. 40 minuten (eenmalig) is wel wat lang, maar ik heb me wel vermaakt. Het blijft voorlopig mijn guilty pleasure.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Verwijderd

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

U zei O-)

Oscar Wilde

Verwijderd

Moby schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:10:
Ik heb hem gezien. 40 minuten (eenmalig) is wel wat lang, maar ik heb me wel vermaakt. Het blijft voorlopig mijn guilty pleasure.
Volgens mij ben ik dit door jou gaan kijken. Zal morgen even die beard app opzoeken die ik aan het einde in een tekstvakje aangekondigd zag, everyone looks better with a beard :D

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wiethoofd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:43:
[...]

Zomer topic en een winter topic :?

[...]

Nieuwe series en een post met 'returning'....

Dat ze tegelijk open kunnen staan is gewoon omdat zomer series eindigen tijdens het winter seizoen en vice versa (al is bij het laatste minder uitloop).
Nee, gewoon januari tot en met juni en dan juli tot en met december bijvoorbeeld. Van mij zou gewoon 1x per jaar ook kunnen, gewoon 1 januari een nieuw topic starten oid.

En nee, dat bedoel ik niet echt. Meer iets als in de trend: in de eerste post staan de series die dit jaar al de eerste episode hebben gehad, in de tweede post de series die nog gaan komen. Dit kost natuurlijk wel vrij veel werk omdat je alles redelijk constant bij moet houden. Goed, je zit even met de oude series, misschien dan een derde post maken :+ Of gewoon alles wat in dit jaar de eerste aflevering heeft in de eerste post, kan ook nog natuurlijk.

Het huidige systeem werkt in ieder geval niet super door de onduidelijkheid waar een serie invalt en in welk topic je moet plaatsen.

Verwijderd

Whose line..... TEH HORROR

Maar goed dat er geen tandarts geluiden bij zaten :| :/

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ja ZOMG :X En de koppen van iedereen daar ook :D

Humankind… be both.

Verwijderd

Ik vraag mij af wat Ryan trouwens met die telefoon heeft gedaan :+

En die basketball meid, was dat wel een vrouw :o

• Spike_wolf

Spike_wolf

Daar twijfelde ik ook gelijk aan :P

Humankind… be both.

Verwijderd

/me gaat Sam & Cat kijken

Dat is tenminste veilig :+

• Jorn1986
  • Laatst online: 00:21
GrooV schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:12:

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen
Had het niet verwacht na de eerste 3 afleveringen, omdat ik in het begin niet zoveel "binding" voelde met Ray: hij lijkt altijd uitdrukkingsloos en praat altijd kort en zakelijk.
Maar nu vanaf de 4e aflevering begint het verhaal toch goed op gang te komen en was naar mijn idee de eerste 3 afleveringen meer een introductie van het karakter, met een hoop open eindjes...
Ik ga hem dit seizoen ook eens verder volgen.

Grappig dat het seizoen bij SHO/Showtime parallel loopt aan de zendavonden wanneer Dexter ook uitgezonden wordt... Dexter gaat na dit seizoen er mee stoppen, Ray Donovan moet het gat opvullen?

EDIT: waarom heeft Ray Donovan nog geen eigen topic op Tweakers? Iemand zin om dat aan te maken?

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 16-08-2013 10:05 ]

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Twylight schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:01:
Eerste episode van Low Winter Sun was wel tof, blijf ik zeker even volgen
Solide pilot. Deze blijf ik ook volgen.

Verwijderd

Strike Back zat wel gelijk lekker veel actie in zeg. Dat was nog eens een goede opening van het nieuwe seizoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:47

Slapstick

Me, myself or I

Phyxion schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:49:
[...]

Nee, gewoon januari tot en met juni en dan juli tot en met december bijvoorbeeld. Van mij zou gewoon 1x per jaar ook kunnen, gewoon 1 januari een nieuw topic starten oid.

En nee, dat bedoel ik niet echt. Meer iets als in de trend: in de eerste post staan de series die dit jaar al de eerste episode hebben gehad, in de tweede post de series die nog gaan komen. Dit kost natuurlijk wel vrij veel werk omdat je alles redelijk constant bij moet houden. Goed, je zit even met de oude series, misschien dan een derde post maken :+ Of gewoon alles wat in dit jaar de eerste aflevering heeft in de eerste post, kan ook nog natuurlijk.

Het huidige systeem werkt in ieder geval niet super door de onduidelijkheid waar een serie invalt en in welk topic je moet plaatsen.
Hier ben ik het stiekem wel mee eens. Het is lastig voor een reguliere seriekijker om precies te weten in welk topic hij moet kijken voor welke serie ;).

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Jorn1986 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:25:
[...]

EDIT: waarom heeft Ray Donovan nog geen eigen topic op Tweakers? Iemand zin om dat aan te maken?
Ik ga wat maken, topic volgt vandaag nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Jorn1986 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Mooi, top serie

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Slapstick schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:47:
Hier ben ik het stiekem wel mee eens. Het is lastig voor een reguliere seriekijker om precies te weten in welk topic hij moet kijken voor welke serie ;).
De 'returning series' en ook de nieuwe series die gelist zijn zijn allemaal relevant, dus even een ctrl+f of F3 door de topic start en je weet het ook...

Jorn1986 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:14:
Graag hier ook even linken of een DM als het topic up is, dan voeg ik hem aan de showinfo toe zodat hij bij opnieuw genereren van de TS het topiclinkje krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@Wiethoofd: hier is ie dan, een eerste versie: [Serie] Ray Donovan Seizoen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ben net begonnen aan de eerste paar eps van Chicago Fire. Het is op zich best een oké serie, maar vind het een beetje een (slap) aftreksel van Third Watch tot nu toe. Zeker nu ik weet dat er een Chicago PD zusterserie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Herkende net een gezicht in True Blood, bleek ze de "green-card-vrouw" van doc House te zijn :o
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dhpnaYFgQR0]
Personage Dominika dus (Violet in True Blood), deze Poolse schone laat in True Blood 't nodige zien :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
wat minder leuk nieuws voor de kijkers van Rizzoli & Isles

http://www.foxnews.com/en...ung-reportedly-dead-at-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn :/

Wow, dat is nog eens een Back to the Future hint in Mistresses :D

uTorrents RSS filter maakt wel eens een false positive bij series, dit keer heeft ie iets van travelchannel binnengehengeld: Een programma genaamd Horneytown USA (what's in a name). Na het lezen van de plot werd de naam direct duidelijk, toch maar even kijken :+
We've found the wackiest, most inappropriate and strangely named towns imaginable across the US. Comedian and actor Fred Willard's colorful tongue-in-cheek narration guides us on a visit to Intercourse, PA and Hooker, OK, by way of Blue Ball and Virginville, PA.
Fred Willard is trouwens een bekende, Vala's vader in Stargate SG-1, zie IMDB: "Stargate SG-1" Family Ties (TV Episode 2007)

[ Voor 173% gewijzigd door Raven op 20-08-2013 09:58 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Weten we ook meteen de zoektermen van Raven.

Afbeeldingslocatie: http://static1.fjcdn.com/comments/Heres+_916624f6f8252ca5445d5cbb52082e93.jpg

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deze was volgens mij opgepikt door het filter van IMDB: Happy Town (TV Series 2010– ) - IMDb ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

ja ja, dat zeggen ze altijd.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:16:

Wow, dat is nog eens een Back to the Future hint in Mistresses :D
Dat is geen hint, gewoon een regelrechte verwijzing met naam en alles.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hint...verwijzing, who cares, was iig leuk :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:26
wow, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whose Line:

"Um, just a question.. The stick that was in my mouth..."

_O-

Verwijderd

Check eens snel dit uit:

YouTube: Derek - A Netflix Original Series - Full Trailer

Damn, dat is wel de dikste must see van dit tv seizoen. Wonderbaarlijk dat dit hier nog niet ontdekt is. Ik kwam het per toeval tegen.

Netflix UK heeft goud in handen, voor alle liefhebbers van an idiot abroad en Britse humor, het is bijna september!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kendo
  • Niet online
Ja, zelfmoord, snap je dat?

Het lijkt erop dat zelfmoord, depressie of verslaving schering en inslag zijn, bij jonge mensen in de entertainment branche.

Ben wel benieuwd hoe ze nu verder gaan. Zal wel een "killed in the line of duty" worden.

[ Voor 13% gewijzigd door kendo op 22-08-2013 11:51 ]

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Derek maar even aan de database toegevoegd :9 (leuk TVrage ID :D)

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.