After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Anoniem: 32279
Die gasten krijgen gewoon elk 200.000 dollar per aflevering, dus 2 miljoen dollar per persoon voor seizoen 4. Dat is niet verkeerd voor wat lol maken met een geweer in een moeras
Anna Silk Baby: 'Lost Girl' Star Reveals Family Photos, Season 4 Details (EXCLUSIVE PHOTOS)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja maar dat eindeTwylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:01:
Orange is the New Black is een geniale seriebedankt voor de aanbevelingen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Woehoe, Si komt er aan. Pak je icetea!Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:21:
14 augustus duck dynasty seizoen 4, bron http://blog.zap2it.com/fr...te-happy-happy-happy.html
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik moet hem nog zien, zal dat deze week even doen, ik vermoed dat ik anders hier straks een spoiler lees
er mist best veel uit de lijst, volgens mij kan je tips via DM aan wiethoofd sturen. Althans dat meen ik.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:41:
Het kan zijn dat ik als enigste hier Psych kijk, maar miste hem toen ik wou kijken wanneer nieuw seizoen begint. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden voor een serie om in de lijst te worden opgenomen?
Ik kijk psych trouwens wel via Netflix.
Dat is omdat het een zomerserie is, dus staat in het andere topic.Twylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:45:
Zelfs Breaking Bad staat niet tussen de terugkerende series in augustus
volgens mij was juist deze reeks vanaf augustus en was de zomerreeks t/m juli. Maar zoals ik altijd al zeg, het moet gewoon 1 groot topic worden. Alleen is het beleid van tweakers anders dan ik zou willen.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:47:
[...]
Dat is omdat het een zomerserie is, dus staat in het andere topic.
Ik hoop wel dat seizoen 4 wat minder scripted wordt dan seizoen 3 want dat was wel heel erg. Seizoen 1 en 2 waren erg sterk maar het derde seizoen vond ik toch matig.Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:54:
[...]
Die gasten krijgen gewoon elk 200.000 dollar per aflevering, dus 2 miljoen dollar per persoon voor seizoen 4. Dat is niet verkeerd voor wat lol maken met een geweer in een moeras
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ohh Psych begint pas halverwege het "seizoen" eerst nog psych the musical in December dacht ik. En pas daarna gaat het weer verder een tijdje laterPompi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:41:
Het kan zijn dat ik als enigste hier Psych kijk, maar miste hem toen ik wou kijken wanneer nieuw seizoen begint. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden voor een serie om in de lijst te worden opgenomen?
Alles tussen 1 augustus en 1 april staat in dit topic. De rest in het zomertopic. En Psych begon al volgens tvrage met dit seizoen al op 2013-02-27 dus staat zelfs in het vorige topic.Pompi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:41:
Nope, DM aan mijAnoniem: 32279 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:44:
[...]
er mist best veel uit de lijst, volgens mij kan je tips via DM aan wiethoofd sturen. Althans dat meen ik.
Ik kijk psych trouwens wel via Netflix.
Komt er wel in. Stond handmatig een datum in en die overschreef de automatisch ingevulde waarde. Daardoor stond het in het zomertopic ipv dit topic.Twylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:45:
Zelfs Breaking Bad staat niet tussen de terugkerende series in augustus
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 25-07-2013 13:59 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ok bedankt voor verduidelijking. Al is die in december volgens mij het begin van het nieuwe seizoen, maar zal dan wel rond dat tijdstip een DM sturen.wontcachme schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:59:
[...]
Alles tussen 1 augustus en 1 april staat in dit topic. De rest in het zomertopic. En Psych begon al volgens tvrage met dit seizoen al op 2013-02-27 dus staat zelfs in het vorige topic.
[...]
Nope, DM aan mij. En er staan alleen series in de lijst op dit moment wanneer er een (globale) uitzenddatum bekend is. En volgens wiki begon Psych in februari en eindigde in mei. Verder staat er alleen nog een ep voor 15 december daar. Dus die serie komt er niet in omdat het al een lopend seizoen is en niet in deze versie van de TS hoort (in de 2012-2013 versie hoort die)
Hij staat nog voor dit seizoen. Maar als het goed is zou wanneer het een nieuw seizoen is dit op tvrage komen te staan en dan automatisch ook in onze database. Dan is het een kwestie van een paar knoppen drukken en het staat ook hierPompi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:02:
[...]
Ok bedankt voor verduidelijking. Al is die in december volgens mij het begin van het nieuwe seizoen, maar zal dan wel rond dat tijdstip een DM sturen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik dacht dat je daar niet zo veel zin meer in had
Ben eergisteren begonnen aan True Blood. Waarom kom ik nu pas achter deze serie

Anoniem: 19894
Na 2 seizoenen weet je datwontcachme schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:13:
[...]
...
Ben eergisteren begonnen aan True Blood. Waarom kom ik nu pas achter deze serie.

* Anoniem: 19894 kijkt het niet meer.
Ach, als ik iets invoer weet ik waar dingen fout gaan, dus het is ook deels bugtesten, en met het opzoeken van de extra info is het al een stuk snellerwontcachme schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:13:
Ik dacht dat je daar niet zo veel zin meer in had
EricBen eergisteren begonnen aan True Blood. Waarom kom ik nu pas achter deze serie.
Krusher, kijk jij nog wel Dexter dan? Dat is ook zo ontzettend veranderd na S1, 2 en 4
Valt wel mee, het draait nog steeds om DexterWiethoofd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:34:
[...]
...
Krusher, kijk jij nog wel Dexter dan? Dat is ook zo ontzettend veranderd na S1, 2 en 4
True Blood is gewoon 1 grote puinhoop geworden.
Ik kan daar echt niet naar kijken. Ten eerste irriteer ik me aan dat vreselijke accent en ten tweede aan die enorme spleet tussen de tanden van die hoofdrolspeelsterwontcachme schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:13:
Ben eergisteren begonnen aan True Blood. Waarom kom ik nu pas achter deze serie.
Dat viel me ook opTwylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:10:
[...]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Ten eerste irriteer ik me aan dat vreselijke accent en ten tweede aan die enorme spleet tussen de tanden van die hoofdrolspeelster
Twylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:10:
[...]
... ten tweede aan die enorme spleet tussen de tanden van die hoofdrolspeelster
Anna Paquin is juist de reden dat ik ben wezen kijken

Overigens, ik heb nu een reden om NTFS:SD:SUV te kijken
http://tvline.com/2013/07...cast-interview-comic-con/
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 25-07-2013 17:39 ]
Overigens is True Blood best leuk tot nu toe
Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar The Vampire Diaries.
"When you grow up your heart dies"
Totaal dat ander genre. Ik hou meer van fantasy, horror en adventure.Martinspire schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:53:
Ik vind het allebei vrij muf. Doe mij maar een Person of Interest
Pinhead? Hellraiser? Alles in één boxsjaool schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 02:07:
[...]
Totaal dat ander genre. Ik hou meer van fantasy, horror en adventure.
* Anoniem: 19894 heeft een grote sprekende Pinhead hier, jammer van de Lemarchand's box, die verliest ie weleens, zoals in de films

Zij is een van de redenen dat ik die serie niet kan aanzien. Acteerwerk op sommige momenten zeer matig en dat accent...Anoniem: 19894 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:15:
[...]
Anna Paquin is juist de reden dat ik ben wezen kijken

Beide series gaan over vampires, maar daar houden de overeenkomsten zo'n beetje op. True Blood vind ik vrij over the top, scènes worden eerder uitgezocht om te shockeren dan om een goede/waardevolle bijdrage te leveren aan het verhaal, de twee hoofdpersonages vind ik veruit de zwaksten uit de hele serie en de serie moet het natuurlijk heel erg hebben van de seks en het onbehouwen/scheldende gedrag van mensen.wontcachme schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:53:
Ik kan nu True Blood gaan vergelijken met The Vampire Diaries.
Vampire Diaries daarentegen verloopt een heel stuk "rustiger". Als er 3 episodes met vrijwel geen actie nodig zijn om een bepaald gevoel op te bouwen of naar een bepaalde climax toe te werken, dan doen ze dat. Deze serie moet het hebben van een goed, sfeervol verhaal, goede personages die geloofwaardig overkomen en niet flat characters zijn (vooral Stefan en Damon veranderen gedurende de serie heel wat qua persoonlijkheid). Ook komt Vampire Diaries, zeker seizoen 1, veel meer geloofwaardig over, als in: met een beetje fantasie (vampires bestaan) lijkt alle onderbouwing zeer geloofwaardig.
Bij True Blood is die drempel veel hoger en dat vind ik bij een dergelijke serie minder aantrekkelijk. Bij films vind ik het prima, Blade en Underworld zijn ook veel meer actie gericht en die vind ik geweldig. In een serie als Death Valley kan ik er ook prima mee leven, omdat die serie zichzelf niet al te serieus neemt.
Achja, nog een paar maandjes wachten en dan begint Vampire Diaries weer. Hopelijk hebben ze, vanwege de wat late start, geen pauzes gedurende het seizoen. Dat vond ik bij eerdere seizoenen soms zeer storend... weer eens een enorme cliffhanger op t einde van een episode, "ow ja de komende 3 weken hebben we voorjaarspauze"

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Dat zit wel Schnorr.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
En vooral dat domme Vampire Diaree blijven kijkenMoi_in_actie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:27:
[...]
Zij is een van de redenen dat ik die serie niet kan aanzien. Acteerwerk op sommige momenten zeer matig en dat accent...Dit in combinatie met die Bill en het vaak matige en totaal ongeloofwaardige/fake/emotieloze acteerwerk tussen die twee was voor mij de reden dat ik de laatste keer (mijn 3e poging om de serie te kijken) toch weer gestopt ben...

Dat accent hoort bij de regio waar de serie zich afspeelt.Moi_in_actie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:27:
[...]
Zij is een van de redenen dat ik die serie niet kan aanzien. Acteerwerk op sommige momenten zeer matig en dat accent...
Nou, je wordt bedankt.Stukfruit schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:45:
Voor zover ik weet is dat meer gericht op tienermeisjes die net huisvrouw zijn geworden.
[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 26-07-2013 10:18 ]
Want? Het acteerwerk van de hoofdpersonages is een stuk beter in vergelijking met True Blood, het verhaal is niet afhankelijk van actie, seks en schelden en de setting spreekt mij een stuk meer aan. Ik hecht veel meer waarde aan goed samenhangend verhaal. Bij True Blood vond ik de bijrollen juist het leukste/meest interessant, ondanks dat diens verhaallijnen soms flink afweken van de main storyline. Maar iedereen heeft zo zijn voorkeur.Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:11:
[...]
En vooral dat domme Vampire Diaree blijven kijken
Dat weet ik, maar ik vind het gewoon irritant en/of dat Southern accent/sfeertje spreekt mij totaal niet aan.sjaool schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:13:
[...]
Dat accent hoort bij de regio waar de serie zich afspeelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Moi_in_actie op 26-07-2013 10:27 ]
Toen het net begonnen was had ik vol enthousiasme de eerste aflevering binnengehaald. Eén van de weinige series die me leuk leken vooraf en ik het niet heb volgehouden om de eerste aflevering af te kijken. Dat accent vond ik wel zo verschrikkelijk.Twylight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:10:
[...]
Ik kan daar echt niet naar kijken. Ten eerste irriteer ik me aan dat vreselijke accent en ten tweede aan die enorme spleet tussen de tanden van die hoofdrolspeelster
Mijn ouders ook laatst even Major Crimes laten proberen maar ook daar heb je dat de hele cast op het hoofdpersonage na prima zijn (overigens had ik hetzelfde bij de serie waar die vanaf stamt, namelijk The Closer. Toch knap als casting).
Ben overigens laatst met Saving Hope begonnen en dat heeft me toch wel verrast. Niet alleen de cast doet het prima, maar als ziekenhuisserie zelf (naast de rode draad) ziet het er gewoon prima uit. Verder wel een paar verrassende wendingen (ik had enkele zaken pas na 1 of 2 seizoenen verwacht), waardoor ik hem met plezier toe ga voegen aan mn lijstje.
Van het nieuwe seizoen zijn er wel een aantal series die mijn aandacht hebben getrokken, maar ik zie vanzelf wel wat ik wel en niet ga blijven volgen. Vooralsnog vind ik dat er wederom weinig series echt uitspringen. Maar 5 waarvan ik al op de castfoto en beschrijving ze wel wil gaan volgen.
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
http://overspel.vara.nl/N...695bef64082f3633dc9d4d6e1WFG schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:07:
Betrayal is duidelijk gebaseerd (lijkt wel 1 op 1) op de Nederlandse serie overspel.
Dat vermoeden had ik al, dan laat ik die serie even zitten. Edit: dit had ook wel in combi met bovenstaande post gepastStukfruit schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:45:
Voor zover ik weet is dat meer gericht op tienermeisjes die net huisvrouw zijn geworden.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 26-07-2013 21:25 ]
Haha wat een onzin, iets met een eigen mening enz?Moi_in_actie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:25:
[...]
Want? Het acteerwerk van de hoofdpersonages is een stuk beter in vergelijking met True Blood,
Anna Paquin heeft een Golden Globe gewonnen voor haar acteer werk in TrueBlood, verder heeft de serie opzichzelf ook wel wat noemenswaardige prijzen gewonnen.
Als ik dat even snel vergelijk met de vampire diaries zie ik vrijwel alleen maar Teen Choice Award's staan

Klopt, het komt op een zender die helemaal gericht is op die bepaalde doelgroep.Stukfruit schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:45:
Mooie mensen tv zeg maar.
Nu ken ik de Vampire Diaries niet goed maar het valt me altijd op dat kijkers daarvan True Blood wegzetten als een "smerig en sex" serie terwijl dat nu al een aantal seizoenen niet zo meer is. Uiteraard is er zo nu en dan bloed te zien, wat wil je immers bij een serie over vampieren maar het sex gedeelte is de laatste tijd ver te zoeken. Ik vind het persoonlijk realistischer dat ik wat tieten op de buis zie dan dat meiden/vrouwen na de daad met een kompleet dekbed om zich heen naar de WC gaan, zoals op zenders als theCW
Mijn punt preciesMoi_in_actie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:25:
[...]
het verhaal is niet afhankelijk van actie, seks en schelden

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 26-07-2013 23:58 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
The CW is inderdaad vooral gericht op jongeren en "mooie mensen tv" maar ik zou de serie zeker een kans geven.
btw ik kijk beide series.
Overigens is Nina wel heel erg cute
Maar jij bent dus nog maar net met Vampire Diaries begonnen?
[ Voor 42% gewijzigd door Raven op 27-07-2013 19:55 ]
Oscar Wilde
Ben nu ergens richting eind seizoen 1.Raven schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:54:
Niet alleen Nina, Kat mag er ook wel zijn
Maar jij bent dus nog maar net met Vampire Diaries begonnen?
Oscar Wilde

Iets Nederlands in een Amerikaanse serie kom je niet vaak tegen
Oscar Wilde
Het is inderdaad Within Temptation met All I Need. Voor de mensen die een/meerdere nummers uit de serie willen weten, hiero de volledige lijst, ingedeeld per seizoen en episode.wontcachme schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:38:
Ik herkende Coldplay maar ik denk dat je het liedje van Within Temptation bedoelt?
serie lijkt me nog steeds niks, maar wel tof dat er lijstjes zijn van de liedjes, zelf ben ik gek op de muziekkeuze van de serie banshee, heb er 3 cds van gekocht terwijl ik echt amper cds koop.Moi_in_actie schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:53:
[...]
Het is inderdaad Within Temptation met All I Need. Voor de mensen die een/meerdere nummers uit de serie willen weten, hiero de volledige lijst, ingedeeld per seizoen en episode.

@above
Af en toe beetje wel ja, ondanks dat ik nooit twilight heb gezien. Beetje vage reacties ook wel (zowel tiener als ouders)
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 27-07-2013 22:07 ]
Maar dan tien keer beter uitgevoerd.
Het verhaal van Twilight is een heel stuk minder en simpeler dan dat van de The Vampire Diaries.

Sorry, moest even
Ik vind Vampire Diaries iig een stuk beter dan Twilight qua verhaal. Om over het acteren en het (gebrek aan) tonen van enige emotie van Kristen

^ ... nuff said.
Oscar Wilde
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En terecht.Raven schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:29:
[...]
[afbeelding]
Sorry, moest even
...
[afbeelding]
^ ... nuff said.
- Interesting reading material for a 13-year-old girl.
+ I can explain.
- Then by all means explain the connection between Mother Teresa and Buffy the Vampire Slayer.
+ Daughter. Homework. Hero.
- Gotcha.

Oscar Wilde
Vampire Diaries lijkt inderdaad in de eerste paar afleveringen wat op Twilight, het gaat dan namelijk bij beide over een meisje op een middelbare school die een vampier ontmoet die eerst zijn identiteit probeert te verbergen. De eerst keer dat ik naar VD keek stoorde ik me hier ook enorm aan en heb het toen een tijdje niet meer gekeken, een paar maanden later besloot ik het alsnog te proberen en heb ik door die eerste paar afleveringen heen gekeken en zodra Elena eenmaal van de vampieren afweet wordt de serie leuk en toch echt een heel stuk beter dan Twilight (tenminste beter dan het eerste deel dat is de enige die ik gezien heb, aangezien het troep is).
True Blood aan de andere kant vond ik heel sterk beginnen en de achtergrond dat de aanwezigheid van vampieren bekend was sprak me enorm aan, een paar seizoenen later begon je echt te merken dat de inspiratie op was en vond ik em steeds minder worden. Het hoofdverhaal werd vrij zwak en de andere verhaallijnen hadden vaak niks met de hoofdverhaallijn te maken en hadden veel mindere acteurs. Vooral dat hele gedoe met Alicide vind ik nergens op slaan, zijn personage is opeens veranderd en zijn verhaal heeft niks meer met Sookie te maken. De afgelopen paar afleveringen vind ik wel een stuk beter, dus er is nog hoop.
Ik hoor hierboven dat de Vampire Diaries zogenaamd kinderachtig zijn door afwezigheid van naakt en sex, maar ik vind juist dat het in True Blood erg puberaal is, de helft van de tijd is het niet nodig voor verhaal en doen ze het gewoon om er half naakte mannen en naakte vrouwen in de stoppen (vooral met de weerwolven). Bij VD is het beperkt tot ondergoed en de implicatie van sex en wordt dit alleen gedaan als dit het verhaal ook ten goede komt.
Uiteindelijk zijn het allebei goede series (de laatste paar afleveringen van TB iniedergeval)

Het boek fascineerde mij enorm, terwijl ik helemaal geen King-fan ben (integendeel). De serie daarentegen oogt belachelijk low-budget en is in de eerste afleveringen ook niet echt fantastisch qua omzetting vanuit het boek. Ik ga hem verder kijken, maar vooralsnog raad ik iedereen aan het boek te lezen....
To gain control of this fearsome society, Tom Lowe, a highly skilled undercover assassin, is sent to the buccaneers' haven to take down the brilliant and charismatic Blackbeard. But the closer Lowe gets, the more he finds that his quest is not so simple. Lowe can't help but admire the political ideals of Blackbeard, whose thirst for knowledge knows no bounds - and no law. But Lowe is not the only danger to Blackbeard's rule. He is a man with many villainous rivals and one great weakness - a passionately driven woman whom he cannot deny.
From the award-winning creator of "Luther," Neil Cross, and award-winning executive producers Walter F. Parkes and Laurie MacDonald ("Gladiator," "Men in Black") comes an extraordinary action adventure with an unexpected moral center where one can't be sure whether the pirates or the British crown are the villains. One-hour drama.
Klinkt erg goed, heb er zin in
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Iemand heeft de TS niet bekeken en dan met name de serie "Crossbones"Anoniem: 32279 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:48:
Hoe heet die piraten serie? Dat is een must have, dat is duidelijk.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Begint trouwens 31-10-2013 als ik SB mag geloven.
Yippie kayak, other buckets!
Ik ben weer enorm onder de indruk van Seizoen 3, en hoe ze het hebben opgepakt na de climax van seizoen 2.
Maar met alleen goed acteren kom je er niet een beetje budget is toch wel fijn. Anders krijg je van die CGI waar je van gaat huilen.jmk schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:58:
Ik vind toch de kwaliteit van het acteerwerk belangrijker dan het budget. En dat moet wel goedlopen als het te vergelijken is met Luther.
Ik zie het al voor me, staat er iemand steengoed een piraat te acteren voor een doek waar iemand een boot op heeft geschilderd. "Ja het gaat om het acteer werk he, niet om het budget" zegt de studio dan

hier ook een grote fan, maar ik wacht altijd tot er een paar afleveringen uit zijn voor ik weer aan een serie begin..Cerberi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:01:
Niemand hier die The Killing (2011) volgt?
Ik ben weer enorm onder de indruk van Seizoen 3, en hoe ze het hebben opgepakt na de climax van seizoen 2.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Heb seizoen 1 gekeken en vond het een erg goede serie. Helaas nog niet de tijd gehad om verder te kijken, wellicht in mijn aanstaande vakantie.Cerberi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:01:
Niemand hier die The Killing (2011) volgt?
wontcachme schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:54:
Iemand heeft de TS niet bekeken en dan met name de serie "Crossbones"
Ik had alleen de series met een start datum verwerkt

ah, die staat er nu in. Een week of 2 terug kon ik hem nog niet vinden. Ik ga weer even wat verwerken. Nadeel is wel dat mijn halve nas volstaat met mapjes van series die nog niet begonnen zijn. Zit momenteel wat zaken te herkijken: x-files, stargate sg1 en gouden oudies als he-man (jaren 80 versie) en inspector gadget (jaren 80) en gi joe (jaren 80).jmk schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:58:
Mijn to-watch list voor oud materiaal is per ongeluk weer boven komen drijven en dat is wat problematisch, krijg je opeens een serie als x-files of miami vice erbij en dat neemt nogal wat tijd.
Wat een ellende.
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2013 11:59 ]

En wat heeft Laura een interessante metamorfose ondergaan.

Oh ja, tieten!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Acteerwerk is zeker belangrijk, maar zonder fatsoenlijk budget kan je gewoon geen geloofwaardige wereld neerzetten. Zeker bij een piraten serie wil je gewoon geloofwaardige omgevingen zoals schepen en nederzettingen.jmk schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:58:
Ik vind toch de kwaliteit van het acteerwerk belangrijker dan het budget. En dat moet wel goedlopen als het te vergelijken is met Luther.
Ik schrok mij rot toen ik haar na zoveel jaren weer eens zag, in Castle..Joarie schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:17:
...
En wat heeft Laura een interessante metamorfose ondergaan....
Nee, ze is lang geen Donna meer
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik vond seizoen 1 goed, 2 iets minder. 3 is weer mega. Het sfeertje is ook super!Moi_in_actie schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:33:
[...]
Heb seizoen 1 gekeken en vond het een erg goede serie. Helaas nog niet de tijd gehad om verder te kijken, wellicht in mijn aanstaande vakantie.
Ik heb bij veel series die ik kijk het idee dat ik naar een soort toneeldecor kijk ( Lost, Revolution, Arrow).
Bij deze heb ik dat totaal niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Past voor mij in het rijtje Dexter, Breaking Bad, Deadwood.
Ik ben erg benieuwd naar the Bridge.
InderdaadAnoniem: 19894 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:26:
[...]
Ik schrok mij rot toen ik haar na zoveel jaren weer eens zag, in Castle..
Nee, ze is lang geen Donna meer
Of het groene scherm waar ze voor staan te acteren. Nu weet ik wel dat ze 80% voor zulke schermen opnemen maar hier valt het wel erg op zeg.Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:18:
Die van Jag was ook even schrikken bij King & Maxwell.
Catherine Bell dus, die heeft zich blijkbaar aardig laten liften volgens mij, of het kwam door het lesbo kapsel: [afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 30-07-2013 13:23 ]
Lijkt me sterk dat dit een locatie shoot is eigenlijk. Belichting zit niet echt mee en je ziet de kenmerkende "rand" om de personen.arsimo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:47:
Deze foto uit King & Maxwell is gewoon van een locatie shoot hoor. Al heb je gelijk dat er veel green screen werk is in hedendaagse series.
Ze faken alles, hele scenes die zich Lopend door NYC afspelen zijn gewoon voor een groen scherm opgenomen.
Lijkt me sterk dat TNT met hun lagere budget alles wel op locatie draait. Zeker dit soort scenes kunnen makkelijk binnen.
Was ook erg blij met season 2, maar toch vooral venwege het enorme aantal vragen dat season 1 oprieppeppie71 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:43:
[...]
Ik vond seizoen 1 goed, 2 iets minder. 3 is weer mega. Het sfeertje is ook super!
Ik heb bij veel series die ik kijk het idee dat ik naar een soort toneeldecor kijk ( Lost, Revolution, Arrow).
Bij deze heb ik dat totaal niet.
Hebben meer mensen hier last van?
Past voor mij in het rijtje Dexter, Breaking Bad, Deadwood.
Ik ben erg benieuwd naar the Bridge.
De combinatie van spanning, opbouw en het feit dat het geloofwaardig is maakt dat het klopt. Bizar dat er geen topic van is eigenlijk

Ik geloof alleen niet dat ze een "Sasha Alexander" gaan uithalen........gelukkig
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Het begin van het einde? (Zal een keer tijd wordenkendo schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:05:
Ik lees net dat Cote de Pablo gestopt is met NCIShttp://www.tvguide.com/ne...lo-ncis-exit-1068428.aspx ...

Nou, volgens verschillende berichten die ik heb gezien is het nog een van de best bekeken shows, met zelfs nog stijgende kijkcijfers, dus zal het voorlopig nog wel even doorgaan.Anoniem: 19894 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:10:
[...]
Het begin van het einde? (Zal een keer tijd worden)
Meer kijkers dan inwoners van NederlandJeroenV_ schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:35:
[...]
Nou, volgens verschillende berichten die ik heb gezien is het nog een van de best bekeken shows, met zelfs nog stijgende kijkcijfers, dus zal het voorlopig nog wel even doorgaan.
De typische belichting en rand komen omdat ze (bij)belichten met die bekende reflectieschermen. Het is overduidelijk een standaard simpele locatieshoot.Donstil schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:20:
[...]
Lijkt me sterk dat dit een locatie shoot is eigenlijk. Belichting zit niet echt mee en je ziet de kenmerkende "rand" om de personen.
Dat klopt, maar dat komt vanwege de kosten en ingewikkelde logistiek om op dat soort locaties te filmen.Ze faken alles, hele scenes die zich Lopend door NYC afspelen zijn gewoon voor een groen scherm opgenomen.
Maar nog makkelijk en vooral goedkoper buiten bij simpele locaties. Deze scene is opgenomen in een standaard rustige wijk aan de randen van de stad bij een net huis met ruimte genoeg. Dat soort shots doen ze gewoon op locatie, meestal in de plaatsen niet ver van de studio's waar ze ook de stage opnames doen. Gaan ze met een team naar toe met alle spullen en acteurs in een paar grote wagens en een paar uur later zijn ze klaar en weer weg.Lijkt me sterk dat TNT met hun lagere budget alles wel op locatie draait. Zeker dit soort scenes kunnen makkelijk binnen.
In de tijd dat de serie Chuck draaide zat ik fanatiek op allerlei forums en wist ik van te voren of een paar dagen later waar de shoots werden gehouden of las ik de uitgelekte instructies of verslagen van productiemedewerkers die met die locaties en opnames bezig waren (ook via Twitter). Ook deze serie had weinig budget zeker in de laatste 2, 3 seizoenen (was geregeld aan de CGI en andere effecten te zien) en juist daarom ging men vaak op zoek naar simpele locatie in de buurt om shoots te maken. Ze hergebruikten ook geregeld sets of locaties van andere series zoals bijvoorbeeld de ziekenhuissets van Scrubs.

Ryan Murphy has cast two talented, well-known actresses to lead his sexy HBO pilot.
Fox’s Fringe star Anna Torv and veteran performer Jennifer Jason Leigh (most recently seen on Showtime’s Weeds and ABC’s Revenge) have joined the cast of Open.
The pilot is described as “a modern, provocative exploration of human sexuality and relationships.” Anna Torv will play Windsor, “a yoga instructor in a long-term relationship with Holly (Jennifer Jason Leigh), but upon meeting Grace feels an instant connection.”
The actresses join actors Scott Speedman and Wes Bentley, who were previously announced.
Open is from American Horror Story writer-producer Murphy and Dexter co-executive producer Lauren Gussis; it’s produced by Fox 21.
Maar niet helemaal mijn ding vrees ik
Nadat ik las dat ze verlengd zijn voor een tweede seizoen heb ik het opgegegeven en ben ik het boek gaan lezen, daar zit in de eerste 5 hoofdstukken al meer actie in dan dat we in de serie tot op heden gezien hebben.
Anyway, ik stop voorlopig even met kijken. Mocht nu blijken dat ik het fout heb dan zal ik na afloop van het seizoen alsnog alles kijken, maar ik ben er bang voor dat het een opeenvolging van "standaard" afleveringen gaat worden.
Dit topic is gesloten.