Ik heb ook een Sony Xperia Z1 gehaald bij de actie van T mobile in Eindhoven, Vind het een erg mooie telefoon en ongekend snel in vergelijking met mijn HTC Sensation XE.
Foto's vind ik eigenlijk ook heel erg goed, in tegenstelling tot de negatieve berichten die je overal hoort. Bij mindere lichtomstandigheden kan foto inderdaad wel wat ruis hebben.
Moet met de handmatige instellingen nog wel wat ervaring opdoen, maar dat komt vanzelf.
Wel vind ik de batterijduur van mijn toestel toch wat tegenvallen. Als ik dan hierboven lees dat iemand zn toestel om 7 uur van de lader haalt en 's avonds om 18 uur nog 70% heeft, dan begin ik te denken dat met die van mij iets mis is, want ik had gisteravond om 18 uur nog maar 35%. :((
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb m nu op stamina modus staan met alleen apps als mail, whatsapp, facebook enz actief. Om 6.30 uur van de lader gehaald, twee spelletjes candy crush gedaan, mail en facebook gecheckt, helderheid van beeldscherm teruggeschroeft (want dat was volgens de instellingen de grootse energievreter) en nu staat ie dus op 78%.
Hebben jullie tips of adviezen? Kan het zijn dat er op de achtergrond apps draaien waar ik geen weet wat heb en die batterij slurpen of moet ik Sony / T-mobile vragen om een ander toestel?
Verder wil ik graag een 64 gb micro sd voor het toestel aanschaffen. Welke raden jullie me aan?
Overigens heb ik een hoesje gekocht bij
www.hoesjescases.nl Super kwaliteit en maakt telefoon niet onnodig zwaarder of groter. Vind de telefoon met hoesje zelfs lekkerder vasthouden dan zonder, aangezien ik de randen bij de speaker erg scherp vind. Een groot nadeel van dit hoesje is echter wel dat men vergeten is een uitsparing te maken op de plaats van de usb ingang. Dus iedere keer als ik m op moet laten, moet ik m uit het hoesje halen. Hopelijk is dat straks met die magnetische oplader ook niet meer nodig.
[
Voor 15% gewijzigd door
dikani op 28-09-2013 09:39
]