Yah ik ben tech verslaafde
Inderdaad dat was de oplossing door thema te veranderen
Tnx bro
Inderdaad dat was de oplossing door thema te veranderen
Verwijderd
Volgens mij zijn de balken transparant in het lockscreen en in de launcher. Zodra je een app start worden deze weer zwart.yasin76 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:41:
Beste
Dit jaar ben ik begonnen met een note2, xperia Z, Galaxy s4 quad, htc one silver, galaxy S4 octa, htc one black en nu een Xperia Z1. En ik moet zeggen kwa snelheid is dit de snelte smartphone van ze allemaal.
Maar een vraagje.. Gisteren was de onderstende menu key balk en de bovenste status balk transparant waardoor het achtergrond volledig doorkwam maar vandaag is dat niet meer het geval en is het gewoon zwart... Wat kan de oorzaak zijn en hoe los ik het op?
Helaas was dit al bekend met de Xperia Z, die ik zelf heb. Had met mijn iphone4 al veel betere wifi, had gehoopt dat dit was verbeterd met de z1, maar jammer dat dit niet het geval is.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:46:
[...]
Helaas heb ik dat probleem ook. WiFi is dramatisch in verhouding met (wat ik heb kunnen testen) een HTC one, Samsung Ativ of Iphone 5
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Kunnen andere fabrikanten voor schermen zijn natuurlijk... Is vaker zo bij Sony's...MusicAddict schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:21:
Heb net mijn z1 omgeruild, eerste impressie Is een beter scherm.
Of juist niet, aangezien het materiaalgebruik...Amaze86 schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:01:
Je zou toch denken dat wifi juist beter had moeten zijn,als je kijkt naar het formaat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 30% gewijzigd door Edy27 op 30-09-2013 17:11 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
- 1 dooie pixel, 1 stuck pixelVerwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:53:
@MusicAddict:
Wat was er mis mee? (kon het niet vinden in eerdere posts)
En welk verschil heb je gemerkt? (als er een verschil is naast dooie pixels en het scherm)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als ik me niet vergis, zit er af-fabriek al een screenprotector (met Sony logo) op (aka shatterproof sheet)?donald_dick schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:23:
Wat raden jullie aan, gewoon een goedkope screenpotector nemen of een speciale?
Gister m'n eerste update OTA gehad. Installeerde inderdaad prima, ondanks root. Wellicht houdt dit op te werken op het moment dat je je bootloader unlocked hebt. Dat is m'n ervaring iig met m'n Xperia S. Ik heb nu Build number 14.1.G.1.534.AmbroosV schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:42:
[...]
Maar als ik me niet vergis werken ze nooit
[ Voor 6% gewijzigd door Edy27 op 30-09-2013 21:21 ]
Zit er al standaard op ja, maar die krijg je er moeilijk vanaf. Sony zelf zegt dat je er gewoon één overheen moet plakken.paulus_01 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:13:
[...]
Als ik me niet vergis, zit er af-fabriek al een screenprotector (met Sony logo) op (aka shatterproof sheet)?
Ik heb er ook een screenprotector op gezet, maar lijkt bij een goede blik op het toestel nu toch echt 2 screenprotectors te zijn.
Zie ook thread op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1546812
Bedoel je die randen van je scherm? (dus tussen de screenprotector en de rand van de telefoon?)Edy27 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:20:
Beste mensen,
Hoe krijgen jullie de randen waar stof in komt schoon? Moet je eigenlijk met iets uitspuiten ofzo LOL?
Die mag je er niet afhalen, de tmobile medewerker vertelde mij dat er dan geen garantie meer opzit (onzin vind ik het). Maar hij wist ook het antwoord niet wanneer juist die protector krassen heeft en vervangen moet wordenFerio schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:21:
[...]
Zit er al standaard op ja, maar die krijg je er moeilijk vanaf. Sony zelf zegt dat je er gewoon één overheen moet plakken.
[ Voor 34% gewijzigd door MusicAddict op 30-09-2013 21:24 ]
Beetje moeilijk uit te leggen. Je hebt de scherm rondom en daarna heb je rondom open inhammen zeg maar toch? Heel dunnetjes...Daar komt best veel stof in....of hebben jullie niet van die inhammen rondom? ik gebruik ook een micro vezel doekje, maar lijkt alsof je de stof binnen in die randen veegt...MusicAddict schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:22:
[...]
Bedoel je die randen van je scherm? (dus tussen de screenprotector en de rand van de telefoon?)
Gebruik ik een zachte badjas voor, daar veeg ik al 2 jaar elke telefoon aan afDus een zachte poetsdoek moet ook wel voldoen.
Verwijderd
Je telefoon een keer afspoelen onder de kraan?Edy27 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:26:
[...]
Beetje moeilijk uit te leggen. Je hebt de scherm rondom en daarna heb je rondom open inhammen zeg maar toch? Heel dunnetjes...Daar komt best veel stof in....of hebben jullie niet van die inhammen rondom? ik gebruik ook een micro vezel doekje, maar lijkt alsof je de stof binnen in die randen veegt...
Haha...Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:07:
[...]
Je telefoon een keer afspoelen onder de kraan?
Sorry baas!
Je kan ook een kwast gebruiken
[ Voor 51% gewijzigd door MaDLiVe op 01-10-2013 12:05 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Gisteren op zolder aan de klus geweest. De speaker van de preorder heeft de hele dag aangestaan.Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:07:
[...]
Je telefoon een keer afspoelen onder de kraan?
Ik gebruik zo'n kwastje die bij mijn scheerapparaat zit daarvoor.Edy27 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:26:
[...]
Beetje moeilijk uit te leggen. Je hebt de scherm rondom en daarna heb je rondom open inhammen zeg maar toch? Heel dunnetjes...Daar komt best veel stof in....of hebben jullie niet van die inhammen rondom? ik gebruik ook een micro vezel doekje, maar lijkt alsof je de stof binnen in die randen veegt...
Krijg je daar geen krassen van? Of met een tandenstoker kan dat ook? hahaCyleo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:56:
[...]
Ik gebruik zo'n kwastje die bij mijn scheerapparaat zit daarvoor.
Geef die china's 1 week...Edy27 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:50:
[...]
Krijg je daar geen krassen van? Of met een tandenstoker kan dat ook? haha![]()
Ik zie dat er best weinig screenprotectors te koop zijn, en voor de achterkant helemaal nog niet.
Zijn er wel - 10 euro - heb die voor 5,- gekocht bij de tmobile actie.Edy27 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:50:
[...]
Ik zie dat er best weinig screenprotectors te koop zijn, en voor de achterkant helemaal nog niet.
Haha, nee, die hardheid kan het wel aan. Pas bij dingen als metaal (of nog erger: zand) krijgt die screenprotector het moeilijkEdy27 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:50:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door paulus_01 op 01-10-2013 19:52 ]
Ik heb alleen voor de achterkant nodig. Kan ik bij de Tmobile winkel eentje kopen? Of waar?paulus_01 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:34:
[...]
Zijn er wel - 10 euro - heb die voor 5,- gekocht bij de tmobile actie.
Overigens heb ik mijn hard case al moeten omruilen wegens een breuk bij het oogje rechtsonder.
Medewerker tmobile deed niet moeilijk en kreeg direct een nieuwe.
Ja, maar is een bundel met 1 achterkant en 2 voorkant protectors (gewoon en mat).Edy27 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:18:
[...]
Ik heb alleen voor de achterkant nodig. Kan ik bij de Tmobile winkel eentje kopen? Of waar?
ok thanks...paulus_01 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:07:
[...]
Ja, maar is een bundel met 1 achterkant en 2 voorkant protectors (gewoon en mat).
10,-
[ Voor 46% gewijzigd door Edy27 op 01-10-2013 22:45 ]
Ik hoop het...AmbroosV schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:20:
De films komen nog, waarschijnlijk in december. Elysium onder andere! No worries!
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
zie specsEdy27 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:38:
[...]
Ik hoop het...
Waarom heb ik in opslagruimte maar 11,72 gb aan totale ruimte?Hoort daar niet 16 gb te staan?
waar staat dat?Rfrancois schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:48:
[...]
zie specs
Intern geheugen 16GB (11GB voor user)
Ik zie het al
Ook het overzetten duurt langer als een uur dat hoort toch helemaal niet? Eerst duurde het maar 5 minuten voor een 2 gb videobestand.CLB schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 23:57:
En waarom zou je willen converteren? Installeer desnoods een third party videospeler, kan alles afspelen
[ Voor 9% gewijzigd door Edy27 op 03-10-2013 00:05 ]
Met de USB kabel...en dan via Media Go...overzetten naar z1...CLB schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:06:
En hoe ben je verbonden? Via Media Go? Drag and Drop? Draadloos?
[ Voor 4% gewijzigd door Edy27 op 03-10-2013 00:09 ]
Helaas lukte het mij niet om hiermee de Chinese app te verwijderen. SuperSu begon te mekkeren dat er geen library geïnstalleerd was.AmbroosV schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:31:
Zolang je géén bootloader unlock doet (dus zolang je niet bezig bent met "fastboot"-commando's) is de kans op een brick bij een Xperia vrijwel 0%.
Ik zou deze gids volgen (enkel part 1!!): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2439328
Krabappel is een heel erg betrouwbare dev (samen met Doomlord) en een persoonlijke vriend ondertussen
Nogmaals, doe niets uit part 2 of 3, die heb je alleen nodig om een custom rom te installeren en op dit moment kan ik dat alleen maar afraden. Je verliest namelijk alle toegang tot je camera en dit is nog niet opgelost.
Moest je daarna met een Chinese root manager opgescheept zitten kan je deze stappen volgen om over te schakelen naar SuperSU:
4. Now we need to install SuperSU from play store to replace the Chinese root manager called 授权管理 1.0.4.
5. Go to play store and install SuperSU.
6. Start SuperSU and you will be asked for permission by 授权管理 1.0.4, choose 允许(means allow). (Should be the right side option.)
7. SuperSU will prompt to install SU binary, go ahead with OK and it will display successful.
8. Now, freeze 授权管理 1.0.4 in titanium backup, just in case you need it again.
Note: If you uninstall straight away from app manager, you need to make sure SuperSU updated the binary. (Note van Ambroos: ik zou die Chinese app gewoon uninstallen.)
9. Re-run SuperSU to make sure everything is alright. You will be prompt again to install SU binary, just do what it asked.
10. After that, you are rooted with SuperSU and 授权管理 1.0.4 will not be there anymore.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 03-10-2013 15:34 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ben erg benieuwd wat dat inhoud?mesm90 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:17:
Hmm een instelling bij de wifi gevonden genaamd "Wifi optimaliseren" (het batterijverbruik minimaliseren wanneer wifi is ingeschakeld)
morgen eens kijken of het van invloed is als ik deze optie uitschakel (staat standaard aan)
Zit sinds 4.2 in android.
[ Voor 20% gewijzigd door MusicAddict op 03-10-2013 18:21 ]
Verwijderd
Matige accu? Ik had gisteren >3uur scherm tijd (redelijk fel de hele dag), met muziek luisteren, maps, foto's maken etc. en na 16 uur nog 10% over. Dan was mn Galaxy Nexus al 3 keer leeg geweestVerwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:59:
Na een dikke week de Z1 toch maar geretourneerd. Ik kon niet leven met de matige accu en wifi. Nu overgestapt op de note 3. Zowel de wifi en batterij duur zijn stukken beter. Maar wat mis ik de cleane interface van Sony. Tevens voelt de note een stukje trager aan dan de Z1. De perfecte telefoon bestaat gewoon nog niet denk ik.
Snap dat accu gezeur ook niet hoor. 2 1/2 dag heb ik nooit gehaald met m'n iphone. Met deze wel.Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:59:
Na een dikke week de Z1 toch maar geretourneerd. Ik kon niet leven met de matige accu en wifi. Nu overgestapt op de note 3. Zowel de wifi en batterij duur zijn stukken beter. Maar wat mis ik de cleane interface van Sony. Tevens voelt de note een stukje trager aan dan de Z1. De perfecte telefoon bestaat gewoon nog niet denk ik.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:31:
Ik denk dat je een wonder Z1 hebt ontvangen want die van mij heeft het nog nooit een hele dag volgehouden laat staan 2.5 dag. En kijkhoeken tja, ik vond ze wel oké. Niet geweldig maar ruim voldoende voor normaal gebruik.
Verwijderd
Haha, inderdaad. Ik ben een wat zwaardere verbruiker vrees ik.Richard_AFC schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:05:
Komop.. als ik mijn telefoon wegleg en 1x voor het slapen facebook check dan zal mijn telefoon het ook zo lang volhouden..
Ah cheers, dat is al een geruststelling... Misschien maar even een factory reset doen oid anders om te kijken of het issue dan weg gaat.CLB schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:55:
Die toetsenborden heb ik ook, blijkt standaard te zijn
Als die nog niet geroot was, kun je er ook geen andere ROM's op flashen btw...
[ Voor 14% gewijzigd door m0ridin op 04-10-2013 12:01 ]
Verwijderd
Hey, heb je de HTC one nog in huis? Ik heb mijn (oude) z1 namelijk met de HTC one vergeleken voor het "slechte" wifi signaal. Daaruit kwam de one een stuk beter uit de bus (Wifi analyzer). Zou jij kunnen testen of dat bij jou ook zo is? Of dat het incidenteel aan mijn specifieke Z1 lag.m0ridin schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:43:
Sinds gisteravond trotse bezitter van een Z1 (komend van een HTC One)...
Eerste indrukken zijn positief! Scherm lijkt iets minder dan de HTC One, maar kan ook iets met de instellingen zijn... Even kijken nog. Meteen geroot ook.
Alleen krijg ik iedere keer bij het opstarten een 'Taal Selecteren'/'Select Language', daar kies ik Nederlands, of Engels, maar de volgende keer opstarten precies hetzelfde verhaal. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Hebben jullie trouwens ook (niet verwijderbare) Chinese en Japanse toetsenborden bij "Taal en toetsenborden"? Ik me af hoe je kan zien welke rom er precies geinstalleerd is, vermoed dat er misschien een HK rom op staat oid en zit dus te overwegen hem met een Central Europe rom to flashen (heb hem 2e hands overgenomen voor zover dat nog niet duidelijk was).
Will do! Heb hem idd nog thuis... Had idd ook her en der gelezen van het slechte signaal, begon daardoor oa toch wat te twijfelen maar besloot het maar te proberen. Het LIJKT idd minder goed, eerste indruk, maar zal het vanavond even testen!Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Hey, heb je de HTC one nog in huis? Ik heb mijn (oude) z1 namelijk met de HTC one vergeleken voor het "slechte" wifi signaal. Daaruit kwam de one een stuk beter uit de bus (Wifi analyzer). Zou jij kunnen testen of dat bij jou ook zo is? Of dat het incidenteel aan mijn specifieke Z1 lag.
Had wel het idee dat het bij de One ook erg kon uitmaken hoe je de telefoon hield... Als ik in een andere kamer zat en de telefoon kantelde of draaide had ik het idee dat de verbindingsstreepjes ook beter of slechter werden.Dersan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:52:
De Z1 heeft op de een of andere manier ook een soort death grip voor wifi ben ik bang. Wanneer ik hem gewoon vast heb haal ik boven met de router beneden 1 streepje, en wanneer ik de boven en onderkant met elk 1 vinger vasthoud haal ik 3 streepjes.
En ter vergelijking, de laptop haalt hier gewoon netjes 5 streepjes.
Verwijderd
Thx stel ik op prijs. Ik ben inmiddels overgestapt maar een vriend van me overweegt de Z1 nog. Wifi was voor mij de druppel maar als dat niet op elk model zo is dan is het natuurlijke een heerlijke telefoon die ik iedereen van harte aan kan raden.m0ridin schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:43:
[...]
Will do! Heb hem idd nog thuis... Had idd ook her en der gelezen van het slechte signaal, begon daardoor oa toch wat te twijfelen maar besloot het maar te proberen. Het LIJKT idd minder goed, eerste indruk, maar zal het vanavond even testen!
No problemVerwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:55:
[...]
Thx stel ik op prijs. Ik ben inmiddels overgestapt maar een vriend van me overweegt de Z1 nog. Wifi was voor mij de druppel maar als dat niet op elk model zo is dan is het natuurlijke een heerlijke telefoon die ik iedereen van harte aan kan raden.
Verwijderd
Ben op de note 3 overgestapt. Verbeteringen t.o.v. de z1 zijn:m0ridin schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:56:
[...]
No problemWaar ben je naar overgestapt? LG G2 toevallig? Die zit ook nog steeds in mijn achterhoofd, maar daar lees ik ook weer dingen over...
Ach, zo is geen enkel toestel perfect. Gewoon maar even kijken hoe deze bevalt en blijft bevallen..
Waar slaat dat op? Ik gebruik mijn telefoon ook voor whatsapp, mail, spelletjes, Facebook en had ook nog zo'n 30 foto's gemaakt en wat video's.Richard_AFC schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:05:
Komop.. als ik mijn telefoon wegleg en 1x voor het slapen facebook check dan zal mijn telefoon het ook zo lang volhouden..
Verwijderd
Die kijkhoek is geen onzin, dat is een feit. Dat jij er geen last van hebt is hartstikke fijn natuurlijk, maar moet de hele wereld conform jou eisen vallen?Northernstar1 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:59:
[...]
Waar slaat dat op? Ik gebruik mijn telefoon ook voor whatsapp, mail, spelletjes, Facebook en had ook nog zo'n 30 foto's gemaakt en wat video's.
Ik ben blijkbaar een van de weinige tevreden mensen met een z1? Die kijkhoek ook zo'n onzin. Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik kijk altijd recht op mijn scherm.
Houd ik hem met de zijkant naar me toe, kan ik nog genoeg zien, maar waarom zou ik dat doen??
Tip: stamina gebruiken. Ik laad nu om de dag op.
Verwijderd
Ik zou bijna gaan denken dat ik een defecte Z1 had als ik jullie batterij ervaringen zo hoor.ricjuh schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:04:
Ik heb ook geen problemen met de batterij van mijn Xperia Z1. Ik haal makkelijk 1,5 tot 2 dagen. Kijkhoeken is voor mij geen probleem aangezien ik toch recht naar het scherm kijk en niet wil dat iedereen mee kan kijken.
Verwijderd
Ik bedoel je opmerking over de kijkhoekenNorthernstar1 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:09:
Zou goed kunnen..
Ik reageer toch niet vijandig? Kreeg de indruk dat ik niet geloofd werd.
Stamina werkt prima. Krijg gewoon meldingen van whatsapp.
[ Voor 1% gewijzigd door kstja0 op 04-10-2013 16:39 . Reden: typo ]
Nja de camera app is inderdaad iets té automatisch in die stand. Heb wel al de standaard android 4.2 camera+galery apk geprobeerd, die werkt ook niet verkeerd. Al kan hij maar tot 8 megapixels helaas.kstja0 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:35:
Ik haal makkelijk 2 dagen met dit toestel, het lijkt erop dat bij iedere oplaad hij steeds sterker wordt. Wat een verademing om met dit toestel te 'spelen'. Snap de hele discussie met kijkhoek niet zo. Of mijn eisen liggen lager. Maar series en films kijken, streamen van mijn nasje is een feest. Uiteraard zijn dit allemaal persoonlijke waarnemingen. Als iemand verwacht uit alle hoeken mooi en scherp beeld te zullen hebben en de waarneming blijkt negatief, dan is dat de waarheid voor deze persoon. Vandaar alle tests, want dat wil iedereen graag. Zo wordt het 'aantoonbaar', zwart / wit, goed/slecht.
Uiteraard heb ik wel een puntje gevonden en dat is wel waar ik hem voor heb gekocht..... dat is de camera. Als ik een foto wil nemen, dan is het toestel dusdanig bezig met scherpstellen, dat hij op het moment van foto nemen, net weer niet scherp lijkt te zijn. Wellicht dat een software update dit verhelpt.
Kan je niet gewoon in windows verkenner vanalles kopieren plakken naar zowel de sd kaart als de xperia zelf? Als ik m inplug kan ik dat gewoon doen zonder 'media 2 go' (wat is dat ?)dikani schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:21:
Beste allemaal,
3) Verder had ik ook veel problemen met het overzetten van muziek van laptop naar telefoon middels Media 2 Go. Uiteindelijk is het gelukt middels kopiëren naar mn sd kaart. Maar dit moet toch wel makkelijker kunnen lijkt me?
.......
Nu heb ik de Xperia Z1 naast me neergelegd op tafel. Toen ik na een uurtje de telefoon oppakte om een whatsapp te versturen was het scherm zwart en wilde niet meer aan, ik voelde de telefoon reageren (trillen) bij poging om hem uit te zetten en bij aanraken van fotoknop voelde en hoorde ik de telefoon een foto maken. Maar beeld bleef dus zwart. Batterij was nog op de helft dus dat kon het probleem ook niet zijn.
......
Aangezien deze telefoon geen losse batterij heeft, kon ik die er ook niet uithalen.
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 04-10-2013 17:32 ]
[ Voor 5% gewijzigd door dikani op 04-10-2013 17:45 ]
Inderdaad dat rooie dingetje naast de SIMkaart, had m zelf omgewisseld voor dooie pixels + gele waas + random vastlopers/resets. Dus een compleet probleemmodelletje
[ Voor 30% gewijzigd door MusicAddict op 04-10-2013 18:00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door dikani op 04-10-2013 19:05 ]
Net de wifi verbinding van mijn HTC One vergeleken met de Z1 en de Z1 is wel consequent slechter... Ik denk gemiddeld een 10dbm. Nu lijken de streepjes op de One wel eerder helemaal vol te staan, ook al is de daadwerkelijke verbinding minder.Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Hey, heb je de HTC one nog in huis? Ik heb mijn (oude) z1 namelijk met de HTC one vergeleken voor het "slechte" wifi signaal. Daaruit kwam de one een stuk beter uit de bus (Wifi analyzer). Zou jij kunnen testen of dat bij jou ook zo is? Of dat het incidenteel aan mijn specifieke Z1 lag.
[ Voor 4% gewijzigd door m0ridin op 04-10-2013 20:00 ]
''No specific changelog is available on 14.1.G.1.534 firmware update but 14.1.G.1.531 firmware and 14.1.G.1.534 firmware do improves RAM management as compared to previous stock firmware.''dikani schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:42:
Heb update net binnengehaald, maar ik krijg dus geen bericht wat de update precies inhoudt aan bugfixes ed. Word weer googlen dus.
.....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq