Boempatat schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Heb een vergelijkbare situatie meegemaakt bij het bestellen van mijn Alienware.
Was destijds nog de R4, aangeleverd in eenzelfde toestand.
Ik had toen gelukkig alle verzekeringen en garanties genomen + Pro support.
Na heel veel discussies en eindeloze telefoongesprekken met Dell medewerkers kreeg ik een technieker toegestuurd met de nieuwe onderdelen. Voor mij was dit geen oplossing, ik eiste een perfect aangeleverd toestel. Nogmaals mijn beklag gedaan op twitter, via Pro Support. Uiteindelijk sprak iemand van Dell mij aan met het voorstel om het toestel om te ruilen. Ik kreeg toen een gloednieuwe R5 met veel betere spec dan ik had besteld. Duurde wel nog een maand voor hij er uiteindelijk was...
Misschien ook eens het overwegen waard, laat je niets wijsmaken.
Uiteindelijk ben jij de klant, en klant is koning.
IK blijf ook gewoon terugbellen. Merk echt dat je er achteraan moet zitten om iets gedaan te krijgen nu helaas. Helpt ook niet mee dat de informatie voorziening niet geweldig is en ik nu 2 verschillende verhalen heb gehoord. Ik heb foto's opgestuurd en kreeg te horen dat hierop besloten kan worden om het systeem omgeruild te krijgen. Bel ik net weer terug en komen ze weer met het bericht dat ik een refund kan krijgen. Alleen zijn de prijzen een stuk omhoog gegaan en ik had al met 10% vip korting besteld. Dus om nou een paar honderd euro meer te betalen voor hetzelfde product wat gewoon kapot is aan geleverd is natuurlijk voor de gekke. Toen ik dat aankaartte kreeg ik te horen dat ze het gaan bespreken en dat ik morgen dan meer hoor. Onderhand zijn we bijna een week verder. Heel erg hinderlijk maar ik wil gewoon waarvoor ik betaald heb zoals beloofd.The Inquisitor schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:37:
Inderdaad. Laat je niet te makkelijk van de wijs maken, en dat is lastig, zeker als je niet een assertief persoon bent. Het kost (helaas!) tijd en moeite om je gelijk te krijgen (zou uiteraard niet moeten), maar het is wel de beslissing waard. Of althans, dat moet je zelf bepalen
Ik wil 'm gewoon omgeruild zien voor een goed exemplaar. Het is helaas de enige laptop naar mijn mening in deze categorie op de markt die aan mijn eisen voldoen.lindseysew schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
Poeh en ik maar denken dat ik de enige was...
Gewoon terugsturen en je krijgt uiteraard je geld gewoon terug.
Maak wel ff foto's, duurt om eerlijk te zijn na het binnen krijgen van de Alienware 1,5 week voordat je geld op de rekening staat...
Mits je de beslissing neemt om het terug te sturen natuurlijk..
-Tot zekere hoogte draagbaar
-970GTX in combi met goede koeling
-5 uur+ accu duur