[Ervaringen] Alienware producten - Deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:51
Scallius schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:38:

Ik lees sowieso klachten over customer service, maar tegelijkertijd ook dat Dell super after-sales heeft. Ook zijn er issues met backlight bleeding, maar hoor ik ook weer dat dit veel voorkomend is bij IPS schermen.

Ook blijken er issues te zijn met de power supply van de Alienware 15. Bij normaal gebruik en de GTX 970M blijkt de 180W prima te zijn. Maar overclocken en een 980M in de amplifier lijkt de power supply toch wel een bottleneck te zijn. In beiden heb ik niet bepaald interesse, maar vraag me af of dit eventueel nog een issue is.

Verder is de bouwkwaliteit een stap terug in vergelijking met vorige modellen volgens sommige reviewers? Blijkbaar niet meer full alloy, maar kunststof/plastic.

Graag hoor ik jullie meningen/ervaringen hierover :D Kan namelijk wel wat hulp gebruiken in kiezen momenteel. De ASUS ROG G751 lijkt namelijk ook echt een bang for buck te zijn met een super cooling systeem. Echter blijken de speakers slecht te zijn.
Over het scherm kan ik weinig zeggen.

Ik geloof echter wel dat ze van het aluminum frame zijn afgestapt maar over zijn gegaan op een composit frame. Het welbekende deksel is wel van aluminium als het goed is. De verwarring daarover wordt veroorzaakt door de Alienware 13 die wel een plastic deksel heeft. Zoals in de revieuw van tweakers staat.

Ik weet niet hoe het zit met de power supply maar je zou kunnen vragen of ze hem kunnen lever met een 240w supply als je echt twijfelt. Ik vermoed dat 180w genoeg zou moeten zijn voor een 970m. Met een 980m maak ik me wel zorgen.

Nog een puntje van aandacht. Er is maar een plek over voor een normale laptop HDD de rest zijn als het goed is msata slots dus het is niet zo dat je er eindeloos normale ssd's in kunt stoppen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:28
GerGio schreef op maandag 27 april 2015 @ 02:54:
[...]

Over het scherm kan ik weinig zeggen.

Ik geloof echter wel dat ze van het aluminum frame zijn afgestapt maar over zijn gegaan op een composit frame. Het welbekende deksel is wel van aluminium als het goed is. De verwarring daarover wordt veroorzaakt door de Alienware 13 die wel een plastic deksel heeft. Zoals in de revieuw van tweakers staat.

Ik weet niet hoe het zit met de power supply maar je zou kunnen vragen of ze hem kunnen lever met een 240w supply als je echt twijfelt. Ik vermoed dat 180w genoeg zou moeten zijn voor een 970m. Met een 980m maak ik me wel zorgen.

Nog een puntje van aandacht. Er is maar een plek over voor een normale laptop HDD de rest zijn als het goed is msata slots dus het is niet zo dat je er eindeloos normale ssd's in kunt stoppen
Het deksel is van koolstofvezel (carbon fiber) dus eigenlijk plastic en het schijnt snel te krassen. Alle nieuwe modellen hebben een deksel van koolstofvezel.

Zie ook de thread hieronder.

http://forum.notebookrevi...ers-lounge.770311/page-80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 09:58

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Koolstofvezel is geen plastic. En volgens de thread krast het 'even snel als aluminum'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
The Inquisitor schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:34:
Koolstofvezel is geen plastic. En volgens de thread krast het 'even snel als aluminum'.
In de thread staat dat het een met koolstofvezel versterkt plastic is.

[ Voor 10% gewijzigd door Sonicfreak op 27-04-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Hm ja, ik had er snel doorheen gelezen en het iets anders opgevat. Enerzijds schijnt die samenstelling ook gebruikt te worden voor (auto) bodykits en moderne fietsen, dus wat dat betreft klinkt 'plastic' nogal schraal. Anderzijds komt het niet in de buurt van de luxe die aluminium en magnesium afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
The Inquisitor schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:33:
Hm ja, ik had er snel doorheen gelezen en het iets anders opgevat. Enerzijds schijnt die samenstelling ook gebruikt te worden voor (auto) bodykits en moderne fietsen, dus wat dat betreft klinkt 'plastic' nogal schraal. Anderzijds komt het niet in de buurt van de luxe die aluminium en magnesium afgeven.
Precies, de vorige modellen waren wat dat betreft beter. Ik ben blij dat mijn Alienware 14 een deksel van aluminium heeft, dat ziet er toch beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Sonicfreak schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:00:
[...]

Precies, de vorige modellen waren wat dat betreft beter. Ik ben blij dat mijn Alienware 14 een deksel van aluminium heeft, dat ziet er toch beter uit.
Blijft toch jammer. Als ik hoor van Corepax dat de Alienware 18 een teruguitgang is van de Alienware m18x R2. Dan blijft dat toch jammer. Het viel mij overigens al op dat de Alienware 18 echt fors groter was dan de M18x R2.

Nu weer het mooie Aliminium vervangen door plastic is dan weer een teruguitgang. Dan wordt het de oude modellen maar upgraden.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Sonicfreak schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:00:
[...]

Mee eens, alleen biedt Dell geen versies meer aan met aluminium. Dus als ik er nu 1 wil bestellen zit ik vast aan Carbon Fiber :+

afijn, ik kwam hier om te vragen of mensen ervaring hebben met het recente model van de Alienware 15?

En dan deze om precies te zijn: http://www.dell.com/nl/p/...552&model_id=alienware-15

Wil een laptop aanschaffen die mijn desktop vervangt en veel reis maar toch wil gamen. Lastige situatie zit ik in maar hopelijk kan iemand mij zijn mening geven

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Wat is je lastige situatie dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
De OP heeft ook weer een update gehad, de nieuwe productlijn staat er ook in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
The Inquisitor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:25:
Wat is je lastige situatie dan precies?
Niet zo zeer een lastige situatie. Vroeg me gewoon af of Alienware de ideale vervanger zou zijn met de nieuwere lijn aangezien ze de oude niet meer verkopen met een aluminium behuizing. En of er mensen waren die hem hebben en hun mening erover konden geven die ook een oudere lijn bezitten als vergelijking

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:50
Kwa snelheid zit het met de nieuwere modellen wel goed (afgezien dat de cpu/gpu niet geupgrade kan worden maar tegenwoordig zijn er maar een handjevol modellen waarbij dat wel kan) maar ik heb even met een 15 lopen spelen en de behuizing is aanzich kwa kwaliteit prima maar de materialen zijn een flinke stap terug.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
_Drake_ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:38:
Kwa snelheid zit het met de nieuwere modellen wel goed (afgezien dat de cpu/gpu niet geupgrade kan worden maar tegenwoordig zijn er maar een handjevol modellen waarbij dat wel kan) maar ik heb even met een 15 lopen spelen en de behuizing is aanzich kwa kwaliteit prima maar de materialen zijn een flinke stap terug.
Toen ik het typte schoot mij eigenlijk 1 ding meteen te binnen. Ik heb nooit een Alienware Laptop gezien dus ik kan het niet eens vergelijken, hell ik kan de nieuwe lijn prachtig vinden omdat ik dus niks te vergelijken heb.

Mijn vraag op behuizing vervalt dus ook meteen. Wat ik me nou wel af vroeg, hoe is het met het geluid? En is de laptop niet te zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Gemiddeld gewicht: 3,2078 kg / 7,07 lbs

Mwah, is zeker niet licht, maar ook niet echt heel zwaar. Mijn M17 weegt wel een stukje meer. Mijn oude sony laptop weegt 3,3 KG. Het ligt eraan hoevaak je hm meeneemt. Het is zeker wel te doen, maar mocht je dagelijks op je fiets zitten bijv is het totaal niet fijn is mijn ervaring.

Fannoise enzo moet je even opzoeken bij reviews, mijn M17 is vreselijk stil (bijv gisteren Watch_Dogs gespeeld en hoor de fans gewoon nauwelijks, zelfs als ik het geluid uitzet. Heerlijk). De M15 heeft alleen een iets kleiner chassis, maar waarschijnlijk is het wel enigszins te vergelijken.

Of bedoelde je de speakers? :P

Nog even terug over het materiaalgebruik: de laptops zijn hierdoor wel goedkoper geworden. Als ik naar de M17 kijk is deze 1600 euro met een GTX970 en 1TB HDD. De mijne kostte heel wat meer dan dat en leverde 'slechts' een GTX765 (daarna GTX860, dus nu gelijk aan GTX960) met 750GB op. Pas met de EPP truc kwam ik onder de 1600 euro uit, de 770 optie was toen een stuk duurder nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
EPP truc? Ben ik onbekend mee.

En doelde inderdaad op fan geluid, niet zo zeer speaker. Ben meer een typ van koptelefoon.

En Misschien maar eens kijken naar de 17 inch. Betere kaart en groter HDD voor 100 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
  • Laatst online: 11:57
Nog iemand die een *knip* zie PM

[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 20-05-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
CorePax schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 10:34:
Nog iemand die een *knip* zie PM
Ik heb wel interessen maar ik moet even kijken hoe ik dat doe als ik weer in Nederland zit over twee weken

[ Voor 27% gewijzigd door br00ky op 20-05-2015 13:10 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik moet toch maar eens even een vraagje stellen voor de mensen die ook een m17x r4 hebben. Heb namelijk een klein dilemma, ik krijg de cover bij het toetsenbord er niet af om een msata ssd te plaatsen of ram toe te voegen. Heeft iemand anders hier dit ook ondervonden dat het niet gaat of heel stroef gaat? Wil graag een msata ssd erin ivm langzaam opstarten etc.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:27
Er zijn allerlei filmpjes te vinden over hoe je je geheugen & hdd kunt vervangen. Deze bijvoorbeeld. Ik kan me herinneren dat het en beetje pielen is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Jozzle schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Er zijn allerlei filmpjes te vinden over hoe je je geheugen & hdd kunt vervangen. Deze bijvoorbeeld. Ik kan me herinneren dat het en beetje pielen is inderdaad.
Dankjewel! Het is me gelukt. Alleen is de kleine zwarte cover gebroken omdat die al eerderbeschadigd was (had ik met teveel kracht geprobeerd en dat gaat niet goed.) kom nu alleen 1 schroefje tekort om mijn msata ssd vast te zetten...shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Naif0n schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Dankjewel! Het is me gelukt. Alleen is de kleine zwarte cover gebroken omdat die al eerderbeschadigd was (had ik met teveel kracht geprobeerd en dat gaat niet goed.) kom nu alleen 1 schroefje tekort om mijn msata ssd vast te zetten...shit :P
mSata kan je ook prima met 1 schroefje vastzetten. Tenzij je bedoelt dat je helemaal geen schroefje meer overhebt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Weet iemand of je de nieuwe Alienware 15 ook de HDD kunt vervangen voor je eigen SSD? Want om nou 380 euro te lappen voor 256SSD erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Je kunt de HDD altijd vervangen voor een SSD. Het is en blijft een 2,5" bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Heb maar gewoon een schroefje gebruikt die eigenlijk op de cover hoort te zitten van de 2de ram bays, nouwja 1tje missen kan geen kwaad dacht ik zo. Zit alleen nu met nog een probleem...dat webcam programma kan ik nergens meer terug vinden en de site waar ik heen word gestuurd is zo gebugged dat die helemaal niet meer werkt. Iemand nog enig idee? (sorry als dit niet met het topic te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Het staat niet op de Dell support site? Daar moeten alle software en drivers staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Naif0n schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:55:
Heb maar gewoon een schroefje gebruikt die eigenlijk op de cover hoort te zitten van de 2de ram bays, nouwja 1tje missen kan geen kwaad dacht ik zo. Zit alleen nu met nog een probleem...dat webcam programma kan ik nergens meer terug vinden en de site waar ik heen word gestuurd is zo gebugged dat die helemaal niet meer werkt. Iemand nog enig idee? (sorry als dit niet met het topic te maken heeft)
Check het hardware ID van je webcam via apparaatbeheer en google de bijbehorende drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
FN+F9 ??? Dan start mogelijk toch de webcam installatie.

http://forum.notebookrevi...ds/m17x-r4-webcam.688496/

http://www.dell.com/suppo...056?c=us&s=bsd&cs=19&l=en

[ Voor 45% gewijzigd door Embryo1 op 06-05-2015 23:03 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
Nou de webcam doet het gewoon (even getest met skype) maar ik doelde eigenlijk op dat domme programma waar je hoedjes mee kan opdoen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 08:54
Mijn ervaring met Dell is dat sommige utilities nergens meer te vinden zijn inderdaad. Met alienware nog niet tegengekomen. Wist ook niet dat er bij Aliens zo'n programma werd meegeleverd.

Alle drivers staan er vaak wel allemaal op, maar lang niet alle programma's (ook omdat ze soms wat bloatware achtig zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Voor iemand die meer verstand heeft van Alienware's desktop lineup, wat zou een config al deze waard zijn?
knip, taxatie is niet toegestaan op het forum

[ Voor 48% gewijzigd door br00ky op 20-05-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
GerGio schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:41:
[...]

Wat betekend dat liquid ultra ?
Speciaal type koelpasta, maar niet geheel zonder risico's. Must-have voor extreme overclocks. Genoeg op internet over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
CorePax schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:59:
[...]

Speciaal type koelpasta, maar niet geheel zonder risico's. Must-have voor extreme overclocks. Genoeg op internet over te vinden.
Maar met de 3930mx heeft hij wel een triple heatpipe toch?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
GerGio schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:08:
[...]

Maar met de 3930mx heeft hij wel een triple heatpipe toch?
Uiteraard, een triple pipe heatsink is een must-have upgrade voor een X cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Offtopic geklets getrashed. Hiervoor is de HK. Heb je nog geen access? Forum FAQ #hkvoorwaarden!

Verder, ten overvloede, handel en/of het aanbieden van producten via het forum is niet toegestaan. Hiervoor is de V&A het geëigende kanaal. Ook taxatie is niet toegestaan. Alle recente berichten die daarmee van doen hebben zijn dan ook gemodbreaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Hoe bevalt de nieuwe Alienware 15?
Ik ben benieuwd hoe de GTX 970M samen met de i5 4210H doet?
Lees niet echt ergens of de i5 wel een bottleneck is met gamen...
Natuurlijk is de i7 beter maar ik heb daar geen 400 euro meer voor over.
Ik kom in totaal op 1440 terecht met die combinatie en met schade/stoot verzekering en dat is super!

Lijst;

Module Beschrijving Details bekijken
Processor Alienware 15 basis
Besturingssysteem Windows 8.1 (64-bits) meertalig - Engels, Frans, Duits, Nederlands, Italiaans
Geheugen 8 GB DDR3L bij 1.600 MHz (2 x 4 GB)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VK/Int (Qwerty)
Grafische kaart NVIDIA® GeForce® GTX 970M met 3 GB GDDR5
Driver Killer 1525 driver
Harde schijf 1TB 7.2k SATA 6Gb/s
Draadloze communicatie Killer Wireless Card 1525
Kabel Stroomkabel voor het Europese vasteland
Verzendingsdocumenten Engelse, Franse, Duitse, Italiaanse, Nederlandse verzenddocumenten
Gedis-pakketreferentie N00AW555
Verbeterde Service Packs 1 jaar Next Business Day Service met Premium Phone Support
Systeembeheer Haswell driver
Onderlegger Onderlegger, Nederlands
Dokumentatie Documentatie niet inbegrepen
Bestelgegevens Alienware X51 R2 bestelling
Primaire Batterij MOD,BTRY,92WHR,8C,LITH,SIMPLO
Processor Intel® Core™ i5 4210H (Dual-Core, 3 MB cache, tot 3,5 GHz met Turbo Boost)
Bescherming tegen ongelukken 1 jaar Accidental Damage bescherming
Verpakking Verpakkingsmaterialen
Included with your Order Dropbox-software
Label Milieulabel
CFI Included (Smart Selection) CFI niet inbegrepen
Retail Information Geen info detailhandel vereist
LCD-scherm 15,6-inch FHD IPS-panel (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating, 300 nit
Microsoft-software Proefversie van Microsoft® Office 2013, Multilingual User Interface
Niet-microsoft Software Aanvullende software W8.1
Beveiligingssoftware Antivirus niet inbegrepen
Voedingsopties Alienware wisselstroomadapter van 180 W
Herstelopties besturingssysteem Windows 8.1 (64-bits) USB-stick Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
1 jaar Accidental Damage bescherming
+ i7-4720HQ processor
= 1.604,01 €

Dat scheelt dus 160 euro, niet 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:44:
1 jaar Accidental Damage bescherming
+ i7-4720HQ processor
= 1.604,01 €

Dat scheelt dus 160 euro, niet 400.
Oh wut!?
Waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Je moet even doorklikken bij de 4 builds, soms is het even puzzelen bij Dell :)

http://www.dell.com/nl/p/...rides=n00aw556:146~71YT66

Hierin zit dan de gratis upgrade van i7 4710HQ naar de i7 4720HQ. Extra fijn natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:53:
Je moet even doorklikken bij de 4 builds, soms is het even puzzelen bij Dell :)

http://www.dell.com/nl/p/...rides=n00aw556:146~71YT66

Hierin zit dan de gratis upgrade van i7 4710HQ naar de i7 4720HQ. Extra fijn natuurlijk!
Oh jezus!
Dat wist ik niet eens :') bedankt :D
Hoe zit het trouwens met het inbouwen van een SSD?
Kan nog niet echt iets op internet vinden :P
Garantie gaat er dan niet af of wel :X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Voor de Alienware M15 geldt, als het goed is;

1x 2.5" HDD/SSD slot.
2x M.2 2280 SSD slots.

SSD/M2sata mag je gewoon vervangen zonder problemen, Dell doet daar niet moeilijk over. Hetzelfde geldt voor RAM. Zolang je niets sloopt schijnt Dell sowieso niet te zeuren over garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:02:
Voor de Alienware M15 geldt, als het goed is;

1x 2.5" HDD/SSD slot.
2x M.2 2280 SSD slots.

SSD/M2sata mag je gewoon vervangen zonder problemen, Dell doet daar niet moeilijk over. Hetzelfde geldt voor RAM. Zolang je niets sloopt schijnt Dell sowieso niet te zeuren over garantie :)
Ik heb hem besteld!
Ben benieuwd of hij aan het einde van week binnenkomt... met mazzel >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Heb je nog opgelet met de kortingen? O-)

VIP korting (10%?) en/of MasterCard cashback (4%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik had nog even gegoogled.... en nee hoe krijg je de vip korting? XD
Hoe is de service trouwens van dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Serviceverhalen verschillen van persoon tot persoon, maar ik durf wel te zeggen dat de service van Dell beter is dan de meeste concurrenten. Je kunt pech hebben en alsnog een (relatief) nare ervaring hebben, maar over het algemeen worden ook die ervaringen uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:41:
[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Serviceverhalen verschillen van persoon tot persoon, maar ik durf wel te zeggen dat de service van Dell beter is dan de meeste concurrenten. Je kunt pech hebben en alsnog een (relatief) nare ervaring hebben, maar over het algemeen worden ook die ervaringen uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.
Ben ik nu te laat om de 10% korting te krijgen?
Shit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ja. Annuleren en opnieuw bestellen dus :D

Als je met creditcard hebt betaald hebben ze toch nog geen geld afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Kheb via paypal betaald trouwens.
Kan me order nog niet vinden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Waarschijnlijk ook nog niet afgeschreven, ze doen er ~1-2 dagen over om de betaling te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ahh ok. Uhm hij kostte in totaal 1633 incl verzending, ik ga hem ff snel annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
En ~160 euro korting is niet mis. Dat is de eventuele rompslomp van annuleren wel waard denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Kan geen optie vinden om te annuleren loool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik kan echt geen annulerings knop of optie vinden...
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/bestelling.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Aanvinken en dropdown menu "actie selecteren"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:05:
Aanvinken en dropdown menu "actie selecteren"?
Ik kan alleen Exporteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Hmm, dat is vreemd :D

Desnoods even bellen, of wellicht even een paar uur wachten tot de status van de bestelling iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:08:
Hmm, dat is vreemd :D

Desnoods even bellen, of wellicht even een paar uur wachten tot de status van de bestelling iets veranderd.
Hmmm, ik kijk wel even :P
Zou wel balen .... als het feestje niet te annuleren valt :')
Ik ga zo even bellen voor de zekerheid...
Misschien doen ze niet moeilijk en betalen ze de 10% terug ?
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/bestelling1.png

Ik heb nu een email verstuurd om te annuleren..

Overigens zie ik niet staan in de sheet dat er korting geregeld kan worden voor de Alienware 15 :P

[ Voor 28% gewijzigd door lindseysew op 23-05-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43
Wie kan mij helpen, ik heb de nieuwste serie alienware 17 inch met 4 m2 data poorten. Nu wil ik extra ssds kopen kan ik gewoon de 2000mb versie nemen en de volledige snelheid gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Lindsey, ik zou er niet vanuit gaan dat ze die 10% nog gaan nageven. Annuleren daarentegen, MOET mogelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Ik weet niet of LIndsey al een kortingscoupon heeft/had, maar via de VIP club lukt dit al een maand niet meer om je aan te melden.

http://www.dell.com/learn...ge?c=nl&l=nl&s=epp&~ck=mn

Momenteel kunnen we helaas geen nieuwe leden accepteren,Tot nader bericht adviseren wij u later terug te komen voor meer informatie.
Ondertussen is uw 10% kortingscode nog wel geldig zoals aangegeven in de email die u van ons ontvangen heeft.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ai dus dan maakt het niks uit :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
Voor degenen die op zoek waren naar de Alienware Alpha, deze is nu te bestellen in Nederland.

http://www.dell.com/nl/p/alienware-alpha/pd.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Jongens het is toch gelukt met die 10%
Werd mij een offerte gestuurd en heb die betaald. Echter de andere nog niet kunnen annuleren... inmiddels 3 mailtjes gestuurd pffff...
Naja. Scheelde mij bijna 200€ !!
Laat het weten hoe het verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Sonicfreak schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:00:
Voor degenen die op zoek waren naar de Alienware Alpha, deze is nu te bestellen in Nederland.

http://www.dell.com/nl/p/alienware-alpha/pd.aspx
Ik zag het inderdaad. Zou El_Jay nog behoefte hieraan hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik quote hem wel even voor een notificatie.
eL_Jay schreef op zondag 26 april 2015 @ 11:41:
April is al weer bijna voorbij en nog steeds geen nieuws over de alpha :(
Ik denk dat ik nu toch maar ga wachten op een echte steammachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 23:33
Beste lezers, ik ben van plan om mijn Alienware Area-51 uit 2010 te verkopen, maar ik vind het erg lastig om een waarde te bepalen. Daarom vraag ik om hulp bij jullie om een realistische waarde te bepalen. Bepaalde onderdelen zijn door de jaren vernieuwd, zoals de videokaart, SSD en een betere geluidskaart.

De specs:

Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7601)
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz (8 CPUs), ~2.7GHz
6144MB RAM
NVIDIA GeForce GTX 660
DirectX Version: DirectX
Sound Devices: E-MU 0404 E-DSP Audio Processor (WDM)
USB 3.0

Drive: C:
Total Space: 236.0 GB
File System: NTFS
Model: Samsung SSD 840 PRO Seri

Drive: E:
Total Space: 2861.5 GB
Model: ST3000DM001-9YN166

Drive: G:
Total Space: 707.1 GB
Model: ST3750528AS

Drive: D:
Model: TSSTcorp DVD+-RW TS-H653G SCSI CdRom Device

[ Voor 6% gewijzigd door putty10 op 26-05-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
The Inquisitor schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:07:
Ik quote hem wel even voor een notificatie.

[...]
Tnx. aangezien de release van de steamboxen ondertussen dichter bij is dan de initiele release (meen begin q4)van deze Alpha ga ik toch daar op wachten. Sowieso vind ik een 860m te zwak om mid 2015 nog in te investeren, dan wacht ik liever op een 970m. (mid 2014 was er niets mis mee imo).

maar in ieder geval bedankt voor de notificatie

[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 26-05-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
@putty10, taxatie mag schijnbaar niet in dit topic van de mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• putty10
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 23:33
Excuses dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Alles nu goed voor elkaar gekregen :-)
Krijg dus binnenkort (2/3 weken xD) de Alienware 15 binnen voor maar liefst 1443€!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Mooi dat het voor elkaar is :) Ben benieuwd hoe de AW gaat bevallen (ongetwijfeld goed ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:32:
Mooi dat het voor elkaar is :) Ben benieuwd hoe de AW gaat bevallen (ongetwijfeld goed ;) )
Ben zelf ook benieuwd!!! En hopelijk komt hij sneller aanwaaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Zijn er hier eigenlijk nog andere M18x R2 owners in dit topic? Ik ben er nog geen tegengekomen. Of wellicht mensen met het nieuwe type AW18?

P.S. Hou m'n sig in de gaten voor leuke aanbiedingen. Mag het van de mods helaas niet meer in dit topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik meen dat er iemand was met een 'oude' M18x hier, maar die is al heel lang niet meer hier wezen posten (nog in Deel 1 uit mijn hoofd). Aangezien ze niet regulier leverbaar in NL is dat ook vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 15:36
Mede tweakers,

Ik heb een paar uur geleden de Alienware 17 R2 besteld met 980GTX (via de VIP mail) alleen heb ik mensen zien klagen over de 180 watt PSU die standaard aanwezig is.

Is dit te regelen via de technische dienst van Alienware? Zodat ik de 250 watt PSU toch in mijn handen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 08:54
Word de 980 niet geleverd met een 250? Dat is wel heel vreemd wat 180 lijkt me toch inderdaad wat weinig.
Gewoon even de support mailen inderdaad, waarschijnlijk krijg je dan wel een 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:29
Ze hebben de Alienware configuraties onlangs een klein beetje aangepast in positieve zin, namelijk:
  • Je kan een iets snelle processor zonder extra kosten kiezen: Intel® Core™ i7-4720HQ processor (Quad-Core, 6 MB cache, tot 3,6 GHz met Turbo Boost)
  • De 1Tb harddisk is vervangen door een 7200rpm exemplaar
Toch een leuk extraatje voor dezelfde prijs, maar ik wacht toch nog even af tot een 17 inch configuratie met een Broadwell of Skylake CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Coehinator schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:50:
Word de 980 niet geleverd met een 250? Dat is wel heel vreemd wat 180 lijkt me toch inderdaad wat weinig.
Gewoon even de support mailen inderdaad, waarschijnlijk krijg je dan wel een 250.
Dat zou ik ook doen. Het is niet de gek die het vraagt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd over de power adapter, hopen dat ik een 250 watt krijg.
Hoe lang duurde het bij jullie tot de bestel status op productie stond?

"Ze hebben de Alienware configuraties onlangs een klein beetje aangepast in positieve zin, namelijk:
Je kan een iets snelle processor zonder extra kosten kiezen: Intel® Core™ i7-4720HQ processor (Quad-Core, 6 MB cache, tot 3,6 GHz met Turbo Boost)
De 1Tb harddisk is vervangen door een 7200rpm exemplaar"

Die heb ik natuurlijk meegepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
2 dagen ongeveer (payment cleared > werk in uitvoering > productie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:50
Gezien ik het glossy scherm of liever gezegt de cover/bezel van R4 een beetje zat begin te worden (enorm veel reflecties) ga ik een der dagen werken aan oplossing hiervoor (Ik kan ook de r4 verkopen en de opvolger ala de 17 r1 nemen maar ik ben meer gecharmeerd van het klassieke Alienware uiterlijk).

De grap is dat het paneel wat eronder zit een matte coating heeft, ofwel ik zal geen ander paneel nodig hebben.

De losse front cover ter voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.uspcparts.com/bmz_cache/8/815a5c6f1f7d9ef2e7d808f093fff7ff.image.334x260.jpg

De eerste stap zal zijn het regelen van een donor display assembly gezien hem ten alle tijden terug naar orgineel wil kunnen bouwen en het risico liever niet neem een perfect display te beschadigen (als de cover eraf is kan hij ivm stof praktisch niet meer terug, normaal is het een sealed unit).

Van het doner display zal ik de bezel verwijderen en via een lasersnijder het doorzichtige gedeelte laten verwijderen. Hierdoor hou ik alleen een displaybezel over met het orginele Alienware logo, waardoor het praktisch eruit zal zien alsof het zo hoort :).

Dit zal het resultaat zijn ongeveer, al gaat het hier om een m18x:
Afbeeldingslocatie: http://i988.photobucket.com/albums/af6/Aikimox/custombezel.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door _Drake_ op 06-06-2015 18:51 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Klinkt nog als een aardige (en lastige) klus. Ik zou zeggen: Succes.

Ik zie het mezelf niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik ook niet maar ik kan je wel op een briefje meegeven dat je helderheid waarschijnlijk ook toeneemt wat nog een voordeel is.

Lijkt me interessant on te volgen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Ben zelf ook weer even aan het sleutelen geweest met een van m'n M18x R2's. Had nog een set 880m's liggen en heb er wat HDD's bijgepropt. Heb daarnaast een mini-pci card erin gezet met een USB aansluiting, zo kan ik intern een USB aansluiten zonder dat je dit van buiten ziet, hiermee heb ik een kleine WiFi stick aangesloten waardoor ik nu 2 wifi adapters heb.

Zit al een tijdje te denken om de ultieme laptop te bouwen, maar het probleem is dat ik er dan niet zo gauw meer vanaf kom....

Specs zouden dan neerkomen op (In een M18x R2 natuurlijk)

3940MX (Stabiel op 4.7GHz kan goed)
32GB DDR3 1600MHz
1 TB SSD (mSata)
8TB HDD (4x2TB)
Dual 980m SLI

Zou eventueel de optical drive kunnen modden om nog ruimte te maken voor 1 extra HDD, maar 10TB in een laptop is denk ik een beetje overkill :+

[ Voor 37% gewijzigd door CorePax op 07-06-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
CorePax schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:57:
Ben zelf ook weer even aan het sleutelen geweest met een van m'n M18x R2's. Had nog een set 880m's liggen en heb er wat HDD's bijgepropt. Heb daarnaast een mini-pci card erin gezet met een USB aansluiting, zo kan ik intern een USB aansluiten zonder dat je dit van buiten ziet, hiermee heb ik een kleine WiFi stick aangesloten waardoor ik nu 2 wifi adapters heb.

Zit al een tijdje te denken om de ultieme laptop te bouwen, maar het probleem is dat ik er dan niet zo gauw meer vanaf kom....

Specs zouden dan neerkomen op (In een M18x R2 natuurlijk)

3940MX (Stabiel op 4.7GHz kan goed)
32GB DDR3 1600MHz
1 TB SSD (mSata)
8TB HDD (4x2TB)
Dual 980m SLI

Zou eventueel de optical drive kunnen modden om nog ruimte te maken voor 1 extra HDD, maar 10TB in een laptop is denk ik een beetje overkill :+
Daar heb ik ook over zitten denken maar naast het feit dat je ruim 4000 euro verder bent. Daarnaast zou ik er gewoon een blue ray drive inzetten als dat kan vind ik persoonlijk meer waarde hebben dan een extra HDD. Maar het is wel een te gek idee

[ Voor 9% gewijzigd door GerGio op 08-06-2015 02:59 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Als er al 9TB aan ruimte in zit, denk ik niet dat iemand nog zit te wachten op die ene extra TB waarbij de BDdrive eruit gehaald moet worden. Dan maakt de bddrive juist de laptop compleet: en gigantisch veel ruimte, en de mogelijkheid tot blurays spelen/branden.

9TB is al knetterveel :D Dan heb je een portable NAS die tevens kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hingj0n
Dat zou een mobiele datacenter kunnen zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Alienware is binnen hoppa!!!
Stevig ding zeg, gewicht valt me nog mee hoor.
Wel wennen dat het toetsenbord voor mijn gevoel redelijk smal is :')

Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/20150608_171229_resized.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/20150608_171426_resized.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/20150608_171515_resized.jpg

Kom erachter dat er dus wel een i7 4720HQ in zit :D
In de offerte stond 4710HQ :P dus mazzel! O-)

[ Voor 6% gewijzigd door lindseysew op 08-06-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
wat zijn de spects van dit beest?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
GerGio schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:06:
wat zijn de spects van dit beest?
Alienware 15
i7 4720HQ 2.6GHZ turboboost to 3.6ghz
8GB Ram
GTX 970m 3GB
1 tb 7200rpm hdd (Wordt zsm vervangen voor een SSD _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Gefeliciteerd met je Alienware Lindsey! En leuk dat je de foto's hebt gepost :) Blijft toch altijd geweldig om te zien die apparaten.

Weer een Alienware eigenaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:30:
Gefeliciteerd met je Alienware Lindsey! En leuk dat je de foto's hebt gepost :) Blijft toch altijd geweldig om te zien die apparaten.

Weer een Alienware eigenaar erbij.
Bedankt :D
Toetsenbord is ff wennen, maar ik vind het tot nu toe echt heel erg goed bevallen.
De HDD zit er nog in maar hij is niet storend langzaam ofzo (de HDD).
Vervang ik wel binnenkort voor een SSD, dan is hij volledig geoptimaliseerd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
Ik zit er over te denken een desktop te gaan bouwen, ik heb vrijwel altijd al Alienware laptops gebruikt als primaire computer, met name de desktopvervangers (18inch) maar mis toch wel een triple-screen setup. Nu heb ik een tijd lang een triplescreen setup kunnen runnen dmv DVI daisy-chaining maar dat is een technologie met te veel bugs voor dagelijks gebruik. (Om niet te beginnen over de niet bestaande nVidia surround support) En dus hunkert het idee al langere tijd in m'n hoofd om weer een desktop te bouwen. Als ik dan een lijst van pro's en cons maak kom ik heel snel tot de conclusie dat het alleen maar een logische stap is, ik neem de laptop namelijk nooit mee. Ze hebben allemaal van begin tot eind op m'n bureau gestaan. En dan vervalt het hele concept van een laptop. Ik weet niet of er iemand specifiek opzoek is naar een nieuwe Alienware maar ik denk dat ik mijn primaire M18x R2 ga verkopen, specs volgens mijn sig. Mocht iemand serieuze interesse hebben dan ben ik bereid om hem voor een relatief goedkope prijs weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
lindseysew schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:15:
[...]

Bedankt :D
Toetsenbord is ff wennen, maar ik vind het tot nu toe echt heel erg goed bevallen.
De HDD zit er nog in maar hij is niet storend langzaam ofzo (de HDD).
Vervang ik wel binnenkort voor een SSD, dan is hij volledig geoptimaliseerd :9~
Toetsenbord is zeker even wennen, ik was bijvoorbeeld chiclet gewend. Maar zoals alles went het vanzelf :) Nu vind ik mijn AW fijner typen/in gebruik dan de chiclet toetsenbord van mijn Vaio. Veel fijner.

Win8.1 is rap, zelfs met HDD, maar ik denk niet dat je spijt kan krijgen van het inbouwen van een SSD :) Het hoort er eigenlijk wel bij. De rest van de hardware is immers ook top notch 8)

@CorePax, ik snap je punt inderdaad. Mijn Alien komt ook niet van de tafel af, dus portable is hij eigenlijk niet. Maarrr ik zou geen desktop kwijt kunnen. Ik gebruik dan wel niet alle handigheid waarvoor een laptop is, ik kan wel de laptop opbergen wanneer ik visite heb en de gehele tafel nodig heb bijvoorbeeld. Maar zo is dat voor iedereen een persoonlijke afweging :)

Je bied in ieder geval een beest van een laptop aan! Ik heb er helaas het geld niet voor, maar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
The Inquisitor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
[...]

@CorePax, ik snap je punt inderdaad. Mijn Alien komt ook niet van de tafel af, dus portable is hij eigenlijk niet. Maarrr ik zou geen desktop kwijt kunnen. Ik gebruik dan wel niet alle handigheid waarvoor een laptop is, ik kan wel de laptop opbergen wanneer ik visite heb en de gehele tafel nodig heb bijvoorbeeld. Maar zo is dat voor iedereen een persoonlijke afweging :)

Je bied in ieder geval een beest van een laptop aan! Ik heb er helaas het geld niet voor, maar :'(
Klopt, maar ik heb een bedrijfsruimte aan huis waar m'n bureau staat. Dus heb er de ruimte voor. Dan is het zonde om zoveel geld te steken in zo'n klein mogelijk monster.

En kwa geld, als ik er 2200 voor vang vind ik het prima, dat brengt hij in losse onderdelen nog op. Krijg je er nog een zwarte behuizing bij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:00:
[...]

Toetsenbord is zeker even wennen, ik was bijvoorbeeld chiclet gewend. Maar zoals alles went het vanzelf :) Nu vind ik mijn AW fijner typen/in gebruik dan de chiclet toetsenbord van mijn Vaio. Veel fijner.

Win8.1 is rap, zelfs met HDD, maar ik denk niet dat je spijt kan krijgen van het inbouwen van een SSD :) Het hoort er eigenlijk wel bij. De rest van de hardware is immers ook top notch 8)
Moet ik trouwens via Dell de installatie krijgen ?
Of kan ik gewoon elke windows 8.1 downloaden en op de SSD installeren :X?
Ik wil vanavond echt ff de SSD installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
lindseysew schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:49:
[...]

Moet ik trouwens via Dell de installatie krijgen ?
Of kan ik gewoon elke windows 8.1 downloaden en op de SSD installeren :X?
Ik wil vanavond echt ff de SSD installeren :P
Win8.1 DVD/ISO moet werken aangezien de serial key in de BIOS staat en dus niet tijdens de installatie hoeft te worden ingevuld. Je kunt wel Dell verzoeken op een Win disc (heb je die er niet bij gehad)? Dan krijg je een Dell OEM disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:55:
[...]

Win8.1 DVD/ISO moet werken aangezien de serial key in de BIOS staat en dus niet tijdens de installatie hoeft te worden ingevuld. Je kunt wel Dell verzoeken op een Win disc (heb je die er niet bij gehad)? Dan krijg je een Dell OEM disc.
Uhmm had ergens gelezen doordat de nieuwe Alienware 15 geen DVD drive heeft en dus zit er ook geen DVD bij :P
Maar kijk zo wel even voor de zekerheid!
Ik ben immers geen mat scherm gewend maar dit werkt echt als een parel..
Ook het lichteffect van het toetsenbord en alles is echt SUPER MOOI! _/-\o_ :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
lindseysew schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:58:
[...]

Uhmm had ergens gelezen doordat de nieuwe Alienware 15 geen DVD drive heeft en dus zit er ook geen DVD bij :P
Maar kijk zo wel even voor de zekerheid!
Ik ben immers geen mat scherm gewend maar dit werkt echt als een parel..
Ook het lichteffect van het toetsenbord en alles is echt SUPER MOOI! _/-\o_ :9~ :D
Ohja dat was ik even vergeten :P Gelukkig heeft Dell ook OEM USB sticks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
The Inquisitor schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:59:
[...]

Ohja dat was ik even vergeten :P Gelukkig heeft Dell ook OEM USB sticks :)
Ahhh die moet ik zeker even vragen aan Dell ofniet?
Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste