Over het scherm kan ik weinig zeggen.Scallius schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 22:38:
Ik lees sowieso klachten over customer service, maar tegelijkertijd ook dat Dell super after-sales heeft. Ook zijn er issues met backlight bleeding, maar hoor ik ook weer dat dit veel voorkomend is bij IPS schermen.
Ook blijken er issues te zijn met de power supply van de Alienware 15. Bij normaal gebruik en de GTX 970M blijkt de 180W prima te zijn. Maar overclocken en een 980M in de amplifier lijkt de power supply toch wel een bottleneck te zijn. In beiden heb ik niet bepaald interesse, maar vraag me af of dit eventueel nog een issue is.
Verder is de bouwkwaliteit een stap terug in vergelijking met vorige modellen volgens sommige reviewers? Blijkbaar niet meer full alloy, maar kunststof/plastic.
Graag hoor ik jullie meningen/ervaringen hieroverKan namelijk wel wat hulp gebruiken in kiezen momenteel. De ASUS ROG G751 lijkt namelijk ook echt een bang for buck te zijn met een super cooling systeem. Echter blijken de speakers slecht te zijn.
Ik geloof echter wel dat ze van het aluminum frame zijn afgestapt maar over zijn gegaan op een composit frame. Het welbekende deksel is wel van aluminium als het goed is. De verwarring daarover wordt veroorzaakt door de Alienware 13 die wel een plastic deksel heeft. Zoals in de revieuw van tweakers staat.
Ik weet niet hoe het zit met de power supply maar je zou kunnen vragen of ze hem kunnen lever met een 240w supply als je echt twijfelt. Ik vermoed dat 180w genoeg zou moeten zijn voor een 970m. Met een 980m maak ik me wel zorgen.
Nog een puntje van aandacht. Er is maar een plek over voor een normale laptop HDD de rest zijn als het goed is msata slots dus het is niet zo dat je er eindeloos normale ssd's in kunt stoppen
Nickname KasPlantje.