Hoi iedereen,
Ik hier een account gemaakt om mijn relaas omtrent Dell/Alienware te kunnen ventileren.
Ik heb op 08-4-2015 een bestelling geplaatst omtrent een Alienware 15, met de volgende specificaties.
- FHD 1080p scherm.
-16GB Ram
-Nvidia GTX 980M
-256GB SSD
- Bla bla etc
Leuk ding, niets aan de hand zou je zeggen.
Echter, nadat mijn configuratie besteld en betaald was (Ruim 1980 euro) blijft het stil aan de kant van Dell/Alienware. Ik heb netjes een order ontvangst bevestiging gekregen en ik zou vrij snel een definitieve orderbevestiging moeten ontvangen. Deze heb ik na 6 dagen nog steeds niet mogen ontvangen.
De statustool van de bestelling blijft ook op ''Verwerking van bestelling'' staan om onverklaarbare redenen.
Telefonisch contact met Dell kon ook geen oplossing aandragen. Ik moest maar geduld opbrengen want het was een Alienware?

Wat is dit voor een belachelijke redenatie? Je mag verdomme blij zijn dat ik mijn zuur verdiende geld bij jouw kom uitgeven in je crappy webshop.... Stik er in dacht ik, ik annuleer de hele handel en koop wel bij MSI.... Order kon niet meer geannuleerd worden want de order zat al te ver in het systeem volgens de vriendelijke Dell mevrouw. Na een uur bellen kwam de Dell dame er eindelijk achter dat haar systeem aangaf dat de order wel op ''Werk in uitvoering'' staat, wat dat dan ook moge betekenen....
Afijn, ik kreeg te horen dat mijn laptop op 30 April geleverd zou gaan worden

Duurt dat echt zo lang?
Ik had dus net zo goed via een omweg een Razer kunnen kopen.... Een kameraad van mij woont in Amerika en die bood aan een Razer te kopen en die mee te brengen wanneer hij volgende week NL bezoekt
Ik vind het werkelijk waar schandalig hoe ze bij Dell/Alienware met hun klanten omgaan.
Betalen gaat heel soepel, vervolgens hoor je 6 dagen niks en wordt je afgeblaft aan de telefoon omdat je toch weleens wilt weten hoe het met je bestelling zit. Alsof het een eer is dat ik mijn geld daar naartoe mocht overmaken. Dit is echt belachelijk.
Ik zit nu dus in dubio.....
Mijn bestelling weigeren aan de deur en het geld terugvragen en dan die Razer uit Amerika laten komen. (Dubbel geld kwijt dus want die Razer moet ook afgerekend worden natuurlijk)
Of
Nog meer geduld opbrengen om te wachten op die laptop en mezelf nog 3 weken lang lopen ergeren aan Dell...
Een ding weet ik wel, en dat is dat ik hierna NOOIT meer iets bij DELL koop.
Het is te belachelijk voor woorden hoe je daar gewoon een geldbrengmachine bent....
Zo, dat lucht wel een beetje op.