Nieuwe Alienware 15 en Alienware 17
Ik ga denk ik voor de Alienware 15 i7 met gtx980m
Ik ga denk ik voor de Alienware 15 i7 met gtx980m
[ Voor 18% gewijzigd door eL_Jay op 07-01-2015 10:25 ]
De 14 inch is toch al vervangen door de 13 inch?The Inquisitor schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:51:
Weer een 15 inch terug? Grappig. Dan verdwijnt de 14 zeker weer, want 13,14,15 slaat natuurlijk nergens op. Zie h'm ook niet op de landing, dus zal wel kloppen.
Dollar = Euro, zoals bij de meeste bedrijven, dus ga er maar niet vanuit dat je euro prijs lager is, maar minstens even duur. Je moet ook nog net de juiste aanbiedingen hebben om goedkoper uit te zijn.
Dan vind ik de 15 eerder een vervanger van de 14, en de 13 een nieuwe bonus (net zoals m11x toen).. Aangezien de 13 geen krachtpatser is zonder externe GPU, en de 15 wel een volledige machine is.Limbeckx schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:08:
[...]
De 14 inch is toch al vervangen door de 13 inch?
Over die dollar -> euro prijzen. De euro staat nu zo laag dat als je de wisselkoers rekent en vervolgens 21% btw toevoegd, je duurder uitkomt dan dollar = euro. Ik ben benieuwd wat de prijs wordt.
[ Voor 37% gewijzigd door Limbeckx op 08-01-2015 16:21 ]
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Hier kom je vast verder mee.Naif0n schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 06:32:
Ik had eens weer een vraagje, ik heb nu al 2.5 jaar een m17x r4, alleen valt deze nog te upgraden. Eerder gezegd is het het waard deze nog te upgraden dus bijvoorbeeld GPU switch, CPU switch en ram vervangen? Iemand er ook enige ervaring mee met het vervangen van deze onderdelen?^^
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
[ Voor 13% gewijzigd door The Inquisitor op 12-01-2015 14:53 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Valt wel mee, 3 a 4 jaar garantie kost in de US hetzelfde als hier 1 (extra), zo niet minder. Daarnaast koop ik hem zakelijk wat in de btw scheelt, invoerrechten maken er vermoedelijk 1$=1 euro van. Vind alleen de garantie te iffie. Anders had ik hem al besteld in USA aangezien een release in Q1 in NL me niet heel waarschijnlijk meer lijkt gezien de media stilte en het feit dat ie al meermaals is uitgesteld. (en de hyping ten tijde van gamescom)The Inquisitor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:52:
Hmm ja, dat lijkt me niet de bedoeling van zo'n chat. Maar ik meen dit al vaker te hebben gelezen bij Dell, sowieso zijn ze vriendelijker wanneer je belt, alhoewel het ook dan weer een hoop te maken heeft met welke rep je krijgt.
Zoals ik hier kan lezen is de garantie international wanneer je NBD garantie hebt. Edit: je moet je tag tranferen, dus dat moet geen probleem zijnMaar buiten dat... importeren wil je toch echt niet? Dat kost je een godsvermogen.
Echter, ik lees er nergens iets over op internet. Probleem lijkt niet te bestaan.The Inquisitor schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:28:
Ja dat is meestal zo, fabrikanten vragen belachelijk prijzen voor replacement accu's. De vraag is alleen of Dell in die accu's die zij verkopen niet zo'n chippie doen, waardoor dus alleen OEM accu's werken, gekocht bij Dell.
Helaas zou het me niet verbazen, een non-OEM Dell lader werkt namelijk ook niet. Je kunt dus niet zo'n universele lader uit de winkel halen.Dinictus208 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:16:
[...]
Echter, ik lees er nergens iets over op internet. Probleem lijkt niet te bestaan.
Gekke is dat hij het ook gewoon prima doet op de accu alleen start hij er niet op door. Dus op voeding starten en dan afkoppelen kan gewoon. Niemand anders dit probleem? Ervaring mmet het vervangen van accu's?
Het zou toch te gek voor woorden zijn dat dell een accu voor 230 euro verkoopt als zijnde een OEM terwijl exact dezelfde accu van Samsung voor 69 dollar te koop is?
Waarom zou dat oplichterij zijn? Doen printerfabrikanten al decennia.Dinictus208 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:31:
OEM; original equipment manufacturer.
Ik heb EXACT dezelfde accu van Sumsung met exact dezelfde specificaties. Als deze inderdaad niet volledig functioneert is het zuiver en alleen een chip die iets tegehoudt. Dat valt toch onder oplichterij niet?
Ben er nog niet zeker van dat dat het is overigens.
Ik weet aardig wat van de technologie wereld en hoe bedrijven intern tegen dit soort zaken op kijken. Het is ook zelfbescherming tegen consumenten die gewoon goedkope crap kopen dat misschien gevaarlijk is en eventuele claims. Dat ze er een meerprijs bovenop gooien is een ander verhaal.Dinictus208 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:31:
OEM; original equipment manufacturer.
Ik heb EXACT dezelfde accu van Sumsung met exact dezelfde specificaties. Als deze inderdaad niet volledig functioneert is het zuiver en alleen een chip die iets tegehoudt. Dat valt toch onder oplichterij niet?
Ben er nog niet zeker van dat dat het is overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 13-01-2015 19:35 ]
Ja maar de beveiliging is er wel of niet. Niet selectief voor een paar accu's.Dinictus208 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:51:
Ik wil best iets meer betalen voor een OEM product van dell maar als je een identieke schijf van samsung voor een kwart van de prijs zonder een oem chip kan kopen gaat er in mijn boek iets mis.
Maar ik ben er nog niet zeker van dat dit het echt is. Ik lees nl nergens over dit probleem en ik zie dat een hoop mensen gewoon een samsung accu van ebay kopen en zonder gezeik draaien.
Rare is dat hij gewoon prima draait, laadt, alleen hij boot niet op alleen de accu. Na het booten blijft hij 6 uur draaien op de accu.
Idd, de slechtste chat sessies die ik na 2005 heb meegemaakt. De gemiddelde kleine webshop doet dat nog beter.The Inquisitor schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:23:
eL-Jay was ook al niet tevreden over de chat, dus dat lijkt geen toeval.
Ik kan de 13' gewoon met QHD bestellen op de alienware site hoor..Limbeckx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:28:
Hmm ik snap niet zo goed wat Alienware/Dell aan het doen is. Nu is de QHD weg en zijn er nog maar 2 AW13 modellen en ik zit nog steeds te wachten op de i7-5500u
[ Voor 4% gewijzigd door Coehinator op 19-01-2015 17:59 ]
Kon ook wel maar de configuratie stond er niet meer pre-made.Coehinator schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:58:
[...]
Ik kan de 13' gewoon met QHD bestellen op de alienware site hoor..
Echter erger ik me kapot aan het knopje "Byg din egen" hier
Kennelijk zitten er een hoop Denen bij Alienware Nederland
De i7 u5500 is alleen met een HD of QHD scherm zo lijkt het. FHD kan je op dit moment niet configureren...Coehinator schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:59:
Wil je perse pre made dan?
Ik zou gewoon gaan voor die i7 plus FHD. Al is als je niet veel gamed een QHD wel beast.
BTC €94.837,08
[ Voor 4% gewijzigd door Embryo1 op 23-01-2015 11:01 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ja ik heb nu 3 jaar ervaring met Alienware maar helaas meer ervaring met de garantiedienst. ( Deze 17 is mijn 2de replacement laptop)Embryo1 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:59:
[quote]koelebobes schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:20:
Na mijn R3 + R4 heb ik nu een 17 en moet zeggen dat ik eindelijk de perfecte Alien gevonden heb. Matte scherm , lekker snel en robuust. Nu zit ik alleen met 2 kleine dingen.
1.
De Alienware 17 heeft geen ledjes die aangeven of numlock/capslock aan/uit staan. Zou je dit op het scherm kunnen laten verschijnen als het aan/uit gaat ?
Ik bezit ook een AW 17 , maar bij mij gaat het meest rechts ledje branden. Naast het ledje van de Wifi verbinding, rechts boven. Uiteraard als ik de capslock indruk.. Het ledje is echter niet erg groot. Verder ook dik tevreden over dit "beest". Mijn 3 ledjes geven de werking aan van: 1. HHD 2. Wifi 3. Capslock
BTC €94.837,08
Ik mis de numlock lampje ook en dat zou toch net te veel moeite moeten zijn in zo'n grote laptopkoelebobes schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:09:
[...]
Ja ik heb nu 3 jaar ervaring met Alienware maar helaas meer ervaring met de garantiedienst. ( Deze 17 is mijn 2de replacement laptop)
En inderdaad nu je het zegt ik heb inderdaad een Capslock ledje.. nog steeds mis ik de numlock led. Dat is mijn ergste gemis. Verder tja dit is gewoon de perfecte Alien met het matte scherm en het vette design. Zag dat het 2015 model weer een glasplaat voor het scherm heeft..![]()
![]()
Nickname KasPlantje.
Wat is er mis met een 860m? Het lijkt me niet dat je een 970m of 980m in een 13 inch form factor wilt hebben.fANAT1C schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:18:
Heeft er misschien iemand enig idee of en wanneer de Alienware 13 de upgrade naar de 900m series GPU krijgt? Ik ben hier namelijk op aan het wachten want ik zou er graag een bestellen, of is het gewoon hun website die wederom out of date is en kan ik gewoon het toestel bestellen en erop rekenen dat er een 900m series kaart in zit en geen GTX 860m?
Wil je daarop een eerlijk antwoordeL_Jay schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Wat is er mis met een 860m? Het lijkt me niet dat je een 970m of 980m in een 13 inch form factor wilt hebben.
Nickname KasPlantje.
Uiteraard, maar graag ook een realistisch antwoord
Het antwoord zou zijn dat je die twee niet wilt maar een andere kaart zoals waarschijnlijk een 965m of als hij komt een 960m zou niet verkeerd zijn. Die hebben dan waarschijnlijk betere prestaties en hij klinkt dan waarschijnlijk niet als een stofzuiger en wordt ook niet snel te warmeL_Jay schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:08:
[...]
Uiteraard, maar graag ook een realistisch antwoordwant een dergelijk systeem komt vermoedelijk boven het geluid van je stofzuiger uit, om nog maar te zwijgen over throttling of technische duurzaamheid.
Nickname KasPlantje.
Zou idd leuk zijn. Al denk ik dat er aan de 860 niet veel verbeterd kan worden v.w.b. performance per watt (afgezien van een nieuwe architectuur of kleiner procede).GerGio schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:28:
[...]
Het antwoord zou zijn dat je die twee niet wilt maar een andere kaart zoals waarschijnlijk een 965m of als hij komt een 960m zou niet verkeerd zijn. Die hebben dan waarschijnlijk betere prestaties en hij klinkt dan waarschijnlijk niet als een stofzuiger en wordt ook niet snel te warm
Ik heb niks tegen de 860m maar ik vroeg me gewoon af of ze van plan waren de AW 13 te voorzien van de 900m series, aangezien ze de processor van het duurste 13 model ook een processor upgrade gaven.eL_Jay schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:24:
[...]
Wat is er mis met een 860m? Het lijkt me niet dat je een 970m of 980m in een 13 inch form factor wilt hebben.
BTC €94.837,08
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Dat is inderdaad jammer, vervelend dat ze je niet hebben ingelicht hierover (hoort wel). Je keuze ligt wel een beetje uit elkaar, de 13 en 15 zijn wel echt significant anders qua werken en mobiliteit. Als je 'on the road' wilt gamen bijv, is de 13 niet echt handig, want dan slaat de mobiele factor helemaal nergens op (lekker met een externe GPU in je tas?).Vitoo schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 21:32:
Dit was nogal een domperen nu zit ik te twijfelen om alsnog de Alienware 13 te bestellen maar dan met FHD scherm of toch te gaan voor de AW 15 die een stuk krachtiger is maar jammer genoeg ook veel zwaarder.
Nou ik speel niet echt zware games. Waardoor de 860m wel toereikend zou moeten betreft het gamen onderweg. Echter zal ik de laptop slechts 1 keer in de week met mij nemen waardoor ik mij afvraag of het wel de moeite waard is om voor 13 te gaan ten opzichte van 15.The Inquisitor schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:14:
[...]
Dat is inderdaad jammer, vervelend dat ze je niet hebben ingelicht hierover (hoort wel). Je keuze ligt wel een beetje uit elkaar, de 13 en 15 zijn wel echt significant anders qua werken en mobiliteit. Als je 'on the road' wilt gamen bijv, is de 13 niet echt handig, want dan slaat de mobiele factor helemaal nergens op (lekker met een externe GPU in je tas?).
Juist! dat is een hele zinvolle aanvulling. Als ik je zo hoor, zou mijn advies zijn om voor de 15 inch te gaan. Die is wél een stukje zwaarder, absoluut, en minder prettig om mee te nemen, maar voor 1x per week is dat niet echt een probleem. Als je er een backpack bij hebt dan zul je het helemaal makkelijk redden en er weinig problemen mee hebbenVitoo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 20:28:
[...]
Nou ik speel niet echt zware games. Waardoor de 860m wel toereikend zou moeten betreft het gamen onderweg. Echter zal ik de laptop slechts 1 keer in de week met mij nemen waardoor ik mij afvraag of het wel de moeite waard is om voor 13 te gaan ten opzichte van 15.
Ja ik neig nu(vandaag) kan morgen weer anders zijnThe Inquisitor schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:18:
[...]
Juist! dat is een hele zinvolle aanvulling. Als ik je zo hoor, zou mijn advies zijn om voor de 15 inch te gaan. Die is wél een stukje zwaarder, absoluut, en minder prettig om mee te nemen, maar voor 1x per week is dat niet echt een probleem. Als je er een backpack bij hebt dan zul je het helemaal makkelijk redden en er weinig problemen mee hebbenEn dan zit je thuis tenminste met een lekker beeldscherm formaat, en de 860 is een prima kaart om moderne games mee te spelen (1080p/geen AA/high-ultra)
[ Voor 4% gewijzigd door FlitzZ op 09-02-2015 00:00 ]
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Het verschil tussen die 860m en die 970m ga je wel merken. Wat betreft de monitor weet ik het eigenlijk niet als of je daar wel teveel je keuze op moet baseren. Als dadelijk blijkt dat je laptop een veel beter scherm heeft dan je monitor die je thuis hebt staan. (Zou kunnen) dan is de kans klein dat je die monitor veel gaat gebruiken. Ik moet zeggen dat ik het met The Inquisitor eens ben dat als je hem een keer per week meeneemt dat 15 inc waarschijnlijk beter is.Vitoo schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:44:
[...]
Ja ik neig nu(vandaag) kan morgen weer anders zijnook naar de 15inch. Echter wat de keuze wat lastiger maakt is dat ik thuis wel gewoon een monitor heb waarop ik de laptop regelmatig zal gaan aansluiten. Had ik deze monitor niet dan was de 15inch al besteld. Btw de 860m zit in de AW 13 en de confuguratie die ik met de 15inch wil nemen heeft de 970m.
Heb je heel toevallig niet de dedicated GPU uitstaan? Dan moet hij dus al het grafische werk doen met de CPU, wat de hoge temps zou kunnen verklaren.FlitzZ schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:47:
Meerdere met deze ervaring ? Zou upgrade naar nieuwere CPU een oplossing zijn ? Als ik met mijn hand achter de laptop voel, waar de fan uitblaast, komt er niet eens hete lucht uit, waarom zou fan zo hard draaien ?
Groet,
John
#update 5min later, na afsluiten twitch.tv is het muis stil. Temperaturen gezakt tot onder de 50 graden.
Nickname KasPlantje.
Daar vraag je me wat, geen idee:O Heb nooit naar die optie gezocht dus ook niet aan of uit gezet. Als dit makkelijk te controleren is, let me know howHeb je heel toevallig niet de dedicated GPU uitstaan? Dan moet hij dus al het grafische werk doen met de CPU, wat de hoge temps zou kunnen verklaren.
[ Voor 11% gewijzigd door FlitzZ op 09-02-2015 10:57 ]
AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T
Het is bij de Alienware 17 FN + F5 daar staat "i/d GFX"FlitzZ schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:55:
[...]
Daar vraag je me wat, geen idee:O Heb nooit naar die optie gezocht dus ook niet aan of uit gezet. Als dit makkelijk te controleren is, let me know howIk zal eens googlen, zou niet weten of ik dit in bios of windows in moet stellen.
Thx voor je reply!
#update: In de nvidia 3d settings staat het op auto select, met keuzes tussen de nvidia gpu en integrated (intel).
Nickname KasPlantje.
Heb geen 3d schermGerGio schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:22:
[...]
Het is bij de Alienware 17 FN + F5 daar staat "i/d GFX"
De funtie is alleen beschikbaar als je geen 3d (120hz) scherm hebt. Als je wel wel een 3d (120hz) scherm hebt dan is de funtie niet beschikbaar omdat de onboard (intel) gpu geen 120hz/3d ondersteunt.
Das goed nieuws. Ik hoop dat hij het goed blijft doen.FlitzZ schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:15:
[...]
Heb geen 3d schermVia FN + F5 --> 2x reboot en tijdens het bekijken van een stream lijkt het minder warm te worden. alle cores ~~ 50 graden nu. Zal het even aankijken nog, thx voor de tip!
Nickname KasPlantje.
Ik heb de 15 inch in bestelling. Inmiddels 2 week. Iemand een idee wat normaal is qua levertijden?geldermalsen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:28:
Heeft iemand ervaring met de nieuwe 15 of 17 inch laptops??
-= Very annoying forum person =-
Vroeger stonden ze altijd bij DynabyteCoehinator schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:01:
Bij iemand uit het forum hier misschien
Ik kwam in Duitsland ooit eentje tegen in een Saturn geloof ik. In Nederland heb ik ze nog nooit ergens zien staan in een winkel
Het voordeel is dat Dell daar niet heel moeilijk over doet. Gewoon bestellen en uitproberen is toegestaan... bevalt het niet? Kun je het terugsturen en word je geld teruggestort.geldermalsen schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:18:
Jammer, wil graag weten hoe zo'n laptop typt en hoe het zit met de geluidsproductie.
[ Voor 85% gewijzigd door Piet Paaltjens op 19-02-2015 22:43 ]
[ Voor 57% gewijzigd door geldermalsen op 19-02-2015 22:46 ]
BTC €94.837,08
[ Voor 3% gewijzigd door geldermalsen op 21-02-2015 03:11 ]
We hebben 2 HDD bays (standaard 2,5 inch laptop format), en een MSATA slot. De SSD gaat gewoon makkelijk passen aangezien alle SSD's 2,5 inch zijn, en de Alienware genoeg ruimte heeft (bij sommige laptops kun je weleens hebben dat de HDD iets te hoog is, maar daar hebben wij geen last van). De connector van de bay zit er gewoon bij (ben even de naam van dat ding kwijt, Wara had hm een keer moeten bestellen), en aansluiten is zo gepiept.geldermalsen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 03:07:
Ik heb besloten om een 17 inch alienware laptop te gaan kopen echter heb ik nog 1 vraag.
Hoeveel harddisk bays zitten erin wil graag een samsung evo 265GB sata en een 250 gb msata erin stoppen die ik nog heb liggen, echter zie ik alleen maar apparte type ssd's die erin kunnen en maar 1 2,5 inch bay klopt dit?
[ Voor 42% gewijzigd door geldermalsen op 21-02-2015 12:49 ]
[ Voor 37% gewijzigd door geldermalsen op 21-02-2015 13:54 ]
Jup was al aan het betalen toen ik dacht nog even checken ben nu weer aan het twijfelen XDThe Inquisitor schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:45:
Krijg nou wat. Daar was ik niet van op de hoogte
[ Voor 10% gewijzigd door geldermalsen op 21-02-2015 14:48 ]
Bijzonder stil. Nee, echt. Bijzonder stil.geldermalsen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:47:
[...]
Jup was al aan het betalen toen ik dacht nog even checken ben nu weer aan het twijfelen XD
Nog 1 vraag hoe stil is de laptop als je er niet mee gamed?
[ Voor 45% gewijzigd door geldermalsen op 21-02-2015 15:04 ]
De 17 ofwel de m17x r5 kan gewoon geupgrade worden (alleen de huidige 17 r2 is niet upgradebaar).koelebobes schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:27:
Eerst had ik een Alienware M17X R3 toen de R4 en nu gewoon een 17 met een 880m. Nu wilde ik laatst zoeken naar een upgrade voor deze kaart een logische kaart zou de 980m zijn. Maar is het nu zo dat bij deze laptop de videokaart niet upgradeable is omdat ie vastgesoldeerd zit aan het moederbord
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Gelukkig maar want ik wil die optie altijd wel open kunnen houden_Drake_ schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:22:
[...]
De 17 ofwel de m17x r5 kan gewoon geupgrade worden (alleen de huidige 17 r2 is niet upgradebaar).
BTC €94.837,08
Heb zelf de AW17 met de 880m maar kan geen spel bedenken die niet op ultra draait. Zelfs crisis draaide goed! Ik zal dus in eerste instantie niet eens gaan voor de Graphic amplifier. Wellicht dat dit in de toekomst wel een optie is!geldermalsen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:02:
Wil namelijk de nieuwe alienware laptop mijn game pc laten vervangen.
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq