[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:
  • 55.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DM me, heb laatst eentje voor niets gekocht. Eerste die DMt heeft'm ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze link zijn ook invite codes te krijgen
http://www.zam.com/giveaways/world-of-tanks.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:49
Dit zijn US codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 losses op rij -> geen world of Polish kids meer voor mij dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

Ah eindelijk de Ace Tanker op mijn JagdTiger 8.8 met 4200dmg! En gelijk 128.400 centjes, dat zet wel aan :D

8,8 cm PaK 43 Jagdtiger
XP 2.175 Silver 128.493
Battle Achievements Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Een maat van mij heeft aan de hand van een paar replays mijn speelstijl geanalyseerd.

Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tR4Iozb.png?1?9451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hoe kom je daar bij?
Als je naar die link gaat dan wijzen de meerdere links op die site toch echt naar de eu-server van world of tanks.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QB is ook verwonderd over het niveau van vandaag, gelukkig ben ik dus niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
User schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:28:
Een maat van mij heeft aan de hand van een paar replays mijn speelstijl geanalyseerd.

Dit is het resultaat:
[afbeelding]
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Het heeft wat moeite gekost, maar vandaag toch mijn gehele winrate op 61.55% gekregen en mijn xp op 817 :). Vanavond ging het beter dan vanmiddag qua teams. Lekker flink wat potjes geowned met een tier 9 platoon.

En nu ook een fully pimped chinese 110 in de garage. Ben benieuwd erna :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:49
ShockWave schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:47:
[...]

Hoe kom je daar bij?
Als je naar die link gaat dan wijzen de meerdere links op die site toch echt naar de eu-server van world of tanks.
Omdat ik het net geprobeerd heb, en de website van WoT zei: This code is not suitable for EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Wederom aan het livestreamen, mocht iemand geïnteresseerd zijn :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Het vanmiddag Hetzer gehaald en die bevalt erg goed, heb binnen enkele uren tank aas behaald. :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/icnsrp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2vbsra8.jpg

edit/
VasZaitsev schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:51:
De Hetzer. Niet frontaal te pennen in ongeveer elke tier 4 en aardig wat T5 hebben er ook last van hebben. Driverding is wel een weakspot maar vreselijk klein.

De T18 is voor tier 3 tanks ook vaak nog lastig te pennen van voren.

Maar, hogere tiers hebben altijd wel een weakspot, al zijn ze soms wel lastig te raken op afstand.
Dan mik je op bovenste deel van hull, als Hetzer vlak of hull up staat kan je prima bij de onderste deel van de hull. Eigenlijk is alles zwak aan hetzer behalve de bovenste hull armor, is dan ook de kunst voor hetzer tanker dat die de onderste hull plaat zoveel mogelijk beschermd.

Kan je niet bij de onderste hull plaat, en je kan niet pennen, probeer er dan omheen te gaan of zorg dat die zijn front na jou richt en laat teammate dan de hetzer in zijn flank schieten, of vraag arty om hulp.

Maar dat geldt voor mee TD als je die tegen komt, sommige Engels TD's zijn ook niet mis met frontarmor.

[ Voor 71% gewijzigd door mad_max234 op 30-06-2013 00:22 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Odessa schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:16:
Dit las ik net op het WoT forum.. Dus toch 50%
http://forum.worldoftanks...pid__5153650#entry5153650

Hey guys, seems like I finally have some good news for you.

So, as I said before, the 30% instead of 50% story was a mistake on our side. It was meant to be 50%, no trick, but due to some miscommunication only 30% discount was applied on the EU server this morning.

I'm terribly sorry it took us so long to identify the issue, but I'm also very glad to tell you this is about to be fixed. The 50% discount rate should be applied within the next 30 minutes, so that you can finally enjoy the announced discount.

As I said before, if you bought the tanks by mistake with the 30% discounts, hoping for a 50% discount instead, please contact our support to get a refund.

Again, our sincere apologies for the hick-up, and hope you'll still enjoy the 50%!
Ticket submitted. Ben benieuwd naar uitkomst :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik heb nog een invite code over met volgens mij wat gold en een tank (edit, gratizzz uiteraard O-) )

[ Voor 20% gewijzigd door gotfurrr op 30-06-2013 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb tegenwoordig replays aan staan en had net wel een aardige pot in m'n T1 Heavy. Helaas geen Ace gehaald, maar wel een half enemy team tegengehouden :)

http://wotreplays.com/site/238557#steppes-guest-t1_heavy

Ben benieuwd of dit zo werkt, is dus m'n eerste replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ohhhh ik ben niet vrolijk. Net in mijn Tiger II een battle waarin een teamgenoot (Duitser) in een JagdTiger op me begon te schelden omdat ik blijkbaar een noob nederlander was. Ik vroeg wat zijn probleem was en daarop schoot hij op me (gelukkig bounce). Vervolgens bleef hij door ranten, en uiteindelijk schoot hij me dus kapot... Ik heb maar een ticket ingediend bij WG want dit bederft mijn pret een beetje... Vervolgens bedank ik hem in een private channel voor de TK, begint hij weer te ranten (in het Duits) over hoe slecht mijn stats zijn, dat ik een noob ben, dat hij beta-tester is geweest etc. etc.

Dus ik dacht, ga ik eens kijken wat zijn stats zijn in vergelijking met de mijne en die waren vrij bedroevend voor iemand die zo 'pro' is :')

Mijn Stats: http://www.noobmeter.com/player/eu/atticusNL
Zijn Stats: http://www.noobmeter.com/player/eu/avatarX

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 30-06-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nog geldig tot 31 juli en alleen voor nieuwe accounts.

• 1000 Gold
• Premium Account for Five Days
• 100,000 Credits

VF57CW-KW3G69

Graag aangeven indien je hem gebruikt hebt.

Gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door o0SmOkE0o op 19-07-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
atticus182 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:38:
Ohhhh ik ben niet vrolijk. Net in mijn Tiger II een battle waarin een teamgenoot (Duitser) in een JagdTiger op me begon te schelden omdat ik blijkbaar een noob nederlander was. Ik vroeg wat zijn probleem was en daarop schoot hij op me (gelukkig bounce). Vervolgens bleef hij door ranten, en uiteindelijk schoot hij me dus kapot... Ik heb maar een ticket ingediend bij WG want dit bederft mijn pret een beetje... Vervolgens bedank ik hem in een private channel voor de TK, begint hij weer te ranten (in het Duits) over hoe slecht mijn stats zijn, dat ik een noob ben, dat hij beta-tester is geweest etc. etc.

Dus ik dacht, ga ik eens kijken wat zijn stats zijn in vergelijking met de mijne en die waren vrij bedroevend voor iemand die zo 'pro' is :')

Jammer dat er dat soort treurige figuren bestaan die het spel voor anderen bederven. Had net ook in m'n T25/2 een Hellcat die me van m'n plek wil duwen, ik was nog toptier ook 8)7 Uiteindelijk gelukkig wel die match gewonnen en die Hellcat kon me niet echt duwen, maar heeft me wel wat xp en credits gekost, want ik ben dan degene die mag 'betalen' omdat die Hellcat schade oploopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Geweldig team (zie minimap), gaan ze allemaal dood met maar 2 kills te maken daar...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jFP5Nqo.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 30-06-2013 12:47 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:50
Even een vraagje:
Welke toptier arty zouden jullie nemen? Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen na de laatste patch.

OBJ 261 of GW-E Tiger

Crew skills op OBJ 212A: 195%(is dus eigenlijk 2e skill op 95%, 1ste is BIA)
Crew skills op GW Tiger: 260% gemiddeld

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/Obj212Astats.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/GWTigerstats.jpg

Gevoelsmatig speelt de GW-E beter, stats wijzen anders uit. Hoe zien jullie de opvolgers van mijn huidige arty t.o.v. voorlopers die ik nu beide heb. Is de 261 een iets verbeterde versie van de 212A en de GW-E iets beter dan de GWT of zitten er significante verschillen tussen?

Op basis van specs(klopt niets van, upgrades T10 :? ):
GWE100
+beter bestand tegen de splash van counter arty
+kortere tijd tussen afvuren en inslag
-lage schiethoek
-draaitijd

OBJ261
+accuraat!(AP :9~ )
+zeer snelle tijd afvuren en inslag
+mobieler
-zeer lage schiethoek

[ Voor 41% gewijzigd door Appie Heijn op 30-06-2013 13:17 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mile5
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-08 16:59
Stock Black Prince? Geen probleem..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VuNdpBM.jpg

Armor op deze tank is echt helemaal geweldig. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Mile5 op 30-06-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik hoop dat de BP de moeite van de Churchill VII waard is, het speelt nou niet echt geweldig, terwijl ik de Churchill I erg fijn vond voor zijn tier.

Manther bevalt zeer goed, je kan er leuke dingetjes mee doen, misschien dat ik ooit nog wel de Panther koop, al heeft de britse tier 8 medium een hogere pen dan de Panther II

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:44:
[...]

Uiteindelijk gelukkig wel die match gewonnen en die Hellcat kon me niet echt duwen, maar heeft me wel wat xp en credits gekost, want ik ben dan degene die mag 'betalen' omdat die Hellcat schade oploopt...
Als jij gewoon stil blijft staan kan hij zich helemaal kapot rijden op jou, zonder dat t je wat kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

atticus182 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 12:38:

Hoe krijgt hij het voor elkaar om met dergelijke niet spectaculaire maar wel vrij goede efficiency en WN-rating zo'n bedroevende winrate te hebben :?

Lijkt wel alsof hij vaker rare dingen uithaalt ofzo... vooral combo van lage winrate met hoge survival rate is opvallend.

Vraag me af of ik hem niet ben tegengekomen. Niet al te lang geleden werd ik een keer in m'n T69 door een Duitser in een Tiger II als schild naar voren geduwd terwijl ik aan het reloaden was- en uiteraard prompt afgeschoten door de IS-7 aan de andere kant van de rots.. Nick vergeten, maar zou me niets verbazen als het zelfde is :(

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wat een stel idioten had ik weer. Het is 11-14, wij hebben nog 2 zwaar beschadigde VK3002DB's, een zwaar beschadigde T25/2 en ik in een Manther met nog 400HP over. Zij een IS met nog 100%.

We kunnen cappen bij sacred valley, maar nee, ze gaan met z'n drieen fijn proberen die IS te slopen. Die oneshot de ene VK, beukt de andere VK dood, wordt ondertussen bestookt door de T25/2.

Eindconclusie: De T25/2 heeft heel veel geluk gehad dat de IS 2x een slechte RNG had, Als ie 2x over de 400 was gegaan was de T25/2 toast en kon ik het opnemen tegen een IS met nog 350 health... De T25/2 had nog 48hp over...

Typisch zo'n geval van cappen als er een grote kans is dat je anders verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:21:
Wat een stel idioten had ik weer.
Ik ben er mee gestopt om me op te winden over het niveau in het weekend. Speelt een stuk relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Dit geloof je toch zelf niet. Het wordt tijd dat ze eens mensen gaan bannen simpelweg omdat het volslagen idioten zijn. Ik ga echt niet beweren dat ik een WotGOD ben, maar zo is het gewoon niet leuk meer om te spelen.

Afbeeldingslocatie: http://proximus.mine.nu/forum/shot_004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Willaaam schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:38:
Dit geloof je toch zelf niet. Het wordt tijd dat ze eens mensen gaan bannen simpelweg omdat het volslagen idioten zijn. Ik ga echt niet beweren dat ik een WotGOD ben, maar zo is het gewoon niet leuk meer om te spelen.
Zo erg heb ik ze nog niet gezien...nieuw record? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Odessa schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:54:
[...]

Zo erg heb ik ze nog niet gezien...nieuw record? :)
Voor mij wel ja! Ik snap ook niet dat ze niets aan de matchmaking doen, als je zelf gaat kijken op noobmeter.com naar deze spelers zou je zeggen dat dit makkelijk beter kan.

[ Voor 29% gewijzigd door Willaaam op 30-06-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Teams zijn weer om te janken ja, gisteren ging het nog enigszins... maar vandaag is het huilen met de pet op.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeph
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 22:07
Ook zo vervelend, een speler met een T8 Gold tank met 0k battles en dan keihard campen achterin de map terwijl je assault speelt en moet aanvallen! Hele team wordt vernietigd en voila, noob gaat ook wat doen en explodeerd omdat 5 of 6 tanks tegelijk op hem schieten.

Waarom kun je vanaf aanmaken account al meteen een T8 gold tank kopen, zou denk beter zijn als mensen eerst tot T5 met normale tanks moeten doen zodat ze teminste iets verstand hebben van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:10:
Teams zijn weer om te janken ja, gisteren ging het nog enigszins... maar vandaag is het huilen met de pet op.
Dat merk ik ook ja! Gisteren nog een winrate van ruim boven de 50%, vandaag denk ik rond de 40% :O ah well, 3x xp weekend he :|

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig/eu/atticusNL/signature.png

[ Voor 9% gewijzigd door p0st op 30-06-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:22
Teams zijn niet geweldig, gelukkig is het vijandige team vaak net zo matig, maar ik heb veel meer last van lag, warpen tijdens het peekaboo, schoten dwars door tanks... :/

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

MrOleo schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:06:
Teams zijn niet geweldig, gelukkig is het vijandige team vaak net zo matig, maar ik heb veel meer last van lag, warpen tijdens het peekaboo, schoten dwars door tanks... :/
Idem dito, zeer storend.

Net wel een leuk potje met de Manther op Fjords, niet bijster goed, wel leuk: Er stond een KV-1s onder een klein richeltje, wachtend tot ik voorbij kwam stuiteren en dan natuurlijk op mij schieten.

Dus, wat doe ik, wetende dat een Manther lekker zwaar is: ik rij mijn tank gewoon op zijn koepel 8) Boem. De arty die erbij stond wist ook niet echt wat hem overkwam, dus die trakteerde ik ook op een shell :+

Nog ff 100 cap erbij en weer 45k credits rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Waar ik mij gewoon aan irriteer is dat ik battles verlies met 3-15 of 4-15.. en dan meerdere keren... zelfs tier 10 battles waarin mensen dingen doen die volslagen idioot zijn.. zie mijn screenshot eerder vandaag bijvoorbeeld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De tier 8 chinese heavy (110) is een beest :X :X

Vanavond 10 potjes gedaan en nu gemiddeld 1400xp, 2300dmg en een wn6 van 2020 8)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

CW van GoT2 was dramatisch (1-15) maar daarna wel wat leuke TC battles gespeeld, thanks guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Misschien peanuts voor de meeste van jullie, maar met deze game was ik behoorlijk blij :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P1JCyNM3qwPQuCTOj5IpAbzl/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

FFFFFFFUUUU

Verdomde lags + warps. Lig je zo plons in het water bij Fjords....

Vroeger had ik er nooit last van, maar sinds een maand of twee is het meerdere keren per potje raak dat ik een lagspike heb, al dan niet met een flinke warp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

wsLy schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:20:
Waar ik mij gewoon aan irriteer is dat ik battles verlies met 3-15 of 4-15.. en dan meerdere keren... zelfs tier 10 battles waarin mensen dingen doen die volslagen idioot zijn.. zie mijn screenshot eerder vandaag bijvoorbeeld.
Och, overkomt iedereen wel eens...

Vanmiddag speelde ik in platoon. We waren met twee t9s bezig de zuiderflank te proberen te houden tegen 2/3 van de andere team, maar het ging slecht, overmacht en beide nagenoeg geen HP meer. Opeens: Victory!

Bleek dus dat het encounter was, maar noch wij, noch grootste deel andere team had het door |:(

Toegegeven, feit dat wij met z'n tweeen zoveel tegenstanders bezig hielden heeft absoluut bijgedragen aan die victory, maar achteraf hadden we dat toch echt liever bewust dan onbewust gedaan :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
VasZaitsev schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:58:
FFFFFFFUUUU

Verdomde lags + warps. Lig je zo plons in het water bij Fjords....

Vroeger had ik er nooit last van, maar sinds een maand of twee is het meerdere keren per potje raak dat ik een lagspike heb, al dan niet met een flinke warp....
Ik merkte dat ik iedere keer dat ik er last van heb op EU2 zat dus ik heb die sinds kort maar op EU1 gezet. Sindsdien heb ik er geen last meer van gehad. Misschien kan het helpen om dat eens in de gaten te houden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik had er eerst op EU1 last van, veranderd naar EU2 waar ik het veel minder had, maar nu, nogsteeds op EU2, veel last.

Idd maar weer eens switchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

VorCha schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:31:
Misschien peanuts voor de meeste van jullie, maar met deze game was ik behoorlijk blij :D

[afbeelding]
Daar zou ik ook blij van worden, kom niet verder dan 1609, had vandaag 1606, bijna mijn eigen record verbroken. :D
atticus182 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:34:
[...]

Dat merk ik ook ja! Gisteren nog een winrate van ruim boven de 50%, vandaag denk ik rond de 40% :O ah well, 3x xp weekend he :|

[afbeelding]
Had vanmiddag echt het gevoel dat er alles behalve mensen achter de toetsenborden zaten, echt hele hoop mensen die de weg niet weten, en ook heel veel lemmings trains voorbij zien komen. Of hand vol campers zonder scout, maar wel vijandig scout in de buurt en gewoon blijven staan tot ze allemaal afgeschoten waren. Kan zo nog wel even door gaan, denk dat van die 54 potjes die ik vandaag heb gespeeld 1/3 zo verliep.

Hebt net iets meer dan 50% win rate gehaald vandaag, maar dat hecht ik niet zoveel waarde aan.

[ Voor 51% gewijzigd door mad_max234 op 30-06-2013 23:48 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

mad_max234 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:38:
[...]

Daar zou ik ook blij van worden, kom niet verder dan 1609, had vandaag 1606, bijna mijn eigen record verbroken. :D
Je weet dat dit een triple was :+. Dus ergens rond de 1100xp was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee dat had ik niet door, ogen staan op half elf, en lig beetje onderuit op de bank na dag op het slagveld te hebben doorgebracht. :D

Edit/
Die van mijn was met premium vandaag, en die 1609 die ik had was zonder, zat dus ergens tussen de 1000 en 1100 vandaag en niet 1600. :Z

[ Voor 35% gewijzigd door mad_max234 op 01-07-2013 00:14 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Probeer de FV215b en T57 te trippelen, maar dat gaat dus echt niet :(

Gelukkig rolt de 110 steeds beter, eerder vandaag net ies boven de 2k xp (maar nog geen Ace), maar mijn laatste potje deed het hem.

Victory!
Map: Malinovka
Date: 01 July 2013 01:16:25
Vehicle: 110
Exp: 2,290 + Credits: 79,968
Achievements: : Confederate, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"

5286 damage gedaan en nog eens 1415 on spotting, niet eens een super potje, gewoon lekker gepushed en veel geschoten.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Chinese 110 is inderdaad een lekkere tier 8, denk erover hem te gaan houden voor Tankcompany's.
Gebruik hem nu om 2e skill van de crew op 100% te krijgen voordat ze doorgaan naar de volgende.
Crew gaat dus door in de lijn, ben dan helaas alle skills en perks dan wel weer kwijt op die tank.. :/

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
wontcachme schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:30:
De tier 8 chinese heavy (110) is een beest :X :X

Vanavond 10 potjes gedaan en nu gemiddeld 1400xp, 2300dmg en een wn6 van 2020 8)
hehe wacht dan maar op de t9 heavy ;) dat is ook een beest :)

edit: full ops dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 01-07-2013 07:49 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:32:
Probeer de FV215b en T57 te trippelen, maar dat gaat dus echt niet :(
Same here.......
T57 al 2 dagen niet te dubbelen, terwijl batchat telkens 1e potje al raak was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mile5 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:04:

[afbeelding]

Mooie score! Er zit echter wel een 'maar' aan: ik neem aan dat je toptier was? Dan is de BP idd een beest, zelfs stock. Ik heb lange tijd met de BP op een 60% WR gezeten, maar de laatste weken wordt ik steevast in T9/T8 battles ingedeeld en dan ben je dus vrijwel nutteloos. Je gun is niet goed genoeg voor T8, laat staan T9 en als je eindelijk iets weet te pennen doe je nog geen 200 dmg. Terwijl je tegenstanders dan 400+ dmg doen, dan ben je dus snel dood. Het is in dit soort battles maar te hopen dat jouw T9's van hetzelfde niveau zijn als de tegenstanders, helaas is dat dus vaak niet zo.. Mijn WR is dan ook flink gekelderd op deze tank, volgens mij zelfs onder de 50%.
De eerste 50-60 battles werd ik veel vaker als toptier ingedeeld en had ik ook vrij snel mijn Ace te pakken. Dan is het idd een goddelijke tank, echt veel dmg dealen doe je niet vanwege de lage alpha dmg, maar je kan gewoon meerder tegenstanders aanpakken waardoor je de battle in jouw voordeel kan beslechten. Erg leuk.

Ik heb een beetje hetzelfde met de T1 Heavy: toptier een heerlijke tank, zeker als je hulldown kan gaan staan. Ook met deze tank wordt ik echter regelmatig bij T7/T6 ingedeeld en dien je dus als veldvulling. Gevolg: een dramatische 35% WR, want dat je bij het n00bteam wordt ingedeeld is uiteraard standaard.

Met bijv. een Tiger vind ik het veel minder erg om geen toptier te zijn. Die topgun is gewoon goed genoeg om T8 tanks te pennen en ook sommige T9 tanks. Met de Tiger kun je elk potje wel van nut zijn, is ook wel een van mijn favo tanks. Die topgun is gewoon :9~
dion_b schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:18:
Vanmiddag speelde ik in platoon. We waren met twee t9s bezig de zuiderflank te proberen te houden tegen 2/3 van de andere team, maar het ging slecht, overmacht en beide nagenoeg geen HP meer. Opeens: Victory!

Bleek dus dat het encounter was, maar noch wij, noch grootste deel andere team had het door |:(

Toegegeven, feit dat wij met z'n tweeen zoveel tegenstanders bezig hielden heeft absoluut bijgedragen aan die victory, maar achteraf hadden we dat toch echt liever bewust dan onbewust gedaan :o
Dit begrijp ik dus niet. Je kijkt toch aan het begin van de battle wat de battlemode is? Ik weet ALTIJD wat de bedoeling is, ongeacht welke tank of tier ik speel. Gewoon een kwestie van uit je doppen kijken B)

Gisteren ook weer zo'n team op encounter Lake Village. Ik zag het van te voren al aankomen, dus ik driftig chattend: 'mind the objective, go to village' en 'ignore valley on the left'. Vervolgens gaan er 9 (!) tanks die fuik in, inclusief ons pro platoon (waren wat clan gasten, daar verwacht ik altijd wat meer van). Gevolg: compleet geraped in de stad en battle binnen 5 min verloren omdat de tegenstanders wel door hadden waar ze heen moesten. Zulke kansloze en onnodige losses kan ik echt heel slecht tegen, veroorzaakt doordat mensen niet zitten op te letten, zelfs niet nadat er in chat nog voor is gewaarschuwd.. Was overigens ook in m'n T1 Heavy, dat arme tankje mag gewoon niet shinen :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Mr_Size op 01-07-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Speel pas sinds vorige week zondag, maar dit weekend was de teamindeling erg raar imho, 8/10 was ik met een T2 tankje bottom tier tegen T5's :/ beetje crappy want je bent gewoon nutteloos en kansloos.

Deze maar Excelsior kopen met premium, Dan hoeft mijn maat niet altijd lower tier te spelen en kan hij ook wat van zijn andere tanks gebruiken als we platoonen.

Moet zeggen dat het leuker is dan ik verwacht had. Maar de playerbase is helaas gewoon just another FPS :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bokkie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:46:
Speel pas sinds vorige week zondag, maar dit weekend was de teamindeling erg raar imho, 8/10 was ik met een T2 tankje bottom tier tegen T5's :/ beetje crappy want je bent gewoon nutteloos en kansloos.
Dan ben je waarschijnlijk geplatooned geweest met een T3 ? Anders zou je als T2 niet tegen T5 uit moeten komen nl.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Mr_Size schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:38:
[...]

Dit begrijp ik dus niet. Je kijkt toch aan het begin van de battle wat de battlemode is? Ik weet ALTIJD wat de bedoeling is, ongeacht welke tank of tier ik speel. Gewoon een kwestie van uit je doppen kijken B)

Gisteren ook weer zo'n team op encounter Lake Village. Ik zag het van te voren al aankomen, dus ik driftig chattend: 'mind the objective, go to village' en 'ignore valley on the left'. Vervolgens gaan er 9 (!) tanks die fuik in, inclusief ons pro platoon (waren wat clan gasten, daar verwacht ik altijd wat meer van). Gevolg: compleet geraped in de stad en battle binnen 5 min verloren omdat de tegenstanders wel door hadden waar ze heen moesten. Zulke kansloze en onnodige losses kan ik echt heel slecht tegen, veroorzaakt doordat mensen niet zitten op te letten, zelfs niet nadat er in chat nog voor is gewaarschuwd.. Was overigens ook in m'n T1 Heavy, dat arme tankje mag gewoon niet shinen :'(
Op Lakeville moet je sowieso niet naar de valley gaan. De noobvalley heet niet voor niets de noobvalley. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

redwing schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:11:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk geplatooned geweest met een T3 ? Anders zou je als T2 niet tegen T5 uit moeten komen nl.
hmmz dat zou kunnen, niet op gelet wat die maat van mij pakte, hij zei dat hij T2 zou nemen omdat we ook met een T1 aan het platoonen waren, maar hij kiest wel vaker een verkeerder Tier (als in te hoog of te laag dan wat hij eigenlijk wil P )

favo tankje op dit moment is toch wel de T2 light (is een premium die ik van mijn maat moest kopen van het gold wat ie mij had gegeven :P) retesnel en gewoon leuk om met 2 van die dingen rond te crossen te spotten en voor hit&run :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
@user, jammer van die grote NAP met CW, had graag wat actie gezien in de regio. Trekken jullie je helemaal terug nu?

Afgelopen dagen eigenlijk geen last gehad van die 3x toeristen. Heerlijk gedubbeld, zeker op zaterdag heerlijke dag gehad :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bean77 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:29:
@user, jammer van die grote NAP met CW, had graag wat actie gezien in de regio. Trekken jullie je helemaal terug nu?

Afgelopen dagen eigenlijk geen last gehad van die 3x toeristen. Heerlijk gedubbeld, zeker op zaterdag heerlijke dag gehad :)
Welke grote NAP? Heb ik wat gemist? :P

Wat precies ons plan is weet ik niet, ik ben ook maar gewoon een mercenary. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Alliante van F15/Ideal en Why hebben een akkoord met onze alliantie voor een complete NAP. We vallen elkaar niet meer aan en blijven zitten waar we zitten.
Heb begrepen dat vooral why dit niet zag zitten omdat ze onze alliantie wel even zelfstandig in de pan zouden hakken lol. Maar ze hebben de NAP onder druk van F15 en Ideal moeten accepteren.
Dus de actie is zo goed als over begrijp ik. Ik geloof dat het plan is dat wij van de kaart gaan zodat anderen wat meer land krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Mile5 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:04:

[afbeelding]

was je top tier? ik heb gister de BP verkocht omdat ik het na vele potjes toch geen fijne tank meer vindt.. de armor helpt alleen tegen tier 7/8, kom je in een tier 9 potje ben je gewoon redelijk nutteloos, je prik kanon heeft weinig pen en als je pent doe je 150 dmg ofzo..

volgens mij is niemand bang van dat ding, zelfs een tier 7 medium kan een hoop klappen vangen van de BP en dat ding van zij en achter slopen..

dus dit weekend de tier 8 canerveon(ofzo) unlocked en de BP verkocht, en de Pershing er voor terug gekocht en wat een fijne tank is dat.. ik ga daar een hoop lol mee hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Erg lekkere pot van afgelopen vrijdag op de T32, af en toe wat geluk maar soms moet je dat ook afdwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Bean77 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:43:
Alliante van F15/Ideal en Why hebben een akkoord met onze alliantie voor een complete NAP. We vallen elkaar niet meer aan en blijven zitten waar we zitten.
Heb begrepen dat vooral why dit niet zag zitten omdat ze onze alliantie wel even zelfstandig in de pan zouden hakken lol. Maar ze hebben de NAP onder druk van F15 en Ideal moeten accepteren.
Dus de actie is zo goed als over begrijp ik. Ik geloof dat het plan is dat wij van de kaart gaan zodat anderen wat meer land krijgen.
Ah op die fiets. Ik wist wel dat ze een NAP wilden, maar ik wist niet dat die er al daadwerkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:52:
Erg lekkere pot van afgelopen vrijdag op de T32, af en toe wat geluk maar soms moet je dat ook afdwingen.
Ik blijf het altijd grappig vinden als jij het over geluk hebt en ik dan de replay zie :P Ik zie meestal heel wat meer skill dan geluk voorbij komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bokkie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:28:
[...]

hmmz dat zou kunnen, niet op gelet wat die maat van mij pakte, hij zei dat hij T2 zou nemen omdat we ook met een T1 aan het platoonen waren, maar hij kiest wel vaker een verkeerder Tier (als in te hoog of te laag dan wat hij eigenlijk wil P )

favo tankje op dit moment is toch wel de T2 light (is een premium die ik van mijn maat moest kopen van het gold wat ie mij had gegeven :P) retesnel en gewoon leuk om met 2 van die dingen rond te crossen te spotten en voor hit&run :D
De Panzer 1 C ga je dan ook leuk vinden, snelste tank in het spel, heerlijk kanon die van de meeste tier 2 en 3 tanks gatenkaas maakt en normale matchmaking 8)

Met een vriend van me waar ik vaak mee platoon gaan we soms ook in sealclub/noob modus met dat ding, , humor en een lading kills gegarandeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:59
Speelde net met een hetzer 105mm in een tier 4/5 game, komt er ineens een vijandelijke Leichttraktor langs, nou die was snel gatenkaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik heb sinds een aantal maanden geleden weer WoT geinstalleerd. Toevallig precies na de 8.6 update. Gezien ik de T30 altijd een leuke tank vond en ze het aiming/shell trajectory(oid) systeem aangepast hebben heb ik deze meerdere keren gespeeld. Moet zeggen dat het een aangename verandering is. Hoef niet meer te wachten tot de aim op zijn best is om iets te raken! Af en toe zijn er nog steeds 0 dmg hits, maar deze vallen mij tot zover wel mee. De paar die ik heb gebeuren omdat ik de tracks raak ipv de tank zelf.

Met andere tanks is het ook prima te doen. Ik kan me hiermee wel weer eventjes ouderwets mee vermaken :)

De T30 blijft toch 1 van mijn favo tanks van WoT. Zeker nu met de nieuwe beestachtige geluiden die geïmplementeerd zijn :D

[ Voor 12% gewijzigd door patrickos85 op 01-07-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Bean77 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:47:
[...]

hehe wacht dan maar op de t9 heavy ;) dat is ook een beest :)

edit: full ops dan.
Daar ben ik ook benieuwd naar, moet nog iets van 60-65k xp op de 110.
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:58:
[...]

Same here.......
T57 al 2 dagen niet te dubbelen, terwijl batchat telkens 1e potje al raak was......
Het wordt weer eens tijd om mijn speelstijl voor deze tank om te gooien.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickos85 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:25:
Ik heb sinds een aantal maanden geleden weer WoT geinstalleerd. Toevallig precies na de 8.6 update. Gezien ik de T30 altijd een leuke tank vond en ze het aiming/shell trajectory(oid) systeem aangepast hebben heb ik deze meerdere keren gespeeld. Moet zeggen dat het een aangename verandering is. Hoef niet meer te wachten tot de aim op zijn best is om iets te raken! Af en toe zijn er nog steeds 0 dmg hits, maar deze vallen mij tot zover wel mee. De paar die ik heb gebeuren omdat ik de tracks raak ipv de tank zelf.

Met andere tanks is het ook prima te doen. Ik kan me hiermee wel weer eventjes ouderwets mee vermaken :)

De T30 blijft toch 1 van mijn favo tanks van WoT. Zeker nu met de nieuwe beestachtige geluiden die geïmplementeerd zijn :D
Goed om te horen!
Heb de credits klaarstaan om de reeds geunlockte T30 aan te schaffen, maar ga straks voor een paar dagen op reis. Eind v/d week terug en ik wacht wel ff tot dan want wellicht weer 1 of andere weekendspecial waarmee ik iets goedkoper krijg (crew retrainen, skills resetten, of iets dergelijks).
Maar ik wil zooooooo graag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mr_Size schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:38:
[...]
[...]

Ja, ik snap het ook niet. Ben zelf maar nipt beter dan gemiddeld, maar de kerel met wie ik platoonde (oud huisgenoot van me) heeft een winrate van tegen de 60% en een achtergrond in semi-pro gaming, leidde ooit #2 WoW clan in Europa. Geen van beide hadden we deze fout moeten maken, zeker niet gezien het vroege middag was en we beide nuchter, ontspannen en goed uitgerust waren |:(
Clan gasten zegt helaas weinig, we hadden gisteren ander potje waar we dus wel doorhadden dat het encounter was. Ook Lakeville, ook geroepen "go east" en attention klikken op cap. Gelukkig ging grootste deel van team deze keer wel die kant op, maar uitgerekend onze twee beste spelers volgens stats, platoon uit een clan, gingen doodleuk dal in en hebben daar 5 min lang niets nuttigs gedaan tot wij uiteindelijk de boel capten. Stats zeggen ook niet altijd alles.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Stats zeggen inderdaad niet alles maar zijn wel een graadmeter van iemand zijn niveau. Zoals eerder aangegeven kan iemand snel dood gaan doordat hij/ zij wat proberen wat voor het team heel goed uit kan pakken, maar soms loopt dat ook wat minder.

Hun idee was waarschijnlijk de vallei bewaken daar er niemand besloot er naar toe te gaan. Je moet wel enkele tanks hebben die de vallei dicht houden zodat je niet van achter geflanked kan worden. Iemand zijn acties zijn misschien voor iemand niet helemaal duidelijk maar zijn wel goed voor het team.

Ik probeerde laatst een stream te kijken van een paar " bad/ poorly " players om hun gedachte wereld te snappen. Maar was helaas iets te kort om echt duidelijk iets erover te zeggen helaas, opzich wel interresant om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wot is geen skillbased game imho, daar is het veeeeeeel te random voor. natuurlijk heb je verschillen tussen enorme noobs en pro's, maar dat heb je met kantklossen ook. Alhoewel dat laatste dan weer wel skillbased is en dus een slechte metafoor, maar het punt lijkt me duidelijk.

win percentage, average damage, ratings etc. zeggen mij dan ook helemaal niks over skills. ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
oh ja, winrate zou pas iets zinnigs zijn als je skillbased matchmaking hebt, zoals bijvoorbeeld in starcraft2. als je daar in de hoogste league een winrate hebt van 60% dan zegt het in ieder geval iets. in wot is het de meest onzinnige stat die ooit bedacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dingen als eff enzo zeggen echt wel wat. De kans dat iemand je help is groter als hij groen of hoger is dan bij een rood persoon, die vluchten dan gewoon.

Het intressante is dat een erg slechte speler soms verrassend uit de hoek kan komen, omdat die de meest gekke dingen doen, die soms wel werken. Iemand met een hoge eff is over het algemeen vrij voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
VasZaitsev schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:49:
Dingen als eff enzo zeggen echt wel wat. De kans dat iemand je help is groter als hij groen of hoger is dan bij een rood persoon, die vluchten dan gewoon.

Het intressante is dat een erg slechte speler soms verrassend uit de hoek kan komen, omdat die de meest gekke dingen doen, die soms wel werken. Iemand met een hoge eff is over het algemeen vrij voorspelbaar.
Dit wordt eigenlijk weer teniet gedaan door het feit dat je stats kan "manipuleren".
Genoeg mensen die met hun full ops tier 1 gaan sealclubben voor stats, of mensen die alleen in teamverband spelen.

Eigenlijk zou je de stats moeten kunnen splitsen in solo, company en teamstats en op Tier filteren. Maar dat gaat een beetje teveel datamining worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
gotfurrr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:42:
win percentage, average damage, ratings etc. zeggen mij dan ook helemaal niks over skills. ja.
Hey die discussie hebben we al zeker een paar dagen niet gehad !

Maar even voor jou in het kort. Speel beter dan de gemiddelde speler en je zult boven de 48% uit komen, speel slechter en je zit lager. Dit geldt wel alleen als je minimaal een paar honderd potjes hebt gespeeld. Al die punten die jij noemt zeggen dus wel degelijk wat over iemands skills. Dit zegt echter niet dat als je in een baggerteam tegen een goed team wordt gematched je het niet kansloos zult verliezen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

defiler1974 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:55:
[...]

Dit wordt eigenlijk weer teniet gedaan door het feit dat je stats kan "manipuleren".
Genoeg mensen die met hun full ops tier 1 gaan sealclubben voor stats, of mensen die alleen in teamverband spelen.

Eigenlijk zou je de stats moeten kunnen splitsen in solo, company en teamstats en op Tier filteren. Maar dat gaat een beetje teveel datamining worden.
Met XVM pik je die mensen eruit omdat die ook laat zien hoe goed iemand is in een bepaalde tank.

Maar, winkans bijv zegt ook niet alles. ik heb potjes met 20% kans glansrijk gewonnen en potjes met 90% kans om te winnen kansloos verloren omdat het hele team dacht "haha! het zijn noobs!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 09-09 20:11
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Goed om te horen!
Heb de credits klaarstaan om de reeds geunlockte T30 aan te schaffen, maar ga straks voor een paar dagen op reis. Eind v/d week terug en ik wacht wel ff tot dan want wellicht weer 1 of andere weekendspecial waarmee ik iets goedkoper krijg (crew retrainen, skills resetten, of iets dergelijks).
Maar ik wil zooooooo graag :X
Ik denk dat je in het begin wel rot zal hebben omdat je niet gelijk beste gun erop hebt staan + de tank hull en turret draait traag. Maar daarna zal het leukere werk beginnen :)

Om aan te sluiten on-topic. Laatst kreeg ik positief commentaar van een random persoon die zei dat mijn stats ubergoed waren. Ik zat in mijn M41 arty, geen idee hoe goed ik het daarmee doe en hij vond dat ik arrogant deed omdat ik zei dat ik het niet wist. Maar ik weet het echt niet! :'(

Als ik stats ingame activeer ga ik alleen mezelf in de weg zitten. Gewoon anticiperen wat je eigen team doet en daarop aansluiten.

[ Voor 29% gewijzigd door patrickos85 op 01-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
gotfurrr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:44:
oh ja, winrate zou pas iets zinnigs zijn als je skillbased matchmaking hebt, zoals bijvoorbeeld in starcraft2. als je daar in de hoogste league een winrate hebt van 60% dan zegt het in ieder geval iets. in wot is het de meest onzinnige stat die ooit bedacht is.
Ja, kan natuurlijk denken dat het allemaal niet uitmaakt, maar als ik zie dat mijn stats nog steeds een stijgende lijn hebben, concludeer ik iets anders. Aangezien ik vrijwel altijd solo speel moet ik dus wel steeds iets beter worden en is mijn conclusie dat stats wel iets zeggen.

Als je skill based mm invoerd voor randoms, heeft waarschijnelijk bijna iedereen straks een win rate van precies 50%.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Topicstarter
defiler1974 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:55:
[...]

WN7 pikt de lage tiers er al voor een deel uit.
VasZaitsev schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:03:
[...]

Met XVM pik je die mensen eruit omdat die ook laat zien hoe goed iemand is in een bepaalde tank.

Maar, winkans bijv zegt ook niet alles. ik heb potjes met 20% kans glansrijk gewonnen en potjes met 90% kans om te winnen kansloos verloren omdat het hele team dacht "haha! het zijn noobs!"
Dat is natuurlijk niet helemaal waar want dan moet je wel je XVM config op die manier hebben ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Als de stats etc. niet zeggen hoe komt het dan dat er mensen met 45% winrate en mensen met 65% winrate zijn.

Je moet zelf gewoon invloed uitoefenen in een pot om een game te winnen, aangezien neit iedereen "zijn aandeel" in het potje doet moet jij dit recht trekken door zijn aandeel in de game te doen.

In principe moet jij telkens compenseren voor de spelers die het nalaten, soms compenseert het team voor jou en hoef je niets te doen. Maar soms moet jij het hele team compenseren wat niet altijd gaat.

Dit zijn de zaken die de winrate bepaald in een game, kan je genoeg invloed uitoefenen + 50% winrate, lukt je dit niet - 50% winrate. Zo simpel is het:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
WN6/7 doet al een grote stap in de juiste richting, alleen jammer dat hier geen rekening wordt gehouden met platoons (hoe vaak speelt speler X in een platoon en hoe goed zijn de platoongenoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohhhhhh, dit is lekker zeg!
Potje met vnlk tier 10, ikzelf in T54.
Geen idee wat onze XVM-winkans zou zijn geweest maar ongetwijfeld erg laag want zij hadden 5 spelers met paarse stats, waarvan 1 3-mansplatoon met E100.
Zo'n pot waarbij je vooraf denkt "kijken hoe lang we het volhouden"....
Nou erg lang dus...uiteindelijk winnen we met 12-15 of zo waarbij ik het geluk had om de laatste 2 kills te maken.

Dit zijn de potjes waarvoor je het doet, je voelt de spanning, je merkt dat iedereen tactisch bezig is, je schrikt als er ineens een batchat voor je opduikt, je maakt omtrekkende beweging om die JPZE100 te verschalken.....doet 'ie hetzelfde.....die dieprode FOCH van ons kan toch een aardig potje knallen, je baalt da die scout zo lang blijft leven en mij telkens spot....etc etc.
Genieten dit!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je structureel goede platoongenoten meeneemt een battle in en daarmee je winstpercentage verhoogt, dan zegt dat vooral iets over je sociale skills...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:54:
Ohhhhhh, dit is lekker zeg!
Potje met vnlk tier 10, ikzelf in T54.
Geen idee wat onze XVM-winkans zou zijn geweest maar ongetwijfeld erg laag want zij hadden 5 spelers met paarse stats, waarvan 1 3-mansplatoon met E100.
Zo'n pot waarbij je vooraf denkt "kijken hoe lang we het volhouden"....
Nou erg lang dus...uiteindelijk winnen we met 12-15 of zo waarbij ik het geluk had om de laatste 2 kills te maken.

Dit zijn de potjes waarvoor je het doet, je voelt de spanning, je merkt dat iedereen tactisch bezig is, je schrikt als er ineens een batchat voor je opduikt, je maakt omtrekkende beweging om die JPZE100 te verschalken.....doet 'ie hetzelfde.....die dieprode FOCH van ons kan toch een aardig potje knallen, je baalt da die scout zo lang blijft leven en mij telkens spot....etc etc.
Genieten dit!!!
Gevalletje: In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:20:
[...]
Op Lakeville moet je sowieso niet naar de valley gaan. De noobvalley heet niet voor niets de noobvalley. :+
Wat is volgens jou dan de juiste strategie? De valley helemaal negeren lijkt mij ook niet de juiste beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Gisteren ook een leuk potje op Abbey waarbij bij de tegenpartij een platoon zat met 3 paarse T43s. Voor de rest waren de teams aardig gelijk. Bij het begin willen de 3 T43s de abbey in, maar worden door 12 rushende spelers in de pan gehakt waarna die 12 zich weer heel snel netjes opsplitsen naar alle flanken. Af en toe geeft WoT nog steeds een WTF momentje :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ilikebananas schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:57:
Als je structureel goede platoongenoten meeneemt een battle in en daarmee je winstpercentage verhoogt, dan zegt dat vooral iets over je sociale skills...
Wait, what? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:24:
[...]

Wat is volgens jou dan de juiste strategie? De valley helemaal negeren lijkt mij ook niet de juiste beslissing.
2-3 tanks in defence zou voldoende moeten zijn.
Vandaag zelf nog meegemaakt dat er niemand de valley ingaat.....uiteindelijk zelf gegaan (in IS3) met eenType 59. Later kwam er nog een VK4502 bij staan, maar dat was een bot (wel handig, want tegenstanders richtten zich een tijdje op hem omdat hij ongedekt stond, waardoor wij de tegenstanders weer makkelijk konden raken).
We hebben 5-6 tegenstanders bezig gehouden, cq gekilled waarbij ik het een tijdje alleen moest doen maar toen er nog 1 (Tiger2) over was, was mijn team via de andere kant inmiddels tot op cap. Ze waren wel zo, dat ze in cap bleven en ik kon blijven doormodderen tot de captijd verlopen was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:22:
[...]

2-3 tanks in defence zou voldoende moeten zijn.
Vandaag zelf nog meegemaakt dat er niemand de valley ingaat.....uiteindelijk zelf gegaan (in IS3) met eenType 59. Later kwam er nog een VK4502 bij staan, maar dat was een bot (wel handig, want tegenstanders richtten zich een tijdje op hem omdat hij ongedekt stond, waardoor wij de tegenstanders weer makkelijk konden raken).
We hebben 5-6 tegenstanders bezig gehouden, cq gekilled waarbij ik het een tijdje alleen moest doen maar toen er nog 1 (Tiger2) over was, was mijn team via de andere kant inmiddels tot op cap. Ze waren wel zo, dat ze in cap bleven en ik kon blijven doormodderen tot de captijd verlopen was......
Zoiets had ik ook in gedachten. Ik kom nu op een punt dat je een verdiepingsslag moet gaan maken in het spel wil je in de hogere tiers een beetje goed uit de verf komen.
Mijn vermoeden is dat het antwoord van User niet al te serieus genomen moet worden. Maar was benieuwd naar zijn visie als ervaren speler. Kan ik meestal weer van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:51:
[...]

Zoiets had ik ook in gedachten. Ik kom nu op een punt dat je een verdiepingsslag moet gaan maken in het spel wil je in de hogere tiers een beetje goed uit de verf komen.
Mijn vermoeden is dat het antwoord van User niet al te serieus genomen moet worden. Maar was benieuwd naar zijn visie als ervaren speler. Kan ik meestal weer van leren.
Op Lakeville negeer ik de valley over het algemeen. Er zijn altijd wel een paar siema's die het een goed idee vinden om daar op een kluitje te campen, dus hoef ik dat niet te doen. En tsja, als mijn team dan in een lemmingtrain naar de stad siema'd, dan zal ik een iets mindere siema zijn en ga ik de valley verdedigen.

Voor de rest, wat Ed31 zegt, 2 tanks is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

User schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:53:
[...]
Op Lakeville negeer ik de valley over het algemeen. Er zijn altijd wel een paar siema's die het een goed idee vinden om daar op een kluitje te campen, dus hoef ik dat niet te doen. En tsja, als mijn team dan in een lemmingtrain naar de stad siema'd, dan zal ik een iets mindere siema zijn en ga ik de valley verdedigen.

Voor de rest, wat Ed31 zegt, 2 tanks is voldoende.
Yup, ook de valley niet echt in gaan is meestal een goede techniek. Aan beide kanten kun je redelijk hull down staan en enigszins arty-safe. Ik ga ook nooit die valley in want het verdedigersvoordeel is daar te groot en ik speel liever actief dan een beetje campen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ROFL, kom er nu pas achter dat mn Hummel na de patch terug is gezet naar stock, heb ik al die tijd met een stock Hummel zitten spelen 8)7 Vandaar dat ik ineens niet meer de hele map kon bestrijken en maar max 600 dmg deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
:+ ;)

Maar een kern van waarheid(dat andere skills een rol kunnen spelen) zit er wel in. Hami heeft het voor elkaar dat hij een clan om zich heen heeft die hem aan de 80% helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ilikebananas op 01-07-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
rgras schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:36:
WN6/7 doet al een grote stap in de juiste richting, alleen jammer dat hier geen rekening wordt gehouden met platoons (hoe vaak speelt speler X in een platoon en hoe goed zijn de platoongenoten)
WN6/7 wordt amper beïnvloed door spelen in platoons. Jij moet nog altijd zelf de damage doen, de kills maken, decappen en cappen. Als jij een noob bent, ben je in een platoon nog steeds dezelfde noob. Je krijgt niet op een magische manier een skill bonus van +50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zeg ook niet dat het veel uit zal maken voor je WN6/7, maar het zou wel een iets betere indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
kaap zit jij hier toevallig achter?: replay hummel.
8)7 |:(

Kan iemand mij uit leggen waar het fout gaat? ( buiten het spelen met de hummel dan he ;) :> ).

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kaap schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:54:
[...]

WN6/7 wordt amper beïnvloed door spelen in platoons. Jij moet nog altijd zelf de damage doen, de kills maken, decappen en cappen. Als jij een noob bent, ben je in een platoon nog steeds dezelfde noob. Je krijgt niet op een magische manier een skill bonus van +50%.
Nee maar je start wel met gegarandeerd aantal goede spelers, die met elkaar overleggen. grootste gebrek bij WoT is schuwe chat volk dat het speelt, amper overleg, of uberhaupt wat chatten.

Ik kan je verzekeren dat je met platoon met redelijke goede spelers die met elkaar overleggen kan je zeker je kansen sterk laten stijgen. Als je goed samenwerkt kan je elke vijand zonder al te veel moeite uitschakelen.

En nee is geen magisch iets maar help wel erg, moet het zelf doen maar kan dat het lukt neemt aanzienlijk toe, mits je spelers hebt die weten wat ze doen, noobs zullen er niet zoveel voordeel uit halen, maar spelers die op elkaar ingespeeld zullen ere behoorlijk voordeel uit halen. Rest kent elkaar meestal niet en reageren soms niet eens als persoon naast ze word doodgeschoten.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dan rij je al niet in de sterkste tank ooit, krijg je ook nog dit soort teams :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6AuSYrZVbaTW7AaDaUiRXOKO/thumb.jpg

Verder gaat het verbazend goed vanavond, alleen is het óf 15-3 winnen of 1-15 ingemaakt worden. Een tussenweg heb ik nog niet echt meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
mad_max234 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:20:
Ik kan je verzekeren dat je met platoon met redelijke goede spelers die met elkaar overleggen kan je zeker je kansen sterk laten stijgen.
Winkans zeker wel, WN7 weet ik zo net nog niet met de pro killstealers waar ik mee platoon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mr_Size schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:26:
Dan rij je al niet in de sterkste tank ooit, krijg je ook nog dit soort teams :')

[afbeelding]

Verder gaat het verbazend goed vanavond, alleen is het óf 15-3 winnen of 1-15 ingemaakt worden. Een tussenweg heb ik nog niet echt meegemaakt.
Ik net wel, een 7-7 draw :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilikebananas schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:45:
[...]

:+ ;)

Maar een kern van waarheid(dat andere skills een rol kunnen spelen) zit er wel in. Hami heeft het voor elkaar dat hij een clan om zich heen heeft die hem aan de 80% helpt.
Xensation is dat toch, of niet?
Kwam 'm dit keer 2x tegen met een 3-mans platoon, beide keren op Himmelsdorf, beide keren alle 3 in zo'n Foch tier 10.
2e keer waarschuwde ik het team dat ze 3 man sterk naar voren zouden rushen op de weg langs het spoorlijn :P

Helaas is zo'n platoon nogal overpowered dus was het beide keren een winst voor de "heren".
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de vernieuwde playertable? Stuur me dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je me een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)